Biden, după achitarea lui Trump: Acest trist capitol al istoriei noastre ne-a reamintit că democraţia este fragilă / Dilema republicanilor: Mai poate fi Trump viitorul partidului ? VIDEO

de R.P.     HotNews.ro
Duminică, 14 februarie 2021, 8:20 Actualitate | Internaţional


Joe Biden se adreseaza natiunii
Foto: Patrick Semansky / AFP / Profimedia Images
Preşedintele SUA Joe Biden a declarat sâmbătă că, în pofida achitării lui Donald Trump în procesul său de impeachment, "fondul acuzaţiei nu a fost contestat", iar atacul asupra Capitoliului de la 6 ianuarie a arătat că "democraţia este fragilă", relatează AFP şi Reuters.

"Chiar dacă votul final nu a dus la o condamnare, fondul acuzaţiei nu este contestat", a declarat democratul după achitarea votată de Senatul SUA în al doilea proces de impeachment contra predecesorului său republican. "Chiar şi cei care s-au opus condamnării, precum liderul minorităţii din Senat (Mitch) McConnell, cred că Donald Trump<< şi-a abandonat ruşinos îndatoririle>> şi că << practic şi moral este responsabil>> pentru provocarea violenţei dezlănţuite la Capitoliu", a mai apreciat Biden, potrivit Agerpres.

El a spus că se gândeşte la poliţistul de la Capitoliu Brian Sicknick, care a murit în urma violenţelor de pe 6 ianuarie, precum şi la ceilalţi care au rezistat cu curaj sau care şi-au pierdut viaţa.

De asemenea, Biden a elogiat curajul celor care au făcut efortul de a proteja integritatea democraţiei americane, inclusiv democraţi şi republicani, oficiali electorali, judecători, lucrători în secţiile de votare.

"Acest trist capitol al istoriei noastre ne-a reamintit că democraţia este fragilă. Că ea trebuie mereu apărată. Că trebuie să rămânem mereu vigilenţi. Violenţa şi extremismul nu-şi au locul în America. Şi că fiecare dintre noi are datoria şi responsabilitatea, ca americani şi în special ca lideri, să apărăm adevărul şi să învingem minciuna ", a afirmat Biden într-un comunicat.

”Un grup de republicani lași”

Președintele Camerei Reprezentanților Nancy Pelosi a avut o reacție mult mai tranșantă punând achitarea lui Trump pe seama unui ”grup de republicani lași” și afirmând că nimic nu poate fi mai presupus decât Constituția și apărarea instituției pe care o servesc membrii Congresului, fiind inacceptabil să votezi pentru achitare după ce asaltul asupra Capitoliului care s-a soldat cu moartea a cinci persoane.



Ea l-a acuzat pe liderul republicanilor din Congres, Mitch McConnell, că a blocat Camera Reprezentanților să depună acuzațiile la Senat cât timp Trump era încă în exercițiul funcției (principala linie de apărare a avocaților lui Trump a fost constituționalitatea procedurii de judecare a unui președinte care și-a încheiat mandatul n.red).

Nancy Pelosi a mai spus că este greu de înțeles cum poți alege să-ți aperi scaunul în loc să aperi Constituția, mai ales când ai fost martor la vandalizarea Congresului și l-ai văzut inclusiv pe vicepreședintele SUA și președintele Senatului, republicanul Mike Pence, fiind evacuat din calea mulțimii dezlănțuite care îi cerea ”moartea”.

”Autorul moral al violențelor”

De altfel, liderul minorității McConnell a fost criticat pentru că, în pofida unui discurs dur în care afirma că nu există niciun dubiu că Donald Trump este autorul moral al violențelor din Capitoliu și că toate dovezile arată că cei care au vandalizat Congresul au acționat crezând că urmează îndemnurile președintelui SUA, a votat pentru achitarea sa. El a invocat faptul că acesta nu mai este președinte.

CNN comentează că atitudinea lui Mitch McConnel poate fi decodifică foarte ușor. Deși a votat pentru achitarea care îi va permite lui Trump să candideze din nou, liderul republicanilor din Congres a transmis un mesaj foarte clar: Donald Trump nu poate reprezenta viitorul partidului republican.

Presați de faptul că fostul președinte a câștigat totuși un capital electoral masiv prin cele 74 de milioane de americani care l-au votat în noiembrie, McConnel a căutat astfel să răspundă unei dileme care se află în fața republicanilor.

”74 milioane de americani Nu au invadat Capitoliul. Sute de protestatari au făcut-o. 74 de milioane de americani nu au orchestart o campanie de dezinformare și furie care a declanșat (violențele). O singură persoană a făcut asta”, a spus liderul minorității.

Votul din Senat pentru condamnarea lui Trump a fost de 57 ”pentru” și 43 ”împotrivă”, însă era nevoie de o majoritate calificată de două treimi pentru ca fostul președinte să fie declarat vinovat pentru incitarea la insurecție. Doar șapte republicani au votat în favoarea condamnării fostului lider de la Casa Albă. Ar fi fost nevoie ca 17 republicani să se alăture democraților pentru un verdict ”vinovat”.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


8374 vizualizari

  • +13 (71 voturi)    
    Trump e 100% viitorul republicanilor (Duminică, 14 februarie 2021, 9:17)

    emil bobu [utilizator]

    Republicanii s-au transformat intr-un partid nationalist, crestin fundamentalist si fascist.
    • -9 (65 voturi)    
      Ei lasati (Duminică, 14 februarie 2021, 9:59)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Mai bine asa decat unul socialist-comunist ca al democratilor. Daca ai trait in Europa de Est si esti de stanga, inseamna ca esti inconstient.
      • +7 (53 voturi)    
        hehe (Duminică, 14 februarie 2021, 10:28)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        Daca ai trait in Eurooa de Est si servesti rusii ca tine esti si inconstient si tradator si nebun. Asa ca lasati dvs, bre oleg.
        • -6 (28 voturi)    
          Cat de penibil esti (Duminică, 14 februarie 2021, 13:33)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          cu incercarea de a discredita persoana cand n-ai argumenta contra a ce spune. Abordarea asta arata ca bolsevicul esti chiar tu; asa va invata de pe vremea lui Stalin.
          Toata lumea care mi-a vazut postarile stie ca sint orice, dar nu fan al Rusiei. Cum ai putea fi fanul unei tari care de pe vremea lui Petru cel Mare are ca obiectiv stergerea statelor romanesti de pe harta si inca mai tine sub ocupatie de facto teritorii istorice romanesti!?
          • +5 (23 voturi)    
            ehh (Duminică, 14 februarie 2021, 14:00)

            transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

            Minti fix ca un bolsevic. Oricine ti-a vazut postarile stie ca esti un mazet sputnicar, un lup care crede ca nu i se vede coada de sub suba de oaie.
            Sau lasa, bre oleg, ca nu tine
            • -5 (17 voturi)    
              Poti sa dai si un exemplu!? (Duminică, 14 februarie 2021, 17:00)

              Anarb [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

              Ca altfel mi-e teama ca te tranformi din transpenibilus in mega-penibilus.
              Oricum dupa cunostintele lingvistice pe care le au pare ca vii pe filiera Orbanistan, care se stie ca ia si lumina si vaccin de la Rasarit si Rasaritul-extrem.
              Asa ca lasa-ne cu abureala Ivan-bacs.
      • +6 (60 voturi)    
        Inconstient=trumptard (Duminică, 14 februarie 2021, 10:56)

        kmcd [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        Adora fascistii insurectionsiti si denigreaza democratii care apara democratia. Spalati pe creier de propaganda Fox si Breitbart si radicalizati de propaganda conservatoare de extrema dreapta.
        • -7 (43 voturi)    
          Democratii is Psedeaua Americii (Duminică, 14 februarie 2021, 11:30)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui kmcd

          FYI, ca te vad pierdut!
          • -9 (45 voturi)    
            Eu sunt de acord cu Biden (Duminică, 14 februarie 2021, 11:57)

            numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            Acest trist capitol, cand punerea sub acuzare a presedintelui a devenit ceva pur politic, fara audieri si fara nici o substanta, ne arata tuturor cat de fragila e democratia cand partidul Democrat este majoritar. Acest partid ar trebui desfiintat, pentru ca nu respecta niste minime principii democratice si abuzeaza de putere. Ar trebui deportati in Antarctica toti cei care au votat pro acuzare pe baza politica, la fel ca si marii CEO ce contribui activ la propaganda democratilor (CEO Twitter, CEO Facebook, CEO Amazon etc). Doar asa putem avea o lume libera, cand penalii cu apucaturi dictatoriale sunt trimisi la inghet.
            • +7 (41 voturi)    
              Bravo (Duminică, 14 februarie 2021, 12:38)

              cabora [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

              Fanii lui Trump in toata splendoarea lor cerand desfiintarea partidelor democratice si deportarea opozantilor politici in Antarctica . Hitler si Stalin ar fi mandri de voi. Trump si Putin sigur sunt.
              • -6 (26 voturi)    
                Unele partide trebuie desfiintate (Duminică, 14 februarie 2021, 14:49)

                Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui cabora

                Partidul lui Hitler e inafara legii in toate statele considerate democratice.
                Partidul sclavagismului, al KKKului, al linsarilor, al suprematismului alb, al plantatiilor urbanecontemporane e bine mersi la conducerea SUA, fara o urma de mustrare de constiinta sau asumare a responsabilitatilor. Pentru toate crimele lor dau vina pe America. Nu si-a schimat nici macar numele. Asta e partid democratic?
          • +6 (42 voturi)    
            viceversa (Duminică, 14 februarie 2021, 12:17)

            lenty [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            republicanii sunt echivalentul PSD. Sunt corupti, blocheaza voturile asa cum a facut nenea ala numit de Trump la Posta, sunt complici cu conducatorii lor care au subminat democratia. Adica exact PSD si liderii lor, Iliescu< Nastase<Dragnea.
            • -4 (26 voturi)    
              LOL (Duminică, 14 februarie 2021, 13:24)

              Iomen [utilizator] i-a raspuns lui lenty

              Cat de naucit sa fii de bula ta de FB sa spui partidul de dreapta din State e egal cu partidul de stanga din RO. Pariez ca nici nu te-ai obosit vreodata sa le citesti programele...
              • +4 (28 voturi)    
                hehe (Duminică, 14 februarie 2021, 14:03)

                transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

                Cum poate fi partid "de dreapta" si saaiba culoarea rosie, a bolsevicilor?

                Republicanii sunt pesedistii americii si trumptarzii sunt referendacii cepefisti din SUA. Nu mai tine vrajeala cu"dreapta" rosule bolsevic!
                • -2 (10 voturi)    
                  nu esti transpenibilus (Duminică, 14 februarie 2021, 22:29)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                  esti doar penibil.
              • -4 (8 voturi)    
                Oare ? (Luni, 15 februarie 2021, 1:03)

                danmarian [utilizator] i-a raspuns lui Iomen

                "iomen" - De ce sa pierzi timpul incercand sa citesti "hartoage" fara valoare ? Parca mi-aduc aminte de "Marele Program" al lui Dragnea de vreo 300 pagini .... De-l stia numai el cu punct si ....virgule ... Din care n-a facut NIMIC ! Ma uit la jalnicii democrati din USA !!! - Progresisti de stanga - sau DIRECT SOCIALISTI !!! Pai trebue unu sa fie complet dobitoc ca sa nu vada perfecta egalitate ! Daca mata n-o vezi .... asta e treaba matale ! Stai rau cu IQ - ul !
            • -4 (24 voturi)    
              Neah, se vede ca traiesti undeva prin Romania (Duminică, 14 februarie 2021, 13:26)

              Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui lenty

              si Stii cum e in America de la stiri sau de pe net!!! Mai informeaza-te!!!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 15 februarie 2021, 21:48)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

        aici cind e vorba de trump se invoca imediat faptul ca democratii sunt socialisti -comunisti , lucru total neadevarat si spus cu intentia de a se intipari in memoria colectiva acest lucru fara a avea nici un fundament , Acelasi procedeu folosit de trump dealungul presedentiei si in timpul alegerilor.
    • +8 (52 voturi)    
      erau de ceva vreme (Duminică, 14 februarie 2021, 10:33)

      serghei21 [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      trump a oficializat si batut in cuie transformarea. Partidul law and order l-a achitat pe instigatorul la insurectie. Faptele vorbesc de la sine.
      • -5 (37 voturi)    
        Partidul (socialist) Democrat din USA (Duminică, 14 februarie 2021, 13:21)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui serghei21

        Un partid condus de batrani nomenklaturisti ca dna Pelosi, inraiti in manevre politice si compromisuri cinice transpartizane cu nomenklatura republicana (alde "China" McConnel).

        A propus la Casa Alba un alt foarte batran politician de meserie, in pragul a 80 de ani si deja cu probleme cognitive, o simpla marioneta.

        Aripa care s-a autobotezat "socialist democratica" (exemplu AOC si colegele islamiste si belemiste) e din ce in ce mai agresiva, in partid si pe strazi, acolo unde a semanat haos, distrugere, incendii, sute de raniti (mai ales politisti), zeci de morti.

        P(s)D-ul american e sustinut de oligarhia globalista, un amestec de miliardari ca Bezos (proprietar la Washington Post), birocrati federali "pe viata" si sefi de corporatii care vor o societate formata dintr-o imensa turma cretinizata, de consumatori fara istorie, "fara frontiere" si fara "identitate" clara.

        Retelele sociale sunt controlate politic la varf de catre oligarhia globalista, asa cum procedeaza China cu OMS-ul, nu e nevoie de multa lume, doar de cativa care iau decizii.

        Stanga americana a declansat un razboi cultural impotriva Occidentului, a civilizatiei de tip european, a omului "alb", a crestinului, a familiei formata din barbat si femeie, impotriva meritocratiei si chiar si a matematicii (ca e rasista!!).

        Stanga asta dementa trebuie combatuta fara nici o ezitare, pentru ca e perfectul "idiot util" al Chinei comuniste si al Rusiei putiniste, al Iranului ayatolahilor si Turciei lui Erdogan.

        Acesti adversari strategici ai Occidentului sunt satisfacuti cand vad ca America isi insulta proprii presedinti, ca steagul ii este ars nu la Teheran ci pe strazile din Portland, ca istoria ei e dispretuita in propriile scoli, ca imnul american e injosit pe stadioanele din USA.

        Cenzura impusa presedintelui Trump (condamnata de Merkel, Navalnai sau Macron) va esua, acuzatiile false de "rasism" si "suprematism" nu vor rezista pt ca sunt inventii ale presei, niciodata probate juridic.
        • +5 (25 voturi)    
          clar (Duminică, 14 februarie 2021, 15:04)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          oamenii aia au murit degeaba. trebuia lasata hoarda lui Trump sa distruga cladirea si sa ucida cativa senatori ca sa se schimbe ceva.
          • -7 (9 voturi)    
            atat ai inteles tu? :)))) (Duminică, 14 februarie 2021, 22:32)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            .
    • -7 (45 voturi)    
      Tu habar n-ai cine-s demoncratii, sa-i? (Duminică, 14 februarie 2021, 10:36)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Or asta esti si tu? Un socealist corupt si green nazi?
    • +7 (45 voturi)    
      Bine spus (Duminică, 14 februarie 2021, 11:38)

      4real [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Si cu cat devin mai fascisti republicanii cu atat ii acuza pe ceilalti de neo-marxism, extremism, terorism. Tehnica veche invatata de la Goebbels: acuza-i pe altii de ceea ce te faci tu vinovat.
      • -3 (27 voturi)    
        Doar ca (Duminică, 14 februarie 2021, 13:20)

        Iomen [utilizator] i-a raspuns lui 4real

        Goebbels era si el tot socialist (Nazism = prescurtare de la national-socialism). Alaturi de bolsevism si comunismul lui Mao arata cum stanga a produs cele mai mari dezastre din istoria umanitatii.
    • -6 (14 voturi)    
      Oare ? (Duminică, 14 februarie 2021, 17:34)

      danmarian [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      "emil bobu" -
      Chiar ai si "mintea" lui Bobu ? Cred ca nu sti ce inseamna "fascist" ! De altfel nici vajnicii nostri comunisti nu stiau si confundau nazismul cu fascismul ! Nu e cazul de fascism la republicani !!! Daca vrei ceva asemenator - dar SOCIALISM - COMUNISM gasesti din plin la Demokkrati !! Sau ai sarcina sa mazgalesti postari fara sens - ca sa nu scriem cuvantul corespunzator - dar .... interzis in postari !!
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Luni, 15 februarie 2021, 22:00)

        prio [utilizator] i-a raspuns lui danmarian

        Minti infierbintate asa va spus oranjutanul??
        Ca democratii sunt comunisti??
        Ma umfla rasul
    • -3 (3 voturi)    
      Eu intreb: (Duminică, 14 februarie 2021, 21:02)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Oare cei care detin puterea, obtinuta si exercitata in mod democratic, nu au nicio vina ptr. aparitia extremistilor de orice fel? Oare nu incapacitatea lor de a guverna astfel incat sa multumeasca oamenii, duce la aparitia unor astfel de manifestari de masa, nu doar a unor indivizi izolati? Cand apar astfel de manifestari violente, nu sunt ele consecinta refuzului autoritatilor de a discuta si rezolva problemele care au creat nemultumirile, într-un mod și timp rezonabil? Autoritățile nu sunt ele investite și obligate sa rezolve cerintele celor care i-au pus în functiile respective, tocmai ptr. a sluji oamenii? Aceste autorități au obligatia sa rezolve o problemă doar când aceasta este a unui anumit nr. de oameni sau chiar și a unuia singur? Oare atunci când aceste autorități dau dovada de incapacitate sau rea voința in a-si indeplini obligatiile, fapt ce duce deseori la catastrofe economico-sociala, trebuie lasate să-și continue (in)activitatea distrugatoare, sau trebuie inlaturate prin orice mijloace, cât mai rapid? S.a.m.d. (Valabil oriunde în lume)
  • -7 (53 voturi)    
    TRUMP 2024! (Duminică, 14 februarie 2021, 9:30)

    Nyk1 [utilizator]

    Lumea nu va mai tolera discursurile sforâitoare ale democraților mai mult de 4 ani. Așa cum străvechii romani au constatat, poporul nu are nevoie doar de pâine pentru a-i fi satisfăcute nevoile spirituale, ci și de circ. Democrații încearcă ei un fel de circ cu BLMul și cu drepturile LGBTQXYZ, problema e că ambele inițiative nu sunt deloc amuzante.

    După 4 ani de ”boring lectures” despre egalitate rasială (mai puțin pentru bărbatul alb creștin care e considerat inferior), lumea va dori să zâmbească și râdă lider, nu să respire aerul mortuar al unui regim autoritar cu puternice tendințe totalitariste. De aceea, în 2024, americanii vor pune ștampila masiv pe God-Emperor Trump.
  • -6 (44 voturi)    
    Trump (Duminică, 14 februarie 2021, 9:33)

    naftuliv [utilizator]

    a dovedit că și-n USA se poate; succes mișcării politice declanșate în USA cu ideile lui Trump.
  • +9 (69 voturi)    
    Concluzia? Party over country (Duminică, 14 februarie 2021, 9:34)

    jam.jam [utilizator]

    Republicanii au devenit un cult Trump Party, o grupare de extrema dreapta care nu mai da doi bani pe democratie.
    • -6 (54 voturi)    
      Hai, lasa spalarea pe creier! (Duminică, 14 februarie 2021, 11:01)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

      Stanga este criminala! Am trait-o in Romania la greu cu nebuni si anticristi cretini! Crestinism nu e doar BOR si puparea ciolanelor, e libertate si prosperitate. Crestinismul a forjat civilizatia moderna. Du-te-n china, la xi si la supravegherea totala sau la piticul atomic in nkorea unde niciun partz nu poti trage fara voie de la partid. SUA este maturata de o ideologie leftista satanica de care si Europa se teme."Nu exista Dumnezeu, fac ce vreau", de la pedofilie la crime in masa.
      • +7 (41 voturi)    
        "Ideologie leftista satanica" (Duminică, 14 februarie 2021, 11:52)

        boink [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Bai Qanon, de cand v-au exilat de pe Fcebook v-ati cuibarit pe aici. Hai mars pe Gab, safe space-ul trumptarzilor.
        • -5 (41 voturi)    
          Hai, lasa narativul! (Duminică, 14 februarie 2021, 12:18)

          soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui boink

          Nu sunt nici qanon, nici avorton de stanga ce-si poarta ouale in rochite decoltate di care iese mararul hormonal.La sustinerea cazului de impeachment, lipitorile leftiste n-au venit cu nicio investigatie, ba din contra, au contrafacut "dovezile"( spre o pilda, au schimbat anul pe un twitt aducandu-l la data protestelor), au masluit primitiv info pt. ca nu au oameni destepti si responsabili. La fel ca psd, au venit cu o retorica violenta de bolsevici resapati, au promis "unrest" in tara, adica haos si invrajbire exact ca la manualul cu secera si ciocan, lupta de clasa fiind inlocuita cu cea de rasa/gen/sex si alte prostii care nu sunt pe agenda
          cetateanului, dar care le permite cretinoizilor sa fure bugetul pt. a-si plati haita de globalisti.Cand au facut comunistii vreo tara fericita, fara crime si elite cretine? Parca atunci cand s-a terminat mancarea, curentul si apa ati ajuns in frumoasa utopie "1984" sau "Animal Farm", nu? Cantati la alta masa si la alti prosti ideologia voastra de depravati si lenesi!
          • +7 (31 voturi)    
            Trump lost (Duminică, 14 februarie 2021, 12:50)

            helvig [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

            Get over it snowflake.
            • -3 (29 voturi)    
              Snowflake sunt cei de stanga, (Duminică, 14 februarie 2021, 14:23)

              soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui helvig

              incuiatule!
              Pune mana pe o carte ca ai uitat literele!! Mai lasa vulpita si prostalaul, invata o limba straina si calatoreste la fata locului daca vrei informatii veridice! Si cand te saturi de amoebe si euglene, pupa ceva ciolane pe la pelerinajele voastre si scuipa in san cand faci crucea ca dracu-i batran si are secera si ciocanul cu care va aghezmuieste!!!
        • -3 (29 voturi)    
          minunata limba de lemn(sau newspeak) (Duminică, 14 februarie 2021, 16:32)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui boink

          Din comentariul tau am inteles:
          Qanon, Fcebook, Gab, safe-space, trumptarzi.
          Ai aruncat niste cuvinte cu o legatura vaga intre ele, o insulta si ai incheiat discutia.
          Vai de capul vostru de snowflakesi(ca sa folosesc si eu new speak-ul) Cand o sa dati cu capul de zidul realitatii o sa urlati "cum de a fost posibil asta!"
          Cititi dreaq istoria si vedeti cum au fost posibile toate dictaturile din epoca moderna, incepand cu utopia international-socialista a lui Lenin, continuand cu dictatura national-socilalista a lui Hitler si restul variantelor de socialism.
  • -8 (56 voturi)    
    Mda (Duminică, 14 februarie 2021, 9:48)

    Anges [utilizator]

    Parca aud un discurs de antrenor de fotbal: am dominat incontestabil fizic si tactic meciul, am avut posesie, dar pe fondul acestei posesii, impotriva cursului jocului, ei au marcat si au invins. De fapt noi nici n-am pierdut pentru ca la finalul meciului baietii au fost aplaudati de galarie pentru minunatul joc facut. Sintem in fapt niste invingatori care au plecat doar fara cele 3 puncte. :)
  • -6 (44 voturi)    
    "Mici" si alti pisici republicani vor face coada (Duminică, 14 februarie 2021, 9:52)

    Susufler0 [utilizator]

    peste 3 ani la usa lui Trumpsy !
    Daca indeobste se spune ca cel votat nu poate pune la butoniera voturile primite pt a le folosi la urmatoarele alegeri, in cazul lui Trumpsy nu este deloc asa !
    Iata de ce "Mici si ceilalti pisici" vor umple antecamera lui Donaldinio peste trei ani !

    PS. Asta-i raspunsul si pt disperarea democratilor ca nu au gasit destui republicani care sa-si traga un glont in picior votand impotriva partidului lor !
    • +8 (42 voturi)    
      Mda... (Duminică, 14 februarie 2021, 10:42)

      landromat [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      se vor strange la usa lui cum se strangeau pesedeii la usa lui Ilici. Cand ai priza la prostime si nu dai doi bani pe statul de drept ce mai conteaza sa fii vertical intr-o lume de slugi? Devii si tu o sluga. Marii barbati republicani, aparatori ai principiilor, se dovedesc a fi doar niste carpe care se tem sa infrunte un nebun doar fiindca e adulat de multi extaziati.
  • -4 (48 voturi)    
    Circ (Duminică, 14 februarie 2021, 10:05)

    ids [utilizator]

    ...pe banii contribuabililor. Economia e cadere, moneda la fel, cea mai mare criza sanitara din ultima suta de ani si democratii au timp de rafuieli poltice fara sanse de succes. Parca ar curge Dambovita prin Washington, nu Potomacul.
  • -4 (48 voturi)    
    Bucuria trista pentru Biden si Pelosi ! (Duminică, 14 februarie 2021, 10:20)

    Cugetator [utilizator]

    Dupa ce l-au atacat salbatic pe Trump,acum atat Biden cat si Pelosi jubileaza , pentru ca ei simt ca trebuie sa prezinte rezultatele rusinosului proces ca un succes epocal. Dar cred ca simt si o mare tristete ascunsa desigur ,cand se gandesc la viitor, dupa ce vor pune masina SUA pe butuci !
  • +7 (53 voturi)    
    L-au scapat ca si pe Iliescu (Duminică, 14 februarie 2021, 10:22)

    veratec [utilizator]

    Marii criminalim ai istoriei scapa adesea nepedepsiti. Acest dement care a ignorat pandemia a lasat multe familii americane indoliate, a manipulat cu tupeu masele de idioti utili cu asa zisa frauda si i-a instigat la insurectie impotriva autoritatilor statului. Exact ca si Iliescu care a chemat minerii.

    Partidul regresist conservator se dovedeste inca o data tradator al democratiei si statului de drept.
    • -3 (39 voturi)    
      Cam varatec la cap (Duminică, 14 februarie 2021, 12:27)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui veratec

      ceea ce justifica un comentariu de individ total neinformat!
      Probabil progres este avortul pana la utima ora inainte de nastere a bebelusului, transformara berbatilor in femei si invers, renegarea parintilor, pedofilia, necrofilia si alte asemenea giumbuslucuri marxiste menite sa aunce in aer societatea!
      Vezi cum iubitul vostru stangist, guvernatorul cuomo al NY, este responsabil direct de moartea a peste 15000 de oameni din aziluri pt ca "who cares"? Uita-te chiar pe media democrata care nu mai poate ascunde mizeria! Fiecare guvernator este responsabil impreuna cu fauci de gestionarea pandemiei, nu Trump. Oricum, cea mai mare rata de mortalitate o au alte tari ca Belgia,UK...
      • +5 (29 voturi)    
        Trump lost (Duminică, 14 februarie 2021, 12:51)

        helvig [utilizator] i-a raspuns lui soundtrack

        Get over it snowflake.
  • -6 (46 voturi)    
    viitorul partidului (Duminică, 14 februarie 2021, 10:45)

    nash pandelica [utilizator]

    adica, viitorul republicanilor, asta e ce'i arde la fund pe demokkati.
    numai ca, viitorul partidului este hotarat de sustinatori, de cai care voteaza. daca multimea il va urma pe trompa, el va fi viitorul. deocamdata, toti red necksii, cei ce produc, sunt cu trompa.
    alde mana 'ntinsa, sunt cu noua demokkatie de confesiune marxista.
    de aia bide' a dat liber la gloatele dinspre sud. ca vin cu mana intinsa si pot fi manipulati.
    majoritatea negrilor americani, dar si a hispanicilor, care voteaza cu demokkatii, sunt noi veniti, imigranti la prima sau la a doua generatie. interesant cum negrii veniti de curand, sau progeniturile lor, reclama suferintelei sclaviei....
    americanii de cuoare din sud, din fostele state sclavagiste, sunt deja integrati, si multi voteaza republican. sunt oameni cu afaceri, meserii, scoala.
    la fel si mexicanii vechi, si chiar cei mai noi, din state ca texas, new mexico, arizona, voteaza republican. iar in florida, hispanicii cu origini in cuba, voteaza numai republican.
    noul stat de domicilu al lui trompa, florida, a sucit'o serios spre republicanism, spre conservatorism, hotarati de partea societatii americane traditionale, capitalista.
    asa ca, sa nu'l aia grija pe bide', trompa va fi in continuare un mare lider in partea celor care muncesc si produc. chiar daca sapte jeguri au votat pe invers. niste frustati din trecut, sau cu planuri de marire in viitor.
    poporul a vorbit la vot. peste 70 de mil de americani l'au vrut pe trompa, cu tot trucajul electoarl intamplat. este candidatul care pierde alegerile cu mult mai multe voturi obtinute, corect, decat clinton sau o'banana, care castigasera alegerile cu mult mai putine voturi.
    asta spune multe.
    numai ca ce fac demokkataii, imigrarea necontrolata, va inclina balanta nasol, si ca mijloace de trai, caci america va ajunge sa aiba cu mult mai multi consumatori, statatori degeaba, decat productivi. deja nivelul de trai a scazut mult fata de cel de acum treizeci d ani.
    • +7 (41 voturi)    
      E greu cu romana (Duminică, 14 februarie 2021, 11:56)

      boink [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Google translate da rateuri bai Ivane. Papagalul vostru e vanat de procurori si nici Putin nu se simte prea bine. Vin vremuri grele trollilor, o sa ramaneti fara paine si o sa dormiti prin canale...
      • -5 (27 voturi)    
        botnik, aaaa (Duminică, 14 februarie 2021, 13:34)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui boink

        vine de la botnitza, masca, mascarada.....
        deci, esti unul din aia de a pus botu'. la promisiunile noii ordini, resetarii, societtii viitoruui.
        numai ca s'a mai incercat. si inca este. cica de succes, in china. alta minciuna. grosul sarac, in sapa de lemn al populatiei chinezesti rurale, nu se arata...
        lasa'l pe trompa in grija celor saptezeci de milioane de americani.
        procurorii americani nu sunt decat angajati ai departamentului justitiei, federali, sau statali.
        iar judecatorii, aia sunt adevaratii si singurii magistrati, aia merg pe lege si constitutie, nu ca cum stiti voi, cu dna vine sa ne'o ia.
        boink, botnik, aaaaa ?! ruda, sau numai fan al lui malin bot ?!:-)
        • +5 (27 voturi)    
          hehe (Duminică, 14 februarie 2021, 14:10)

          transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Jo napot, di_livake!

          Pangolinule ruseskk, iti mai schimbi kkontu din obligatie de serviciu dar ciorapii si prostiile pe care le debitezi nu.
          Si nici nu te speli pe dinti ever, livakke
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 15 februarie 2021, 22:13)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      toti acesti postaci proTrump au votat in Ro cu AUR a se recunoaste stilul balos si plinde minciuni ,ura si profetii desarte , parca sunt detinatorii adevarului absolut , si atotstiutori , cititori in globuri de cristal sau cesti de cafea.
      Ei detin informatia de netagaduit fara a avea nici cea mai mica dovada a spuselor lor , stil foarte bine cunoscut , devenit celebru deacum.
      Va stie lumea si oamenii au invatat sa se fereasca de voi "reactionarilor ".
      Pacat ca mama voastra Aavocata Sosoaca sa murdarit de cacao de care se sterge inca la gura .
      vedeti sa nu deveniti ca ea ca doar ati supt la aceeasi tzatza
  • -5 (49 voturi)    
    ha, pai daca fondul acuzatiei nu a fost contestat (Duminică, 14 februarie 2021, 10:46)

    AliKimiku [utilizator]

    Sa il judece Justitia ca pe orice cetatean de rand!
    Sa vedem fondul acuzatiilor acolo.
    Democratii stiau de la inceput ca impeachmentul va esua dar au preferat sa faca tot circul aferent.
    • -4 (8 voturi)    
      Pentru votantii lor (Duminică, 14 februarie 2021, 22:49)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Votantii democratilor asta cer: circ. Altceva nici n-o sa primeasca. Putina pomana si mult circ.
  • -7 (47 voturi)    
    nimic nu s'a schimbat pe hn (Duminică, 14 februarie 2021, 11:08)

    nash pandelica [utilizator]

    hoarda hastag a navalit cu minusurile, sa'si faca dreptate. foarte argumentativ.
    alooo, domnu domnu, nimic nou cat am lipsit. hn aprtine hh. :-))
  • +4 (34 voturi)    
    Daca mai are viitor?! (Duminică, 14 februarie 2021, 12:18)

    John M. [utilizator]

    Cum sa nu! De-abia-l asteapta Kamala in 2024 sa-i dea o bataie de care sa-i fie rusine si in lumea de dincolo!
    • -6 (28 voturi)    
      n'am inteles (Duminică, 14 februarie 2021, 13:37)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      cu bide' ce se intampla, nu mai catindeaza a doua oara ? dece ? e inca in putere....
      sa nu'mi spui ca'l sapa kabala la radacina...politica !
  • +7 (33 voturi)    
    infractorii se apara intre ei (Duminică, 14 februarie 2021, 12:20)

    lenty [utilizator]

    sa nu uitam ca o buna parte a partidului a incercat sa invalideze voturile majoritatii americanilor pe baza unor minciuni. Astia sunt republicanii de astazi, un partid fanatizat care e un pericol la adresa democratiei.
  • +5 (29 voturi)    
    Oameni fara clasa! (Duminică, 14 februarie 2021, 12:51)

    Alui [utilizator]

    Trump a fost dezamagit ca la 6 Ianuarie in multimea care a atacat capitolul erau, dupa cum a spus chiar el, oameni “low class”.
    Trump a fost popular tocmai printre acesti oameni. Fara educatie, din clasa de jos a societatii, care mananca cina in fata televizorului uitandu-se la “reality shows” de doi bani. De ce? Pentru ca si el e la fel. E epitomul americanului needucat dar smecher, parvenit, profitor si fara scrupule, vanator de fuste cu “bimbo wife”. Iar alti profitori fara scrupule din media (Fox News) si partidul republican au profitat cat au putut de el in scop personal.
    • -4 (26 voturi)    
      Multumim pentru sinceritate (Duminică, 14 februarie 2021, 14:57)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Avem mai sus portretizarea omului de rand, a clasei muncitoare, de catre stanga globala contemporana. Evident nu le mai vrea voturile - le prefera pe cele ale lui Zuckerberg, Bezos si a NPCilor lur captivi lor pe retelele sociale, care isi inchipuie ca cu o diploma in gender studies sunt mari savanti care pun tara la cale.
      • +4 (18 voturi)    
        hai ca iti vand un pont (Duminică, 14 februarie 2021, 15:31)

        John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        daca vei avea ocazia sa mergi in vacanta in Caraibe fereste-te de americani daca nu vrei sa ai probleme.

        sunt peste tot si exact cum ii descrie userul Alui.

        thanks me later buddy...
      • +3 (23 voturi)    
        “Stanga globala contemporana” si alte bazaconii! (Duminică, 14 februarie 2021, 15:50)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

        In America mai ales, era sa iasa candidat la democrati, stanga cica, un miliardar, Sanders.
        Singura diferenta dintre republicani si democrati in America e de fapt despre drepturile individuale (sa ai voie sa fii homo, sa ai voie sa avortezi, etc), dreptul la imigratie si rasismul institutionalizat (cand te opreste politia in America te gandesti invariabil “ce bine ca nu sunt negru”). Unii le apara (democratii) altii vor sa le restrictioneze (republicanii). Asta e tot. Albii rasisti si-au pus sperantele in Trump sa-i scape de emanciparea negrilor, sa-i tina pe negri oprimati si saraci. E ciudar ca in statele din sud cu populatie majoritar neagra, Alabama, Georgia, etc, multor negrii li se interzice sau restrictioneaza dreptul de vot.
    • -4 (20 voturi)    
      se referea la (Duminică, 14 februarie 2021, 15:12)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      agentii antifa, cei care au atacat cu adevarat capitoliul. oamenii de rand, low class, priveau de la distant si fluturau drapele. ba, unii chiar au indicat, antifa ! antifa ! ce au prezenta demokkatii in ...hahaha, trial, erau selectate de la si de catre ce ne ne. latrin 3, sectia americana.:-))
  • +5 (29 voturi)    
    Trump 2020 s-a amanat (Duminică, 14 februarie 2021, 12:52)

    helvig [utilizator]

    Acum penibilii spera la Trump 2024. Dar e greu sa fii presedinte dintr-o inchisoare federala de maxima siguranta.
    • -3 (21 voturi)    
      daca esti chiar el (Duminică, 14 februarie 2021, 15:09)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui helvig

      bubui !
      ma rog, dai arama pe fatza.
      daca nu esti, ma mir ce fac baietii cu ochii albastri. te lasa liber ?! :-)
  • +5 (21 voturi)    
    haha (Duminică, 14 februarie 2021, 14:24)

    John_Re [utilizator]

    doar Trump n-o fi tinerel in 2024.

    karma is a bitch.

    :))))
    • -4 (12 voturi)    
      Kamala se scrie cu L nu K (Duminică, 14 februarie 2021, 17:20)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      si are un R in plus si un A in minus.
      In rest, total de acord cu tine!
    • 0 (0 voturi)    
      Trump în 2024... (Luni, 15 februarie 2021, 17:46)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

      ...va avea aceeași vârstă pe care o are Sleepy Joe acum.
  • -5 (15 voturi)    
    Oare ? (Duminică, 14 februarie 2021, 17:30)

    danmarian [utilizator]

    De ce nu ?
    M-am convins in cei pesten8 ani, de cand locuiesc in USA - ca cel mai SLAB - PROST Presedinte al USA a fost Obama ! Dar acum cu "Sleepy, Silly, Senile Joe iata ca apare unul si MAI PROST ! Mai ca nu-ti vine a crede ! Este o jalnica marioneta, manipulat de "left progressive" sau "direct" socialisti !! Si asta mi-aduce aminte de niste vechi bancuri de la Radio Erevan : 1 - Intrebare : Se p[oate construi socialismul in Sahara ? Raspuns : Da ! Sigur ca se poate - Dar nu stim de unde vor putea importa nisip !!
    Sau - 2 - Intrebare : Se poate construi socialismul in Statele Unite ? Raspuns : DA ! Se poate ! Dar e
    pacat !!!
    • +3 (15 voturi)    
      Mi-a curs o lacrima din kwr (Duminică, 14 februarie 2021, 18:32)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui danmarian

      Ia-ti coviltirul si muta-te.
  • 0 (0 voturi)    
    Multora le place sa butoneze ! (Luni, 15 februarie 2021, 11:08)

    Cugetator [utilizator]

    Se scrie din greu ,desi majoritatea utilizatorilor starnesc mai ales confuzie si insulta pe cei care au un punct de vedere clar exprimat . Foarte multora le place evident butonatul si lungesc inutil ,dar legal lista de comentarii .
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 15 februarie 2021, 22:22)

      prio [utilizator] i-a raspuns lui Cugetator

      au un singur scop sa divizeze si sa incinga spiritele


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by