Alegeri SUA: Trump refuză să se angajeze la transferul paşnic al puterii

de DP     HotNews.ro
Joi, 24 septembrie 2020, 6:13 Actualitate | Internaţional


Donald Trump
Foto: Captura YouTube
Preşedintele american, Donald Trump, a refuzat miercuri să se angajeze la transferul paşnic al puterii în cazul înfrângerii la alegerile de la 3 noiembrie, atrăgându-şi reacţiile indignate din partea adversarului său democrat, Joe Biden, dar şi din propria tabără, notează AFP, citat de Agerpres.

"Va trebui să vedem ce se întâmplă", a declarat Donald Trump în cursul unei conferinţe de presă la Casa Albă. El fusese întrebat de un jurnalist dacă îşi ia angajamentul să asigure un transfer fără violenţă al puterii indiferent de rezultatul alegerilor în care se confruntă cu democratul Joe Biden.

În prezent depăşit în sondaje, preşedintele republican se plânge regulat de condiţiile organizării scrutinului şi afirmă că votul prin corespondenţă este o sursă de potenţiale fraude. Această aserţiune nu este demonstrată, iar votul prin corespondenţă ar urma să fie mult mai utilizat în acest an din cauza pandemiei de COVID-19.

Donald Trump a părut să îndemne miercuri la anularea buletinelor trimise prin poştă. "Să scăpăm de aceste buletine şi va fi foarte paşnic, nu va fi un transfer cu adevărat, va fi o continuare", a spus el. Joe Biden a reacţionat imediat la afirmaţiile omului de afaceri republican care avansează frecvent ideea că nu va recunoaşte rezultatul alegerilor.

Donald Trump a formulat aceeaşi ameninţare cu prilejul scrutinului din 2016 pe care l-a câştigat în faţa lui Hillary Clinton.

"În ce ţară trăim? Abia îmi vine să glumesc. Vreau să spun, în ce ţară ne aflăm? El spune lucrurile cele mai iraţionale, nu ştiu ce să zic", a declarat candidatul democrat. Senatorul republican Mitt Romney, care i se opune de multe ori preşedintelui, a reacţionat cu indignare la rândul său. "Transferul paşnic al puterii este fundamental pentru democraţia noastră: fără asta, este Belarus. Orice sugestie a unui preşedinte că s-ar putea sustrage de la această garanţie constituţională este în acelaşi timp de neimaginat şi inacceptabilă", a scris el pe Twitter.

Declaraţiile ambigue ale preşedintelui Donald Trump se înscriu într-un context tensionat în Statele Unite.

Decesul judecătoarei de la Curtea Supremă Ruth Bader Ginsburg îi oferă preşedintelui posibilitatea de a numi un nou judecător în cadrul acestei instituţii fundamentale din democraţia americană, pentru că tranşează marile probleme ale societăţii, ca dreptul la avort sau portul de armă.

Înalta Curte, care arbitrează, de asemenea, litigiile privind alegerile prezidenţiale, ar urma să fie ancorată durabil în tabără conservatoare cu trei numiri făcute de Donald Trump.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11731 vizualizari

  • +28 (94 voturi)    
    bye-bye Mr. Trump (Joi, 24 septembrie 2020, 7:21)

    ..13 [utilizator]

    Numai prostavanii te vor mai vota.

    America - mama democratiei - a fost tarata mult prea jos de acest personaj plin de ifose si de un tupeu maxim.
    • +20 (60 voturi)    
      ...este un amerikakan sTrump... (Joi, 24 septembrie 2020, 8:22)

      baligosul [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      sTrump parcă este venit de pe altă lume, trăiește cu impresia că fără el la Casa Albă Amerikia Imperialia se va prăbuși repede...Păi el a știut situația de cînd s-a înscris în capania electorală acum 5 ani că statul al cărui cetățean era se pregătea să devină cel mult a-2-a putere economică a lumii, doar militar va mai sta un pic acolo sus, dar doar un pic, că RP China + Rusia vin puternic din spate, anul acesta RP China va deveni cea mai puternică economie a lumii, este una dintre marile puteri financiare mondiale, că dacă scriu despre puterea industrială, asta deja se încadrează la expresia producătorul mondial, în 2017 90% din tractoarele vîndute în lume erau produse în RP China, producătorii cu tradiție au devenit niște simpli comercianți...Și nebunul sTrump ia fel de fel de măsuri care generează resentimente printre aliați și parteneri economici... TOTAL, companie franceză, a făcut mari investiții în Iran, iar Amerikia de sub sTrump vrea să impună embargouri Iranului, Venezuela, care nu vrea sub ,,umbrela" Amerikia Imperialia,și ea este sub embargouri, sTrump speră că dacă pe piață nu va ajunge petrol extras de iranieni și de venezueleni, poate va fi loc pentru petrolul extras din Alaska de Amerikia. Lumea se îndepărtează de transportul bazat pe hidrocarburi, și Amerikia vrea să-și impună petrolul pe piața mondială, dar Amerikia este foarte departe de marele consumator, de Europa, care vrea petrol de aproape, din Algeria, din Libia, din Orientu Mijlociu, nu de la cuca măcăii de peste ocean...
      • -14 (46 voturi)    
        Ingrijorare pt acuratetea rezultatelor (Joi, 24 septembrie 2020, 10:16)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui baligosul

        "Propria tabara" e de fapt dl Romney, care spera sa devina iar candidat la Casa Alba, dupa inca un mandat al presedintelui Trump, nu e nici o noutate ca il critica pe Trump de cate ori are ocazia.
        Dar a promis ca va vota pentru candidata propusa de presedinte la Curtea Suprema.

        Contrar a ceea ce lasa sa se inteleaga propaganda de campanie electorala a stangii, nu doar Trump isi pune intrebari despre fiabilitatea votului de pe 3 noiembrie ci si mare parte a analistilor din presa favorabila Partidului Democrat.

        La alegerile primare din primavara s-a mers pe vot prin corespondenta la democrati si a iesit haos, nici pana acum nu sunt clare rezultatele votului in New Jersey.

        Se apreciaza o marja de eroare de 20% din cauza buletinelor stampilate gresit, nesemnate, trimise tardiv prin posta, etc.

        E atat de haotic incat democratii au inaintat cereri catre instante pentru a fi acceptate ca "valabile" si plicurile ajunse dupa alegeri, postate dupa 3 noiembrie, fara semnatura electorilor sau pe care numele candidatului a fost incercuit fara a se insemna corect casuta potrivita.

        Fiecare stat e liber sa isi stabileasca propriile reguli de votare, asta e inca o problema pe care publicul din Romania nu o stie despre alegerile din USA.

        In consecinta, in acest moment sunt peste 140 de actiuni judiciare, din partea ambelor partide, pentru a influenta felul in care se va vota sau in care se vor numara voturile.

        Statele in care domina Partidul Democrat au trimis buletine de vot pe adresa si nu pe numele electorilor inregistrati, ceea ce va conduce la milioane de erori din cauza celor mutati de la adrese, decedati, neinscrisi pe liste, etc.

        In acest moment votarea a inceput, prin corespondenta, sunt state in care alegatorii democrati au cerut de 2 ori mai multe buletine decat republicanii si se estimeaza ca 44-51 de milioane de buletine de vot se plimba acum "in natura".

        Vor fi procese dupa seara de 3 noiembrie si totul se poate decide la Curtea Suprema, ca disputa Gore-Bush.
        • +17 (37 voturi)    
          Votul prin corespondenta este foarte sigur (Joi, 24 septembrie 2020, 11:02)

          niponica [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          Trump incearca in mod deliberat sa-l decredibilizeze pentru ca democratii prefera mai mult aceasta metoda care il dezavantajeaza. Asa ca a inventat aceasta poveste care este rostogolita mai departe de media aservita si de cultul sau credincios.

          https://www.bbc.com/news/world-us-canada-53353404
          "But the rate of voting fraud overall in the US is between 0.00004% and 0.0009%, according to a 2017 study by the Brennan Center for Justice."
          • -7 (17 voturi)    
            Atata de sigur ca se organizeaza spamarea postei (Joi, 24 septembrie 2020, 16:06)

            patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui niponica

            Atat de sigur e votul prin plic ca am citit pe net ca deja se organizeaza activele de partid sa spameze posta americana in perioada votului cu scrisori care sa ii puna in imposibilitatea de a prelucra asa volum de corespondenta in timp util.
            Si o sa ramana luni de zile cu rezultatul votului nestiut.
        • +21 (35 voturi)    
          not quite and some fake news (Joi, 24 septembrie 2020, 11:23)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          1. Primarele democratilor din NJ nu au leg cu alegerile prezidentiale, nu-s organizate de aceeasi entitate.
          2. 5 state se voteaza prin corespondenta deja de o gramada de ani si nu au fost niciodata pb majore
          3. de unde ai info ca 44-51 de mil de buletine se plimba. asta ar insemna aproape 30%.
          • -8 (36 voturi)    
            Cifra data de WaPo: 44-51 milioane (Joi, 24 septembrie 2020, 12:06)

            animatron [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

            https://www.washingtonpost.com/graphics/2020/politics/vote-by-mail-states/

            @puiemonta:
            vezi graficul de la debutul articolului

            E un ziar care duce o campanie furibunda contra dreptei si guvernului liberal-conservator Trump.

            Ofera aproape involuntar cifra pe care am mentionat-o in postarea mea, cea de 44-51 de milioane de buletine de vot care sunt trimise "automat" catre adrese de electori, fara ca buletinele respective sa fie cerute de alegatori sau sa fie prezentat un motiv (ex: coronavirus, cum fac multe alte state).

            Nu exista nici un mod de a verifica inaintea numararii ca ele vor fi completate de electorii respectivi, pt ca unii nu mai locuiesc acolo, altii au decedat, altii nu au drept de vot poate, etc.

            Abia in seara votului va incepe circul cu aceste zeci de milioane de buletine, pt ca vor trebui comparate "semnaturile" electorilor inregistrati cu cele de pe plicurile venite efectiv pana pe 3 noiembrie (unele state vor sa accepte si plicuri ajunse cu pana la 3 zile dupa, deci cu riscul unor votari dupa anuntarea primelor estimari).

            Chiar si o rata de eroare, pe acele buletine, de doar 1% (foarte probabil), ar insemna sute de mii de voturi contestabile care pot inclina balanta in alegeri cu rezultat strans.

            Foarte probabil, nici unul dintre candidati nu va recunoaste rezultatul pana la finalizarea numararii si a contestatiilor in justitie.

            Riscul e real, statistic, pt ca niciodata nu s-a asigurat logistic un astfel de vot la scara atat de mare, de zeci de milioane de votanti.

            O evaluare democrata face vorbire de 80 de milioane buletine trimise prin posta US, institutie foarte prost organizata de ani de zile, falimentara.
            • +10 (24 voturi)    
              Trump a votat prin posta (Joi, 24 septembrie 2020, 12:38)

              bimor [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              Daca e sigur pentru el e sigur si pentru restul americanilor.
            • +11 (19 voturi)    
              Dle animatron, (Joi, 24 septembrie 2020, 16:58)

              jcjc [utilizator] i-a raspuns lui animatron

              Poșta US - instituție înființată prin Constituție, deci de care nu se poate scăpa - este prost organizată datorită unei legi proaste făcute de Bush Jr. și mai ales a șefului actual - un suporter înflăcărat al dlui Trump, care s-a apucat de reorganizare taman în pragul unei alegeri unde milioane de oameni în plus vor vota prin corespondență, pentru că, în caz că ați uitat (ca dl. Trump), SUA sînt printre țările cele mai grav afectate de pandemia covid.

              Votul prin corespondență este sigur. Zeci de milioane de oameni votează așa de ani de zile în SUA. Dacă se poate verifica identitatea lor, se poate verifica și identitatea altora care vor vota prin corespondență pentru prima oară. Dacă rezultatele sînt strînse, există posibilitatea unei verificări mai amănunțite, cum s-a întîmplat cu Bush v. Gore. Rata de fraudă electorală în SUA este undeva la ordinul sutimilor de procent.

              Singurul motiv pentru care se discută acum despre SUA ca despre o țară bananieră în care Generalissimul nu se dă dus de la butoane, este că dl Trump consideră că orice rezultat care nu-l dă pe el cîștigător este automat fals. Dv. îl numiți liberal-conservator (o glumă minunată, vă mulțumesc că mi-ați provocat un zîmbet dimineața devreme), dar un epitet mai adecvat ar fi dictatorial.
        • -7 (25 voturi)    
          Se vede ca urmaresti situatia (Joi, 24 septembrie 2020, 14:00)

          Adu84 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          Ti-ai luat multe minusuri, dar e inevitabil ( majoritatea din europa se informeaza despre America din ziare gen hotnews, care copiaza articole de propaganda democrata).

          La fel a fost si in 2016 cand pe oricine de aici intrebai zicea ca sigur Hillary castiga. Asta in contrast cu cei din US care ziceau ca Hillary e detestata in America.

          Problema cu votul prin corespondenta nu este unde majoritatea se gandeste ( ca apar voturi in plus pentru democrati). Problema este ca multe voturi se pierd pe drum( si apare problema ca se stie sectoarele de populatie care pe cine ar vota), multe voturi sunt invalidate de tot felul de reguli birocratice, nu asigura secretul votului si o sa cauzeze un blocaj dupa alegeri unde rezultatele sunt stranse. Un fel de urna mobila in Romania ( sau votul de la Paris in cazu Base).

          Nimeni din Europa nu realizeaza ca protestele din America sunt facute cu scop de a devia atentia de la faptul ca Biden sufera de dementa avansata sau ca fiul lui Biden a primit sume imense de bani de la chinezi si rusi.

          Lupta e mare ... doar aparent. Niciunul din cei doi politicieni nu a promis nimic substantial alegatorilor in domeniile importante ( sanatate, educatie,infrastructura). As zice ca singurul plus al democratiilor este partea de Climate Change( desi si acolo au propuneri nefezabile), iar la Trump plusul gras este oprirea razboaielor si abordarea Chinei la comert.
    • +17 (59 voturi)    
      Il vor vota profitorii (Joi, 24 septembrie 2020, 9:10)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Oamenii fara principii.

      Sa speram totusi ca verticalitatea, onoarea, bunul simt il vor invinge pe acest individ fara pic de principii morale.
    • -13 (29 voturi)    
      Vezi ca vorbesti prostii ! (Joi, 24 septembrie 2020, 9:13)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ,, America - mama democratiei" de fapt doar
      ,,SUA - o foarte intinsa tara democratica".
      Nu e clar cat de ,,democrat" era Amerigo Vespuci......dar
      ,,America" inseamna si a insemnat si Maduro si Fidel Castro si Pinochet, si fostul Imparat al Braziliei si fostul Imparat al Mexicului, si fosta Canada Dominion Britanic (cu Guvernator numit de la Londra) etc.
      Deci, Americile nu au cum sa fie ,,mama democratiei".
    • -1 (15 voturi)    
      I.D. (Joi, 24 septembrie 2020, 10:03)

      Razorxyz [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Hai convinge-ne ca votul cu buletinul este rasist.
    • -1 (3 voturi)    
      Alternativa (Joi, 24 septembrie 2020, 22:26)

      GPohila [anonim] i-a raspuns lui ..13

      Si care-i alternativa, un presedinte senil controlat de democreatt/socialisti?
  • -13 (69 voturi)    
    ce zice omul (Joi, 24 septembrie 2020, 8:06)

    an_drei [utilizator]

    Si ce publica presa... Adica daca se fraudeaza votul il intreaba daca e suficient de prost sa accepte rezultatele. Daca va castiga Biden la limita asa cum a castigat si el, si vor exista suspiciuni de frauda mi se pare normal sa nu lasi hotii sa preia puterea. Nu inteleg ce e asa de gresit cu "vom vedea". Pentru ca trebiue sa vezi prima data ce face tabara adversa si care e scorul, apoi se trag concluzile.
    Cum ar fi la noi sa faca PSD vot multiplu si sa castige la limita? v-ar convenii un transfer pasnic de putere?
    Dar daca zice Trump e de rau.. ca e Trump, si tot ce a facut el a fost un dezastru...
    • +28 (58 voturi)    
      SUA nu sunt Romania (Joi, 24 septembrie 2020, 8:51)

      Roby745 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      SUA nu sunt nici Belarus. Alegerile nu sunt fraudate, pentru ca exista un sistem institutional solid si transparent care asigura alegeri corecte,

      In plus, Trump e la putere. E ridicol ca cel care se afla la putere, conduce tara de 4 ani, sa se planga de alegeri falsificare....de opozitie,. Daca e adevarat inseamna ca ori e incompetent si a dormit in post, ori falsificatorul e chiar el.

      Dar realitatea e ca nu exista pericol de fraudate a alegerilor. Sigur , vor fi iregularități pe ici si colo, este inevitabil , dar nu atat de mari cat sa schimbe rezultatul votului. De altfel, dl Trump a acuzat si falsificarea alegerilor din2016, pe care le-a castigat la limita, dar , dupa ce a devenit presedinte , nu a adus nici un fel de dovezi , si nici nu a facut nimic pentru a imbunatati sistemul.

      De fapt ,prin afirmațiile astea Trump incearca sa faca doua lucruri:
      1. Sa altereze el insusi votul, prin anularea voturilor trimise prin posta, despre care se crede ca vor fi majoritar nefavorabile lui Trump, dar care s-au folosit si in trecut fara dovezi de frauda.
      2. Sa pregătească o scuza “onorabila” ( dupa părerea sa) care sa explice pierderea alegerilor : le-am pierdut nu pentru ca nu m-au vrut cetatenii, dar pentru ca alegerile au fost trucate.

      Dar , desi va face un scandal monstru din povestea asta, probabil ca nu o sa-i iasa , mai ales daca pierde la diferența mare. Daca va câștiga, tot va spune ca alegerile au fost trucate , si deci trebuia sa câștige la un scor si mai mare, demn de Iliescu sau Lucasenko. Dar, ca si in 2016 nu va aduce nici un fel de dovezi.
      • -16 (32 voturi)    
        imposibila fraudare? (Joi, 24 septembrie 2020, 9:43)

        Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

        uite, de la prietenii de la nytiimes
        https://www.nytimes.com/2020/08/19/nyregion/nj-election-mail-voting-fraud.html
        • +18 (30 voturi)    
          Citez din articol (Joi, 24 septembrie 2020, 10:28)

          honk [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

          But officials in New Jersey argue that what happened in Paterson was being oversimplified and that the majority of ballots were rejected because they had been filled out incorrectly and not because they had been submitted illegally.

          election experts said it was somewhat misleading to use the Paterson scandal as a cudgel to discredit mail-in voting, noting that election fraud is extremely rare and, as the case in New Jersey shows, is usually easy to detect.

          Voting experts say seizing on a relatively small case involving a handful of people to tar efforts to make voting easier has become a tactic to disenfranchise voters.

          “If these claims are true and these people are saying they’ve seen voter fraud, they need to produce what that looks like,” said Amber McReynolds, the chief executive of the National Vote at Home Institute and Coalition, a nonpartisan group focused on expanding access to the ballot. “Every time I’ve ever asked for that, nobody has ever given it to me.”

          Adica articolul te contrazice.
      • -11 (29 voturi)    
        asa pare la prima vedere (Joi, 24 septembrie 2020, 10:14)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui Roby745

        Sunt de acord cu ce ai spus mai sus. Totusi as mai adauga ceva: cum ti se pare faptul ca democratii vor sa dea drept de vot emigrantilor? pur si simplu isi aduc voturi similar cu cei de la noi dusi cu autocarul de la noi (deci cam seamana cu Romania) si schimba "echilibrul" in voturi dintre cele doua partide.

        Nu stiu daca tie iti place in ce directie merge partidul democrat care este acaparat tot mai mult de extrema stanga si arunca tara in anarhie.

        Dupa cum vezi rectia media care il pupa pe Binden in diferita parti ale corpului ii face rau lui Trump in cazul acesta extrapoland ce spune, interpretand in detrimenul lui.
        • +12 (30 voturi)    
          Daca emigranti sunt cetateni au drept de vot (Joi, 24 septembrie 2020, 10:30)

          honk [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

          Ce e ilegal aici? Extrema stanga nu exista in Partidul Democrat, sunt acuze mincinoase ale trumptarzilor. Se folosesc de aceasta acuzatie ca sa ascunda fascismul lu Trump.
          • -7 (27 voturi)    
            pai nu sunt cetateni (Joi, 24 septembrie 2020, 12:19)

            an_drei [utilizator] i-a raspuns lui honk

            Nu sunt cetateni, ci vor sa le dea cetatenie in masa ca apoi sa ii voteze. Ca si cum PSD ar da cetatienie la toti cei din Sri Lanka si dintr-o data au majoritatea voturilor.

            Vezi ca la cat de preocupat este sa identifici trumpisti lasi realitatea sa treaca pe langa tine.

            Ai dreptate, nu mai exista extrema stanga pentru ca stanga din SUA cam a adoptat extrema. Sunt pasionati de toaletele LGBTQSDFGGHH in scoli, sa faca anarhie in tara incurajand organizatia BLM, de Antifa nu mai vorbesc.. Dar nu, ei sunt de fapt moderati, poate chiar de centru.
            • +10 (16 voturi)    
              Mai mai (Joi, 24 septembrie 2020, 16:03)

              lenty [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

              Cum vor toti sa voteze cu democratii. Mai ca ai zice ca democratii au grija de oameni fata de fascistii republicani.
            • -1 (3 voturi)    
              Honk (Joi, 24 septembrie 2020, 22:37)

              GPohila [anonim] i-a raspuns lui an_drei

              Hei, si honk e moderat, se vede din avion.
              Nu mai vorbim de Sanders, Ocasio Cortez, Pocahanta (E. Warren) etc.
              Pe ce lume traiesti de vii aici si ne spui noua aberatiile astea pe care nimeni nu le crede?
              Esti platit de Soros?
          • -5 (9 voturi)    
            emigrantii ilegali nu sunt cetateni (Joi, 24 septembrie 2020, 21:31)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui honk

            Nici macar cei legali nu sunt cetateni decat dupa o perioada.
            Democratii nici macar nu vor sa le dea cetatenia, in California de exemplu inregistreaza ca votant fiecare posesor de nou carnet de conducere. Nu stiu daca stii dar in US nu exista act de identitate propriu-zis si nici automat orice cetatean legal poate vota, trebuie sa se inregistreze in prealabil ca votant.
            PS- extrema stanga e ultra-prezenta in Partidul deja Democrat-Socialist iar fascismul lui Trump e o himera.
        • +10 (24 voturi)    
          imigranti (Joi, 24 septembrie 2020, 11:10)

          Roby745 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

          Din cate stiu Democratii nu vor sa dea drept de vor emigrantilor, pur si simplu.

          Exista o discutie despre o generatie intreaga de rezidenti ilegali, dar care au venit in SUA cand erau copii, adusi de parintii lor, emigranti ilegali.

          Trump ar vrea sa-i deporteze pe toti la gramada. Democratii sustin ca acesti "dreamers" cum le spun ei ar trebui naturalizati (cu anumite exceptii, adica daca nu au facut alte prostii). Logica lor e ca oamenii astia nu au nici o vina ca su ajuns sa fie ilegali, si ca toata viata lor practic nu au cunoscut alta tara decat SUA. Ca urmare mare majoritatea dintre ei traiesc, muncesc, ba chiar si platesc taxe ca orice cetatean american. Daca i-ai deporta inapoi in tarile unde s-au nascut ar fi ceva pe de o parte extrem de crud si cinic, iar pe de alta parte , extrem de stupid din punct de vedere economic.Toate tarrile dezvoltate din lume se confrunta cu o scadere a natalitatii - o bomba cu ceas, nu numai pentru economie, dar securitatea nationala in sens mai larg ( Romania sta pe o bomba si mai mare, dar asta e alta discutie).

          Ca urmare naturalizarea acestor oameni mi se pare o idee buna, daca e facuta cu cap.

          Problema lui Trump si a Republicanilor este ca s-au pozitionat in mare masura, ca un partid al albilor. Iar proportia albilor in SUA scade de la an la an, ceea ce le erodeza bazinul electoral. Si cum majoritatea emigrantilor nu sunt albi, treaba asta nu e buna pentru ei, si incearca sa o opreasca. Ceea ce nu e o strategie buna pe termen lung: cu emigranti sau fara, trendul de scadere a ponderii albilor in totalul populatie va continua, si daca nu-si schimba discursul, vor pierde tot mai mult.
          • -8 (18 voturi)    
            de black conservatives ati auzit? (Joi, 24 septembrie 2020, 16:04)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui Roby745

            cautati pe net sa vedeti negrii cu MAGA hat.

            toata "analiza" e o varza, bazata pe prostiile debitate de CNN&CO - Communist News Network..
            • +3 (11 voturi)    
              minoritati (Joi, 24 septembrie 2020, 17:36)

              Roby745 [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

              Da, intradevar exista si de astia. Dar amandoi sunt destul de antipatizati :)

              Serios vorbind, sunt prea putini: 80%-90% din negri voteaza cu Democratii. La fel si cu alte minoritati (latino, arabi, asiatici). Si cum proportia lor creste in total populatie, Republicanii au o problema pe tremen lung, daca nu-si schimba abordarea.

              Nu pot sa spun ca imi place trendul asta, sau ca e bun pentru SUA, dar asta e realitatea, si ar fi bine ca Republicanii sa aiba o strategie de adaptare si atragere a miniritatilor, pentru ca momentan le lipseste.
              • +2 (2 voturi)    
                e falsa perceptia cu republicanii... (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:39)

                Irizat [anonim] i-a raspuns lui Roby745

                ...care se dreseaza albilor.

                nici trecutul republicanilor (care au fost mereu pionieri la abolirea discriminarii negrilor) nici prezentul nu este de aceasta natura - e doar narativa democrata. o minciuna.
                asa cum denunta mai multi negri conservatori (candace owens sau david harris imi vin acum imi minte) "white supremacy is a democrat farce".

                cat priveste procentul de votanti negri mentionat...este cel de la ultimele alegeri.
                s-ar putea sa avem o surpriza dupa raidurile BLM care au distrus afaceri negre pe banda rulanta. negrii sunt revoltati "BLM nu reprezinta negrii si nu le pasa de vietile negrilor"

                in piete, unde albii ingenuncheaza in procese publice de umilinta, BLM sunt denuntati violent chiar de catre negri.

                "Nu pot sa spun ca imi place trendul asta" ati spus.
                este irelevant.
                dimpotriva, cea mai puternica forta de dreapta in acest moment sunt "black conservatives". nu pot fi acuzati de rasism, iar posturile unora aduna milioane de views.
                sunt imbatabili acesti negri, absolut imbatabili.

                criteriu rasial este fals.
                criteriul real (pt cine are ochi si cunoastere sa de la o parte valurile) ramane Stanga-Dreapta. Respectiv rezistenta culturii si a traditiilor inalte ale civilizatiei occidentale in fata tavalugului revolutionar de factura marxista.
          • 0 (4 voturi)    
            Dreamers (Joi, 24 septembrie 2020, 22:42)

            GPohila [anonim] i-a raspuns lui Roby745

            Anul trecut presedintele Trump a vrut sa faca un compromis cu democratii, care plangeau de mila dreamers-ilor, finantare pentru zidul cu Mexicul si drumul spre cetatenie a acestora.
            Democratii au refuzat.
    • 0 (26 voturi)    
      E corect ce spui (Joi, 24 septembrie 2020, 9:12)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      Daar, acum o luna parca, a mai fost discutia asta. Practic este imposibila fraudarea voturilor prin corespondenta. Adica NU ai cum sa votezi de 2 ori (ceea ce insinueaza trump). E doar un joc politic, de campanie..
      • -3 (15 voturi)    
        https://www.nytimes.com/2020/08/19/nyregion/nj-ele (Joi, 24 septembrie 2020, 9:41)

        Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        imposibil...
      • -1 (3 voturi)    
        Gresit (Joi, 24 septembrie 2020, 22:50)

        GPohila [anonim] i-a raspuns lui Costi888

        Diferenta dintre votul prin corespondenta si votul prin absenta este imensa.
        Daca stii ca nu poti vota in ziua alegerilor trimiti o cerere si ti de trimite buletinul acasa si esti raspunzator pentru votul tau.
        Votul prin coresponden inseamna ca ti se trimite buletinul acasa automat, dupa niste liste electorale, care in mare parte nu sunt actualizate, lumea mai moare, lumea se muta si de aici potential marea frauda.
        Intrebarea este de ce democratii prefera votul prin corespondenta?
    • -10 (34 voturi)    
      deacord, dar Trump nu a castigat la limita (Joi, 24 septembrie 2020, 9:32)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      304-227. Democratii scot mortii si voturile multiple cu mail-in voting, da, la asta se refera Trump
      • +10 (28 voturi)    
        Dovezi ZERO (Joi, 24 septembrie 2020, 10:31)

        honk [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

        Propaganda 100%
      • +9 (25 voturi)    
        ce inseamna ca a castigat la limita: (Joi, 24 septembrie 2020, 11:30)

        Roby745 [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

        A caistigat la limita.

        Sistemul lor electoral in aproape toate statele, merge pe ideea "castigatprul ia tot". Deci daca inntr-un stat Trump a luat 50.1% din voturi, primeste TOATE votrile statului din colegiul electoral.

        De exemplu Florida, care are 29 voturi electorale , a fost catigate de Trump cu un scor de 49% fata de Clinton cu 47.8% (estul voturilor le-a luat un al treilea canditat).Diferenta intre primii doi a fost cam de 100,000 voturi / 1.2%. Deci daca 2% din alegatorii din Florida isi schimba votul, dl Trump va avea probleme, pt ca pierde 29 de voturi electorale. Si in situaita asta mai sunt cateva alte state.

        Pentru a castiga e nevoie de 270 de voturi eloctorale.

        Sistemul asta explica si de ce Trump a castigat alegerile, desi a perdut votul pupula la nivel national cu ~2 milioane de voturi.

        Acum fiecare poate aduna si scadea, dar dupa parea mea, asta inseamna ca a fost la mare limita.
        • -1 (3 voturi)    
          California (Joi, 24 septembrie 2020, 22:53)

          GPohila [anonim] i-a raspuns lui Roby745

          Numai din cauza Californiei.
    • +14 (30 voturi)    
      Deci la el a fost ok la limita (Joi, 24 septembrie 2020, 9:58)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui an_drei

      Sa nu mai zic ca numărul total de votanți a fost cu 2 milioane in minus la el, dar astea sunt regulile.
      Trebuia Hilary sa moara cu el de gât?
      • -4 (18 voturi)    
        depinde (Joi, 24 septembrie 2020, 12:22)

        an_drei [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Daca identifica si dovedea frauda, atunci da, trebuia sa moara cu el de gat :)) Dar cum nu a fost a acceptat infrangerea.. cu toate ca nu i-a convenit de electori si a tot comentat..
  • -10 (44 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 24 septembrie 2020, 8:19)

    [anonim]

    • +12 (32 voturi)    
      Tu ai fost? (Joi, 24 septembrie 2020, 9:58)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui

      Sau vă pun documentare cu US și la Moscova?
  • -13 (45 voturi)    
    foarte elegant (Joi, 24 septembrie 2020, 8:39)

    Nelu-SM [utilizator]

    Foarte elegant s-a retras Hillary cand a pierdut. Nici acum nu recunoaste ca a pierdut.

    Trump este prea sincer. Prost de sincer.
    • -3 (19 voturi)    
      Hillary (Joi, 24 septembrie 2020, 15:56)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      Clinton i-a transmis lui Bidden sa nu recunoasca in niciun caz pierderea alegerilor :)))
  • -12 (42 voturi)    
    va fi votat (Joi, 24 septembrie 2020, 8:41)

    hanu [utilizator]

    de foarte multi si pentru atacurile constante si articolele care distorsioneaza grosolan realitatea din media legacy.
    Aparatul de propaganda democrat dispretuieste alegatorii atat de mult incat ii considera suficient de naivi sa nu se prinda...5 milione de noi permise de arma de cand cu protestele din ultimele luni...cati oare se vor fi gandit la acelasi lucru, insa nu au avut timp sau disponibilitate sa o faca? Cu cine credeti ca vor vota ei? :)
    Oricum, principiile machiaveliene sunt magistral puse in practica de catre "elitele" conducatoare. Asmute-i unii impotriva altora si vor uita de tine :)
  • +13 (49 voturi)    
    O molusca profitoare (Joi, 24 septembrie 2020, 9:08)

    galeo [utilizator]

    Trunp e o nevertebrata fara coloana vertebrala, reprezentantul celor fara principii.
  • +15 (55 voturi)    
    Acedt individ emana toxicitate (Joi, 24 septembrie 2020, 9:11)

    galeo [utilizator]

    Atat in SUA cat si restului planetei.
  • -12 (40 voturi)    
    scoasa din context ca de obicei (Joi, 24 septembrie 2020, 9:32)

    Irizat [anonim]

    obsesiile cu orange bad man nu tin loc de informare corecta, in schimb denota ignoranta si spirit de turma cat cuprinde.

    sunt curios oare ce valori apara cei cu orange bad man?

    democratia? america este republica constituionala, nu democratie. asta se invata la cursurile de naturalizare.

    liberalismul? habar nu au care sunt principiile enuntate de locke. cine o mai fi si locke?...

    libertatea? care libertate cand sustin toate totalitarismele PC si controlul unor institutii pt a limita fake-news (deh, e greu sa te informezi singur).

    iar lista poate continua...
  • -12 (42 voturi)    
    pesedisti (Joi, 24 septembrie 2020, 9:37)

    Cata_ [utilizator]

    ma distreaza cum in Romania unii il hulesc pe Trump cand zice ca nu va accepta alegerile fraudate, dar sunt oripilati cand psd pun morti sa voteze sau fac caravane electorale. Exact asta vor democratii in State, mail-in voting, care a fost demonstrata de nenumarate ori ca e cea mai usoara metoda de fraudare. Democratii sunt psd, dar romanii anti-psd sunt pro-democratii din State :))) Sunt convins ca multi habar nu au cum se voteaza in State, habar nu au ca in State nu sunt carti de identitate.Mega amuzant daca nu ar fi trist cat de spalati pe creier sunt unii
    • +12 (34 voturi)    
      Care alegeri fraudate? (Joi, 24 septembrie 2020, 10:32)

      honk [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

      Maimutoiul portocaliu minte cum respira. Pierde alegerile si inventeaza scuze ca sa nu paraseasca puterea.
    • -11 (31 voturi)    
      ai descris Noua Stanga (Joi, 24 septembrie 2020, 10:38)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Cata_

      votantii anti-PSD si in acelasi timp anti-conservatori/dreapta.

      Exista explicatii f clare care pornesc de acum mai bine 100 de ani din conflictul dintre mensevici si bolsevici.
      Ambele factiuni comuniste detestau burghezia/crestinismul/capitalismul/traditiile occidentale, si in acelasi timp se detestau unii pe altii.

      dupa rev din 1917 cand bolsevicii au preluat puterea, i-au vanat pe mensevici (trotzky a fost mensevic initial).
      acestia au emigrat in Europa Occidentala, unde au pus bazele pt Noua Stanga: pol correctness, discriminare pozitiva (in daunameritocratiei - egalitatea de gen de ex), minoritati "oprimate"...prin care sa atace ceea ce detestau: natiunea, crestinismul, familia (Azi ii zice traditionala), traditiile si morala burgheza - toate de la Marx citire.

      Asa ca e usor sa explici aazi de ce acesti bravi revolutionari urasc PSD (urmasi ai bolsevicilor) dar si tot ceea ce este conservator si in esenta de dreapta (inclusiv Trump) - ei sunt urmasii mensevicilor, ignoranti fanatici insetati de justitie sociala. Unde se ajunge cu asta...vezi BLM in America.
      • +11 (31 voturi)    
        Pentru delir exista tratament (Joi, 24 septembrie 2020, 11:11)

        bestol [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Apeleaza cu incredere.
        • -7 (23 voturi)    
          O idee care ne suceste mintile (Joi, 24 septembrie 2020, 12:24)

          Irizat [anonim] i-a raspuns lui bestol

          Este titlul uneri carti scrisa de Liiceanu, Plesu si Patapievici.
          Se refera la comunism.
          Este una dintre cartile unde se explica de ce a reduce comunismul la bolsevism (includem aici si PSD ca demn urmas al bolsevicilor), gloante si mizerie este o grava eroare.

          La pagina 81 (unde este citat si Bukovski - cine-i ala?) se explica negru pe alb ceea ce am scris eu mai sus despre mensevici si bolsevici.

          Am pomenit aceasta carte pt ca sunt niste scriitori despre care au auzit si romanasii cu un pic de spoiala culturala, ce se pretind liberali, anti-comunisti, sau chiar de dreapta! :D.
          Daca se inteleg ideile de baza din acea carte, se poate trece la bibliografii complexe, sau - culmea! la Lenin si Marx pt a intelege cu ce se mananca ideologia asta toxica.
      • +8 (28 voturi)    
        ai perfecta dreptate (Joi, 24 septembrie 2020, 15:43)

        Filbert [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Votantii PSD sint identici cu votantii republicani din SUA: slab educati, rasisti, xenofobi, homofobi, fanatici religios.
        • +6 (20 voturi)    
          Corect (Joi, 24 septembrie 2020, 16:04)

          lenty [utilizator] i-a raspuns lui Filbert

          Republicanii sunt pesedistii americani, o gloata de corupti lipsiti de scrupule care tolereaza subminarea democratiei.
    • -13 (35 voturi)    
      Ai pus punctul pe i si degetul pe rana (Joi, 24 septembrie 2020, 11:16)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Cata_

      Exact asa este. Din pacate propaganda stangista a reusit sa-i convinga pe multi romanii anti-PSD ca republicanii nu-s ok, dar despre democrati, care se bazeaza pe votul asistatilor social, votul infractorilor (vezi cazul Florida despre care a scris si HN), voturi dubioase venite nu se stie de la cine, cred ei ca ar fi ok.
      Din pacate e doar prosteala. Electoratul anti-PSD e oarecum educat si a putin snob, iar din cauza asta nu-l agreeaza pe Trump si prin extensiune nici republicanii. Democratii gen Obama vorbesc frumos iar intre timp te fac la buzunare si te ingradesc cu diverse legi. Oamenii se lasa prostiti, pentru ca multi prefera o minciuna frumoasa in locul unui adevar neplacut. Trump e un martalog si spune multe prostii, dar si multe adevaruri neplacute.
      Pur si simplu, uneori ai nevoie de un martalog, care sa le de-a peste bot escrocilor scrobiti. Sigur vor zice unii ca si Trump e escroc. Poate da, poate nu, dar cel putin nu e scrobit si lingusitor. E la vedere si primesti exact ce se vede. Take it or leave it!
      • +9 (35 voturi)    
        va sperie votul? (Joi, 24 septembrie 2020, 12:23)

        nisetru [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        numai pe dictatori ii sperie, dar stai Trump se comporta ca un dictator incercand sa suprime dreptul la vot punand posta pe butuci.

        Trump e liderul mlastinii, de cand a luat puterea a umplut adminsitratia de lobbisti corupti, a incercat sa elimine asigurarile de sanatate pentru milioane de americani si a redus taxele pentru elitele ultrabogate.

        Pentru clasa de mijloc a bagat impozite (taxele vamale pentru importuriile din China), a falimentat fermierii care nu mai pot sa exporte, a bagat in mormant sute de mii de batrani ( un rest neglijabil care oricum urmau sa moare -logica trumpistilor) si facut economia praf cu miloane de someri.

        Acum mai vrea 4 ani sa-si continuea opera de parjolire a Americii in aplauzele extatice ale spalatilor pe creier.
        • -1 (5 voturi)    
          Nisetrule, ai inghitit momeala democrata (Joi, 24 septembrie 2020, 21:43)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nisetru

          Cu tot cu carlig, undita, pescar etc.
      • +8 (20 voturi)    
        dar cam prostovan (Joi, 24 septembrie 2020, 16:07)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

        Asta de iese asa la vedere - are nevoie America de o martoaga asa de proasta???

        Nu pot republicanii sa arunce in lupta o alta personalitate???

        Pence era o solutie cu mult mai buna decat un al doilea mandat Trump si putea continua ceea ce era valoros. Putea pastra oamenii onesti care au rezistat atacurilor frontale instituite de prea directul trump...

        take it or leave it!
        democratii urmeaza - si asta este!
  • +15 (41 voturi)    
    Trump e un fascist (Joi, 24 septembrie 2020, 9:50)

    iolea [utilizator]

    nu va recunoaste alegerile. Va porni razboi civil.
  • -11 (33 voturi)    
    mare suparare (Joi, 24 septembrie 2020, 10:43)

    hanu [utilizator]

    in tabara Dem., si-au dat seama ca mai ia Trumpy un mandat...nu il mai pot opri :)))
  • +14 (40 voturi)    
    Un gangster care va sfarsi in puscarie (Joi, 24 septembrie 2020, 11:13)

    bestol [utilizator]

    A distrus America asa cum au prezis toti analistii politici.
  • -7 (29 voturi)    
    Transfer panic (Joi, 24 septembrie 2020, 14:10)

    Setalcott [utilizator]

    Orasele americane sunt in flacari de sase luni, instigate de o presa care duce o campanie desantata anti-Trump de patru ani, pun gaz pe foc cu alegerile prin corespondenta, promoveaza teorii le conspiatiei despre USPS, iar acum vor transfer pasnic. Ati spus pa transferului pasnic acum patru ani, cand ati refuzat sa acceptati ca Trump este presedintele legitim.
    Iar Romney a dat cu stangul in dreptul comparand situatia din SUA cu cea din Belarus, unde opozitia nu accepta rezultatul alegerilor. Cum sa accepti transfer pasnic al puterii, cand rezultatul oficial te da invingator?
    • +8 (22 voturi)    
      exista o explicatie (Joi, 24 septembrie 2020, 16:02)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      de ce sunt orasele in flacari.

      daca il vezi pe liderul de la Casa Alba ca iese amenintator, cu Biblia ridicata peste cap, dupa ce a dat cu putin gaz de jur imprejur ce poti sa crezi???

      dar cand il vezi pe Bar prea plecat la un dejun religios si stii ca in Biblie se spune ca a declansa un razboi/un taraboi inseamna ca nu ai alta cale de a ajunge acolo unde doresti, si unde este firesc sa ajungi pe cand Bar si Trump ce au facut??? Au ales calea pasnica, au incercat toate modalitatile de a calma situatia???

      Asta ca sa nu mai comentez despre prostiile facute in gestionarea pandemiei in USA.

      Trump este de o violenta si aroganta mai rar intalnite la un lider american, dar poate ma corectati aici...

      Multe cosmetice aplica Trump ca stie sa cosmetizeze situatiile, are experienta in mass-media, dar nu are rabdare si nici aplecare catre intelegerea situatiilor Ce nu ii convine refuza sa comenteze sau sa raspunda ori in viata nu prea este asa...

      Ne place sau nu ne place suntem datori sa explicam

      PS
      Romney un tip care nu rezista la presiuni si asta imi spune ca nu poate sa fie un om/lider care crede in Dzeu. Aici esti ori la bal ori la spital - si el a ales sa fie putin convalescent acum...Hai ma lasi??/
      • -3 (3 voturi)    
        Omule, deci Biblia lui Trump e cauza? (Joi, 24 septembrie 2020, 21:45)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Ce naiba? un drogat moare de o supradoza si Trump si Barr sunt de vina ca nu au desfiintat Politia?
    • +9 (21 voturi)    
      Orase in flacari (Joi, 24 septembrie 2020, 16:08)

      lenty [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Trump's America puiule. Asta ati votat asta aveti. Bonus 200.000 de morti Covid. Cum sa iasa Trump invingator cand e cu 10 procente in urma lui Biden. Doar daca face ca in Belarus iese presedinte, cea ce nu e nici o indoiala ca va face. De asta va si ajunge intr-o inchisoare federala de maxima siguranta, in urma loviturii de stat esuate pe care o pregateste.

      BIDEN 2020
      • -5 (15 voturi)    
        Democratii tai ii dau foc, puiule. (Joi, 24 septembrie 2020, 18:09)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui lenty

        Spune mataluta ce vrei si hai sa ne vedem dupa alegeri. Sa vedem daca mai esti la fel de amuzat atunci.
  • -4 (22 voturi)    
    Bucurie pe 3 nov (Joi, 24 septembrie 2020, 16:31)

    Baiazid [utilizator]

    Ce sa mai mai bucur pe 3 nov can o sa vad cum leftarzii se vor dizolva in propriile lacrimi cand Trump va iesi presedinte din nou. Leftarzii au impresia ca americanii sunt prosti - dupa cateva luni de BLM eu cred ca Trump o sa ia cu mult peste 10% deasupra lui Hiden. Ca mass media corupta si de can can ar vrea altceva e doar hilar. Veti vedea ca asa va fi!
    • -4 (16 voturi)    
      Democratii au facut o uriasa greseala cu BLM (Joi, 24 septembrie 2020, 18:06)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Baiazid

      Uriasa. Cel putin 10% -15% au pierdut din asta.
      Nu-i nicio problema, lasa-i sa piarda, prea mult ameninta si prea vor sa controleze tot.
      • 0 (0 voturi)    
        cam asa e (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:50)

        Irizat [anonim] i-a raspuns lui Luk

        se estimeaza ca voturile negre pt Trump vor creste de la 7-8% la 30%. Si asta nu doar ca urmare a devastarii oraselor de catre BLM, ci pur si simplu ca urmare a faptului ca Trump s-a implicat concret pt comunitatea neagra.

        Cel mai bun criteriu: black conservatives au trecut de masa critica si au devenit un fenomen recunoscut in mandatul lui Trump.
        Si astia la randul lor aduc voturi pt Trump, din comunitatile lor.

        S-a intrar intr0un cerc virtuos din acest punct de vedere.
        Povestile democrat-stangiste cu Trump - rasist se vor prabusi la fel ca cea cu Trump - omul lui Putin.
  • -3 (13 voturi)    
    Majoitatea (Joi, 24 septembrie 2020, 20:15)

    Observatory [utilizator]

    celor care locuiesc in SUA și scriu aici cunosc adevarul.
    Posta americană (USPS) încalcă este subvenționată de guvernul federal.
    Problema acestei USPS este ca pierd milioane lunar, sunt necompetitivi, o companie leneșă , la propiu și figurat, in comparație cu UPS sau Federal express.
    Acest USPS are nevoie de infuzie financiară sa supraviețuiască , și, democrații au promis ca le satisface toate dorințele financiare( pensii, salarii mărite șamd) dacă ii ajuta sa frauduleze alegerile prin posta ( se pierd, nu ajung la destinație , sau chiar dispar miraculos)
    Asta se întâmpla când șeful are bani dar îți da numai dacă joci ce ești forțat.
    Acesta este adevarul, doar cine trăiește aici cunoaște adevarul, restul este can can...
    Sunt impresionat cât de mult sunt interesați in alegerile din State dar nu din Romanika, unde , ca exemplu: copii , elevii încă mai merg la wc ul din fundul curtii...
    Nu am auzit un singur politician roman sa promită o îmbunătățire a mizeriei sanitare care afectează sănătatea copiilor și a adulților .
    Țara are probleme serioase, economic, medical, financiar ....dar politicienii romani FURA și noi îl criticam pe Trump
    Sunteți sinceri cu voi însuși ?
    • +1 (1 vot)    
      adevarat (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:52)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Observatory

      sora mea locuieste in US si spune acelasi lucru.
  • 0 (8 voturi)    
    Trump e clar in intentiile sale (Joi, 24 septembrie 2020, 22:44)

    demetru [utilizator]

    Nu o sa recunoasca rezultatul alegerilor si va folosi toate mijloacele pentru a ramane la putere, chiar daca asta va presupune incalcarea Constitutiei. Armata trebuie sa fie pregatita sa apere Constitutia si rezultatul alegerilor.
    • 0 (0 voturi)    
      jenant sa trambitezi asemenea aberatii (Vineri, 25 septembrie 2020, 10:51)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui demetru

      dar continuati va rog. trebuie sa mai si radem... :D


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by