„Ukraine Solidarity Project”, un grup de activiști europeni și ucraineni ce vizează mărcile care au legături cu Rusia, a desfășurat un banner de 400 de metri pătrați în fața sediului din Salzburg al Red Bull, înfățișându-l pe Vladimir Putin călare pe faimosul taur din logo-ul companiei austriece producătoare de băuturi energizante, potrivit The Guardian.

Vladimir PutinFoto: Mikhail Metzel / AP / Profimedia

Pe banner scria „Red Bull îi dă aripi lui Putin”, cu referire la decizia companiei de a nu scoate produsele sale din supermarketurile rusești.

Red Bull a primit nota D de la Yale School of Management, care clasifică corporațiile pentru politica lor de afaceri din Rusia. Compania de băuturi a suspendat marketingul și noile investiții în Rusia, dar, spre deosebire de mulți dintre concurenții săi, precum Pepsi și Coca-Cola, continuă să-și vândă produsele acolo.

„Chiar contează că Red Bull este încă la vânzare în Rusia. Este una dintre cele mai mari mărci din lume și decizia sa de a rămâne în Rusia lui Putin este extrem de importantă. Companiile care își vând produsele acolo plătesc taxe către Kremlin și transmit astfel că sunt confortabile cu invazia ilegală a Ucrainei. Trebuie să se retragă. Așa cum stau lucrurile, Red Bull îi dă aripi lui Putin”, spun activiștii de la „Ukraine Solidarity Project”.