Macron, după uciderea unei polițiste: Nu vom ceda în fața terorismului islamist

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 23 aprilie 2021, 19:14 Actualitate | Internaţional


Emmanuel Macron
Foto: Consiliul European
„Din lupta împotriva terorismului islamist, nu vom renunța la nimic”, a postat pe Twitter președintele francez Emmanuel Macron, vineri, după uciderea cu cuțitul a unui ofițer de poliție într-o secție de poliție de către un tunisian care, potrivit unei anchete din surse apropiate, a strigat Allah Akbar, citează AFP.

"Era ofițer de poliție. Stéphanie a fost ucisă în secția de poliție din Rambouillet", a adăugat șeful statului, făcând aluzie în postare și la asasinarea lui Samuel Paty în 2020 și a câtorva ofițeri de poliție în iunie 2016 în același departament al regiunii Paris.


Potrivit primelor elemente ale anchetei, polițista a fost tăiată la gât.

O sursă din cadrul poliţiei a dat câteva detalii ziarului Le Figaro.

Funcţionara se întorcea din pauză. Agresorul s-a strecurat în comisariat odată cu ea. Poliţişti, care au văzut acest lucru, s-au apropiat, iar în acel moment bărbatul a atacat victima.

Faptele au avut loc către ora locală 14.20 (15.20, ora României), potrivit unei surse din cadrul poliţiei.

Presupusul atacator, de naţionalitate tunisiană, care a sosit în Franţa în 2009 potrivit Le Parisien, a murit.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1197 vizualizari

  • 0 (22 voturi)    
    Clar ca nu cedeaza Macron! (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:20)

    Luk [utilizator]

    Intai ca nu-i pasa de femei decat daca-s un pic mai in varsta, pe urma ca sa mori tu sau altcineva e un sacrificiu acceptabil pentru el. Sa moara el e un sacrificiu inacceptabil, dar atlfel e ok.
    • -1 (15 voturi)    
      Ipocrizie (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:11)

      RazC [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Sigur, e un pic ipocrit Macron ca vorbeste din pozitia unui om protejat dar la fel se poate zice si despre tine. Pana la urma tu ce propui ca alternativa, sa se islamizeze Franta ca-n Afghanistan? Ca altfel, esti la fel de ipocrit ca Macron, vorbesti din perspectiva unui om departe de situatie si protejat si tu. il critici pe Macron ca vorbeste de lupta cu islamismul dar tu vii cu o alternativa?

      E clar ca singura solutie e sa identifici astfel de nebuni din timp si sa lupti cu islamizarea Europei. Ipocrit sau nu, Macron are dreptate.
  • +12 (20 voturi)    
    Normal (Vineri, 23 aprilie 2021, 19:29)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Oamenii sus pusi, aproape intangibili, aparati de bodyguarzi, normal ca nu cedeaza. Mai problematic e pentru oamenii de jos care nu isi permit protectie 24/7.
    • -7 (9 voturi)    
      Alt ipocrit (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:12)

      RazC [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Sigur, e un pic ipocrit Macron ca vorbeste din pozitia unui om protejat dar la fel se poate zice si despre tine. Pana la urma tu ce propui ca alternativa, sa se islamizeze Franta ca-n Afghanistan? Ca altfel, esti la fel de ipocrit ca Macron, vorbesti din perspectiva unui om departe de situatie si protejat si tu. il critici pe Macron ca vorbeste de lupta cu islamismul dar tu vii cu o alternativa?

      E clar ca singura solutie e sa identifici astfel de nebuni din timp si sa lupti cu islamizarea Europei. Ipocrit sau nu, Macron are dreptate.
      • +10 (12 voturi)    
        Hai sa-ti zic problema mea (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:10)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui RazC

        De scris, vorbit si declarat, oricine poate. Declaratii bombastice de genul "mereu impreuna", "nu cedam", "vom opri X chestie" si tot asa, merg cand e vorba de popor, de multime, de cineva care poate schimba ceva prin fortarea unui grup sau institutii care are puterea dar nu o face.

        Cand cienva cum e un PM sau Presedinte face genul asta de declaratie e praf in ochi pentru presa. Pentru ce a spus asta? Daca nu o spunea insemna ce? Ca va ceda?

        Daca vrea ca Franta sa nu cedeze, sa treaca la actiuni, masuri, planuri, legi. Tu ma iei pe mine ca sa vin cu alternativa? Eu-s presedintele Frantei? Eu, tu, altii avem voie sa tipam la cineva cu putere cum e Macron ca nu vrem sa se intample X treaba sau sa ne ajute cu Y treaba. Dar el? Daca nici el nu are putere sa schimbe asta, atunci cine?

        Declara ca sa dea bine la imagine si atat. Nu va lua masuri. Deci nu eu sunt ipocritul. Nu ma compara cu el. Poate eu scriu pareri inutile pe Internet, dar nu pretind sa am puterea lui. El face acelasi lucru, dar nu schimba nimic.

        Ce s-a intamplat de la sarbatoarea cand nebunul a intrat cu camionul peste francezi? Si atunci erau declaratii si indignari. Toate exercitii de imagine. A facut ceva Macron pe baza acelor intamplari? Orice? Catusi de putin?

        Si tu ma numesti pe mine ipocrit? Ha... comparativ cu cine?

        Eu nu zic sa iasa cu mitraliera peste orice imigrant, zic doar ca genul asta de miscari gandite sa para ca ii pasa, cand e clar ca nu ii pasa, decat daca pierde electorat sau imagine, sunt zero.
  • -1 (13 voturi)    
    Nebuni (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:14)

    RazC [utilizator]

    E clar ca singura solutie e sa identifici astfel de nebuni din timp si sa lupti cu islamizarea Europei. Ipocrit sau nu, Macron are dreptate.

    Romania ar fi bine sa invete din asta, nu de alta dar la un moment dat imigrantii aia afghani care se omorau intre ei la Timisoara or sa isi schimbe tinta cu noi. Sunt oameni care vor sa se integreze dar sunt si islamisti deghizati care vor sa emigreze sa mai comita o crima.
  • 0 (8 voturi)    
    Au revenit islamistii? (Vineri, 23 aprilie 2021, 20:24)

    palatin [utilizator]

    De un an, de cand cu pandemia, nu se auzea mai nimic de ei...
    Acum, cand vaccinarea nu prea mai merge, au revenit islamistii.
    Interesant...
  • +9 (13 voturi)    
    Asa a zis si data trecuta (Vineri, 23 aprilie 2021, 21:25)

    Vade Retro [utilizator]

    Asa a zis si in 29.10.2020, când un tunisian a masacrat 3 persoane intr-o biserica din Nisa.

    Asa a zis si in 16.10.2020, când un cecen l-a decapitat pe profesorul Samuel Paty.

    Asa a zis si pe 4.04.2020, cand un sudanez a bagat cutitul in doi francezi nevinovati.

    Asa va zice si dupa urmatorul atentat islamist: nu cedam, etc., etc.
    Imigratia masiva continua.
    • +1 (1 vot)    
      Normal (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 1:17)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

      Ce te costa sa declari? Exercitiu de imagine si atat.
    • +1 (1 vot)    
      he (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 2:45)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

      Le Pen vite!
  • +4 (4 voturi)    
    "Welcome refugee" (Vineri, 23 aprilie 2021, 22:26)

    animatron [utilizator]

    Cat timp va continua politica socialist-liberala de distrugere a protectiilor europene in fata valurilor de migratori islamici si a migratiei ilegale din afara Europei, astfel de asasinate vor continua.

    Liderii europeni (acum si cei americani instalati de oligarhie) sunt de o cumplita ipocrizie si lashitate, sacrifica cu buna stiinta vieti nevinovate pentru ca au "agenda globalista" de bifat.

    Crima musulmanului extremist venit de prin Tunisia (tara nord-africana de cultura si limba araba si berbera, cu populatie islamizata) inseamna alte voturi in plus pentru lidera nationalistilor, Marine Le Pen si partidul ei, "Adunarea Nationala".

    Macron e incapabil sa-si protejeze tara de violenta islamica.
    Politicieni si presa, activisti oengisti si militanti "antirasisti", toti ameninta si hartuiesc pe oricine indrazneste sa vorbeasca despre necesitatea stoparii migratiilor ilegale.

    Asa ca oamenii interioreaza frustrarile, le acumuleaza, le vor exprima la vot in favoarea unor partide care propun protectie si identitate.

    Asta e scenariul pasnic, pt ca mai e si ala in care la un moment dat se va ajunge la o reactie sociala oribila, de mare violenta, asa cum se intampla in Istorie cand populatia nu mai suporta sa fie ignorata continuu de liderii politici.

    In mai toate statele vestice exista acum o evidenta deconectare intre ceea ce vrea ca "proiect european" o "elita" ultraminoritara care controleaza zona politica, mediatica, economica si o masa de cetateni majoritara.

    Ma mira incapatanarea patologica si orbirea ideologica a politicienilor care "nu vad" alte solutii decat tot pe alea care duc la terorism, islamizare, asasinate, migratii ilegale, frustrare populara si vot contestatar.

    Politicile socialist-liberale au bagat Europa intr-o serie de crize sistemice, pe mai multe niveluri, generand neincredere si vot populist.

    De acesti "idioti utili" din politica UE profita din plin Rusia si China, tari care stiu mai bine ce vor, care isi intaresc omogeneitatea si rezilienta.
  • +4 (4 voturi)    
    Cred ca (Vineri, 23 aprilie 2021, 22:41)

    Kepler [utilizator]

    e bine ca ia actitudine, dar si mai bine ar fi daca se spune cetatenilor in ocazii de acest fel provocate de criminali ai lui Allahu ca un numar oarecare de suspecti (tunisieni), de exemplu 50, vor fi extradati. Sint unii care ramin suspecti pt mult timp, dar si destui care intr-o buna zi incep sa zbiere Allahu pe stazile sau in cladirile europene.
    • +1 (1 vot)    
      Alo (Sâmbătă, 24 aprilie 2021, 2:46)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Macron pretinde ca ia atitudine pentru ii tremura chilotii ca vine tavalugul Le Pen.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by