VIDEO ​8 minute și 46 de secunde. Filmul morții lui George Floyd, care a stârnit revolta în SUA

de D.D.     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2020, 15:53 Actualitate | Internaţional


Floyd la pamant
Foto: Captura video
​​Opt minute și 46 de secunde a stat ofiterul de poliție Derek Chauvin cu genunchiul pe gâtul lui George Floyd, potrivit unei reconstituiri a presei americane. New York Times a pus cap la cap filmările de pe camerele de supraveghere din zonă, dar și ale martorilor, făcând filmul minutelor dinaintea morții bărbatului de culoare, care a provocat revolte violente în Statele Unite.

Polițiștii au ajuns la locul unde s-a produs evenimentul după ce angajații unui magazin au reclamat că un bărbat a plătit cu o bancnotă falsă și este îngrozitor de beat. Totul a început la ora 19.57, iar apelul la numărul de urgență 911 a avut loc la ora 20.01.

La scurt timp, la fața locului ajunge un prim echipaj de poliție, care îl scoate pe Floyd din mașina în care se afla. La șase minute după arestarea sa, bărbatul este dus către mașina de poliție. Când se apropie de mașina poliției, în imagini se vede cum George Floyd se lasă la pământ și spune că este claustrofobic și refuză să intre în autovehicul.

La fața locului apare un al doilea echipaj de poliție, iar la 9 minute de la arestare vine și al treilea. În acesta din urmă era ofițerul Derek Chauvin.

La ora 20:20 în imaginile surprinse de martori, George Floyd este culcat la pământ, ofițerul stă cu genunchiul pe gâtul său. Este și prima oară când se aude spunând că nu poate să respire. La 20:21 este trimis un echipaj de salvare către locul incidentului.

Chiar dacă George Floyd spunea că nu poate respira și îl implora pe ofițer să-i ia genunchiul de pe gât, acesta a rămas în aceeași poziție vreme de peste opt minute.

La 20:25 martorii ii strigă ofiterului să-l slăbească pe Floyd, acesta deja nu mai reacționa. La ora 20:27, o ambulanță ajunge în zonă, iar medicii îi verifică bărbatului pulsul. În tot acest timp, ofițerul de poliție a rămas în aceeași poziție, cu genunchiul pe gâtul lui Floyd, deși acesta era inert. S-a ridicat după aproape un minut.

În total, Derek Chauvin a stat cu genunchiul pe gâtul lui Floyd 8 minute și 46 de secunde. La o oră după ce a fost preluat de ambulanță, George Floyd a decedat la spital.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16568 vizualizari

  • -12 (102 voturi)    
    Daca era alb (Luni, 1 iunie 2020, 16:06)

    panda_rosu [utilizator]

    Oare mai erau manifestatiile astea violente? Cel mai probabil nu.
    • +2 (50 voturi)    
      Daca! (Luni, 1 iunie 2020, 16:24)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Asa ceva nu s-a intamplat! Si nu se va intampla!
      • +1 (7 voturi)    
        Aviz jandarmeriei! (Luni, 1 iunie 2020, 22:07)

        Urzitoru [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Aviz jandarmeriei romane, pt ca si lor le cam place sa fie violenti si sa dea la gat! Nu uitam 10 august! Ma intreb daca in trainingul brutelor astora exista macar pomeneala de "Stanford prison experiment"!
      • +4 (6 voturi)    
        Daca e alb nu e stire. (Marţi, 2 iunie 2020, 9:29)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Dar oare o sa apara si video-ul complet in care spune clar unu ca Floyd era pe "crack" si probabil acuma face "OD"?
    • +17 (73 voturi)    
      Daca era alb nu mergea sa cumpere cu bani falsi (Luni, 1 iunie 2020, 16:24)

      Biggus Dickus [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Ci ar fi furat milioane direct din conturi, fara ca sa fie vazut vreodata.
      • +4 (34 voturi)    
        cel mai smart comment (Luni, 1 iunie 2020, 17:33)

        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Biggus Dickus

        cel mai smart comment din ultimul deceniu . bravo!
    • -13 (71 voturi)    
      Ce ipocrizie ! (Luni, 1 iunie 2020, 16:33)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      De parca nu stim bine ce fel de comportament au cei mai multi dintre corasialii ucisului ! E la fel ca la noi, ei au voie sa faca orice, absolut orice, noi nu avem voie nici sa spunem despre ei vreo vorbulita mai dura. Jegos !
      • +9 (35 voturi)    
        Ipocrizie (Luni, 1 iunie 2020, 18:45)

        polca [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Negrii au dreptul sa faca orice si tu nu ai voie sa zici nimic de ei. Asa e, de exemplu au dreptul sa fie calcati pe gat si omorrati si tu nu poti sa zici ca e crima. Vezi ce simplu e
        • -2 (20 voturi)    
          19 iulie 2019, Vatra Dornei (Luni, 1 iunie 2020, 19:20)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui polca

          Presupun că ai uitat de incidentul de la Vatra Dornei, din 19 iulie 2019, cu acel bărbat căruia o jandarmeriță i-a dat cu spray paralizant în față. Omul a murit a doua zi, în spital.

          N-am văzut proteste, distrugeri, violențe după acest incident.
        • -3 (25 voturi)    
          Ipocrizia continua... (Luni, 1 iunie 2020, 20:06)

          FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui polca

          Asa vezi lucrurile, punctual, fara sa tii seama de general ? Da, omul ala trebuia arestat fara piciorul pe gat, dar nu cred ca nu vezi cu ochiul liber ca cetatenii de culoare au o altfel de atitudine fata de semeni decit caucazienii. Indiferent, ca-s negri, mexicani sau tigani. Nu e corect politic, dar asta e adevarul. Daca te faci ca nu vezi desi stii ca asa e, definitia e cea din titlu: ipocrizie. Piciorul pe gat a fost urmarea a zeci si zeci de ani de infractionalitate, brautalitate, tupeu, lipsa de respect fata de autoritate. Nu e ca si cum un ingeras bronzat a fost bruscat de un ticalos in uniforma doar asa, din senin.
      • +6 (18 voturi)    
        dreptate (Luni, 1 iunie 2020, 20:26)

        Capbreaz [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Da! Pentru asta merita ucis, nu-i asa? Spune-mi cit comportament ''de care stim bine'' ai vazut la omul ala. Si daca in locul lui era fratele tau, ce ai fi simtit. Dar nu poti sa iti inchipui asa ceva, pentru ca tu esti alb, frate-tau nu ar face ceva, ''stim noi ce''. Of!
        • -1 (9 voturi)    
          Ipocrizie in forma continuata (Luni, 1 iunie 2020, 21:54)

          FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Capbreaz

          Nu merita ucis, nici macar lovit. Trebuia dus la sectie si interogat, arestat, tot procedeul. Dar parca am scris asta in replica mea, nu ? Atunci de ce imi pui in spate vorbe pe care nu le-am spus, din onestitate ? Eu vorbesc in general de atitudinea celor care il pling acum pe mort, fara sa tina seama ca exista in istoricul rasei suficiente dovezi ale comportamentului neadecvat in astfel de situatii. Te faci ca nu stii ca negri sint mai violenti, mai needucati, mai obraznici, mai nesimtiti decit albii ? Hai sa venim putin la noi, nu stii bine ca tiganii sint la fel ca negrii aia, infractori, nesimtiti, jigodii in cea mai mare parte, cei normali fiind intr-un procent aproape nesemnificativ ? Asta e tot , nu spun ca trebuie alungati cu pietre, asta e lumea, traim in ea, dar macar sa nu facem pe corectii politic cu orice pret, pentru ca nu cred ca nu stii cum stau lucrurile in realitate. Repet, atitudinea politistului e blamabila, dar nu lipsita de circumstante atenuante, pina la un anumit moment, cel al abuzului. Insa nu acolo e problema mea, ci aici, la cei care pling acum pe mormintul aluia, desi la o adica ar fi primii care ar trece pe cealalta parte a strazii daca ar da nas in nas cu un asemenea animal.
          • -2 (4 voturi)    
            Mai gandeste-te putin (Marţi, 2 iunie 2020, 9:13)

            ioana_ro [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

            Poate ar trebui sa te gandesti la urmatorul lucru: oare faptul ca multi negri/tigani sunt mai obraznici/violenti cum spui tu nu are drept cauza faptul ca nu au avut acces la o educatie corespunzatoare si ca se simt mereu marginalizati? Eu cunosc negri si tigani care au avut acces la educatie, si nu au nicuna din caracteristicele mentionate de tine, sunt oameni minunati. Romani albi obraznici si violenti, din aceleasi motive ca cele mentionate de mine mai sus, nu cunosti destui? Cand o sa incepem oare sa vedem privilegiile noastre ca si albi? Chiar si ale noastre, ale romanilor, fata de tigani de exemplu? Cand o sa intelegem ce inseamna sa pornesti in viata cu handicapul de a fi "de culoare", si felul in care iti modeleaza acesta destinul?
      • +1 (3 voturi)    
        E bine (Luni, 1 iunie 2020, 23:12)

        Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        ca te-ai semnat la sfarsit.
    • +15 (23 voturi)    
      Concluzia? (Luni, 1 iunie 2020, 16:33)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Nu se intelege foarte clar din postare si de asta ti-am dat -de incurajare -un minus.
    • +9 (47 voturi)    
      Daca si cu parca (Luni, 1 iunie 2020, 16:37)

      Cgro [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Daca era alb, il mai calca cineva pe cap si il mai tratau ca pe un animal? Cel mai probabil nu.
      • -11 (31 voturi)    
        nu era cazul (Luni, 1 iunie 2020, 17:25)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cgro

        asta e deosebirea
      • -4 (22 voturi)    
        sigur? (Luni, 1 iunie 2020, 18:42)

        strategy [utilizator] i-a raspuns lui Cgro

        cauta pe net, sunt destule body-cam si cu albi pusi la pamant sau impuscati de politie. Nu-ti spun eu ca probabil ca da, te rog pe tine sa cauti, vei ramane uimit (depinde daca nu ai alt scop) :)
        • +3 (19 voturi)    
          Nu asta e problema (Luni, 1 iunie 2020, 19:40)

          sanex [utilizator] i-a raspuns lui strategy

          Ci ca negrii sunt targetati preponderent, ceea ce implica un criteriu subiectiv.
          • +2 (2 voturi)    
            :) (Marţi, 2 iunie 2020, 16:51)

            strategy [utilizator] i-a raspuns lui sanex

            la fel sunt si crestinii, ceea ce implica alt motiv subiectiv. La fel sunt si homosexualii. Tiganii la noi. Cu femeile in Asia .. lista e lunga. Alt motiv, alta distractie cand defapt problema e alta, si mult mai profunda. Dar ne place painea si circul, nu?
      • -2 (26 voturi)    
        Dar ce i-ar fi facut? (Luni, 1 iunie 2020, 18:44)

        Putinel [utilizator] i-a raspuns lui Cgro

        Daca era alb, in viziunea ta, politistii il asaltau cu flori si-l rugau sa-si faca un dus inainte de a merge la politie! Evident ca moartea oricarui om este o drama in sine, iar circumstantele acestei tragedii chiar sunt nefericite. Dar pana la al transforma in martir pe un tip care era beat crita, a platit cu o bancnota falsa si mai si vocifera, nu crezi ca este o cale cam lunga? Si mai intreb ceva, vanzatorii de la acel magazin care au sunat la politie or fi fost de culoare? Nu de alta, dar o fi fost si ei rasisti?
        • +5 (21 voturi)    
          Cauta pe net Dylann Roof (Luni, 1 iunie 2020, 19:39)

          sanex [utilizator] i-a raspuns lui Putinel

          Un criminal alb care a ucis 9 persoane. A fost arestat pasnic, politia i-a oferit apa si il intreba daca e ok. Compara cum sunt tratati cei de culoare.
        • +3 (15 voturi)    
          Tulai doamne! (Luni, 1 iunie 2020, 20:28)

          Capbreaz [utilizator] i-a raspuns lui Putinel

          Zici ca suntem in Roma Antica la lupte cu gladiatori unde oamenii vor sa vada moarte. Dar bine, mai, omu ala trebuia ucis pentru o bancnota de 20 de dolari? Indiferent de culoarea pielli. Asa crezi? Of!!!
    • +23 (41 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 iunie 2020, 16:39)

      [anonim] i-a raspuns lui panda_rosu

      • +8 (36 voturi)    
        Faci o presupunere gresita. (Luni, 1 iunie 2020, 17:43)

        capshunaru [utilizator] i-a raspuns lui

        Fara manifestari politistul ar fi scapat fara nici o problema la fel ca alti politisti. Asta nu e un caz izolat in SUA moare mai mult de o persoana pe zi de mana politiei. Din ce am vazut eu, exista o "investigatie amanuntita" care dureaza ani buni pana se uita si nimeni nu ajunge la puscarie. De asta sant si manifestarile. Rata de eroare a politiei bate un computer asa ca nu prea cred in justitia americana mai ales cand e vorba de politisti.
        Faptul ca este acuzat nu insemna ca va si fi condamnat. Daca se intampla ar fi ceva cu totul nou.
    • +10 (38 voturi)    
      Asta e problema ta? Ce culoare avea? (Luni, 1 iunie 2020, 16:43)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Rasist de 2 lei ce ești
      • -1 (27 voturi)    
        ?? (Luni, 1 iunie 2020, 18:05)

        koala1712 [anonim] i-a raspuns lui Lovercraft

        daca nu era o problema culoarea, nu existau peste tot pe internet sloganele Black Lives Matter
        • 0 (0 voturi)    
          mergi dincolo de culoare pielii (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:15)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui koala1712

          Si vezi daca merita sa iesi in strada sau nu...

          SI DA negrii se mobilizeaza mai usor, decat albii - au o intreaga istorie recenta in spatele lor - dar alaturi de afro-americani sunt si caucazieni.

          Pana la urma, se vede limpede in 10 August 2019 RO, ca nu conteaza culoarea pielii ci doar daca deranjezii pe cei mai imbecili de la conducere.

          Cred ca porcul de Dreacnea a fost atent sfatuit, dar Tump procedeaza absolut natural - asa ii este firea si atat il duce capul si crede ca la violenta trebuie raspuns cu violenta.

          Astept momentul cand o sa creasca fiul lui cel mic al lui Trumpsi o sa ii spuna cateceva si poate o sa care si niste pumni sisututi in cur lui Daddy - astao sa fie pedeapsa cea mai mare pe care o sa o primeaza Daddy cel mare de la cel mai mic.

          Time is coming!
    • +8 (40 voturi)    
      Serios!? (Luni, 1 iunie 2020, 16:48)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Daca era alb oare mai stătea ofițerul de poliție Derek Chauvin 8 minute cu genunchiul pe gatul lui!?
      • -8 (10 voturi)    
        asta e problema pe care o vezi tu? (Luni, 1 iunie 2020, 18:29)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui middle_brick

        nu-ti dai seama ca problema e ofiterul de politie? cu antecedente?
        • +1 (1 vot)    
          care a fost chemat special (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:26)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

          De catre sefu - prieten evident cu criminalul.

          Iti dai seama ca daca ai un asa impresionat record mai greu sa ramai activ pe aceea pozitie in Politie decat daca dai spaga cui trebe si ai pretenii unde trebe...

          Culmea Politiei este ca victima a fost facuta criminal - astia nu au avut amnistiaasa cum a fost cea data data de TT, deci nu cred ca era criminal ori sa aiba criminal record - asa cum avea dansul de la Politie -

          vezi clar ca sunt inversate valorile in societatea americana si criminalul lucreaza activ pentru Politie exact acolo unde nu ar trebui sa fie.

          Demonstrantii sunt facuti terorirsti de catre Sefu de la Politie - aici este mai tare politia americana decat Dreacnea care i-a facut pe demonstrantii din PV doar sobolani. Hai ca au luat fata lui Dreacnea.

          Diferenta intre americani si romani este ca primii ies hotarati la demonstratii si a doua este ca nu cred ca tata Trump mai pupa un mandat - cert este ca negrii nu o sa il mai voteze garantat. Nu sunt multi dar o sa conteze fiecare farama de vot la alegerile din USA.

          Si ultima diferenta intre americani si romani este ca americanii nu au nevoie de 30+ ani ca sa voteze cu altul care chiar daca nu este mai bun dar cel putin nu este dreac asa de violent ca magarul oranjat.

          Aferim a infrant Trump!

          PS
          Si ca toata mizeria sa fie completa mai iese si ca magarul cu Biblia in mana, asta dupa ce a mai dat un pic cu gaze lacrimogene si gloante de cauciuc, sa ne arate ca ce???
    • +12 (34 voturi)    
      WTF (Luni, 1 iunie 2020, 16:49)

      sliceoflife [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Și asta face fapta mai puțin gravă? Bineînțeles ca putea fi alb sau galben sau maro. Comportamentul poliției este sălbatic. Și nu este prima data și nu va fi nici ultima din păcate. Și este într-adevăr foarte probabil ca culoarea pielii sa-i fi făcut pe polițiști sa eeactioneze astfel.
    • +9 (37 voturi)    
      probabil ca DA (Luni, 1 iunie 2020, 16:49)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Interventia aluia, politist cica, a fost de mare cacao.

      nu conteaza culorea victimei, dar ceea ce conteaza este abuzul pe care dansul, politistul, il face in raport cu om care nu are arma, declara nu ca nu poate respira si cred ca putea sa fie si altfel imobilizat...

      sunt lectii pentru modul in care un politist ar trebui sa intervina intr-un astfel de caz.

      Este adevarat insa ca afro-americanii se ambaleaza mai usor, asa ca ghinion.

      sincer si eu, alb, roman m-am enevat puternic de la 2 lucruri:
      1. interventia politistului
      2 cuvintele absolut ridicole folosite de Trump - nu este prima oara si probabil nici ultima oara cand cuvinte nechizbuite ii sar din taste lui Trump. este un iresponsabil.

      Asta este parerea mea.
      Have a nice day!
    • -8 (38 voturi)    
      nu mai pune intrebari din astea.. (Luni, 1 iunie 2020, 16:51)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      ... ca se sensibilizeaza snowflakerii de tastatura.
      aviz si bombardierilor de pe la noi: cand faceti figuri si va opuneti arestarii, s-ar putea sa v-o luati iremediabil.
      • +9 (25 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 iunie 2020, 17:47)

        [anonim] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        • 0 (0 voturi)    
          pretenare.. (Marţi, 2 iunie 2020, 6:36)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui

          .. nu poti sa respiri? stai ca apas mai tare, ca am tub de oxigen in talpa. ai prins ideea?
  • -6 (36 voturi)    
    O intrebare fundamentala (Luni, 1 iunie 2020, 16:24)

    Sparafucile [utilizator]

    Desigur, ne pare rau de moartea bietului om. Dar avem vreun motiv sa credem ca daca n-ar fi fost negru, ci alb, ar fi avut parte de un alt tratament?
    • -6 (22 voturi)    
      pui intrebarea prosteste (Luni, 1 iunie 2020, 18:33)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Sparafucile

      intrebarea ta e fara sens. Tu stii care e proportia delictelor comise de negri vesus albi in SUA? ai macar habar de ordinul de marime dintre una si alta.

      E asa de simplist sa joci cartea rasismului... dar ca sa-ti faci o idee: 12% din populatie (cea de culoare) a facut mai multe omucideri decat restul populatiei din SUA (albi, hispanici, etc).


      Vezi aici pe 2018, 2017... etc.
      https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2018/crime-in-the-u.s.-2018/tables/expanded-homicide-data-table-6.xls
      • +1 (11 voturi)    
        Asa si (Luni, 1 iunie 2020, 19:41)

        sanex [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        Au crima in sange, e ceva genetic? Sau e vorba de conditiile social-economice in care traiesc?
        • -2 (2 voturi)    
          e vorba de cultura (Marţi, 2 iunie 2020, 9:57)

          Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui sanex

          e vorba de cultura, obiceiuri, educatie, insticte sociale..l zi-le cum vrei. Dar nu te poti atinge de subiectul asta ca e tabu.

          Daca ai sa te uiti pe raportul ala ai sa obserci ca se omoara intre ei mai abitir decat toata populatia altba (nu uita ca alea sunt cifre absolute, iar ei sunt doar ~12% din populatie). Stai si te intrebi cui e adresat mesajul "black lives matter"... albilor sau negrilor?
          America e tara uturor posibilitatilor, nu o poti pune pe seama saraciei... daca nici in amecia nu-ti poti face un trai decent unde atunci? E un cerc vicios, e drept, o stare care se perpetuiaza in comunitatile de negri, dar in nu stiu daca poti sa dai vina pe albi, cel putin nu la modul cum o fac anumiti politicieni acum, democratii in special.

          si ca veni vorba: toate revoltele alea sunt in orase unde sunt democratii la putere... let that sink in...
          • 0 (0 voturi)    
            sa iti dau un singur exemplu (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:46)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            Prin care sa iti dovedesc ca este vina albilor.

            Negrii au fost eliberati din robie si asta s-a facut la nivelul fiecarui stat care a dat drepturi egale negrilor si albilor -

            Stii care a fost ultimul stat care de abia in 1985, repet 1985, a trimis documentul in arhiva Congresului? este Florida tot acolo unde vrea sa se stabileasca papa Trumo dupa ce se va retrage din functie. Ce coincidenta minunata...

            Si acum al doilea exemplu, care nu era programat cand am deschis comentariul, vine din Africa de Sud. de ce oare dupa ce au plecat albii tara se duce mai jos si mai jos??? Pentru ca nici un alb nu se aproprie de negrii sa ii instruiasca, sa ii corecteze. Chestia asta cere multa ingaduinta, toleranta pe care multi albi nu o pot avea fata de negri.

            Nu este numai vina lor ci si a celor din jurul lor.

            SA crezi ca sink them don t sink you also - este o varianta care nu implica nici un efort din partea ta dar cred ca nici bine nu este.

            Sa stai si sa privesti este tactica care va duce in final la uite cum trece viata ta si tot privesti la ea .Succes - poate tu ai dreptate
      • +1 (7 voturi)    
        Pai se cheama ca n-ai priceput nimic... (Luni, 1 iunie 2020, 21:10)

        Sparafucile [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        Dar nu-i nimic, daca e nevoie iti mai explic eu inca odata iar la nevoie iti si desenez. Intrebarea lasa sa se intrevada convingerea mea ca daca in locul acelui negru ar fi fost un alb ar fi avut parte de acelasi tratament brutal din partea politiei, fara discriminare. Ma poti convinge tu ca un infractor alb ar fi primit felicitari din partea politiei si un voucher ca sa-si ia bere?

        De ce te-oi fi aruncat tu asa inainte fara sa patrunzi sensul intrebarii, ca curca-n lemne , nu pot sa inteleg. O pun pe seama unui STEREOTIP mental generat de consumul excesiv de suc si popcorn.
    • +1 (1 vot)    
      intrebarea este buna (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:31)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Raspunsul este mai sus oferit de un comentator.

      DA, raspunsul cert ar fi fost altul pentru ca vezi si comentariile care au venit de la Sefu de la Politie, probabil preten cu ala care i-a incalecat gatul lui Floyd - ca vicitma era criminal si demonstrantii teroristi.

      Suna cumva cunoscut cu povesti mai vechi din RO?
  • -1 (51 voturi)    
    Stia ca e filmat. Nu inteleg ce gandea politistul. (Luni, 1 iunie 2020, 16:29)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Poate gandea ca devine vedeta, poate nu l-a crezut cand spunea ca nu poate sa respire, poate nu gandea absolut deloc. Habar n-am!

    Stanga militanta stie sigur ca politistul l-a omorat intentionat. Tot ei cred ca incendiile si jafurile sunt o reactie normala. Poate asa e normalitatea post-covid.

    Politicienii de stanga nu indraznesc sa intervina ca sa nu piarda votul negrilor. Politicienii de dreapta nu indraznesc sa intervina ca sa nu fie acuzati de rasism. Prin urmare cetatenii trebuie sa-si apere singuri bunurile si vietile. Iaca pentru ce exista al doilea amendament, care le da dreptul americanilor sa detina arme: daca statul e incapabil sa te apere, trebuie sa te poti apara singur.
    • -6 (30 voturi)    
      se zice (Luni, 1 iunie 2020, 18:07)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      ca ar fi fost colegi cu ceva timp in urma la un club-paza.
      si ca ar fi avut ceva cu el dinainte de..eveniment.
      • 0 (0 voturi)    
        se mai zice ca Politistul (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:57)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Derek are criminal record dar totusi lucra in Politie...

        As spune ca are multi preteni ca el in Politie - acolo este clubul lor si de acolo isi lua salariile si fraierul ala a luat o bancnota falsa ca nu mai avea de nici una...Altfel nu se risca..

        merita investigata provenienta acelei bancnote - daca cineva va vrea sa o faca...
    • +3 (23 voturi)    
      Lasa ma propaganda trumptarda (Luni, 1 iunie 2020, 19:10)

      tordz [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      aia sunt in razboi civil si tu vii sa ne vinzi gogosi. Auzi la el face pe el Trump de frica, e intimidat saracul, el care a amenintat ca-i ucide pe demonstranti, ca pune cainii pe ei, ca trimite armata....

      Si mai aduci si vorba de arme, una din cauzele acestor crime, politistii temandu-se ca la interventi suspectii sa nu posede arme, desigur banuiala cade mai ales pe negrii care sunt victimele predilecte ale uciderilor nejustificate. Fara arme nu ar mai fi atatea crime.
    • 0 (0 voturi)    
      Individul este o bestie (Miercuri, 3 iunie 2020, 8:53)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Si are multi preteni in politie - altii la fel ca el, gandesc in acelasi stil - vesi declaratia sefului de la Politie.

      Nu am auzit nici o declaratie prin care sa spuna cineva ca jafurile si incendiile sunt reactii normale, NO WAY! Nu sunt stangist dar nu cred ca este bine sa politizezi atat.

      Nici stanga si nici dreapta nu au lideri care sa se remarce - Obama daca iesea ii linistea pe afro-americani dar nu a vrut sa mai iasa.

      Dreapta nu are cu cine sa iasa in fata - Trumo este de o agresivitate maxima si asta face si mai rau spiritelor incinse.

      Nu ai cu cine nici in USA.
      Si este vina exclusiv a politicienilor din tot spectrul

      Dar este adevarat ca este sigura tara din lumea ata care permite cetatenilor lor sa isi apere proprietate si viata personala - si asta nu este un lucru minor.
  • +1 (45 voturi)    
    daca era alb (Luni, 1 iunie 2020, 16:30)

    Chitibusarul [utilizator]

    Politistul nu at fi facut ceea ce a facut cu omul negru!
    • +1 (25 voturi)    
      de unde stii? (Luni, 1 iunie 2020, 18:07)

      koala1712 [anonim] i-a raspuns lui Chitibusarul

      de unde stii dumneata asta?
    • +2 (2 voturi)    
      mi se pare corect... (Marţi, 2 iunie 2020, 6:37)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Chitibusarul

      .. atunci cand 10% din populatie comite 50% din crime.
  • -10 (44 voturi)    
    Raportul autopsiei lui George Floyd (Luni, 1 iunie 2020, 16:40)

    Victor Micea [utilizator]

    Raportul autopsiei lui George Floyd realizat de Hennepin County Medical Examiner spune ca acesta a murit in urma unui atac de cord masiv generat de o boala de inima preexistenta, a abuzului de droguri si, posibil, a emotiei produse de arestare. Nu au fost gasite urme de asfixiere mecanica traumatica, cauza presupusa de media si organizatiile gen Antifa si BLM. Media internationala nu face public raportul de autopsie pentru ca nu ii convin concluziile care contrazic complet presupunerile manifestantilor. George Floyd a murit din cauze naturale iar politistii nu pot fi acuzati de nimic. Politistii au fost insa concediati iar unul dintre ei arestat. Alti cativa oameni au murit in timpul manifestatilor. Pagubele produse de incendieri si jafuri sunt enorme. Un mare scandal sta sa erupa iar presa internationala a ales sa ascunda concluziile raportului de autopsie. Familia lui Floyd a respins rezultatele autopsiei, spunand ca nu au incredere in autoritati si a angajat un expert independent, Dr. Michael Baden, sa realizeze o noua autopsie al carui rezultat este asteptat saptamana viitoare. Pana atunci devastarile cantinua. Pentru ca unii au nevoie de ele...
    • +8 (42 voturi)    
      "a murit de emotie" (Luni, 1 iunie 2020, 17:27)

      pontex [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      s-a emotionat ca un genunchi bland de politai s-a pus pe gatul lui timp de aproape 9 minute.

      Voi aveti tarate in loc de creier. Avea dreptate imbecilul sef, poate sa impuste un om pe strada si idiotii tot il vor vota.

      Dupa un mandat dezastru America arde si macacul se ascunde in buncar. Asta e Ameriica great....
      • +1 (3 voturi)    
        A murit intr-un atac de cord - autopsia oficiala (Marţi, 2 iunie 2020, 1:25)

        Victor Micea [utilizator] i-a raspuns lui pontex

        Pedeapsa pentru uz de bani falsi nu e mica si in plus il ducea intr-o inchisoare federala... avea de ce sa se teama. In afara de insulte voi astia progresistii nu puteti scoate nimic, la voi mahalagismul si spiritul de turma tine loc de gandire.
    • +8 (32 voturi)    
      Dc politia nu'l abuza nu mai vorbeam acum (Luni, 1 iunie 2020, 17:38)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      Dc politia nu'l abuza nu mai vorbeam acum de Floyd sau de autopsia acestuia. Ar fi murit in acea zi la acea ora dc nu ar fi fost agresat de politisti? Nu. Deci mars la aceeasi puscarie impreuna cu politistii.

      Conflictele vor continua pana sa va rezolva pb, asa cum tu vei continua sa trollezi pana nu o sa mai ai nevoie de bani.
      • +2 (4 voturi)    
        Abuzarea buzatului (Marţi, 2 iunie 2020, 1:33)

        Victor Micea [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

        George Floyd s-a impotrivit arestarii, este o inregistrare video care arata toata tiganeala si imbrancelile. Un fel de Spartacus idolu femeilor de SUA ! Cam cum ai vrea si tu sa fii daca ai avea curaj sa iesi din anonimat.
    • +12 (28 voturi)    
      "politistii nu pot fi acuzati de nimic" (Luni, 1 iunie 2020, 17:38)

      TheFreeOne [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      Pariu ca pot fi acuzati, si chiar vor fi ?

      Puteti sa intoarceti pe toate partile situatia, eu inteleg un lucru (indiferent de cauza "oficiala" mortii - si ma pronunt cand nu exista prea multe informatii pe aceasta tema): daca nu se intalnea cu politia, cred ca traia si astazi. Ceea ce spune multe despre cauza mortii...

      E ca si cum ai pune piedica unei batrane pe strada, care cade si moare: nu poti sa invoci batranetea drept cauza a mortii (si nici afectiunile existente - multi batrani au asa ceva). Pur si simplu ai ucis o persoana. Probabil una mai fragila, dar tot crima se numeste!
      • +1 (3 voturi)    
        Indiferent de cauza "oficiala" mortii... (Marţi, 2 iunie 2020, 1:39)

        Victor Micea [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

        Este crima doar in manualul Antifa. Daca nu exista dovezi de comitere a unei crime, nici dovezi de intentie, nici nu se poate face proces. Sentimentele si isteria nu au ce cauta in procesul de justitie. Dar tie iti este probabil greu sa accepti ceva strict rational. Sentimentele ti s-au urcat la cap.
        • +1 (1 vot)    
          nici intentie??? (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:06)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

          Cand nu poti sa respiri ce crezi ca se face???
          Se largeste artificial calea de respiratie si esti intubat.

          Ce a facut politistul?
          Cu buna stiinta i-a restrictionat si mai mult calea respiratorie si nici nu a chemat ambulanta - ambilanta a fost chemata de cetateni. A fost bine sau a fost rau ca a venit ambilanta si l-a ridicat pe nefericit mort la fata locului???

          Practic Floyd a murit acolo - cu piciorul polistului ala pe grumazul sau. DA.
  • +17 (45 voturi)    
    la politie se fac controale psihologice? (Luni, 1 iunie 2020, 16:41)

    Itsoc [utilizator]

    mi se pare noaptea mintii. aproape ai zice ca totul e premeditat.

    vine un echipaj sa aresteze un nene acuzat ca a folosit bani falsi, omul nu opune rezistenta decat la urcarea in masina motiv pentru care mai vin 2 echipaje.
    acum ai 6 politisti care se lupta cu un nene fara sa foloseasca taster sau pepper spray.

    apoi, unul din ei sta cu genunchiul pe gatul negrului pana cand asta nu mai da semne ca e constient si atunci ce face? sta in continuare iar ceilalti 5 politisti considera asta normal.

    politistul sta cu genunchiul pe gatul negrului pana cand vin paramedicii sa-i ia pulsul si dupa ce minute in sir toti din jur realizasera ca arestatul e inconstient.

    apai nu stiu ce parere aveti voi dar asta mie imi denota ca politia americana nu e cu toti boii la trasura si e de fapt o forma legala de Ku Klux Klan (nu e prima oara cand politisti sunt pusi sub acuzare de abuz in serviciu si violenta nejustificata, chiar si crima).
    in cazul asta vorbim de crima cu premeditare deci politistul ar trebui sa ia life in prison si ceilalti pedepse grele de complici.

    ori daca nu inseamna ca de fapt asta se vrea, razboi civil. adica nu va ganditi ca americanii sunt mamaligi ca romanii sa-si ceara singuri lantul pentru ca altfel sclavii nu stiu ce sa faca cu libertatea sau democratia. americanii or fi ei inculti, prosti, etc dar au o idee ceva mai dezvoltata despre libertate si egalitate de sanse in democratie.

    nu ma mira fatul ca apar comentariile de de "white pride' de la romani, am zis mereu ca e un miracol ca Romania nu e o dictatura fascista mai rea decat Coreea de Nord. Cred ca doar pozitionarea geografica ne-a salvat de la asta. Daca Romania era in Africa pe undeva probabil ca am fi fost peste Rwanda si Somalia la genocid si mass murders.
    • +13 (21 voturi)    
      Vrem controale psihologice pe bune? (Luni, 1 iunie 2020, 17:41)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Vrem controale psihologice pe bune? dc le'ai face am ramane fara multi politisti, chirurgi etc. SUnt meserii care dezumanizeaza. Asta e. Trebuie doar sa i controlam
      • +7 (11 voturi)    
        atunci (Luni, 1 iunie 2020, 20:34)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

        poate ar trebui ca meseriile astea sa aiba termen de garantie, esti politist sau medic 5 ani si gata, te apuci de altceva.

        s-a vazut si in romania pe 10 august ce a facut jandarmeria, daca romanii aveau sange in instalatie ca americanii ar fi dat foc tuturor sediilor jandarmeriei din tara si le-ar fi incendiat toate masinile.

        insa fatalaii din romania le-au dus flori capetelor de creta care cu o zi inainte nu au ezitat sa dea in protestatarii din piata victoriei ca in animale.

        romanul a uitat ca are memoria unei broaste dar romania are cel mai represiv si criminal aparat "de ordine".
        • -2 (4 voturi)    
          greu sa te recalifici (Luni, 1 iunie 2020, 22:04)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          greu sa te recalifici insa poate o pauza lunga obligatorie din cand in cand n'ar fi rau
          • 0 (0 voturi)    
            sa vezi cand nu ai ce manca (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:10)

            ..13 [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

            Ce repede te recalifici...
        • 0 (0 voturi)    
          Absolut (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:10)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          .
    • 0 (0 voturi)    
      BRAVO (Miercuri, 3 iunie 2020, 9:09)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Multumesc mult
  • -4 (30 voturi)    
    Unele partide profita (Luni, 1 iunie 2020, 16:43)

    Victtor [utilizator]

    Scandalul pare intetit de partide. Miroase dubios de departe.
    • +6 (18 voturi)    
      Miroase a formol (Luni, 1 iunie 2020, 17:39)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui Victtor

      Miroase a formol de la autopsia lui Floyd
  • +17 (31 voturi)    
    Polițist idiot (Luni, 1 iunie 2020, 16:43)

    Lionheart [utilizator]

    Clar că avem de-a face cu un exces de zel. Deși asta este o exprimare prea elegantă pentru situația de față. Din păcate în toată lumea se pot găsi astfel de idioți de felul celui care a stat cu genunchiul pe gâtul acelui om. Nici colegii săi nu prea au o scuză, că i-au permis așa ceva.
    Pe de altă parte, fără a se vrea o scuză pentru idiot, asta înseamnă să o faci pe deșteptul cu poliția americană. Suporți consecințe. Toată lumea știe că ăștia n-au glume in program. Trebuie să faci ce îți spun ei și lămurești ulterior lucrurile.
    • +10 (24 voturi)    
      Corect (Luni, 1 iunie 2020, 17:57)

      capshunaru [utilizator] i-a raspuns lui Lionheart

      Politistii americani sant la fel de prosti daca nu mai prosti ca cei din Ro. In USA o persoana inteligenta are oportunitati sa aibe castiguri si o viata net mai buna ca un politist.
      Problema apare ca daca ti se face rau cand esti arestat, insemna ginion, e f posibil ca tipul sa nu fi putut sa respire nu din cauza genunchiului ci din cauza infarctului. Chiar si in cazul asta actiunea politistului nu e deloc potrivita, rolul lui ar fi fost sa dea primul ajutor. Intr-o situatie similara un civil ar fi acuzat de omor dar politia este o clasa speciala in SUA si Ca care este deasupra legii care se aplica oamnilor normali. De aici si manifestatiile. Avem cca 400 de oameni morti de mana politistilor si numai mortul e de vina de ani si ani de zile. De cand cu internetul cazurile strigatoare la cer au fost publicate ca la TV normal nu ajungeau pt mai mult de 10 secunde si alea versiunea politiei.
  • -12 (36 voturi)    
    procedura standard... (Luni, 1 iunie 2020, 16:49)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    felicitari oamenilor legii ca si-au facut datoria! alta data sa nu mai faceti pe durii cu ei ca faceti buba!
  • +9 (47 voturi)    
    Omorat fara mila (Luni, 1 iunie 2020, 17:09)

    boink [utilizator]

    E efectul urii pe care Trump a raspandit-o timp de 4 ani. A incurajat politia sa fie violenta si acum culege roadele.
    • -6 (28 voturi)    
      cine l-a omorat? (Luni, 1 iunie 2020, 17:28)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui boink

      atacul de cord, nu asfixia
    • +10 (22 voturi)    
      Nu are treaba cu Trump (Luni, 1 iunie 2020, 18:03)

      capshunaru [utilizator] i-a raspuns lui boink

      Trump e idiotul de serviciu dar avem cca 400 de oameni omorati de politie in fiecare an de zeci de ani si nici un politist nu a mers la parnaie.
      Daca politia greseste in 1% din cazuri am avea cca 4 cazuri din astea pe an. In realitate sant ceva mai multe dar politistilor li se permite sa greseasca.
    • -4 (28 voturi)    
      Prostii turnate nonstop! (Luni, 1 iunie 2020, 18:09)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui boink

      Stanga nu avea agenda.Acum a gasit!
      Are un candidat senil care trebuie sa castige de forma si apoi sa se retraga in favoarea vreunei femei obraznice sau transgender "genial".
  • +14 (40 voturi)    
    Adevarul cel mai adevarat ... (Luni, 1 iunie 2020, 17:27)

    val111 [utilizator]

    ...este ca romanul est rasist. Dar RASIST !

    Suntem neamul cel mai rasist si intolerant care exista...

    Si daca cineva nu crede sa citeasca comentariile la orice articol despre o minoritate oarecare ...

    Si daca este vorba de un negru atunci sa te ti frate ca ala chiar nu are dreptul sa traiasca

    Dar sa va spun o poveste adevarata. Odata vorbeam cu un negru care imi spunea : sa stiti ca eu sunt foarte muncitor, spunea lumea de negri ca sunt lenesi dar eu sunt foarte muncitor. I-am raspuns : nu te vaita de ce zice lumea de tine din cauza originii ca eu sunt si mai rau ... S-a uitat la mine mirat : sunt alb chiar blond... Atunci i-am spus : sunt de origine romana ! Dintr-o data negrului i s-a facut mila de mine , mi-a spus ca ma inteklege si ca nu se mai plinge pentru ca , am dreptate, am origini mai defavorabile ca ale lui ...
    • -5 (21 voturi)    
      hai la citit prietene (Luni, 1 iunie 2020, 18:37)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui val111

      explica-ne te rog statisticile astea... daca tu crezi ca e vorba de rasism aici:

      https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2018/crime-in-the-u.s.-2018/tables/expanded-homicide-data-table-6.xls

      Daca nu stii sa interpretezi ce scrie, iti zic eu:
      12% din populatie (Black or African American) is responsabili de jumatate din crimele produse in SUA... doisprezepe procente! Banuiesc ca nu vrei sa sugerezi ca un alb e vinovat de faptul ca un negru e de 13 ori mai delicvent decat oricare american...
      • +3 (17 voturi)    
        Nu e vinovat (Luni, 1 iunie 2020, 19:30)

        delco [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        Vinovati sunt sutele de ani de sclavie care au dezradacinat aceasta populatie si alte zeci de ani de rasism sistemic care ii mentine intr-o stare de pauperizare ce ii impinge catre infractiuni.
        • +2 (6 voturi)    
          bati campii (Marţi, 2 iunie 2020, 0:13)

          Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui delco

          bati campii cu teoriile tale conspirationiste.
          e o chestiune de cultura, cum o vezi si la noi la anumite etnii.

          daca ar fi asa cum zici tu nu ai vedea nici un negru realizat in state... stii tu, tzara aia a tuturor posibilitatilor.
          Stii cate mame singure sunt in SUA? albi vs. negri de exemplu...
          dar poti sa te certi si sa te contrazici cat vrei... ce vezi tu aici e a treia generatie de la emanciparea sociala din SUA din anii 60-70, ca tot veni vorba.
      • +3 (3 voturi)    
        hai la gindit amice ca cititul nu ajunge (Marţi, 2 iunie 2020, 11:42)

        val111 [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        Peste 80% dis studentii de la marile Universitati americane provin din familiile situate in clasamentul pe venituri intre primii 2%.
        Concluzia ta este ca copii de bogati sunt de sute de ori mai destepti decit copii saracilor !
        Buna logica ta , mestere !
        Vezi ca cititul nu ajunge.
        Mai trebuie si gindit un pic !
  • -11 (37 voturi)    
    Filmul evenimentelor (Luni, 1 iunie 2020, 17:34)

    Setalcott [utilizator]

    Cati politisti au participat la arestare? (4)
    Cati politisti au stat cu genunchii pe arestat? (vreo 3)
    Ce rase aveau politistii? (Diverse)
    Dar daca ar relata presa toate faptele, nu ar mai iesi protestele asa cum trebuie si nu ar mai putea da vina pe Trump.
    • +7 (19 voturi)    
      unul singur a stat pe gatul lui (Luni, 1 iunie 2020, 18:24)

      ontario [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      si era alb. Alb ca si rasistul de la Casa Alba.
      • +4 (8 voturi)    
        Stim cum e teoria (Marţi, 2 iunie 2020, 0:24)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui ontario

        Daca politistul era alb, e rasism sistemic, e expresia nemerniciei de a fi alb. Daca negrul era infractor, nu e nimic sistemic, doamne fereste sa generalizam.
    • -1 (1 vot)    
      protestele ar fi iesit oricum iar Trump (Miercuri, 3 iunie 2020, 10:00)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Si-a facut-o cu gura si mainile si gandurile sale.

      interventia politiei nu a fost cea mai buna dar psihopatul de Derek a exagerat si ghinion oamenii care treceau pe langa au filmat si lumea s-a inflamat all over the world.

      Si poate ca vezi ca liderii internationali cam ii intorc curul lui Trump este si pentru ca stilul sau este de mare cacat. Pe plan intern dar si pe plan extern.

      Culege exact ceea ce a semanat!
  • -2 (30 voturi)    
    problema e mai ampla (Luni, 1 iunie 2020, 17:44)

    TrickyWicky [utilizator]

    Sunt zone unde afacerile au fost mutate sau negrii nu acces pur si simplu la job uri astfel ca mult idin comunitatea afro fac trafic de droguri
    Daca era imbracat nomral si nu ca un gangster probabil nu se lua nimeni de el.
    Sunt orase pline cu afro in care nu exista business-uri .deoarece au plecat tot din cauza violenteleor.
    • -3 (21 voturi)    
      Subtilitate (Luni, 1 iunie 2020, 18:10)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Faceti o interpretare subtila si eronata a situatiei.
      Nu business-urile au plecat de afurisite sa ii lase pe afro-americani fara joburi ci pur si simplu au plecat deoarece mediul periculos si ostil era impropriu business-ului.
    • +5 (21 voturi)    
      acuzarea victimei (Luni, 1 iunie 2020, 18:23)

      ontario [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      o veche meteahna comunista. Ai fost impuscati negri complet nevinovati, doar pentru ca li -sa parut politistilor ca au arme la ei.
  • +9 (15 voturi)    
    The Shield in viata reala (Luni, 1 iunie 2020, 18:15)

    koala1712 [anonim]

    Se stie demult ca exista politisti brutali in SUA. De asta exista serialul The Shield (pe care il recomand cu caldura) despre astfel de politisti corupti. Ce vedem in imagini reprezinta exact astfel de tipologii de politisti, ce aplica legea dupa bunul plac.
  • +8 (16 voturi)    
    ..din USA (Luni, 1 iunie 2020, 18:15)

    B.Michelle [utilizator]

    ...omul avea un cazier impresionant...atac armat in locuinta privata...printre altele ...lucru pe care politistii l-au stiut imediat din verificarile efectuate in baza de date...chiar si asa ...nimic nu le dadea dreptul sa ia viata unui om...
    I
  • -1 (15 voturi)    
    Cum ramane cu Gang brutality (Luni, 1 iunie 2020, 19:27)

    analyst [anonim]

    In state violentele bandelor sunt muult mai numeroase si mai dure. Cam 900 pe an crime datorate bandelor, si crime urate, cu mutilari si alte pedepse.
    Nimeni nu se scandalizeaza...
    • -1 (15 voturi)    
      Cum ramane cu KKK white supremacist (Luni, 1 iunie 2020, 20:45)

      keres [utilizator] i-a raspuns lui analyst

      Neo nazi, police brutality, racism, sute de ani de sclavie?
  • +1 (7 voturi)    
    Exces de zel si atat (Luni, 1 iunie 2020, 21:38)

    gabisf [utilizator]

    „Manualul Poliției din Minneapolis care este disponibil online, permite folosirea instrumentelor de imobilizare a gâtului care pot provoca pierderea conoștinței, iar protocolul pentru folosirea acestora nu a mai fost actualizat de mai bine de opt ani.” „Ofițerii de poliție din Minneapolis au folosit metoda imobilizării gâtului de cel puțin 237 de ori de la începutul anului 2015, iar de 44 de ori aceasta s-a soldat cu pierderea cunoștinței persoanei imobilizate, potrivit NBC News care a analizat arhivele poliției. Mai mulți experți consideră că numărul imobilizărilor de tipul acesta este neobișnuit de mare.”

    Citind asta intelegi tot deznodamantul mortii lui Floyd. De fapt vina apartine celor care au facut acest protocol al politiei si nu l-a actualizat de 8 ani, asta inseamna ca politistii au considerat ca e ok aceasta imobilizare. Degeaba sefii politiei din Minneapolis spun ca era interzis daca scriptic acest articol exista inca. Interzicerea se face prin scris nu pe vorbe. Politistul care la omorat pe Floyd poate oricand invoca acest articol din manualul politiei si este liber. De fapt e arestat acum doar ca sa calmeze niste spirite, pentru ca sigur il vor elibera. Aici nu e vorba de niciun rasism, decat cel mult exces de zel. Putea fi si un alb in locul lui Floyd, dar sigur atunci nu se mai faceau atatea demonstratii ca nu mai avea cine sa le incurajeze. Aici e doar politica celor care vor mai multe drepturi si bani fara munca. Si din pacate sunt multi de astia in lume. Chiar organizatiile negrilor sunt raspunzatoare pentru starea de mizerie a multora din semenii lor, pentru ca in loc sa investeasca banii primiti in educatia acestora, deturneaza banii in scopuri personale. Sa il lasam pe Trump ca el nu e implicat in mizeria asta. Obama le-a dat prea mult apa la moara afroamericanilor si acum astia vor mai mult decat produc.
    • +2 (6 voturi)    
      Spui aiureli cu ,,scaparea politistului" ! (Marţi, 2 iunie 2020, 0:42)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui gabisf

      Politistul nu scapa usor (doar ii da niste circumstante atenuante), chiar si cu Regulamntul actual ,,favorabil" lui. Pentru ca nu poate motiva ca arestatul Opunea Rezistenta - in sensul ca era posibil sa scape sau sa puna in pericol viata politistilor.
      Avocatul victimei poate arata ca victima era legata cu catuse la spate si era tinuta la pamant de 3 politisti.
      Deci, nu este nici o scuza sa apese politistul cu genunchiul pe gatul victimei chiar si cu Regulamentul actual.
  • +2 (6 voturi)    
    Se poate identifica si (Luni, 1 iunie 2020, 22:40)

    Rahan5 [utilizator]

    Greseala de Regulament :

    ,,Politistii de Strada" sunt prea naivi ca sa sa le ceri altceva in afara de Regulament.
    In plus erau 3 politisti care il tineau pe arestat + avea catuse la spate.
    Iar in Regulamentul din Minnesota nu prevede ca n-ai voie sa pui genunchiul pe gatul arestatului cand acesta este culcat la pamant.
    Zice doar ca n-ai voie sa il strangi de gat daca nu ,,opune rezistenta".
    Povestea cu ,,opune rezistenta" este foarte aiurea ! ! !

    Regulamentul trebuia sa zica :
    ,,Chiar si daca Opune Rezistenta nu ai voie sa strangi gatul unui arestat cand acesta este culcat la pamant si / sau are catuse."
    Cat timp arestatul are catuse la spate nu poti pretinde ca politistul este in Legitima Aparare ! ! ! Deci nu trebuie sa ai voie sa-i strangi gatul sub nici un fel de forma in situatia asta !
  • 0 (0 voturi)    
    supreme court (Miercuri, 3 iunie 2020, 10:30)

    ..13 [utilizator]

    United States Supreme Court: Tennessee v. Garner

    In addition to Minn. Stat. §609.066, MPD policies shall utilize the United States Supreme Court decision in Tennessee v. Garner as a guideline for the use of deadly force.

    The Tennessee v. Garner case references that:

    “The use of deadly force to prevent the escape of all felony suspects, whatever the circumstances, is constitutionally unreasonable.”

    Toti cei 3 politisti care l-au calarit pe Floyd si ala care ii pazea si-au mancat malaiul.

    Prietenul Barr trebuia sa il avertizeze pe Trump cand acesta a iesit la rampa cu declaratii belicoase.

    Alaturi de politisti si Trump si-a mancat malaiul.
    Putem ancitipa rezultatele.

    Bye - bye!
  • +1 (1 vot)    
    Politistii criminali merita pedeapsa maxima (Joi, 4 iunie 2020, 2:22)

    mmagic [utilizator]

    Imi pare bine ca fapta acestor criminali, prosti si rasisti cu haine de politist e recunoscuta de lege, isi merita pedeapsa cu inchisoarea pe viata.

    Au facut bine americanii sa iasa in strada.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by