Bill Barr atacă dur "militantismul laic": A generat violențe urbane, abuz de droguri și familii dezintegrate

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 24 septembrie 2020, 10:52 Actualitate | Internaţional


William Barr
Foto: REX / Shutterstock Editorial / Profimedia
Secretarul american al Justiției a atacat violent miercuri "militantismul laic" care este de vină, potrivit acestuia, pentru numeroase flagele sociale în Statele Unite, scrie AFP.

Cu 40 de zile înainte de alegerile prezidențiale, unde religia va juca un rol central, Bill Barr, unul dintre stâlpii administrației Donald Trump, a participat la un mic dejun cu rugăciune organizat de catolici.

Religia este un factor "de reținere", de "libertate" care are un rol de jucat în viața publică, a afirmat ministrul, el însuși catolic.

Dar, în cursul ultimilor 50 de ani, "morala tradițională s-a erodat și partizanii laicității au reușit adeseori să elimine religia din școlile noastre și din viața publică", a acuzat Barr.

Vorbind despre separarea religiei de stat, Barr a afirmat că “militanții seculariști au confiscat de mult acest slogan” în încercarea de a scoate religia din viața publică și din discuțiile legate de binele public. Aceștia au înlocuit religia “cu o nouă ortodoxie care este activ ostilă religiei”, a subliniat el, potrivit catholicnewsagency.com.

În opinia sa, această retragere din scenă a religiei s-a tradus printr-o "creștere puternică a violenței urbane, a consumului de droguri și a dezintegrării familiilor".

Președintele Trump mizează pe alegătorii de dreapta, religioși, pentru a câștiga un al doilea mandat. Acesta urmează să numească sâmbătă un nou judecător la Curtea Supremă iar o magistrată cu valori creștine tradiționale, Amy Coney Barrett, este cotată ca favorită.

Dacă alegerea președintelui este confirmată de Senat, Curtea Supremă va deveni ancorată în zona de dreapta. Această instituție tranșează soarta unor subiecte precum avortul sau drepturile homosexualilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2372 vizualizari

  • +12 (54 voturi)    
    Exact (Joi, 24 septembrie 2020, 11:14)

    tudor74 [utilizator]

    Asta era problema, ateismul ! Daca v-ati ruga mai mult si ati sta mai mult in genunchi in fata unui popa nu ar mai fi existat impuscaturi in masa in scoli!

    SI evident COVID este pedeapsa zeului crestin pt legalizarea casatoriilor gay, nu-i asa? Repede, ardeti pe cativa eretici pe rug sa il impacati pe zeu!
    • -11 (35 voturi)    
      Exact așa, nu ar mai fi. (Joi, 24 septembrie 2020, 12:41)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      Dar nu poți pricepe, nu ai neuronii necesari.
    • -8 (36 voturi)    
      se sta in genunch (Joi, 24 septembrie 2020, 12:50)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      numai in fata lui Dumnezeu. si pana la urma care este faza? fiecare sta in genunchi in fata cui vrea el. tu nu stai in fata partenerului? zic eu ceva? sa va fie de bine.
  • +9 (51 voturi)    
    Bah, 'inteligentule'! (Joi, 24 septembrie 2020, 11:32)

    Andy500 [utilizator]

    Sa-ti aduc aminte de Inchizitie? Cum au aparut protestantii?
    Sau, mai recent, jihadistii?
    Tare buna mai e religia, bah, faraoane!
    • -7 (27 voturi)    
      Cap ai, minte ce-ți mai trebuie?! (Joi, 24 septembrie 2020, 15:26)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Să-ți aduc aminte de comunismul și nazismul ambele violent atee?

      Da, religia creștină are un rol motalizator și de civilizare. Ea a inventat liberul arbitru și caritatea. Desigur că astea sunt ceva ce depășesc cu mult puterea ta de înțelegere.
  • +9 (47 voturi)    
    flagel (Joi, 24 septembrie 2020, 11:34)

    Ademordna [utilizator]

    Are dreptate, militantismul asta laic a dus la multe tristeți.
    Nu se compara cu militarismul extremist creștin și rasist care e doar pe primul loc, de departe, la numărul de acte teroriste și la numărul de victime în Murica, mai ales de când Barr se jupanul lui îl susțin pe fata.
    • -7 (23 voturi)    
      Ce ar fi să-ți încordezi neuronu'? (Joi, 24 septembrie 2020, 15:31)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

      Și să ne dai niște exemple de „acte teroriste creștine”?
  • +13 (35 voturi)    
    Jerry Falwell Jr. (Joi, 24 septembrie 2020, 11:35)

    AntonH [utilizator]

    Numeroși oameni „religioși” și „conservatori” pot contrazice aceste afirmații. Poporul român știe de mult, de aici zicala „fă ce zice popa, nu ce face popa”.
  • -7 (47 voturi)    
    "Relativismul moral" a divizat puternic Occidentul (Joi, 24 septembrie 2020, 11:44)

    animatron [utilizator]

    S-a ajuns la o polarizare, la pozitii extreme in ambele tabere, cea "ateista" si cea "religioasa".

    Ateistii, folosind ideea initial neutra de "laicitate", au declansat un asalt pe toate fronturile societale contra religiei, sentimentelor religioase, organizatiilor clericale, educatiei care includea principii morale religioase.

    Din pacate, "relativismul moral" s-a dovedit mai mult distrugator de stabilitate si creator de haos/anarhie sociala decat potentator si implinitor la nivel individual/colectiv pentru occidentali (restul planetei are cu totul alte atitudini fata de religie/laicitate).

    Exista sondaje facute periodic, de catre Gallup si Pew Research Center, in USA.

    Gallup, in 2017, in USA:

    -credeti in Dumnezeu? DA 87% (cu nuante in functie de intensitate, varsta, rasa, etc).

    Pew research center, 2019, pe 35.000 adulti:

    -cred cu certitudine ca exista Dumnezeu: 63%
    -inclin sa cred ca exista Dumnezeu: 20%
    -nu sunt sigur 5%
    -nu stiu 1%
    -nu cred in Dumnezeu: 9%

    Cand e vorba de "grupuri religioase", credinta in Dumnezeu e foarte puternica la:

    -Martorii lui Iehova 90%
    -Protestantii afro-americani 89%
    -Evanghelistii 88%
    -Mormonii: 86%
    -Musulmanii: 84%
    -Protestantii albi "traditionali": 66%
    -Catolicii: 64%
    -Ortodocsii: 61%
    -Hindusii: 41%
    -Evreii: 37%
    -Budisti: 29%


    Ce cred electorii despre religie in functie de partidul pe care-l simpatizeaza:

    Religia face mai mult bine decat rau in America:
    Democratii: DA 44% Republicanii DA 71%

    Religia aduce mai multa moralitate in societate:
    Democratii: DA 41% Republicanii DA 68%

    Religia isi pierde influenta in America:
    Democratii: DA 74% Republicanii DA 83%

    Pierderea aceasta e un lucru rau pt societate:
    Democratii: DA 27% Republicanii DA 63%

    Daca priviti atent cifrele veti observa ca exista un bazin electoral "religios" important la democrati, probabil un sfert din simpatizantii PD ar fi sensibili la atacurile contra religiei in general.
    Acestora li se adreseaza dl Barr, e vorba de stanga "social-crestina".
    • +10 (30 voturi)    
      justificarea habotniciei (Joi, 24 septembrie 2020, 12:53)

      troncota [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      asa vrea lumea. Exista multi ignoranti pe lumea asta, ce-ar fi sa eliminam vaccinurile pentru ca asa cred un numar important de oameni? Cu ce e diferit fata de regimurile islamice care si ele se bazeaza pe prostia gloatei?
  • +10 (40 voturi)    
    mai ales Allah akbar (Joi, 24 septembrie 2020, 11:44)

    MG [utilizator]

    acilea în Irlanda, intre 1960 și 1998 avem un total de 3532 de morți și 47500 de răniți în conflicte RELIGIOASE, asta fără diferențe de rasă!

    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Troubles

    Despre ce militantism vorbește personajul? Prostia este prostie peste tot.
    • -7 (33 voturi)    
      De ce vrei sa ne aburesti? (Joi, 24 septembrie 2020, 12:49)

      Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Dusmaniile dintre irlandezi decurgeau in principal din optiunile lor politice: unii erau loialisti si vroiau ca Irlanda de Nord sa ramina la Marea Britanie iar altii erau unionisti si vroiau ca ea sa se alipeasca Republicii Irlanda. Faptul ca loialistii erau protestanti iar unionistii erau catolici este o simpla coincidenta. Trebuie sa fii de o rea credinta monumentala ca sa sustii ca ura dintre ei era de natura religioasa si nu de natura TERITORIALA.
      • +15 (25 voturi)    
        Why not both (Joi, 24 septembrie 2020, 15:31)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

        Asa cum spune un mare filozof, anume Cmdr Riker, de ce nu amandoua?

        Corect, conflictele din Irlanda de Nord nu au fost DOAR motivate de diferentele religioase, dar religia a alimentat la greu conflictul!
        • 0 (0 voturi)    
          Pai uite de ce not both (Vineri, 25 septembrie 2020, 14:15)

          Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Fiindca de indata ce situatia teritoriala a fost stabilizata prin acordul din Vinerea Mare, frecusurile religioase au disparut. Deci conflictul nu era de esenta religioasa. Understunden?
    • -7 (25 voturi)    
      ce are *** cu prefectura (Joi, 24 septembrie 2020, 13:16)

      idealogul [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Exact despre ce prostie vorbesti ca nu inteleg.
      In irlanda de Nord a fost o lupta intre irlandezii care erau poporul ocupat si dorea eliberare si englezii care erau invadatorii si doreau sa continue ocupatia.
      E adevarat ca erau de religii diferite dar in toata istoria exista mii de cazuri de invadatori-ocupati care s-au macalarit mai rau de cat in irlanda si avea ACEEASI RELIGIE.
      Daca englezii nu cucereau Irlanda si nu provocau acolo un genocid nu se ajungea la "The_Troubles" INDIFERENT DE RELIGIA PARTILOR.
  • -11 (45 voturi)    
    Nu religia in sine deranjeaza... (Joi, 24 septembrie 2020, 12:11)

    Sparafucile [utilizator]

    Ci faptul ca ea genereaza IDENTITATI si coaguleaza MAJORITATI. Este exact ce vrea sa distruga stînga neo-marxista. Toate identitatile si toate majoritatile trebuie pulverizate pentru a permite nasterea unui nou om, cu doi parinti inconfundabili: Parinte 1 si Parinte 2.

    Dar sa-l consolam pe dl Barr: pina la urma chiar si cei mai inversunati atei crapă.
  • +7 (39 voturi)    
    Barr e un ayatolah crestin (Joi, 24 septembrie 2020, 12:43)

    bimor [utilizator]

    Cu nimic diferit fata de fanaticii islamisti care vor ca Statul sa fie guvernat de legi religioase. Sharia crestina.
    • -7 (19 voturi)    
      nu sti (Joi, 24 septembrie 2020, 14:42)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui bimor

      dar vorbesti. Coranul nu este numai o carte de rugaciune. Islamul nu este numai o religie. este vorba despre o ideologie cu tot ce decurge din asta.
      dreptul din tarile crestine are la baza cele 10 porunci. deci Biblia a influentat in mod pozitiv evolutia dreptului in lumea crestina. nu pot sa cred ca nu esti de acord cu:
      Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
      Sa nu ucizi.
      Sa nu fii desfranat.
      Sa nu furi.
      Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
      Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.
      nu exista si nici nu poate exista o sharia crestina.
      ce scri tu este mai mult decat rea credinta. si nu uita ca islam inseamna supunere.
  • -6 (22 voturi)    
    Barr are dreptate (Joi, 24 septembrie 2020, 15:45)

    Amerlocu [utilizator]

    E suficient să vezi centrele orașelor mari sufocate de criminalitate, corupție, droguri și mizerie, cu biserici abandonate, față de suburbiile înconjurătoare, curate, civilizate, înfloritoare unde sunt biserici cu parcările mereu pline Duminica. Suburbii cu școli bune, unde de regiulă predarea religiei e obligatorie și unde poți să-ții lași casa sau mașina mereu deschise pentru că nu există nici urmă de criminalitate.

    Apropos de asta, în 2017 media „progresistă” s-a sufocat de indignare când a aflat că soția vicepreședintelui Pence preda ore de artă la un liceu catolic de lângă Washington DC ce nu admite elevi sau angajți LGBT, unde religia e materie obligatorie, iar școala era lispită de „diversitate” minoritarii fiijnd practic inexistenți.

    După ce ăștia au făcut spume la gură dujmanii de la FOX au dat lista copiilor și nepoților congreemenilor de stânga ce urmau cursurile oribilei școli rasist-obscurantiste. Și mai fain a fost faptul că nu au găsit NICI MĂCAR o odraslă din asta progresistă care să urmeze una din școlile publice atee și „prodund integrate”. Chiar și fetele lui Obama erau eleve la un liceu creștin de quacker-i (Sidwell Friends School) din Maryland unde de asemenea LGBT-eii descopeirti sunt exmatriculați sau concediați pe loc, iar ele erau singurele pete de culoare :)
  • +8 (24 voturi)    
    Un fanatic extremist (Joi, 24 septembrie 2020, 15:57)

    lenty [utilizator]

    Hai cu desfiintarea democratiei si instaurarea teocratiei. Nemernicii astia fanatici fac praf mostenirea laica a Americii.
    • -6 (18 voturi)    
      America are temelii creștine (Joi, 24 septembrie 2020, 16:54)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui lenty

      Dacă ai văzut vreodată o bancotă americană, pe ea apare deviza țării care e „In God we trust” (Credem în Dumnezeu), care de asemenea apare pe orice act oficial al autorităților americane. Orice jurământ legal american se încheie cu formularea „So help me God” (Așa să-mi ajute Dumnezeu). În orice hotel american vei găsi o Biblie. Asta e. Nimeni nu te oblogă să-ți placă Ameica și cu atât mai puțin să vii aici...
  • +6 (16 voturi)    
    fanii lui Trump: (Joi, 24 septembrie 2020, 16:35)

    4real [utilizator]

    uitati-va la tarile islamice, sunt conduse de extremisti nebuni care si-au distrus si saracit populatia.
    Tot fanii lui Trump: vrem si noi asa ceva.
  • -2 (8 voturi)    
    Felicitari lui William Barr! (Joi, 24 septembrie 2020, 21:48)

    filosoful.roman [utilizator]

    Unul dintre putinii politicieni americani care spun lucrurilor pe nume, pt care moralitatea si normalitatea reprezinta mai mult decat niste cuvinte scrise pe hartie.
    • 0 (8 voturi)    
      Un medieval pupator de cadavre (Vineri, 25 septembrie 2020, 0:19)

      leopol [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Vrei sa faci sluj la popi? Da fuga in Arabia Saudita. Sau mai asteapta un pic ca vine ea in America.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by