Întâlnirea NATO - Rusia. Geoană: „Nu vom renunța să ne apărăm reciproc. Am cerut Rusiei să detensioneze imediat situația” / Câteva lucruri din discuții ce vizează direct România și pe ce puncte crede NATO că ar putea cădea de acord cu Rusia

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 12 ianuarie 2022, 20:02 Actualitate | Internaţional


Scutul antiracheta de la Deveselu, pe lista preocupărilor Rusiei
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
„Există diferențe semnificative între aliații din NATO și Federația Rusă privind problemele de securitate din Europa”, a spus miercuri secretarul general adjunct al NATO, Mircea Geoană, după reuniunea consiliului NATO cu Rusia la Bruxelles privind detensionarea situației de la granița Ucrainei. „Nu am avut o discuție ușoară, peste patru ore de discuții”, a spus Geoană care a subliniat direcțiile unde Alianța Nord Atlantică nu este dispusă să cedeze și a pus pe masă câteva subiecte unde s-ar putea cădea de acord.

„Diferențele noastre nu vor fi ușor de rezolvat. Dar este semn pozitiv că ne-am angajat în mod real într-un dialog pe subiecte de fond”, a spus Mircea Geoană, secretarul general adjunct al NATO într-o discuție cu jurnaliști din România la care a participat și HotNews.ro.

Potrivit acestuia, la discuțiile de miercuri Rusia a reiterat propunerile sale pe care le-a făcut publice în luna decembrie, drept condiții pentru deescaladarea situației din estul continentului, acolo unde masarea de trupe și tehnică militară din partea Federației Ruse a conturat amenințarea unei invazii a Ucrainei.

În decembrie Rusia, printre altele, a cerut ca NATO să nu se mai extindă și să nu mai accepte noi membri, dar și să-și retragă trupele aliate la nivelul în care era alianța în anul 1997, în principal să se retragă practic din statele care au aderat ulterior acestei date, inclusiv din România.

NATO, mesaj „clar și neechivoc” pentru Rusia


În discuția de miercuri, însă, NATO „a reconfirmat dreptul inalienabil și suveran ca fiecare națiune europeană să-și poată alege propriile aranjamente de securitate”, a subliniat Geoană.

„Respingem categoric noțiunea reapariției sferelor de influență în Europa”, a spus secretarul general adjunct din NATO.

Oficialul numărul doi al alianței nord Atlantice a atras atenția că prezența trupelor aliate pe teritoriul statelor din estul Europei sunt o consecință directă tocmai a acțiunilor ostile ale Federației Ruse și că alianța își va menține în continuare postura de apărare și descurajare de pe flancul estic.

„NATO nu a avut prezență militară pe teritoriul noilor aliați după 1997 până în 2014 când Rusia a ocupat și anexat ilegal Crimeea și a început tensiunea din estul Ucrainei. Aliații din flancul estic au în continuare un interes legitim pentru a putea vedea întărită dimensiunea de apărare și descurajare, este în atenția noastră și la Marea Neagră, și în zona Baltică, dar în același timp vrem să dăm o șansă dialogului și sperăm că acest dialog de astăzi să nu fie doar un eveniment singular”, a spus Geoană.

„Nu vom renunța la dreptul și capacitatea noastră de a ne apăra și proteja reciproc, inclusiv cu prezență de trupe NATO pe teritoriul statelor de pe flancul de est, de la Marea Neagră la Marea Baltică”, a punctat secretarul general adjunct NATO.

„Aliații și-au exprimat în mod de clar și neechivoc serioasa îngrijorare cu privire la consolidarea prezenței militare rusești în și în jurul Ucrainei. Am cerut Rusiei să detensioneze imediat această situație și să respecte suveranitatea teritorială a vecinilor săi, atât a Ucrainei, cât și a Republicii Moldova și a Georgiei. Am cerut Rusiei să se abțină de la poziții de forță, agresive și de intimidare, ca și de la activități maligne îndreptate la adresa aliaților”, a spus Geoană.

Care sunt zonele unde NATO crede că ar putea cădea de acord cu Rusia


„Am prezentat astăzi zonele unde am putea găsi un acord, după ce am spus extrem de clar care sunt lucrurile neacceptabile din propunerile Federației Ruse”, a detaliat Geoană.

Care sunt domeniile unde s-ar putea găsi un acord cu Rusia, potrivit numărului doi din NATO:

  • modalități concrete de creștere a transparenței exercițiilor militare pentru a preveni incidentele militare periculoase, pentru a reduce amenințările din domeniul spațial și cel cibernetic.
  • controlul armamentelor, dezarmare și neproliferarea inclusiv pentru abordarea limitărilor reciproce ale rachetelor și pentru a relua informările reciproce privind politicile nucleare ale NATO și ale Federației Ruse.

Scutul antirachetă de la Deveselu, pus pe tapet de către Rusia în discuțiile cu NATO


Potrivit lui Geoană, scutul antirachetă de la Deveselu a fost pus pe tapet de către Rusia, dar desființarea sau modificarea sa nu poate fi parte a niciunui acord pe care să-l agreeze alianța nord-atlantică.

„Partea Rusă a ridicat în repetate rânduri, neîntemeiat, preocupări cu privire la destinația și sensul prezenței acestor instalații defensive pe teritoriul României și al Poloniei. Am repetat și astăzi că aceste forme de apărare anti-rachetă sunt pur defensive, nu sunt intenționate și nu pot opera ca arme ofensive împotriva Federației Ruse și de aceea ele nu vor putea face parte dintr-un astfel de potențial acord”, a spus Geoană.

„Scutul de la Deveselu este mai degrabă un element de comunicare al Federației Ruse, decât un element de de reală preocupare și aceste facilități vor continua să opereze pe teritoriul aliat”, a mai spus oficialul NATO.

În același timp, a punctat Geoană, în apropierea teritoriului NATO există o mobilizare importantă de rachete de diverse capabilități, inclusiv de ultimă generație, din partea Federației Ruse. „Acest lucru este o preocupare pentru noi”, a spus Geoană.

„O nouă acțiune militară a Rusiei împotriva Ucrainei va avea consecințe severe”


Potrivit acestuia, „o nouă acțiune militară a Rusiei împotriva Ucrainei va avea consecințe severe”, pe un spectru larg de măsuri: de natură financiară, economică, tehnologice, dar și consecințe cu privire la decizia naturală a NATO de a-și întări postura și prezența militară pe tot flancul estic, inclusiv la Marea Neagră, inclusiv în România.

Cât privește transparența exercițiilor militare, unul din punctele unde numărul doi din NATO spune că alianța ar putea cădea de acord cu Rusia, întrebat dacă acest lucru presupune posibilitatea ca în viitor observatori ruși să fie prezenți la exerciții militare inclusiv și în România, Mircea Geoană a răspuns că alianța-nord atlantică a fost mereu transparentă și a invitat observatori.

„Există legislație internațională la care Federația Rusă este parte și care reglementează modul în care se derulează, se anunță, se pregătesc și se observă astfel de exerciții militare. Din partea noastră orice exercițiu NATO a fost extrem de transparent. Am anunțat și partea Rusă și la OSCE. Suntem foarte transparenți și încurajăm partea rusă să reciprocheze și să fie la fel de transparentă în aceste zone”, a spus Geoană.

„Tot ce înseamnă participarea de observatori reduce riscul de neînțelegere, de escaladare”, a mai punctat secretarul general adjunct NATO.


CITEȘTE ȘI:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17261 vizualizari

  • -29 (71 voturi)    
    va dati (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 20:27)

    nico4 [utilizator]

    seama ca individul asta e platit din bani de taxe cu zeci de mii de euro pe luna (+ bani de pensie) ?
    • +35 (55 voturi)    
      mai omule... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 20:51)

      FCX [utilizator] i-a raspuns lui nico4

      nu ca as fi innebunit dupa Geoana, dar cand esti numarul 2 in NATO, ce naiba, ai vrea sa fii platit ca maturator? Pana si o pitipoanca angajata politic pe la o companie de stat are salar baban. De asemenea ma gandesc ca Geoana e platit de NATO, nu o fi alianta atat de amarata sa nu aiba bani de salar.
      • -9 (39 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:15)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui FCX

        dar nu uita ca bugetul NATO este asigurat in mare masura din taxele platite de nico4.
        • +18 (36 voturi)    
          Gresit! (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 23:16)

          Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

          Rusii nu platesc taxa la NATO.
          Asta iti poate confirma Mazeta, Popescul, Nik1,nico4 etc.
          • +4 (16 voturi)    
            Sunt vreo 20 de soldați sovieto-ruși (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:08)

            Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

            care prestează furios și mincinos pe HN în
            favoarea Rusiei și a silovikilor ei agresivi.
            Nimeni nu-i întreabă de sănătate!
          • +3 (9 voturi)    
            Ar fi culmea. (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:59)

            dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

            Daca ar fi dupa rusi ,NATO dadea de mult faliment.
          • -1 (3 voturi)    
            te las (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:41)

            nico4 [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

            s-o platesti si pt mine. in schimb poti sa-mi dai niste b$
        • +4 (10 voturi)    
          Glumești. (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:07)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

          Nico4 nu plătește taxe în vreo țară UE. În țări Ue nu se percep taxe în ruble.
          • 0 (4 voturi)    
            as vrea eu (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:13)

            nico4 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            da uite beleaua cu astia ca tine care stau numai la ajutoare sociale ...
      • -7 (25 voturi)    
        n-ai inteles (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 22:43)

        nico4 [utilizator] i-a raspuns lui FCX

        nu cat se plateste, ca vorba aia daca la noi se gasesc miliarde pt pensii speciale, apoi la ei .. problema e CUI se plateste ...
        • +3 (13 voturi)    
          Bătaia în tastatură (Joi, 13 ianuarie 2022, 0:09)

          NoFive [utilizator] i-a raspuns lui nico4

          Tu te înțelegi?
          • +1 (3 voturi)    
            ai trecut (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:50)

            nico4 [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

            de 4 clase ? ca vad ca pe a cincea n-ai mai avut gaz ...
            • +2 (4 voturi)    
              Perseverează (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:43)

              NoFive [utilizator] i-a raspuns lui nico4

              Eu am trecut, tu nu. Ești invidion, înțeleg, dar nu ajungi într-a cincea dacă nu te faci înțeles în ce privește sintaxa unei propoziții sau fraze, astfel încât să fie elocventă. Mai încearcă. Sau nu, că pentru a bate în tastatură nu ai nevoie de prea multă școală în ziua de azi.
        • +3 (5 voturi)    
          Care noi? (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:09)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui nico4

          Reprezentantul cărui grup ești, de vorbești cu //noi//?
          • +1 (3 voturi)    
            da tu (Joi, 13 ianuarie 2022, 15:48)

            nico4 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            in ce tara traiesti ca nu stii unde se dau pensii speciale - adica la noi ...
        • +2 (2 voturi)    
          Ai o mare dreptate (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:43)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui nico4

          Daca analizezi bine ,majoritatea pensiilor speciale nesimtite sant date pentru cei care au lucrat in serviciile fe forta (armata,militie, jandarmi,securitate si justitie).Indiferent ca au fost in serviciul comunistilor sau al neocomunistilor.
          .
      • +3 (7 voturi)    
        Nu plange-ti la mormant strain. (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:57)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui FCX

        Problema nu este asta cu salariile lor ci si cu ale noastre cei care i-i imbuibam pe ei iar noi facem foame ,frig si cate lipsuri.Dar sa nu ducem grija lor.Desteptii duc grija lor, iar noi prostii ducem grija altora. Intodeauna ca a fost dictatura, comunism si acum pseudo-democratie cei din serviciile de forta cainii de paza ai puterii :
        "militie,jandarmerie, securitate ,armata si nu ulltimii cei din injustitie, au trait boiereste din impozitele si taxele noastre. Doar nu au fost ei producatori de venituri ci consumatori ca in fabule, lacustele ,greierii si alti trantori. Sa nu plangem de mila politicienilor si a celor care ne conduc de la nivel local pana la central,si-au rezervat si ei cea mai mare bucata din cascaval. Pentru a le apara averiile si interesele au avut grija sa-i plateasca bine pe caini de paza. Dar ca acum nu le-a mers asa de bine niciodata. Au creat un aparat birocratic stufos ,dar multi nu prea stiu de ce se duc la serviciu, dar in schimb au venituri foarte mari chiar mai mari decat cei care muncesc la privati. Pe privatii nu-i platim noi,in schimb pe bugetari da. Sa nu-i uitam si pe europarlamentari ce venituri au ei in comparatie cu cei din tara.Am facut un ocol sa prezint situatia in ansamblu .Deci problema nu este de veniturile celor din NATO,care nu o sa moara de foame niciodata. daca si acum pentru dupa o lunga perioada de pace in lume, in mare parte.Cei din institutiile de forta castiga mai bine decat pe in timp de razboi si nici nu mai sant in pericol sa moara sau sa fie.raniti. Dar daca nu au de lucru acum au ei grija sa-si faca de lucru.Nu stiu daca actiunile de tip terorist din america si altele .Ex: de la cele doua turnuri gemene daca nu a fost ceva fabricat,Ca sa arate lumii ca este nevoie de ei, de au ajuns ca in timp de pace sa-le mearga mai bine institutilor de forta.Dar sa stam linistiti daca geoana a ajuns in asa functie ,rusi tremura de frica prostancului lui iliescu si ne vor ocoli.
        • +2 (4 voturi)    
          Gandesti corect, ideile sunt bune (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:20)

          salvatore [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

          Dar e pacat ca esti certat cu limba romana. Din ce v-ati luat?
          • -1 (5 voturi)    
            Ai dreptate (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:09)

            dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

            Scuze Dar i-mi cer scuze mai i-mi scapa si mie la 71 de ani si daca am scris prea mult este posibil. Daca cei care scriu articole de ziar sau reviste sa nu mai punem la socoteala pe cei care scriu carti au corector. Pe viitor o sa i-mi caut un corector.
            • +1 (1 vot)    
              imi (Vineri, 14 ianuarie 2022, 2:18)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

              nu i-mi
            • 0 (0 voturi)    
              Mda (Vineri, 14 ianuarie 2022, 10:47)

              seb_h [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

              Cei de 71 de ani nu pun cratime in exces, nici nu scriu cu i din a. Moshule, eshti din generatzia Z, conspiratzionist.
    • +21 (39 voturi)    
      Și ce vrei (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:02)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui nico4

      să te plătim pe tine, nu? Tu ești mai potrivit în postul ăsta, este? Geniule!
      • +1 (21 voturi)    
        tata-fiu (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:24)

        hobo [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Si taică-său era potrivit și el e potrivit...(sapienti sat)
      • 0 (2 voturi)    
        mai (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:36)

        nico4 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        lovele-craftinele, esti pe langa ca de obicei .. lasa-te, ia-o cu popcorn, ca te prinde de minune ... esti sub nivel ...
  • -9 (35 voturi)    
    Ii tremura genunchii de spaima (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:24)

    Mihail. [utilizator]

    Lui Putin.
    • +2 (14 voturi)    
      Vrea Taxidermia (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 23:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Asta va primi.
  • -1 (35 voturi)    
    Din dorinta (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:35)

    yol [utilizator]

    de a o impresiona pe mihaela, dabuleniul nostru poate sa impinga toata situatia intr-un haos. Sper ca au fost atentionati aia din NATO despre prostanac….
    • 0 (2 voturi)    
      gresit (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:29)

      popa0606 [utilizator] i-a raspuns lui yol

      Omul e de mult timp in functia aia. Crede-ma, e capabil si foarte apreciat pentru treaba care o face.
      PS: nu-l simpatizez pe Geoana, mai ales dupa asocierea care a avut-o cu PSD candidand la prezidentiale din partea lor.
  • -20 (34 voturi)    
    Dacă toți de acolo sunt ca (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:39)

    Miand98 [utilizator]

    prostănacul, se șușu Putin pe NATO cu jet!
  • +4 (44 voturi)    
    Eroul naționale (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 21:40)

    NoFive [utilizator]

    Geoană Mircea a cerut Rusiei să detensioneze imediat situația!
    -Oh, Mihaela, dragostea mea, păi știi tu, carevasăzică cu Rusia nu e de glumit, apoi eu, ca la paș'opt și dă-i, și combate...
    -Mirceo, cum le știi tu pe toate, bibicule și firoscosule, mă simț, parol, profund amorezată, ia-mă!
    • -1 (1 vot)    
      A zis ca nu-l lasa Fisa Postului (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:23)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

      Dar nu-i nimic, nu dispera, te iau eu. Rog discretie si seriozitate!
  • -10 (22 voturi)    
    parca il aud pe Iliescu, (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 22:13)

    __alex__ [utilizator]

    doar ca mai prost...
  • +6 (26 voturi)    
    Mister Geoană, acest (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 22:42)

    Heitarel Troleanu [utilizator]

    fost președinte al României pt o întreagă oră (după care oră a și brevetat metoda de a pune la loc dopul la sticla de șampanie), face și el ce poate, nu ce vrea. Asta in ciuda gurilor rele care l-au acuzat, de pe când ne ambasadea sadea pă la Washington, de jocuri duble.

    Cine știe, poate de fapt a ajuns la jocuri triple, și vrea doar să-i pregăteasca terenul (pârtia) de schi lui Klaus, aflat în pole-position pt secretariatul NATO. Mihaela Dragostea Lui nu trebuie sa fie geloasă, totul e pt țară. Care țară, vom vedea la sfârșit.

    Noi, în schimb, ne vom reprima un fior rece pe spinare la gândul că cea mai puternica alianță militara a lumii ar putea să fie condusă de doi români: unul care fără vizitele la Vîntu e fiul ploii, și celălalt, preocupat mai mult să bifeze o vacanță în Ucraina independentă decât de invazii, războaie și alte alea.
    • -5 (9 voturi)    
      Gramatica limbii române e greu.... (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:48)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Heitarel Troleanu

      În clasa a 4 ai fi rămas repetent pentru „gramatica” din textul tău
      • -2 (6 voturi)    
        iar (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:36)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        urla grammar nazi in tine?sau te tine mihaela de mana?mirciulica,tu esti ma?mai faci baie la vantu?
        ia zi pe bune,cum te pusera aia sef la nato vere,ai tinut batista?
        • +1 (5 voturi)    
          Păi da (Joi, 13 ianuarie 2022, 13:21)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Point

          că ăia din NATO sunt niște idioți că l-au făcut pe Geoană al doilea om în organizație, nu au informațiile unei somități ca tine, trebuiau să te pună pe tine, este? Tu știi mai bine ca NATO cine merită să fie acolo și cine nu.
      • +3 (5 voturi)    
        Sunt gata să-mi cer (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:20)

        Heitarel Troleanu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        scuze dacă am greșit, dacă-mi arăți tu unde. Și de ce pui ghilimele la gramatică, nu ești sigur ce înseamnă, sau ai vrut să spui altceva?

        Două sfaturi: 1. Dacă nu înțelegi din prima un text, citește-l cu voce tare, apoi pe roluri (role play). 2. Dacă continui să scrii mai mult decât citești, ajungi invariabil la pct-ul 1.
      • +1 (1 vot)    
        ??? (Vineri, 14 ianuarie 2022, 2:20)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        numeste greselile, nu acuza in stil tovarasesc
  • +7 (23 voturi)    
    Situatia e complicata... (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 22:52)

    filosoful.roman [utilizator]

    Rusia e din ce in ce mai puternica militar, asta e un lucru care nu poate fi negat de nimeni. Asta, coroborat cu politica lor agresiva, poate duce la un conflict militar. Se pare ca Putin vrea sa refaca, intr-un fel sau altul, Uniunea Sovietica, despre a carei destramare a spus ca este "cea mai mare catastrofa geopolitica a secolului XX".

    Bineinteles, ucrainenii au gresit enorm in 1994, cand si-au cedat Rusiei arsenalul nuclear rezultat dupa dezmembrarea Uniunii Sovietice. Era de fapt singura lor garantie pt integritatea teritoriala. Ceea ce se intampla acum seamana destul de mult cu Anschluss-ul facul de Hitler cu Austria.

    Prioritatea pt statele occidentale e sa fie unite, la nivelul aliantei actuale. Orice acceptare a cererilor Rusiei vis-a-vis de schimbarea unor politici in interiorul aliantei existente va fi vazut ca un semn de slabiciune si prin urmare rusii vor fi incurajati sa mearga mai departe, cu cererile lor revizioniste.

    E foate important in acest moment ca NATO sa nu faca niciun pas inapoi in ceea ce priveste structura si politicile sale actuale. Rusii probabil vor respecta asta.

    Bineinteles, Ucraina va fi cumva lasata in afara, dar riscul de a o integra in NATO e prea mare, nu se stie cum va reactiona Rusia.

    Am o intrebare retorica: ar mai fi avut rusii acest tupeu daca acum ar fi fost presedinte mult-hulitul Donald Trump? Eu zic ca nu. Istoric, se poate verfica ca administratiile republicane, catalogate acum ca fiind de extrema-dreapta de catre adeptii woke si cancel culture, au fost foarte ferme pe plan international in ceea ce priveste potentialii agresori. Iar despre rusi, se stie ca nu respecta decat un singur lucru: puterea.
    • -12 (26 voturi)    
      Spasiba (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 23:33)

      rusul.viclean [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Treci și pe la casierie, ca mult adevar ai mai dat la iveala.
      Exact așa e, nu vă uitați ponciș!
      • +10 (24 voturi)    
        Cred ca tu esti ala... (Joi, 13 ianuarie 2022, 0:27)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui rusul.viclean

        ...care trebuie sa treci pe la casierie. Tu stii care casierie.

        Eu am incercat sa fac o analiza sincera si cat mai obiectiva a situatiei actuale. Daca ai alta parere, te astept sa vii cu opinii argumentate, nu cu calomnii.
  • -6 (26 voturi)    
    Daca Geoana e numarul 2, Mihaela o fi numarul 3? (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 23:29)

    Klaus_ [utilizator]

    Ce a ajuns alianta asta, daca prostanacul lui Iliescu, amaratul extaziat cu "Mihaela, dragostea mea" a ajuns sa fie numarul 2 in NATO. Eu sper ca asta cu "numarul 2 in NATO" e doar o eroare jurnalistica si ca prostanacul PSDist e doar un adjunct de secretar general, si ca nu ia decizii miltare strategice. Altfel ne-a luat draqu.
    • -1 (1 vot)    
      Din pacate e nr 2... (Joi, 13 ianuarie 2022, 7:21)

      GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      S-a dus totul pe apa sambetei.....
    • -2 (6 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:24)

      [anonim] i-a raspuns lui Klaus_

  • -6 (14 voturi)    
    se stie (Miercuri, 12 ianuarie 2022, 23:58)

    12si3dezero [utilizator]

    apai daca le-a cerut Geoana..
  • +5 (23 voturi)    
    A bătut Geoană cu pumnul în masă măi băieți! (Joi, 13 ianuarie 2022, 0:09)

    ploiesteanu [utilizator]

    Tremură izmenele pe Putin, Iliescu și-a schimbat părerea.
    • +1 (11 voturi)    
      Chiar nu știi? (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:18)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Iliescu nu are păreri. Iliescu transmitea niște ordine venite de las Moscova. Disciplinat, nu comenta în plus și nici nu comentează. Încă îi este frică, semn că cei care-l controlau, încă sunt prezenți. Despre Putin, nu cred că poartă izmene, din prezențele foto nu arată a fi un tip cu frigul în oase. Pentru NATO, Putin este un interlocutor valabil, Rusia neavând, încă, o altă personalitate care să o reprezinte. De aia contradicția, măreața Rusie depinde de un om, Putin, pentru afirmare pe plan internațional !!!.
      • +1 (3 voturi)    
        M-am referit la faptul că Iliescu (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:13)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        l-a numit prostănac pe Mircea Geoană. Bineînțeles, am spus asta cu substrat ironic.
  • -8 (22 voturi)    
    băi (Joi, 13 ianuarie 2022, 1:07)

    hdd [utilizator]

    Geoană, taci din gură, ești irelevant.
  • 0 (4 voturi)    
    Ge(o)ana presedinte... (Joi, 13 ianuarie 2022, 6:49)

    FortApache [utilizator]

    :)))
  • +4 (8 voturi)    
    "Incurajam partea rusa sa "RECIPROCHEZE"! (Joi, 13 ianuarie 2022, 7:09)

    Susufler0 [utilizator]

    subl. m.) Asta-i aportul lui, noutatea adusa de Geoana in calitate de sef adjunct al NATO la bunul mers al Organizatiei : datul din gura folosind limbajul de lemn al functionarilor internationali si inventarea de hidosenii lingvistice !

    PS. In rest el este ceea ce stim cu totii : un PROSTANAC !
  • +1 (7 voturi)    
    Era de asteptat (Joi, 13 ianuarie 2022, 8:06)

    ranuhasu [utilizator]

    Ar fi fost culmea sa ai toate cartile bune si sa permiti cartoforului zdrentaros din coltul mesei sa triseze doar asa, ca sa se simta si el important. Strategic, NATO s-a pozitionat mai bine pt descurajare, iar rusilor li s-a amintit de la Washington ca risca decuplarea de la sistemul international de plati Swift (degeaba ai arme nucleare daca nu iti mai poti folosi cardul). Pe scurt, FUCK RU!
  • 0 (8 voturi)    
    mamaaaa (Joi, 13 ianuarie 2022, 9:55)

    Point [utilizator]

    fugiti ba ca va tavaleste geoana!la puterea lui de convingere,nimeni nu-i sta in cale diplomatului de renume international mircea si etc!
    ce nu intelege poulimea e ca nu geoana hotareste ci muricanii,ca fara aia eram mancati de mult.
    sa vedem ce face femeiusca aia,ca de biden nu se mai aude nimic,cred ca doarme ca dulapul.
    • -3 (7 voturi)    
      Oare? (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:28)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Daca e asa prostanac si insignifiant de ce il ataca toti trolii rusi pe Mircea Gi? Cred mai degraba ca rusilor le e frica de NATO si se vede limpede asta din reactia nervoasa la amenintarea lui Mircea. Daca chiar era insignifiant rusii il ignorau. Asa...
      • 0 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:19)

        [anonim] i-a raspuns lui transpenibilus

      • +1 (5 voturi)    
        Sa se mire prostii. (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:38)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        Probabil rusi au fost asa nervosi cand au vazut ca asemenea nulitate le atrage atentia.
      • +3 (5 voturi)    
        ce zisasi? (Joi, 13 ianuarie 2022, 14:34)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        ''Amenintarea lui Mircea''
        zici ca e nume de film cu karate.
        hai sa fim realisti o leaca.iuropa de vest ne-a lasat cu curu-n balta,daca se rasteste putin,vesticii se pisa pe ei,efectiv!ma kak me mine de ras cu armata ue...
  • -4 (8 voturi)    
    Pe geona l-au facut niste cravate violet (Joi, 13 ianuarie 2022, 10:04)

    MTTRN [utilizator]

    A vazut niste cravate violet la Base si s-a pierdut cu firea ( :P) , daca ar vedea niste rachetute la Putin se pierde pe el... Asta e pretul tradarii tatalui lui, general de DIE , si al lui geoana, cand a preluat PSD ca sa-si faca ciuma portocalie de cap... recompensat cu post la NATO
    • +1 (3 voturi)    
      Tradarea lui tac'su (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:58)

      MTTRN [utilizator] i-a raspuns lui MTTRN

      a fost pregatirea revolutiei, de partea US ;) Militaru a fost de partea URSS
  • +6 (10 voturi)    
    oameni buni! (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:20)

    boschetaru' [utilizator]

    e cazul sa fim realisti!
    1. rusia ne poate ocupa in 4 ore
    2. nimeni nu apara pe nimeni
    3.romania are rol de pechinez...face scandal, te anunta, dar daca intra hotul in casa este mancat!(pechinezul..of course) deci noi sa-i mai intarziem pe rusi ca occidentul sa aiba timp sa se apere!!
    4. bani pt. inarmare aruncati in vant! 20 avioane, 2 fregate, tancuri din 1970...niste rachete sa apere occidentul. in rest vai de mama noastra!
    eu cred ca ajung 30 de ani in care ne-am lasat prostiti, saraciti etc.
    5. daca ne taie rusul gazul? s-a gandit cineva la asta? sau daca occidentul ne da inapoi la rusi? nu ar fi prima data!!!!
    nu-i iubesc pe rusi, dar asta este cu geopoliticul cand ii lasam pe altii sa faca politica in locul nostru! unde este inetresul nostru? industrie nu mai avem, consumatori suntem de la altii,...
    • -3 (7 voturi)    
      xexe (Joi, 13 ianuarie 2022, 11:30)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui boschetaru'

      Mai zi Ivane, mai zi :)))))
      Sa ne mai si radem ca de Popescul si srpc nu mai avem putere sa facem haz
      • 0 (0 voturi)    
        ca de obicei (Vineri, 14 ianuarie 2022, 2:25)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        postari de retardat; chiar nu inteleg de ce te plateste sri-aripa cia
    • 0 (4 voturi)    
      Cum i-i intarziem. (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:36)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui boschetaru'

      Cu armele cu laser cu care ceausescu a topit tancurile rusilor care au vrut sa intre si la noi dupa invazia din Cehoslovacia. Nu stiu de ce ne tremura asa izmenele daca avem arme asa de grozave. Sau era o poezie pentru noi prostii. Daca aveam asemenea arme de ce sa nu le vindem si la cei care sant amenintati de rusi. Dar fiti linistiti cu geoana mare mahar la NATO, santem aparati de prostanacul lui iliescu. Vai de NATO asta care trebuie sa ne apere si pe noi daca au ajuns sa aiba un asemenea secretar general adjunct . Nu stiu pe ce criterii l-au ales si ce stie din domeniul militar , daca cumva a facut cel putin armata. Cred ca NATO este o gluma prosta . Nici pana acum nu a avut o reactie mai ca lumea cand au invadat rusii prima data Ucraina,unde stau bine mersi nedranjati de pseudo sanctunile occidentului. Incet .incet ajung si la noi.Urmatoarea statie Moldova . PS. Nu trec majuscule la nume de persoane sau tari , pentru mine asta este valoareal lor.
  • -1 (5 voturi)    
    Mihaela, dragostea mea, am infrant.... (Joi, 13 ianuarie 2022, 12:21)

    Fu Leng [utilizator]

    Remember? NATO nu stie ca prostalanul asta de Juana inainte de alegerile pt Presedinte se ducea la MosCow sa-si ia mapa cu Ordine de la Phutin??? De fapt nu direct de la Cracanat, ca nu se incurca ala cu un vierme, omul de servici de la bude il lua in sedinta.
    • 0 (2 voturi)    
      Infrant...e al lul Basescu.... (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:21)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      El a infrant de fiecare data :)))
      • 0 (0 voturi)    
        Whatever man (Vineri, 14 ianuarie 2022, 3:38)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        Oricum, Juana daca era singur cu rusii lua o cafteala.....
  • +1 (3 voturi)    
    ce situatie penibila (Joi, 13 ianuarie 2022, 16:32)

    revo [utilizator]

    A pierdut alegerile in Romania pentru ca s-a dus, pe sestache, la rusi, sa pupe dreapta stapanului si sa primeasca binecuvantarea + instructiunile la plic, si s-au suparat aliatii.

    Dupa 10 ani, aceiasi aliati l-au pus mare scula la NATO, iar el e in situatia sa trebuiasca sa scuipe unde a pupat.

    Eu nu stiu cine a avut proasta idee de a-l pune pe Geoana in acel post. O fi fost Trump, martoaga rusilor la Casa Alba, ca pe vremea lui s-a facut prostia.
  • 0 (2 voturi)    
    Geoana catre Stolsenberg: (Joi, 13 ianuarie 2022, 20:32)

    John M. [utilizator]

    "Ia auzi, sefule, ce mai tropaim"...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by