Donald Tusk cere excluderea FIDESZ din PPE, după veto-ul Ungariei la planul european de relansare

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 16 noiembrie 2020, 20:18 Actualitate | Internaţional


​Donald Tusk
Foto: Facebook
Polonezul Donald Tusk, președintele Partidului Popular European, cea mai mare familie politică din UE, a cerut luni excluderea partidului premierului ungar Viktor Orban din PPE, pentru a sancționa veto-ul exprimat de acesta, alături de Polonia, la planul european de relansare, scrie AFP.

"Oricine este împotriva principiului statului de drept este împotriva Europei. Aștept de la toate partidele din PPE o poziție clară pe acest subiect. Cei care se opun valorilor noastre fundamentale nu mai trebuie apărați de nimeni", a afirmat el, într-un mesaj publicat pe contul său de twitter.

Ungaria și Polonia au folosit luni dreptul de veto față de bugetul multianual și de capacitatea de împrumut europeană destinată finanțării planului de relansare economică, pentru a se opune noului mecanism care condiționează acordarea fondurilor europene de respectarea statului de drept (independența justiției, respectarea drepturilor fundamentale, independența presei etc).

Partidul de guvernământ din Polonia nu este membru PPE.

13 dintre cele 82 de partide membre ale PPE au cerut la începutul lui aprilie excluderea FIDESZ, partidul lui Viktor Orban, într-o scrisoare adresată președintelui PPE Donald Tusk.

Dar niciuna dintre marile formațiuni politice, începând cu CDU din Germania și Partidul Popular din Spania, nu s-au alăturat acestui demers.

Donald Tusk intenționează să relanseze procedura de excludere reclamată de cele 13 partide.

Ar fi a treia oară când o astfel de cerere ar fi discutată. Precedentele tentative au eșuat deoarece aliații FIDESZ din cadrul PPE, în special CDU, au refuzat să voteze excluderea.

FIDESZ este totuși suspendat sine die din martie 2019 din PPE.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5137 vizualizari

  • -14 (44 voturi)    
    Hai sa o spunem cu subiect si predicat (Luni, 16 noiembrie 2020, 20:27)

    filosoful.roman [utilizator]

    Polonia si Ungaria se opun cotelor impuse de UE de imigranti si propagandei LGBT.

    Cu alte cuvinte, sunt state cu guverne nationaliste, care vegheaza la securitatea si sanatatea, pe termen lung, a propriilor popoare.

    Or, Europa suicidara are alta viziune in acest moment...
    • +6 (30 voturi)    
      Belarus si Ucraina sunt mai potrivite in UE (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:57)

      fidelcastratu [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      pentru ca sunt natiuni europene. Maghiarii au venit din Asia, ce cauta ei in UE ? Se opun valurilor imigratiei ? Pai ei insusi sunt invadatori, recunoscuti istoric. Ce legatura au ei cu UE, atat timp cat au fost un popor vasal Imperiului Austriac? Am cunoscut multe natii la viata mea, dar pe departe rusii si ungurii sunt cei mai xenofobi ca si cultura.
      • -7 (17 voturi)    
        Nu stiu de unde ai venit tu cu Belarus si Ucraina (Luni, 16 noiembrie 2020, 23:46)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui fidelcastratu

        state non-membre UE.

        Eu spuneam doar de Ungaria si Polonia, state membre UE. In acest context, e irelevant trecutul lor istoric. Plus ca te-ai legat doar de Ungaria, de Polonia nu ai avut ce sa zici.

        Ai zis ca ungurii sunt xenofobi. Oare ce e mai rau, un popor xenofob precum ungurii sau unul deschis precum francezii, unde ploua cu atentate comise de teroristii pe care i-au adus de buna voie in propria casa?
    • +13 (31 voturi)    
      UE nu iti impune nimic, nene (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:06)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      nu te-a obligat sa aderi, se presupune ca, atunci cand ai aderat, ai acceptat si drepturile (banii aia de la UE cu care si HU si PL si-au refacut infrastructura, economia, etc, libera circulatie- de care Ro a profitat cel mai mult de ex, pt ca dupa 2007 s-a plecat masiv la munca), dar si obligatii, care implica sa respecti statul de drept, drepturile minoritatilor, independenta justitiei. UE nu a "inventat" nimic nou, de la bun inceput a fost construita pe respectarea drepturilor minoritatilor (inclusiv cele sexuale), inca din faza Phare, de ex, toate Cereril de finantare pt fonduri trebuiau sa isi asume principiile nediscriminarii. deci nu e ceva nou, neo-marxism sau ce naiba moflaiti voi acolo fara sa intelegeti, e de la bun inceput asa.
      Ca s-au trezit unii ca voi, spalati pe creier de neo-evanghelistii din US si BOR si s-a "activat" CpF- aia e de fapt problema, pt ca "minoritarii" nu au facut si nu fac nimic nou, ce e nou, de cativa ani, e avansul CpF-istilor, trumpismului si altor nationalisme care folosesc inclusiv religia ca sa manipuleze prostii ce pun botul la orice- inclusiv putinismul e un nationalism "ortodox").
      • -13 (23 voturi)    
        Propaganda progresista (Luni, 16 noiembrie 2020, 23:14)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Nu, la aderarea in UE niciun stat nu stia ca nucleul franco-german sau niste functionari controlati de glabalisti pot lua decizii in numele acelui stat care sa duca la disparitia natiunii respective asa cum o stim noi. Daca Merkel si Macron nu au nicio problema ca peste 300 de ani pe strazile din Berlin si Paris sa nu mai fie cetateni albi, ci doar pardo, e decizia poporului francez si german. Orban si poporul maghiar vor ca peste 300 de ani pe strazile din Budapesta sa se plimbe unguri asa cum ii stim noi. La aderare nu era deloc clar ca poporul german si francez nu se vor sinucide etnic singure, ci ca vor sa faca o sinucidere etnica in grup a tuturor popoarelor din UE.

        Constitutia Romaniei chiar zice la art 3, al 4: Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine. Daca ne era clar ce urmeaza, ne-am fi amendat Constitutia, nu? Ups, sper ca nu v-am dat idei. De fapt, nu de un amarat de articol din Constitutie se impiedica masinaria globalista.
      • -7 (27 voturi)    
        Mai studiaza istoria... (Luni, 16 noiembrie 2020, 23:38)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Constructia europeana actuala a aparut ca un raspuns la Al Doilea Razboi Mondial, mai exact ca o incercare de reconciliere intre Franta si Germania, astftel incat sa nu mai izbucneasca un razboi intre cele 2 state, in contextul Razboiului Rece.

        De asemenea, s-a constituit acesta alianta economica ca un cap de pod pt fortele SUA, tot in contextul Razboiului Rece. Nu s-a zis nimic initial, in 1950, de stramutarea unor populatii incompatibile sau de minoritati LGBT (nici nu exista atunci acest termen).

        Gandeste-te mai bine cine este spalat pe creier...Cine investeste bani masiv in propaganda? Cultele crestine? Sau altcineva?
        • +5 (11 voturi)    
          Care stramutare? (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:40)

          krank [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

          Nu exista nici o stramutare de populatii, exista migratie care e protejata de legi internationale. Si exista apararea drepturilor tuturor cetatenilor fara discriminari. Nu-ti place? Nimeni nu te tine cu forta in UE. Ai liber la Rusia care nu accepta LGBT si nici imigranti. Succes.
        • +4 (8 voturi)    
          UE e cea re-fondata in 1992, neicule (Marţi, 17 noiembrie 2020, 13:50)

          Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

          in urma tratatului de la Maastricht, pe urma in urma celui de la Lisabona i s-au extins prerogativele.
          Astea doua sunt actele de baza ale UE-TFUE cum se prescurteaza el.
          Noi la ACEASTA UE am aderat (ca si HU, PL etc) si in aceste tratate e stipulata nediscriminarea, tratament egal, respectarea statului de drept, alegeri libere, democratie etc. Nu am aderat la CE din 1952.
          Deci, mai ai de studiat mataluta istoria. Ca e evident ca nu stii absolut nimic despre VALORILE UE.

          Deci, propaganda crestinopata e cea care va inoculeaza si falsuri....asta in spiritul carei "porunci" din Biblie este, ca nu ma prind, sa va manipuleze cu minciuni si falsuri pe care si voi sa le propagati fara discernamant?
    • +5 (25 voturi)    
      Din ambele tari voteaza Phutin de fapt (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:18)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      si e de rasu-plansu', avand in vedere ce le-au facut rusii la ambele state in trecut!!!
    • +11 (27 voturi)    
      pai si atunci de ce nu respecta statul de drept (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Daca tot sunt asha de minunate in a-si apara popoarele de migranti si de LGBT, de ce nu se abtin de la a mutila statul de drept? De ce sa le dea apa la moara aparatorilor propagandei, cand ar putea sa fie in rest tari model si sa nu aiba nimeni de ce sa se ia de ele?


      Oare nu cumva scopul lor e sa prosteasca prostimea cu frici gen migratia si LGBT ca sa mascheze tendintele dictatoriale?
    • +11 (21 voturi)    
      Raportul anual al UE privind statul de drept (Luni, 16 noiembrie 2020, 23:30)

      Musculin [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Minciuna pe care o tot vantura Ungaria si Polonia cum ca nu ar exista criterii obiective care sa defineasca ce e statul de drept e doar ca sa pastreze o fatada onorabila fata de proprii cetateni: doar nu vreti sa recunoasca ca de fapt guvernele lor sunt cele care submineaza statul de drept si au apucaturi autoritare.

      Evident ca exista criterii obiective: Comisia Europeana publica un raport anual privind statul de drept in toate tarile membre, care e intocmit de experti dupa numeroase vizite in fiecare stat UE si intalniri cu functionarii din Ministerele de Justitie, Curtile de Apel, Procuratura, asociatii ale magistratilor, ONG-uri etc. si care e apoi supus la vot si adoptat de Parlamentul European.

      Puteti citi raportul si veti vedea acolo metodologia prin care s-a facut evaluarea, precum si o radiografie exacta a situatiei din fiecare stat membru:

      https://ec.europa.eu/info/policies/justice-and-fundamental-rights/upholding-rule-law/rule-law/rule-law-mechanism/2020-rule-law-report_en#documents

      Asta cu Ungaria si Polonia care stau de pavaza impotriva invaziei imigrantilor si a LGBT e doar praf in ochi ca sa nu vada oamenii mizeria si coruptia care colcaie in guvernele lor: “N-am furat noi banii de la UE, de fapt n-a vrut Comisia sa ni-i dea pentru ca-i toaca pe imigranti si pe LGBT. Mai bine sa fim saraci dar cu morala sanatoasa decat sa impartim banii cu azilantii si homosexualii”.
    • +10 (16 voturi)    
      Rapoartele UE pt HU, PL si RO (Luni, 16 noiembrie 2020, 23:48)

      Musculin [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Gasiti aici raportele UE privind statul de drept in fiecare tara membra - chiar in limba romana, ca sa vedeti ca evaluarea situatiei e cat se poate de obiectiva si n-are nimic de-a face cu refugiatii, LGBT, Soros, neo-marxistii, masonii sau reptilienii:

      Raportul privind statul de drept in Ungaria:

      https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:52020SC0316&from=EN

      Polonia:

      https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:52020SC0320&from=EN

      Romania:

      https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/HTML/?uri=CELEX:52020SC0322&from=EN
    • +3 (7 voturi)    
      Guverne nationalist sovine (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:37)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Guverne care calca in picioare justitia si presa libera. Guverne xenofobe care nu au nimic in comun cu valorile europene. Doar ca le plac foarte mult banii contribuabililor europeni. Europa trebuie sa le taie finantarea acestor ciumati iliberali.
  • -14 (40 voturi)    
    Grețoasă reprezentație antidemocratică... (Luni, 16 noiembrie 2020, 20:42)

    Nyk1 [utilizator]

    ...din partea acestui Donald Duck care-și urăște propria națiune.
    • +7 (21 voturi)    
      Imigrantii acuza imigratia (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:58)

      fidelcastratu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Sa nu uitam de originile si propasirea maghiarilor in actualul teritoriu ocupat cu forta.
      • -5 (7 voturi)    
        ce legatura au originile maghiarilor (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:05)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui fidelcastratu

        Cu politica actuala?
        Ca fapt divers, la data la care ungurii ajungeau in Europa nu exista nici-o formatiune statala pe teritoriul actualei Romanii.
        Vreo 200 de ani mai tarziu se vorbeste de niste micro-state.
        • 0 (0 voturi)    
          Cum? De unde acest fals? (Marţi, 17 noiembrie 2020, 19:59)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          De hiperboreeni ai auzit?
          Dar cât de întins era regatul lui Burebista?
          Unde erau românii pe 4 august 1919?
    • +7 (13 voturi)    
      Donald "Lame Duck" President... (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:17)

      Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ... este „figura mesianică” pentru care faci propagandă pe HN, yefreytor Nykola1
    • +8 (18 voturi)    
      nu propria natiune bre postacescu (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:25)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ci doar conducerea ei, aia care, spre exemplu, interzice avortul, precum coana Leana la noi acu 50 de ani. La fel cum si injuratul la Dragnea in exterior acu cativa ani nu era lipsa de patriotism, ci doar încercarea de instaurare a dictaturii in Romania.
      • -8 (14 voturi)    
        Scuza oricarui tradator, de la Iuda la Pacepa (Marţi, 17 noiembrie 2020, 7:52)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Si, acuma daca s-a interzis avortul in Polonia, inseamna ca orice polonez are dreptul sa-si tradeze tara si sa-i scoata pe taraba interesele sale strategice? Sa-i vanda retelele de spioni sau resursele strategice pe motiv ca s-a interzis avortul?
        Doar un avorton poate gandi asa. :)
        • +1 (5 voturi)    
          ??!!??!!??!!??? (Marţi, 17 noiembrie 2020, 17:18)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          Care interese strategice dom'le? Tu esti fost postac de-al lui Dragnea ramas somer? Adicatelea daca un partid e corupt si dictatorial, trebuie laudat in afara tarii ca sa nu aiba tarisoara de suferit? Asta e o apucatura strict bolsevica. Nu e pin la urma interesul tarii ca acel dictator/partid corupt sa dispara? Si fix placa asta o auzeam de la postacii PSD pe vremea cand Dragnea incerca incalecarea tuturor institutiilor si cine avea curajul sa zica ceca la Bruxelles era imediat catalogat ca dusman al poporului si al interesului national.
          • -1 (5 voturi)    
            Eu iti explic, dar tu nu vei intelege (Marţi, 17 noiembrie 2020, 20:22)

            CezarN [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Incepand din 827 si pana in 2020 in Anglia (si Marea Britanie) au fost 62 de regi si regine.

            Doar intr-o suta de ani (anii 1500) in Tara Romaneasca au fost vreo 50 de domnitori datorita celor care gandesc ca tine, cum ca tradam conducatorii corupti, nu tara. Vrajeala!

            Interesele majore ale unei tari nu tin de un conducator (fie el si corupt). Iar alierea cu dusmanii tarii pentru ca, chipurile, sa scapam de conducatorii corupti face MULT mai mult rau tarii decat bine. Iar in politica(fortand un pic nota, dar nu mult) dusmanii unei tari sunt toate celelalte tari (exceptand pe cele care te sprijina DIN INTERES).
            • -1 (3 voturi)    
              bati campii (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 14:50)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

              Ce legatura are numarul de domnitori din anii 1500?
              Si... de cand e UE-ul dusmanul Romaniei? Ideea asta ca orice alta tara ti-e dusman, si de aia nu trebuie sa iti critici conducatorii corupti, ca faci rau tarii, e gandire bolsevica, un mod de a intelege politica in tarile comuniste. Gunoiul trebuie ascuns sub pres, strazile trebuie asfaltate si copacii vopsiti cand vin sefii ai mari, sin in general,imaginea prezentata trebuie sa fie cat mai roz.

              In tarile libere nimeni nu se sfieste sa spuna adevarul, pe ideea ca o minciuna face mult mai mult rau decat un adevar incomod.
              • +1 (1 vot)    
                Ti-am spus ca nu o sa intelegi (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 18:55)

                CezarN [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                .
                • 0 (0 voturi)    
                  e totusi posibil (Joi, 19 noiembrie 2020, 1:15)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

                  ca tu sa nu intelegi ce spun eu?
  • -6 (14 voturi)    
    - (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:03)

    tomlin [utilizator]

    "... președintele Partidului Popilar European ..."

    popular era mai de acolo

    Mulțumim, am corectat!
  • -9 (39 voturi)    
    Donald Tusk (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:10)

    sysrq [utilizator]

    Un ramolit cu pluta pe conductă. Polonia și Ungaria sunt motoarele normalității din UE. Restul sunt praf și pulbere
    • +7 (23 voturi)    
      Asta e tare (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

      Deci leaganul civilizatiei in UE s-a mutat in Ungaria si Polonia =))))

      Si restul, de la Austria la Germania, de la Franta la Spania, sau dinspre Finlanda pana-n Danemarca, sunt niste societati putrede. Ai prins miezul, ce sa zic.
      • -4 (10 voturi)    
        Da (Marţi, 17 noiembrie 2020, 7:34)

        sysrq [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        "Deci leaganul civilizatiei in UE s-a mutat in Ungaria si Polonia =))))"
        Este evident!
        • +2 (4 voturi)    
          clar ca lacrima as zice (Marţi, 17 noiembrie 2020, 17:19)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui sysrq

          Io chiar ma intreb cum de nu vede si restul lumii chestia asta =))))))))))
      • -3 (7 voturi)    
        Așa este (Marţi, 17 noiembrie 2020, 17:39)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Dovadă că atacul terorist de acum câteva săptămâni s-a petrecut la Viena și nu la Budapesta.

        Budapesta, Praga, Varșovia, Bratislava - sunt orașe în care te poți plimba liniștit pe stradă și la ore târzii din noapte, prin toate cartierele, fără să pățești nimic.
  • -4 (36 voturi)    
    Totusi, trebuie definit statul de drept (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:12)

    CezarN [utilizator]

    Ce intelege UE prin asta? Miza este mare si nu putem lasa la liberul arbitru al statelor mari din UE stabilirea ad hoc, de la caz la caz, a ce este "statul de drept". E de bun simt.
    Nu este un cos cu simple enunturi in care birocratii nealesi de la Bruxelles pun si scot constrangeri dupa bunul plac al celor care i-au pus acolo.
    Vad ca articolul face un minim efort de a defini statul de drept in doua-trei cuvinte si un etc(independența justiției, respectarea drepturilor fundamentale, independența presei, etc). Laudabil pentru autorul articolului, insa in mod evident statele,diplomatii si juristii nu pot lucra cu acest enunt.
    Si partea cea mai sensibila este aia cu "drepturile fundamentale", caci asta se pare ca este cuiul lui Pepelea in aceasta controversa. Stapanii birocratilor par sa includa aici, cu de la sine putere, si drepturile minoritatilor sexuale de a se casatori si a infia copii si, mai mult, dreptul lor de a rescrie istoria si cultura unui popor, de a stabili agenda educationala in functie de interesul lor de grup minoritar si de a impune majoritatii, care nu a avut norocul de a se naste LGBT, aceste aberatii. Odata cu asta, ideologia de gen se vrea farul calauzitor al UE si nimeni nu are dreptul de a se opune. Acesta fiind, de fapt, pacatul capital al celor doua tari, Polonia si Ungaria - se opun, deci trebuiesc pedepsite.
    Acuma, cand spunem "drepturile omului" ar trebui sa ne raportam la Declarația Universală a Drepturilor Omului asa cum a fost adoptată la 10 decembrie 1948, prin Rezoluția 217 A în cadrul celei de-a treia sesiuni a Adunării Generale a Organizației Națiunilor Unite, unde nu se pomeneste de aceste pretentii aberante ale unei minoritati, motiv pentru care a fost declarata "depasita" de aceste minoritati.
    Depasita, depasita, insa, chiar admitand asta [personal, nu cred], nu se poate pune in locul ei ceva cu de la sine putere de catre niste functionari de la Bruxeles, ci este dreptul statelor membre de a negocia o alta declaratie.
    • -7 (19 voturi)    
      - (Luni, 16 noiembrie 2020, 21:57)

      tomlin [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      "Totusi, trebuie definit statul de drept"

      definitia e simpla: cum vrea germania si ppe !
    • -9 (17 voturi)    
      .... evident ai dreptate ..... (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:01)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Adaug faptul ca, in esenta, este inceputul atacului la suveranitatea nationala a tuturor tarilor din EU. Si pentru ca nu se va vota asa ceva prea curand in parlamentele nationale se incearca tat felul de tertipuri pentru punerea "la colt" a tarilor care nu accepta ingerintele interne ale UE. Tot raul spre bine - pozitiile lui Orban in Ungaria si a PIS in Polonia se vor intari.
    • +9 (19 voturi)    
      pai principiile statului de drept sunt enuntate (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:32)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      E, spre exemplu, comisia de la Venetia, si mai sunt si alte organisme.

      Iar ideea de baza a statelor mari e ca e dificil sa-si mai convinga cetatenii sa doneze parte din taxele platite catre tari din est pentru dezvoltare, iar tarile alea sa foloseasca banii pentru imbogatirea catorva analfabeti catarati in varful puterii si care prostesc prostimea cu 100 de lei ca la noi sau cu sloganuri nationaliste, ca prin vecini.
    • +2 (8 voturi)    
      Mai..mai (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:45)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Cum incearca propagandistii anti-UE sa ne prosteasca in fata...Ce face UE e foarte ambiguu vezi domne, nu stim ce e stat de drept, justitie independenta, presa libera..nu...mister total....dar vai ce bine stim noi ca Polonia si Ungaria au dreptate...oh...acolo nu mai e nici un dubiu....Poate prinde la prosti propaganda asta...
  • +3 (21 voturi)    
    ... (Luni, 16 noiembrie 2020, 22:03)

    g01an [utilizator]

    voi fi curios cum se pozitioneaza PNL si PMP pe aceasta tema. chiar si o abtinere ii face complici cu ce face v. orban.
  • +6 (12 voturi)    
    are dreptate! (Marţi, 17 noiembrie 2020, 8:08)

    mongolul [utilizator]

    FIDESZ si UDMR nu au ce cauta in PPE. (PPE nu inseamna UE.)
    Nu au doctrina politica foarte clara. Colaboreaza -fara jena- cu social-democratii. Sunt eurosceptici. Ba chiar nationalisti. Nu agreeaza democratia, decat daca li se rezolva problemele. Iar problema lor e recrearea unui imperiu.(Mitul "Ungariei Sf.Stefan".) Au mentalitate DAESH(ISIS) si vor sa manipuleze institutiile democrate.
    Tusk da dovada de viziune corecta si curajul de a spune lucrurilor pe nume. Merita sprijinit!
  • +10 (12 voturi)    
    mai copii, (Marţi, 17 noiembrie 2020, 8:10)

    mongolul [utilizator]

    nu va mai lasati manipulati!
    Tusk nu cere excluderea Ungariei din UE; doar eliminarea FIDESZ din PPE. Eu cred ca trebuie sa ceara si eliminarea UDMR. Aceeasi Marie, cu alta palarie.
  • -7 (17 voturi)    
    Judit Varga, ministrul ungar al Justiţiei (Marţi, 17 noiembrie 2020, 8:20)

    freestyle [utilizator]

    Ungaria declară, în acord cu părinţii fondatori ai Uniunii, că Europa ori va fi creştină şi umanistă, ori nu. Majoritatea maghiarilor şi a europenilor consideră cu tărie că Europa nu ar trebui să renunţe la identitatea sa şi la valorile fundamentale care fac din Europa cel mai viabil continent al lumii, În 2004, când Ungaria a aderat la UE, nu a spus Da unei Europe federaliste, nu a zis Da globalismului şi mai ales nu Statelor Unite ale Europei, ci a zis Da unei alianţe bazată pe state naţionale puternice care se ajută şi se respectă reciproc.
    Ungaria, când s-a alăturat UE, nu a renunţat la acea parte a suveranităţii sale naţionale prin care să poată decide cu cine doresc maghiarii să trăiască împreună în propria ţară. Nu au spus Da, în momentul aderării la uniune, pentru ca Bruxelles să definească Ungariei ce consideră a fi o familie, ce se numeşte o căsătorie şi cine poate adopta copii în Ungaria şi în ce condiţii.
    Nu este adevărat că, pe timpul crizei migranţilor, Ungaria nu a fost solidară cu celelalte state membre, ea a cheltuit sute de miliarde de forinţi pentru a proteja graniţele Europei şi încearcă să ajute la nivel local oamenii nevoiaşi. Ungaria este de părere că nu problema trebuie adusă în Europa, ci ajutorul trebuie dus acolo unde este nevoie. Nu Ungaria a atacat celelalte state membre din cauza politicii lor privind migraţia, ci invers.
    Nu Ungaria atacă Bruxelles-ul şi alte state membre cu diverse acuzaţii deghizate sub masca statului de drept, ci invers. Nu Ungaria critică statele membre ale UE în care nu există Curte Constituţională, sau parchetul este controlat direct de guvern, sau în care judecătorii sunt numiţi de actori politici, ci invers.
    Nu Ungaria a solicitat verificarea statului de drept în acele state membre în care au existat recent atacuri brutale împotriva creştinilor, unde apar din ce în ce mai des atrocităţi antisemite, ci aceste state au solicitat verificarea statului de drept în Ungaria...
    • +3 (11 voturi)    
      exact ce spuneam: (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:00)

      mongolul [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      FIDESZ (nu Ungaria), este un partid nationalist, care vrea sa transforme UE intr-o alianta de state. Nu o uniune.
      Nici nu se gindeste la o integrare a statelor UE. Nici macar economica. Ce sa maI vorbim de moneda unica etc.
      Calul troian al rusilor in UE....
      Iar drepturile minoritarilor, doar in ce priveste minoritatile nationale. (Maghiare, de pe teritoriul vecinilor. Nu va ginditi la mai mult... sau -Doamne fereste!- viceversa.)
      In ce priveste crestinismul eurpean, la ce se refera FIDESZ? Catolicism? Protestanti? Ortodocsi? Europa nu e unitara confesional. De mult. Nici Ungaria nu e....... Deci?
    • +3 (11 voturi)    
      Esti confuz (Marţi, 17 noiembrie 2020, 10:48)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      Anti-globalist e incompatibil cu a fi european si a fi european e incompatibil cu a fi nationalist isteric. Alege.
      • -1 (9 voturi)    
        Unde scrie asta in tratatele de fondare a UE ?? (Marţi, 17 noiembrie 2020, 11:32)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui krank

        Un link, ceva ...
        Sau e de la tine, acuma ai primit-o pe flux si ai facut copy/paste. :))
      • 0 (8 voturi)    
        textul (Marţi, 17 noiembrie 2020, 13:10)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui krank

        este un citat din ce a scris Judit Varga pe facebook. articolul a aparut in evz. eu nu am nici o confuzie. uniunea trebuie sa fie o alianta de state nationale independente. fundamentul Europei actuale este civilizatia iudeo-crestina. ceea ce se intampla acum este o agresiune ideologica de tip totalitarist.
        • +1 (5 voturi)    
          Atunci Judit Varga e nationalista isterica (Marţi, 17 noiembrie 2020, 20:00)

          Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

          Faptul ca e ministru al Justitiei din partea FIDESZ e un argument in acest sens. Afirmatiile pe care i le citezi sunt si ele un motiv sa fie considerata astfel.

          Daca Judit Varga nu mai e de acord cu ce a semnat Ferenc Gyurcsány (Tratatul de la Lisabona), atunci de ce nu cere retragerea Ungariei din acel tratat? Doar acum la putere la Budapesta sunt Orban si ceilalti Putin-fiúk.

          Opiniile tale privind modul in care e organizata UE le-ai putut exprima la alegerile europarlamentare, votand un partid care sa le reprezinte. Numai ca, ghinion, majoritatea europenilor au decis altceva.
      • -2 (6 voturi)    
        Krank? deci in fond nu e uniunea Europeana (Marţi, 17 noiembrie 2020, 18:47)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui krank

        E Uniunea Globala?
        Pai noi n-am semnat/votat pentru asa ceva mai Krank.
        Nu am votat ca un etiopian comunistoid sa fie alfa si omega sanatatii pe planeta sau ca Venezuela si Iranul sa fie decidenti in problemele drepturilor omului.
  • -5 (11 voturi)    
    Donald Tusk (Marţi, 17 noiembrie 2020, 11:12)

    Ibit [utilizator]

    Pare a fi o clona a Monicai Macovei in Polonia .....
    A-ti ataca propria tara , nu este normal , intr-o lume normala !
    • +5 (9 voturi)    
      De cand e Donald Tusk ungur? :)) (Marţi, 17 noiembrie 2020, 17:53)

      Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      FIDESZ este partidul de guvernamant din Ungaria, iar Tusk este polonez. Deci unde-si ataca PROPRIA tara? Plus ca nici macar nu ataca Ungaria in ansamblu, ci FIDESZ, adica partidul de guvernamant.

      Si unde isi ataca Monica Macovei propria tara? De cand poti pune semnul egal intre PeSeDea si Romania? Ori ai ramas cu mintea blocata in vremea "Dai in mine, dai in tine, dai in fabrici si uzine/ Dai in scoli, laboratoare, dai in clasa muncitoare"?
  • -1 (1 vot)    
    i-auzi! (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 18:20)

    srpc [utilizator]

    adica primirea de imigranti musulmani se cheama regula a statului de drept? interesante abordari :)))
    • +1 (1 vot)    
      E vorba de coruptie, nu de migranti (Miercuri, 18 noiembrie 2020, 18:55)

      Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Istvan Tiborcz, ginerele lui Orban, s-a imbogatit din contractele cu statul. Exact ca si fiul lui Dragnea. Ungaria e in topul coruptiei in UE, la egalitate cu Romania, doar Bulgaria e mai sus. Dar daca tu vrei sa o tii ca gaia-matu' cu imigrantii, traind intr-o "realitate alternativa", plina de "fapte alternative", problema ta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by