Platforma Twitter testează introducerea de story-uri după modelul Snapchat Instagram şi Facebook. Noua opţiune ar urma să se numească Fleets şi ar permite publicarea unor postări valabile doar pentru 24 de ore, anunță Mediafax.

TwitterFoto: Flickr

Twitter testează Fleets în Brazilia, opţiunea care ar fi varianta platformei pentru story-ul Instagram, Facebook sau Snapchat. Ca şi un tweet normal, un fleet ar urma să permită text, video, foto sau Gif, dar nu poate să primească redistribuiri, comentarii sau aprecieri, notează Fastcompany.

„Twitter e spaţiul în care vorbeşti pe teme care te interesează. Dar mulţi spun că nu se simt în siguranţă să îşi exprime părerile pentru că mesajele sunt publice, permanente şi permit reacţii şi redistribuiri”, a comentat managerul de produs al companiei, Mo Al Adham.

„Vrem să vă oferim posibilitatea să purtaţi conversaţii pe platforma noastră în noi moduri, cu mai puţină presiune şi mai multe posibilităţi de a controla ceea ce se întâmplă cu lucrurile pe care le spui”, a arătat reprezentantul Twitter.

Opţiunea de a publica postări care să dispară după 24 de ore a fost consacrată de Snapchat în 2013 şi adaptată Instagram în 2016.

Între timp, capturile de ecran au devenit atât de obişnuite încât puţină lume reuşeşte să vadă care ar fi impactul real al opţiunii oferite de Twitter.