Înainte de pandemie, mulți dintre noi priveam zborul pur și simplu ca o metodă de a ajunge de la o destinație la alta cât mai repede posibil. Dar, pe măsură ce interdicțiile de călătorie și granițele închise ne-au limitat deplasarea și ne-au ținut în case, unii călători au visat nu doar la destinațiile preferate, ci și la experiența de zbor în sine. Acolo intervin „zboruri către nicăieri” - călătorii aeriene care au loc doar în scopul călătoriei, nu al destinației, potrivit CNN.

Avion al QantasFoto: Qantas

Compania aeriană australiană Qantas a anunțat recent planuri pentru un zbor pitoresc de șapte ore care va efectua o buclă uriașă în Queensland și Gold Coast, New South Wales și zonele îndepărtate ale țării.

De sus, călătorii dornici ar trebui să poată vedea faimoasele atracții australiene, inclusiv portul Sydney și Marea Barieră de Corali. Avionul va efectua un zbor mic peste anumite repere, inclusiv Uluru și Bondi Beach.

Este promis și divertisment special la bord, inclusiv o gazdă surpriză din rândul vedetelor.

Călătoria va avea loc pe un avion Qantas Boeing 787 Dreamliner, rezervat de obicei pentru călătorii intercontinentale. În acest moment, există foarte puține zboruri care operează către și din Australia din cauza restricțiilor de călătorie, iar flota internațională Qantas a fost reținută la sol.

Dreamliner este renumit pentru ferestrele sale mari, ceea ce îl face ideal pentru ”vizitarea” obiectivelor turistice de la înălțime.

Zborul QF787, care va pleca de pe aeroportul intern din Sydney pe 10 octombrie și se va întoarce în metropola australiană șapte ore mai târziu, s-a dovedit popular, cele 134 de bilete fiind epuizate în doar 10 minute.

Nou trend

În toată Asia, unde majoritatea granițelor rămân închise, limitând turismul de agrement, au existat o serie de zboruri recente fără destinație.

Zborul Qantas urmează după călătoria EVA Air din Taiwan, care a oferit o călătorie unică pe 8 august, la bordul avionului său A330 Dream, cu tema Hello Kitty.

Între timp, All Nipon Airways (ANA) a operat și un scurt zbor pitoresc în Japonia în august, despre care compania aeriană a spus că a încercat să reproducă „experiența stațiunii hawaiiene”, 300 de călători urcând în zborul de 1,5 ore.