Operatorii telecom din Spania au convenit să nu îşi deranjeze clienţii în timpul siestei

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 21 iulie 2021, 19:17 Actualitate | Internaţional


Madrid
Foto: pixabay.com
Siesta a fost întotdeauna un subiect serios în Spania, iar operatorii de telecomunicaţii tocmai au recunoscut acest lucru, printr-un acord potrivit căruia nu vor încerca să îşi fure unii altora clienţii timp de o oră după faimoasa masă târzie din Spania, transmite Reuters.

Noul cod de etică semnat de operatorii de telecomunicaţii, inclusiv de giganţii Telefonica, Vodafone şi Orange, este o actualizare a versiunii din 2010 şi prevede că toţi operatorii se angajează să lase clienţilor timp să se odihnească, prin faptul că nu vor da apeluri comerciale în intervalul cuprins între 3 p.m. şi 4 p.m. În mod tradiţional, spaniolii iau masa de prânz între 2 p.m. şi 3 p.m.

În plus, acordul prevede amânarea, de la ora 9 a.m. până la ora 10 a.m, a momentului în care operatorii vor putea începe să sune posibilii clienţi pentru a le prezenta noilor lor oferte.

Măsura ar urma să intre în vigoare începând din luna ianuarie 2022, cel mai târziu, conform unui comunicat comun semnat de primii cinci mari operatori de telecomunicaţii din Spania. Acordul va fi deschis şi pentru alţi operatori care vor dori să se alăture.

"De-a lungul anilor, noi, operatorii de telecomunicaţii, ne-am adaptat acţiunile la obiceiurile consumatorilor", a precizat directorul subsidiarei din Spania a grupului Orange, Jean-Francois Fallacher.

Afectaţi de mai mulţi ani de diminuare a marjelor şi creştere a costurilor pentru a putea oferi cele mai noi servicii de telefonie mobilă, operatorii telecom din Spania au demarat campanii agresive de atragere de clienţi de la rivali.

În conformitate cu noul cod de etică, clienţii nu vor putea fi deranjaţi după ora 9 p.m în timpul săptămânii. Zilele de weekend şi de sărbători sunt şi ele excluse. De asemenea, operatorii s-au angajat că nu vor suna la un număr mai mult de trei ori pe lună dacă clientul nu răspunde şi că vor aştepta trei luni înainte de a suna din nou un client care a respins o ofertă. (Sursa: Agerpres)








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1032 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Ar trebui făcut la fel și pt. bugetarii noștri (Miercuri, 21 iulie 2021, 20:16)

    Nyk1 [utilizator]

    Nu e normal să fie deranjați când ei își fac siesta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by