Boeing 737 MAX revine pe cerul Statelor Unite, după ce a fost imobilizat la sol 20 de luni
Avionul care a asigurat zborul AA718 a aterizat pe aeroportul LaGuardia din New York la 13:12 (18:12 GMT), cu 20 de minute mai devreme.
Acesta decolase, puțin după 10:40 (15:40 GMT), cu o sută de oameni la bord, din Miami, unde a fost desfășurat covorul roșu pentru a celebra revenirea aeronavei vedetă a Boeing.
După ce a petrecut 20 de luni la sol, 737 MAX a fost din nou autorizat să zboare în Statele Unite de la jumătatea lui noiembrie.
Cele două accidente s-au soldat cu 346 de morți, Lion Air în octombrie 2018 (189 morți) și Ethiopian Airlines în martie 2019 (157 morți).
Numărul doi al American Airlines, Robert Isom, a afirmat marți că 737 MAX "este un avion care a fost mai atent scrutat decât oricare altul. Suntem convinși că acest avion este cel mai sigur de pe cer", a afirmat el, cu puțin timp înainte de decolarea de la Miami.

Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Navalnîi prezintă imagini cu "palatul lui Vladimir Putin": 18.000 de metri pătrați, într-un complex de 7.000 de hectare, dotat cu teren de hochei, tunele spre Marea Neagră și podgorii VIDEO
Ultimele ore la Casa Albă: Trump l-a grațiat pe fostul său consilier Steve Bannon, acuzat de fraudă- UPDATE
Ursula von der Leyen: După patru ani lungi, Europa are un prieten la Casa Albă
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Poate ca in 20 de luni au zgandarit softul cat au putut, dar aerodinamica a ramas aceeasi. Cat de sigur pe cer poate fi un astfel de avion,...astea sunt declaratii, dar urmatorul accident (Doamne fereste!) va distruge si Boeing si multe companii aeriene.
In plus faptul ca Romania este si ea implicata in proiectul MAX- asa cum spui- nu va tine avionul in aer, iar urmatoarul accident va inchide Boeing.
Daca te bate gandul ca poate nu le stii chiar pe toate, poti urmari https://www.youtube.com/watch?v=PdYcJldzOdw
Documentarul DW este partinitor, fara indoiala, dar poti gasi de pe la 9:23 ce a stricat aerodinamica. Softul doar corecteaza problemele de aerodinamica, sa speram cao va face bine.
Dar poate tu ai fi fericit sa ai o masina care sa vireze dreapta fara soft si sa mearga "drept" doar cu ajutorul softului- asta asa, "off topic"?
https://www.seattletimes.com/seattle-news/times-watchdog/the-inside-story-of-mcas-how-boeings-737-max-system-gained-power-and-lost-safeguards/
Ei nu știu că inginerii adevărați de la BOiNG, în majoritate bărbați albi heterosexuali, mulți poate chiar creștini, sunt înlocuiți sau pe cale să fie înlocuiți cu o echipă diversă și multiculturală, non-binară, de proiectanți de avioane. Aceasta din urmă va arăta lumii întregi că, la fel cum există un întreg spectru de genuri și identități sexuale, există și un spectru de airworthiness pentru avione; nu există doar cele care pot zbura fără să se prăbușească și cele care nu pot, există o întreagă plajă de valori intermediare pe care BOiNG le va explora alături de călătorii de pe avioanele lor!