ONU condamna ferm actiunea deputatului olandez

VIDEO Filmul anti-islam Fitna, realizat de un deputat olandez de extrema-dreapta, a fost postat pe Internet

de C. Marin, D.G.     HotNews.ro
Vineri, 28 martie 2008, 16:40 Actualitate | Internaţional


Politicianul olandez de extrema-dreapta Geert Wilders a postat pe Internet un controversat film ce critica Coranul, transmite BBC. Secretarul general al ONU, Ban Ki-Moon a condamnat ferm postarea pe internet a filmului, considerand ca nimic "nu justifica un discurs ostil sau incitarea la violenta".

Filmul, care dureaza aproximativ 15 minute si se intituleaza Fitna (Intrecerea), contine imagini socante ale atacurilor teroriste de la New York, Londra si Madrid, dar, spun analistii, este plin de clisee. De asemenea, organizatiile islamice din Olanda au afirmat ca filmul se incadreaza in limitele legii.

 
Geert Wilders -membru al Camerei Reprezentantilor din Olanda din 1998*lider al Partidului Libertatii, infiintat de el in 2006* sustine limitarea imigratiei, in special din tarile non-occidentale *este un critic al Islamului*vrea interzicerea Coranului in Olanda, afirmand ca este in contradictie cu legile olandeze.
 
Scurt-metrajul a fost postat pe site-ul LiveLeak, dar si pe YouTube, din cauza ca televiziunile olandeze au refuzat sa-l difuzeze, temandu-se ca ar putea starni o noua criza internationala, comparabila cu cea a caricaturilor profetului Mahomed publicate in Danemarca.

Musulmani din intreaga lume au protestat inainte de aparitia productiei pe internet, iar televiziunile internationale au refuzat, la randul lor, sa prezinte pelicula liderului de extrema-dreapta, care traieste sub protectia politiei din cauza amenintarilor cu moartea.

Geer Wilders a dat asigurari ca filmul sau nu are scopul de a "provoca dezordine", dar a respins orice raspundere in caz de violente sau boicot la adresa Olandei.

Potrivit AFP, Iranul a anuntat ca acest film reprezinta o "actiune respingatoare", care "demonstreaza continuarea unei vendete din partea cetatenilor occidentali impotriva islamului si a musulmanilor".

Update: Sambata dimineata, LiveLeak.com a decis sa indeparteze filmul de pe pagina sa de Internet, dupa ce staff-ul sau a primit amenintari "foarte serioase".


Filmul 'Fitna' al politicianului olandez Geert Wilders - Atentie, imagini violente!






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














12693 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    put a BIG F***ING WARNING (Vineri, 28 martie 2008, 17:45)

    georgeb [utilizator]

    NOT SAFE FOR ANYTHING!

    Am urmarit filmuletzul pana aproape de jumatate. Este Extraordinar de socant. Nu prin mesaj, nimic nou sub soare, dar imaginile sunt TERIFIANTE!

    Religia este raul omenirii. Nu doar islamismul.
    • +2 (4 voturi)    
      Islam politic (Vineri, 28 martie 2008, 18:48)

      ROMAN [anonim] i-a raspuns lui georgeb

      Sintagma "islamism" a fost inventata de intelectuali de stanga francezi si spanioli, in tentativa de a evita folosirea directa a ceea ce sunt aceste manifestari: un Islam politic, o manifestare religioasa care se amesteca violent in politica, cu forta si pretinde sa dicteze tuturor "fidelilor" cum trebuie sa isi organizeze intreaga societate, de la A la Z. Ei sunt cei care au inceput sa promoveze expresia "terorism islamist" pt. a evita sa vorbeasca direct de terorism islamic, organizat de adepti ai Islamului. E ca si cum ai spune "terorism crestinist", absurd, expresia "terorism islamist" e o aberatie lingvistica construita de grupari pro-imigratie in scopuri fatise de manipulare a opinie publice (sa induca ideea ca de fapt musulmanii sunt foarte pasnici, Coranul e o carte poetica si al Qaida, talibanii, sinucigasii islamici nu exista de fapt. De acord cu tine, religia (adica organizarea unei credinte individuale sau colective in structuri si dogme intolerante) e un obstacol al libertatii si cunoasterii. De aceea Europa a luptat pt. laicizare, pt. separarea religiei de stat, pt. toleranta. Islamul e nereformat, medieval si e la fel de periculos ca ideologia Inchizitiei de acum 600 de ani!
      • 0 (2 voturi)    
        sintagma ? (Vineri, 28 martie 2008, 20:34)

        mihai 53 [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        stii ce este aia?
        • +1 (3 voturi)    
          pai ce'ntrebi.. (Vineri, 28 martie 2008, 23:32)

          capcaunul [anonim] i-a raspuns lui mihai 53

          nu-ti dai seama ca habar n'are..
      • -2 (2 voturi)    
        laicizare... (Sâmbătă, 29 martie 2008, 6:25)

        george [anonim] i-a raspuns lui ROMAN

        Draga Roman???<br><br>Cum poti concepe ca laicizarea este elementul eliberator al Europei? Este adevarat ca Inchizitia a facut rau, insa de ea au prifitat potentatii timpului. Asa cum si in Romania, ortodoxia a fost folosita de Ceausescu si de tortionarii sai. Prin biserica ortodoxa au fost executati atatia oameni. Oare asta nu se vede? De ce esti atat de inchis la minte sai de fanatic?Lipsa lui Dumnezeu creeaza fanatismul, pe cand adevaratul crestinism elibereaza.<br>Tu alege sa fii ceea ce vrei, dar nu impune cum vrei sa fii tu si altora.
    • 0 (2 voturi)    
      nu chiar... (Sâmbătă, 29 martie 2008, 12:02)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui georgeb

      Islamul, comunismul, nazismul = raul omenirii.
      Daca imi gasesti UNI SINGUR CITAT din Noul Testament care incita la violenta eu sunt un idiot, daca nu, TU esti un mare idiot pentru ca nu stii diferenta intre islam si crestinism.
      • 0 (2 voturi)    
        the root of all evil (Sâmbătă, 29 martie 2008, 14:36)

        Geo [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Foarte interesant cum introduci date false in problema. De ce ar trebui sa ignor vechiul testament? Nu este parte din biblie?

        http://en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking

        Poti gasi foarte multe instigari la violenta in vechiul testament... citeste "The God Delusion" al lui Dawkins. Citeste "God is Not Great (How Religion Poisons Everything)" al lui Hitchens.

        Urmareste "The Root of All Evil", e disponibil pe net.
        http://video.google.com/videoplay?docid=9002284641446868316
        http://video.google.com/videoplay?docid=-8210522903232438954
        • 0 (2 voturi)    
          geo...you big dummy (Sâmbătă, 29 martie 2008, 16:08)

          radu.negru [anonim] i-a raspuns lui Geo

          mah geo crezi ca daca ai citit cartea lu Dawkins, sau te mai uiti la ceva filme pa internet afli ceva despre religia crestina..te inseli amarnic baiete..daca vrei o sa-ti recomand cateva lecturi care or sa-ti mai deschida ochi..poate!!(sunt absolut convins ca ai vazut si filmul geist zeit -si te ai edificat. tot pa internet mah geo???)
          la ora actuala europa se afla sub asediu ..crestinii pierd razboiul. sa nu credeti ca arabii care vin in europa se secularizeaza si accepta toate ideile noastre despre democratie din contra se radicalizeaza, asta si pentru ca majoritatea clericilor care ajung sa predice aici au o slaba pregatire teologica si nu sunt in stare sa interpreteze decat pasajele violente din coran(si e plin slava domnuluide asa ceva)..mah geo tu ai citit Biblia, sau macar coranul..sigur ca nu
          habar nu ai de violenta pe care o predica coranul..ca atunci ti ar fi frica mama, ca si crestin sa mai iesi pa strada..sau poate mah geu crezi ca Dawkins asta ar fi putut scrie cartea lui daca locuia intr un stat islamic. Cu siguranta nu..in europa nu a patit nimik.in orientul mijlociu il linsau pa el si tot neamu lui...prostia nu are scuza geo, si cea ce este si mai rau decat prostia, este usurinta cu care cei ignoranti acuza singura religie crestina
          • +1 (1 vot)    
            that's beyond my point (Luni, 31 martie 2008, 18:06)

            Geo [anonim] i-a raspuns lui radu.negru

            Daca vrei sa ai o discutie poti incepe prin a imi spune de ce Dawkins si Hitchens gresesc, in opinia ta. Citatele sunt incorecte? Cum ramane cu vechiul testament?

            "geist zeit" -- nu stiu ce reprezinta. Prespun ca te referi la "Zeitgeist - The Movie". L-am vazut, nu m-a impresionat placut. In nici un caz nu m-am "edificat". Consider ca prezinta mult prea multe ipoteze neverificate in prima sa parte (de celelalte doua parti nu ma leg, caci le consider total aberante).

            Revenind la discutia de fond, razboiul vostru e razboiul vostru si nu ma bag in el. Eu duc razboi cu orice forma de religie organizata. Asta include si biserica ortodoxa, nu doar islamul.

            Restul mesajului tau nu contine nici o refutare a nimic din ce am spus eu. Dawkins nu ar fi putut scrie cartea sa intr-un stat totalitar - de acord. Asta nu spune nimic despre valoarea scrierilor lui.
      • -1 (1 vot)    
        habar n'aveti (Duminică, 30 martie 2008, 16:46)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        tot ce este tradus din Koran in acel clip, este totul o minciuna, totul este fals. Ben Laden nu face bine ca omoara oameni nevinovati, da oameni rupti de realitate si care au creieru cat nuca in capu ala sec, precum olandezu asta care nu site in ce s-a bagat, pe astia ar trebui el sa omoare daca tot spune ca apara religia. Eu sunt de religie musulmana si este o mare minciuna ce este tradus acolo si nu mai ziceti ca islamul este raul omeniri ca habar nu aveti ce e este aia, stiti cumva vreun musulman, asa ca nu mai vorbiti sa va bagati in seama...documentativa mai bine
        • 0 (0 voturi)    
          islamul bun! (Luni, 31 martie 2008, 11:05)

          levi [anonim] i-a raspuns lui Anonim

          32 de conflicte dupa "90,parte beligeranta de religie islamica 28 de cazuri!La data de 11 sept.am vazut copii si femei care sarbatorau prabusire turnurilor!Halal pacifism!
    • 0 (0 voturi)    
      Korect! Es ist Zeitgeist! (Vineri, 11 aprilie 2008, 22:47)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui georgeb

      Asa este! Pentru referinte urmariti partea a I-a din III din filmul American Zeitgeist.
  • -2 (4 voturi)    
    nu ii simpatizez pe teroristi (Vineri, 28 martie 2008, 17:51)

    S [anonim]

    dar e amuzant olandezul asta. Zice ca nu isi asuma nicio raspundere in caz de violente sau boicot la adresa Olandei, dar in schimb traieste sub protectia politiei din cauza amenintarilor cu moartea.

    ia sa nu isi asume raspundere nici politia pentru siguranta lui.
  • +4 (6 voturi)    
    Link explicativ (Vineri, 28 martie 2008, 18:08)

    Quran [anonim]

    Aveti mai jos linkul catre explicatiile in engleza de pe wikipedia, unde se dau detalii despre suratele citate, despre imaginile folosite, despre predicatorii musulmani ce vorbesc in film:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fitna_(film)

    Nimeni nu urla cu spume la gura in hoarda pe strazi, nu exista atentate sinucigase, omoruri si bombe, atunci cand presa isi bate joc de papa, publica caricaturi cu Isus sau actrite goale pe un crucifix. De ce? Pt. ca europenii, chiar cand sunt credinciosi, au invatat sa respecte opinia critica a altora si accepta dialogul reformator.

    Musulmanii sa invete ce e libertatea de expresie, ce inseamna democratia si egalitatea barbat-femeie, daca vor sa traiasca in Europa. Daca prefera evul mediu si barbaria, e loc, sunt zeci de tari care-si bat joc de libertate si drepturile la libera exprimare, tari unde femeile sunt omorate pt. adulter, tari unde se practica decapitari, mutilarea organelor genitale, linsari in mijlocul satului, etc. Nici o problema, sa ramana in tarile lor de origine, alea unde e "credinta adevarata in Allah". Europenii vor aplauda.

    Dragoste cu sila nu se poate, toleranta nu inseamna sinucidere etnica, cultural, lingvistica, religioasa.

    Omenirea are nevoie de diversitate si pt. asta e importanta prezervarea identitatilor proprii, pe teritorii unde acestea au aparut si s-au dezvoltat, acolo unde sunt liber acceptate si exprimate.

    In cazul Islamului, atitudinea cea mai justa e aplicarea reciprocitatii religioase si culturale. Daca europenii pot practica fara probleme religia si cultura lor in Arabia saudita, Pakistan sau Iran, arabii si ceilalti islamizati sa o poata practica pe-a lor in Europa.

    Daca doar unii profita de sistemul bland si umanist, nu mai exista echitate, totul devine o insulta, o aroganta, o provocare, o amenintare la adresa celui care deschide frontierele si legislatia cu incredere! Incredere pe care unii o rasplatesc cu atentate si urlete pt. Sharya !
  • +3 (5 voturi)    
    si eu am vazut filmul ... (Vineri, 28 martie 2008, 18:17)

    eli [anonim]

    cele mai socante momente mi s au parut acelea cand apareau citate din coran si dadeau sfaturi criminale.....Toate religiile sunt niste aberatii care mai devreme sau mai tarziu ne vor distruge....TOATE!
    • +4 (4 voturi)    
      Toate? (Vineri, 28 martie 2008, 18:55)

      lama [anonim] i-a raspuns lui eli

      Poti compara ce spun invataturile lui Mahomed cu ce spun invataturile lui Buddha? Ai impresia ca budismul e un pericol pt. umanitate si se pregateste de vreun Jihad?
      Nu, nu toate religiile sunt "la fel", nu toti politicienii sunt "la fel", nu toate ideologiile sunt "la fel", nu toti oamenii sunt "la fel", etc.
      Altfel nu ne-ar pasa de cum suntem numiti, in ce credem, ce gandim sau cum ne comportam. Am fi doar niste clone intr-un roi imens de hominizi.
      Esti un individ unic, ai dreptul la ideile tale, ai dreptul sa fii diferit..Daca nu vrei e treaba ta, esti inca intr-o societate relativ libera, poti alege :))
      Daca va domina Islamul, atunci ti se va indica de la moschee ce ai dreptul sa spui, sa faci, sa alegi:)). Si daca vei incerca altceva, se va gasi un "fidel" in Allah care sa-ti puna cutzitul sub gat..Asa cum au patit-o deja sute de mii de musulmani (vezi razboiul civil algerian, cel pakistanez sau cel dintre suniti si shiiti).
      • 0 (2 voturi)    
        buddha (Sâmbătă, 29 martie 2008, 10:55)

        buddha [anonim] i-a raspuns lui lama

        Religiile le fac tot oamenii... Te gandeai cu cativa ani in urma ca o sa vezi la TV calugari budhisti spargand magazine in tibet? In cazul ala inclin sa fiu de partea tibetanilor dar unde este "rezistenta pasnica" de altadata?
        • 0 (2 voturi)    
          zau? (Sâmbătă, 29 martie 2008, 22:48)

          Razvan [anonim] i-a raspuns lui buddha

          Asta ai aflat-o de la chinezi?
          Sau poate tu nu stii ce se intampla acolo.
          Nu stiai ca stapanii chinezi tocmai s-au hotarat sa incalce si cel mai sfant ritual budist si sa-l proclame ei pe urmatorul Dalai Lama?
          Pai cand bazele religiei tale sunt distruse tu cum ai vrea sa reactioneze oamenii?
          • -1 (1 vot)    
            religie (Duminică, 30 martie 2008, 13:40)

            buddha [anonim] i-a raspuns lui Razvan

            Pai, mie imi placeau ideile buddhiste tocmai pentru ca se opuneau violentei. Este clar ca as sustine (daca as putea) cauza tibetanilor, dar se pare ca este posibil sa scoti din sarite si pe cei mai calmi oameni prin ... religie...
    • 0 (2 voturi)    
      Calmeaza-te (Sâmbătă, 29 martie 2008, 13:33)

      razvo.blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui eli

      Aberatia cea mai mare nu e religia, ci tocmai sistemul pe care il numiti voi "democratie". Sistemul Realitatii TV, a stirilor in flux continuu, a argumentelor foarte importante care trebuiesc urmarite (mai nou dezbatute) cu sufletul la gura zi de zi, in fiecare zi altele. Din pacate aceste argumente foarte importante palesc dupa maxim o saptamana iar mass-media nu mai are nici un interes sa vorbeasca despre ele, desi poate ar mai trebui. Se iveste altceva mult mai important intre timp.

      Suntem Oamenii-Sfârlează, Oamenii-Morişcă-de-vânt, Oamenii-gri, oamenii carora le trebuie campanie publicitara sa-si aleaga presedintele. Votam imaginea construita mai bine, nu persoana sau calitatile.

      In timp ce noi schimbam directia necontenit, ceilalti, noii conchistadori ai Vechii Europe, ascut cutite si profita de apatia tampa la care ne conduc ideile "progresiste". Am devenit citadela molateca a lumii, eunucul grasun infierat cu secera si ciocanul.

      Eli draga, tu esti eunucul razvratit, adica cea mai periculoasa specie.
    • 0 (0 voturi)    
      vorbiti fara sa aveti habar (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 16:47)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui eli

      eli lasa-ma sa-ti spun ca nu cunosti cum trebuie problema.Crestinismul,prin Mantuitorul Iisus Hristos ne-a scos din robie,El a a inlocuit pedeapsa cu moartea, cu toleranta,El ne-a invatat sa-i iubim pe toti,indiferent ca sunt dusmanii nostri.El a facut lumea asta mai buna.Iar acum vii tu sa spui ca religia crestina ne va distruge.Pai tocmai necredinta in religia crestina ne va distruge si asta se vede pe zi ce trece,cum ajunge omul fara a-L avea pe Hristos in viata.
  • 0 (6 voturi)    
    Mda (Vineri, 28 martie 2008, 18:59)

    busymind [anonim]

    Religia e o boala si trebuie tratata la doctor...indiferent despre ce religie e vorba.
    Religia = Mass CONTROL.
    • +1 (1 vot)    
      busymind [anonim] (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:33)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui busymind

      busymind [anonim]
      Religia e o boala si trebuie tratata la doctor...indiferent despre ce religie e vorba.
      Religia = Mass CONTROL.
      • -2 (2 voturi)    
        Vom scapa in curand! (Duminică, 30 martie 2008, 0:16)

        Umanist [anonim] i-a raspuns lui fatmanx

        Din fericire...cat de curand religia va disparea. Nu ii dau mai mult de 50 de ani. Avem acces la informatie acum.

        http://tahion.wordpress.com/2008/03/12/ce-am-impotriva-religiei/
    • 0 (0 voturi)    
      religia crestina-singura desavarsita (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 16:51)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui busymind

      Pot sti ce rau ti-a facut tie credinta crestina?ce este rau in ea?faptul ca trebuie sa iubesti orice om,ca trebuie sa-i ajuti,ca trebuie sa fi bun?asta este rau?pai cred ca lipsa credintei din sufletul tau te face sa fi frustrat in fata credintei oamenilor.Crestinism=iubire si fericire.
  • -3 (5 voturi)    
    Stereotype (Vineri, 28 martie 2008, 19:03)

    Mircea [anonim]

    Chiar nu vede nimeni cum totul este out of the context. Nu credeti ca intreg razboiul antiislam este dus de media si de interesul american/occidental (cititi marile companii petroliere) in orientul mijlociu.
    Am foarte multi prieteni musulmani; si ei se declara indignati de intreaga ideologie impotriva lor. Nu context ca nu exista si fanatici printre ei dar presa stereotipeaza prea mult: arab = terrorist.


    Destul de rusinos pt parlamentarul olandez. Daca as fi el mi-ar fi rusine sa mai zic ceva in conditiile in care tara lui a inceput comertul cu sclavi....asta -mi place cel mai mult de fapt la europeni: acuma 100 de ani taiau si spanzurau peste tot si acuma se lauda ca sunt stindardul democratiei.
    • +3 (5 voturi)    
      pt. Mircea (Vineri, 28 martie 2008, 19:26)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      ai fost prin Europa?Olanda, in special, este o tara a democratiei si a tolerantii insa, din 2000, au aparut cartiere intregi pline de musulmani unde iti este frica ca femeie sa umbli singura pe strada. Stii cate biserici crestine au fost contruite in Olanda si cate moschei, in ultimii 10 ani? Si nu e vorba numai de terorism, ci de libetate, de dreptul de a alege...Stii ca nici o femeie nu are voie sa se casatoreasca cu unul de alta religie, altfel o omoara? Socant este faptul ca ei chiar cred ca asa este cel mai bine...
      Intreba-i pe prietenii tai ce ar face daca ar descoperi ca sotia/prietena lor ii inseala si apoi vino si spune-ne cat de buni si nedreptatiti sunt musulmanii....
      • +3 (5 voturi)    
        Bravo (Vineri, 28 martie 2008, 19:50)

        Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui marlene

        Bine zis Marlene. Pacat ca tov. Mircea nu stie ca musulmanii faceau comert cu sclavi pe vremea cand occidentalii nici stiau ce e aia. Sclavia este o veche practica islamica: a inceput cu mult inainte de comertul cu sclavi practicat de occidentali si a sfarsit mult dupa, existand si astazi tari musulmane in care ea inca mai este practicata. Heh, ce sa mai zici de statutul femeii? Alt sclav al Islamului.

        Mai mult, daca ar fi cat de cat informat, Mircea ar sti ca rata de supravietuire a sclavilor luati de musulmani era muuult mai mica. Luau in general femei (sclave sexuale), iar pe barbati ii castrau; in jur de 90% dintre cei luati in captivitate nu ajungeau la destinatie.

        Stanley povesteste in cartea sa despe zonele din Africa pustiite de arabii in cautare de sclavi. Nu uita sa ii mentioneze nici triburile de negri care aveau aceleasi apucaturi. Sa nu uitam: negrii s-au traficat intre ei, vanandu-se si vanzandu-se unii pe altii.
        • -1 (3 voturi)    
          clar (Sâmbătă, 29 martie 2008, 2:31)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui Imperialistu'

          Musulmanii si negrii, ei sunt de vina, sa ii omoram pe toti. You make me sick!

          Voi toti astia cu pareri generaliste despre musulmani, negrii si orice alta cateogorie in care ii poti baga pe oameni, va auziti?

          Crestinismul a a avut "noroc" cu renasterea care nu ar fi existat daca institutia bisericii catolice nu era atat de puternica si abuziva.

          Extremisti sunt peste tot, fie ca ii cheama Bin Laden sau amarasteanu asta de olandez. Prosti sunt cei care ii asculta
          • +1 (1 vot)    
            ai suta la suta dreptate (Sâmbătă, 29 martie 2008, 7:29)

            catolicism [anonim] i-a raspuns lui mihai

            Libertatea de care ne bucuram si pe care nu prea vrem s-o aparam provine de la razvratirea impotriva bisericii abuzive. De aceea singurul drum al Turciei catre modernitate duce prin kemalism, pe cand cel al spatiului fost comunist pare blocat prin nesfanta alianta refacuta intre stat si biserica. Omul e in stare sa vietuiasca atat liber cat si incatusat, doar ca cel liber are responsabilitati care-i intrec uneori capacitatile.
          • 0 (2 voturi)    
            think about the children (Sâmbătă, 29 martie 2008, 16:22)

            Geo [anonim] i-a raspuns lui mihai

            Bagi laolalta treburi incompatibile. Faptul ca nu sunt dispus sa accept si sa tolerez ideile radicale, periculoase ale unei religii (ceea ca ma face un islamofob, dar in acelasi timp si anticrestin) nu poate fi comparat cu rasismul, care este ura, frica neintemeiata fata de o categorie rasiala (negri, tigani, amerindieni, etc).
    • +1 (1 vot)    
      Nu cunosti totul (Sâmbătă, 29 martie 2008, 13:39)

      Auras [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Comertul cu sclavi negri a fost invatat de la arabi. In timpul eliberari peninsulei iberice de sub arabi, portughezii au capturat niste beizadele arabe. Arabii au oferit aur in schimbul eliberarii lor, dar au fost refuzati pentru ca nu aveau nevoie de comori ci de forta de munca. Atunci li s-au oferit in schimb sclavi negri. Oferta a fost acceptata imediat si asta a fost inceputul comertului cu sclavi negri.
  • +3 (5 voturi)    
    Pai (Vineri, 28 martie 2008, 19:30)

    eu [anonim]

    Pai aia e ideea: S-au schimbat lucrurile de acu 500 ,100 de ani etc. Problema cu islamistii e ca nu vor sa evolueze, motiv pentru care mai devreme sau mai tarziu vor disparea. Problema e sa nu ne traga pe toti cu ei.
  • -2 (6 voturi)    
    rusinos! (Vineri, 28 martie 2008, 19:32)

    qwerty [anonim]

    acelasi film il puteau face si musulmanii despre crestini...




    MENTALITA ULTRA'
    • +2 (4 voturi)    
      nu zau? (Vineri, 28 martie 2008, 22:18)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      ASTAZI, crestinii spun si fac ce spun si fac retardatii aia musulmani? mai lasa naibii teoriile umaniste si judeca folosind creierul si obrazul, nu indreptarele oengiste
    • 0 (2 voturi)    
      De acord. (Sâmbătă, 29 martie 2008, 14:41)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui qwerty

      De aceea prefer sa condamn toate formele de organizare religioasa.
  • +4 (6 voturi)    
    Patrupedbun.net (Vineri, 28 martie 2008, 19:33)

    Imperialistu' [anonim]

    FIlmul este o surpriza doar pentru cei care nu stiu ce se afla in Coran si care nu cunosc viata si faptele profetului Mahommed. Departe de a fi un om al pacii, Mahommed nu a fost altceva decat un mare razboinic. Responsabil personal de uciderea a cateva sute de oameni, invinsi de musulmani in lupta si decapitati de insusi "profetul" Mahommed; pedofil (casatorit cu Aicha de doar 7 ani; casatorie "consumata" cand ea avea 9 ani); hot (conducator a nenumarate incursiuni de jaf). Asta este marele profet al Islamului. Coranul nu este altceva decat o oglinda a marelui Mahommed.

    Filmuletul lui Wilders a fost mult prea soft fata de nebuniile care apar in Coran/ sunt comise zilnic de musulmani.

    Observ ca multi citeaza ori pe Marx ("religia - opiumul popoarelor"), ori pe Mao ("religia e otrava"). Domnilor si doamnelor, sa va fie de bine, dar habar nu aveti de nimic. Studiati mai mult problema.

    In sfarsit, ii invit pe toti cei care nu se lasa pacaliti de gargara oficiala (Islamul = pace, Mahommed e bun , Coranul este interpretat tendentios) pe http://patrupedbun.net . Veti gasi multe articole dedicate Religiei Pacii si avocatilor lor din lumea civilizata - comisarii politically-correct.
  • -4 (6 voturi)    
    Pt Marlene (Vineri, 28 martie 2008, 19:54)

    Mircea [anonim]

    Sweetheart:

    Am trait in Europa si de 4 ani traiesc in US. Nu stiu unde ai fost tu in Olanda, dar probabil ca te-ai intalnit cu adeptii lui Geert si au incercat sa te sperie.
    Te-ai gandit cumva de ce toti emigrantii vin in Europa? hai sa ne gandim pt ca Europa i-a exploatat economic si acuma nu m-ai au ce face in tara lor anyway....
    Din nou: concluziile de mia sus sunt trase de tine sau s-au transmis prin cale orala de la o prsoana la alta?
    • +2 (4 voturi)    
      Pt. Mircea (Vineri, 28 martie 2008, 20:21)

      emigrantul [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Frate daca nu ai cultura si nu ai citit decat putin, nu da aici explicatii fantastice. Pai tu de ce ai emigrat in USA, pt ca ne-au exploatat americanii? Pt. ca Grecia sau Romania, Bulgaria au stat 400 de ani sub jug turcesc acum nu-i scuza sa ramanem inapoiati. Cauta cele mai izolate triburi din amazonia sau din centru Africii unde civilizatia nu a ajuns la ei, si nici colonialismul, de ce sunt cei mai arhaici de pe glob? USA nu a fost o colonie britanica? Unele tari arabe au fost colonii cate 50-70 ani, insuficient ca sa le pui in spate toate relele din aceste tari, demografie uriasa, lipsa unei culturi a muncii, lipsa de interes pt. stiinta. Toate tarile musulmane (exceptie Irak si afganistan sunt independente se administreaza singure, au o clasa politica super-corupta)
    • +3 (3 voturi)    
      pt. Mircea (Vineri, 28 martie 2008, 20:47)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Sa stii ca am fost in Utrecht si de 2 ani in Germania. daca traiesti in US te inteleg de ce crezi ca in Europa e bine...Nu am intalnit nici un adept al lui Geert sau daca da,oricum nu ii intreb.Insa ma ingrijoreaza faptul ca in Germania, cel putin o data pe luna, apare un scandal legat de musulmanii nemti (multi dintre ei sunt nascuti aici, in Germania, si totusi cu mentalitati de trib). Legat de ce?..ba ca si-a omorat fata/sora ca a vrut sa se casatoreasca cu un crestin...ba ca nu vrea sa poarte batic,si o mutileaza--etc..Daca ai trait in europa, in Italia, cred si eu ca nu ai intalnit musulmani..sau daca erau ..erau tare pasnici..Dar din pacate in Olanda, Germania sau Marea Britanie, lucrurile nu stau chiar asa...
    • +4 (4 voturi)    
      Ramai printre cei ca tine.. (Vineri, 28 martie 2008, 22:21)

      pt. "mircea" [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Asa se mai curata neamul romanesc, de ignoranti ce nu-si cunosc nici istoria, nici cultura. Discursul tau tiermondist e tipic pt. extremistii socialo-comunisti, o spalare de creier metodica si simplista: o minciuna pe care o repeti mult sfarseste prin a deveni un mic adevar pt. cei mai slabi de spirit sau/si inculti:)).

      Imigrantii turci care vin cu milioanele in Europa n-au fost niciodata colonizati de germani, francezi sau olandezi, dimpotriva, sunt descendentii ununi popor vinovat de genocid si crime contra umanitatii impotriva poporelor crestine europene din Balcani si Caucaz! Niciodata Olanda n-a colonizat marocani. Niciodata Suedia n-a colonizat vreun retardat de arab! Daca acesti turci si arabi vin in tari europene, e pt. ca tarile lor sunt incapabile sa creeze societati libere, prospere si pasnice, sunt societati ale mortii pt. ca sunt construite pe o cultura a mortii si violentei, a intolerantei si discriminarii.

      Sunt doar cateva tari care au avut imperii coloniale, Franta, Anglia (care i-a colonizat si pe scotieni, irlandezi sau galezi), Spania, Portugalia, Rusia, Belgia, Olanda si cam atat. Ori sunt zeci de popoare europene care n-au colonizat si n-au "exploatat" nici un negru, nici un arab, nici un turc sau pakistanez!

      Asa ca dupa logica ta deficitara, aceste tari sunt perfect indreptatite sa ii expulzeze.

      Apoi trebuie luat in calcul ce le-a adus colonizarea europeana acestor primitivi. Pt. ca se vorbeste de exploatarea unor terenuri agricole (pe care aia oricum nu faceau agricultura,) si de materii prime din subsol. Degeaba ai petrol sub fund daca esti incapabil sa stii sce sa faci cu el. 100 de ani de cand se scoate petrol din Iran, nu exista picior de "alb" prin Iranul islamic si nici acum ingienrii iranieni nu stiu sa faca o rafinarie:)). Crezi ca e "intamplator" ca unii au promovat stiinta, tehnologia, cultura pe cand altii umblau cu camila, jefuiau caravane si promovau jihadul?
  • +3 (5 voturi)    
    Islam si Islamisti (Vineri, 28 martie 2008, 20:05)

    artificial inteligence [anonim]

    Islamistii sunt un pericol in orice tara ajung cu mentatlitatea lor. Nu dau doi bani pe viata in general, omoara pe oricine pentru niste aberatii, nu au concepte elementare de morala. Religiile sunt in general rele dar islamistii le depasesc pe toate.
  • +3 (3 voturi)    
    terorismul-ciuma secolui 21 (Vineri, 28 martie 2008, 20:15)

    directia 5 [anonim]

    terorismul islamic are un puternic caracter politic ;atentatul de la Madrid a schimbat rezultatul alegerilor,aducand PSocialist la putere si retragerea Spaniei din Irak,iar atentatul de la Londra a fost la un pas de a determina mutarea JO din capitala Anglie.Terorismul islamic beneficiaza de sustinere financiara,[familiile sinucigasilor teroristi primesc sume de pana la 30.000 dolari compesatii] de suport logistic venit din partea servicilor secrete si sprijin armat [Hamas si Hezbolah sunt puternic inarmate cu armament usor],tot acest suport vine nu numai din lumea araba,si Rusia si alte tari sunt interesate de mentinerea uni conflict in Orient,tocmai pentru a justifica pretul ridicat al petrolului
  • -1 (3 voturi)    
    Wilders --- vadim in varianta olandeza (Vineri, 28 martie 2008, 21:09)

    Holandezu [anonim]

    Mare fus a fost facut in Olanda cu acest fim, Wilders dupa nici o televiziune nu a vrut sa il difuzeze a zis ca o sa il ruleze in cadrul spoturilor sale electorale. Acum aparut pe inet toti olandezii sunt dezamagiti dupa 'publicitatea' initiala.
    Sa revenim, tipul e un dus un Vadim Olandez care emite debilitati atat despre imigrantii din Olanda cat si despre musulmani. Tot ce da bine la alegatorul fara cerebel (exista din astia si in vest). Asta in conditiile in care nevasta lui unguroaica.
    Asa ca ... nu va incingeti prea mult ...
    Btw acum e un scandal ca Wilders a folosit desenle caricaturistului din Danemarca fara a cere permisiunea ...
  • +3 (5 voturi)    
    nu (Vineri, 28 martie 2008, 21:50)

    dan [anonim]

    mi-e teama de musulmani. Lucrez la Kanal D, inconjurat de turci. Credeti-ma, au violenta si teroarea in sange.

    NU credeam pana nu am ajuns acolo si acum imi caut alt job rapid.

    sunt multe de spus...

    NU cred ca Dumnezeu vrea crime si sange. Dumnezeu este iubire, nu ura si razbunare...

    Dar poate ca aceste popoare musulmane sunt frustrate istoric si violenta a devenit singurul mod de a-si face simtita prezenta in istorie...

    Dumnezeu sa-i ierte si sa le arate calea dreapta. CRed ca islamul e o regie extraordinara, dar la cum e inteleasa si practicata...face din ea un reper al mortii si pericolului.


    MI-e teama
    • +3 (5 voturi)    
      Teama de Islam e justificata (Vineri, 28 martie 2008, 22:50)

      Margareta [anonim] i-a raspuns lui dan

      Fobie inseamna teama irationala, nejustificata. Mai nou, asociatii si intelectuali anti-europeni au inventat un nou cuvant "islamofobie". Numai ca teama de Islam e rationala si perfect justificata de ideologia Coranului si atrocitatile comise in prezent, sub ochii nostri, in numele lui Allah.

      Oriana Fallaci a fost o comunista italianca, membra a rezistentei italiene anti-fasciste, jurnalista preferata a lui Arafat. Ea a avut curajul sa declare, cativa ani inainte de a muri (2006), intr-o carte contra islamului: "E rusinos si descopar peste tot in jurul meu aparitia acestui nous fascism, acestui nou nazism islamic. Un fascism si un nazism ce sunt chiar mai necrutatoare si cu atat mai dezgustatoare cu cat e hranit de "politic corect", de asa zis "progresism", de comunisti, de pacifisti, si chiar de crestini ce au insolenta sa ma atace pe mine, o persoana ce striga adevarul despre Islam"!

      Deputata olandeza de origine somaliana, Hirsi Ali, amenintata cu moartea de imigranti islamici, protejata acum de Franta si USA, nascuta si educata in islam, a declarat: "Suntem in razboi contra acestui islam si in razboi nu exista jumatati de masura. Nu exista un Islam moderat, exista doar musulmani apatici, care nu respecta legile coranice, nu exista decat un singur islam, definit ca supunere oarba fata de vointa lui Allah si spusele profetului sau. Nu exista moderatie in aceasta supunere". Pt. cei ce nu stiu, "Islam" se traduce prin "supunere absoluta"!

      Dan, fondatorul Kanal D e Aydin Dogan (de aici litera D), bun prieten cu premierul Erdogan, e o persoana ce a declarat in Germania in 2003 ca "ceea ce n-au reusit razboinicii nostri sub zidurile Vienei, vor reusi femeile noastre cu pantecul lor. Germania va fi pamant turc"! Iar Erdogan a indignat intreaga Germanie chiar recent la Koln, in fata a 20.000 turci: "sa fiti asimilati la natiunea germana e o crima contra umanitatii! Ramaneti turci, credinciosi Islamului si traditiilor voastre"!
      • +1 (1 vot)    
        sdfhgjhyjrt (Sâmbătă, 29 martie 2008, 10:53)

        swdg [anonim] i-a raspuns lui Margareta

        somalienii sunt rude cu klingonienii?
  • +2 (2 voturi)    
    "Islamul e o boala" (Vineri, 28 martie 2008, 22:04)

    Horia [anonim]

    Expresia apartine unui arab, Abdel Wahab Medeb, un socialo-comunist, sociolog de meserie. Si pot adauga zeci de nume de intelectuali arabi ce considera Islamul o aberatie nascuta in mintea unui epileptic, baiat de grajd la camile, numit Mahomed.
    Ca "holandezu" de mai sus, ce insulta europenii, au fost mii in istoria romanilor, din aia care gaseau intotdeauna ca e mai bine sa traiesti ca lingau pe langa turci, maghiari sau rusi, decat de sine statator. Si vor mai fi ca el.
    Din fericire sunt niste marginali, minoritari, daca ar fi fost majoritari, azi romanii n-ar fi avut o tara a lor, ar fi fost quasi-asimilati de invadatori imigranti, coloni veniti din Asia, Panonia sau de pe malurile Volgai.
    Deputatul olandez a fost inteligent si avizat, a folosit doar citate din Coran, fara comentarii, doar imagini ce pot fi gasite, doar titluri de ziare. Potrivit juristilor guvernului si asociatiilor islamice filmul e imposibil de atacat in justitie. Si alohtonii musulmani, arabi, berberi, turci, se feresc de asta, pt. ca la proces s-ar discuta despre acele versete de ura, s-ar discuta despre acele imagini de crima, s-ar discuta despre ostilitatea musulmanilor fata de valorile societatii care i-a primit!
  • -5 (5 voturi)    
    nu vedem imaginea in ansamblu (Vineri, 28 martie 2008, 23:24)

    radu g. [utilizator]

    Nu contest pericolul pe care il reprezinta islamul ( deja gandesc cum vor ei am fost bine programat), dar totusi nu reusesc sa nu ma intreb cine e teroristul mai mare? Yugoslavia, Afganistan, Irak in curand Iran asta doar sa dau cateva exemple. Pentru cei care nu stiu in irak s-au descoperit WMD (arme de distrugere in masa) si sunt ale coalitiei, toate bombele si proiectilele cu uraniu saracit (DU) au transformat tara intr-un camp radioactiv...hm am vazut la televizor cum au daramat doua turnuri si au murit 3000 de oameni ... da a fost foarte terorizant ... nici nu se compara cu senzatia pe care trebuie sa o simti cand ti se aduce "democratia" acasa cu bombe si gloante.

    "Resistance Is Futile.You Will Be Assimilated!"
    Alegeti calea pacii si intoarceti si celalalt obraz!
    • +2 (4 voturi)    
      asa sa faci tu, arabocule! (Vineri, 28 martie 2008, 23:44)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui radu g.

      nu ne spune noua, europeni si crestini de aproape 2 milenii, sa ne caciulim in fata unor natii inapoiate si murdare si a unei religiii creata si intretinuta de ura! in cele din urma, tradarea asa-zis umanista va fi pedepsita iar diversionistii si sabotorii islamici ai civilizatiei vor fi eliminati! doresc ca acel moment sa fie cat mai aproape iar crestinatatea sa-si revina din amortirea in care au aruncat-o miscarile de stanga!
      • -1 (1 vot)    
        antentie imagini socante! (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:32)

        radu g. [utilizator] i-a raspuns lui clujean

        http://www.youtube.com/watch?v=L_RqK_tpkBU
        http://www.youtube.com/watch?v=vRIa0_ah8sI

        ai fi dispus sa faci asta unui alt om in cunostiinta de cauza?
    • +3 (3 voturi)    
      Sa intorc obrazul? (Vineri, 28 martie 2008, 23:56)

      GM [anonim] i-a raspuns lui radu g.

      Ba sa-l intorci tu!
      Si eventual sa-i fi spus asta si aluia de-l decapitara drept-credinciosii...
  • -1 (3 voturi)    
    o tampenie (Vineri, 28 martie 2008, 23:42)

    zvezda [anonim]

    Filmul e o incercare de manipulare care combina clisee, adevaruri marunte si minciuni sfruntate. 11 septembrie a fost lucrare americana, Londra si Madrid sunt povesti dubioase si ele. Restul sunt blabla-urile unor dezaxati. Am cunoscut si turci si arabi si inca n-a incercat nici unul sa ma omoare...
    Filme de genul asta NU ajuta la nimic.
  • +4 (6 voturi)    
    Arabi (Vineri, 28 martie 2008, 23:44)

    Viorel [anonim]

    Arabii sunt niste primitivi salbatici, au ceva bani acum cu petrolul si asta e ce inteleg ei din coran - violenta si razbunare.

    Pe de alta parte, si evreii, ajutati de americani, s-au infipt acolo, in mijlocul lor - nu sunt cu nimic mai buni, tot niste criminali.

    Americanii, pe de alta parte, ii ajuta pe evrei si ii sprijina cu arme si bani dar, pe de alta parte, vor si petrolul arabetilor.

    In tot rahatul asta cumplit, vine si gigi, olandezul, sa-si dea cu parerea.. e foarte inteligent... ne spune ca arabii sunt criminali. ok, asta stim. si evreii sunt la randul lortot niste criminali. si amercanii nu-s cu nimic mai breji.

    i see trees of green, red roses too
    I see them bloom for me and you
    And I think to myself, what a wonderful world ...
    • 0 (2 voturi)    
      HOLLY WARS (Sâmbătă, 29 martie 2008, 8:30)

      bugsy [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      "Brother will kill brother
      Spilling blood across the land
      Killing for religion
      Something I don't understand
      Fools like me, who cross the sea
      And come to foreign lands
      Ask the sheep, for their beliefs
      Do you kill on God's command?"

      Evreii nu s/au infipt acolo, evreii au fost acolo de 3.500 de ani. Israel este singura democratie adevarata in Orientul Mijlociu.

      Ucid evreii in numele lui Moise?
      Se arunca evreii in aer intru gloria lui Moise?
      Ameninta evreii cu violenta la scara planetara daca se publica ceva ofensator la adresa lui Moise?

      ....de ce sunt tot niste criminali, atunci?
  • -2 (4 voturi)    
    noutate (Vineri, 28 martie 2008, 23:45)

    IDIOTI [anonim]

    vai de mine si de voi! Care dintre voi a citi macar odata Coranul sau un pasaj din Coran? cine v-a spus voua ca ii indeamna Coranul la terorism si suicid??? Cine v-a spus ca acesta ii invata ca femeie trebuie sa poarte voal sau ca barbatii au nevoie de mai multe femei????????? suntei de-a dreptul idioti afirmand lucruri pe care le stiti PREA PUTIN!! Ce-a facut crestinismul in inchizitie si ce face acum?! A spus Iisus vreodata sa ne inchinam unui chip cioplit, asa cum se face in ziua de astazi - Fecioara Maria cioplita in lemn si stilizata cu aur si alte podoabe sau cruci avand chipul Lui ciopli???????????<br><br> Sunteti o rasa moarta, o rasa pentru care un om - care acum ar fi fost cel putin impuscat sau omorat pe un stadion, a murit in van, crezand ca va deschide mintea unui nebun! Tot ceea ce se intampla acum in ABSOLUT tot ceea ce inseamna credinta si religie se rezuma doar la indoctrinare si dezbinare!!! <br><br>Ce mai, sunteti la fel de ingusti precum acel olandez zburator!<br><br>BTW - Coranul nu spune nimanui sa omoare in numele credintei dar in TORA, cartea sfanta a poporului Iudeu, se spune ca Evreul va avea cate 10 (sau ceva de genul asta) persoane de origine non-evreica in sclavie asa ca nu ma incercati sa prostiti atat lumea!<br><br>CITITI-VA si mai lasati-ma in pace cu paranoia asta anti-islamica!<br><br>Pupati-i ... pe Amero-Evrei astfel sa va fie bine!
    • +1 (3 voturi)    
      Pt. cei care cred ca nimeni n-a citit Quran (Sâmbătă, 29 martie 2008, 0:26)

      cultura [anonim] i-a raspuns lui IDIOTI

      Eu iti pot da exemple concrete de versete din suratele coranice care indeamna la omor, intoleranta fata de non-musulmani (care se numeste khuffar), discriminare si poligamie:<br><br>Surata 5, verset 51: "O, voi cei care sunteti credinciosi in Allah! Nu va imprieteniti cu Crestini si Evrei, ei sunt prieteni intre ei". <br><br>Surata 4, verset 11: "Allah va porunceste sa dati unui baiat o parte cat pt. 2 fete".<br><br>Surata 4, versetul 3 : "Luati neveste cum va place, doua, trei sau patru femei"!<br><br>Surata 2, verset 189: "Combateti infidelii pana ce nu va mai fi teama de ispita si pana cand orice cult va deveni unul pt. Allah".<br><br>Surata 4, verset 59: "Cei care vor refuza sa creada in semnele noastre, ii vom pune pe foc si cand pielea lor va arde, le vom da o alta piele, sa ii pedepsim cu tarie". <br><br>Surata 4, verset 91: "Cei care au parasit credinta, ipocritii,nu va apropiati de ei, pana ce nu revin pe calea lui Allah. Iar daca renunta din nou la Allah, prindeti-i si omorati-i oriunde ii gasiti. Sa nu va aliati cu ei!"<br><br>Surata 5, verset 33: "Pe cei care lupta contra lui Allah si contra Profetului, si pe cei care corup credinciosii, pedepsiti-i cu moartea, sa fie crucificati si sa le fie taiate o mana si un picior in cruce, opuse. Moartea lor sa fie rusinoasa aici".<br><br>Surata 8, verset 7: "Prin cuvintele sale, Allah a vrut sa triumfe adevarul si sa fie exterminati toti infidelii"!<br><br>Surata 8, verset 12 :"Allah a spus ingerilor-mergeti si incurajati fidelii, eu voi aduce teroarea in inima infidelilor. Taiati-le capul si loviti-i la toate degetele."<br><br>Si se poate continua, sunt sute de referinte in Coran ce indeamna la omor, la razboi contra celor de alta credinta, la discriminarea femeilor, etc. Niciodata nu au fost discutate sau puse la indoiala de islamici, sunt interpretate literal. Azi, in Arabia saudita, Iran sau Pakistan, codul penal se aplica in conformitate cu surate din Coran! Asta inseamna aplicarea Sharya!
      • 0 (4 voturi)    
        Vechiul testament (Sâmbătă, 29 martie 2008, 2:14)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui cultura

        tu aparent ai uitat vechiul testament...mai citeste-l o data mai cu atentie......dumnezeul vechiulu testament nu e era prea prietenos...
    • +1 (3 voturi)    
      indoctrinare (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:15)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui IDIOTI

      indoctrinarea functioneaza peste tot, dar mai ales la musulmani. de ce? pt ca sunt mai inapoiati economic si pt ca nu au democratie. La ei e suficient sa scoti Coranul si sa spui ca Mohamed a promovat razboiul sfint impotriva tututor si gloata te urmeaza. Saracia si lipsa de educatie isi spun cuvintul. IN schimb, in Occident suntem manipulati mai finut, cu tembeliziuni si politica, in schimb altii isi urmaresc interesele (petrol, afaceri, functii). Greseli se fac de ambele parti, pt. ca majoritatea populatiei este formata din oameni de buna credinta, nu putem nega asta. Problema e cind cele doua civilizatii intra in contact. Musulmanii vin la munca in vest dar ei nu pot intelege ce inseamna libertate de expresie, pt. ca nu exista asa ceva in civilizatia lor. De aceea, sunt de acord nu cu mesajul filmului, ci cu postarea lui. Nu putem sa mai tacem, de asta am luptat pt democratie. Spui ce crezi si ceilalti pot obiecta liber (dar nu cu atentate, cum fac musulmanii).
    • 0 (0 voturi)    
      idioti (Sâmbătă, 29 martie 2008, 11:51)

      timtim [anonim] i-a raspuns lui IDIOTI

      veninul din textul tau precum si titlul mesajului - IDIOTI - ne arata nu numai ca ai citit coranul dar ca ti l-ai si insusit destul de bine. Esti un "believer"... Se vede clar cum se lasa ceata peste creierii tai cand se ia cineva de coran (nu zic ca filmul ar fi bun ori prost ci comentez doar reactia ta). Iii bagi si pe crestini si pe evrei in acelasi capitol - la crime - si, se intelege, iese deasupra, ca uleiul, adevarul islamic. sau islamist. totuna. cred ca acele <brrrrruri> ti-au servit drept pauze de calmare intre eruptiile epileptice manifestate prin miscarea necontrolata a geteleor pe tastatura, miscare care de fapt era dictata de orbecaila neuronilor prin ceata pomenita mai sus. mergi si spala-ti ochii ca sa vezi mai bine lumea inconjuratoare, scoate-ti doapele din urechi ptr a intelege mai bine ce spune aceasta lume si, nu in ultimul rand, ia ceva calmante.
  • +2 (2 voturi)    
    Islam &amp; stuff (Sâmbătă, 29 martie 2008, 0:06)

    Brusc Willis [anonim]

    Ma bucur ca in genere toti cei care postam aici avem mintea deschisa si observam cit de nefasta este influenta religiei asupra gloatei - mai cu seama acest 'islam' ce indobitoceste mase de mii de oameni, impingindu-i la acte din cele mai iesite din comun. <br><br>Curind, cred ca vor aparea si pe la televiziunile noastre acei intelectuali cu priza la public care vor incerca sa explice de unde aceasta ura a civilizatiei occidentale impotriva unei culturi care ne-a adus acum mii de ani atitea inovatii. Cu termeni mestesugiti se vor delimita cu totii de parerile noastre, pastrind o distanta si raliindu-se "politically corectness"-ului. Dar nu asta conteaza. Conteaza ca oficialitatile din intreaga Europa sa constientizeze pericolul ce-l pune cultura aceasta retardata si sa inceteze a mai fi toleranti la solicitarile comunitatilor locale (vezi constructiile de moschei de prin diferite tari vestice; elvetienii le-au cam dat cu flit la treaba asta - jos fesu' pentru neutrii!, portul burmei si alte asemenea aberatii). Intoleranta musulmanilor la valorile noastre trebuie tratata cu intoleranta si din partea noastra - in ceea ce priveste ideologia lor distructiva. <br><br>Societati ce altcindva atingeau apogeul cultural astazi platesc tributul (vezi urmasii persanilor, vezi India a carei mare proportie se scalda nu doar in Gange ci mai mult in saracie, etc...)...
    • +2 (2 voturi)    
      http://patrupedbun.net/ (Sâmbătă, 29 martie 2008, 19:32)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui Brusc Willis

      Da, Willis, dar oficialii europeni si intelectualii europeni sunt preocupati de alte probleme arzatoare precum confortul intelectual al musulmanilor din Europa. Asta este marea preocupare a celor care se afla in pozitie cheie: actionarea in asa fel incat sa nu starneasca nemultumirile Religie Pacii.

      Am zambit atunci cand am vazut declaratia primul ministru olandez: "noi nu credem ca exista vreo legatura intre Islam si violenta". Avea figura unui om care nu stie exact ce sa spuna astfel incat sa nu ii sara unii in cap si sa ii faca de petrecanie. Ce ironie!

      Ce sa mai zici de cei de la Liveleak care, dupa ce au dat comunicatul initial prin care aproape ca isi cereau iertare ca publica filmul, l-au scos de pe site, motivand decizia prin amenintarile pe care le-au primit.

      Traim niste vremuri...
  • +2 (4 voturi)    
    Religia ne va ucide (Sâmbătă, 29 martie 2008, 0:15)

    Adrian [anonim]

    din pacate omenirea est sub controlul "RELIGIEI" ce dupa parerea mea si nu numai est e cea mai mare porcarie p care omul a reusit sa inventeze.Cate crime s-au produs dupa religie,cate sacrificii umane s-au facut etc.Religia este o boala de care trebuie sa scapam !
  • +2 (4 voturi)    
    islam inchizitorial (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:25)

    piktor [anonim]

    Filmul a aparut intai aici: http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103
    si cei de la LiveLeak au trebuit sa-l scoata dupa o zi pentru ca site-ul a fost supus atacurilor de tip DDOS si angajatii au primit amenintari cu moartea.
    Versiunea de pe YouTube e incompleta (filmul are 15 min) dar sunt sute de alte surse pe net care il distribuie.

    E adevarat, filmul e manipulator.Pentru ca foloseste imagini dure si scoate din context anumite versete din Coran. Dar asta nu inseamna ca in spatele acestei "reclame" nu se ascunde un produs. Si ca produsul nu e pe masura reclamei.
    Americanii au bombardat Irakul si Afganistanul pentru petrol, o stie toata lumea, apoi i-au bombardat si pe sarbi pe alte considerente. Sunt convins ca stiau de 9/11, dar aveau nevoie de un pretext. Si-au sacrificat cateva mii de-ai lor pentru scopuri "geopolitice". Insa e vorba de o "elita" conducatoare care a luat decizia asta.
    De partea cealalta, sta nu tot poporul musulman, dar o parte semnificativa din el. Sa nu uitam ca erau musulmani care au condus acele avioane. Sa nu uitam ca au loc sute ori mii de atentate sinucigase anual, ale musulmanilor impotriva restului lumii. Ei considera ca islamul e religia cea mai buna? Treaba lor!
    Si eu consider ortodoxia singura religie adevarata. Dar nu o bag pe gat nimanui. Nu omor pe nimeni ca a renuntat la ea. Nu permit nimanui s-o ia in ras (nu-i place sa plece la plimbare!), si aici ii inteleg pe musulmanii deranjati de caricaturile lui Mahomed.
    Dar Dumnezeu a lasat omului liberul arbitru, i-a dat voie sa creada ce vrea, deci nu exista om in masura sa oblige pe altul ce sa creada.
    Inchizitia a fost o erezie, a disparut acum sute de ani, cand biserica catolica si-a pierdut puterea politica. Si a fost bine!
    Iar acum ne confruntam cu o religie-stat, cu o religie politica.Orice libertate moare sub amenintarea mortii. Orice neascultare e un pacat. Ne confruntam cu o inchizitie islamica. Mai mult, militanta si expansiva.
    Nu pot accepta asa ceva la mine acasa.
  • +2 (4 voturi)    
    nu incita la violenta (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:51)

    marius [anonim]

    eu nu am vazut NICAIERI in film ca se incita la VIOLENTA. din contra, se spune APARATI DEMOCRATIA!, ceea ce chiar e nevoie, pt. ca islamul nu poate intelege acest concept, este imposibil sa fii musulman si democrat. Or fi acceptind de fatada cei ce stau in vest dar in casele lor se comporta tot ca in Orient. E un film chiar foarte normal, nu e cu nimic incitant. Acelea sunt versete din Coran? Sunt! Spun respectivii Moarte evreilor, sa le taiem gitul? Spun! Unde spune deputatul olandez sa facem si noi la fel? Nicaieri! Nu va inflamati aiurea si aparati-va democratia pt ca asa se ajunge la intoleranta in propria tara, cind pe strazi iti va fi teama sa mergi din cauza atentatelor.
  • -1 (5 voturi)    
    minciuni (Sâmbătă, 29 martie 2008, 1:55)

    subay [anonim]

    ce vilva a putut face un clip de citeva minute!!!!!au dat toti navala sa zica ca musulmanii asha si pe dincolo,ce dreaq kiar pune lumea botul la toate porcariile?de ce nu se zice de Emiratele unite , de hotelul de 7 stele , de tari ca Oman , Qatar , aliati ai Americii , kiar felicitate pt regimul politic ?Vine un VADIM olandez si toti gata pun botu.Nu zic ca nu sunt si musulmani violenti, nebuni au fost si vor fi mereu , kiar se interpreteaza tendentios, violenta este ultima la care se apeleaza, si atunci doar ca autoaparare , cititi viata profetului dar nu din surse olandeze!!!apropo eu sunt musulman , romin de etnie tatara nascut si crescut in Rominia , strabunicii mei au murit in cel de-al 2 lea Razb Mondial pt ROMINIA pe frontul rusesc ,si poate sunt mai romin ca multi dintre voi .Cititi traducerea Quranului in format pdf : http://www.islam.ro/coran.pdf?PHPSESSID=47c7b4dd7dadbab45f9b09bcb66fc3d7 Un link despre islam:www.islamway.ro si dc gasiti ceva injositor id meu este subay20
    • +1 (5 voturi)    
      emiratele nu au democratie (Sâmbătă, 29 martie 2008, 2:13)

      marius [anonim] i-a raspuns lui subay

      subay, lasa vrajeala, emiratele nu au democratie asa ca scuteste-ne. De arabia saudita nu zic nimic, crestinii nu au voie sa aiba biserici acolo, asa ca... lasa-ne. sunt lucruri reale ce se spune in film.
  • 0 (2 voturi)    
    ei nu ne respecta! (Sâmbătă, 29 martie 2008, 2:41)

    jjjkkk [anonim]

    Problema asta e: musulmanii astia care emigreaza in Occident nu se adapteaza, desi ei ne cer sa ne adaptam daca mergem la ei acasa!

    Bineinteles, nu toti sunt la fel, nu se poate generaliza ca tot vor sa ne omoare etc., dar cred ca suntem un pc prea ingaduitori!

    Ei profita de liberatatea care le-o am Sa vedem cum va veti simti unii cand o sa mergeti e tsrada in viitor si la jumatate din femei li se vor vedea doar ochii...
  • +1 (3 voturi)    
    Nu amestecati religiile (Sâmbătă, 29 martie 2008, 10:23)

    Alex [anonim]

    As atrage atentia ca nu trebuie puse la zid toate religiile cum am vazut spunea mai sus cineva. Nici macar religia islamica (partea toleranta) nu este asa cum o inteleg fanaticii islamisti.
    Sunt tari ca Siria, Arabia Saudita unde traiesc destui occidentali fara sa aiba probleme atata timp cat nu isi bat joc de islamism.

    Religia crestina (mai ales cea ortodoxa), cu unele rataciri in evul mediu, a constituit baza societatii atunci cand legile nu puteau fi aplicate. A promovat valorile morale in locul haosului. Imaginativa cum ar fi fost daca religia nu ar fi condamnat uciderea, furtul, razbunarea intr-o sociatate in care legile nu existau sau nu puteau fi aplicate.

    Nici in Romania de azi statul nu poate subsitui institutia bisericii in totalitate pentru ca religia crestin-ortodoxa inca promoveaza valori care nu sunt legiferate ca smerenia, mila pentru cei neajutorati, casnicia trainica.

    Lipsa liberului albitru (posibilitatea alegerii convingerilor in viata) poate fi condamnata la unele doctrine islamice, dar in ortodoxia nu obliga pe nimeni sa creada in Dumnezeu fara voia lui.
  • +1 (3 voturi)    
    islam=crima impotriva umanitatii (Sâmbătă, 29 martie 2008, 10:48)

    tehno [anonim]

    V-ati gandit vreodata ca islamul si coranul incalca drepturile omului? V-ati gandit ca unele lucruri care se petrec in state islamice se pot numi crime impotriva umanitatii? Nu sunt un adept al niciunei religii dar parca islamul face enorm de mult rau, mult mai mult ca de exemplu crestinismul. Eu sunt ateu dar in coran avem ceva de genul "iubeste-ti aproapele"? Nu stiu, in schimb stiu de jihad si de uciderea necredinciosilor. Trebuie sa stim cu cine avem de-a face ca sa stim cum sa comunicam. Eu cred ca islamul este un pericol si trebuie actionat in consecinta. Atentie, nu violent impotriva islamului, asta ar insemna sa ajungem ca ei, ci prin educatie, educatie si iar educatie!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Ei na (Sâmbătă, 29 martie 2008, 11:58)

      BlackHack [anonim] i-a raspuns lui tehno

      Te-ai gandit vreodata ca statele unite si israelul incalca in mod flagrant si rusinos drepturile omului torturand si ucigand mii de civili printre care femei si copii?
      • 0 (4 voturi)    
        ei nu (Sâmbătă, 29 martie 2008, 12:53)

        io [anonim] i-a raspuns lui BlackHack

        raspuns foarte slab la aberatiile islamiste
      • 0 (4 voturi)    
        BlackHack, BlueHack, zau ca spuneti prostii... (Sâmbătă, 29 martie 2008, 14:15)

        Iosif [anonim] i-a raspuns lui BlackHack

        ...ori din dezinformare, ori din rea credinta. Sau poate din ambele. Retineti doar un singur fapt:
        DESIGUR CA NU TOTI MUSULMANII SUNT TERORISTI. DAR TOTI TERORISTII SUNT MUSULMANI, IN MAREA LOR MAJORITATE ARABI.
        Iar in privinta israelienilor, ei isi apara tara asa cum ar face-o si romanii daca ar fi agresati. Ei nu comit ceeace scrieti, chiar daca unora le-ar place sa fie asa.
        Deci, mai studiati subiectul inainte de a reactiona...
  • +1 (5 voturi)    
    Bravo (Sâmbătă, 29 martie 2008, 11:56)

    BlueHack [anonim]

    Imaginile sunt scoase din context iar versetele din coran interpretate aiurea.

    Pot da multe exemple de citate din tora evreiasca care indeamna si incita la distrugerea di\usmanului prin orice mijloace.

    Daca se facea un film despre copii ucisi de americani in Irak, despre torturarea si umilirea a mii de irakieni in Irak si Guantanamo, despre masacrarea a mii de civili de catre evrei, de violurile comise de evrei in Palestina si Liban, de uciderea a mii de copii palestinieni, probabil ca erati primii care aplaudati.

    Ca doar, de, iudeii si americanii sunt "baieti buni". Mare placere pentru unii de aici cand vad partea dorsala a americanilor...

    Va fi o mare onoare pentru mine sa primesc cat mai multe minusuri pentru comentarii.
  • +1 (3 voturi)    
    anti-islam=capital politic (Sâmbătă, 29 martie 2008, 12:14)

    Subay [anonim]

    vad k toata lumea isi da cu parerea ,dar in clip nu sunt aratate versetele precedente unde zice ca dc omori un om este ca si cum ai omori toata omenirea si dc ai salvat un om este ca si cum ai salva omenirea.Cum puteti emite pareri dc nu ati citit Coranul?Islamul este mai modern decit credeti , are notiuni de ecologie, drepturile omului,toleranta religioasa , primul cuvint revelat de Dumnezeu prin ingerul Gabriel a fost : citeste!!!!Nu va lasati pacaliti de un clip,musulmanii sunt priviti in Occident ca niste straini , emigranti,nu sunt doriti acolo, dar ginditi-va k si rominilor le-au facut aceeasi kestie italienii.q.e.d
  • +1 (5 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 29 martie 2008, 12:34)

    pinochio [anonim]

    chiar ma tzi facut curios.Are cinava un link cu o traducere buna a Qoranului.
    eu fiind Dobrogean am trait aici alaturi de multzi musulmani(turci)-dupa marea majoritate a celor care posteaza aici eu as fi de mult ....
    Filmul pomenit -este incitator-tendentzios-de acea eu sustzin ca este o aberatzie -ce ar fi sa se faca un film cu ce fac crestini in Iraq ..etc.Chiar e buna idea sa vedem cit stam la scor cine a ucis mai mult,asa ca ciocul mic.De altfel si biblia are niste chestii , ca te doare capul..
  • 0 (4 voturi)    
    Ciudat (Sâmbătă, 29 martie 2008, 12:38)

    K4 [anonim]

    Mi se pare foarte ciudat urmatorul aspect: reactia celor care i-au amenintat cu moartea pe cei de Live Leak: "ahaa aratati un film in care noi ucidem oameni? Pai asta ne jigneste (noi incercam sa tinem atentatele ... aa ... secrete) asa ca daca nu scoateti filmul ... hmmm ... pai va ucidem si pe voi!".
  • +3 (3 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 29 martie 2008, 13:20)

    piktor [anonim]

    o traducere a Coranului gasesti aici:
    http://www.islam.ro/

    Cei asemenea lui Subay dezinformeaza. In film, versetele sunt intr-adevar scoase din context. Pentru ca versetele dinainte si de dupa precizeaza cand si cum ai voie sa omori. Dar asta nu inseamna ca Coranul nu ORDONA omor si razboi sfant impotriva necredinciosilor (crestini si evrei plus altii).
    Am auzit referiri la Tora... Nu zice nimeni ca evreii ar fi mai breji. Tora e un fel de indreptar si ghid pentru evrei, cu putere mai mare decat Vechiul Testament. In Tora, non-evreii sunt de asemenea fiinte inferioare (crestinii si musulmanii plus altii).
    Dupa cum se vede, modurile de viata evreu si musulman sunt marcate de asemanari uimitoare.
    Ambele religii se bazeaza pe superioritatea credintei proprii care trebuie impusa cu forta celorlalti. Iar daca ceilalti n-o imbratiseaza, solutia lor e moartea sau sclavia.
    Cand puneti in balanta islamismul si mozaismul cu crestinismul, trebuie sa plecati de la ideea ca pentru crestini (ortodocsi ori catolici) cartea sfanta e Noul Testament. Care predica iubirea fata de aproapele, nu asasinarea lui in numele lui Dumnezeu.

    Nu cred ca vietile pierdute se pot cuantifica. Atatia de-ai lor, atatia de-ai nostri, deci suntem chit. Intrebarea e ce te mana in lupta? Pe musulmani ii mana razboiul sfant, ucid in numele lui Alah. Poate si dintr-un impuls disperat de a-si apara cultura si religia, cu siguranta insa spera sa cucereasca lumea si s-o conduca in numele lui Alah.
    Americanii.... ei bine, pentru ei razboiul e pur si simplu o afacere. Sa omori din fanatism ori sa omori din pragmatism e tot o crima.
  • -1 (3 voturi)    
    informati-va inainte de a da cu piatra (Sâmbătă, 29 martie 2008, 14:57)

    ekurtasan [anonim]

    Nu confundati Islamul ( religia ) cu islamismul ( miscarea social-politica ) - exista musulmani care nu sunt islamisti - sunt exact oamenii pe care ii nedreptatiti - este la fel de nedrept cum acesti islamisti acuza intreg Occidentul si civilizatia iudeo-crestina in loc sa acuze conduceri catastrofale ( groparii civilizatiei occidentale in frunte cu neo-conservatorii lui Bush ) - cu alte cuvinte va transformati in acelasi lucru ca si extremistii care apar in filmul lui Geert Wilders - numai ca nu purtati barbi,dar in esenta sunteti acelasi gen de oameni - pofteste omule civilizat sa imi dai argumente in loc de minusuri daca poti
    • 0 (4 voturi)    
      Fara civilizatia (Sâmbătă, 29 martie 2008, 16:18)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ekurtasan

      iudeo-crestina si neoconservatori nu mai bateai tu cimpii azi pe internet, ci inmuiai degetul in kk si scriai pe peretii colibei de paie in cara locuiai (ziceai mersi si pt aia), draga corectule.
      Restul e tacere, vorba unuia care n-ar fi existat de-ar fi cucerit islamul europa. Noroc ca n-a fost sa fie, si nici nu va fi......
      • -1 (3 voturi)    
        renasterea se datoreaza islamului (Sâmbătă, 29 martie 2008, 18:46)

        ekurtasan [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        nu stiu care din noi isi inmuia degetul unde spui tu - deocamdata eu zic ca tu esti cel care are comportament de coliba - toate marile opere antice au trecut in europa pe filiera araba - musulmanii sunt povatuiti sa se cultive din orice surse ( Hadisul spune: 'Cautati stiinta, de ar fi chiar si in China' ) - banuiesc ca e valabil si pentru orice crestin,evreu sau om inteligent sa invete de la cei stiutori - te descalifici singur - eu astept totusi in continuare un argument solid de la tine - civilizatule
        • +1 (3 voturi)    
          Renasterea cui? (Sâmbătă, 29 martie 2008, 20:46)

          razvo.blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui ekurtasan

          Ce urmeaza nu e din wikipedia sau din vreo carte de mana a doua sau din vreun documentar.

          Da, intr-adevar musulmanii, mai precis invatatii din califatele spaniole (secolele 7-8), au adus ceva culturii europene. Sunt foarte multe exemple de cuvinte care ni s-au transmis de la ei: zenit, nadir, alchimie, zero,etc. Sunt in general cuvinte care tin de navigatie, matematica, astronomie, comert, arhitectura. Au avut comentatori straluciti ai clasicilor.

          Dar totusi asta nu inseamna ca TOTUL a trecut pe la ei. Rinascita (aproximativ secolul 12) nu este Rinascimento, adica Renasterea din sec 15. Au avut contributii majore dar nu au fost decat o filiera, un canal - destul de noroios de altfel pentru ca au mai pus si de la ei. Multumita lor s-au re-descoperit, printre altele, opere ala lui Aristotel. Tind sa cred ca s-a adus mai mult de la Constantinopol (cruciadele fratricide 1207!!!! si "sinistratii" bizantini de dupa cucerirea turca)

          Califatele si expansiunea musulmana (din peninsula araba in Africa si Europa) au avut un caracter sectar si elitistic pana in secolul 8. Adica al doilea calif (Omar) a impus un principiu al separarii: arabii nu aveau voie sa se amestece cu populatia inrobita (care isi mentinea credinta) si nu trebuiau sa detina terenuri. Din secolul 8 este data libertatea de a se converti la islam tuturor si se anuleaza principiul separarii.

          Tot in secolul 8, Carol Ciocanul :) , regele Frantei, opreste inaintarea araba la Poitiers. Din aceasta batalie ni se trage noua Chanson de Roland.

          Utlima moda in istorie - as numi-o istoria impaciuitoare sau istoria fumatorilor de hasis (tot cuvant arabesc, inseamna criminal) - ca perioada in care Spania se afla sub ocupatie araba a fost una plina de flori si toti se iubeau si civilizatia progresa si toata lumea era in culmea fericirii. Dar se pare ca n-a foat asa.

          Si gata am obosit. Mai cautati voi pe wikipiki.
          • +1 (1 vot)    
            n-am cautat dar e evident (Duminică, 30 martie 2008, 9:34)

            catolicism [anonim] i-a raspuns lui razvo.blogspot.com

            Rolul catalitic al islamului in ascensiunea Europei la tronul de stapan al lumii nu se epuizeaza cu Poitiers. Istoria, privita de la distanta, apare ca o miscare browniana, poate de aceea se contureaza tot mai tare ca una a fumului de hasis. Islamul, in manifestarea sa selciugo-turco-otomana, a declansat cautarea febrila a unui nou drum catre India cu bogatiile ei legendare si indispensabile. Astfel, jalnica periferie vestica a Europei a ajuns sa-si imparta o lume devenita uriasa si inimaginabil de bogata intre statele in componenta ei, Portugalia si Spania. Dar toate astea, si mai multe, se gasesc peste tot, si la Wikipedia.
        • +1 (1 vot)    
          Raspunsul. (Duminică, 30 martie 2008, 12:32)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ekurtasan

          prieteni, e vinare de vint - un citat din altul care ar fi fost executat de pretenii tai ciuhapii.
          Cu alta cuvinte sa tot negi realitatea o fi un sport pt tine si altii ca tine, dar pt mine e cel putin dezgustator.
          E o vorba: cu prostul si/sau nebunul nu prea te pui, ci il lasi in plata lui.
          Ai dreptate mos ali, io sint barbar iudeo-crestin, iar tu islamist civilizat.
          Hasta la vista, mai ali !
  • 0 (4 voturi)    
    Realitatea este una, vorbele alta (Sâmbătă, 29 martie 2008, 15:39)

    55 [anonim]

    Dincolo de indignarile occidentale ipocrite, imaginile arata adevarata fata a musulmanilor. Majoritatea fanatici religiosi, lipsiti de remuscari, avand dispret fata de viata. Nu pot fi civilizat cu cel ce-ti doreste moartea. Din pacate interesele economice asigura inca supravietuirea acestor degenerati. Cand petrolul va disparea din ecuatie, se va termina cu Alah si fanaticii lui.
  • +1 (3 voturi)    
    Abordare gresita (Sâmbătă, 29 martie 2008, 15:39)

    Omu' vostru [anonim]

    Filmul este periculos si instigator si reprezinta o abordare gresita unei probleme reale dar fabricate...
  • 0 (4 voturi)    
    citeva precizari (Sâmbătă, 29 martie 2008, 17:02)

    dino [anonim]

    am citit postarile de mai sus si as vrea, daca nu-i cu suparare sa imi exprim citeva idei:
    1. s-a spus ca nu e nici o diferenta intre musulmani si evrei/americani. Nmic mai gresit dupa pararerea mea. Stiti ca in ultimii citiva ani, vreo 6, arabii au aruncat 6000 - sase mii - de rachete asupra Israelului ? Asta ca sa nu mai pomenim de suita de sinucigasi. Dupa mine, evreii au chiar prea multa rabdare. Apoi, poate nu se stie, dar teritoriile in discutie, adica fisia Gaza, inaltimile Golan etc, au fost cucerite de evrei in urma celor doua razboaie, cel de 6 zile si cel de Yom Kippur, cid AU FOST ATACATI de Siria, Egipt, Iordania, si sunt numai folosite ca zona de buffer, asa incit sa nu mai arunce aia atitea rachete.
    2. In ceea ce priveste Islamul, filmul deputatului olandez este foarte corect, dar este numai un filmulet scurt. Pentru cei interesati, mergeti pe Google si cautati " Obsession, the movie" sau" What the west need to know". Mie mi se par mult mai instructive si mai bine facute.
    3. Daca se face un simplu calcul aritmetic, bazat pe coordonatele istorice si demografice cunoscute, este evident ca in maxim 50 de ani, majoritatea tarilor din Europa va avea Sharia ca lege de baza.
    So much about democracy, freedom and free speech, daca nu se trezesc baietii.
    Dino
    • +1 (3 voturi)    
      http://patrupedbun.net/ (Sâmbătă, 29 martie 2008, 19:40)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui dino

      Excelent, Dino. Esti de-al nostru. :) Viziteaza-ne la adresa de mai sus, nu vei fi dezamagit. Din pacate, multi se fac ca nu inteleg: Israelul nu are cu cine discuta in Orientul Mijlociu, iar Islamul este o religie ce a promovat, promoveaza si va promova ura, intoleranta si crima cea mai odioasa..

      In ceea ce priveste frumoasa Europa, sunt foarte pesimist. Atunci cand intregul establishment (clasa politica + administratie + intelectuali) bate campii cu cat de nedreptati si neintelesi sunt musulmanii, este greu de crezut ca mai poti spera la altceva in afara de Sharia. Imigratia islamica este o problema, dar mai grav este ca proprii nostri oameni ne forteaza sa ignoram tot ce tine de Islam. Corectitudinea politica ne este bagata pe gat si daca o respingi risti sa fi tratat drept un extremist. Culmea! Extremistii spun ca tu esti extremist.

      Uniunea Europeana respinge pana si denumirea de "terorism islamic", de parca baietii aia nici s-ar revendica de la Koran...
    • +1 (3 voturi)    
      bune precizari (Sâmbătă, 29 martie 2008, 21:09)

      bugsy [anonim] i-a raspuns lui dino

      Bravo Dino, ai dreptate Israelul are extrem de multa rabdare cu "cainii palestinieni" (sorry, dar cu acest apleativ sunt alintati palestinieni de catre fratii lor lor arabi). Israelul a cedat teritorii cucerite in urma unor razboaie in care a fost stat agrseat, Israelul s/a retras din Gaza si tot Israelul este acuzat de terorism. Solutia prin care se poate raspunde fanatismului si terorismului islamic vine tot din Israel: fight fire with fire!
      ISRAEL ISREAL!!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    ce aveti bah cu planeta asta ? (Sâmbătă, 29 martie 2008, 17:50)

    io [anonim]

    Sa vedem cu cine au probleme islamistii:
    1. Israelul, trebuie ras de pe fata pamantului cum zic unii dementi (populatie 6,800,000 locuitori)
    2. India, prin statele din nordul indiei care sustin sau nu tot felul de grupari teroriste islamice ( populatie 1,112,225,812)
    3. Uniunea Europeana, prin atentatele in spania, Marea Britanie si ce ar mai dori ei prin germania etc. (populatie 497,198,740)
    4. Statele Unite ale Americii, prin faptul ca ii considera "raul planetei" sau asa ceva (populatie 303,629,000)
    5. Federatia Rusa, prin diverse miscari extremiste si separatiste (populatie 142,000,000 )
    6. Indonezia, desi majoritar islamica exista niste extremisti care vor ca toti sa fie ca ei (populatie 234,693,997 )
    7. Iraq, unde islamistii se omoara intre ei, adica nici macar ei pe ei nu se suporta

    Si asta e doar o estimare aproximativa iar totalul este de peste 2 miliarde de oameni adica peste o treime din populatia pamantului. Cu celelalte 2 treimi nu au intrat inca bine in contact.

    Catre islamisti: Ce aveti bah cu lumea asta? Ce c-au facut bah 2 miliarde de oameni? Ce bah?! numa alahu' lu' peste al vostru tre sa fie pe lumea asta? Bah, voi nu va vedeti ca sunteti paranoici bah? Istericilor!
  • 0 (4 voturi)    
    Vreti dovezi despre masacre comise de israel? (Sâmbătă, 29 martie 2008, 19:30)

    BlackHack [utilizator]

    Cateva dovezi despre crimele comise de statul terorist israel:

    http://www.deathmasters.com/
    • 0 (2 voturi)    
      nu (Duminică, 30 martie 2008, 12:38)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui BlackHack

      te mai osteni papagalule rosu, ca nu impresionezi pe nimeni cu manipularea adevarului. Nu mai e lumea asa proasta sa tot creada in propaganda voastra. Stai frumusel in bancuta ta, la ongul tau sinistru (sinistra=stinga, it.),
      si maninca-ti pilaful platit de kgb si ahmadinejad.
      Basta !
  • +1 (3 voturi)    
    my opinion (Sâmbătă, 29 martie 2008, 20:14)

    me [anonim]

    Bine ma, io vad in fiecare seara la tv cum islamistii omoara ici, omoara colea, dau foc la masini in franta, arunca in aer metrouri in spania si anglia, darama zgarie-nori in america si io trebuie sa zic ca nu-i asa, ca islamul e pasnic pentru ca asa e "politically correct" ? Pai e ca in bancul ala cu "tu crezi ce vezi sau ce zic io"
    Nu zic ca toti arabii sunt teroristi. De unii imi chiar place, dar cei care ingradesc libertatile la 50% din populatia lor (drepturile femeilor) sau obliga oamenii la cine stie ce aberatii trebuie izolati de restul oamenilor normali si nici intr-un caz alesi in guverne.
  • 0 (2 voturi)    
    www.islamway.ro (Duminică, 30 martie 2008, 0:27)

    Subay [anonim]

    T.V sau internetul kiar au o mare influenta asupra oamenilor!!o intrebare am pt toti ce au postat impotriva musulmanilor, ati fost pe litoral rominesc ? sau cel bulgaresc?v-a omorit vreun musulman?pt ca in Dobrogea traiesc aprox 100 000 de musulmani si-n Bulgaria 3 milioane?Tot ce ati spus pina acum ati vazut la TV si au fost comise de Al-Qaida , niste teroristi.Teroristii n-au religie n-au Dumnezeu!!!Si la Revolutie au fost teroristi , si-n regiunea basca sunt, si-n Irlanda;Sunt folositi si pt politica, USA dc sunt asa de avansati de ce nu-l prind pe bin Laden?Lasa-l domne pe post de babalau!!Si apropo de palestinieni , avem unul la noi in tzara Raed Arafat se numeste si este secretar de stat in Min Sanatatii;un mare om care a facut f mult voluntariat si ingrijeste crestinii el fiind musulman, sic!!!! ;replicile voastre , din rautate vin ,faceti acuzatii solide dc kiar vreti sa dem. ceva
    • +1 (1 vot)    
      islamul (Luni, 31 martie 2008, 12:11)

      levi [anonim] i-a raspuns lui Subay

      Dl.Arafat este un om de exceptie,si nimeni nu zice ca intre arabi nu se nasc oameni exceptionali,din contra,problema este cu educatia islamista prin invatarea de pe rost a Coranuui,si 90% din oameni ramin cu atita si cu sloganele invatate de la imami primitivi precum ca USA este Satana Mare UK este Satana Mica etc.etc..Lumina civilizatiei araba a fost stinsa chiar de catre conducatori religiosi musulmani...Cum zicea un sultan "daca o carte spune ca Coranul are dreptate nu avem nevoie de ea,si daca o contesta tot ntu avem nevoie de ea asa ca trebuie sa le ardem pe toate!Traducerea este mots a mots dar sper ca intelegi idea!Nu in ultimul rand toti teroristi arabi au fost ajutati de arabi stabiliti in tarile atacate,care le au dat azil politic!
  • 0 (2 voturi)    
    citeva lamuriri (Duminică, 30 martie 2008, 5:25)

    dino [anonim]

    cu toate ca am observat ca cineva, probabil bine intentionat mi-a sters postarea anterioara, mai incerc sa aduc citeva lamuriri.
    1. Pe cele mai multe canale media, cu foarte putine si notabile exceptii, se arata la nesfirsit imagini cu trupele israeliene atunci cind ataca anumite zone colcaind de Hamas sau Hezbollah. Si, citeodata, sau chiar prea des, cad victima civili si chiar copii. Dar se intreaba cineva de ce se intimpla astfel ? Raspunsul corect este acela ca arabii nu duc o lupta clasica, cu pozitii bine delimitate, ci se amesteca pur si simplu cu civilii, adica arunca rachete si se ascund practic in curtile oamenilor obisnuiti, adica se blend in intre femei si copii. Astfel, formeaza un scut uman din copii si femei, in loc sa ii puna la adapost. Stie cineva ca Israelul de cele mai multe ori anunta prin radio si prin fluturasi aruncati din avion ca zona urmeaza sa fie bombardata? Dar femeile si copiii nu sunt lasati de catre arabi sa evacueze zona, ca sa poata fi aratat la tv in zilele urmatoare ce haini sunt evreii.
    Asta pentru BlachHack, care nu stiu ce ar face daca asupra orasului in care locuieste explodeaza 3-4 rachete zilnic, plus vreo doua atentate sinucigase pe luna, asa, ca sa nu se plictiseasca.
    2. In ceea ce priveste ce fac islamistii, recomand calduros cartea " Because they hate" de Brigitte Gabriel, care va va ajuta sa intelegeti ce s-a intimplat de fapt in Liban, care era considerat Parisul Orientului. O gasiti si pe youtube.
  • 0 (2 voturi)    
    Documentar pentru cei interesati de adevar (Duminică, 30 martie 2008, 5:37)

    dino [anonim]

    Un film in 9 parti:

    1. http://www.youtube.com/watch?v=y2zJuFK35Uc&feature=related

    2. http://www.youtube.com/watch?v=12GXLZicbn8&feature=related

    3. http://www.youtube.com/watch?v=9gscWbG4zuY&feature=related

    4. http://www.youtube.com/watch?v=8FPBHD8UMUg&feature=related

    5. http://www.youtube.com/watch?v=EV0S4ZPfrSo&feature=related

    6. http://www.youtube.com/watch?v=FsWXGfmslYw&feature=related

    7. http://www.youtube.com/watch?v=-IcA5uaqhzs&feature=related

    8. http://www.youtube.com/watch?v=GmopHkYjGuk

    9. http://www.youtube.com/watch?v=Xbx2Ms5tW8I&feature=related
  • 0 (2 voturi)    
    Si inca o serie (Duminică, 30 martie 2008, 5:43)

    dino [anonim]

    1. http://www.youtube.com/watch?v=-8fa9yKQeTY

    2. http://www.youtube.com/watch?v=X0gBTEwATwU

    3. http://www.youtube.com/watch?v=-sL54rHPwqA

    4. http://www.youtube.com/watch?v=PHYyu4vsZ6Y

    5. http://www.youtube.com/watch?v=dgqXYUs3h7Q

    6. http://www.youtube.com/watch?v=Udib2U0_mPg

    7. http://www.youtube.com/watch?v=SUmayTNRLg0
  • 0 (2 voturi)    
    daca cititi doar ce scrie in coran (Duminică, 30 martie 2008, 12:51)

    Ed___ [anonim]

    foarte interesant, daca cititi doar ce scrie in coran si nu si ce ziceau extremistii aia... mi se pare chiar ceva foarte asemanator cu ce scrie in biblie (inlocuiti Allah cu Dumnezeu si vedeti ca sunt la cam la fel)

    cat despre descrieratii aia... nu pot sa zic decat ca e pacat ca interpreteaza intr-un mod grosolan propria lor biblie.

    sunt de fapt la capitolul la care "crestinii" erau cu inchizitia.

    dar o acesti oameni dezaxati o sa dispara si ei, odata cu trecerea timpului

    oricum filmul este putin o batie de joc, adica sa desenzi pe Muhamed care este considerat sfant la ei cu o bomba in cap, pentru ca esti extremist european mi se pare jignitor

    si cei care intrpreteaza coranul deaiurea dar si cei care au facut caricaturile/filmul respective se merita unii pe altii cu prisosinta
  • -1 (1 vot)    
    Da da, asa este (Duminică, 30 martie 2008, 19:34)

    VIORICA [anonim]

    Toti suntem destepti, toti suntem frumosi, toti suntem indreptatiti, cititi si explicativi. Toti sunt prosti in afara de mine. Corect, nu ? Parca in mai toate raspunsurile de aici s-au implicat musulmanii. Suntem inconjuarti de ei. Pazea. Paranoia, intoleranta si prostia ataca. Dar n-are cu cine sa lupte. Toti suntem paranoici, intoleranti si ..."destepti". Atunci luptam noi impotriva noastra cu pretentii justitiare. . La lupta dreptilor. Propria strambatate nu ne jeneaza. Dimpotriva. Ne da aripi.
  • 0 (0 voturi)    
    Multumesc (Duminică, 30 martie 2008, 23:31)

    Aaragn [anonim]

    Multumesc pentru postarea filmului. E de apreciat, mai ales dupa ce LiveLeak l-a retras.
  • 0 (0 voturi)    
    RELIGIA (Marţi, 8 aprilie 2008, 12:20)

    Je [anonim]

    Dumnezeu sau Allah tot creator este, tot in 7 etape facut lumea (sa le spunem "zile").. oare nu avem acelasi Dumnezeu ??? oare nu suntem frati in Dumnezeu fara sa ne dam seama ?

    Avem atit de multe lucruri in comun...

    Crestinismul este o religie a iubirii neconditionate asa ca fiti crestini adevarati nu va lasati dusi de Satana spre ura si razboi.

    A spune ca Allah este divinitatea musulmanilor si este altul fata de Dumnezeul nostru este ca si cum am spune: "God este divinitatea americanilor si este diferit de al nostru", sau "Dios este al spaniolilor... etc...)

    Credinciosii adevarati nu se cearta ci se iubesc, nu se judeca ci se respecta. Certurile in numele religiei sunt pornite de necredinciosi. Stim foarte bine ca exista crestini teroristi.. oare asta ar fi un motiv sa catalogam toti crestinii ??? NU CRED.


    Dumnezeu nu are culoare, virsta sau sex. De ce oamanii in loc sa se respecte se cearta pe motive religioase ?

    Eu cred ca adevaratul Dumnezeu nu are nevoie de bataile noastre si nici de judecata noastra idioata. El stie tot si nu e nevoie sa luam noi masuri... daca avem credinta in dumnezeu atunci religia ne invata ca fiecare va da socoteala in fata lui dumnezeu dupa sufletul si faptele sale (NU DUPA RELIGIE)

    Din cite stiu nu este permis nici la Crestini sa pasasesti credinta stramosilor tai... atunci daca pentru noi este buna credinta stramosilor, pentru musulmani de ce nu este buna credinta stramosilor lor ?

    NIMENI nu poate decide care este credinta buna deoarece TOATE sunt bune atit timp cit crezi din toata fiinta ta.

    Dar pentru a putea cunoaste pe Dumnezeu/Allah este nevoie de o minte sanatoasa si un suflet curat.

    Daca miine ti-ar spune cineva ca religia ta este "defecta" cred ca te-ar jigni... asa este si in cazul musulmanilor.. sunt oameni si ei au si ei idiotii lor cum ii avem si noi pe ai nostri..

    RAZBOI PENTRU PACE = SEX PENTRU VIRGINITATE
  • 0 (0 voturi)    
    FITNA IN LIMBA ROMANA (Miercuri, 9 aprilie 2008, 8:57)

    costi81 [utilizator]

    FITNA IN LIMBA ROMANA:

    http://youtube.com/watch?v=0AxKT_taS0s


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version