Doi băieți de 12 ani din Connecticut au câștigat 250.000 de dolari în timpul pandemiei, cu o metodă ingenioasă de a împodobi bradul, și au donat o parte din profit adăposturilor de animale.

O, brad frumos!Foto: flickr / Shandilee

La fel ca majoritatea copiilor de 12 ani, Ayaan și Mickey Naqvi iubesc tradițiile de Crăciun, precum prepararea de dulciuri și împachetarea cadourilor. Dar, mai presus de toate, le place să decoreze bradul cu ornamentele familiei, scrie CNN, citat de Mediafax.

Într-o zi, când cei doi frați din Connecticut agățau ornamentele, unul a căzut și s-a spart. Așa „s-a aprins beculețul” și s-a născut „Anchor”, o modalitate mai sigură de a agăța decorațiunile.

Anchor are un dispozitiv care fixează ornamentele în siguranță pe brad, în loc să fie agățate în mod convențional. Ayaan a testat Anchor în cadrul unui proiect școlar, anul trecut, iar când standul lor s-a aglomerat, a știut că el și fratele său au făcut un lucru măreț.

Invenția s-a transformat repede în afacere. „Fratele meu și cu mine am lucrat pentru a proiecta produsul, a-l breveta, a crea un site web, a calcula marjele de profit și am făcut propria noastră analiză de piață", a declarat Ayaan pentru CNN.

După ce au vândut de peste 1.000 de dolari în primele șase ore ale unui târg local de Crăciun anul trecut, băieții au decis să își prezinte produsul pe scară mai largă. În câteva luni, Good Morning America a prezentat produsul. La fel și QVC, unde s-a vândut de două ori.

În doar un an, Ayaan și Mickey au realizat venituri de peste 250.000 de dolari și au donat - și vor continua să doneze - 10% din profit către adăposturile de animale.

Deși băieții se bucură de succes, 2020 nu a fost un an ușor pentru a începe o nouă afacere. „Începerea unei noi afaceri cu doar trei luni înainte de criză și apoi brusc carantina și școala de acasă”, spune Ayaan. „Facem pași mici în fiecare zi și am fost atât de uimiți de toate răspunsurile pozitive pentru proiect!”, a adăugat el.