Franța cere menținerea MCV atât pentru România, cât și pentru Bulgaria

de N.O.     HotNews.ro
Luni, 5 aprilie 2021, 21:45 Actualitate | Internaţional


Statul de drept în UE
Foto: Parlamentul European
Franța consideră că este prematură ridicarea MCV-ului pentru România și Bulgaria, atât timp cât obiectivele de referință fixate pentru fiecare dintre țări nu sunt pe deplin atinse, arată un raport de informare al Comisiei pentru afaceri europene a Senatului francez privind statul de drept în Uniunea Europeană.


”Trebuie remarcat faptul că Franța consideră încă prematură ridicarea MCV-ului, inclusiv pentru Bulgaria, apreciind că progresul adevărat nu poate fi confirmat doar prin angajamente politice”, scrie în acest raport.

”Din punctul de vedere al Franţei, MCV trebuie menţiunt, atât timp cât obiectivele de referinţă stabilite pentru fiecare dintre cele două ţări nu au fost pe deplin atinse”, se mai arată în document.

De la aderarea în ianuarie 2007 a Bulgariei și a României la Uniunea Europeană aceste două țări au încă neajunsuri în ceea ce privește reforma sistemului judiciar și lupta împotriva corupției, precum și criminalitatea organizată în cazul Bulgariei. Aceste neajunsuri ar putea împiedica aplicarea eficientă a Legislației, a politicilor și programelor Uniunii Europene, arată raportul.

Raportul arată că MCV-urile nu au fost ridicate deși Bulgaria și România sunt state membre de peste 14 ani și Comisia continuă să publice rapoarte anuale privind punerea în aplicare a măsurilor.

Fără MCV, voința politică a guvernelor să implementeze reforme nu ar fi fost la fel, iar Bulgaria și România nu au progresat în același ritm și nici în manieră lineară, subliniază raportul.

În ceea ce privește România, Senatul francez subliniază că deși Comisia a remarcat progrese în ceea ce privește o serie de recomandări, s-au făcut și pași înapoi față de anii anteriori.


În 2019 Comisia Europeană propunea Consiliului UE și Parlamentului European menținerea mecanismului de cooperare și verificare (MCV) asupra României, în condițiile în care țara noastră „ a făcut pași înapoi” în lupta anticorupție și independența justiției. Executivul European conchide în raportul MCV pe anul 2019 că „situația din primele luni ale anului 2019 a fost o sursă de mare îngrijorare”.

Comisia Europeană notează în concluziile raportului MCV 2019 că a fost „nevoită să revină frecvent la evoluțiile din România privind reforma judiciară și lupta împotriva corupției”. „În fiecare din aceste ocazii, Comisia Europeană a constatat frecvenți pași înapoi de la progresele care fuseseră făcute în anii trecuți de România și notate în raportul din noiembrie 2018”, se arată în concluziile raportului MCV 2019.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15057 vizualizari

  • -12 (60 voturi)    
    pretenia-ntre-popoare (Luni, 5 aprilie 2021, 21:47)

    winston_smith [utilizator]

    $$$
    • -9 (49 voturi)    
      Sa le dam niste fabrici, gaze, banci... (Luni, 5 aprilie 2021, 23:31)

      luciannn [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      Daca le-am dat deja pe toate, atunci poate niste pamant agricol, paduri, doar sa ne bage si pe noi francezul in seama...
      • +18 (54 voturi)    
        Sa muncim si sa facem treaba, apoi (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:08)

        GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        putem sa fim carcotasi. Suntem pe ultimul loc in Eurpopa, la toate capitolele, dar suntem suparati pe altii. La un meci de fotbal ne consideram furati de arbitri. in politica neindreptatiti, dar cand e vorba de munca....toti sunt mutum. Acum 30 de ani din 10 muncitori, 3-4 munceau...acum 10 ani 2 din 10, azi nimeni nu mai vrea sa lucreze, dar munceste unul pentru ca nu are alta optiune, iar turma il considera fraier, scuze "fraer".
        • +12 (20 voturi)    
          Serios!? (Marţi, 6 aprilie 2021, 8:07)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeSb

          Ai facut tu inventarul la toate capitolele?
          Uite ca la egaliatatea de sanse sintem pe primul loc; atat ca egalitate salariala intre femei si barbati, cat si ca numar de femei manager. Franta e mai pe la coada.
          Iar exemple de genul asta sint multe. Dar asa cred unii romani ca e bine, sa plecam capul la straini. Au facut-o pe vremea turcilor, a austriecilor, a rusilor...aici chiar nu s-a schimbat nimic la unii.
          Si da, arbitrul chiar ne-a furat in meciul cu Armenia. Uita-te la golul de egalare si spune ca n-a fost ofsaid; uita-te la 11m dat in prelungiri si zi-mi ca n-a fost fortare.
          Si tocmai, daca nu faci scandal, nu reclami o sa se repete. Francezii cu turcii au stiut sa iasa de pe teren pentru o presupusa insulta rasista (pe care UEFA a respins-o) si n-au patit nimic.
          • -1 (17 voturi)    
            Ce treaba are egalitatea de sanse cu MCV? (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:30)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

            MCV se refera la statul de drept, la cat se fura din buget si cat se duce la servicii functionale. Daca vrei sa masori efectele respectarii statului de drept uita-te la cate autostrazi construim i la ce pret, uita-te la ce spitale avem comparativ cu Franta, la ce administratie avem, la serviciile educationale, etc. Ai gasit tu acum marea realizare a romanului, egalitatea de sanse. Si asta in tara cu cele mai multe mame minore, cu cel mai mare procent de violenta domestica, cu cele mai multe abuzuri asupra femeii. Important e sa-i gasesti un loc de munca, nu? Dupa aia poti s-o bati, s-o siluiesti, sa-i faci orice...
            • +5 (9 voturi)    
              Haha (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:04)

              Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Ce legatura are MCV cu mamele minore ?
              Iar in Frante se fura si mai mult din buget, da nu se cunoaste ca e mare. Ipocrizie pura.
        • 0 (2 voturi)    
          @georgeSB Vorbeste pentru tine (Miercuri, 7 aprilie 2021, 10:02)

          salvatore [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeSb

          ... cand te referi la lene. Se munceste de se rupe in Romania, habar n-ai. Cu mentiunea ca sunt si foarte-foarte multi oameni care nu au slujba si pe cale de consecinta se scoala degeaba din pat dimineata. Probabil ca esti doar un alt ardelean care vorbeste gura fara el si care invarte aceleasi sloganuri prafuite hastagisto-securiste. Jet!
      • +16 (44 voturi)    
        Nemtii... (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:52)

        coco04 [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        au cumpărat aproape toată industria auto englezească.Iar EDF-ul franțuzesc a cumpărat British Energy.Si nu au țipat englezii că " le-au dat".
        Numai unii români se autovictimizează.Toți europenii sunt ințeleși ,chipurile, să ne fure pe noi,românii.
        • +6 (14 voturi)    
          Poti te rog (Marţi, 6 aprilie 2021, 8:12)

          ids [utilizator] i-a raspuns lui coco04

          ..,sa ne enumeri toti producatorii auto britanici si firmele germane care ii detin?
          • -1 (9 voturi)    
            uite aici... (Marţi, 6 aprilie 2021, 12:19)

            coco04 [utilizator] i-a raspuns lui ids

            BMW deține Land Rover si Rolls-Royce,VW detine Bentley.Mai sunt si detineri americane in Anglia.
            • -1 (9 voturi)    
              Mai e (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:52)

              Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui coco04

              Si Mini detinuta de BMW...
              Ce sa mai zic de Landrover si Jaguar care sunt detinute de Tata Motors din India!
              Daca englezii ar fi romani, chiar si-ar smulge parul, ca "toata industria e vanduta strainilor"! Ca sa nu mai intru in detaliul compozitiei etnice a populatiei lor!
              Cu mentalitatea asta ultranationalista a noastra nu ajungem nicaieri!
              • +1 (5 voturi)    
                Ha ha! (Marţi, 6 aprilie 2021, 14:41)

                Iomen [utilizator] i-a raspuns lui Beer-gummy-bear

                Pai si la tine nemtii si indienii sint acelasi lucru!?
                Da’ ca veni vorba, in timp ce unii au vandut gresesc eu sau maretul stat francez si-a pastrat sau consolidat pozitia la la Renault si PSA?
                Ca sa nu mai spun ca azi ce citeam pe HN ca baga 4 miliarde in AirFrance si-si dubleaza cota la 30%. Liberte, egalite, da’ pentru noi avem alte principii.
                • -2 (2 voturi)    
                  "Nu ne vindem tara!" (Miercuri, 7 aprilie 2021, 15:14)

                  Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

                  Mai tii minte?
                  Da, capitalul autohton este de preferat in cazul oricarui stat! Dar ce te faci cand n-ai cu ce? Stai si fluieri la luna, sau faci parteneriate?
                  Trebuie sa existe echilibru in toate! Nu toleram coruptia de dragul eliminarii MCV, pt ca asa ceva ne face mai mult rau in final, asa cum a facut Ceasca atunci cand a sacrificat sanatatea muncitorilor si mediul pentru productie, sau plata stupida a datoriilor catre BM (plata anticipata care nu ne-a scutit de dobanda, la o datorie care ar fi fost oricum anulata in 1990, asa cum a fost anulata Poloniei) pentru care a tinut populatia in frig, in foame si in nevoi de toate felurile!
                  Usor cu ultranationalismul asta nociv!
            • +1 (11 voturi)    
              Q.e.d. (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:59)

              ids [utilizator] i-a raspuns lui coco04

              Deci Land Rover, Rolls Royce si Bentley sint mai toata industria auto britanica...am inteles.
              Trebuie sa fie atunci in Londra pline parcarile din fata blocului de Rolls-uri si Bentley-uri. ;)
              • -3 (3 voturi)    
                Fals Q.E.D (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:30)

                coco04 [utilizator] i-a raspuns lui ids

                Primele 8 pozitii dintr-un clasament englez erau ocupate de modele de mărci străine (Ford,VW si Vauxhall (General Motors) .Pe 9 era Mini (cumpărat de BMW).Deci degeaba vorbești de mașinile din fata blocurilor englezești căci eu vorbeam de mărcile englezești.
                • +2 (4 voturi)    
                  Citeste-ti comentariul (Miercuri, 7 aprilie 2021, 8:09)

                  ids [utilizator] i-a raspuns lui coco04

                  de la 0:52. Ai spus ca nemtii au cumparat aproape toata industria auto englezeasca.
                  Pai tocmai ai demonstrat singur altceva: ca americanii au o pozitie importanta. Mai sint si indienii...deci lasa-te de comentat ca nu prea stii ce spui.
      • -1 (11 voturi)    
        gandire tipica de pesedist (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:25)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Da' de ce sa le dam fabrici si gaze (banci de stat nu prea mai avem inafara de CEC)?
        Nu mai bine facem un stat de drept adevarat care sa bage hotii la puscarie si nu mai are nimeni ce reprosa?

        La voi la PSD vad ca a devenit un reflex ca oricand cineva cere ceva sa va ganditi imediat la cata spaga trebuie data ca sa rezolvam situatia.
      • -2 (6 voturi)    
        Ti se pare? (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:45)

        Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui luciannn

        Ti se pare ca noi am facut progrese in consolidarea statului de drept in ultimii ani? Doar despre asta e MCV! In perioada Dragnea - Tariceanu care voiau efectiv sa dezincrimineze coruptia, crezi ca am facut progrese? Problemele cu sectia speciala de anchetare a magistratilor, modificarile legilor penale, 10 august, intalniri ale sefilor politiei cu membrii clanurilor bucurestene... Ba chiar ieri a fost o stire cu o femeie functionar prinsa in flagrant ca lua mita 70.000 de lei! Toate astea, pt tine, reflecta dreptatea "desavarsita" din Romania?
    • -3 (15 voturi)    
      he hee (Marţi, 6 aprilie 2021, 7:27)

      Adr1@n [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

      rapoartele din MCV, inclusiv pe 2019, au fost cat se poate de clare, nu s-au facut reformele agreate. ce altceva mai este de zis?

      nu poti semna un contract, un acord pe care sa nu-l respecti si pe urma tot tut sa te victimizezi ca apar consecinta.

      iar magistratii din sistem se incapataneaza sa incetineasca reformele chiar si acum cand exista vointa politica.
  • +50 (90 voturi)    
    Cam da (Luni, 5 aprilie 2021, 21:50)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Suntem departe de a merita ridicarea MCV. Pana nu se reface Justitia macar pe jumatate din cat era, nu e cazul sa vorbim de MCV.

    Putem vedea cate tergiversari si prescrieri s-au facut si cati magistrati au avut brusc alergie si s-au pensionat la 40 si ceva de ani. Si apoi putem discuta de MCV.
    • -19 (45 voturi)    
      desigur (Luni, 5 aprilie 2021, 23:04)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      sa refacem politia politica chiovesista, care sa netezeasca drumul multinationalelor occidentale impotriva intereselor romanesti
      • -2 (12 voturi)    
        hehe (Marţi, 6 aprilie 2021, 5:57)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Mai bine sa facem cum ziceti voi, cu politica putinusta care netezeste drumul sovromurilor si a derbedeilor davai palton, davai ceas
      • -1 (7 voturi)    
        ai un typo (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:41)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Ai vrut sa zici "impotriva intereselor mafiote ale |PSD", nu?
        Ca altfel, eu cel putin, inafara de Antibiotice Iasi, nu prea stiu firma de stat romaneasca care sa plateasca salarii bune, sa fie la zi cu taxele la stat si sa produca profit.
        Uite un exemplu: cauta pe net cum era explatata Insula Mare a Brailei cand era data in concesiune nu Culita Tarata si cum e administrata acum de printul arab care a cumparat-o intre timp. Si zi-mi si mie cu ce il avantajeaza pe dacul liber proprietarul/concesionarul roman care falimenteaza o firma de stat, capusand-o din toate directiile versus un privat strain care produce profit si taxe la stat.
    • +3 (9 voturi)    
      MCV/"refacerea" justitiei... (Marţi, 6 aprilie 2021, 9:54)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      MCV pe "justitie" (nerefacuta pe jumatate) este din 2007 de la aderare la UE.

      Cum era "justitia" aia despre care vorbesti si cand era asa de buna!?!?!?! Inainte de aderare sau asa...cand consideram noi ca era mai buna? :)))

      PS: cum vrei tu sa progresezi daca "bogatii" nu te primesc la masa lor...

      Crezi ca multinationalele "bogatilor" care fac legile in Romania doresc sa mareasca salariile romanilor odata cu dezvoltarea tarii? Eu nu as dori sa platesc mai mult , ba din contra...as dori cat mai multi angajati spre minimul pe economie :)))
  • 0 (60 voturi)    
    Cioloș ce zice? (Luni, 5 aprilie 2021, 21:50)

    Nyk1 [utilizator]

    E de-acord?
    • -2 (2 voturi)    
      Mai bine ne vorbesti despre rusi (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:31)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Esti mai in tema.
      Tu si sprc sunteti in verva
  • -5 (67 voturi)    
    Vive la France ! (Luni, 5 aprilie 2021, 21:51)

    Beta Alfa [utilizator]

    Liberte, egalite, fraternite ! ... dar nu pentru catzei...
  • 0 (50 voturi)    
    Sora noastra mai mare (Luni, 5 aprilie 2021, 21:51)

    Luk [utilizator]

    .
    • -3 (11 voturi)    
      Din 5? (Marţi, 6 aprilie 2021, 5:58)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Rusia
  • +8 (74 voturi)    
    astia sunt vb intre ei... (Luni, 5 aprilie 2021, 22:05)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    intr-un an nu vrea DE, in altul NL, in urmatorul FR, fiecare dupa cum are alegeri, dupa cum are interese (politice, economice, militare) la ordinea zilei nesatisfacute de cele doua tari....ca nu e posibil, dupa 14 ani sa tii tarile la poarta Schengen (in timp de HU si PL, state care sunt cu mult mai mari pb in ce priveste democratia, drepturile omului, justitia, etc) sunt bine-mersi in sistem.
    Lui Macron nu ii convine acum ca Ro nu sprijina entuziasta "autonomia" militara a UE (aka sa cumparam armament de la complexul militar francez, in loc de la americani). Pai nu o sprijinim, ca nu avem cum sa ne punem soarta in mainile celor care cocheteaza mai subteran, mai pe fata, cu rusii si uneori si cu chinezii.
    Apoi, culmea ipocriziei, fix Franta, cu presedintii condamnati pt....coruptie si alte uriase scandaluri legate de mita data de companiile lor prin terte tari, la fel si DE, etc, fac pe reperele etice si morale....iti fac si scarba!
    E fain in UE, dar chestii de genul asta nu au cum sa nu creasca euroscepticismul....vor cica o integrare mai profunda, dar isi tin unii membrii la distanta, asa, ca "le pute", sunt buni doar cand vand, cedeaza pe gratis aproape una alta, sau mana de lucru ieftina sau sa le cumpere lor rebuturile....adica un fel de colonii non-africane...
    • +14 (54 voturi)    
      Ba, s-avem pardon! (Luni, 5 aprilie 2021, 22:19)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Fac foarte bine. Daca era Dragnea la putere spuneai la fel?!
      Dragnea, sau unul ca el, poate reveni in 2 sau in 4 ani. EZ.
      Sau poate AUR. Ne bucuram in 2018 cand urla UE la guvernul roman, nu?
      Chiar esti sigur ca nu mai avem coruptie, ca nu se mai fura, ca politicienii nu sunt intelesi cu businessmenii, ca nu sunt aceiasi, ca functionarii corupti au disparut, ca totul e lapte, miere si respectul legii in tara noastra? De ce? Pt ca e lumina de Câtu premier?
      Dar cand va fi Simion presedinte?!
      • +17 (43 voturi)    
        aici nu e vb de coruptia noastra (Luni, 5 aprilie 2021, 23:27)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        da, suntem si vom ramane cu grad mare de coruptie, cu serviciile si alte gasti dirijand de fapt politicul si economicul, etc etc.
        DAR, tocmai Franta? ma scuzi, Franta?! imi vine sa vomit...adica aia care au presedinti condamnati pt....coruptie?
        Apoi sa vb si de afacerile in Africa si nu numai in care au fost implicate companii franceze ce au dat mita oficialilor locali corupti...si asta valabil si la nemti. In actul coruptiei e implicat si corupatorul, monsher, ca sa isi genereze un avantaj in fata concurentei, marcheaza banu'. Nu e doar coruptul de vina. Si legat de FR si DE au avut scandaluri de coruptie rasunoatoare.
        Exista statistici oficiale, legate de nivelul coruptiei, ca valoare financiara. Ghici ce, Ro si Bg sunt undeva la coada clasamentului, daca te uit la FR o sa vezi ca e de un ordin de marime colosal, logic, corporatiile lor fac afaceri de zeci de mldf euro, nu ca la noi, sa se ia parandarat de la mii si mil de euro.
        Apoi, sa nu uitam de EADS- concern...franco-german. O mega-afacere ca si Bechtel, pe care s-a pus batista pe tambal (cu ajutorul nepretuit al Codrutei, of course, dosarele s-au prescris, ce sa vezi...de aia si e promovata asa intenes PGE). Un tun dat direct Romaniai. Dar se pare ca nu sunt multumiti francezii, probabicil EADS a fost pt accederea in UE, acum mai vor si altele, evident ce....sa le cumparam lor Rafelele si Mirage-urile si ce armament mai produc.
        In lume e concurenta accerba intre state in ce priveste industria militara si politicul e strand legat de atsa, se stie.
        Doar pt "prosti" e despre justitie. Nu, coane, nu e despre justitie (nu ca nu avem si noi pacatele noastre) mereu a fost si este despre...bani!
        • +2 (34 voturi)    
          Nu tocmai Franta, chiar si Franta.... (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:09)

          GeorgeSb [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Nici macar Franta nu mai poate sa taca....iti dai seama? Dar noi stam bine...avem haur si de toate. Succesuri!
        • -3 (25 voturi)    
          Cand Iliescu si Basescu... (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:33)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Vor fi judecati, atunci vom putea discuta si despre Franta.
      • +2 (8 voturi)    
        Ce pardon (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:07)

        Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Dragnea este un prizonier politic pentru ca intraznit sa lupte cu interesele corporatiilor multinationale.
        Bineinteles ca era bine cu el, da pentru populatie, nu pentru vandutii la straini.
        • -2 (2 voturi)    
          Ce aberatii... (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:34)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

          Cine ti-a spus tie ca era mai bine pe vremea lui dragnea?
          Ca daca traiai in Romania pe vremea lui, nu mai spuneai asemenea traznai.
          Aaa, poate daca erai in clica lui... atunci da, o duceai bine. Tu, nu populatia Romaniei.
          • +2 (2 voturi)    
            Lol (Miercuri, 7 aprilie 2021, 11:07)

            Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            Puterea de cumparare s-a dublat in vremea lui Dragnea, lucru usor de verificat INSP publicand si salariul mediu si inflatia.
            Acum ca au venit libertarzii si rezistentii deja puterea de cumparare a scazut. Exact asa s-a intamplat mereu cand au venit libertarzii la guvernare.
  • +32 (74 voturi)    
    cine poate blama Franta? Justitia la noi e praf (Luni, 5 aprilie 2021, 22:07)

    Gryphus [utilizator]

    plimba dosarele GRELE ani de zile pana cand le inchid (vezi dosarul revolutiei, 10 august si altele)

    legile JUSTITIEI sunt schimbate la 4 ani dupa cum se schimba majoritatea in parlament

    asta nu e tara demna de UE
    • +16 (34 voturi)    
      Mda (Luni, 5 aprilie 2021, 23:07)

      Anges [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      Las’ ca e Franta cu Sarkozy condamnat...
      • -3 (13 voturi)    
        pai tocmai (Marţi, 6 aprilie 2021, 7:35)

        Adr1@n [utilizator] i-a raspuns lui Anges

        ca justitia lor nu s-a sfiit sa-l condamne, nu a stat la discutii. si nu doar justitia franceza, justitia germana la condamnat pe unificatorul germaniei, Kohl, pentru fapte destul de vagi - dar nu te joci cu chestiunile astea si nu conteaza cine este acuzatul, trebuie sa se fereasca de chestiuni dubioase, de situatii comrpomitatoare.

        justitia romana doar a mimat astfel de procese, pe nastase l-au luat, dar pentru chestiuni secundare nu pentru problemele reale pe care le-a creat. pe ponta l-au prins cu chestiuni cat se poate de evidente si n-a patit absolut nimic. tariceanu a scapat de o condamnare pentru o mita recunoscuta de cel care a dat-o, care a terminat de executat 3 ani si jumatate in timp ce ala care a luat-o n-a primit nicio zi.

        iti trebuie ceva tupeu sa vorbesti despre problemele altora in comparatie cu noi.

        si nu este vorba doar de coruptie, este vorba de cum [nu] merge sistemul de justitie de la noi.
      • -1 (9 voturi)    
        Pai la ei merge (Marţi, 6 aprilie 2021, 9:25)

        UnAltVasile [utilizator] i-a raspuns lui Anges

        ca l-au condmanat.

        La noi era scapat fara probleme. Doar procesul dura 1000 de ani.
    • -5 (7 voturi)    
      Cum Nu este demnă de UE ? (Marţi, 6 aprilie 2021, 5:27)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      ăștia la putere cred ca sunt participanți la tratatul de la Varșovia , CAER și alte bazaconii comuniste , vechi sistem este cel mai potrivit
      Mentalități politice actuale...
      Uni băteau câmpii cu “schimbare”
      Poate înapoi la evul mediu
  • +26 (56 voturi)    
    ... (Luni, 5 aprilie 2021, 22:08)

    plount [utilizator]

    Articolul de mai jos, despre SOV, este extrem de edificator.
    • +21 (43 voturi)    
      pai tocmai azi a scapat Vantu de un dosar... (Luni, 5 aprilie 2021, 22:42)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui plount

      pai tocmai azi a scapat Vantu de un dosar... fapta s-a prescris.

      Justitia e de rahat !
      • +3 (7 voturi)    
        SOV... (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:04)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        ...a fost "scapat". Fara marturia lui nu putea "justitia" sa-l incalte pe Olteanu si sa culeaga "laurii" (sa-si mai spele putin imaginea de hazna umpluta pana la refuz). :)))
  • +12 (46 voturi)    
    Mda! (Luni, 5 aprilie 2021, 22:08)

    HChifteluta [utilizator]

    Mi se pare corect. In conditiile in care actuala coalitie este impotenta in a implementa o justitie corecta, sa anuleze efectele guvernarii dragnea, iar judecatorii sa-si vada de cazuri, nu de politica!
  • -11 (55 voturi)    
    Merci! (Luni, 5 aprilie 2021, 22:12)

    cucuveauamov [utilizator]

    daca nici useristul nea Ion nu i-a convins ca acum justitia traieste momentul de rasfat progresist .... ce sa mai zici?! ne mai puteam consula un an cu țDragnea e de vina”? hai ca putem!
  • +1 (33 voturi)    
    Heck, whot?... (Luni, 5 aprilie 2021, 22:12)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Senatul francez sustine ca “s-au facut pasi inapoi fata de anii trecuti?” Pai ce facem? Il scoatem pe Dragnea la aer curat? Si pe cine bagam la incubator? Barna? Titanul din Marginime? Ma ia cu ameteala si nu am nimic sa ma tin...
    • -5 (11 voturi)    
      hehe (Marţi, 6 aprilie 2021, 6:00)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      Te reactivara, nea ivane?
  • +20 (38 voturi)    
    In primul rand (Luni, 5 aprilie 2021, 22:30)

    Tony_K [utilizator]

    Ar trebui sa multumim justitiei care lupta ca infractorii sa fie liberi si sa nu fie deranjati. O justitie curupta pana in maduva dar cu salarii si pensii de neimaginat.
    • -2 (2 voturi)    
      Cand te referi la infractori nederanjati (Miercuri, 7 aprilie 2021, 10:59)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      ... te referi la Basescu, Blaga, Videanu, Berceanu, Flutur, Orban, Falca, Hoara si toti ceilalti din siajul lor?
  • +7 (45 voturi)    
    Romania a murit odata cu DNA (Luni, 5 aprilie 2021, 22:31)

    emil bobu [utilizator]

    Mi se pare normala sa ramana MCV, din moment ce nu mai luptam impotriva coruptiei, odata cu plecarea fortata de PSD/PNL a lui Kovesi.
    • +5 (9 voturi)    
      Kovesi... (Marţi, 6 aprilie 2021, 10:17)

      FortApache [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      A fost "extrasa" fortat...mai toata lumea stia unde trebuie sa mearga inainte de datul afara si circul cu Buborel&co... Remember?

      DNA deja intrase in mocirla atunci, nu reusea condamnari pe cate plimbari cu catuse facea zilnic iar cei condamnati ieseu dupa 1-2 ani razand si cu banii intacti plus 4000 de dosare pastrate la sertar pentru....negocieri ulterioare...evident :)))

      Datorita ineficientei DNA din vremea aia avem inca MCV....(daca sti ca "justitia" nu condamna pe anumite spete...de ce mai faci parada catuselor zilnic? Doar ca sa faci mii de dosare sa te inregistrezi cu ele si apoi sa le pierzi in instante? Circ politic cu implicatii pe termen lung aiurea.)
      • -4 (4 voturi)    
        Da' de unde... (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:37)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui FortApache

        Daca mai exista DNA-ul de pe vremea lui Kovesi, nu mai aveam MCV acum.
        Restul e propaganda sovietica si psd-ista.
  • +3 (35 voturi)    
    tot Dragnea? (Luni, 5 aprilie 2021, 22:32)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    ciudat, ca acum nu mai e la butoane. Sunt cei buni.
  • +16 (32 voturi)    
    Vestea e proasta pentru toti romanii... (Luni, 5 aprilie 2021, 22:39)

    Olyx [utilizator]

    mai putin pentru cei care ne-au adus aici, adica pentru magistrati ( excluzand politicienii ) deoarece vestea asta ii lasa pe ei cu conturile pline, cu batranetile asigurate si fara remuscari ca nu si-au indeplinit menirea in fata conationalilor...
  • +7 (13 voturi)    
    asa in abstract pare corect (Luni, 5 aprilie 2021, 22:49)

    alter_ego2013 [utilizator]

    Intr-adevar justitia mai degraba a involuat in epoca Dragnea si nu da semne de revenire nici dupa schimbarea de regim. Mai ales dupa semnalul clar venit de la Cotroceni: in Romania statul de drept nu mai e o problema, deci batista pe tambal.

    Pe de alta parte sa nu uitam ca Franta este un mare sustinator al Rusiei lui Putin in Europa, deci ce credibilitate poti avea sustinand un stat profund corupt unde justitia este total aservita piticului cracanat?!
  • +2 (30 voturi)    
    Care este miza, oare ? (Luni, 5 aprilie 2021, 22:59)

    Koczka [utilizator]

    Vreo licitație ceva ? Au pus ochii franțujii pe vreo vaca noua de muls din România ? Sau vreun dosar deschis în care e implicata vreo multinațională din hexagon : Carrefour, BRD, Veolia ? Vorba lui Base , au venit sa-și ia tainul Mai pupa vreun Sarkozi un stilou de colecție de la MAE ?
  • +1 (27 voturi)    
    previzibil (Luni, 5 aprilie 2021, 23:17)

    John_Re [utilizator]

    ... coloniile n-au numit oameni agreati de francezi asa ca ...sa se invete minte.
  • +5 (21 voturi)    
    Azi ministrul Justitiei... (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:26)

    coco04 [utilizator]

    nu a răspuns pe Hotnews la nicio intrebare a cetățenilor.Era prea ocupat cu alte probleme.S-a muiat si USR-ul după ce s-au văzut cu sacii in căruță! Au existat in trecut ministri care au răspuns pe hotnews la toate intrebările.Si te mai miri că votează lumea AUR.
    • +4 (6 voturi)    
      S-au inmuiet din racnit!!! (Marţi, 6 aprilie 2021, 3:27)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui coco04

      Ca astia nu au mai fost pe la guvernare, acum is si is nauci rau de tot!!!
  • -3 (19 voturi)    
    iliescu si roman sunt liberi (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:28)

    DrNRazvan [utilizator]

    E normal ceea ce face Franta, nu vrea sa devina complice la genocidul din 89 si nici la crimele de la mineriade. romania si-o merita pentru ca ii apara pe criminalii aia, pe ucigasii aia de copii.
  • +17 (31 voturi)    
    ma doare fix in cul de MCV-ul lor! (Marţi, 6 aprilie 2021, 0:29)

    c2 [utilizator]

    pentru necunoscatori MCV-ul ala nu zice nimic de pensiile speciale uriase primite inainte de 50 de ani de catre magistrati

    Liberté, égali... merde!
  • +3 (5 voturi)    
    cu atatia SPECIALI, ESENTIALI (Marţi, 6 aprilie 2021, 6:32)

    Coresponedntu [utilizator]

    in sistemul judiciar si in sitemul de forta, servicii secrete, care nu isi fac treaba si ca rasplata sunt pensionati cu pensii babane, la 42 de ani ca domnisoara secretar de stat de la USR numita la ministerul de interne, e normal sa nu scapam de MCV.
  • +7 (11 voturi)    
    Dubiosi (Marţi, 6 aprilie 2021, 6:38)

    Nissan [utilizator]

    Fac pe prietenii dar te lucreaza pe la spate la greu. Urat caracter. Cea mai buna e neutralitatea, nici prieteni-nici dusmani. Mai sunt si altii cu care se pot face afaceri.
  • +2 (8 voturi)    
    Subiectul zilei (Marţi, 6 aprilie 2021, 6:47)

    muvis [utilizator]

    Doar 50k vaccinați ieri. Domnilor prim-ministru, vprim-ministru, min al sănătății, șef Cncav, ce facem?
    Aveți niste valve închise pe undeva in platformă sau in centre.
    Cate vaccinuri sunt azi in stoc?
  • +6 (12 voturi)    
    Ciolos nu pupa'n coor bine? (Marţi, 6 aprilie 2021, 7:57)

    danduta [utilizator]

    Stiu ca are antrenament pe francezi!
    De fapt el treprezinta Franta, nu Romania la UE, de ce sa nu o spunem clar.
    Atunci?
    Nu-si face treaba bine?
    Sau aia e treaba lui, sa ne tina cu capul sub apa, ca sa fie sifrancezii mai presus decat altii (romani), ca fata de nemti, italieni, ori olandezi n-au nixi-o sansa!
    Si atentie, n-am vorbit de englezi.
    Poate o fi o reactie de ranchiuna ca ne cam doare'n coor de "francofonia" proclamata de ei pentru Romania si insusita de catre niste "francofoni" locali, gen sluga Ciolos.
    • -4 (4 voturi)    
      De ce? Asa faceti voi, psdistii ? (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:40)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui danduta

      Astea sunt apucaturi de pe vremea lui draknea si veorika.
  • -5 (9 voturi)    
    are dreptate (Marţi, 6 aprilie 2021, 8:09)

    mongolul [utilizator]

    pina nu se fac reformele necesare si functionarimea nu schimba de drum, nu se poate declara tara democrata. Chiar daca Parlamentul e alcatuit din majoritate democrata. Trebuie sa si dovedeasca....
  • +9 (15 voturi)    
    Rade harb de oala sparta (Marţi, 6 aprilie 2021, 8:14)

    CezarN [utilizator]

    O tara - Franta - in care presedintii isi finanteaza campania electorala cu bani de la terorirsti (Muammar Gaddafi) iar, pentru a-si sterge urmele, presedintee francez dezlantuie iadul in Libia,
    O tara - Franta - singura din UE care are terorism domestic, in care propriii cetateni pun bombe in baruri sau redactiile ziarelor,
    O tara - Franta - in care starea de urgenta datorata terorismului domestic a devenit regula mai degraba decat exceptie si in care guvernul incearca sa limiteze libertatea presei intezicandu-i sa publice imagini cu abuzurile politiei,
    aceasta tara, deci, in care presedintii sunt condamnati pentru coruptie, s-a urcat cu genunchii pe gatul unei natiuni mai mici si vulnerabile scotocind-o prin buzunare si reprosandu-i ca cumpara arme, nu de la ea, ci de la cei care si pe Franta au eliberat-o de aproape doua ori in ambele razboaie mondiale iar drept multumire la adresa SUA s-a transformat intr-o mica coloana a cincea a Rusiei in UE.
    • -6 (6 voturi)    
      Chiar nu e vorba de istoria Frantei aici (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:43)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      E vorba de justitia din Romania.
      Degeaba improsti cu noroi.
  • +5 (13 voturi)    
    din pacate nu e numai despre justitie... (Marţi, 6 aprilie 2021, 8:28)

    festina [utilizator]

    la cati migranti clandestini forteaza granitele permeabile ale Greciei dinspre Turcia si Mediterana, inchipuiti-va ce ar insemna Schengen "continuu" din Grecia pana in Franta.
    Adica odata intrati migrantii in Grecia, ar ajunge cu autocarul/trenul in 3 zile in Olanda/Germania/Franta fara sa-i mai intrebe nimeni nimic..

    Asta e temerea lor, dar sunt ipocriti si nu o spun pe fata,cauta alte scuze.

    Asa cum conjunctura legata de razboiul din Irak/Afganistan ne-a grabit accesul in NATO, asa conjunctura cu migratia clandestina ne amana intrarea in Schengen.
    Povestile cu olandezii care nu vor Constanta concurent pt Rotterdam e pt prostii creduli din Romania.Cine a vazut portul din Rotterdam a observat ca e la ani-lumina de cele cateva baraci din lemn din Constanta...
    • +5 (7 voturi)    
      Hehe (Marţi, 6 aprilie 2021, 13:08)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui festina

      Pai tocmai asta e temerea, ca daca intram Constanta o sa devina mai mult de cateva baraci. Cererea impunge dezvoltarea. Chestia cu olandezii si Rotterdam e absolut reala.
      • -3 (5 voturi)    
        Daca zici matale... (Marţi, 6 aprilie 2021, 22:44)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

        desi toate comentariile dvs sunt extrem de partinitpare, orientate spre est, mai degraba.
        • +3 (3 voturi)    
          Haolo (Miercuri, 7 aprilie 2021, 11:09)

          Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Daca intraznesti sa critici orice tara occidentala esti cu Putin. Si negrii aia cu mainile taiate de prin Africa din timpul imperiului Olandez sunt tot inventii comuniste. Vestul nu a exploatat niciodata nimic lol.
  • -2 (10 voturi)    
    Gaina beata numita justitie (Marţi, 6 aprilie 2021, 9:05)

    SocrateA [utilizator]

    Astia din justitie cand raspund pentru mizeria pe care au facut-o?
    Atatea aere si bani gramada pentro o slehta corupta.
    De 20 ani tot intr-o reforma o tinem, loc perfect sa ascunzi toti incompetentii pe bani buni.
    • +2 (2 voturi)    
      .. pe naiba beata. (Marţi, 6 aprilie 2021, 15:15)

      Ben-Zen [utilizator] i-a raspuns lui SocrateA

      E "justitie" cu premeditare.
  • -6 (10 voturi)    
    Atâta timp... (Marţi, 6 aprilie 2021, 9:31)

    brifcor [utilizator]

    ... cât în justiția mioritică vor activa personaje gen Dorneanu, Savonea, Florea, Pivniceru, etc. nu putem revendica NIMIC. Faptele borfașilor se prescriu zglobiu, victimele... ducă-se pe pustoe.
  • +7 (11 voturi)    
    asta da (Marţi, 6 aprilie 2021, 9:35)

    martel55 [utilizator]

    lovitura pentru julien si o parte din guvern, care accepta orice vine de la Paris pe nemestecate
  • +7 (11 voturi)    
    MCV (Marţi, 6 aprilie 2021, 12:33)

    Bratianu007 [utilizator]

    Bine ca le-au dat la unguri si polonezi, care vor sa instaureze dictatura.
  • -3 (3 voturi)    
    ieri m-ati umplut de minusuri (Miercuri, 7 aprilie 2021, 8:23)

    mongolul [utilizator]

    dar aveam dreptate; pina cand in Romania nu se face adevarata reforma (justitie, administratie, legislatie), nu putem beneficia de statut egal cu tarile Schengen. Si trebuie mentinuta supravegeherea. Chestie elementara. Ei nu vor cosmentizari si pastrarea puterii de PCR/Securitate si oamenii lor.
    Sunteti cu capu?
  • +2 (2 voturi)    
    Altii au ce nu avem noi... (Miercuri, 7 aprilie 2021, 13:46)

    Juvettte [utilizator]

    Ghana's president Nana Akufo-Addo wants Africa-Europe relationship to change
    with the continent says IN FRONT of French president Emmanuel Macron African Diaspora to Bring Back Wealth Stolen by Europe. Uite unul cu "balls"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by