Boeing 737 MAX revine pe cerul Statelor Unite, după ce a fost imobilizat la sol 20 de luni

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 29 decembrie 2020, 22:46 Actualitate | Internaţional


Avioane Boeing 737 MAX
Foto: boeing.com
Boeing 737 MAX și-a reluat cursele în Statele Unite sub culorile American Airlines, cu primul său zbor comercial în această țară din martie 2019 și după două accidente mortale care au antrenat imobilizarea sa la sol, potrivit AFP.

Avionul care a asigurat zborul AA718 a aterizat pe aeroportul LaGuardia din New York la 13:12 (18:12 GMT), cu 20 de minute mai devreme.

Acesta decolase, puțin după 10:40 (15:40 GMT), cu o sută de oameni la bord, din Miami, unde a fost desfășurat covorul roșu pentru a celebra revenirea aeronavei vedetă a Boeing.

După ce a petrecut 20 de luni la sol, 737 MAX a fost din nou autorizat să zboare în Statele Unite de la jumătatea lui noiembrie.

Cele două accidente s-au soldat cu 346 de morți, Lion Air în octombrie 2018 (189 morți) și Ethiopian Airlines în martie 2019 (157 morți).

Numărul doi al American Airlines, Robert Isom, a afirmat marți că 737 MAX "este un avion care a fost mai atent scrutat decât oricare altul. Suntem convinși că acest avion este cel mai sigur de pe cer", a afirmat el, cu puțin timp înainte de decolarea de la Miami.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















2504 vizualizari

  • -4 (10 voturi)    
    Primul avion care te vindecă de COVID! (Marţi, 29 decembrie 2020, 22:50)

    Nyk1 [utilizator]

    Decolezi cu el având COVID, iar la aterizare nu mai ai nici COVID, nici alte griji!
  • +1 (7 voturi)    
    acest avion... (Miercuri, 30 decembrie 2020, 0:43)

    minus [utilizator]

    este proiectat prost, si de fapt are probleme aerodinamice care nu au fost rezolvate pentru ca nu pot fi rezolvate.
    Poate ca in 20 de luni au zgandarit softul cat au putut, dar aerodinamica a ramas aceeasi. Cat de sigur pe cer poate fi un astfel de avion,...astea sunt declaratii, dar urmatorul accident (Doamne fereste!) va distruge si Boeing si multe companii aeriene.
    • -1 (7 voturi)    
      Mda (Miercuri, 30 decembrie 2020, 11:39)

      TheFaime [utilizator] i-a raspuns lui minus

      Bine ca le stii tu pe toate. Uite ca esti off topic! Nu are pb de aerodinamica, a fost o pb de soft, that;s it! Si by the way, stiai ca pentru acest avion se fac componente in romania, intr-o fabrica din nordul tarii? Adica sau creat sute de locuri de munca, a mai fost construita inca o fabrica, investitii peste investitii..in concluzie, si romania are de supt de la tzatza avionului Boeing.
      • +3 (5 voturi)    
        E plina lumea... (Miercuri, 30 decembrie 2020, 15:08)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

        de oameni care cred ca le stiu pe toate. Aici ma includ pe mine si pe tine. Problema (ta) este ca eu pot dovedi "cu acte" ca am cunostinte de aerodinamica cu mult mai avansate decat tine. De fapt, ma indoiesc ca ai avea o perceptie corecta asupra portantei aripii, explicatia din manualele de fizica de liceu este falsa si ridicola.

        In plus faptul ca Romania este si ea implicata in proiectul MAX- asa cum spui- nu va tine avionul in aer, iar urmatoarul accident va inchide Boeing.

        Daca te bate gandul ca poate nu le stii chiar pe toate, poti urmari https://www.youtube.com/watch?v=PdYcJldzOdw
        Documentarul DW este partinitor, fara indoiala, dar poti gasi de pe la 9:23 ce a stricat aerodinamica. Softul doar corecteaza problemele de aerodinamica, sa speram cao va face bine.

        Dar poate tu ai fi fericit sa ai o masina care sa vireze dreapta fara soft si sa mearga "drept" doar cu ajutorul softului- asta asa, "off topic"?
    • +1 (5 voturi)    
      Corect (Miercuri, 30 decembrie 2020, 12:56)

      EuInsumi [utilizator] i-a raspuns lui minus

      Are motoarele mult prea mari și poziționate prea in față. Nu are niciun viitor
      • +2 (2 voturi)    
        asa este... (Miercuri, 30 decembrie 2020, 23:52)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui EuInsumi

        in linkul de mai jos este o descriere corecta, interesanta si bine documentata:
        https://www.seattletimes.com/seattle-news/times-watchdog/the-inside-story-of-mcas-how-boeings-737-max-system-gained-power-and-lost-safeguards/
    • -1 (5 voturi)    
      Nu văd de ce ai primit minus (Miercuri, 30 decembrie 2020, 14:58)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui minus

      Sunt numeroși postaci și minusaci aici pentru care America = good orice ar face.

      Ei nu știu că inginerii adevărați de la BOiNG, în majoritate bărbați albi heterosexuali, mulți poate chiar creștini, sunt înlocuiți sau pe cale să fie înlocuiți cu o echipă diversă și multiculturală, non-binară, de proiectanți de avioane. Aceasta din urmă va arăta lumii întregi că, la fel cum există un întreg spectru de genuri și identități sexuale, există și un spectru de airworthiness pentru avione; nu există doar cele care pot zbura fără să se prăbușească și cele care nu pot, există o întreagă plajă de valori intermediare pe care BOiNG le va explora alături de călătorii de pe avioanele lor!
      • +1 (1 vot)    
        sincer... (Miercuri, 30 decembrie 2020, 23:55)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        ma bucur ca "minusurile" au condus la cele scrise, care m-au facut sa rad minute bune... Din pacate, nu este deloc exclus sa se intample asta!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by