Actualizat acum

Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Mediastandard.ro: Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE

de     Mediastandard.ro
Miercuri, 1 iulie 2020, 9:59 Actualitate | Internaţional


​Letonia a interzis recent postul de televiziune RT, considerat a fi unul dintre organele de propagandă ale Kremlinului, pe motiv că aceasta ar fi controlată de către un mogul de presă aflat sub sancțiunea Uniunii Europene. Consiliul Național al Letoniei pentru Mass-media Electronică afirmă că serviciile secrete ar fi furnizat informații privind legătura dintre Dmitry Kiselyov și postul de televiziune în cauză.

Citeste mai mult pe Mediastandard.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














819 vizualizari

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by