Site-ul rusesc de propagandă Sputnik îl critică pe Ciolacu pentru că s-a rupt de linia Dragnea: ”Cât de ticălos să fii să nu vezi că PSD a fost singurul care a încercat ceva în privința independenței reale a Justiției”

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 23 august 2020, 9:39 Actualitate | Internaţional


Sputnik despre Congresul PSD
Foto: Sputnik
Sputnik îl critică extrem de dur pe Marcel Ciolacu pentru declarațiile de la congresul de sâmbătă, organul de propagandă al Rusiei scriind că ”atitudinea lui Ciolacu este o rușine pentru istoria PSD”.

Mai exact, Sputnik acuză că Ciolacu a declarat că PSD trebuie să se rupă de ”trecutul în care partidul a fost folosit pe post de „cheie la ușile justiției”, cu referire la mandatul lui Liviu Dragnea în fruntea partidului”.

Mai jos, câteva extrase din articolul de pe site-ul de propagandă rus:

”Deci, Ciolacu vrea să spună că PSD trebuie să fie de acord cu condamnarea lui Adrian Năstase și Liviu Dragnea – ca și a lui Dan Voiculescu - cu hăituirea lui Ion Iliescu, Viorel Hrebenciuc, Toni Greblă, Olguța Vasilescu, Vali Zgonea și a nenumărați lideri naționali și locali?

Ciolacu vrea să spună că modificarea legislației penale, solicitată de mari specialiști în drept și realizată parlamentari de prim rang ai PSD – toate astea trebuie lăsate în urmă!

Cât de ticălos să fii să nu vezi că PSD a fost singurul care a încercat ceva în privința independenței reale a Justiției, propunând-o pe judecătoarea Dan Gârbovan ministru?! Cât de ticălos să fii să nu înțelegi că fără PSD condus de Liviu Dragnea flagelul Kovesi ar fi bântuit și acum?

În concluzie, pentru că nu sunt multe de spus – atitudinea lui Ciolacu este o rușine pentru istoria PSD – iar prezența în fruntea social democraților a unui om care gândește, vorbește și făptuiește în așa hal este o și mai mare rușine!”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14267 vizualizari

  • +39 (45 voturi)    
    Eliberarea talharilor = "independenței reale a (Duminică, 23 august 2020, 12:34)

    ty [utilizator]

    Justiției” pentru Sputnik.
    Bate saua ca sa priceapa iapa. De marii lideri politici ai PSD justitia nu trebuie sa se atinga. Daca se atinge justitia de ei unde duc firele?
    Nu va faceti probleme Ciolacu nu se abate de la "doctrina partidului" Chestia cu sa se rupa de trecutul partidului este cu ocazia campaniei electorale . . .
    • +24 (32 voturi)    
      Nici macar (Duminică, 23 august 2020, 14:17)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Rusii stiu ca in Romania, cot la cot cu Polonia cea mai rusofoba tara europeana, nu e deloc bine pentru imagine sa-ti fie asociata fata cu Rusia. Asa ca de fapt atata incearca: sa creeze impresia ca Ciolacu e certat cu Moscova. Chestie care la unii care iau de bun tot ce citesc, in loc sa se uite la ce face PSD si ce face Ciolacu, poate prinde.

      In fapt insa, Moscova repeta jocul ce l-a facut cu Ceausescu. Pretins, erau certati, ceea ce i-a asigurat lu' Ceausesc acces in occident unde rusii nu puteau spera s-ajunga, indiferent ce porcarii facea in propria tara. In fapt insa, Ceausescu era in continuare la remorca Moscovei, ca orice alt dictator est-european. Doar ca nu pe fata. Adica precum Ciolacu.

      Doar un idiot ar putea crede ca intr-un partid temeinic suportat de Moscova, si propagandistic si logistic, poa' sa iasa sef cu o majoritate covarsitoare de voturi unu' care nu face jocul Moscovei.
      • +7 (7 voturi)    
        Ceausescu cu rusii a fost altceva (Duminică, 23 august 2020, 21:51)

        Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Acolo chiar am facut nota discordanta din varii motive: pentru ca USSR dorea ca Romania sa fie plantatia USSR si ne refuzau dreptul de a ne construi o industrie, de a le face o concurenta. Multe articole pe contributors prezinta si date in acest sens.

        Daca ati cauta pe istoric relatia dintre Orlando Teodorovici, Bogdan Diaconu de la PRU (si multi altii) cu Kremlinul si masinaria lor, se va intelege mai bine articolul.
    • +13 (15 voturi)    
      Nu ştiu cine-i prostit aici ! (Duminică, 23 august 2020, 18:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui ty

      Dacă sunt criticaţi de Sputnik,înseamnă că-i de bine şi înghiţim găluşca că PSD sa schimbat şi merită votaţi?
      • +7 (7 voturi)    
        Asta-i pentru . . . naivi. (Duminică, 23 august 2020, 22:24)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        .
  • +29 (43 voturi)    
    cineva de la Antena 3 scrie pt Sputnik (Duminică, 23 august 2020, 12:38)

    Boham [utilizator]

    e clar acum, l-a bagat pe Nastase si Iliescu in fata si apoi a scris 'sau Dan Voiculescu' adica s-a dat de gol ca e de la Antena 3
    • +20 (30 voturi)    
      Cred că autorul este marele *patriot*peremist (Duminică, 23 august 2020, 13:16)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      Cap de Plută.Asta nu elimină total varianta
      Latrina 3 ,filială ca și Guiță TV ,a Agenției de
      dezinformare Sputnik.
  • -33 (45 voturi)    
    din doua una (Duminică, 23 august 2020, 12:40)

    cucuveauamov [utilizator]

    daca il critica Sputnik, Ciolacu e „de-al nostru”, baiat de baiat cu #rezist in frunte, tcmai bun de votat; daca Ciolacu e rau, atunci Sputnik ne ofera o poarta spre adevar.
  • +39 (45 voturi)    
    Sputnik poate sa fie linistit! (Duminică, 23 august 2020, 12:44)

    panduru [utilizator]

    Nici ciolacu si nici psd nu se abat nici un mm de la linia dragnea. Mai tineti minte ce au raspuns cand i-a intrebat dragnea "vreti sa mai fiu seful vostru"? In unanimitate DA. Incompetenta, hotia, minciuna, sunt principiile lor de baza.
  • +39 (43 voturi)    
    Cine are interes... (Duminică, 23 august 2020, 12:58)

    Bibishor [utilizator]

    ... sa faca propaganda unei galeti de laturi numita Sputnik? "Cat de ticalos poti sa fi", sa te numesti Putin, sa fii cel mai bogat om al planetei, sa-ti moara compatriotii de foame si opozantii otraviti, iar tu sa spui ca Rusia este un stat democrat?
    • +25 (29 voturi)    
      Rusia a încheiat... (Duminică, 23 august 2020, 14:22)

      Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui Bibishor

      ...acum exact 81 de ani, cu entuziasm vizibil, la Kremlin și în ziarele vremii, legământul dintre Hitler și Stalin care a nenorocit și sfâșiat Europa, făcându-i pe cei doi tirani grețoși, să saliveze la vederea grasei capturi: Polonia, țările baltice, Basarabia și Bucovina ca trofee.
  • +19 (25 voturi)    
    Spuut-nik! Spuut-nik! (Duminică, 23 august 2020, 12:58)

    Observator roman [utilizator]

    Bravo Putin! Continuați tot așa! :)))))
    • +18 (26 voturi)    
      Inainte spre dezintegrarea Rusiei, (Duminică, 23 august 2020, 13:46)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      hai Putin! Mai e un pic!
  • +29 (33 voturi)    
    Manipulare din Est... (Duminică, 23 august 2020, 12:59)

    spirache [utilizator]

    Sputnik nu isi permite sa atace pe fata PSD, indiferent de cine ar fi condus. E un soi de false flag. Daca noi, Sputnik, dam in Ciolacu înseamnă ca nu mai e cu noi(Estul). Voi, românilor, care nu sunteți cu noi( Estul), dar nu vreți sa fiți nici Colonie, uite aveți acum un PSD curat. Vrăjeală! P.S. Pe de altă parte " moldoveanul" Dumitru Buzatu primește ditamai laudatio din partea Sputnik. Nu degeaba i-a dat Putin in dar lui Dodon harta Principatului Moldovei din sec XVII-XVIII.
  • -25 (37 voturi)    
    Alba ca Zapada (Duminică, 23 august 2020, 13:02)

    Gigi Kent [utilizator]

    Chiar nu ma intereseaza ce zice Sputnik. Doar ca e primul articol la care se poate comenta "noua linie" a PSD. Mie imi este evident ca PSD e cam gata. Era unul dintre putinele partide care nu erau controlate la nivel inalt de servicii (de unde si modul in care au sfarsit fostii sai sefi). Adica atunci cand Grindeanu si Dancu sunt "pe felie" e cam clar pentru ca se vad stelele pe sub hainele lor.

    Acum revenind la tema sublima "PSD si justitia". Sub Ciolacu PSD-ul devine ca un fel de fata violata (de catre "justitie") careia i-a fost bagat in cap ca e vina ei pentru viol ca prea avea fusta scurta. Inca nu s-a indragostit de violator. De violator s-a indragostit Orban Lucovid (cel retras fortat de la candidatura pentru primaria Bucuresti, nu de PNL ci de DNA, si care apoi a devenit o vuvuzea penibila a lui Kovesi si a DNA-ului).

    Colacu dixit "...prevede abandonarea unor subiecte abordate de PSD în trecut, precum justiția penală". Saracu de el, are impresia ca abuzurile la care au fost supusi o parte din liderii PSD (cred ca cel mai evident exemplu este Olguta Vasilescu dar si ce s-a intamplat cu Portocala in Prahova) sunt din vina PSD. Pentru ca PSD s-a preocupat cu "justitia penala".

    El nu a inteles nici pana acum ca, de prin 2005, Traian Basescu s-a prins ca poate folosi o tema ofertanta cum e "coruptia", sprijinul partenerului strategic US, si al UE, serviciile secrete conform bunului plac pentru a isi combate adversarii politici. Si ca sistemul a fost mostenit de Iohannis care incearca sa il resusciteze dar, din fericire, cumva nu reuseste, fiind cam, scuzati expresia, prostovan.

    Ciolacu crede ca, pasii foarte mici, dar extrem de mici (trimiterea la plimbare temporara a lui Kovesi, infiintarea sectiei speciale, tentativele de a avea o lege a raspunderii magistratilor, eliminarea prerogativelor judiciare si de urmarire ale SRI, deconsipirarea si lupta foarte dificila cu abuzurile DNA samd) sunt cumva niste greseli ale PSD. Saracul domn Ciolacu. Drepti!
    • +23 (31 voturi)    
      Asta-i ... (Duminică, 23 august 2020, 14:26)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      ... din putul gandirii.

      Adica de ce sa crezi ca de-aia au fost bagati la parnaie sefii PSD pt. c-au furat, cand poti sa crezi tot felul de cai verzi pe pereti? Sau ca PSD e altceva decat o adunatura de infractori de drept comun, naivi si fripturisti, dupa ce-au demonstrat asta decenii la rand, cand poti sa inventezi bazaconii cu servicii secrete?

      Sa traduc io ce zici matale. PSD a avut vreme de trei ani de zile controlul parlamentului, a avut avocatul poporului si curtea constitutionala in buzunar, a umplut de rude si pile toate institutiile descentralizate, si-a infipt oamenii in orice institutie care nu-i privata din Romania, de la scoli la spitale, a dat guvernul, si acolo unde populatia a permis, a pus efectiv la plata firmele private doar ca sa le lase sa functioneze normal. Da' cu toate astea, de fapt PSD e victima, si umblau unii sa-i ia gatul. Cine? Mai toate institutiile erau controlate de ei. Se atacau ei unii pe altii? Matale ce-ai fumat?
      • -13 (13 voturi)    
        De ce as crede.... (Duminică, 23 august 2020, 19:46)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Cu asemenea motivari de ce as crede ca sefii PSD au fost bagati pe bune la parnaie:

        "Desi, in mod corect, prima instanta a constatat ca, in speta, nu exista o proba directa care sa-l incrimineze pe inculpatul Nastase Adrian..."

        "Inexistenta unei probe directe este insa, pe deplin explicabila, in conditiile in care inculpatii partasi la infractiuni de coruptie, se supun deseori „legii tacerii”

        "Coruptia clasei politice din Romania, personificata cel putin la nivelul anului 2004 de inculpatul Nastase Adrian, reprezinta un fenomen care nu mai poate fi tolerat de catre societatea romaneasca, justitia fiind obligata sa riposteze cu fermitate ori de cate ori are de-a face cu un asemenea caz, ca o dovada ca statul de drept nu este o chestiune iluzorie, ci functioneaza in beneficiul propriilor cetateni"

        "De altfel, cea mai sugestiva si relevanta declaratie referitoare la persoana inculpatului Dragnea Nicolae Liviu, a felului in care era perceput de persoanele din subordinea sa, a modului in care isi exercita influenta, autoritatea si puterea pe care le avea prin prisma functiilor detinute, este cea a martorei Chera Mirela, care, audiata de instanta de judecata, la data de 28.10.2017, in conditii de contradictorialitate, publicitate si oralitate, a aratat: 'Liviu Dragnea era un fel de Dumnezeu, in sensul ca toata lumea il asculta, sa nu il supere"

        "Este de notorietate faptul ca o persoana ce ocupa atat o functie politica de conducere, cat si una de demnitate publica din cadrul organelor autoritatii publice locale are capacitatea de a influenta opinii, de a determina anumite atitudini, comportamente ale unor persoane sau ale unor grupuri. Pozitia si procesul de conducere reprezinta 'influenta interpersonala exercitata intr-o situatie definita si dirijata, gratie proceselor de comunicare, spre atingerea unui scop determinat' (E.Tannenbaum, 1961).
        Or, este cunoscut faptul ca o persoana cu cat detine mai multa putere, 'cu atat este mai larg teritoriul de manevra al acesteia
    • +14 (16 voturi)    
      "Deconsipirarea" temelor propagandei mujice (Duminică, 23 august 2020, 20:04)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      de catre ineptii ei postaci e de-a dreptul ridicola. Rusia e singura tara care a urmarit consecvent (de-a lungul mai multor regimuri politice) subjugarea si chiar dezmembrarea Romaniei. Sa nu uita ca singurele teritorii Romanesti instrainate sunt rezultatul politicii rusesti (moldova, Bucovina de N, ..). PSD (cu toate denumirile avute) a fost infiintat in urma manipularii revoltei populare din 1989 de un grup de agenti rusi (ilici iliescu, nicolae militaru, cico dumitrescu, sa) pentru a mentine influenta rusa in Romania. Constant psd a fost pro-rus si anti american/european.
      • -10 (10 voturi)    
        Aham... (Duminică, 23 august 2020, 20:49)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Doar ca am intrat in NATO si UE cu PSD la putere.

        Eu inteleg care sunt interesele Rusiei dar in acest moment nu exista un partid politic in Romania care sa le poata servi oricarui scop. Curentul "sa iesim din UE si din NATO" (cu sau fara "sa intram in CSI") pur si simplu nu exista.

        Orice discutie pe tema asta e inutila iar faptul ca tu si multi ca tine se inscriu in asemenea "discutii" va demonstreaza pur si simplu precaritatea intelectuala.
        • +1 (3 voturi)    
          Daca nu “intram” in NATO (Luni, 24 august 2020, 9:36)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Ar fi fost bine sa aderam la CIS ? Asta i pohta ta ?
          • 0 (2 voturi)    
            Vad ca vrei... (Luni, 24 august 2020, 10:18)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Vad ca vrei neaparat sa te inscrii si tu in asemenea discutii ...
    • +2 (2 voturi)    
      Neagra ca zapada (BLM !) (Duminică, 23 august 2020, 21:46)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      1. Sincer, nu simtiti ca trageti cu tunul in muste? Ati mai vazut propagandisti convinsi de logica si adevar pe-aici, capabili de dialog civilizat?
      2. Dl. Ciolacu, posibil avand si el cerul instelat deasupra precum colegii de "echipa" citati ( cred ca merita cinstea de a fi inclus aici si ex-ul PM Tudose- de-i acum responsabil cu economicu' (?!) s.a., s-ar putea sa aiba surprize dupa ce termina de vandut tot ce are si cand nu va mai prezenta interes. Recte, darea jos a lui Sica M. si formarea guvernului " de larga bla...bla...nationala", in frunte cu un premier din aceeasi categorie ( larga); si care va urca USRPlus pe scena, pentru predarea oficiala a stafetei cu stele urmasilor. Niciodata tradatorii nu sunt agreati pe termen lung.
    • +3 (5 voturi)    
      vorbeste unu (Duminică, 23 august 2020, 22:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      care primeste salariu de la moskova

      si kgb e tot servicu secret, sa stii!
      • -1 (3 voturi)    
        Nu te-ai? (Luni, 24 august 2020, 9:07)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Nu te-ai plictisit sa ai un IQ atat de mic? Doar clisee si lozinci fara fundament? Incearca sa postezi macar o data in viata ceva inteligent ... uimeste-ma!
        • -1 (1 vot)    
          asa este (Luni, 24 august 2020, 11:01)

          LL [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Securistii sunt oameni inteligenti, sunt de acord cu tine!
          Chiar si cei din KGB!
          Se pare ca esti unul dintre ei!
          Din pacate nu reprezinti interesele natiei romane!
    • -1 (1 vot)    
      se pare ca esti cam ametit ... (Luni, 24 august 2020, 10:46)

      LL [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      fumezi prea mult ..Kent! Traiesti in alta lume ...revino-ti, baiatule!
  • +16 (24 voturi)    
    Supărare mare (Duminică, 23 august 2020, 13:06)

    rectificare [utilizator]

    că nu a ieșit omul lor (discotecarul)
    • +17 (23 voturi)    
      Nu cred (Duminică, 23 august 2020, 14:27)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      La ce numar de voturi a avut Ciolacu, io chiar cred c-a iesit omul lor. Ar fi culmea ca intr-un partid pus pe picioare, crescut, sprijinit logistic si propagandistic de rusi sa ia atatea voturi tocma' unu' care nu-i omu' rusilor.

      Doar ca Sputnik incearca sa-l spele - in Romania nu da bine nici macar la electoratul PSD sa fii asociat cu rusii.
  • +28 (34 voturi)    
    Ca să vezi ce-i roade grija pe siloviki (Duminică, 23 august 2020, 13:06)

    Rescator [utilizator]

    de la Sputnik,starea Justiției din România!??
    Ar fi mai bine dacă i-ar convinge pe medicii ruși să
    nu se mai arunce de la etaj,iar pe Putin să închidă
    laboratoarele de otrăvuri sofisticate,cu care,își
    elimină criticii.
    Sputnik invocă opera *marilor* juriști și șparlamentari
    ai PSD/PCR,care au *reformat* până la disoluție
    amărâta de Justiție.Aceștia sunt:Gargamel Beria,
    Ciordache din Caracal,Pricolicea Revoluționarul,
    Șerban Niciolae,Cap de Plută și Liv Jong UNU.
    Textul Sputnik pare scris de prietenul Agenției
    de Dezinformare ,numitul Cap de Plută.
  • -20 (26 voturi)    
    mda (Duminică, 23 august 2020, 13:16)

    martel55 [utilizator]

    e clar ca sputnik comenteaza dpdv al interesului rusiei, asta nu insemana insa ca nu trbeuie sa constatam faptele, anume ca PSD a fost si el incalecat de srvicii...una e sa te preocupe justitia stric6t prin interesul eprosnal al liderilor, si alta sa te ocupi de jsutitie pentru a impiedica abuzuruile comise la scara larga de organele de forta (SRI, DNA si o parte dintre judecatori), abuzuri care au dus la distrugerera a mii de facaeri romanesti, la distriugerea a mii de destine, totate facute la oridnul venit d ela ruxelles de a pune pe butuci cpaitalul romanesc, fiind evidnet ca nici un dosra de coruptie nu a ajuns la marile firme multinationale,care au dat spagi fabuloase pentur conbtracte cu statul si au livrat de ulte ori niste rebuturi (sistemul cardurilor de sanatate e un exmeplu reprezentativ, dar nici pe departe singur)....e interesant cum dupa virajul lui colacu catre ün partid de stanga modern" PSD va concura acum serios pe aceeasi fleie de electorat neomarxist cu USR+, beneficiind din inertie pentru un timp si de electoratul conservator, pana se vor prinde ca au fost tradati....pe termen lung, daca linia coclau ramane in vigoare, cei mai afectati vor fi cei din USR+ carora li se vor fura temele neomarxiste
    • +3 (5 voturi)    
      aceeasi placa (Duminică, 23 august 2020, 22:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      a ca a tuturor postacilor psd
  • +17 (23 voturi)    
    are „dreptate” spit-nik!!! (Duminică, 23 august 2020, 13:29)

    Fu Thien Zbang cenzuratul [utilizator]

    e numai „crema” psd acolo!
    toți cinstiți,curați și politic și moral,fără prihană,n-au furat,n-au mințit!!!
    ceilalți din psd sau pdsr sau fsn sunt de vină,ei i-au corupt pe ăștia și i-au băgat în belele!
    ei nu au vrut doctorate,bani furați,pensiji speciale,contracte și contacte dubioase(cel puțin),etc!cine vrea poate să mai adauge!
    mi-e milă de ei,săracii!!
  • +6 (16 voturi)    
    Oooops (Duminică, 23 august 2020, 13:51)

    osica [utilizator]

    Marcele, taică, ai încurcat-o, l-ai supărat pe Putin!
  • +18 (26 voturi)    
    politica .... (Duminică, 23 august 2020, 13:58)

    asada [utilizator]

    ...de manipulare grosiera si ordinara , tipica tampeniei rusilor !!!Ramane ca alti tampiti si inapoiati mintali votanti PSD sa puna botul si sa aplaude reformatorul ,calare pe cal alb ,asa numitul Ciolacu si gasca Grindeanu ,Stanescu ,Dancu ,Vasileasca , Manta si celelalte lepre !!! Asta ca si cum nu santem lamuriti cu cine avem deaface !!!!Rahatii astia de rusi cu criminalul lor conducator sant continuatorii celor ce mancau pasta de dinti pe paine,loveau ceasul de pamant cand se oprea fara sa stie ca trebuie intors si care au avut si au si acum pretentia de a conduce lumea !!!! Romanii au acum posibilitatea cu urmatoarel alegeri de ai pocni peste bot pe celoveci si partidele ce le cara tucalul de la razboi incoace !!!!
  • +9 (15 voturi)    
    tipic Rosia (Duminică, 23 august 2020, 14:06)

    Dizidentul [utilizator]

    dezbinare este sloganul rusesc, Ciolacu nu a facut prin congresul incheiat niciun pas inainte,se bazeaza in continuare pe cele mai zgomotoase voci din "gloriosul mare partid"
  • -5 (23 voturi)    
    suparati (Duminică, 23 august 2020, 14:15)

    Mag@ [utilizator]

    Sunt suparati rusnacii ca Ciolacu nu s-a dus sa se inchine la inalta poarta inainte de ungerea sa. Mare greseala, Marcele, astia nu te iarta.
    • +13 (23 voturi)    
      exact .... (Duminică, 23 august 2020, 14:34)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Mag@

      ...ce spuneam mai sus !!!!Tipic de pus botul la manipularea ruseasca si uite asa PSD-ul are un vot asigurat !!!!
      • +2 (4 voturi)    
        a fost un pamflet, pt cei care nu s-au prins (Duminică, 23 august 2020, 20:41)

        Mag@ [utilizator] i-a raspuns lui asada

        a fost un pamflet, pt cei care nu s-au prins. Nu mai are nici un vot asigurat PSD-ul.
  • +14 (20 voturi)    
    lol (Duminică, 23 august 2020, 14:21)

    g01an [utilizator]

    vad un trend de cateva luni de zile, postacii incearca spalarea vechilor partide si obiceiuri. un fel, de cum adica suntem inca la problemele facute de psd? (pentru ca n-au fost rezolvate, n-au fost trase la raspundere vinovatii si inca nu a devenit practica tabu...)

    acum iese propaganda ruseasca la inaintare cu aceiasi placa.

    previzibil. si penibil din partea oricarui roman care a sustinut sau crezut propaganda anti-romaneasca a rusnacilor.
  • +11 (17 voturi)    
    Idealurile (Duminică, 23 august 2020, 14:42)

    Citizen N [utilizator]

    Inca unul care a intinat idealurile...
  • -10 (16 voturi)    
    Gafa Sputnik (Duminică, 23 august 2020, 16:55)

    Utilizator5 [utilizator]

    Eu am perceput intotdeauna sprijinul gazetaresc al Sputnik pentru PSD drept o gafa, o necunoastere a realitatilor romanesti, un esec. PSD e un partid cu care nici Sputnik n-ar trebui sa-si compromita si mai mult imaginea.
    A miza pe PSD a insemnat o compromitere reciproca a imaginii Sputnik in Romania si compromiterea PSD prin asocierea, nu cu Rusia (oamenii, rusii) dar prin asocierea cu nedreptatea, mizeria informatica si coruptia promovata de conducatorii actuali ai Rusiei.
  • +6 (10 voturi)    
    bine! (Duminică, 23 august 2020, 18:02)

    _tudor_ [utilizator]

    Daca Sputnik critica, ceva foarte bun se intampla in PSD!
    Poate chiar de desfiinteaza...
  • +2 (2 voturi)    
    istoria se repeta... (Duminică, 23 august 2020, 20:29)

    minus [utilizator]

    in viziunea lor, PSD-ul are un presedinte deviationist de dreapta, dar are noroc: in epoca stalinista ar fi fost executat, astazi este doar tras de urechi- de la distanta!
  • +1 (3 voturi)    
    dar ce zice sputnik (Duminică, 23 august 2020, 21:56)

    maiorulmura [utilizator]

    despre petrov?
    • 0 (2 voturi)    
      2009 (Luni, 24 august 2020, 9:13)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui maiorulmura

      Nu stiu ce zice Sputnik despre Petrov dar iti zic eu una tare:

      In 2009, Basescu spunea, cu ocazia alegerilor prezidentiale, ca Geoana e omul rusilor. In 2020 Basescu este deconspirat ca securist turnator cu numele de cod Petrov iar Geoana este nr. 2 in NATO. Ceva mai tare de atat ai fi putut sa crezi ca vom vedea vreodata?

      Si mai tare decat atat, unii precum liviu_, eu the first, Bogdan_100 si multi, multi alti idioti utili iti pot spune chiar si in 2020 ca Geoana e omul rusilor si ca Basescu a fost un dizident care a condamnat comunismul si ca sigur nu a fost securist.
      • -1 (1 vot)    
        Domnule Kent ... (Luni, 24 august 2020, 11:15)

        LL [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Sunt curios sa ne spui care e parerea ta despre rusi (Rusia). Ne sunt un popor prieten? Ne-au ajutat de-a lungul istoriei? Cum vezi relatia cu ei in viitor?
        • -1 (1 vot)    
          Se pare ca e inghesuiala.... (Luni, 24 august 2020, 16:28)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui LL

          Se pare ca e inghesuiala pe lista mai sus amintita. Bun venit!

          PS Curiozitatile tale ma lasa rece.
        • 0 (0 voturi)    
          parerea mea... (Luni, 24 august 2020, 21:01)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui LL

          este ca a fost si este un imperiu- si se comporta ca atare. Dar de ajutat... o sa razi dar ne-a ajutat. Incapatanarea lui Stalin (care s-a razbunat pe Ungaria pentru participarea in razboi contra URSS fara a avea vreun conflict deschis, spre deosebire de Romania care avea ca motiv chestiunea Basarabiei), ei bine incapatanarea lui Stalin a facut ca Transilvania sa ramana la Romania. Daca iti inchipui ca Vestul ne-a sustinut in 45 - 47, te inseli- eram arondati oricum la rusi. Istoria putea consemna "usor" ca Transilvania de Nord a fost la Romania doar intre 1918-1940.
  • +4 (4 voturi)    
    ahahahahaha (Duminică, 23 august 2020, 22:19)

    liviu_ [utilizator]

    "intependenta justitiai" si psd... baba si mitraliera...

    ceea ce vor rusii sa spuna e ca ciolacu nu distruge mai repede justitia
  • 0 (0 voturi)    
    Ha ha (Luni, 24 august 2020, 8:50)

    sorance2000 [utilizator]

    ha ha ha!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by