VIDEO Doi polițiști din Los Angeles, în stare gravă după ce au fost împuscați în mașină / Protestatari adunați în fața spitalului au scandat „Sperăm să moară”

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 13 septembrie 2020, 18:49 Actualitate | Internaţional


Politisti impuscati in Los Angeles
Foto: Captura YouTube
Un bărbat a împușcat și rănit grav doi adjuncți ai șerifului comitatului Los Angeles care se aflau în mașina lor, sâmbătă seara, anunță Reuters.

Imagini cu atacul difuzate de departamentul șerifului arată un bărbat care se apropie de mașina parcată în orașul Compton și trage prin geamul pasagerului din dreapta, înainte de a fugi.



Adjuncții șerifului, un bărbat și o femeie, au fost împușcați de mai multe și se află în stare critică, diind operați în cursul nopții. Atacatorul nu a fost prins.

"La acest moment, avem o descriere foarte, foarte generică a unui bărbat cu pielea închisă la culoare, care provine de la una dintre victime," a precizat căpitanul Kent Wegener, într-o conferință de presă.

Președintele american Donald Trump a distribuit imaginile pe Twitter, alături de mesajul: "Animale care trebuie lovite puternic!"

Ulterior, Trump a adăugat pe rețeaua socială: "Dacă mor, proces rapid și pedeapsa cu moartea pentru ucigaș. Singurul mod de a opri asta!"

Câțiva protestatari s-au adunat în cursul nopții în fața spitalului St. Francis Medical Center din Lynwood unde erau internați cele două victime.

"Către protestatarii care blochează intrările și ieșirile de la spitalul de urgență strigând "Sperăm să moară", referindu-se la cei doi agenți atacați azi în #Compton: NU BLOCAȚI INTRĂRILE ȘI IEȘIRILE DE URGENȚĂ ALE SPITAULUI," a scris departamentul șerifului, pe Twitter, în jurul miezului nopții.





Potrivit departamentului, două persoane au fost arestate ulterior: un bărbat care a refuzat să se supună ordinelor poliției și un reporter al NPR. Acesta nu s-ar fi identificat ca ziarist.

Reportera Josie Huang a afirmat că a fost eliberată din închisoare duminică dimineața.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24160 vizualizari

  • -28 (246 voturi)    
    daca asta inseamna BLM (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:01)

    strelka [utilizator]

    imiscarea va sfarsi ca si KKK, caci sunt doar "cealalta fata a monedei". Oribil....
    • -28 (110 voturi)    
      Astia sunt sustinuti de ,,sus,, (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:20)

      constatator [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Cica asa (dupa mintea lor) ar trebui sa arate lumea dupa castigarea alegerilor de catre DEMOCRATI IN US.
    • +20 (156 voturi)    
      BLM nu inseamna asta (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:23)

      girea [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Doar daca te uiti la latrina Americii Fox News.
      • -3 (85 voturi)    
        si ce inseamnma ma rog?! (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:12)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui girea

        ca eu am vazut oameni injurati ca zic "all life matters" am vazut magazine jefuite, masini arse, oameni omorati etc...

        ce inseamna mai exact BLM?!


        acum cand un negru impusca 2 albi brusc nu mai e o problema?! cam rasista lupta asta impotriva rasismului!
      • -11 (33 voturi)    
        Ce job ai d ta? (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:39)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui girea

        Conteaza pt societate!!?
        Eu sunt specialist in constructii!!
      • -1 (39 voturi)    
        Ce spun democratii despre crima negrului (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:43)

        animatron [utilizator] i-a raspuns lui girea

        Ucigasul e "de culoare":

        "one of the deputies described the shooter as a "dark-skinned male."

        Politista are 31 de ani, politistul are 24 de ani, au fost impuscati in cap.

        Intentia negrului a fost de a ucide, il asteapta executia, daca nu va fi ucis in timpul arestarii, la fel cum a fost executat criminalul Antifa (care omorase un tanar neinarmat doar pt ca era suporter Trump).

        Joe Biden:
        ""This cold-blooded shooting is unconscionable and the perpetrator must be brought to justice," Biden wrote on Twitter after the Saturday shooting."

        Guvernatorul democrat al Californiei (stat care voteaza majoritar cu stanga):
        "est un act oribil si las".

        "California Gov. Gavin Newsom, a Democrat, called the shooting of the two deputies “a horrific, cowardly act” in a tweet on Sunday."

        Primarul democrat al Los Angeles-ului (oras cu milioane de locuitori "de culoare"), despre crima si protestatarii BLM plini de ura din fata spitalului:

        ""There’s no place in civilized society for anybody to draw an arm and to shoot our law enforcement officers that put their lives on the line,” Garcetti said.
        “And I won’t ever let a couple voices that not only are uncalled for, but it’s abhorrent to say something like that."

        Dna Barragan, deputata locala a PD-ului:

        "“Prayers for the two Sheriffs Deputies shot near the Blue Line tonight as they fight for their lives,” she tweeted. “The video is disturbing and shows a coward ambushing the officers."

        La ora asta, pe site-ul CNN (post de stanga), absolut nimic despre atacul din LA !

        La fel pe site-ul NY Times (ziar de stanga), nici un cuvant, desi cei doi candidati la presedintie au reactionat oficial !

        Mike Bloomberg, care a cheltuit deja 1 miliard degeaba pt primarele pe care le-a pierdut, a anuntat ca va dona 100 milioane pt campania lui Biden in Florida.

        Vot popular:
        Biden 50,5% - Trump 43%

        Vot popular state-cheie:
        Biden 48,6% - Trump 45%

        Aprobare Trump: 44,9%
        • +10 (52 voturi)    
          Ce bine ar fi daca si Trump ar denunta violenta (Luni, 14 septembrie 2020, 8:41)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui animatron

          In schimb el o intretine, fara ura nu l-ar mai vota baza lui de rasisti si extremisti.
          • -8 (46 voturi)    
            Trump (Luni, 14 septembrie 2020, 9:15)

            Juvettte [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            Baza lui Trump sunt muncitorii, fermierii, clasa de mijloc.
            • +12 (32 voturi)    
              White supremacy, KKK, Alt-right (Luni, 14 septembrie 2020, 9:56)

              albik [utilizator] i-a raspuns lui Juvettte

              Neo-nazi, white nationalist, Proud Boys si restul radicalilor de dreapta nu voteaza cu Biden.
              • -9 (37 voturi)    
                XXXXXXXXX (Luni, 14 septembrie 2020, 10:22)

                Juvettte [utilizator] i-a raspuns lui albik

                Astia sunt o minoritate. Minoritari sunt si Black Power si aia care devasteaza si incendiaza magazine.
                • +2 (44 voturi)    
                  toti trumpistii sunt rasisti (Luni, 14 septembrie 2020, 11:19)

                  fifor [utilizator] i-a raspuns lui Juvettte

                  altfel nu ar fi votat cu un rasist ca Trump.
              • -8 (20 voturi)    
                Si ce ai vrea sa isi faca partid? (Luni, 14 septembrie 2020, 11:03)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui albik

                Sa isi aleaga si un Fuhrer? Atata timp cat sunt in spatele unui partid relativ linistit, la ce incerci sa ii zgandari. II spune asimilare.
                Nu e de parca au vreo influenta asupra politicilor sustinute de partidul in cauza.
      • -5 (35 voturi)    
        opaaaa (Luni, 14 septembrie 2020, 9:22)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui girea

        iote vere de unde sare iepurele blmist.
        o manifestatie ceva?o hora cu antifa cand?
    • -7 (137 voturi)    
      un NEGRU a impuscat 2 politisti ALBI (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:57)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      evident ca acum culoarea nu mai e scoasa in evidenta de presa (de stanga)
      • -13 (61 voturi)    
        aparent (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:12)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        qsi pe siteu asta sunt multi spalati pe creier

        trist!
        • -6 (40 voturi)    
          Cred ca e doar unu (Luni, 14 septembrie 2020, 7:48)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          dar a gasit o metoda sa voteze de 100 de ori!
      • -7 (15 voturi)    
        ... (Luni, 14 septembrie 2020, 14:20)

        ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        Stau si ma intreb cati ani cei care dau minus
    • -7 (51 voturi)    
      Au aparut masini de bagat voturi? (Luni, 14 septembrie 2020, 7:45)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Ca de unde naiba 190 de voturi.
      Bag si eu cate un vot la cate un comentariu dar vad ca altii baga cu sutele.
      De unde atatia suporteri BLM care vorvesc romaneste?
      Neomarxisti probabil, ca populatie de culoare nu prea avem. Si ca sa aplauzi un dublu asasinat mi se pare dementa.
    • -7 (25 voturi)    
      222 de voturi? (Luni, 14 septembrie 2020, 13:46)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui strelka

      Si doar cate trebuie ca sa ajunga comentariul dumitale pe "-"?
      Hotnews, despre ce-i vorba aici?
  • +10 (288 voturi)    
    Sa nu-i plangem (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:09)

    tarsic [utilizator]

    Stiau riscurile meseriei. Pe de alta parte au imunitate extinsa si cand fac ei asta altora aproape mereu scapa basma curata. Acum le-a venit si lor randul.
    • -11 (143 voturi)    
      ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:47)

      ak33 [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      daca ii baga doua boabe in cap zburatoarei care a tras ce se intampla? revolte ca sunt discriminati nu?
      • +23 (85 voturi)    
        Vor mai muri apoi cativa politisti (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:27)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui ak33

        Pana la razboiul civil.
        Nu e nimeni fraier sa stea sa fie calcat in picioare, isi fac dreptate singuri.
        • -8 (30 voturi)    
          mda (Luni, 14 septembrie 2020, 0:45)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          cam acolo se va ajunge, se pare ca in curand
        • -8 (58 voturi)    
          Mama ce dreptate (Luni, 14 septembrie 2020, 1:17)

          Corle [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Ucizi 2 oameni nevinovati pt ca niste colegi au facut x. Pe principiul asta, toata lumea trebuie ucisa, toti avem trecut criminal ori prin noi insine ori prin asociere ori prin stramosi. Pe principiul "daca niste politisti omoara negri, e drept sa fie toti ucisi" si "un negru omoara un politist", reiese folosind aceeasi logica faptul ca "toti negrii e drept sa fie ucisi acum". DEsteptule.
        • -8 (50 voturi)    
          Dreptate? (Luni, 14 septembrie 2020, 7:12)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Ce înseamnă dreptate? înseamnă cumva că, dacă ești alb, trebuie să ajungi sclav al negrilor? Aceasta este "dreptatea" pe care o vor unii negri? Și unii politicieni se folosesc stimulând rasismul de ambele părți. Se vede clar că BLM este cam ca și KKK.
          Parcă prea sunt unii - din păcate nu tocmai puțini la număr - pentru care dreptatea înseamnă ca albii de azi să ajungă sclavi ai negrilor oarecum în genul în care negrii de acum două secole au fost sclavi ai alibilor de atunci. Ceea ce este o imposibilitate.
          • +7 (55 voturi)    
            Daca esti alb nu esti sclav al negrilor (Luni, 14 septembrie 2020, 7:45)

            galeo [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            Dar nici superior asupra lor nu esti.
            Fix aici a intervenit problema, albii din SUA se cred mult prea smecheri, supperiori negrilor, si asta dintr-un complex de inferioritate.

            Si totul pleaca de la Trump care a divizat populatia, insigand la ura intre albi vs negri, imigranti vs bastinasi, bogati vs saraci.
          • +9 (37 voturi)    
            BLM nu-ti cere sa fii sclav (Luni, 14 septembrie 2020, 9:58)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            Iti cere doar sa respecti oamenii de culoare ca pe fiinte umane, ceea ce evident refuzi sa o faci din moment ce ii compari cu KKK. Nu te mira atunci ca te vor uri si ei asa cum ii urasti si tu.
            • -7 (33 voturi)    
              FBI (Luni, 14 septembrie 2020, 12:11)

              Corle [utilizator] i-a raspuns lui albik

              Statisticile FBI sunt clare: 13% din populatie, 52% din crimele violente. Restul e tam tam aiurea socialist, oamenii sunt vinovati cand ii impusca politistii, poate invata sa fie oameni si supravietuiesc, altfel nu vad de ce ar tolera vestul civilizat aceste specimene ce nu au realizat nimic notabil in afara de nenoriciri. Mergi in Africa, capitala SIDA si vezi acolo saracie, viol, razboi civil, triburi intregi care dau bebelusi barbatilor cu sida sa-i infecteze pt ca sunt atat de tribali incat cred in tot felul de voodoo. Si se si supara cand ii compari cu cel mai apropiat strabun in regnul animal, desi refuza sa coboare din copac.
              • +6 (18 voturi)    
                ce nu intelegi tu (Luni, 14 septembrie 2020, 15:02)

                justin [utilizator] i-a raspuns lui Corle

                si multa lume, chiar si la noi prin Romania, este ca nimeni nu isi asuma DE CE-ul. Oamenii aia nu au sanse in societate pentru ca sunt privati de educatie si joburi. Si ajung sa faca ce este mai usor, sa fure si sa omoare.

                E cert ca sunt multi, la fel ca si in Romania, carora le place acest stil de viata, care asta cauta. Dar marea majoritate a lor sunt doar discriminati.

                Pune albii in aceeasi situatie si vezi cum arata statisticile.
            • -7 (31 voturi)    
              Da de unde ati aparut voi (Luni, 14 septembrie 2020, 12:58)

              Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui albik

              cavalerii urii in Ro.
              V-am primit din Africa ca oaspeti si acum ne spuneti ca daca comparam niste teroristi cu alti teroristi o sa ne urati!
              Nimeni nu a laudat aici KKK, dar nu ne plac asasinatele de niciun fel. Voi gasiti justificat sa asasinezi 2 oameni nevinovati!
              Cei care aveti astfel de idei mergeti inapoi de unde ati venit aici, ca romani sigur nu sunteti!
              • +7 (21 voturi)    
                la ceea ce debitezi tu sigur esti roman... (Luni, 14 septembrie 2020, 14:48)

                Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

                la ceea ce debitezi, tu sigur esti roman... din ala care voteaza PSD pe o galeata si un 1kg de faina.
                • -5 (15 voturi)    
                  Nu sunt ars de soare (Luni, 14 septembrie 2020, 16:27)

                  Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

                  ca tine!
    • -11 (131 voturi)    
      Rusine ba !!! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:06)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Este o idiotenie ce spui si ca gluma !
    • +16 (100 voturi)    
      adevarat (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:15)

      demetru [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Dar ce spui tu nu e politic corect. Ii supara adevarul pe trumpisti.
      • -5 (51 voturi)    
        amice esti ... (Luni, 14 septembrie 2020, 0:46)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui demetru

        meseria lor nu e sa moara, ci sa te apere. Vrei sa vezi cum e fara politie ? Du-te in Somalia.
        • +9 (37 voturi)    
          problema e sa nu te apere ca pe Floyd (Luni, 14 septembrie 2020, 9:14)

          jugul [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

          sau ca aia din 10 august. Hai sa nu-i ridicam in slavi acum. Multi au constiinta incarcata.
          • -8 (30 voturi)    
            Pt tine nu exista lege? (Luni, 14 septembrie 2020, 13:11)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui jugul

            Pt cei vinovati de moartea lui Floyd exista lege si justitie sa-i condamne, la fel ca pe toti ceilalti care omoara sau jefuiesc. Justitia nu trebuie sa faca diferentieri dupa rasa ca astfel nu ar mai fi justitie. Voi vreti justitie de rasa pe motiv ca ati fost sclavi acu 200 de ani.
            Cereti compensari pt treaba asta si faceti un reset ca altfel nu se poate.
            Va plateste nu stiu care regim totalitar dintr-o tara straina sa faceti razmerita si sa prabusiti tara? Atunci este treaba FBI, CIA, NSA si a armatei USA sa va identifice pe voi si tara care va plateste si sa ia masurile care se impun.
            Daca vreti sa faceti razmerita si pe la noi ar fi cazul ca SRI sa-si faca datoria, sa nu ne trezim prea tarziu...
    • +1 (73 voturi)    
      Dreptul modern (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:18)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Inseamna ca on on este judecat INDIVIDUAL pentru faptele comise. Ceea ce afirmi tu este ca esti de acord ca cineva sa iti stranguleze copilul daca unchiul tau l-a sicanat pe acela in trafic. Pe scurt: o idiotenie.
      • +20 (54 voturi)    
        Corect (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:37)

        banuk [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Responsabilitatea e individuala. Dar cand semeni vant culegi furtuna.
      • -9 (77 voturi)    
        Toata miscarea... (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:46)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Toata miscarea #BLM e o idiotenie bazata pe sistemul "las ca si voi ... (ceva)". Intr-o lume normala asemenea fapte sunt condamnate. Indiferent daca victimele sunt cetateni pasnici sau politisti.

        Pe de alta parte #BLM-istii ii manipuleaza puternic pe multi altii (cel mai usor cad victima tinerii "liberali" deja spalati pe creier in sistemul de invatamant) neprezentand absolut nici o dovada pentru afirmatiile lor.

        Ia intreaba-l pe "tarsic" de mai sus stie cati negrii neinarmati au fost ucisi de politisti in 2019? Sigur nu stie ca au fost 10. Pot parea foarte multi dar majoritatea au fost violenti cu politistii (neinarmati nu inseamna pasnici) inainte de a fi beliti. Vreo 2 ofiteri au fost prea zelosi si au fost trimis in judecata. Ia intreaba-l pe "tarsic" cati politisti au ucis negri nevinovati in 2019 si au scapat "basma curata". Pentru ca raspunsul e cam zero. Da nu conteaza statisticile. Conteaza propaganda idioata pe care idiotii o iau de buna, normal, pentru ca li se adreseaza.

        https://www.youtube.com/watch?v=1qwif8PF1EI
        • +15 (33 voturi)    
          White privilege (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:54)

          marius67 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          https://i.imgur.com/h1apF19.jpeg
          • -9 (23 voturi)    
            Erau inarmati, dar nu s-au opus arestarii (Luni, 14 septembrie 2020, 8:00)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui marius67

            si oricum arati numai ce iti convine tie.
            Ala din imaginea din articol era neinarmat.
            A, nu a fost arestat si statistica ta era numai cu arestati!
          • +9 (27 voturi)    
            O poza cat o mie de cuvinte (Luni, 14 septembrie 2020, 9:59)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui marius67

            La asta se reduce conflictul dintre albi si negri din America, albii sunt privilegiati, cei de culoare sunt cetateni de mana a doua.
            • -7 (25 voturi)    
              Asa si (Luni, 14 septembrie 2020, 12:56)

              UmariusU [utilizator] i-a raspuns lui albik

              "La asta se reduce conflictul dintre albi si negri din America, albii sunt privilegiati, cei de culoare sunt cetateni de mana a doua."

              ASA SI .. ?
              Cand te comporti ca un animal esti tratat ca un animal.
              • +6 (16 voturi)    
                sa nu te revolti atunci (Luni, 14 septembrie 2020, 15:35)

                emtec [utilizator] i-a raspuns lui UmariusU

                daca ii tratezi ca pe animale sa nu te revolti cand albii isi iau gloante in cap. Nu vor sta negrii sa fie omorati la infinit fara sa riposteze.
          • -2 (2 voturi)    
            E buna manipularea... (Luni, 14 septembrie 2020, 21:52)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui marius67

            Eu iti dau un filmulet cu nume si prenume si tu imi dai o poza cu albi teoretic inarmati si arestati. Fara nume si prenume. E buna manipularea dar nu tine....
        • -10 (22 voturi)    
          ok (Luni, 14 septembrie 2020, 0:48)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          si cati politisti au fost executati ?
          Mai mult de 10 sau mai putin ?
          Cu alte cuvinte cine e cel care dicteaza trendul ?
          • -2 (2 voturi)    
            Nu ai google? (Luni, 14 septembrie 2020, 21:54)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1234

            https://www.fbi.gov/news/pressrel/press-releases/fbi-releases-2019-statistics-on-law-enforcement-officers-killed-in-the-line-of-duty
    • -12 (76 voturi)    
      ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:08)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Nu ma socheaza comentariul tau, pentru ca stiu ca nebunii traiesc printre noi, dar ma socheaza ca ai luat atatea plusuri, ceea ce inseamna ca nebunii sunt mai multi decat imi imaginam.

      Bosultane, 53% din crimele violente din SUA sunt comise de barbati afro-americani, care reprezinta 6% din populatia tarii. Normal ca sunt mai predispusi sa fie impuscati de politie din moment ce ei singuri se pun in aceasta situatie.
      • +10 (36 voturi)    
        Bossule (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:14)

        kolbar [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        cand calci pe cap sute de ani o populatie nu te astepta sa te intampine cu flori. Au parte de ceea ce au cultivat acolo.
        • -10 (30 voturi)    
          ? (Luni, 14 septembrie 2020, 7:35)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui kolbar

          Deci ce spui tu este ca razbunarea in aceste conditii este ok? Nu de alta, dar albii care traiesc astazi nu sunt vinovati pentru crimele stramosilor lor si daca razbunarea este ok atunci si riposta este ok, ceea ce ar duce la un razboi civil si la un sir nesfarsit al violentelor. Ghici ce: afro-americanii nu au cum sa castige un race war.
          • +11 (27 voturi)    
            E vorba de nedreptatile din zilele noastre (Luni, 14 septembrie 2020, 10:01)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            Si acum sunt impuscati si arestati abuziv si tratati ca niste animale.
        • -10 (24 voturi)    
          Am inteles la populatia aia (Luni, 14 septembrie 2020, 8:04)

          Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui kolbar

          fiecare traieste cateva sute de ani!
          Da derbedeul ala pare cam la 20 de ani.
          Cum a fost calcat pe cap sute de ani?
          • +9 (27 voturi)    
            Si acum sufera (Luni, 14 septembrie 2020, 10:02)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

            Si cu oameni ca tine situatia va continua. Dar mai e o sansa, albii vor deveni minoritari si vor fi mult mai atenti in viitor.
    • -9 (43 voturi)    
      tovarase.... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:13)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      riscurile meseriei
      dar tie ti se pare normal ca protestatarii "anti-violenta) BLM sa strice "speram sa moara"?!

      nici asta nu e rasism (si niste psihopatie as adauga)
      • +10 (30 voturi)    
        Nu ti se pare ciudat ca le doresc moartea? (Luni, 14 septembrie 2020, 9:48)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Nici un om nu reactioneaza asa din senin, doar daca se acumuleaza multa ura cauzata de ceva. Nu cumva modul cum politia ii trateaza are un rol?
    • -8 (34 voturi)    
      N-ati inteles absolut nimic (Luni, 14 septembrie 2020, 2:20)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Meseria lor e sa va protejeze pe dvs.
      Ce-i drept, ca orice meserias, uneori da gres, ocazional intr-un mod scandalos. Dar ideea/scopul/principiul ramane.
      Daca dvs., beneficiarul serviciilor de ordine publica, va bucurati cand doi politisti (pe care nu-i cunoasteti, ar putea foarte bine fi niste politisti exceptionali si ireprosabili) sunt asasinati si, cumva in subtext, chiar incurajati treaba asta, o sa va "bucurati" in scurt timp de "serviciile" unei politii care o sa fie mana-n mana cu raufacatorii, pentru ca asa e mult mai simplu si mai sigur pentru ei. Adica de o politie al carei sef se duce in miez de noapte sa-i roage frumos pe niste lideri mafioti sa fie baieti buni si sa nu-i faca probleme, ca e an electoral, ii roaga el frumos...
      • +9 (37 voturi)    
        @prostu satului (Luni, 14 septembrie 2020, 9:41)

        cuculea [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Politia inceteaza sa mai reprezinte cetatenii si sa-i apere din momentul in care comite abuzuri impotriva lor, ceea ce se cam intampla acum in SUA. Manifestantii sunt batuti doar pentru ca protesteaza, sunt rapiti cu dube fara insemne, ei nu poarta semne de identificare pentru a nu putea fi trasi la raspundere, ucid cu sange rece, am vazut cum l-au trantit pe batranul ala la pamant de ii siroia sangele din ureche si ei treceau pe langa el. Pe negrul ala l-au sugrumat fara mila, pe altul l-au impuscat in spate de cateva ori ala fiind neinarmat si cu copiii in masina etc

        Nu zic ca toti sunt asa de ticalosi dar parca e deja prea mult. Deci realitatea nu se prea impaca cu imaginea asta de baieti buni.
    • -7 (29 voturi)    
      Esti bolnav? (Luni, 14 septembrie 2020, 7:54)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      Un asasinat este tot asasinat indiferent de culoare. Dar na pt voi BLM doar culoarea voastra conteaza.
      Daca un politist e asasin inseamna ca toti ceilalti sunt.
      Asa pe logica ta toti cei inchisi la culoare sunt asasini.
      Eu personal nu cred ca BLM reprezinta oamenii de culoare ci sunt doar niste anarhisti.
      • +10 (28 voturi)    
        .... (Luni, 14 septembrie 2020, 9:35)

        cuculea [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        ...te contrazici, daca un politist e asasin e doar o exceptie, dar daca un negru face ceva rau, atunci BLM e de vina si nu reprezinta negrii....mda....
    • -9 (19 voturi)    
      pai (Luni, 14 septembrie 2020, 12:06)

      Corle [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

      crezi in responsabilitatea grupului pt actiunile individului? Si ca daca un singur om din grupul x face ceva nasol, apai toti din meseria aia e drept sa fie ucisi? Pastrand intact principiul, un negru tocmai a impuscat doi politisti neprovocat. Acel negru face parte din grupul "negrilor", deci logica ta dicteaza ca le vine randul tuturor negrilor acum. Bun asa.
  • +1 (77 voturi)    
    .... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:15)

    ak33 [utilizator]

    Taramul fagaduintei
    • +14 (34 voturi)    
      Trump a promis (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:20)

      dolor [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Trump delivers. 4 more years ...
  • +5 (99 voturi)    
    Welcome to hell! (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:20)

    gelu antigelu [utilizator]

    pare sa fie o femeie sau ceva pitic. Un fel de starpitura, dupa modul cum alearga
    We hope they die! - Viitorul suna bine!
    • -17 (81 voturi)    
      Probabil au invatat de la coloratii nostri ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:45)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      ... si trimit copiii sa le faca treburile murdare. Copiii au o oarecare imunitate in justitie, plus ca sunt mai usor de manipulat, de determinat sa faca o astfel de fapta oribila.
      George Floyd ar fi fost mandru de asta!

      Stiti, refrenul ala cu

      Sub un cer cu stele sudice,
      De avem sau nu dreptate,
      Gigi Floyd să ne judece.
  • -12 (140 voturi)    
    Deci politistii nu erau negri (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:21)

    Sparafucile [utilizator]

    Si de aceea protestatarii nu dadeau nici doi bani pe vietile lor.

    Acuma, cred ca nu e cineva atit de rasist incit sa creada că protestatarii aia erau rasisti.

    Se poate intrezari lesne ce lume ne-ar pregati BLM-istii daca ar fi s-o organizeze dupa conceptiile si viziunea lor . Auschwitz-ul ne-ar parea o statiune de odihna.
    • +16 (118 voturi)    
      la fel si invers (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:01)

      junimea [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      daca erau negri nici tu nu dadeai 2 bani pe ei. Acum te doare...
      • -12 (58 voturi)    
        Democratii au intretinut aceste violente, (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:54)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        si le au aprofundat!
        Acum s a gasit un terminat de orice culoare indrumat s au zgandarit int re neuroni cum ca cine sunt acesti oameni normali, care muncesc au de toate, masini, case si familii?
        Uite ca exista cineva din pardidul DEMOCRAT care imi da dreptul mie personal care nu imi place munca ci doar infractiunile imi da dreptate !
        wtf? Ce v a uitati asa la mine??
        • +17 (61 voturi)    
          democratii sunt moderati (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:19)

          dolor [utilizator] i-a raspuns lui constatator

          Trump il admira pe Duerte, Putin si solutiile de mana forte. El a zis good people on both sides, partile fiind anti fascistii si neo nazistii.
          • -4 (24 voturi)    
            Moderati? Cum ai descoperit asta? (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:18)

            constatator [utilizator] i-a raspuns lui dolor

            D ta cunosti gandirea liniara promovata de idiologii care te platesc?
            Este ce a promovata de Marx!!!
            Daca ai orise dubii iti stau la dispozitie!!
          • -6 (22 voturi)    
            Ce ai fumat frate?@! (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:35)

            constatator [utilizator] i-a raspuns lui dolor

            tu ai vazut dezbaterea politica din 2016 si ce sa implinit? ce implinea Hillary?
            cand radea ca o fata usoara in targ?
            Atata penibilitate, numai fumatii o vad ca o opera?
            EU PERSONAL IMI PIERD TIMPUL CU TINE!
          • -8 (20 voturi)    
            sunt moderati sub maldarul de $$ (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:53)

            constatator [utilizator] i-a raspuns lui dolor

            Am o cerinta,!?
            Nu ma confunda!!?!
          • -6 (20 voturi)    
            Stiu ca ti am m ai dat un raspuns !! (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:14)

            constatator [utilizator] i-a raspuns lui dolor

            El saracu,..nu e razboinic, ca obama, care a primit premiul nobel pt pace !
            Ce razboi a pornit Trump? Si de ce esti asa pornit ?
      • -10 (24 voturi)    
        Sunt de apreciat, orice persoana care, (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:51)

        constatator [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        respecta un nivel de civilizatie!
        Eu indrum spre formare un tip din Mali, dar am mai mare respect pt el fata de multi pe care ii cunosc!
        Deci nu am nici o treaba cu Democratii americani , in viata conteaza respectul pt tine!!
      • -4 (18 voturi)    
        Aha! Deci te-ai demascat (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:49)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        Esti negru in intregime sau doar in cerul gurii?
  • -15 (125 voturi)    
    Iată de ce Trump trebuie să câștige (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:22)

    Nyk1 [utilizator]

    Altfel, anarhia este garantată!
    • +24 (120 voturi)    
      nu ti se pare ca tocmai el o inteteste? (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:50)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      nu-mi aduc aminte de asa ceva in timpul lui obama!
      • -10 (68 voturi)    
        Alta idiotenie ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:17)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        BLM si Antifa exista de mai mult timp. Acum sunt incurajati iresponsabil de democratii lui Obama !
      • -9 (31 voturi)    
        gresit (Luni, 14 septembrie 2020, 6:10)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        in primul rand ca incidente implicand politisti similare ca si cel cu Floyd se intamplau si pe vremea lui obama. Ce a facut el? nimic, doar a dat din gura... BLM a aparut pe vremea lui Obama apropo. Trump macar a semnat un ordin executiv pt reforma in politie, reguli noi, trainining mai bun etc etc. Iar in al doilea rand, pe gangsterii si pe "protestari" ii agita si ii "folosesc" astia de stanga aici in SUA, e un lucru pe care toata lumea cu scaun la cap il stie. Cand Biden a inceput sa coboare in sondaje, brusc si-a dat seama ca trebuie sa condamne violentele si distrugerile provocate de asa zisii protestatari ca altfel e de rau pt el in alegeri. Dar probabil ca e prea tarziu oricum pt el.
        • +9 (27 voturi)    
          Obama si Trump (Luni, 14 septembrie 2020, 9:33)

          cuculea [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

          America a crescut in timpul lui Obama, a avut mai putine conflicte rasiale si era mult mai multa liniste. Acum America arde din cauza acestui maimutoi rasist.
    • +29 (111 voturi)    
      pai anarhia asta se intampla acum (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:00)

      junimea [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      cine e presedinte acum, Biden, Clinton, Obama?
      • -12 (62 voturi)    
        Pai se intampla acum.. (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:12)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        ..dupa 8 ani de Obama. Trump nu castiga alegerile daca nu era politically correctness impinsa pana la absurd de democrati. Trump este creatia lui Obama.
        • +16 (52 voturi)    
          da..da... (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:17)

          dolor [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          pentru ce se intampla acum e de vina Obama si pentru ce se va intampla in viitor daca castiga Trump e de vina Biden.
        • -8 (18 voturi)    
          Atenție (Luni, 14 septembrie 2020, 0:32)

          Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          nu i se mai spune Obama ( ăla era nume fictiv)
          Acum se da Marescu adevăratul nue ( și origine)
          Hussein !
      • -7 (21 voturi)    
        BLM (Luni, 14 septembrie 2020, 8:54)

        Juvettte [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        BLM s-a infiintat in 2016 pe timpul mandatului lui Obama in urma ciocnirilor interrasiale din Charlotte NC.
        • +9 (23 voturi)    
          Da dar in zilele noastre a ajuns importanta (Luni, 14 septembrie 2020, 10:04)

          albik [utilizator] i-a raspuns lui Juvettte

          Intr-un fel ar trebui sa-i multimeasca lui Trump, fara ura sa BLM nu ar fi ajuns atat de imporatnta.
          • -7 (23 voturi)    
            BLM e sprijinita de aripa neomarxista a Partidului (Luni, 14 septembrie 2020, 10:31)

            Juvettte [utilizator] i-a raspuns lui albik

            BLM e sprijinita de aripa neomarxista a Partidului Democrat si aproape de 90 % din presa (presa globalista). Cat de importanta este se va vedea la alegeri. S-ar putea sa fie un atu important in realegerea lui Trump.
            • +8 (20 voturi)    
              BLM e sprijinita de populatie (Luni, 14 septembrie 2020, 11:22)

              fifor [utilizator] i-a raspuns lui Juvettte

              majoritatea protestatarilor sunt albi. In sondaje BLM e mai populara decat Trump. Neomarxistii nu exista, sunt o inventie a conservatorilor radicali.
    • +19 (73 voturi)    
      Clar (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:06)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      " proces rapid și pedeapsa cu moartea pentru ucigaș." ... curat utopie ce vrea Trump, ce proces, ce dovezi, luati unul de culoare de pe strada, judecati-l in stil rusesc, pistol la ceafa a doua zi si "s-a facut dreptate"!

      Curge laptele si mierea in astfel de state, gen Federatia Rusa, Korea de Nord, Brazilia si Turcia!
      • -7 (27 voturi)    
        ioi (Luni, 14 septembrie 2020, 2:00)

        Corle [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        asta in contrast cu procesul fair tinut de negrul care impusca politistii ?
    • -10 (62 voturi)    
      Si din ce cauza (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:14)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Din cauza ca exista Trump si le sta in git unora? Sau pentru ca acei unii s-au apucat sa dea foc, sa omoare si sa jefuiasca?
      Iar primarii democrati trebuie "convinsi" cu forta sa se restabileasca ordinea?
      A facut Trump Defund the police cumva?
      Uitati-va la ultimul oras atins de ciuma de California, Austin, unde politistii au pus bannere din banii lor - Enter on your own risk, police is defunded.

      Ce intrebare stupida "cine e presedinte acuma, Biden, Clinton, Obama". Adica din asta rezulta ca cei trei susmentionatii sint buni si Trump e rau. Great.
    • +14 (76 voturi)    
      iata (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:16)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      de ce Trump Nu trebuie sa castige!
    • -4 (4 voturi)    
      Wow, câte voturi! (Luni, 14 septembrie 2020, 17:40)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ia ziceți băeți, cu cât vă plătește Soros pentru voturi?
  • -15 (115 voturi)    
    iata o atitudine corecta politic! (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:22)

    Crup [utilizator]

    Speram sa moara politistii! Ce poate fi mai corect politic, ce poate fi mai progresist?
    Cred ca Biden atat de tare s-a excitat incat a avut erectie, prima din ultimul deceniu de altfel.
  • +2 (56 voturi)    
    . (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:23)

    nyivus [utilizator]

    Protestatari cam prea mult spus, se plimba pe acolo 4-5 indivizi si unul mai urla din cand in cand. https://twitter.com/josie_huang/status/1305102941624229889
    • -6 (22 voturi)    
      aham... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:14)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nyivus

      ba voi sunteti platiti sa-i aparati p-astia?!

      cand un negru infractoe e omorat se crizeaza planeta
      cand un negru neinfractor e omorat... toti tac
      cand un alb e omorat lumea se bucura

      chiar nu vezi o problema in asta?!
  • -10 (126 voturi)    
    Ocupatia de ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:23)

    ElDiablo [utilizator]

    ... baza a activistilor pasnici din BLM si a sustinatorilor: uciderea politistilor, devalizarea magazinelor, incendierea cladirilor si daramarea statuilor. Atat ii duce mintea...atat fac. Presedintele Trump îi alintă numindu-i animale, sunt mult mai puțin de atât.
    • +20 (110 voturi)    
      care BLM? (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:59)

      junimea [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

      scria pe el BLM? a venit cu legitimatia? Cand moronul a agitat rasismul 4 ani ce credeai ca se va intampla? Militieni care impusca oameni neinarmati in spate, se suie cu picioarele pe ei si apoi se mira ca sunt impuscati...
      • -11 (53 voturi)    
        Absolut era de KKK ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:18)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        Alo tovarusu !
      • -10 (60 voturi)    
        "Neinarmati" (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:46)

        xolv [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        care se opun arestului/retinerii. Nevinovati, saracii...
        • +15 (59 voturi)    
          7 gloante in spate (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:22)

          dolor [utilizator] i-a raspuns lui xolv

          neinarmat, altul cu geninchiul pe gat, tot neinarmat. Dar rasistii sunt orbi
      • -10 (50 voturi)    
        Si culmea .. (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:33)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui junimea

        ...toate acestea in state conduse de democrati. Dar da, Trump e de vina ce se intampla in statele democrate.
        • +11 (27 voturi)    
          OK (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:20)

          kolbar [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          cand presedinte era Obama vina era a lui, cand presedinte e Trump vina e a lui Obama si cand presedinte va fi altcineva vina va fi tot a lui Obama. Logica trumptarda.
  • -11 (97 voturi)    
    Ideologia de stanga ucide ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:37)

    Idealistu [utilizator]

    Nu este nimic bun in otrava ideologiei de stanga, ambalata in egalitate si sprijin social, in totdeauna pe banii si suferinta altora. Spalarea la creiere a generatiilor tinere din SUA incepe sa dea rezultate.
    • +13 (81 voturi)    
      prostii (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:27)

      ilie.pustiu [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Cea mai mare amenintare din SUA acum e extrema dreapta, white supremacists, incurajati de rasistul Trump. Sprijinul social nu a ucis pe nimeni, KKK au ucis o gramada.
      • -11 (51 voturi)    
        mda (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:42)

        gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui ilie.pustiu

        Ajutorul social produce in serie natarai ca cei din filmuletele de mai sus. Nu inteleg care-i rostul lor dar stiu ca statul tre sa le dea.
        Incearca sa te dai prietenos pe langa ei, ca vorba aia sunteti frati si vezi ce sa intampla.
        • +13 (25 voturi)    
          ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:16)

          kolbar [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

          criminalii sunt rodul familiilor destramate, abandonate social si a saraciei. Lipsa plasei de siguranta oferita de un minim suport financiar naste monstri. Adica politica conservatoare din ultimele decenii. SUA are cea mai mare populatie incarcerata de pe planeta.
      • -10 (24 voturi)    
        minciuni (Luni, 14 septembrie 2020, 5:38)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui ilie.pustiu

        extremistii de stanga si anarhisti sunt cei care omoara, kkk nici nu mai exista practic.
        • +10 (28 voturi)    
          Statistici (Luni, 14 septembrie 2020, 9:04)

          sprite [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

          Cele mai multe crime sunt comise de extrema dreapta. Exista un scandal in SUA in care inspectori de integritate au denuntat musamalizarea de catre sefii politici numiti de Trump a pericolului ascensiunii extremei drepte si fabricarea unui pericol "stangist" care sa sustina naratiunea trumpista.

          Datele serviciilor arata exact pe dos, extremistii de dreapta sunt cel mai mare pericol acum in SUA

          https://edition.cnn.com/2020/09/08/politics/white-supremacy-dhs-draft-assessment/index.html
          https://www.cnbc.com/2020/09/09/trump-intel-threats-russia-white-supremacists-dhs-whistleblower.html
          • -5 (19 voturi)    
            habar nu ai ce vorbesti (Luni, 14 septembrie 2020, 9:29)

            ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

            pe cine au omorat "militiile" de dreapta? au distrus ceva? Rittenhouse era in legitima aparare, nu te obosi sa il dai exemplu. Pe extremistii care au dat foc si au facut ravagii in Seattle si Portland timp de luni de zile nu i-ai vazut asa-i? Pt ca cnn si nbc care sunt doua din cele mai partinitoare si mincinoase surse din media nu au zis nimic de aia. Nici de tanarul care a fost impuscat cu sange rece de un stangist antifa nu ai auzit nu?
            • +9 (23 voturi)    
              Charlotesville, El Paso (Luni, 14 septembrie 2020, 10:06)

              albik [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

              Si pustiul ala nu a fost in legitima aparare, era eliberat pana acum daca era asa, a fost arestat si inculpat pentru crime. Cine ii ia apararea gandeste ca el.
              • +10 (22 voturi)    
                Timothy McVeigh (Luni, 14 septembrie 2020, 11:23)

                fifor [utilizator] i-a raspuns lui albik

                a ucis sute de oameni. Tot extrema dreapta.
                • -7 (7 voturi)    
                  mcveigh (Luni, 14 septembrie 2020, 18:09)

                  ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui fifor

                  a fost un blonav mintal... atat. Din nou, aiureli pe care le culegeti din alte parti. Terminati cu prostiile cu extrema dreapta ca nu tine. Sunt inventii
                  • +1 (3 voturi)    
                    Sigur (Luni, 14 septembrie 2020, 21:13)

                    barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

                    cand criminalul e alb de extrema dreapta e bolnav mintal, cand e negru e asa din nastere.

                    Ia uite aici inventii, Departamentul de Securitate Nationala va desemna suprematia alba drept cel mai mare pericol la adresa sigurantei nationale.

                    https://thehill.com/policy/national-security/515244-dhs-to-label-white-supremacists-as-the-most-persistent-and-lethal
              • -7 (7 voturi)    
                prostii (Luni, 14 septembrie 2020, 18:12)

                ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui albik

                de proces la tribunal ai auzit? nu a fost inca data sentinta. cele mai elementare cunostinte va lipsesc se pare.
    • +16 (64 voturi)    
      E fix invers (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:34)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      In momentul cand o arzi ca esti smecher alb, bogat, cu tupeu, vine unul mai bronzat sa te aduca cu picioarele pe pamant si ca esti egal cu el in fata glontului.
  • +30 (112 voturi)    
    America lui Trump (Duminică, 13 septembrie 2020, 19:50)

    landromat [utilizator]

    votati Trump si asta veti avea.
    • -10 (80 voturi)    
      Exact pe dos ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:19)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      Votati democrati si in 10 ani adio SUA !
      • +18 (74 voturi)    
        Cand americanii au votat dems era liniste (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:35)

        banuk [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        Acum sunt revolte, crime, distrugeri, molima, somaj, economie prabusita. Asta e lumea lui Trump si a politicilor sale. Exact cum au prezis analistii.
        • -4 (22 voturi)    
          Eterna intrebare (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:46)

          Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui banuk

          Cine are interes sa nu mai fie liniste, cine are de castigat? Deci...
          • +7 (25 voturi)    
            Trump (Luni, 14 septembrie 2020, 10:39)

            barny [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

            spera sa sperie populatia alba ca negrii vin sa-i ucida si sa le devasteze orasele. Daca nu ar crea panica nu l-ar mai vota nici dracu. Manipuleaza fricile oamenilor cum facea Iliescu cu "golanii" din Piata Universitatii. Acum "golanii" sunt Antifa, BLM, negrii.
        • -8 (26 voturi)    
          Ai dreptate (Luni, 14 septembrie 2020, 1:13)

          Corle [utilizator] i-a raspuns lui banuk

          Revoltele sunt vina lui Trump, nu democratii si BLM-ul sunt responsabili de violentele pe care ei le fac. Trump e. Crimele la fel, el importa criminali din sud, nu democratii care importa voturi. Covid clar e vina lui Trump, nici nu mai discut aici, doar nu era sa dam vina pe alti socialisti din a caror tare provine de origine virusul. Somajul e la all time low, mai citeste. Economia e up & running, nu stiu ce indici citesti tu.
          • +10 (32 voturi)    
            Nu (Luni, 14 septembrie 2020, 8:58)

            sprite [utilizator] i-a raspuns lui Corle

            Trump e nevinovat. Vinovati sunt Obama care nu mai conduce tara de 4 ani si Soros. A, era sa uit de deep state. Sorry boys dar asta e haosul lui Trump
    • -12 (50 voturi)    
      CRIMINALULE, tu ai citit articolul? (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:29)

      constatator [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      Inteleg ca partidul DEMOCRAT a castigat sute de milioane intr o luna, dar ,asta nu iti aduce coca pe viata tie!!
    • -11 (51 voturi)    
      Da, domle (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:10)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      Aproape mai tare ca Basescu, ca si ala era de vina si de starea vremii.
    • -10 (34 voturi)    
      Nu e al lui Tump! (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:04)

      constatator [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      America e a -a americanilor!
      Schimbi si tu placa?
      Mulțumesc frumos!!
    • -9 (31 voturi)    
      oras (LA) si stat (California) (Luni, 14 septembrie 2020, 5:37)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      controlate de democrati de multi ani... du-te si spune povesti in alta parte. Criminalitatea e responsabilitatea autoritatilor locale in primul si primul rand, dar ce pretentii sa am de la un postac platit de chinezi.
      • +10 (26 voturi)    
        PAi atunci Trump poate sa plece acasa (Luni, 14 septembrie 2020, 8:56)

        sprite [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

        De ce vine cu sloganuri mincinoase cand stie ca nu poate face nimic?
        • 0 (0 voturi)    
          Ce zici, s ar bucura XI JIMPING, (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:27)

          constatator [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          daca TRUMP ar pleca acasa, s au ar plange?
          Inteleg ca asa ati fost instruiti si cred, ca si platiti peste capacitatile voastre de trolli, dar na, eu ma distrez cand v a citesc pe aici.
          C a sa zic asa sunteti made in CHINA!?!
    • -10 (24 voturi)    
      Abe Lincoln a pornit un razboi civil (Luni, 14 septembrie 2020, 5:53)

      Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      Daca mergem cu propaganda ieftine.

      Antifa este o organizatie terorista, anarcho comunista.
      BLM este o grupare Marxist ethno nationalista.
      Astia sunt noii confederati, problemele actuale fiind doar o noua lovitura de stat.
      • +9 (31 voturi)    
        Antifa nu e organizatie (Luni, 14 septembrie 2020, 8:55)

        sprite [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

        Nu e nici terorista, BLM nu e marxista, e un ONG care sustine drepturile minoritatilor. Sunt demonizati de extrema dreapta.
        • -10 (22 voturi)    
          curat murdar ! (Luni, 14 septembrie 2020, 9:32)

          ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          ia cauta si citeste manifestul/crezul BLM de pe site-ul lor oficial si apoi vino si comenteaza. Cat despre antifa, actiunile lor din Portland si Seattle dovedesc clar ca pot fi numiti teroristi fara nici o problema.
          • +11 (17 voturi)    
            Terorist e o desemnare oficiala (Luni, 14 septembrie 2020, 10:07)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

            Nici o institutie din SUA nu i-a calificat astfel, insa multe grupari extremiste de dreapta sunt calificate drept teroriste.
            • -8 (8 voturi)    
              poti sa numesti 2-3? (Luni, 14 septembrie 2020, 18:15)

              ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui albik

              dintre cele implicate in evenimentele recente? Nu chestii de zeci de ani in urma. Exista destule factiuni de extrema stanga care au fost desemnate teroriste in istoria SUA. Ca despre antifa, mai este timp, vor fi in curand declarati teroristi si oficial.
              • +1 (1 vot)    
                Toate (Luni, 14 septembrie 2020, 21:15)

                barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

                The Department of Homeland Security (DHS) is set to label white supremacists as the most serious terror threat facing the United States.
                https://thehill.com/policy/national-security/515244-dhs-to-label-white-supremacists-as-the-most-persistent-and-lethal
          • +10 (22 voturi)    
            In Portland agentii federali au actionat ilegal (Luni, 14 septembrie 2020, 10:42)

            barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

            au incalcat autonomia statala si au arestat ilegal, Judecatorii i-au eliberat a doua zi pe protestatarii arestati fara motiv. Teoristi ii numea si Iliescu pe demonstranti, mentalitatea asta totalitara e prezenta si la Trump si la fanii sai.
            • -6 (6 voturi)    
              alte prostii si minciuni (Luni, 14 septembrie 2020, 18:17)

              ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui barny

              orasul Portland, condus de un retardat de primar democrat nu a vrut sa faca nimic. Deci federalii trebuia sa nu faca nici ei nimic in opinia ta si sa-i lase pe aia sa distruga, sa dea foc si sa faca ravagii. Interesant. Ce ai fi spus daca asa ceva se intampla pe strada la tine?
              • +2 (2 voturi)    
                Studiu (Luni, 14 septembrie 2020, 21:16)

                barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

                majoritatea protestelor - 93% au fost pasnice
                https://time.com/5886348/report-peaceful-protests/
        • -11 (15 voturi)    
          du-te tu (Luni, 14 septembrie 2020, 14:35)

          Corle [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          Voi aruncati "far right" pe oricine e un pic stanga de marxism total. BLM foloseste violenta fizica pt intimidare, ceea ce e definitia verbatim a terorismului. Nu-i nimic, daca o imping acolo sa ajunga conflict civil o sa devina america din nou mai alba, slava domnului.
        • -11 (15 voturi)    
          Serios? (Luni, 14 septembrie 2020, 15:04)

          Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          Daca Antifa nu e organizatie terorista atunci de certi cu Casa Alba, nu cu "extrema dreapta" sau alte fabulatii.

          De la co-fondatoarea BLM: “We are trained Marxists. We are super-versed on, sort of, ideological theories. And I think that what we really tried to do is build a movement that could be utilized by many, many black folk,”
          • +12 (14 voturi)    
            Bla..bla (Luni, 14 septembrie 2020, 15:12)

            komodor [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

            https://www.politifact.com/article/2020/jul/21/black-lives-matter-marxist-movement/
            • -7 (11 voturi)    
              Agitprop de extrema stanga (Luni, 14 septembrie 2020, 16:27)

              Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui komodor

              Misto cand aceiasi oameni se scuza reciproc.
              Apologentia de genu nu merge cand de plimbi mana-n mana cu anarco-comunistii de la Antifa.
              • +2 (2 voturi)    
                Agitpropul de extrema dreapta (Luni, 14 septembrie 2020, 21:18)

                barny [utilizator] i-a raspuns lui Concediati_Bugetarii

                Trump officials altered intel to downplay threats from Russia, White supremacists, DHS whistleblower says
                https://www.cnbc.com/2020/09/09/trump-intel-threats-russia-white-supremacists-dhs-whistleblower.html
  • -23 (81 voturi)    
    g4media, nimic despre asta? (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:02)

    CezarN [utilizator]

    Am cautat stirea acolo, insa cea mai importanta stire este ca Louis Vuitton vine cu un nou accesoriu. Viziera transparentă la prețul de 800 de euro.
    Bravos, don' Tapalaga!
  • +30 (120 voturi)    
    Trumpila e disperat (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:11)

    niponica [utilizator]

    Cu dume d-astea crede el ca va fi reales? Pai el e ultimul care sa strige lege si ordine, a gratiat infractori, criminali de razboi, corupti...a acceptat ajutorul lui Putin sa ajunga presedinte, stia ca Putin a pus recompense pe capul soldatilor americani si nu a luat nici o masura, i-a numit pe soldatii morti in Vietnam loseri si cate si mai cate.

    Biden e peste el in sondaje si nu mai stie ce sa faca de disperare.
    • -10 (66 voturi)    
      Cred ca matale esti disperat ! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:20)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      Lasa povestile de doi lei ale stangii procomuniste americane, ca nu tine !
    • -10 (56 voturi)    
      M ai ia o gura de samagon, (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:24)

      constatator [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      .. ca te inneci!!
      El e miliardar , nu ca fomistul de OBAMA care a jucat dupa cum i a tiuit urechile!!
    • -13 (39 voturi)    
      asa e (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:31)

      gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      Stiri ca astea sunt exact ce-i trebuie lui Biden ca sa castige!
    • -12 (50 voturi)    
      Pai e cam nasol, ca un Dement Senil (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:52)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      E inainte in sondaje, si socealist pe deasupra!!!
      • +22 (50 voturi)    
        Asa-i sunt doi (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:05)

        Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

        Unul-i senil iar celalt este "Tulburator" de tabar doar cu trei ANISORI ! Ha,ha,ha
      • +14 (24 voturi)    
        .... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:17)

        kolbar [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

        cu atat mai umilitoare e infrangerea geniului planetar.
        • -1 (1 vot)    
          Am ras cu lacrimi, tovarase! (Marţi, 15 septembrie 2020, 21:33)

          constatator [utilizator] i-a raspuns lui kolbar

          Aici, iti dau dreptate!!
    • -10 (48 voturi)    
      O sa mai vedem pe 3 noiembrie (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:09)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      Care dume? A tras el in oamenii aia, sau ce?
    • -11 (35 voturi)    
      Catrinooo (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:05)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      Mai trage-te de falcile alea si mai schimba de pe CNN si Google News ca ajuta.
    • -10 (22 voturi)    
      tocmai invers (Luni, 14 septembrie 2020, 5:34)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      cand se intampla chestii din astea, Biden mai cade in sondaje... garantat. In rest, aberezi la greu.
      • +11 (19 voturi)    
        Biden e sus in sondaje (Luni, 14 septembrie 2020, 8:54)

        sprite [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

        Dupa conventia republicana a mai crescut cu cateva procente. Americanii sunt mai destepti decat ii crezi tu.
        • -9 (19 voturi)    
          mai citeste (Luni, 14 septembrie 2020, 9:34)

          ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          mai studiaza... ia vezi unde era Biden in sondaje in iulie. Si vezi cat a scazut avansul acum. Si apoi cauta sa vezi cat avea Hillary in 2016.
          • +10 (18 voturi)    
            Trump e in scadere (Luni, 14 septembrie 2020, 10:09)

            albik [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

            https://www.newsweek.com/trump-loses-significant-voter-support-after-disparaging-us-soldiers-woodward-covid-tapes-1531549
    • -9 (15 voturi)    
      Sondajele globaliste (Luni, 14 septembrie 2020, 10:54)

      Juvettte [utilizator] i-a raspuns lui niponica

      A fost si Hillary Clinton data castigatoare de sondorii globalisti dar s-a ales praful. Sondajele nu sunt bune cand de o parte se gaseste majoritatea tacuta.
      • +10 (20 voturi)    
        sondaje globaliste :) (Luni, 14 septembrie 2020, 11:25)

        fifor [utilizator] i-a raspuns lui Juvettte

        reptiliene :) sorosiste :)
        Pai au avut dreptate, Trump a pierdut la 3 milioane de voturi diferenta. A castigat cu cateva zeci de mii de voturi in unele state din cauza unui sistem electoral care recompenseaza loserii.
  • +14 (78 voturi)    
    S-a intors roata (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:20)

    dagold [utilizator]

    vanatorii au devenit vanat. Poate le da de gandit cand omoara fara discernamant.
    • -12 (54 voturi)    
      Da, ai gasit solutia (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:04)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui dagold

      Impuscarea-n cap a unui politist cind bea o cafea. Cine omoara fara discernamint? Hai, spune.
      • +12 (30 voturi)    
        ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:18)

        kolbar [utilizator] i-a raspuns lui ac

        politia.
        • -4 (8 voturi)    
          Presupun ... (Luni, 14 septembrie 2020, 14:37)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui kolbar

          ... ca ai si niste dovezi, nu?
  • +34 (52 voturi)    
    Blue lives matter ? (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:34)

    larnaka [utilizator]

    Well, All Lives Matter !
    • -2 (12 voturi)    
      Ceea ce nu stie poporul (Luni, 14 septembrie 2020, 12:08)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

      E ca o buna parte a populatiei de culoare Se imbraca Si se comports ca in ghetou, evita munca, nu se educa, prefera sa incalce legea, ca singura satisfactie impotriva unui sistem de reguli pe care ei il considera neprietenesc. La polul celalalt stau cei care s-au integrat si au job f bune, muncesc, au talente unice dar segregarea continua, e imposibil sa vezi acel mix de culoare in cartierele de case de exemplu. Dar sa fim realisti,la nivelul de jos, Cea mai buna comparatie e cu tiganii de la noi care fura in autobuze si fac bisnita hartuind populatia cu alba neagra vietii lor. Cum il educi Pe puradei si pe tiganI sa nu mai fure in autobuz, sa nu se mai ocupe de prostitutie, trafic de fiinte umane, coruptie, furturi, pirandele sa isi schimbe portul,Intr-un cuvint sa se civilizeze?
  • -10 (76 voturi)    
    Au intrat postacii anti Trump si pro BLM (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:37)

    Idealistu [utilizator]

    Nu stiu daca sunt ai lu Putin sau Xi
    • -12 (46 voturi)    
      Internationala Socialista nu are tara sau (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:30)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      localizare
    • -11 (53 voturi)    
      Nu, din pacate (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:03)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Sint doar socialistii nostri de corporatie. E incredibil cit de spalati pe creier sint, dar asta-i situatiunea.
    • -11 (35 voturi)    
      xzxzxzx (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:05)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      FII SIGUR CĂ EI SUNT !
  • +18 (86 voturi)    
    Nu doresc raul nimanui (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:41)

    elchupa [utilizator]

    Dar nici nu pot trece cu vederea comportamentul deseori abuziv al politistilor. Le doresc sa aiba parte de atata fericire cat au daruit si ei altora.
  • -12 (54 voturi)    
    Decadenta unei societati marete!! (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:43)

    constatator [utilizator]

    Este obligatoriu, cercetarea tuturor organizatiilor finantate prin oficine obscure, si interzicerea intrarii in tara a acestor bani!
    Statul ROMAN, trebuie prin banca NATIONALA adica BNR sa interzica intrarea in tara a finantelor in scopuri obscure!!
    Dar stai; numai cetatenii de rand pot fi urmariti?
    Așa este, bancile monitorizeaza numai deponentii mici!!
    Faza cu legile de interzicere a cashului se aplica la ,,muncitori,, si nu la milionari!! s au teroristii care transfera milioane !
  • -12 (40 voturi)    
    ... (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:47)

    cartograful [utilizator]

    Vai, dar cata toleranta de ambele parti, cata cultura a dialogului...
  • +21 (57 voturi)    
    Nu prea ii iubeste lumea (Duminică, 13 septembrie 2020, 20:55)

    rapidz [utilizator]

    Oare de buni ce sunt?
    • -10 (22 voturi)    
      politia (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:24)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui rapidz

      nu e iubita IN NICI O TARA!!!!
      face parte din descrierea meseriei

      dar presupun ca logica e grea

      de asemenea presupun ca e ok sa fie arestatitoti romanii pentru ca o parte din romani au fost hoti de buzinare in italia.exact "logica" asta o aplici!

      daca cativa X fac Y atunci toti X trebuie sa plateasca.
      serios ati si gandit inainte sa scrieti?!

      ma intristeaza si sperie numarul de oameni care e de acord cu tine!
    • -9 (25 voturi)    
      care lume? (Luni, 14 septembrie 2020, 5:29)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui rapidz

      niste retardati de gangsteri? de blue lives matter ai auzit? majoritatea covarsitoare a populatiei ii sprijineste pe politisti, pt ca majoritatea sunt oameni decenti care isi fac treaba bine. Au fost mii si mii de oameni care au iesit in strada (pasnic!) sa sustina politia cand niste idioti au inceput sa ceara reducerea (si chiar desfiintarea!) bugetelor pt politie.
      • +10 (26 voturi)    
        Mai multi sustin protestele (Luni, 14 septembrie 2020, 8:53)

        sprite [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

        Si politia scade in sondaje din cauza abuzurilor care ies la iveala. Nu trebuie sa idealizam o institutie care are pete si are monopolul violentei.
        • -9 (23 voturi)    
          nici pe departe (Luni, 14 septembrie 2020, 9:38)

          ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

          prostii si minciuni... monopolul violentei? iti zic eu: bandele de gangsteri din chicago au omorat zeci de oameni intr-un singur weekend cu cateva saptamani in urma. Antifa in Portland au cauzat distrugeri masive si pierderi de vieti omenesti. Astea sunt poluri ale violentei. Cum ti-am zis, mai ia si mai studiaza si alte surse decat cnn...
          • +10 (22 voturi)    
            Hm... (Luni, 14 septembrie 2020, 10:44)

            barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

            Daca Antifa au omorat masiv si au distrus de ce nu sunt scosi in afara legii? De ce nu sunt arestati, destructurati? Trump e presedinte de 4 ani. Pentru ca tot ce spui tu sunt minciuni trumparde.
  • +20 (52 voturi)    
    Ura naste ura (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:24)

    galeo [utilizator]

    Nimeni nu va sta cu mainile in si va incasa mizerii,, nici macar din partea politistilor. La un moment dat isi vor lua revansa.
    In viata totul se plateste.
    • -9 (25 voturi)    
      wow (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      un politist care impusca un infrator e rau
      un infractor care impusca un politist e bine

      ba voi va auziti?!
      resuscitati-va creierul ala ca e deja in moarte clinica de vreo luna!
      • +11 (31 voturi)    
        In filmuletele cu negrii omorati de politie (Luni, 14 septembrie 2020, 7:48)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Eu am vazut ca politistii erau criminali, nu negrii.
      • +12 (26 voturi)    
        Din pacate politistii omoara si nevinovati (Luni, 14 septembrie 2020, 8:51)

        sprite [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        De prea multe ori.
  • +14 (58 voturi)    
    Te pune pe ganduri (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:28)

    zanax [utilizator]

    cand Politia ajunge sa fie atat de urata....li se intorc din urma pacatele
    • -11 (25 voturi)    
      aham... (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:21)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui zanax

      deci daca sunt urati (de infractori, ca nu poti spune ca unu care impusca niste oameni e cetatean model), inseamna ca au facut ceva rau si ca trebuie sa moara

      logica impecabila! mai ai?!
  • -12 (50 voturi)    
    ha! (Duminică, 13 septembrie 2020, 21:32)

    codyrocco [utilizator]

    si de-aia trump o sa iasa cu al doilea mandat - din cauza astora.
    • +15 (25 voturi)    
      Protestele dureaza de cateva luni (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:23)

      kolbar [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      efectul?
      New Yahoo News/YouGov poll: Trump slips 10 points behind Biden amid reports he misled U.S. about COVID-19 and disparaged U.S. soldiers
      https://news.yahoo.com/yahoo-news-yougov-poll-trump-233720272.html
  • +20 (60 voturi)    
    Cultul armelor loveste naprasnic (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:12)

    gavrone [utilizator]

    Daca nu erau legale armele era greu sa-i atace cu cutitul. Asa oricine poate folosi armele nu numai politistii. Vreti arme? Suportati consecintele.
    • -10 (24 voturi)    
      Au fost impuscati politisti (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:32)

      Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

      ...si civili si in Europa, unde armele sunt strict incadrate! Criminalilor si teroristilor nu le pasa de interdictiile legale.
      • +11 (19 voturi)    
        Diferenta sta in proportii (Luni, 14 septembrie 2020, 10:45)

        barny [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

        sunt zecii de mii care mor anual in SUA, cu mult peste toate tarile europene luate la un loc.
    • -9 (15 voturi)    
      Romania are atatea impuscaturi cat Texas-ul (Luni, 14 septembrie 2020, 5:55)

      Concediati_Bugetarii [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

      Poate ar trebui si noi sa invatam de la vecinii din Serbia sau de peste Marea Neagra din Georgia; acolo guvernului chiar ii e frica de populatie, un lucru benefic.
  • -10 (20 voturi)    
    PS: (Duminică, 13 septembrie 2020, 22:30)

    liviu_ [utilizator]

    observ ca numarul de comentarii negative e mai mare decat numarul de comentarii pozitive...

    mai nou postacii apara anarhia si crimele...
    dragutz


    sper din tot sufletul ca sunt aceeasi care-l apara pe dragnea, ca daca sunt si din ailalti putem sa aruncam deja in aer tara asta. castigam timp!
  • -10 (20 voturi)    
    Lol (Duminică, 13 septembrie 2020, 23:46)

    HP [utilizator]

    Doar extremisti pe aici.

    Unii de dreapta, altii de stanga.

    Intre timp, mor oameni nevinovati, datorita instigarilor la ura rasiala.

    La fel si in orientul mijlociu, la fel peste tot.

    Pe unii ii ghideaza lacomia si capitalismul salbatic, pe ceilalti PC-ul si drepturile unor minoritati inventate.

    Au aparut si la noi, razboinicii de facebook care isi iau inspiratia din ce vad la americani, ambele tabere.

    Mi-e groaza sa imi cresc copiii intre dementi ca voi, si de stanga, si de dreapta.
    • +1 (7 voturi)    
      Linistea pe care o vedeai era o ilzuie. (Luni, 14 septembrie 2020, 9:19)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Acuma nu mai e nici aia. E doar un reality check!
  • -8 (14 voturi)    
    Ce nu vine unul (Luni, 14 septembrie 2020, 0:40)

    Observatory [utilizator]

    și la mine ?!?!
    De când aștept sa mazilească unul, indiferent de culoare,
    Am plătit bani și impozit plus permisul...
  • +10 (30 voturi)    
    Karma is a bitch (Luni, 14 septembrie 2020, 1:50)

    delco [utilizator]

    Au tot omorat la negri si uite ca acum aia s-au saturat sa fie macelariti.
  • -8 (34 voturi)    
    Daca sunt orb...? (Luni, 14 septembrie 2020, 4:02)

    Robin_W [utilizator]

    Va rog sa imi spuneti!
    Dar eu vad o persoana, un ucigas cu sange rece care premeditat incearca sa omoare doi reprezentanti ai legii.
    Reprezentanti ai legii pe care ii platesc din taxele mele ca sa vegheze la linistea si securitatea mea si a celorlalti cetateni.
    Nu vad ce treaba are Trump cu asta si de ce o astfel de atitudine este incurajata sau aplaudata!?
    Dupa parerea mea, singurii care incurajeaza astfel de activitati criminale sunt cei care doresc anarhia.
    Altfel, fiecare persoana care comite acte criminale, indiferent de culoare, haina, slujba sau avere trebuie judecat si condamnat conform cu legea in vigoare.
  • -8 (36 voturi)    
    incredibil (Luni, 14 septembrie 2020, 5:31)

    ovyd79 [utilizator]

    cati postaci spalati pe creier sunt pe aici ! majoritatea populatiei in SUA sustine politia, si asta se va vedea la alegeri. Doar gangsterii, infractorii si idiotii utili neo-marxisti urasc politia si le doresc raul politistilor.
    • +10 (32 voturi)    
      De unde ai scos-o pe aia cu (Luni, 14 septembrie 2020, 8:17)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

      neo-marxistii?! Toate militiile alea inarmate din Oregon, Wyoming, Idaho, Montana, Dakota, etc. sunt de extrema dreapta si poarta toate simbolurile fasciste ale lui Hitler. Toti sunt niste idioti ce cred ca guvernul e ostaticul unei puteri mondiale si misiunea lor e sa elibereze tara si sa instaureze puterea populara pe care n-au idee cum s-o defineasca. In niciun documentar despre ei n-am vazut vreun simbol marxist sau comunist.
      • -8 (18 voturi)    
        vezi ce idei (Luni, 14 septembrie 2020, 9:38)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        sustin; marxism pe paine!
        Marxism dupa marxism, inseamna neo-marxism.
        • +10 (20 voturi)    
          o minciuna repetata tot minciuna e (Luni, 14 septembrie 2020, 11:27)

          fifor [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

          neomarxismul nu exista, e o sperietoare inventata de conservatorii extremisti.
      • -8 (22 voturi)    
        prostii (Luni, 14 septembrie 2020, 9:42)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        militiile alea nu au omorat pe nimeni si nu au distrus proprietatea nimanui. Cauta sa vezi despre distrugerile si crimele facute recent de asa zisii protestatari din Portland, Wisconsin si alte parti si mai vorbim apoi.
        • +10 (24 voturi)    
          Militiile alea sunt pericol public (Luni, 14 septembrie 2020, 10:48)

          barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

          au omorat mai multi americani decat ISIS.
          • -8 (8 voturi)    
            iar minciuni (Luni, 14 septembrie 2020, 18:28)

            ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui barny

            100% inventii
            • +2 (2 voturi)    
              Si Homeland Security minte? (Luni, 14 septembrie 2020, 21:20)

              barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

              The Department of Homeland Security (DHS) is set to label white supremacists as the most serious terror threat facing the United States.
              https://thehill.com/policy/national-security/515244-dhs-to-label-white-supremacists-as-the-most-persistent-and-lethal
    • +12 (30 voturi)    
      Sa stii ca lumea sustine protestele BLM (Luni, 14 septembrie 2020, 8:45)

      sprite [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

      Si imaginea politiei e in continua scadere. A fost oricum artificial mentinuta sus prin tot felul de seriale care idealizau imaginea de politist, acoperind ceea ce se intampla in realitate, violenta lor si rasismul sistemic.
      • -9 (27 voturi)    
        daca esti amabil, (Luni, 14 septembrie 2020, 9:45)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        defineste, te rog, "rasismul sistemic"; este atunci cand tinerii de culoare sunt licentiati si iau doctorate fara sa stie o buche? Sau femeile promovate fara nici un merit, de foarte tinere, doar pentru ca au pasarica?
    • +10 (24 voturi)    
      Idiotii utili sunt aia cu arme (Luni, 14 septembrie 2020, 10:47)

      barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

      ametitii care lupta impotriva "tiraniei" guvernului care le "fura" libertatea. Sunt mereu de dreapta, niciodata de stanga.
  • -7 (35 voturi)    
    nu fiti copii! (Luni, 14 septembrie 2020, 7:38)

    mongolul [utilizator]

    BLM este un neomarxism, asezonat cu drepturile "minoritatilor"; (uitand ca femeile sunt majoritare; asta intre noi fie vorba); se pare ca si rasismul este o arma redutabila, dar e cu sens unic; doar rasismul impotriva celor de culoare; nu si viceversa...
    asa se intimpla cand dai diplome unor oameni ce nu studiaza, doar pentru ca provin din medii "defavorizate";
    creezi favoritisme oficiale, artificial; cum s-o numi asta? (La noi se cumpara pe fata... )
    pe scurt, dupa esecul comunismului, liderii stingisti la nivel mondial, au renuntat la clasa muncitoare ca vector purtator (mineri) si au apelat la minoritari; cand impui supra-drepturile minoritarilor, majoritiatii, cum s-o numi?
    nu cumva dictatura? numai ca nu este a proletariatului si nu este afisata oficial, cum faceau comunistii, intial. Corectitudinea politica este noua dictatura stingista, la nivel mondial. Mult mai dura decat ce a comunista. Pentru ca se pretinde democrata si nimeni nu are curaj s-o infrunte. Mass-media este sub orice critica.
    Nu este de ajuns ca au nenorocit Rusia si tot estul Europei, ba si Columbia; acum si-au propus o tinta majora.
    Dumnezeu sa fereasca America, de ciuma rosie!
    • +9 (31 voturi)    
      Aceleasi obsesii stupide (Luni, 14 septembrie 2020, 8:46)

      sprite [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

      Marxistii cand e vorba de drepturile minoritatilor, marxistii cand e vorba de mediu, marxistii cand e vorba de politica, Soros si marxistii, la asta se reduce vocabuilarul celor fara idei si argumente.
      • -8 (20 voturi)    
        nu cumva gresesti? (Luni, 14 septembrie 2020, 9:42)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        Nu cei corecti politic sunt fara idei si argumente?
        Daca ii duce mintea sa interzica tot/toti ce nu zic/e ca ei, ce o fi?
        Daca se cenzureaza fara rusine, pe fata (vezi comentariul meu, disparut) nu cumva este noua dictatura?
        Dar desigur, nu cei cenzurati sunt corecti, ci cenzorii. Asa gindeau si Hitler, Stalin si acolitii lor.
        Parca democratia era dreptul la libera opinie...
        • +9 (23 voturi)    
          OMG (Luni, 14 septembrie 2020, 10:13)

          albik [utilizator] i-a raspuns lui mongolul

          Hotnews e Stalin, Hitler la un loc. Te plangi cam mult, crezi ca-i pasa cuiva de comentariile tale anoste ca sa te cenzureze? Te crezi mai important decat esti.
          • -7 (23 voturi)    
            nu ma pling (Luni, 14 septembrie 2020, 12:25)

            mongolul [utilizator] i-a raspuns lui albik

            constat; unde au disparut comenturile? pe urma va jurati ca sunteti democrati...
            Insusi conceptul de "corect politic" este impotriva democratiei; un sistem democrat presupune existenta si dreptul la cuvint al mai multor grupari de interese sau ideologice. In clipa in care impui un singur centru, cu o singura corectitudine, nu mai esti democrat.
            Apoi vei avea pretentia ca si neutrii sa te sustina, ca altfel incurajeaza pe cei care nu sunt de acord cu centru. (Vezi declaritiile lui Megan. -Printesa neprintesa...- Deja sunt pusi pe interdictii.)
            Daca nu vezi toate astea, fie esti prost (analfabet functional?) fie demagog. Esti platit sau mentinut in functie sa faci propaganda neo-comunista.
      • -10 (20 voturi)    
        pai alea care le-ai enumerat (Luni, 14 septembrie 2020, 9:47)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        sunt sloganele lor favorite (si ale tale probabil), dar sunt doar pretexte, pt ca singurul lucru de care le pasa cu adevarat este puterea, sa puna mana pe putere si sa schimbe lumea cu forta dupa ideile lor. Si exact asta e tactica lor, cand nu pot argumenta cu idei incep sa urle la cei cu care nu sunt de acord cu ei ca sunt rasisti, fascisti si altele.
        • +8 (24 voturi)    
          Trump a luat puterea ilegitim (Luni, 14 septembrie 2020, 10:15)

          albik [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

          Cu ajutor strain si cu minoritate de voturi. Acum da semne ca nu-si va recunoste infrangerea. Iata cine tine cu dintii de putere.
      • -9 (17 voturi)    
        nu "marxisti" (Luni, 14 septembrie 2020, 9:51)

        mongolul [utilizator] i-a raspuns lui sprite

        "neo-marxisti"; mult mai rai si periculosi!
  • +10 (30 voturi)    
    Imi pare rau de politisti (Luni, 14 septembrie 2020, 8:50)

    sprite [utilizator]

    Sunt sigur ca multi isi fac bine datoria. Pe de alta parte nu pot sa nu observ ca printre ei sunt multi foarte violenti, care fac uz de arma cu prea multa usurinta luand viata suspectilor cu o lejeritate uluitoare.

    Multe victime au cazut prada acestor comportamente si nu e o coincidenta ca tind sa fie din partea minoritatilor. Si cand mai ai si un presedinte iresponsabil care atat focul rasismului in loc sa uneasca tara, la asta se ajunge.

    Sper ca Biden sa reconcilieze natiunea americana pentru ca in caz contrar potentialul de violenta este devastator.
    • -6 (12 voturi)    
      Eu sper ca nu (Luni, 14 septembrie 2020, 9:17)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sprite

      Eu sper ca nu va reconcilia nimic. Doar asa va vedea lumea de ce sunt in stare americanii. Vreau sa le putem vedea adevarata fata. Adica, unii deja au inteles-o, dar mi as dori sa fie mai clara ptr publicul larg.
    • -7 (19 voturi)    
      gresit (Luni, 14 septembrie 2020, 9:49)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui sprite

      realitatea e ca sunt putini politistii problema, statisticile o arata clar. Si in majoritate covarsitoare a cazurilor problematice, nu este vorba despre rasism.
      • +10 (24 voturi)    
        Se platesc milliarde de dolari despagubiri (Luni, 14 septembrie 2020, 10:17)

        albik [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

        De catre politie din cauza incalcarii legii de catre politisti.
  • -6 (20 voturi)    
    Intrebare (Luni, 14 septembrie 2020, 9:12)

    Popescul [utilizator]

    Scena in cauza face parte din celebrul stil de viata american? Nu de alta, dar atacuri stupide se petrec in State de ani buni. Poate e o componenta modului de viata. Distrugerea proprietatii de catre monstrii din BLM este inclusa in stilul de viata?

    Ce somn si-au luat aia din masina! Cum sa te surprinda unul in halul ala? Aia ce pazeau? Savurau un hotdog intre doua râgâituri? Aparent cei doi aveau ei insisi nevoie de protectia politiei. Ce penibili!

    Mi-am scos berea de la rece, am pregatit floricelele si sunt gata de "film".

    Asta este marele model american, pe care vor sa-l exporte prin lume? De ce o societate normala s-ar uita altfel decat râzând la societatea americana? Cred ca asa cevi mai vezi in Africa de Sud si prin cateva state din America Centrala. Vienezul poate sa-si savureze strudelul alaturi de aleasa inimii fara sa-i fie teama ca niste descreierati il "miluiesc" sau sparg geamurile restaurantului in numele unui cretinism. Inca un progres ca asta si suntem gata. Stilul de viata american, ce gluma buna, ce forma goala de continut.
    • +4 (20 voturi)    
      Popescu ai grija ! (Luni, 14 septembrie 2020, 9:35)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      Daca berea e prea rece iar popcornul prea fierbinte, cand ciugulesti porumb si bei berica in acelasi timp, se produce un efect teribil vasoconstrictor si nu isi mai fac loc sa iasa decat idioteniile !

      PS. Eu zic sa iei o pauza !
      • +10 (24 voturi)    
        Multumesc (Luni, 14 septembrie 2020, 10:39)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Iti multumesc pentru sfat. Luat pauza. Era o metafora pentru faptul ca citesc si ma amuz de marea societate americana din prezent. Tara se voia jandarmul planetei, dar nu este in stare sa-si faca ordine in propria ograda.

        Cu un astfel de model de democratie, nici nu mai ai nevoie de adversari. Asta e modelul de succes pe care vor sa-l exporte?

        Daca tot vreau sa preiau ceva bun, de ce sa nu ma uit la niste tari cu adevarat de succes? Ma gandesc aici la o Elvetie, la o Austrie. Bine, nici zona Bavariei nu e de colea.

        Acum la obiect. Semeni vant, culegi furtuna. Da, politistii americani lucreaza intr-un mediu de multe ori foarte periculos. Pe de alta parte, au ucis atatia oameni degeaba, incat nu ma mira atacul de fata. Bine, nu mor de dragul unei parti combatante sau al alteia. Nu-i in ograda mea toata treaba asta, asa ca doar privesc si exprim un punct de vedere.
        • -1 (19 voturi)    
          cine ridica sabia...... (Luni, 14 septembrie 2020, 12:35)

          idealogul [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          Concluzia postarii tale este aceea ca uciderea a 2 politisti tineri aproape iesiti din scoala si care nu au omorat pe nimeni era perfect justificata de uciderea unui negru 3000 km distanta, acum 4 luni intr-un incident in care acesti 2 politisti nu au avut nici o legatura.
          Cum spuneau bolsevicii pe marginea gropilor comune dupa ce impuscau copii in ceafa:
          "Ceva ceva era cu siguranta vinovat ca doar era din acelasi oras cu unul care scria pozii politice."
          Cum te poti uita in oglinda?
          • +6 (14 voturi)    
            Nu-mi rastalmaci vorbele (Luni, 14 septembrie 2020, 13:37)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

            Nu-mi rastalmaci vorbele. Nu am afirmat ca e justificata, cu ca nu ma mira. Omul in general e vita muta. E manat de multe ori de instinct, de tot felul de umori. Intr o societate bolnava, cum este SUA, nu ma mira ca niste indivizi in contextul actual si au dat frau instinctelor animalice. Nu ma bucura moartea unor oameni, dar nici nu sufar teribil pentru niste indivizi de pe te miri unde. Am destule griji pe cap, sa ma mai consum ptr.orice. Crime se petrec zilnic oriunde in State...
        • +2 (6 voturi)    
          Dezaprobarea mea se refera strict (Luni, 14 septembrie 2020, 12:36)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          la partea de comentariu in care te referi la posibila neatentie a celor doi ajutori de serif !

          PS. In urma oricarei brume de amanunte mi se pare deplasat comentariul tau !

          PPS. Pauza de luat se referea la luatul la misto a celor doua victime care mie mi s-a parut deplasata ! Dar e doar o opinie evident !
          • +6 (12 voturi)    
            Cand esti in post (Luni, 14 septembrie 2020, 13:40)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Cand esti in post, n ai de ce sa dormi pe tine. Daca o faci, atunci exista riscul sa dormi definitiv. Ca politist in State e necesar sa fii extrem de vigilent in zilele astea. Daca esuezi in asta, ramane Orlando fara tata.

            Daca justitia il prinde pe ucigas si il condamna la moarte, sper sa nu fie adusa la indeplinire peste cateva decenii, ca atunci pedeapsa isi pierde rolul de instrument de descurajare. Parerea mea.
            • +3 (3 voturi)    
              Deranjanta este (Luni, 14 septembrie 2020, 17:10)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              Am urmarit cu mare atentie filmuletul de cateva ori si singura explicatie este aceea ca ucigasul vine pa na la circa 2 metri de masina cu mainile in buzunare si apoi le scoate gata pregatit si trage extrem de precis !
              Statura atentatorului e una destul de marunta ! Pare mai curand un pusti, un copil care manuieste pistolul. Pana si fuga este a unui copil !

              PS. Am mari indoieli ca acela care a tras asupra politistilor este un adult !
  • -11 (37 voturi)    
    ciudat (Luni, 14 septembrie 2020, 12:30)

    gelu antigelu [utilizator]

    Am stat si am citit toate comentariile. Am si eu trei. Normal ca fiecare are opinii despre evenimentele petrecute.
    Ceea ce ma frapeaza este numarul enorm de comentarii si voturi care considera normala, sau daca nu normala, cumva indreptatita, actiunea de pedepsire a politistilor. Oameni executati in masina doar din vina ca poarta uniforma.
    Sunt convins ca majoritatea acestor comentarii daca sunt scrise de romani (suspectez implicare de troli rusi sau alte natii care de abia asteapta sa provoace zazanie) sunt parerile unor oameni pana in 20 - 30 ani, poate chiar mai putin. Pe langa teribilismul inerent, specific imaturitatii (unii raman imaturi si infantili toata viata dar asta e alta discutie) ramane un sentiment de perplexitate. Desi am surprins de multe ori in viata reala lipsa totala de empatie a tinerei generatii, care te faulteaza, daca poate, cu seninatate, fara nici o parere de rau sau sentiment de jena, este absolut surprinzatoare usurinta cu care acesti oameni accepta orice grozavie pentru ca, in opinia lor, scopul este nobil: demolarea lui Trump si reformarea societatii. Este exact doctrina comunista care a folosit teroarea oarba, fara noima, pentru ca lovitura de stat data de un grup restrans sa reuseasca sa se impuna. Victoria cu pretul pierderii umanitatii este cea mai scurta cale spre autodistrugere.
  • -8 (24 voturi)    
    ma copii, (Luni, 14 septembrie 2020, 14:53)

    mongolul [utilizator]

    eu am trecut prin masina de tocat carne comunista de doua ori; o data inainte de '89, o data dupa '89;
    recunosc comunismul si emanatiile lui de la o posta;
    nu pot sa ma mai pacaleasca;
    va sfatuiesc sa aveti mare grija;
    sunteti tineri si fara experienta;
    o sa regretati, mai tirziu; dar treaba voastra; cainele moare de drum lung.....;
    pina atunci, va sfatuiesc, prieteneste, sa nu mai ascundeti postarile care nu va covin; asta e dovada clara ca sunteti in slujba neocomunistilor; intr-o forma sau alta.
    bye, bye!
  • -12 (20 voturi)    
    fascisti, nazisti, whitepower etc (Luni, 14 septembrie 2020, 14:59)

    Nevermind [utilizator]

    https://twitter.com/occupycorruptDC/status/1305181127649497089
  • +3 (17 voturi)    
    consecinta rasismului (Luni, 14 septembrie 2020, 15:37)

    emtec [utilizator]

    daca ii tratezi ca pe animale s-ar putea sa se intoarca si sa-ti rupa beregata. Oricum nu mai au nimic de pierdut.
    • -4 (12 voturi)    
      exact invers (Luni, 14 septembrie 2020, 18:32)

      ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui emtec

      nu ii trateaza nimeni ca pe animale... rasismul mai exista doar in mintile needucate.
      • 0 (4 voturi)    
        Rasismul e real, rasistii il neaga (Luni, 14 septembrie 2020, 21:23)

        barny [utilizator] i-a raspuns lui ovyd79

        26 simple charts to show friends and family who aren't convinced racism is still a problem in America
        https://www.businessinsider.com/us-systemic-racism-in-charts-graphs-data-2020-6
  • -7 (15 voturi)    
    Insist (Luni, 14 septembrie 2020, 15:49)

    Luk [utilizator]

    Daca moderatorul/moderatorii Hotnews pot acorda un numar nelimitat de aprecieri unui comentariu, atunci fie renuntati la aprecieri, fie limitati aceasta posibilitate pentru moderatori.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by