VIDEO Proteste în Atlanta și demisia șefei Poliției, după ce un polițist alb a împușcat mortal un afro-american

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 14 iunie 2020, 19:51 Actualitate | Internaţional


Rayshard Brook, impuscat mortal
Foto: Captura YouTube
Șefa poliției din Atlanta a demisionat după ce un polițist a rănit moral un suspect afro-american în cursul unei tentative de arestare, un nou incident care a alimentat furia manifestanților din Statele Unite, scrie AFP.

În capitala statului Georgia, Atlanta, sute de manifestanți au blocat sâmbătă o autostradă și au incendiat restaurantul în apropierea căruia Rayshard Brooks a fost împușcat de poliție. Zeci de persoane au fost arestate, potrivit CNN.



Primărița, Keisha Lance Bottoms, aș cărei nume a fost invocat ca posibil candidat la vicepreședinția SUA alături de democratul Joe Biden, a anunțat demisia "imediată" a lui Erika Shields, care conduce poliția din Atlanta de peste 20 de ani.

Moartea lui Rayshard Brook a avut loc vineri seara, pe fondul continuării manifestațiilor împotriva violențelor poliției și a rasismului, în urma decesului lui George Floyd, un alt afro-american care a murit asfixiat în timpul arestării, în Minneapolis.

Potrivit unui raport oficial, Rayshard Brooks, 27 de ani, a adormit în mașina sa în parcarea unui restaurant Wendy's iar angajații au sunat la poliției deoarece mașina sa bloca alți clienți.

Bărbatul era în stare de ebrietate și s-a opus arestării, afirmă în raportul său Biroul de anchetă din Georgia (GBI).

Imaginile de la camerele de supraveghere arată că "în cursul unei lupte cu agenții, Brooks a luat Taser-ul unuia dintre agenți și a început să fugă", adaugă GBI.

"Agenții au început să-l urmărească pe Brooks", dar acesta "s-a întors și a îndreptat Taser-ul spre agent, care a folosit arma, împușcându-l pe Brooks".

ATENȚIE: Imagini cu un puternic impact emoțional!








Bărbatul a fost dus la spital și a fost operat dar a murit după câteva ore, afirmă anchetatorii, potrivit cărora și unul dintre agenți a fost rănit.

Polițistul care a tras, Garrett Rolfe, a fost concediat iar celui de-al doilea agenți i-au fost încredințate sarcini administrative.

Un avocat al familiei victimei, Chris Stewart, a acuzat o utilizare disproporționată a forței.

"În Georgia, un Taser nu este o armă mortală (...). Existau alte opțiuni decât să-l împuște în spate", a declarat el.

Rayshard Brooks era tată a patru copii și serba în acea vineri ziua de naștere a fetiței lui de 8 ani, potrivit avocatului.

Este vorba de al 48-lea caz în care un polițist deschide focul în acest an și care este anchetat de GBI, a scris ziarul local Atlanta Journal-Constitution. 15 dintre cazuri au fost mortale.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14454 vizualizari

  • -13 (145 voturi)    
    Ăștia nu-s normali. (Duminică, 14 iunie 2020, 19:55)

    Tayen [utilizator]

    Dacă nu se restabilește ordinea, o vor mierli mulți polițai deoarece infractorii vor prinde curaj.
    • -18 (32 voturi)    
      eh (Luni, 15 iunie 2020, 1:03)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      explica asta celor care au dat minus
      la cate ai intelegem in sfarsit de ce psd e inca la 24% si de ce sunt multi care pun botul la toate tampeniile
    • -16 (34 voturi)    
      Omu se pregatea ca si orice Vasluian corect... (Luni, 15 iunie 2020, 2:34)

      Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      se pregatea de ziua fetei lui de 8 ani, cu o betie strasnica. Wendy's e un fel de McDonald, fara bauturi alcoolice, deci tipu era cu bautura plimbata.
      Drunk Lives Matter
      Clar nu trebuia omorat. Acum o sa iasa razboi civil, ca asa vor rasculatii
  • -12 (146 voturi)    
    political correctness (Duminică, 14 iunie 2020, 20:00)

    IonescuIonel1 [anonim]

    Sa arestezi ca doarme in masina e exagerat.
    Sa indrepti o arma de imobilizare catre un politist e mult mai grav. Ce trebuia sa faca politistul? sa astepte un electrosoc, sa spere ca nu ii va lua arma si impusca? O sa ajunga ca la noi cand o tiganca a furat dintr-un magazin apoi a fost prinsa de politie. A inceput sa urle ca fac politistii ura de rasa....
    • -22 (78 voturi)    
      dece ar fi exagerat (Duminică, 14 iunie 2020, 20:33)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui IonescuIonel1

      cunosti legea din georgia, sau deciziile consiliul municipal din atlanta ?!
      poate ca e interzis sa dormi in masina, poate masina era oprita intr'un loc nepermis.
      a refuzat sa mearga la sectie, unde ar fi lamurit problema.
      • -17 (27 voturi)    
        masina (Luni, 15 iunie 2020, 6:56)

        gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        era oprita in drive thru, adica in calea de acces al fast food ului, cind ataci un politiai acolo nu e ca in romania, ca te lasa in pace ca ala are "pile" , consider ca politaiul a actionat corect, si da cind indrepti o arma , chiar si neletala contra unui politai sa nu te astepti ca te roaga sa o lasi jos
        • 0 (10 voturi)    
          am inteles (Luni, 15 iunie 2020, 8:04)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui gopo2016

          le bloca bijnesu si aia au chemat politia, politia a luat masurile care se impuneau, omul a dat coltul, iar blm a incendiat fasfudu' in semn de protest.
          pai, dece chemara politia, can' puteau sa'l lasa sa doarma.
          ca mai erau si alti clienti care doreau sa manance, nu conteaza. numai blm.
          mai nou, antifa si blm cer o alta constitutie ~!
          una fara politie, in care blm sa conteze mai egal.
        • -2 (4 voturi)    
          . (Luni, 15 iunie 2020, 9:30)

          Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui gopo2016

          Da' ti-ai luat niste minusuri pentru niste explicatii tehnice. Probabil esti un comentator foarte periculos.
    • -14 (88 voturi)    
      Politistul (Duminică, 14 iunie 2020, 21:23)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui IonescuIonel1

      A FOST RANIT initial, apoi negrul a fugit si a fost impuscat in spate (ca tinta mai mare)de catre celalalt politai. Daca acum trebuie sa acceptam sa fie politistii raniti iar vinovatii sa scpae pt ca sunt /// de culoare....
      • -17 (29 voturi)    
        iar (Duminică, 14 iunie 2020, 21:53)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        unul din politzai era tot de culoare...
        • 0 (4 voturi)    
          . (Luni, 15 iunie 2020, 9:32)

          Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui nash pandelica

          Si ti-ai mai luat niste minusuri... Pai se poate, to'arasi? Sa precizeze ca era un politai negru? Bine, a scris "de culoare", a fost politicos... minusuri!
          • -1 (5 voturi)    
            Te invarti pe aici... (Luni, 15 iunie 2020, 11:26)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

            Te invarti pe aici...dai + si - ca un adevarat #rezist romanesc taliban iubitor de catuse...dar nu stii nimic.

            Niciunul din politistii aia NU era de culoare; ai pozele lor aici:

            https://www.cnn.com/2020/06/14/us/atlanta-protests-rayshard-brooks-sunday/index.html

            Oricum nu conteaza, cazul nu este despre culoare ci despre violenta inutila a politiei....dar pare un prilej excelent pentru talibanizatii carpatieni sa "faca precizari" si false si inutile.
        • 0 (4 voturi)    
          Unde ai vazut tu ca "era de culoare"? (Luni, 15 iunie 2020, 10:54)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Unde ai vazut tu ca "era de culoare"?

          Uite aici:

          https://www.cnn.com/2020/06/14/us/atlanta-protests-rayshard-brooks-sunday/index.html

          Pacat, incepi sa te pierzi...erai mai rasarit decat fauna obisnuita a HN...revino-ti.
  • -21 (105 voturi)    
    Un alt oras cu primar democrat, serif democrat... (Duminică, 14 iunie 2020, 20:00)

    newlook [utilizator]

    Un alt oras cu primar democrat, serif (seful Politiei) democrat...iar vinovatul va fi bineinteles, Trump.

    Un + pentru civismul #rezistilor protestanti care au ars restaurantul din zona. :-((
    De ce? Pentru ca avea parcare si pentru ca in parcarea aia l-au impuscat pe afroamerican.
    • -17 (79 voturi)    
      Oras condus de o dna afro-americana de la PD (Duminică, 14 iunie 2020, 20:31)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Sefa politiei isi facea treaba de 20 de ani, dar cum e o "alba" (ceea ce in actualul "context istoric" pare sa fi devenit un fel de stigmat in SUA) a preferat sa-si dea demisia decat sa fie haituita zilnic de ziaristi si "protestatari".

      Primarita orasului e din comunitatea care-si spune "black" (e o dna metisa, in USA cei care au un ascendent "alb" isi spun tot "black" dar nu e "rasism anti-albi") si a fost candidata Partidului Democrat (la fel ca primarul "socialist" din Minneapolis, locul unde a murit Floyd).

      Sa vedem daca presa "mainstream", de obicei foarte severa cand e vorba de politicieni conservatori, va fi la fel de principiala cu primarita de stanga.

      Cred ca unii cititori de pe HN nu au inteles inca prea bine cum e cu politia in USA.

      In incidente nu e implicata politia federala, aia care depinde direct de guvernul USA (actual republican, dreapta conservatoare).

      E vorba de functionari ai politiilor locale, de ei raspunde seful politiei locale.

      Seful politiei la nivel local e numit politic de primarul ales, deci raspunderea politica (nu aia penala/civila) pentru actele comise de subordonati e pe o linie foarte clara: seful politiei - primarul in functie.

      Nu are legatura nici cu guvernatorul statului respectiv (ales direct), nici cu ministrul de interne/justitie la nivel federal, nici cu presedintele USA, pentru ca nici unul dintre ei nu decide seful politiei, nu angajeaza politisti locali, nu hotarasc cum e organizata sau actioneaza politia locala.

      De aceea citim despre "consilii locale" care vin cu ideea de a desfiinta politia locala sau macar de a o reforma cumva.

      Proiectul de lege din Camera, prezentat de Opozitia democrata, se refera la chestiuni mult mai generale.
      Iar candidatul PD la Casa Alba, dl Biden se opune ideii de "defund the police" si a propus doar mai multe "camere video" atasate politistilor plus diferite masuri de formare a functionarilor de politie.
      • -5 (15 voturi)    
        Vezi, pe site-ul asta.... (Duminică, 14 iunie 2020, 23:52)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Vezi, pe site-ul asta....cand nu spui prostii, iei minusuri...
        (nu te supara, nu ti se intampla des sa iei minusuri:-)) )
        • 0 (8 voturi)    
          @newlook ti-au murit laudatorii de-ai ajuns (Luni, 15 iunie 2020, 3:18)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          sa te lauzi singur ? :)))))))
          • -1 (3 voturi)    
            nope (Luni, 15 iunie 2020, 9:26)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            omul isi face treaba constiincios si cu raspundere.lucru care le lipseste pana si ''ziaristilor'' HN.
            aaaanyway ce se mai aude cu declararea antifa ca organizatie terorista?
            poate se leaga si cu blm
    • -21 (45 voturi)    
      serifii sunt in subordinea (Duminică, 14 iunie 2020, 20:37)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      curtilor de justitie ale comitatelor, nu in subordinea primariei.
      sunt doua feluri de serifi, county sherif locali si federal marshals, subordonati departamentuluid de justitie.
      nu fac politie citadina, fac un fel de politie judiciara.
      servesc justitia, direct.
      • +11 (13 voturi)    
        Nu insista, nu stii (Duminică, 14 iunie 2020, 22:24)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nu insista, nu stii.

        Serifii sunt de multe feluri...tu vorbesti despre marshals; alta gasca in alta traista.

        Serifii, in orasele mici, sunt echivalentul sefilor politiei in orasele mari. In ambele cazuri se subordoneaza primarului...in unele locuri, serifii sunt alesi (ca si primarul)...totusi, pe perioada mandatului , se subordoneaza primarului.

        Serifii astia din orasele mici fac tot ce fac Politiile din orasele mari (pastrand proportiile). Ii vezi de multe ori pe strazi, pe Interstate si intervin oriunde au jurisdictie.

        Crede-ma, stiu ce vorbesc.
        • -3 (3 voturi)    
          dar e vorba (Luni, 15 iunie 2020, 7:02)

          gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          de politie in Atlanta, nu de serif, ca e oras mare , acolo politia chiar are alte insarcinari
        • -4 (4 voturi)    
          cred ca habar n;ai (Luni, 15 iunie 2020, 8:07)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          aia cred.
          aia era in westernuri, cand orasul avea serif si judecator, iar seriful raspundea si facea ce'i cerea judecatorul.
          deci, sa fiu da acord cu matale, atlanta e un orasel mic, pierdut intr'un colt de tzara....
          • +3 (5 voturi)    
            O sa fii uimit sa afli ca...? (Luni, 15 iunie 2020, 11:00)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            O sa fii uimit sa afli ca sunt multe locuri unde mai exista serifi, judecatori ... si ce sa vezi, chiar procurori alesi in US?

            Asta-i una...a doua e ca ne-am distantat de la fapte pentru ca tu te-ai luat de un cuvant folosit de mine, serif, cuvant caruia nu vrei sa pricepi nicidecum semnificatiile multiple in US ... dar o tii ca Stan cu Fluierul, desi banuiesc ca nu ai fost nici 5 minute in US.
      • +8 (12 voturi)    
        Nu insista, nu stii. (Duminică, 14 iunie 2020, 23:50)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Nu insista, nu stii.

        Serifii sunt de multe feluri...tu vorbesti despre marshals; alta gasca in alta traista.

        Serifii, in orasele mici, sunt echivalentul sefilor politiei in orasele mari. In ambele cazuri se subordoneaza primarului...in unele locuri, serifii sunt alesi (ca si primarul)...totusi, pe perioada mandatului , se subordoneaza primarului.

        Serifii astia din orasele mici fac tot ce fac Politiile din orasele mari (pastrand proportiile). Ii vezi de multe ori pe strazi, pe Interstate si intervin oriunde au jurisdictie.

        Crede-ma, stiu ce vorbesc.
    • -30 (58 voturi)    
      nooo man (Duminică, 14 iunie 2020, 21:11)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui newlook

      nooo man, n'are cum sa fie!

      Trump e de vina sigur... Trump si consppiratiile rusesti ;)

      RPoblema secolulul astuia pare sa fie neasumarea responsabilitatii, si arucarea tuturori
    • -19 (27 voturi)    
      Larry Elder (negru) zice despre rasismul negru: (Duminică, 14 iunie 2020, 23:01)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      https://www.youtube.com/watch?v=RlGE9dg7fyM

      Sigur ca progresistii vor spune despre el ca e coada de topor, negru de casa si orice alte insulte posibile.

      La un moment dat actorul Morgan Freeman i-a dat lui Don Lemon de la CNN niste replici bune de tot, dar n-am rabdare sa caut clipul.

      Alti negri care demonteaza prostia asta cu rasismul sistemic sunt David Webb, Thomas Sowell.
    • -21 (21 voturi)    
      nu confunda (Luni, 15 iunie 2020, 6:59)

      gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      seriful cu politia, sint diferite, tare diferite, da sint LEO amindoua Law Enforcement Officers
  • -29 (107 voturi)    
    A primit ce a meritat. (Duminică, 14 iunie 2020, 20:01)

    Marionette [utilizator]

    Negru, alb, tigan s-a opus arestarii!
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru ca a adormit in masina in stationare? (Luni, 15 iunie 2020, 17:05)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Merita sa fie arestat pentru asta? Chiar daca ar fi fost beat (cum or fi constatat politistii asta, nu stim), nu ar fi fost nicio problema, pentru ca nu conducea, ci stationa.

      Poate urma sa conduca masina sotia lui.

      Deci, pentru care motiv acel om trebuia arestat?

      E halucinanat ce aflu despre SUA. Asa o fi fost intotdeauna, iar noua ni s-au dat numai filmulete siropoase.

      Acest caz e mult mai infiorator decit omorirea lui Floyd.
  • -27 (83 voturi)    
    deci, nu e racial (Duminică, 14 iunie 2020, 20:02)

    nash pandelica [utilizator]

    e police brutality, caci unul dintre politsti era...blec.
    si dupa cum se vede, namila ii biruise pe politzai si o luase la fuga. politistii au vrut sa'l duca la sectie. procedura este, ca peste tot in lume, deci, si ca la noi, incatursarea.
    necazul este ca erau numai doi politzai, nu au venit, ca la kaufland cinci masini de politie de toate uniformele si gradele. la kaufland era un mosh, aici e o huiduma, presupus raufacator. care'i mai si ologise pe politzai si le luase si arma neletala.
    deci, a fost conf. cu procedurilor.
    bun motiv pt. luptatorii antifascisti.
    luptam cu sclavia, infruntam pandemia !
    • +15 (57 voturi)    
      De data asta n-ai dreptate (Duminică, 14 iunie 2020, 20:37)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      De data asta n-ai dreptate!

      Nu e rasism...pana aici de acord, dar in US NU se aresteaza oameni pentru ca dorm in masina. E un abuz cat casa, provocat - deliberat - de politist. E departe de protect&serve....iar populatia ia atitudine impotriva acestui abuz.

      Si nu, nu e musai ca procedura sa fie "incatusarea".
      Asa stiu romanii, mari iubitori de catuse si caluse, dar in US sunt multe politii, multe proceduri si foarte putine sunt acelea care vad numai catuse cum vad romanii.
      • -18 (26 voturi)    
        Tu chiar citesti ce scrii? (Duminică, 14 iunie 2020, 22:38)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Adica ai un barbat (culoarea nu are importanta) care se opune violent fortelor de ordine, ii agreseaza fizic, fura o arma neletala, fuge iar tu, dupa o indelunga deliberare spui: ca incatusarea poate ca nu era musai. Exact ca si judecatorii de la noi care dupa ce au analizat profilul unuia care a omorat 5 oameni s-au decis sa ii ofere sansa sa mai omoare pe unul. Si dupa cum vezi in text nu e vorba de nici o culoare.
        • +1 (9 voturi)    
          barbatul ala a fost (Luni, 15 iunie 2020, 8:19)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          arestat. in momentul in care politaiul iti zice ca esti arestat, e mai bine sa te supui.
          el i'a bumbacit bine pe politai, dintre care unul era tot blm, le'a luat arma si a ruot;o la fuga, ba cum au zis politaii, a incercat tasseru ala impotriva politiei, deci, politistii erau in legitima aparare.
          si au fost prosti ca nu l'au luat repede cu tasseru, i l'au lasat ca prostii acelui derbedeu, care dormea linistit blocand accesul in fasfud.
          asa e in text nu e vorba de culoare, caci din intamplare unul dintre cei doi politisti era tot blec.
          daca huiduma il omora pe bietul politist negru, mai era blm ?
          ia zii, intelepciunea ta !
          • 0 (0 voturi)    
            Ai inteles o nuca (Luni, 15 iunie 2020, 21:23)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Din textul meu. Ma contrazici cand de fapt spuneam exact acelasi lucru. Faptul ca in cazul lui incatusarea era cat se poate de justificata.
        • +1 (7 voturi)    
          Mai baiete, tu ai vazut filmuletul...? (Luni, 15 iunie 2020, 10:34)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Mai baiete, tu ai vazut filmuletul de pe camera (bodycamera) politiei?

          Unde ai vazut tu violenta la ala...pana cand Politia a vrut sa-l aresteze, din nimic?

          Ce legatura are un caz despre care -evident- nu stii nimic pentru ca nu vrei cu alt caz despre care stii doar ce spune un alt site iubitor de catuse?
          • +1 (1 vot)    
            Politia (Luni, 15 iunie 2020, 21:22)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            ARE DREPTUL sa te aresteze temporar, chiar si din nimic (pentru ca li se pare). Daca insa este o problema de motivare, nici un judecator nu va prelungi arestarea iar tu apoi ii poti da in judecata pentru niste sume enorme (mai ales in SUA). Tu insa ca cetatean NU AI VOIE sa te opui arestarii. Cand o faci incalci evident legea, indiferent de motivul arestarii. Ca om EXECUTI ce spune politistul si il intrebi daca e o problema, dar nu te opui. Chiar cand te opreste in trafic, NU AI VOIE sa ignori instructiunea de a tine mainile la vedere (pe volan daca esti sofer). Daca o faci, te poate impusca. Chiar daca tu nu aveai nici o arma, el nu are de unde sa stie asta.
      • -17 (27 voturi)    
        serios ? (Luni, 15 iunie 2020, 1:07)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        citeste din nou
        masina bloca alte masini, ca sa nu mai zic ca era parcarea restaurantului (deci privata) nu parcare libera.
        Politia l-a luat sa miste masina nu sa il aresteze dar asta l-a ranit pe politist si a inceput sa fuga. Uita-te in filmuletz macar
      • 0 (8 voturi)    
        nu dormea in parcare (Luni, 15 iunie 2020, 8:12)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ci pe drive thru la un bujnes fasfud.
        deci bloca accesul spre ravnitul ochi de geam pe un se ia comanda.
        aia de la fasfud au chemat politie, politia a factu ce'a facut, apoi blm intr'un avant protestatar au dat foc la fasfud. ca erau vinovati ca n'au lasat omul sa doarma.
        iar, daca zici ca ...numai in america, cum e cantecu', apai la kaufland in bucale, cinci masini pline cu politzai au venit sa aresteze pe unii care protestau pasnic impotriva luarii temperaturii.
        hai, mai zi, ceva. numai in america se aresteaza ca dormi in masina....
  • -26 (122 voturi)    
    Hai ca-i bine sa afle lumea... (Duminică, 14 iunie 2020, 20:04)

    Sparafucile [utilizator]

    Cu ce fauna si cu ce scursuri ale societatii are de a face politia in America.

    Daca infractorul care a murit ar fi fost alb nu mai demisiona sefa politiei. Fiindca White Lives nu mai Matter in America nici cit o ceapa degerata.

    In ce hal a ajums America! Sa tremure de frica unor COATE-GOALE care zbiara din toti rarunchii ca au dreptul de a fi infractori. Drept sacru al omului de culoarea care Matter.
    • -30 (56 voturi)    
      ce coate goale, (Duminică, 14 iunie 2020, 20:26)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      de aia scapi usor. le mai dai o suta la leafa.
      astia sunt bine platiti, organizati si coordonati.
      turcu plateste...adica soros.
  • +37 (75 voturi)    
    explicatiile politiei (Duminică, 14 iunie 2020, 20:04)

    veratec [utilizator]

    era beat mort dar in acelasi timp fugea ca Usain Bolt...
    • -27 (55 voturi)    
      ca fugea, nu'i bai (Duminică, 14 iunie 2020, 20:29)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui veratec

      dar avea tasseru' si putea, sau chiar l'o fi folosit impotriva politzistilor. s
      si cu chestia aia nu e de joaca.
      politisti prosti, p'aia trebuiau s'o foloseasca, din prima.
      asa ar fi fost mai usor de carat la sectie.
      dupa care procurorul il trimitea la un jude, procedura de urgenta, si ajunge sa faca serviciu comunitar, adica sa curete strazile.
  • -22 (86 voturi)    
    Cum mai trebuiau sa se poarte si cu asta ? (Duminică, 14 iunie 2020, 20:06)

    Susufler0 [utilizator]

    Parsiv Rayshard ! A parut ca nu se opune si pe urma l-au apucat bazdacii !

    Politistul a procedat corect. Afroamericanul trebuia sa ia in calcul ca dezarmandu-l pe ofiter se va ajunge la riposta !

    PS. Ia sa vedem, incep jafurile si aici ?
    • +33 (65 voturi)    
      Nu stiu, poate sa nu-l omoare? (Duminică, 14 iunie 2020, 21:13)

      dorsy [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Pana la suprimarea vietii nu mai exista si alte masuri? Ce facem acum lasam politia sa omoare pentru orice?
      • -19 (27 voturi)    
        e usor sa vorbesti din fata tastaturii? (Duminică, 14 iunie 2020, 23:26)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

        ia sa te vad pe tine, ca pari istet, cand ai in fata criminali inarmati tot asa tare-n taste esti?
      • +6 (16 voturi)    
        Ce chestie, nu-i asa? (Duminică, 14 iunie 2020, 23:29)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

        Ciocanul nu s-ar fi gandit niciodata ca exista si alte solutii decat sa-i dea in cap la cui (sa-l omoare pe ala).

        Asta-i pericolul cand ciocanul ajunge sa decida. :-((
      • -18 (28 voturi)    
        raspunde-mi te rog (Luni, 15 iunie 2020, 1:09)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

        1. ti se pare normal sa ranesti un politist si sa fugi ?
        Da / nu
        2. ti se pare normal sa ameninti un politis cu o arma ?
        da /nu
        Merci
      • -17 (29 voturi)    
        Pai daca i-a luat taserul politistului (Luni, 15 iunie 2020, 3:23)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui dorsy

        si a tras in el, asta ce trebuia sa faca ?
  • +26 (80 voturi)    
    Politia? (Duminică, 14 iunie 2020, 20:07)

    leopol [utilizator]

    vreti sa ziceti trupele SS care executa negrii?
    • -16 (24 voturi)    
      oare.... (Duminică, 14 iunie 2020, 23:28)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui leopol

      .. si evreii trageau cu taserul in nemti si comiteau numai crime?
  • +25 (79 voturi)    
    Robotii ucigasi (Duminică, 14 iunie 2020, 20:11)

    nitro [utilizator]

    Pai vedeti de ce iese lumea in strada? Pentru ca negrii sunt carne de tun in America.
    • -16 (36 voturi)    
      care negrii? (Duminică, 14 iunie 2020, 23:27)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui nitro

      ... aia infractori care trag in politie cu taser-ul?
    • 0 (2 voturi)    
      Dupa negri vor urma si albii. E vorba de saracie, (Luni, 15 iunie 2020, 17:13)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui nitro

      Aici nu mai e demult vorba de negri.

      E despre saraci - de orice culoare - care sunt o amenintare pentru cei ne-saraci sau mai putin saraci, sau care inca nu si-au dat seama ca sunt saraci.

      Politia bate saua, adica negrii, sa inteleaga teroarea toti ceilalti.
  • +31 (73 voturi)    
    Daca era alb scapa cu o amenda (Duminică, 14 iunie 2020, 20:13)

    gladex [utilizator]

    ....
    • 0 (8 voturi)    
      Daca nu te opui arestarii, scapi cu viata (Luni, 15 iunie 2020, 7:13)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui gladex

      oricum
  • +23 (81 voturi)    
    progres (Duminică, 14 iunie 2020, 20:17)

    marvel [utilizator]

    acum ii impusca nu ii mai stranguleaza. Leprele cu cascheta nu s-au schibat deloc, raman aceleasi bestii fara creier.
  • -21 (77 voturi)    
    Inca un negru nevinovat (Duminică, 14 iunie 2020, 20:17)

    ggiiggii [utilizator]

    si total cooperant sufera din cauza abuzurilor si brutalitatii fortelor de ordine.

    Numai si numai abuzuri din partea politistilor albi catre prea cinstitii si onestii afro-americani.

    In primul rand...adormise in masina de beat ce era...lumea a sunat la politie...era normal sa fie arestat( deja aveau o motiv foarte bine intemeiat).

    NEGRUL, parsiv de altfel...a asteptat sa ii plesneasca pe politisti...
    A primit ce merita...adica un glont si o groapa
    • +10 (20 voturi)    
      Ce visezi tu, iubitorule de catuse? (Duminică, 14 iunie 2020, 22:29)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ggiiggii

      "In primul rand...adormise in masina de beat ce era...lumea a sunat la politie...era normal sa fie arestat( deja aveau o motiv foarte bine intemeiat)."
      =========================

      Ce visezi tu, iubitorule taliban de catuse? In Romanika, la poporul taliban, o fi normal ca o persoana sa fie arestata ca doarme in propria masina (beat sau nu)...
      ...in US asa ceva e de neconceput - de aici si reactia oamenilor...(n-are nimic de-a face cu rasismul).

      Hehehe, cum isi mai dau cu parerea talibanii carpatini despre importanta catuselor si caluselor !
      • -1 (5 voturi)    
        Alo...securitatea (Luni, 15 iunie 2020, 9:47)

        ggiiggii [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ce vorbesti tu acolo....
        Ala "dormea" in masina...DA?
        Angajatii restaurantului...au chemat politia
        Politia...la prima constatare au observat ca este ceva in neregule cu individul si....au vrut sa il aresteze ca sa poata investiga mai bine cazul...DA?
        Negrul...ce face?...asteapta miseleste si ii plesneste pe gabori, le gura pistolul si nu coopereaza deloc...DA?
        Care ar fi fost reactia unui politist in acest caz...un SAU sau in RO???
  • +31 (73 voturi)    
    Impuscat in spate (Duminică, 14 iunie 2020, 20:27)

    bimor [utilizator]

    cum dracu ameninta viata politistilor cand fugea de ei? Nu puteau sa-l impuste in picior? Si cum fugea cand au zis ca era beat? Cineva minte rau aici.
  • -12 (42 voturi)    
    cam multe sefe si primarite (Duminică, 14 iunie 2020, 20:32)

    dessik [utilizator]

    Astea au avantajul ca in caz de bazaconii grabnic isi dau demisia. Lasand pe altii sa spele din urma.
    • -15 (23 voturi)    
      pai, la ei (Duminică, 14 iunie 2020, 21:56)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui dessik

      la demokkati adica, se aplica principiile stabilitea de al batran, emanciparea femeii. o facea si dracnea la noi.
  • -30 (70 voturi)    
    trebuie desfiintata complet politia (Duminică, 14 iunie 2020, 20:36)

    Crup [utilizator]

    Si toti banii dati comunitatii discriminate afro-americane.
    Politia este o institutie rasista, trebuie stearsa de pe fata pamantului, odata pentru totdeauna.
    Chiar nu este ok cand un afro-american fura si ii bat pe albi, chiar nu este ok ca acest maret afro-american sa fie stresat de posibilitatea sa fie oprit sau - si mai rau! - sa fie pedepsit pentru infractionalitatile lor.
    Numai asa se poate instaura justita "rasiala", cea promovata agresiv de Joe Biden si partidul democrat.
  • +33 (81 voturi)    
    viata unui negru valoreaza cat vrea politstul (Duminică, 14 iunie 2020, 20:44)

    landromat [utilizator]

    e incredibil cat de usor se ia viata unui om. De la un incident banal cu cineva care dormea in masina si nu ameninta pe nimeni se transforma intr-o crima din cauza violentei politiei. Maine te impusca pentru neplata unei amenzi.
    • -20 (24 voturi)    
      asa'i (Duminică, 14 iunie 2020, 21:58)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui landromat

      o viata de ia usor. de multe ori e viata politzistului.
      dar, nu conteaza. blm.
      luptam cu sclavia, infruntam pandemia !
  • -16 (42 voturi)    
    hehe (Duminică, 14 iunie 2020, 20:56)

    Mazeta [utilizator]

    „... a rănit moral un suspect afro-american”.
  • -30 (82 voturi)    
    deja (Duminică, 14 iunie 2020, 20:59)

    martel55 [utilizator]

    a devneit enervant circul asta cu protejarea infrcatorilor care s eopun arestarii, pana la urma ce vor anarhistii astia?incepi sa te gandesti ca asta nu e democratie in car eun grup minoritar de activisti anarhisit, cu sprijimul unei parti din mass media, inceraca sa isi impuna propria agenda extremista, asa ca , intre doua dictaturi, cea neomarxista e clar cea mai rea
  • -29 (65 voturi)    
    Afro-americanii (Duminică, 14 iunie 2020, 21:17)

    Observatory [utilizator]

    au fost aduși cu forța in America .
    Acum fiind liberi pot pleca înapoi in continentul lor frumos, elegant și dezvoltat....
    Nu prea au făcut multe bune pe acilea.., anyway
    • -18 (26 voturi)    
      nu cred ca ii vrea nici verii lor inapoi... (Duminică, 14 iunie 2020, 23:31)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      .. ar arunca cu coji de banane in ei si i-ar renega.
  • -28 (64 voturi)    
    Culoarea (Duminică, 14 iunie 2020, 21:23)

    Varvatos [utilizator]

    Oare de ce conteaza culoarea pielii atunci cand iei cu buna stiinta pistolul unui politist si o rupi la fuga....imaginile astea imi aduc aminte de un filmulet de pe net de acum 15 ani cand un cocalar lua chipiul unui politist si facea misto de (se intampla in Romania)....
  • -26 (74 voturi)    
    STATISTICI oficiale 2017 (Duminică, 14 iunie 2020, 21:26)

    Kornell [utilizator]

    persoanele de culoare reprezinta 13% din populatia US si comit 65 % din "crimes" (adica infractiuni, traducerea din americana) cu violenta. Dincolo de cifre, ce sa mai spui, ca nu sunt violenti ?
  • -30 (66 voturi)    
    Atlanta, ca Minneapolis (Duminică, 14 iunie 2020, 21:44)

    Setalcott [utilizator]

    "Dacă pretindem că rasismul este o chestiune sistemică, atunci e legitim să așteptăm ca un sistem condus de oameni care se prezintă ca anti-rasiști să fi eradicat de mult problema. Iar dacă aceștia au eșuat, concluzia e simplă. Fie rasismul nu e sistemic, fie, parafrazându-l pe Bill Buckley Jr., Partidul Democrat ar trebui să înceteze să mai insulte inteligența votanților săi, pretinzând ca aceștia să îi creadă că luptă împotriva rasismului."

    http://inliniedreapta.net/sistemul-in-lupta-cu-rasismul-sistemic/
  • -19 (23 voturi)    
    . (Duminică, 14 iunie 2020, 21:46)

    Raid [utilizator]

    ce c*cat mai e si asta..nu are voie sa-l impuste pentru ca "nu e letal electrosocul"? pai e deajuns sa te imobilizeze cu un soc si apoi sa-ti dea omorul
  • -20 (26 voturi)    
    Pe hotnews (Duminică, 14 iunie 2020, 21:54)

    ete fleosc [utilizator]

    S-a umplut de idioti care iau una doua apararea unor infractori. Brava natiune
  • -21 (25 voturi)    
    Dar la voi cum e ? (Duminică, 14 iunie 2020, 21:56)

    Relaxat [utilizator]

    Intrebare pentru rusii care au postat aici in rafala.
  • +21 (27 voturi)    
    saracii politisti (Duminică, 14 iunie 2020, 22:03)

    albik [utilizator]

    Cum se plangeau ei ieri ca sunt discriminati. Negrii astia violenti care ataca cu pieptul gol gloantele politistilor.
  • -19 (25 voturi)    
    Este SUA rasista? (Duminică, 14 iunie 2020, 22:09)

    Arminius [utilizator]

    Dupa ce Obama a castigat fotoliul de presedinte nu mai poti spune ca americanii sunt rasisti, iar orice actiune ce se interpreteaza ca rasista nu poate fi considerata sistemica.
  • +21 (27 voturi)    
    evident ca au exagerat (Duminică, 14 iunie 2020, 22:09)

    Anonym [utilizator]

    Nu inteleg cum poti sa ucizi un om dupa ce stai cu el de vorba amical 5 minute.
    Probabil un alb nu ar fi fost impuscat
    Politia face bine ca filmeaza cu camere la piept si e calr ca trebuie sa reconsidere rules of engagement
    Desigur accountability trebuie ridicata de asemenea

    Aici e un subiect unde si Trump si Biden se alinieaza ;)
  • -18 (24 voturi)    
    for the sake of completness (Duminică, 14 iunie 2020, 22:21)

    dori999 [utilizator]

    ia uitati aici inregistrarea camerei video personale a politistului si apoi haideti sa ne dam cu parerea.

    https://www.foxnews.com/us/atlanta-police-release-bodycam-video-leading-up-to-death-of-rayshard-brooks?fbclid=IwAR39bUmDnwjo2Aet1MmTZEDu6kq511HNM_fIztGNgMimNV4sgajxg5PrQt0
  • -18 (26 voturi)    
    Terminati cu povestile (Duminică, 14 iunie 2020, 22:27)

    Criogenia [utilizator]

    ...de adormit copiii gen rasism BLM etc.

    Pana si in Romania stirea asta veche de 2 zile apare tocmai duminica noaptea astfel ca sa tina de foame unora la inceput de saptamana...

    Locuiti in USA macar o luna de zile in cartiere, nu la hotel si veti vedea adevarata fata a scursurilor societatii in lupta zilnica cu politia care-i prinde cu ciordeala, talharii, crime, droguri etc.

    Se intampla zilnic in toata America dar sunt mediatizate cazurile NUMAI in zonele de focar evident pentru a alimenta curentul asta "Apocalipsa pe Pamant si democratii salvatori..." propulsat de partidul socialist comunist care se doreste singur la guvernare CU ORICE PRET.

    Nu-ti trebuie decat sa stii putina engleza si sa sari de CNN, trompeta stricata a Unionului American, si sa ai acces la posturi locale de radio tv ca sa vezi realitatea zilnica despre infractionalitatea din USA...fara politie te mananca ciorex de viu pe strazi noaptea...

    Uite de 2 saptamani de la deschidere sunt in Vegas unde pana acum au murit 2 politisti, 4 negrii si 2 latino/mexicani in schimburi de focuri prin suburbii din cazuza traficului de droguri si pe astia nu i-a preluat CNN marea trompeta internationala a partidului socialist comunist pentru ca Nevada este mica are 3.5 milioane locuitori si orice emotie dintr-asta rostogolita la CNN nu provoaca decat cateva sute de manifestanti, infim, nu merita osteneala si secundele din prime-time, ei actioneaza numai in state mari cu numar mare de electori...Minnesota are 20 de electori daca nu mai bine fata de cei 3 din Nevada...

    Toate statele astea BLM California,NewYork, Washington, Indiana,Wisconsin, Georgia Florida etc au numar mare de electori...numai astea conteaza la vot, numai aici isi concentreaza "fortele" partidul comunist, numai cu voturi de aici il pot inlatura pe Trump si pe republicani de la butoane...

    Restul sunt povesti pentru femei inca cu par la pasarica...iertati limbajul...
  • -18 (26 voturi)    
    Mai răsfirați, dragi minusaci sorosiști! (Duminică, 14 iunie 2020, 23:03)

    Nyk1 [utilizator]

    E prea evident ceea ce faceți!
  • -13 (31 voturi)    
    Clash cultural (Duminică, 14 iunie 2020, 23:18)

    robert.s [utilizator]

    Dacă tu fiind negru, crezi ca poliția vrea să te 'rezolve', de ce intri în conflict cu ea? Dacă se lăsa arestat scăpa cu o amendă poate.

    Într-o luptă corp la corp cu politia, mai ales în SUA lucrurile pot lua orice întorsătură.

    Poliția a deschis focul, pentru că s-a opus arestării. Ce i se poate reproșa e ca a tras 3 focuri, rămâne de văzut la autopsie câte au ajuns în victima și în ce zona a corpului.

    Ce putea sa facă poliția alternativ? Poate puteau să-l urmărească și sa încerce imobilizarea prin alte metode dar s-ar fi supus unor riscuri în cazul unei lupte corp la corp.
  • +17 (31 voturi)    
    Omul dormea in masina (Luni, 15 iunie 2020, 0:46)

    Alui [utilizator]

    Fiind constient ca e baut! Politistii au vrut sa-l aresteze, desi nu conduse baut. Chiar daca parcase ilegal, trebuiau sa-i dea maxim o amenda. Ce motiv aveau sa-l aresteze? Omul a intrat in panica cand a vazut ca e arestat, fiind si beat a reactionat instinctual! Politistii l-au asasinat pur si simplu. Negrii trebuie sa se revolte la crima asta, sunt de inteles. Daca politistul nu e pedepsit de lege, cred ca va fi pedepsit in alt fel, dupa cum merita!
  • -18 (22 voturi)    
    lol (Luni, 15 iunie 2020, 5:29)

    Georgiana1995 [utilizator]

    La noi aau voie sa bată pe ţigani,macar atât să fim şi noi mai altfel.
  • +1 (9 voturi)    
    "Pe corecte" politistii au avut dreptate.. Dar? (Luni, 15 iunie 2020, 7:30)

    Alex735 [utilizator]

    Dpdvd moral a fost o crima cu sange rece.
    • -1 (1 vot)    
      Nu, nu au avut deoc dreptate. De ce-l arestau? (Luni, 15 iunie 2020, 17:22)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Chiar daca ar fi fost beat, masina stationa, deci nu incalca nicio lege. Poate urma sa fie condusa de altcineva.

      Trebuiau doar sa-l salute si sa-l roage sa mute masina. atit. Nici nu aveau motive sa-l legitimeze.
  • +3 (7 voturi)    
    Cu totul si cu totul intamplator (Luni, 15 iunie 2020, 12:54)

    Susufler0 [utilizator]

    cand am comentat azi noapte am facut o constatare haioasa : pe parcursul noptii douazeci si doi de cititori au votat in bloc cu + comentarii pro Rayshard Brooks si cu - comentarii pro politie ! Erau scoruri rar intalnite pe acest site : +22 (22 voturi) si respectiv -22 (22 voturi).

    PS. Daca nu erau niste insomniaci intamplatori si nici niste romanasi suporteri democrati rezidenti in USA, ce altceva ar mai fi putut sa fie ? :)))))))
  • +1 (3 voturi)    
    Toate-s vechi si noua toate (Luni, 15 iunie 2020, 15:44)

    doz2018 [utilizator]

    1. ce spune legea?
    2. care e fapta?
    Cele doua lucruri sunt divergente? Rezulta retinerea
    Nu se supune retinerii? Rezulta impuscarea

    Restul e can-can
  • 0 (0 voturi)    
    Hotnews (Joi, 18 iunie 2020, 8:36)

    Kornell [utilizator]

    verificati conturile celor care voteaza. La acest articol exista macar 30-40 care au dat minus din principiu la o multime de comentarii, inclusiv unele care prezinta doar date informative dupa wiki


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by