Institutul pentru Boli Infecțioase din SUA pune sub semnul întrebării datele oferite de AstraZeneca privind eficacitatea vaccinului

de R.P.     HotNews.ro
Marţi, 23 martie 2021, 8:46 Actualitate | Internaţional


Vaccinare cu AstraZeneca
Foto: Liselotte Sabroe / AFP / Profimedia
AstraZeneca ar fi oferit date incomplete privind eficacitatea vaccinului său antiCovid după testele clinice din SUA, a transmis Institutul Național din SUA privind Alergiile și Bolile Infecțioase condus de Anthony Fauci, potrivit Reuters. Precizarea vine la o zi după ce compania a făcut publice rezultatele testelor din SUA care ar fi indicat că nu există riscuri legate de tromboze, iar eficacitatea serului este de 79% în privința infectării și de 100% în ce privește dezvoltarea unor forme grave.

Vaccinul dezvoltat de britanici ar urma să fie aprobat în SUA în aprilie-mai. Institutul Național din SUA privind Alergiile și Bolile Infecțioase (NIAID) a precizat într-o declarație de presă că Data Safety Monitoring Board (DSMB), o comisie independentă care a monitorizat testele clinice, și-a exprimat ”îngrijorarea” arătând că este posibil ca AstraZeneca să fi inclus în concluziile testelor clinice informații depășite, ceea ce înseamnă că a transmis o imagine incompletă privind eficacitatea.

NIAID este condus de expertul Anthony Fauci și face parte din Institutul Național pentru Sănătate.

"Îndemnăm compania (AstraZeneca n.red) să coopereze cu DSMB pentru a revizui datele privind eficacitatea și pentru a se asigura că oferă date cu maximă acuratețe și actualizare privind eficacitatea, astfel încât acestea să fie făcute publice cât mai curând posibil”, se mai arată în declarație.

Contactați de Reuters, reprezentanții AstraZeneca nu au comentat încă poziția agenției americane.

Agenția americană a mai transmis că o decizie cu privire la autorizarea și ghidul de utilizare a serului în SUA va fi luată în baza analizării datelor de către comisii independente.

Poziția agenției americane vine după problemele înregistrate în Europa, unde mai multe state au decis suspendarea temporară a utilizării serului, cerând noi precizări din partea Agenției Europene pentru Medicamente în legătură cu cazurile de tromboze la persoane vaccinare cu acest ser. EMA a stabilit că vaccinul este sigur, deși nu poate exclude o legătură între administrarea acestuia și cazurile respective.

Fauci, care este și consilierul pe probleme de sănătate publică al președintelui Joe Biden, declara luni că testele clinice din SUA nu au indicat riscuri legate de dezvoltarea cheagurilor de sânge.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23684 vizualizari

  • +6 (18 voturi)    
    Eu unul (Marţi, 23 martie 2021, 8:54)

    Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator]

    Ma feresc mereu de date care atata 0% sau 100%. In general natura evita aceste valori.
    • +6 (20 voturi)    
      Nu e asa (Marţi, 23 martie 2021, 10:56)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Mica Sirena a lui Vasile Roaita

      Daca dai drumul la ceva din mana, 100% va cadea. Natura nu evita aceste valori. Daca te referi la mecanica cuantica, ai dreptate, dar realitatea de zi cu zi e descrisa de fizica clasica.
      • +3 (11 voturi)    
        Te inseli (Marţi, 23 martie 2021, 12:17)

        Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Daca te afli intr-o masina ce se deplaseaza pe sosea si dai drumul la un avion de hartie din mana atunci va zbura.

        Daca te afli in repaos si dai drumul din mana la un balon cu heliu, acesta va zbura.

        Daca stai sub un electromagnet si dai drumul unui ciocan, si acesta e posibil sa o ia in sus.

        Asadar nici propozitia ta nu reprezinta un adevar 100%. Valorile de 100% si 0% se atung in general in niste conditii clare si controlate de testare. Ceea ce insa vaccinarea a miliarde de indivizi tocmai conditii controlate nu sunt :)
      • +2 (6 voturi)    
        Deci moartea nu este naturală! (Marţi, 23 martie 2021, 15:39)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Bănuiam eu că are ceva artificial în ea.
  • -6 (40 voturi)    
    vaccin NEAUTORIZAT in SUA...bun in Romania (Marţi, 23 martie 2021, 9:18)

    Kivek [utilizator]

    minciunile AstraZeneca vor iesi la iveala mai devreme sau mai tarziu
    • +1 (29 voturi)    
      Posibil (Marţi, 23 martie 2021, 10:57)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ma intreb insa de unde ai tu astfel de informatii. Banuiesc insa ca e doar o parere. Iar de parerologi sunt satul.
    • +1 (27 voturi)    
      Posibil (Marţi, 23 martie 2021, 10:57)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ma intreb insa de unde ai tu astfel de informatii. Banuiesc insa ca e doar o parere. Iar de parerologi sunt satul.
    • -4 (22 voturi)    
      Posibil (Marţi, 23 martie 2021, 10:57)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Ma intreb insa de unde ai tu astfel de informatii. Banuiesc insa ca e doar o parere. Iar de parerologi sunt satul.
    • +6 (24 voturi)    
      Mda.... (Marţi, 23 martie 2021, 11:19)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Mda... Americanii pun sub semnul intrebarii un vaccin european, exact cand o alta companie AMERICANA (Johnson & Jonhson) si-a anuntat avizarea vaccinului propriu, care, ce sa vezi, are cam acceasi eficacitate cu a celui contestat.... AZ, intr-adevar, la peste 20 milioane de vaccinati, are sub 50 de efecte adverse grave, de tip tromboze cerebrale....
      Apropo, cati dintre voi stiti CA IN PROSPECTUL vaccinului ROR (antirujeola, antirubeole, antioreion) scrie negru pe alb, ca, cu o frecventa de 1 la 100 000 au fost raportate cazuri de autism la copii vaccinati cu ROR ? - dar fara a se putea proba legatura intrinseca cu vaccinul - Deci, 1 la 100 000 POSIBILA aparitie a autismului, iar parintii considera riscul acceptabil si isi vaccineaza copii, dar la Astra Zeneca, 1 la 1 000 000 tromboze POSIBIL cauzate de vaccin, e inacceptabil !
      O lume de cretini, asta suntem... In care consideram ca boala e pedeapsa divina pentru mizeria morala in care a ajuns lumea, dar, totodata, medicamentele sunt de la .... diavol !!! .... Fara sa judecam ca de fapt, boala e de la Diavol, raspandita. da. cu voia Domnului, ca ne-o meritam, deh, pandemia asta loveste exact in consumerism si entertainment desantat. Si fara sa ne vina macar ideea ca medicamentul e de la Dumnezeu.., care, in marea sa milostenie, a inspirat/"lasat" oamenii de stiinta sa-l gaseasca...
      Numai ca liberul - dar analfabet functional ... - nostru arbitru, ne impiedica sa vedem lumina si ne "ajuta" sa ne afundam si mai mult in intuneric... Refuzand vaccinul si ajutand si mai mult virusul sa se raspandeasca si ajunga la o tulpina care nu numai ca va trece de vaccinuri, dar, poate, nu va mai fi nici macar identificata de actualele teste (cum s-a crezut in Finlanda acum cateva zile, ca a fost gasita - se pare ca stirea nu a fost confirmata).
      Si culmea, tocmai Biserica (institutia politica, nu Apostolica !) propovaduieste ideea ca vaccinul ne modifica genetic - deci e Diavolul....
      • +4 (6 voturi)    
        nu am citit (Marţi, 23 martie 2021, 13:04)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        tot comentariul dar comparatia pe care o faci in legatura cu incidenta autismului nu e valida. la autism, asa cum ai spus, nu exista niciun studiu care sa demonstreze o corelatie. pur si simplu daca iei 100000 de copii vaccinati si 100000 copii nevaccinati, o sa gasesti incidenta autismului similara in ambele grupuri. dar, la tromboze e diferit. in primul rand cazurile de tromboze au aparut la persoane majoritatea fara istoric in acest sens. apoi, exista cateva grupuri care au anuntat ca au descoperit corelatie intre evenimentele trombotice si administrarea astrazeneca. stiu, nu au publicat nimic dar daca se publica si trece, devine problematic pentru astrazeneca. scapa usor doar daca trombozele sunt induse pe autoimunitate dar tot o sa fie probleme, avand in vedere ca la celelalte vaccinuri nu s-a observat o incidenta comparabila de evenimente trombotice.
      • +4 (6 voturi)    
        Doar o curiozitate (Marţi, 23 martie 2021, 13:12)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        As vrea, de fapt, insist, sa vad unde in prospectul vaccinului ROR scrie despre autism... L-am cercetat din scoarta in scoarta inainte de a-mi vaccina copiii si, evident, nu scrie nimic despre autism. Poti, te rog, sa dai un link? Ca sa nu mai vorbim prostii in spatiul public. Nu de alta, dar sunt unii mai usor de manipulat si carora le e lene sa se documenteze din surse CREDIBILE si iau de bun ce spui tu. Si-atunci...
        Chiar insist pe fragmentul acela din prospect
      • +4 (8 voturi)    
        NU SCRIE (Marţi, 23 martie 2021, 14:29)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        Nicaieri in prospectul de la vaccinul ROR ca poate provoca autism!!! Daca scrie, fii corect si da link.
        Apropo, HN poate triaza mai bine comentariile!
    • -3 (5 voturi)    
      Si cine la va scoate la iveala ? (Marţi, 23 martie 2021, 11:22)

      gmb72 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      Firma AMERICANA concurenta, Johnson and Joshnson, ?....
      • +3 (3 voturi)    
        Linkul ! (Marţi, 23 martie 2021, 22:27)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

        Ti s-a cerut linkul! Te prefaci ca nu stii sa citesti ?!
    • +1 (9 voturi)    
      Si daca il aproba si SUA? (Marţi, 23 martie 2021, 11:31)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      AstraZeneca e aprobat in UE, UK, Japonia, Australia si or mai fi si altele. Deci nu se foloseste nici pe departe doar in Romania.
      Si chiar daca unele state prin UE s-au panicat, inafara de cateva, toate au reluat vaccinarea.

      Si se va aproba si in SUA, pun pariu pe ce vrei tu. UK l-a aprobat foarte repede si acum are 40% din populatie vaccinata cu prima doza. UE l-a aprobat mai tarziu, dar si-a adaugat si ea cateva procente din cetateni vaccinati. Si o va face si SUA.

      Iar discutiile se poarta doar in ceea ce priveste eficienta, ca e 60, 70 sau 80% la infectare. Si, deloc de neglijat, 100% la formele grave. Si chiar daca cifrele astea sunt umflate, chiar daca are doar 50% eficienta, tot e mult mai bine decat nimic.
  • -11 (29 voturi)    
    hahaha (Marţi, 23 martie 2021, 9:38)

    nash pandelica [utilizator]

    pfizer si dr. faustucci, sunt la radacina zvonurilor, ca de tulpini se vorbira prea mult, deci, asa se explica atacurile impotriva bietului oxford. concurenta, baza progresului.
    zburda doftoru faustucci de cand scapara de diktatoru' trompa ! :-)
    • +4 (6 voturi)    
      Deci e bine ca AstraZeneca MINTE? (Marţi, 23 martie 2021, 13:36)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      de fapt asta e problema, o companie care vinde vaccin a fost prinsa cu minciuna de mai multe ori in mai multe tari

      si totusi apar d-astia care apara AstraZeneca si ne spun ca e bine cand o companie medicala MINTE
  • -10 (24 voturi)    
    pentru că aceleași riscuri sunt și la (Marţi, 23 martie 2021, 9:47)

    mgexpert [utilizator]

    Pfizer sau Oxford..
    • +5 (9 voturi)    
      Bine (Marţi, 23 martie 2021, 10:58)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

      Afirmatia asta se bazeaza... pe ce?
      • +2 (2 voturi)    
        1500 de morti inregistrati in VAERS (Marţi, 23 martie 2021, 13:02)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Iar in SUA Moderna si Pfizer domina.
      • -1 (3 voturi)    
        se bazează pe 2 aspecte (Marţi, 23 martie 2021, 15:22)

        mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        statistic și medical.

        Statistic, la noi sunt 3 decese imediat după vaccinare, cu toate cele 3 vaccinuri.

        Medical, glicoproteinele printre care și celebra Spike, au activitate hemaglutinantă, adică provoacă cheaguri de sânge.
        Și cum toate cele 3 vaccinuri induc celulelor noastre producerea proteinei Spike..
        • 0 (0 voturi)    
          ..la care se adaugă încă 2, soț și soție (Miercuri, 24 martie 2021, 10:11)

          mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui mgexpert

          vaccinați cu Pfizer..

          Concluzia aiuritoare, a fost că decesul lor nu a avut nicio legătură cu vaccinarea.. Halal coincidență..
  • -5 (21 voturi)    
    hopa... (Marţi, 23 martie 2021, 9:54)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. se ingroasa gluma?
    eu v-am zis ca acum pro-vaccinistii AZ au devenit noii dacopati.
  • -3 (19 voturi)    
    macar stim ca vacccinul AZ (Marţi, 23 martie 2021, 10:02)

    bobo2 [utilizator]

    nu e ser fiziologic. E posibil sa fie cel mai eficient dintre toate, chiar daca are ceva efecte secundare.
  • +7 (15 voturi)    
    Normal sa nu tina cu ursul.... (Marţi, 23 martie 2021, 10:21)

    comentacu [utilizator]

    Deja cred ca oamenii cu creier la ei inteleg ca suntem in mijlocul unui razboi mediatic, unde fiecare tara are interesele proprii, iar americanii, logic, isi doresc sa sustina interesele Pfizer si Moderna.
  • -2 (22 voturi)    
    Lupta geostrategica pe seama bolnavilor (Marţi, 23 martie 2021, 10:33)

    animatron [utilizator]

    Elvetia nu aproba nici ea AstraZeneca si nu are interesele americane in vanzare de vaccinuri.

    E limpede ca sunt niste probleme, nu doar logistice, cu acest vaccin britanico-suedez.

    USA au avut de la inceput (martie-aprilie 2020, guvernul Trump) o politica anti-coronavirus care a pus accent pe prioritati nationale, cu finantari masive si pregatirea lanturilor de productie si aprovizionare.

    Administratia Trump a incercat chiar sa cumpere BioNtech, laborator german care lucra cu Pfizer, inainte sa intervina cu blocaj guvernul Germaniei.

    Primele doua vaccinuri contra virusului chinez au fost obtinute de americani in 2020, validate public la doar cateva zile dupa alegerile din 3 noiembrie, o promisiune indeplinita de fosta administratie republicana.

    Astazi, tot Occidentul se vaccineaza majoritar cu cele doua vaccinuri americane, Pfizer si Moderna.

    Din pacate, birocratia de la varful UE a ratat magistral negocierile cu laboratoarele producatoare de vaccin, exemplul flagrant fiind cel cu AstraZeneca, firma care nu-si respecta angajamentele.

    USA are acum un regim semi-socialist, grabit sa vaccineze pt ca masurile dure de carantinare impuse de guvernatori de stanga au creat numeroase probleme economice si s-au dovedit mult mai proaste decat masurile flexibile luate in statele conduse de dreapta.

    Florida este un excelent exemplu pozitiv de stat republican care a refuzat sa inchida populatia in case, cu rezultate foarte bune in comparatie cu New York-ul condus de stanga.

    Guvernatorul democrat de NY, Cuomo (fratele sau e prezentator vedeta la CNN- o Antena3 a democratilor), mare adversar al presedintelui Trump si mult laudat de presa de partid in 2020, e acum impins la demisie si face fata unor anchete penale pt ca a mintit si falsificat rapoarte in privinta numarului de morti Covid19.
    • -3 (17 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 10:52)

      [anonim] i-a raspuns lui animatron

      • +1 (15 voturi)    
        Rusia (Marţi, 23 martie 2021, 11:04)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui

        e cea mai mare tara... Eu zic sa mergem sa ne rugam de Putin sa ne ia la el.. Uite ce bine o duc Moldova, Transnistria, Belorusia etc.
        • 0 (6 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 11:41)

          [anonim] i-a raspuns lui Hans Metter

        • +3 (3 voturi)    
          @hans metter (Marţi, 23 martie 2021, 12:59)

          adieu [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Nu vrei sa ne uitam si la Romania,penultima sau ultima din Europa ( depinde la ce domenii te uiti ) DUPA 31 de ani de capitalism biruitor ?
      • +2 (8 voturi)    
        Germania este cu BioNtech! (Marţi, 23 martie 2021, 11:21)

        Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui

        Germania deci este in topul cercetarilor si rezultatelor.Punct.Fara ei Pfizer nu avea ce produce.
        • -2 (6 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 11:49)

          [anonim] i-a raspuns lui Zache58

          • -1 (5 voturi)    
            Zici ca vaccinul e produs numai in SUA? (Marţi, 23 martie 2021, 13:53)

            Denulu [utilizator] i-a raspuns lui

            Atunci oare ce face Pfizer in Belgia?

            https://www.politico.eu/article/belgium-town-puurs-spotlight-coronavirus-vaccine/

            Sau ce face BioNTech in Germania?

            https://www.dw.com/en/biontech-starts-vaccine-production-at-new-site-in-germany/a-56524305

            Evident ca a fost un parteneriat, vaccinul BioNTech n-ar fi avut nici pe departe acelasi succes fara participarea Pfizer. Dar fara BioNTech, Pfizer nu avea vaccin deloc, si acum ar fi produs vaccin Moderna, asa cum produce Sanofi vaccin Pfizer.
            • 0 (4 voturi)    
              Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 15:35)

              [anonim] i-a raspuns lui Denulu

          • 0 (4 voturi)    
            Tu ce califiacare ai? (Marţi, 23 martie 2021, 17:04)

            Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui

            ''In opinia mea nu este totul sa faci cercetarea.''
            Fara cercetare si mai ales rezultatele ei ,nu se intampla NIMIC in lume.Asemenea aberatie nu am mai intalnit .Cu ce oameni ma intersectez pe aici.O sa salvez postarea ta,ca exemplu de.....
      • +3 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 11:23)

        [anonim] i-a raspuns lui

        • 0 (4 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 14:02)

          [anonim] i-a raspuns lui

          • 0 (2 voturi)    
            toate cele 3 se produc și în Europa (Marţi, 23 martie 2021, 19:02)

            mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui

            - Pfizer are 7 situri în Belgia, Germania și Austria, fabrica belgiană fiind cea mai importantă.

            - Moderna fabrică vaccin în Franța și Elveția.

            - Astrazeneca produce vaccinul în opt fabrici în UK, Spania, Italia, Belgia și Germania

            - O nouă instalație BioNTech din Germania, va fi unul din cele mai mari situri de producție de ARN mesager din Europa, cu o capacitate de producție anuală de până la 750 milioane de doze

            Iată sursele :
            - https://www.zf.ro/eveniment/trei-vaccinuri-disponibile-in-romania-pfizer-biontech-moderna-si-19915752
            - https://ziare.com/social/vaccin-covid/biontech-incepe-productia-de-vaccinuri-impotriva-covid-19-la-o-noua-fabrica-in-germania-1661508
      • +1 (5 voturi)    
        auzi popescule... (Marţi, 23 martie 2021, 11:29)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui

        englezii au inventat fotbalul si nu-s cei mai buni.
        asa si cu rusii tai.
        dar ma rog, ei n-au inventat nimic acum.
        a fost doar sarcina de partid sa se miste mai repede.
        • -1 (5 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 13:33)

          [anonim] i-a raspuns lui John_Re

          • +1 (3 voturi)    
            Hai sa nu te (Marţi, 23 martie 2021, 20:29)

            Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui

            mai bagi in seama pe aici.Interventiile tale lungi plictisesc si nu exprima adevarul.Chestiune stringenta,este ''silentium lugubrum'' pentru tine.In ce curs de drept ai gasit asta ca la medicina/economie nu te pricepi,dar bati campii pe aici.
  • +3 (7 voturi)    
    Război comercial (Marţi, 23 martie 2021, 11:07)

    XYZZZ [utilizator]

    Europa are un singur vaccin: AZ. SUA nu își pun banii în pericol, mai ales că au și ei destule de vândut.
    • +7 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 23 martie 2021, 11:17)

      [anonim] i-a raspuns lui XYZZZ

      • +2 (2 voturi)    
        Dap (Marţi, 23 martie 2021, 11:48)

        XYZZZ [utilizator] i-a raspuns lui

        Reformulez, pentru a fi mai clar: unul singur nu are legătură cu SUA și are legătură cu Europa: AstraZeneca.
  • +1 (5 voturi)    
    yes (Marţi, 23 martie 2021, 11:41)

    John_Re [utilizator]

    money talks....
    vorbim de america.

    :))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by