Un tânăr a fost desfigurat în Belgia pentru că se întâlnea cu o adolescentă cecenă: „L-au linșat, au vrut să-i taie gâtul” / Reacția autorităților

de S.J.     HotNews.ro
Miercuri, 13 octombrie 2021, 18:24 Actualitate | Internaţional


Tanarul a ajuns in spital cu fata tumefiata
Foto: La Libre.be
Un tânăr belgian a fost desfigurat în orașul Namur fiindcă se întâlnea cu o fată de etnie cecenă, tatăl băiatului acuzând că acesta a fost „linșat” de fundamentaliști, relatează La Libre Belgique.

„Au făcut un exemplu din fiul meu, vreau ca justiția să facă un exemplu din ei”, afirmă Patrick, tatăl băiatului, relatând că „poliția mi-a cerut să calmez lucrurile pe durata anchetei, dar nu intenționez să mă opresc”.

Fiul său a fost atacat violent luni după-amiază de cinci persoane. Adolescentul aștepta un prieten în fața gării din Namur când a fost abordat de doi tineri. Potrivit acestuia, cei doi au vrut să-i vadă telefonul și mai ales mesajele.

L-au rugat apoi să-l urmeze. Pe parcurs, li s-au alăturat alți trei tineri. Pe Avenue Jean 1er din Cetatea Namur cei cinci au început să îl bată, lovindu-l timp de o oră.

„Fiul meu cochetează cu o tânără fată de origine cecenă. I-au spus clar că un non-cecen nu se poate întâlni cu un cecen și că vor să facă din el un exemplu pentru alții. Unul dintre ei a scos chiar și un cuțit și a vrut să-i taie gâtul. Unul din bandă a spus că nu”, a relatat tatăl băiatului.

„Cu atât mai șocant este că acești tineri nu au nicio legătură cu familia fetei. Sunt oameni din anturajul ei, fundamentalisti în cadrul acestei comunități”, mai spune acesta.

Procuratura Namur a descris miercuri incidentul ca fiind o reglare de conturi între persoane care se cunoșteau.

„Este greșit. Fiul meu nu face parte dintr-o bandă. El îi cunoștea doar din vedere. Este un atac complet gratuit. O pedeapsă, un linșaj”, acuză tatăl tânărului, precizând că intenționează să organizeze rapid o demonstrație împotriva atacurilor din Namur.

„Primesc o mulțime de mărturii de la tineri care se plâng că nu se simt în siguranță. Ei spun că se grăbesc când trebuie să ia un autobuz, nu mai îndrăznesc să treacă lângă parcul Marie-Louise și evită strada Godefroid etc.”, continuă acesta.

El dorește să organizeze un marș în alb, poate deja în această duminică. „Justiția și autoritățile municipale trebuie să facă ceea ce este necesar”, spune Patrick.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21320 vizualizari

  • +54 (58 voturi)    
    White life matters (Miercuri, 13 octombrie 2021, 18:33)

    falcoind [utilizator]

    Europa a avut și trebuie sa păstreze anumite reguli de conviețuire , nu le poți accepta și respecta , muta-te de unde ai venit .
    • +14 (22 voturi)    
      corect (Miercuri, 13 octombrie 2021, 18:53)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Insa vezi "pozitia" procuraturii...
      • -15 (21 voturi)    
        Posibilitate (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:43)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Mai exista varianta ca tatăl individului băgat în spital, sa minta că un porc și în realitate chiar sa fie o reglare de conturi. De ce trebuie să-l cred pe acel individ și să nu aplec asupra poziției procuraturii? Dacă e musulman înseamnă automat că e infractor? Asta rezulta din discursul tatălui. N-o zice cu subiect și predicat, însă asta rezulta din toată fibra discursului său. Mă tem că nu e bine, don chestor!
        • +14 (14 voturi)    
          Nope, posibilitatea e mica. (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:55)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Se vede ca nu-i stii pe musulmani!!! Nu integi ca Paganul aka Crestinul le luase femeia si isi batea joc de ea? Nu se poate ca un caine pagan sa se atinga de femeile lor, la musulmani asta e o chestie de onoare, crunta, is in stare sa se si bubuie singuri pt asa ceva, ceea ce si fac, dealtfel...
          • -11 (13 voturi)    
            Și de ce (Miercuri, 13 octombrie 2021, 23:05)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

            Și de ce e atât de bizar dacă cineva nu vrea la nivel de principiu ca etnia lui sa se amestece cu unii pe care îi consideră că fiind membrii unei civilizații jalnice? In Romania, in orice țară din lume și în fiecare dintre noi zace un personaj care nu ar vrea sa se amestece cu un anumit gen de om. Tot ce trebuie sa faci e sa identifici acel tipar stigmatizat de individul-gazda. In forul nostru interior suntem foarte foarte xenofobi, rasiști, cu idei preconcepute. Ce ne salvează este educația și teama de legi, dar adevărații noi suntem când stam singuri cu propriile gânduri.

            Firește că nu aș bate pe cineva pentru că vrea să se amestece cu un român, însă vreau sa spun că la scara istoriei a trecut o secundă de la nazism, sclavagism, originea sănătoasă dorita de comuniști și că nu mă mai surprinde nimic. Nici măcar speța de fata. Chestii făcute exact de omul alb, civilizat, bla, bla, bla. Și acum trebuie sa fiu ultragiat că un cecen nu vrea în 2021 ca un creștin sa se apropie de o cecenă? Dacă musulmanii le ar fi făcut creștinilor ceea ce le am făcut noi in Libia, Iraq, Siria, Afganistan și Yemen, tu ai vrea ca sora ta sa fie cu un individ din grupul celor care ți au ucis milioane de coreligionari? Nu zic să l bati pe respectivul. Normal că nu zic, dar în forul tau interior (cel puțin) nu te-ar incanta alegerea ei.

            Momentan avem o data declarația tatălui. Pe de altă parte, avem și afirmația procuraturii care zice că e reglare de conturi. Poate că albul i-a înjurat de mamă pe ceceni. Poate că a călcat pe umbra lor. Poate avea o căutătură urâtă. Poate c-a zis copilul ceva, că sa citez un clasic in viața. Eu prefer să aștept hotărârea definitivă a instanței. Până atunci oricarui acuzat trebuie sa i se respecte prezumția de nevinovăție. Ce zice instanta e singurul adevăr care rămâne.
        • 0 (6 voturi)    
          nu exclud (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:57)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Dar pozitia tatalui, daca nu minte, poate fi si una corecta, fiind satul de rahaturi reale. Apropo si de nogo zones din suedia, alta tara woke.
          Pustanul are 15 ani, clar reglare conturi. Bine, au "uitat" sa traduca si partea cu varsta.
          • -6 (10 voturi)    
            Still (Miercuri, 13 octombrie 2021, 22:04)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            Still... Treabă celor din Belgia e sa primească imigranți fie și pentru ce au făcut în Africa. Cumva trebuie sa existe o plata, iar plata ar fi primirea a mii, sute de mii de imigranți musulmani și africani. Părerea mea. Că se schimba peisajul citadin, că apare moschei. Și ce dacă? Belgienii când le amputau brațele celor din Congo cum era? Nu e momentul să mă îngrijorez pentru belgieni.
            • +2 (6 voturi)    
              different angle (Joi, 14 octombrie 2021, 0:55)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              Mai sus era vorba de un belgian obisnuit. Luata ca tara, pentru ce a facut sau ce tolereaza si impune acum ca valori, da, si-o merita
              • +3 (5 voturi)    
                lasa-l mah in durerea lui (Joi, 14 octombrie 2021, 16:24)

                gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                el si principiile sunt ca trestia in viscol. Nu te mai agrena in retorica lui de kremlinez complet paralel cu valorile (si riscurile aferente) lumii civilizate moderne.

                La ei e inca cu rachetutze, noviciok si "interesul imediat".
            • +3 (5 voturi)    
              de ce? (Joi, 14 octombrie 2021, 16:20)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              daca interesul lor din acest moment este sa NU primeasca? ce treaba are cu trecutul? noi traim in prezent acum. De ce sa ne cramponam in trecut cand interesul de astazi este altul? Ce TREBUIE pentru Belgia, decide populatia Belgiei suverana.

              Iti recunosti retorica, micule Soshocel ?! sa-ti gasesc trilionul de comentarii in stilul asta?
              hai nu mai folosi expresii gen "parerea mea" ca parerea ta este precum bataia vantului din sudul Atlanticului, nu mai 'luminezi' pe nimeni cu consecventa ta proverbiala.
              • +1 (1 vot)    
                Interesul lor? (Vineri, 15 octombrie 2021, 21:28)

                Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

                Interesul lor? Pe bune? Cui pasă de interesul belgienilor? Belgienii vor face ceea ce li se spune întocmai și la timp. Undeva in niște cercuri înalte s-au stabilit niste lucruri. Cred că se numește metisare :). Occidentul tocmai o experimentează.

                Europa de Vest e datoare fata de zeci de țări africane pe care le-a ținut în subdezvoltare sute de ani. Fie și din acest motiv mi se pare că la nivel moral, filosofic, Occidentul trebuie sa primească zeci, sute de milioane de africani sau să achite despăgubiri de miliarde de euro pe an per stat african distrus per stat occidental. Cine distruge, plătește. Așa spune un prințipiu de drept. Luxul clădirilor din n state europene a fost posibil inclusiv din pricina sclavagismului. America este fix acolo în aceeași oală, dar în State tocmai a inceput BLM și corectitudinea politică :).

                Metisarea Occidentului cu imigranți africani și musulmani este un gest corect pentru milioanele de oameni uciși sau ale căror vieți au fost distruse de Occident in trecutul apropiat și foarte apropiat.

                Dacă e sa mă întrebi pe mine, in niște cercuri pe care noi nici nu le bănuim, niste băjeți gândesc un nou model de societate in cadrul capitalismului. Poate că dacă africanii nu au putut fi ajutați suficient în Africa, vor fi ajutați în Europa Occidentală :).

                Mai vedem. Eu mi-am pregătit floricelele.

                Populația Belgiei are doar senzația că decide ceva. Câți dintre belgienii sadea nu-i urăsc visceral in sinea lor pe imigranții de la ei și în special pe musulmani? Câți? Și i-a pasat cuiva? Molenbeek este fix in tara aia care decide singura... Belgia e doar atât, Belgia. Quod licet Iovi, non licet bovi. Prin urmare, belgienii vor executa exact ceea ce anumiți oameni vor stabili că trebuie să execute.

                De ce sa privim în trecut? Poate pentru că mai sunt lucruri de reparat. Poate din același motiv pentru care nemții plătesc și azi despăgubiri unor entități evreiești pentru atrocitățile comise de naziști.
    • -6 (12 voturi)    
      All life matters (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:19)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Ce zici tu e rasism.
      • +11 (11 voturi)    
        Ia zi tu "All life matters" in US (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:34)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui krank

        Si vezi ce eticheta primesti! Cred ca o sa iti placa!
    • -11 (15 voturi)    
      Sau (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:40)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Sau poate că regulile belgienilor sunt greșite. De ce se prezumă că un alogen e automat ceva rău și un belgian este superior? Pedofilii pentru care Belgia a devenit faimoasa in anii '90 ce reprezintă? Și eu sunt superiori alogenilor? Dar cei care afișează femei in vitrinele din Amsterdam sunt peste cecenii acuzați în masă la articolul de fata?

      Poate că în Belgia sunt prea multi belgieni. Poate că trebuie ameliorata situația prin aducerea unor imigranți cu un spor natural superior. Poate că așa trebuie. Belgia are o mare datorie pentru trecutul sinistru din secolele 19 și 20. Eu îmi doresc că belgienii sa renunțe la islamofobie și să primească cat mai multi imigranți musulmani. Aceștia se refugiază din locurile distruse inclusiv de organizația militară din care Belgia face parte.

      Belgia trebuie sa lasă gura mică și să-și primească cota de imigranți. Pe de altă parte, parca simt un ton rasist in discursul tatălui belgian. Nu suna deloc bine. Părerea mea.
  • +28 (34 voturi)    
    Da (Miercuri, 13 octombrie 2021, 18:34)

    mitg [utilizator]

    Belgia este plina de ei si este mult prea tarziu.
  • +18 (24 voturi)    
    nu inteleg de ce nu se aplica legea (Miercuri, 13 octombrie 2021, 18:41)

    cristi_an [utilizator]

    ce ii opreste pe politisti sa plice legea asa cum trebuie? altfel ajungem la linsaje... efectiv nu poti lasa o minoritate sa terorizeze o majoritate! asa ceva nu se mai poate!
    • +15 (17 voturi)    
      Cum ce-i opreste sa aplice legea ?!? (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:19)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      A aplica legea unei minoritati (in cazul asta, musulmana), e echivalent cu a discrimina acea minoritate, nu ar fi politically correct !!!
      Si ar sari de fund in sus sute de organizatii non-guvernamentale care, cica, militeaza pentru drepturile migrantilor, si ar zbira seful poltiei din post, una-doua....
      Obisnuitiv-a cu gandul, ca politica se face in functie de like-urile pe Facebook. Dupa 2000 de ani de asa zisa-civilizatie, ne-am intors la judecata 'a la Pilat din Pont", nu mai conteaza cine are dreptate, cu ce zice "boborul", care, ca orice turma care se respecta, intre un hot si un profet, va alege intotdeauna hotul, ca deh, e mai popular....Are mai multe like-uri....
    • -8 (12 voturi)    
      Varianta B (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:52)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Sau poate că premisa ta e greșită. Cine a stabilit că minoritatea musulmana din Belgia e problema? Poate că problema e reprezentata tocmai de majoritatea rasistă. Poate că trebuie echilibrata un pic situația si primiti mai mulți imigranți cu un spor natural superior localnicilor. Poate că imigranții trebuie sa fie soluția in Belgia, nu problema. Ce politici de integrare a imigranților a implementat Belgia? Care miliarde de euro a cheltuit anul in acest scop?

      Poate că în final belgienii nu sunt atât de educați pe cat le place sa clameze. Poate că în forul interior sunt cat se poate de rasiști. Poate că e cazul sa vina și mai mulți imigranți in Belgia. Aaa, că se schimba un pic peisajul citadin belgian, poate fi adevărat. Problema e că e posibil că peisajul anterior sa fie cel strâmb. Acum are o loc o ajustare a peisajului belgian. Nu pot decât să aplaud integrarea cat mai multor imigranți in Belgia.
      • +10 (10 voturi)    
        Integrare ?!? (Miercuri, 13 octombrie 2021, 21:35)

        gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Vorbesti din carti, nene.
        Integrarea unei minorități care refuza prin cultura și dogmele proprii orice integrare, nu se poate face decât cu forța. Or asta ar încalca flagrant drepturile omului.
        Însăși cazul relatat e expresia refuzului acestei minorități de a se amesteca cu cei din afara. Integrează tu, asa ceva !
        • -8 (10 voturi)    
          Înseamnă (Joi, 14 octombrie 2021, 0:09)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

          Înseamnă că belgienii sunt incompetenți. Nu știu să găsească metode de educare a alogenilor.

          Eu sa i integrez? Nu, dar îți mulțumesc pentru sugestie. Nu eu i am primit. Cecenii au ales Belgia, deci e doar treaba statului belgian. Din partea mea, toți imigranții să meargă în Belgia. Imigrantul trebuie sa fie primit acolo unde își dorește. Momentan imigrantul nu vrea la noi. Asta este. Ghinionul Occidentului. Au tras bățul scurt. Avantaj România :).

          De ce s ar amesteca un cecen cu un belgian? Tu ai vrea sa fii asimilat de belgieni? Belgia a devenit cunoscuta si pentru rețelele infame de pedofilie. De ce as vrea sa fiu asimilat de belgieni?

          Suntem ultragiați când ucrainenii încearcă să i asimileze pe romanii bucovineni, dar uităm că și alți alogeni au dreptul de a nu se amesteca cu majoritarii. Poate că Hassan se simte jignit când vede femei afișate în vitrinele din Amsterdam. Poate că de fapt nici societatea gazda nu e chiar dreaptă. De ce sa fiu asimilat și să nu incerc sa modific eu societatea gazda dacă aceasta e strâmbă? Doar pentru că e gazda? Ce vorbești Franț? Vezi că în Occident deja apar schimbări pentru că o minoritate se simțea jignita de unele chestiuni din cultura majorității. Occidentul e prea plin de... occidentali și a devenit decadent, suficient. Cred că la nivel foarte înalt există o politică de amestecare a europenilor cu diferiți alogeni. Care-i problema? Occidentul ar trebui sa fie muuult mai deschis, mai tolerant, mai puțin xenofob. Da, Occidentul e in realitate extrem de xenofob în măduva lui. Poate că a sosit timpul că Occidentul sa fie metisat pentru a fi îmbunătățit.

          De ce o societate in care femeia este afișată in vitrina și vândută ar fi mai bună decât societatea din care provin alogenii?

          Treaba statelor e sa le creeze condiții ideale de trai și educație alogenilor FARA a le schimba cultura. Respectarea legii e una si trebuie încurajata, iar asimilarea forțată e cu totul altceva.
          • +2 (4 voturi)    
            sa mori tu? (Joi, 14 octombrie 2021, 18:20)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            "imigrantul trebuie sa fie primit acolo unde doreste"? deci nu unde e de acord cetateanul bastinas? faina gandire :(
            • +1 (1 vot)    
              Nu (Vineri, 15 octombrie 2021, 21:29)

              Popescul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Nu, nu atât timp cât băștinașul i-a distrus tara sau l-a ținut în sclavie până ieri. Nice try, oricum.
        • +6 (8 voturi)    
          poate nu din carti (Joi, 14 octombrie 2021, 0:57)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

          Poate cita din tarile cu apa calda, gen franta, care ne faceau in toate felurile ca nu "stim" sa intregrrram rrromiii in '90. :D
  • +15 (25 voturi)    
    Religia pacii loveste din nou (Miercuri, 13 octombrie 2021, 19:14)

    emil bobu [utilizator]

    N-am auzit de crestini sau evrei sa faca asa ceva.
    • -6 (14 voturi)    
      Și ce dacă? (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:30)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Și ce dacă n-ai auzit? Dacă tu nu ai dorit să auzi, înseamnă că nu există? Mai citește despre atacuri creștine antisemite petrecute în Europa, despre un evreu din Israel care a răpit trei palestinieni, după care i-a executat și le-a dat foc. Individul a fost condamnat de justiția israeliană. Totul e sa vrei. După asta poți citi despre raidurile comise de armatele creștine în Iraq, Libia și Afganistan. Niște creștini au ucis săptămânile trecute niste civili in Afghanistan. Aceiași creștini vajnici au folosit o drona. Nici știrea asta nu ai citit-o? Tu de fapt vrei sa vezi ceva sau preferi să citești selectiv

      Nu cumva creștinii sunt și virgini?
      • +2 (4 voturi)    
        auzi (Joi, 14 octombrie 2021, 18:21)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        tu de ce le iei apararea acestor primitivi, totusi? esti anti-civilizatie 100%
        • +1 (1 vot)    
          Nu (Vineri, 15 octombrie 2021, 21:40)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Nu sunt anticivilizatie, dar aici nu exista vreun suspect. Nimeni nu știe ce a fost acolo. Poate pustiul cordit era un dealer de droguri sau poate i-a-njurat de morți pe ceceni.

          Ce mă surprinde este stampila pe care sunteți toți gata s-o aplicați. Parca voi erați aia civilizați, occidentali. Pai, comportati-va ca atare, nu vă ...știți voi ce!

          Și de ce ar fi ceceni primitivi? Ce face așa deosebit pustiul cordit, încât el civilizat, iar cecenii sunt primitivi? Au descoperit belgienii călătoria interstelară? Poate au descoperit secretul vieții veșnice? Nu? Nici asta? Si-atunci de unde infatuarea asta?
  • +13 (19 voturi)    
    europenii inca nu inteleg ca (Miercuri, 13 octombrie 2021, 19:25)

    liviu_ [utilizator]

    sunt oameni cu care nu poti sa aplici intorsul aluilalt obraz ca-ti mai iei inca un pumn!

    oricum reactia autoricatilor cu el (deci tatal victimei ) sa se calmeze e de tot kktu si dovedeste ca belgienii nu inteleg DELOC problema
  • -14 (16 voturi)    
    Justiția (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:23)

    Popescul [utilizator]

    Justiția tre să-și urmeze cursul, dar între timp nu poți arunca anatema asupra unui întreg grup etnic. Asta daca nu cumva detractorii, inclusiv tatăl individului spitalizat, sunt islamofobi. Prin urmare, cred că primirea de ceceni și alți musulmani trebuie sa continue în Belgia. Intr un final toți acești bieți imigranți vor sa înceapă o viață nouă și să trudească în Belgia. Nu vad nimic în neregula ca Belgia sa primească tot mai mulți imigranți. Occidentul este darnic și primitor. Așa ni s a spus permanent. Aștept fapte și asta înseamnă cat mai multi imigranți in Belgia.

    Până când se pronunță definitiv instanța de judecată, discutam doar despre inculpați care se bucura de prezumția de nevinovăție. Poate judecătorii ii vor găsi nevinovați pe viitori inculpați.

    Și nu, nu sunt sarcastic.
    • +10 (10 voturi)    
      Ia intra tu in Molenbeek!!! (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:58)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      Atention: fa asta doar daca vrei sa nu mai iesi!!!
      • -7 (9 voturi)    
        Aleg sa nu intru (Miercuri, 13 octombrie 2021, 22:16)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        Aleg sa nu intru și să râd de belgieni că au astfel de zone în mileniul trei. Totuși, locul spus de tine nu e așa dramatic pe cat a fost politica de amputare a membrelor dusă de Leopold al Belgiei. De aceea nimic din ce se întâmplă acum in Belgia nu mă impresionează. Mi as putea reconsidera pozitia dacă Belgia ar decide să achite despăgubiri către Congo in valoare de miliarde de euro anual. Atunci ar fi posibil sa empatizez cu ei, dar cel mai probabil că nici măcar atunci nu mi ar pasă de belgieni. Am dezvoltat o profundă silă față de o serie de așa zise state civilizate din motive binecuvântate. Până atunci, știrea de fata e doar o altă banalitate care mă lăsa rece. Atacuri se petrec în orice țară. Cu ce e special cel din articol? Altfel spus, la ce modul cel mai sincer, de ce mi ar pasă de Molenbeek? Am fost în Belgia în calitate de turist. Câtă vreme eu sau prietenii mei n am pățit ceva rău, deși treceam printr un cartier musulman, de ce mi ar pasă de acel ghetou? Poate că de fapt asta e fata corecta a Belgiei. Poate că în rest ne a fost prezentata o spoiala și Belgia înseamnă exact Molenbeek. Nu i pe strada mea, deci n are de ce sa mi pese.
  • +1 (11 voturi)    
    Valonii din Namur (francezi) (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:26)

    Rahan5 [utilizator]

    sunt filo-sovietici. Asta este adevaratul motiv al agresiunii.
    Orice casatorie dintre o cecena si un francez duce la pierderea unei femei din randurile nationalistilor ceceni. O cecena casatorita cu un francez nu mai poate fi o patrioata anti - ocupatiei sovietice.
  • +6 (8 voturi)    
    intre timp UE e cu tunurile pe Polonia (Miercuri, 13 octombrie 2021, 20:42)

    AliKimiku [utilizator]

    Printre altele fiindca nu accepta emigranti la gramada!
  • +11 (11 voturi)    
    Hahahah, in toata Europa (Miercuri, 13 octombrie 2021, 21:01)

    Fu Leng [utilizator]

    sunt zone sau cartiere intregi unde nu intri, populate cu oamenii pacii, islamistii!!! Intre timp astia mai casapesc ba cu toporu, ba cu kalasnicovu, ba cu batele iar unii oameni, ca Popescul, ne spun ca stem rasisti si nu-i intelegem.
    • -3 (5 voturi)    
      Adevarat (Joi, 14 octombrie 2021, 9:16)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      E adevarat ce spui, dar n-am inteles de ce ar trebui sa-mi pese de Belgia. Fiecare cu tara lu. Cata vreme nu ma afecteaza direct sau indirect, de ce sa-mi pese? Sunt n lucruri mai importante in viata mea decat stirea asta. Si nici macar nu m-am legat de veridicitatea spuselor tatalui victimei. Procuratura zice ca-i reglare de conturi. Ce spune instanta e ceea ce conteaza. Dar chiar de-ar fi adevarata acuzatia adusa de tatal din speta, nu-i treaba mea. Sunt atatea persoane cu care pot empatiza aici in Romania. Dupa ce termin cu toate acestea, s-ar putea si zic un mare "s-ar putea", sa citesc cu oarecare interes o stire de tipul celei de fata. Fiecare alege sa empatizeze cu ce cauze doreste.
      • +4 (4 voturi)    
        voi restul, vedeti? (Joi, 14 octombrie 2021, 16:29)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        citez din inteleptul satului:

        22:03 MIERCURI
        "Treabă celor din Belgia e sa primească imigranți fie și pentru ce au făcut în Africa. Cumva trebuie sa existe o plata, iar plata ar fi primirea a mii, sute de mii de imigranți musulmani și africani." 22:03 MIERCURI,

        9:16 JOI
        cateva ore mai tarziu, acelasi intelept al satului:
        "E adevarat ce spui, dar n-am inteles de ce ar trebui sa-mi pese de Belgia. Fiecare cu tara lu. Cata vreme nu ma afecteaza direct sau indirect, de ce sa-mi pese?

        ai avut revelatii peste noapte, sau ce?
        • +1 (1 vot)    
          Sunt complementare (Vineri, 15 octombrie 2021, 21:59)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

          Sunt complementare cele două opinii, nu contradictorii. Citește le așa:

          1. Prima e opinia intima, credința mea;
          2. A doua înseamnă că dacă nu se realizează crezul de mai sus, pentru mine nu-i bai. Trăiesc la mii de km distanta și nu îmi pasă de Belgia. Sunt n alte țări mai interesante pentru mine.
  • +2 (6 voturi)    
    un prost (Miercuri, 13 octombrie 2021, 22:29)

    George1000 [utilizator]

    Un prost. Pai cum sa raspunzi unui necunoscut care vrea sa iti vada telefonul si mesajele? Poatefi un hot de telegoane si sa se uite la mesaje e violarea corespondentei
  • +2 (4 voturi)    
    .. (Joi, 14 octombrie 2021, 10:35)

    mahnit [utilizator]

    pe cand si pe la noi
  • 0 (0 voturi)    
    Popoarele trebuie sa se inarmeze (Vineri, 15 octombrie 2021, 4:41)

    Coco Whistle [utilizator]

    Urmatorul razboi ca fi fiecare impotriva fiecaruia. Urmariti care sint relatiile intre oameni si cit de fragile. Lasind circulatia libera fitilul se poate sprinde la orice colt de strada. E o chestiune de timo pina cind totul sare in aer, va fi precum dominoul.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate (Vineri, 15 octombrie 2021, 22:35)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Ai dreptate. Europenii se pricep la războaie. Au făcut-o sute de ani. Au declanșat cele două războaie mondiale, care au distrus zeci de milioane de vieți. Sa mai spun de sclavie, imperialism?

      Oamenii care se impauneaza că ce deosebiți sunt occidentalii, ar trebui să își amintească și latura neagra a Occidentului. Pe lângă ei, la scara istoriei recente musulmanii și africanii sunt niste tinere virgine care au furat un tricou de la o tarabă din târg.

      Legat de contribuția la cultura umanității discuția este una amplă. Pe vremea când europenii erau scufundați într-o negura, arabii și perșii descopereau, inventau, creau. După aceea nu contest că au regresat sau mai bine zis stagnat, iar europenii s-au ridicat și i-au depășit.

      Eu cred totuși că în Europa nu se va ajunge la un astfel de război. De ce? Pai, si cel mai nărăvaș cal se obișnuiește in cele din urmă cu jugul. Și prin cal în mod cert nu mă refer la imigranți :). Important e să-l înveți cu jugul.
  • +1 (1 vot)    
    Mental si cultural sunt cu secole in urma... (Vineri, 15 octombrie 2021, 16:44)

    Dartanian [utilizator]

    De la Cruciade - inceputul mileniului II , suntem intr-un razboi , sub diferite forme , cu Islamul . Tehnic , cultural , stiintific sunt cu secole in urma noastra , insa ne inving , la noi acasa , in Europa , prin demografie si taria credintei . Vrem , nu vrem , asta este . Probabil , o confruntare este inevitabila ; conflictul la nivel civilizational , incepe acum 1000 de ani -organizat / ca dealtfel suntem in conflict cu ei din sec VII , din momentul aparitiei aceste dogme , islamul . Cand vor avea si ei un Einstein , Chopin , Vivaldi , Rembrandt , Hugo , etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc, etc etc, etc , atunci vom putea convietui cu musulmanii - probabil va trebui ca noi sa stam pe loc vreo 5-600 de ani , sa-i asteptam si pe ei ...
    • 0 (0 voturi)    
      Sau (Vineri, 15 octombrie 2021, 22:16)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Dartanian

      Sau Occidentul sa înceapă o metisare. As fi fost de acord cu abordarea ta, daca omul alb nu le ar fi distrus statele sau daca nu i ar fi sclavagit secole de a rândul.

      In opinia mea există diferențe mult prea mari, nepermis de mari între Occident și o serie de state arabe și africane. Aceste diferențe ar putea fi diminuate printr-un import masiv de imigranți in Occident. Nu vorbesc despre mii, ci despre zeci de milioane sau sute de-a lungul câtorva decenii. Bunăstarea trebuie in opinia mea redistribuita, iar metisarea sau pur și simplu imigratia poate fi o soluție.

      Diferențele culturale? Asta e treaba statelor gazdă. Văzând ghetourile din Occident îmi e clar că nu sunt atât de inteligenți, deși ne înfierau că nu îi integram pe minoritarii noștri. In forul lui interior occidentalul este inca foarte xenofob. Cred că încă se cred superiori, deși nu am înțeles de ce. Sunt dintre cei care afișează femei in vitrine. Dacă asta înseamnă superioritate, nu mai zic nimic. In opinia diferențele dintre europeni și imigranți sunt mult mai mici decât le place unora sa se împăuneze. Mi-e lene sa explic de ce cred asta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by