Înalt oficial ucrainean: Prima rachetă a lovit chiar sub cabina piloților. Au murit instantaneu

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 12 ianuarie 2020, 13:40 Actualitate | Internaţional


Fosta carlinga a Boeingului ce efectua Zborul 752
Foto: Twitter
Oleksiy Danilov, secretarul Consiliului ucrainean pentru Apărare şi Securitate Naţionala, a declarat pentru BBC că anchetatorii din ţara sa au descoperit imediat dovezi concludente că avionul de pasageri Boeing a fost doborât de rachetele iraniene, una dintre ele explodând sub cabina piloţilor.

„Această fotografie arată partea în care avionul a fost lovit de prima rachetă. A lovit carlinga în zona inferioară. Considerăm că este o dovadă importantă, care explică în acelaşi timp de ce nu s-a auzit nimic din cabina piloţilor. Aceştia au murit instantaneu”, a declarat Oleksiy Danilov pentru BBC, preluat de Mediafax.

Acesta a adăugat că rămăşiţele avionului păstrează urme lăsate de rachete, indicând în fotografiile de pe telefonul său mobil găurile cauzate de şrapnel, precum şi părţi atribuite de investigatori ca aparţinând rachetelor iraniene. Anchetatorii ucraineni au avut dovezi imediate despre adevărata cauză a prăbuşirii, dar nu le-au putut face publice atunci.

În plus, Danilov a subliniat problema buldozerelor folosite de iranieni la locul prăbuşirii, care a îngreunat ancheta specialiştilor trimişi de Ucraina. A mai spus că investigaţia a scos la iveală imediat adevărul celor întâmplate, însă nu au putut face informaţiile publice atunci, întrucât aveau nevoie să menţină accesul echipei la faţa locului. „Iranul este o ţară dificilă şi ne-am temut că ne vor trimite specialiştii acasă.”

De ce şi-a recunoscut Iranul vina?

După ce au refuzat iniţial să îşi asume responsabilitatea pentru incident, autorităţile de la Teheran au recunoscut că zborul PS-752 al Ukraine International Airlines a fost doborât de rachete antiaeriene, lansate de Iran. Danilov a adăugat că Iranul nu a avut de ales în a-şi recunoaşte vina, dovezile fiind foarte clare şi deja cunoscute unui număr mare de persoane.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24061 vizualizari

  • +15 (23 voturi)    
    Din pacate (Duminică, 12 ianuarie 2020, 14:07)

    mitg [utilizator]

    Ucraina a devenit expert in astfel de incidente dupa ce specialistii lor au vazut 2 incidente similare in mai putin de 5 ani.
  • -14 (24 voturi)    
    Deci avionul (Duminică, 12 ianuarie 2020, 17:34)

    Rahan5 [utilizator]

    dupa uciderea pilotilor face o curba si se intoarce la vreo 150 de grade fata de directia initiala si coboara treptat pana loveste solul
    Adica, indirect, se afirma ca Pilotul Automat a facut acesta manevra.
    In cazul asta exista o Lacuna Grava in Sistemul de Securitate a avionului Boieng.
    La Moartea Pilotilor usa din spatele lor trebuia sa se deschida instantaneu !, iar in difuzoare sa se auda de mai multe ori anuntul: ,,Pilotii sunt morti",
    Asa puteau patrunde stewardesele sau pasagerii sa preia controlul avionului.
    • +4 (10 voturi)    
      Asta e doar o declaratie de politician (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:07)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Vorbe spuse la nervi.
      A vazut el care-i prima lovitura! ... astea-s concluzii care se trag dupa zeci/sute de ore de analiza a inregistrarilor.
      Este de crezut mai degraba ca pilotii au cautat sa aduca avionul inapoi crezand ca mai pot ateriza sau sa-l duca peste o zona nepopulata daca nu mai aveau speranta de aterizare ... atunci cand au vazut ca este atins.
    • +4 (16 voturi)    
      GENIAL!!! (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:12)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Ma mir ca nu esti angajat la Boeing. Numai oamenii de mare valoare pot avea astfel de idei. In plus, acest sistem ar trebui sa deschida usa cabinei doar in cazul in care sunt morti ci si in cazul in care nu isi pot desfasura activitatea, cum a fost cazul zborului Helios unde avionul s-a depresurizat lent, intrucat pe tine ca pasager-pilot-comercial nu te intereseaza ca avionul nu are piloti pentru ca au murit sau sunt in stare de inconstienta. Hai sa o implementam:

      1. La urcarea in cockpit pilotii sa isi puna obisnuitii senzori pentru activitatea cardiaca si apoi pe cei pentru activitatea cerebrala. Faptul ca nu mai e loc de casti e un detaliu. La fel si ca o casca prin campul electromagnetic influenteaza rezultatele citite de senzori e iar detaliu si il ignoram.

      2. Pentru a se vedea ca pilotii sunt responsabili, la fiecare 30 de secunde (sau un interval de timp rezonabil) propun ca pe un ecran ales la intamplare sa fie afisat un quiz la care pilotul sa raspunda in maxim 15 secunde. Apoi informatiile de zbor sa fie din nou afisate pe ecran. Daca nu raspunde, sa fie considerat mort / lesinat si usa sa fie deschisa. Doar daca se duce sa o inchida atunci sa se blocheze la loc. In plus de fiecare data pasagerii sa fie anuntati ca pilotii sunt morti.

      3. Propun sa nu spui ideea asta unui posibil hacker pentru ca in loc sa incerce cine stie ce sa descuie usa, ar fi suficient doar sa transmita calculatorului de bord semnalul "piloti morti" si usa se va deschide singura. Tinem asadar proiectul asta secret, intre noi.

      Dar sunt total de acord cu ideea ta. Absolut geniala. Hai sa punem de un patent!
    • -5 (7 voturi)    
      Pilot Automat (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:13)

      Robin_W [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Este posibil ca pilotii sa fi intors 150 de grade realizand (de pe radar) ca vor fi loviti de rachete?
      • +6 (6 voturi)    
        Nu (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:25)

        Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Robin_W

        In nici un caz.
    • +7 (11 voturi)    
      Auzi, mai am o idee (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:32)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Daca pilotii sunt morti / inconstienti, hai sa punem in cockpit o maneta de tip "dead man's switch" (mana mortului), ca la locomotive. In cazul in care pilotul nu aplica presiune pe maner, avionului i se pune frana automat si e oprit pe loc in aer. In plus sa i se aprinda si beculetele de avarie si culoarul de zbor sa fie inchis.

      Fireste insa, sunt total de acord sa fie anuntati pasagerii ca pilotii sunt morti. Dar asta cred ca se prind si singuri intrucat uitandu-se la nori vor vedea ca stau pe loc. Totul e sa ii tii ocupati sa nu le vina ideea sa coboare ca sa nu fie loviti de avioanele care circula in sens invers pe culoarul de zbor invecinat.
    • -2 (10 voturi)    
      Deci, cum functioneaza sistemul (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:55)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      sistemul ,,Pilotii sunt morti ! ":
      Cabina Pilotilor asa aiba
      1) niste senzori de zgomot
      care detecteaza ca schije au strapuns din exterior prin perforare. E suficient ca un singur senzor (din sa zicem 20) sa se declanseze.
      2) sau un senzor de presiune: cand schija strapunge cabina scade presiunea imediat .
      Apoi la piloti apare pe ecran semnalul luminos: ,,Esti mort sau nu ?"
      Apoi :
      1) Pilotul daca e viu apasa butonul necesar si Sistemul iese din functiune.
      2) Pilotul daca e mort si nu apasa nimic. Atunci Sistemul De-Zavoreste usa la piloti si se Anunta Automat in difuzoare la pasageri :
      ,,Pilotii sunt morti ! " ,,Nu intrati in Panica !"
      ,,Pregatiti-va de inmormantare !" ;-)))
      • +2 (8 voturi)    
        Am inteles (Duminică, 12 ianuarie 2020, 19:28)

        Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Deschide usa ca sa le iasa sufletele prin gaurile de la schje.
        • +2 (4 voturi)    
          Ba nu ! (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:45)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          Se dezavoreste usa sa intre stewardesele si sa aduca avionul la sol.
          Oricum stewardesele vor fi instruite ca la acest Anunt sa dea navala in cabina pilotilor.
          E posibil ca stewardesele ucrainience, la explozia rachetei, s-au ascuns pe undeva la bucatarie in loc sa verifice imediat cabina pilotilor, asa cum trebuiau sa fie in mod expres instruite.
          • +1 (5 voturi)    
            Ai idee cumva (Duminică, 12 ianuarie 2020, 22:18)

            Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

            Cat costa o stewardesa care are pregatire de capitan (eventual capitan instructor, daca cealalta stewardesa nu e instruita) pentru licenta ATPL (comerciala)? Si apropos, cum o stewardesa zboara pe diferite tipuri de avioane, banuiesc ca certificarile anuale trebuie sa le faca pe toate tipurile.

            In cazul asta ma intreb, de ce mai avem piloti? Probabil ca sa serveasca pasagerii. Intrucat evident ca stewardesele sunt mai bine pregatite. In cazul zborului ucrainean stewardesa trebuia sa aiba ATPL, IFR, certificare pe 737. In plus probabil ca echipamentele erau avariate asa ca una din ele ar fi folosit sextantul. Nu draga, nu ti-l baga in pantaloni! Il folosesti afara, pe cer senin...
            • 0 (4 voturi)    
              Sistemul in momentul in care (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:30)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

              stabileste ca pilotii sunt morti trebuie sa treaca in mod automat in Stadiul de a fi foarte Facil pentu o Aterizare cu o Persoana Neinstruita la Nivel de Pilot de Linie.
              Difuzorul in cabina va spune in continuu ce butoane trebuie actionate pentru a aduce avionul pe un aeroport apropiat.
              In plus Radioul se conecteaza automat cu un Dispecer de pe un aeroport apropiat care poate da sfaturi pentru aterizare.
              • +1 (5 voturi)    
                Pai atunci (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:49)

                Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                De ce nu e tinut avionul tot timpul pe acest mod si sa intervina un pilot calificat doar in momentele in care sistemul nu face fata unei probleme?

                Apropos: modul foarte facil pentru aterizare nu stiu cat de rapid poate fi implementat: penele nu cresc atat de repede...
      • +2 (6 voturi)    
        O intrebare, caci vad ca te pricepi in domeniu (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:16)

        Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Ce crezi ca are sanse mai mari sa se intoarca la aeroport: un avion functional cu un cockpit blocat si in care pilotii sunt morti sau un avion ciuruit, cu cablurile de comanda rupte de srapnel dar in cockpitul caruia se afla un pasager si doua stewardese?

        Sincer sa fiu nu stiu rezultatul la intrebare. Stiu insa ca eu as merge pe varianta cu stewardesele si cu mine. Nu ca as putea sa aduc avionul inapoi la sol in siguranta ci ca sa ma bucur din plin de ultimele clipe de viata. Singura intrebare pe care o am, retoriceste vorbind, este ce naiba fac cu ele in cockpit cand in mod evident toaleta avionului e mai comoda?!?
        • +1 (3 voturi)    
          N-ai nici o dovada (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:26)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          ca sistemul de comanda (dublat) pentru 2 piloti nu mai era
          era in stare sa fie folosit pentru aducerea avionului la sol dupa indepartarea pilotilor morti de pe scaune.
          Cutiile negre o sa dezvaluie ceva despre acest lucru probabil, desi foarte posibil incomplet.
          Deci, in privinta Sigurantei de Constructie si Exploatare a Boeing-ului, eu am dreptate fata de tine pentru ca, de fapt, tu trebuie ,,sa dovedesti" ca posturile de pilotaj erau oricum ne-functionale si nu eu !.
          Pana la Proba Contrarie o explozie de racheta mica, cu 15 kg focos cum e Tor, nu e dovedit ca a facut ne-functionale ambele posturi de pilotaj !.
          Buk, care a despicat cabina avionului Malaiezian, avea un focos 70 de kg . Adica de vreo 4,7 ori mai mare decat Tor !.
          • 0 (4 voturi)    
            Ai vazut srapnelul pe parbriz? (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:51)

            Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

            Sunt curios cum aterizezi VFR cu un parbriz in acea stare, pe modul "Facil" sau "Foarte Facil - Plumes de Crevedia".
            • 0 (2 voturi)    
              De unde stii ca a fost lovit (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:14)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

              parbrizul ? Adica toate geamurile frontale !. Si nu se mai putea vedea nimic.
              N-ai nici o dovada !
              Racheta a explodat sub cabina !
              In plus, la Viteza de Aterizare mica de vreo 400 de km /ora cu flapsu-rile scoase, se putea rezista in cabina, cu o casca pe cap, si fara parbriz !
              Deci se putea sparge de catre stewardeze, cu un ciocan in mod complet, macar un geam pentru Vizibilitate de Aterizare + usa din cabina inchisa.
              Zona nu era muntoasa. Se vede pe camp unde a cazut .
              Muntii acolo sunt la nord de Teheran si Aeroportul nu degeaba a
              fost facut la sud. Pentru a facilita Aterizarile Fortate !.
              Se putea incerca si cu Parbrizul Spart o Aterizare Ghidata de Dispecer +Radar.
              Puteau sa scape macar vreo jumate din pasageri !.
              Se zbura in cerc deasupra Aeroportului pana se goleau tancurile de combustibil.
              De altfel Avionul are probabil si dispozitiv pentru golirea rezervoarelor in aer.
              Pe scurt, se mai puteau Face Multe daca Avionul era Construit si Exploatat cum trebuie !.
              • 0 (2 voturi)    
                Ai condus vreodata un avion? (Luni, 13 ianuarie 2020, 17:30)

                Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                Nu simulator, in realitate...
    • 0 (2 voturi)    
      Ori neinformat ori mincinos (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:30)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      https://www.flightradar24.com/blog/ukrainian-flight-ps752-crashes-shortly-after-take-off-from-tehran/

      Care varianta?
  • +4 (12 voturi)    
    Ukraina are chiar expertiza in domeniul aviatic (Duminică, 12 ianuarie 2020, 17:53)

    Inapasevedeinvers [utilizator]

    Fara ironie, Ukraina are experti adevarati in acest domeniu.
    Iranienii nu aveu cum sa ascunda probele si nu aveau cum sa-i imbrobodeasca; s-au luat de cine nu trebuie.
    • -8 (14 voturi)    
      are si chiar (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:49)

      nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

      si mai mult: are si in aranjarea unei doborariri de avion si impinsul vinei pe altii (mh17) ... ca de, asa suna ordinul.
      - apropo, pt toti amerlocii de pe forum (nu raspund la pufoaica si alte prostii), unde sunt luminitele de la satelitii amerloci cu mh17. sa nu-mi spuna cineva ca nu era vreun satelit amerloc pe acolo, sau ca soarele, norii sau stiu eu ce a impiedicat fotografierea... sau ca nu aveau tehlogie in 2014 .. sau mai stiu ce scuze .. UNDE SUNT ? sau nu pot fi facute publice ca ar devoala schmecheria cu trag eu sui zic ca ai fost tu si apoi iti dau un car de sanctiuni ...
      - astia chiar ne cred prosti pe toti ...
    • -3 (5 voturi)    
      pentru minusistii iuti de mana (Duminică, 12 ianuarie 2020, 19:13)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

      gugaliti "antonov" sau "cel mai mare avion din lume"
      • +3 (3 voturi)    
        Vorbesti desigur (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:03)

        Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        De Antonov 225, construit special pentru a transporta cea mai singuratica naveta spatiala din lume, singura naveta avariata nu la lansare (ca Challenger), nici la reintrare (precum Columbia) ci prin prabusirea hangarului. Pana acum singurul accident spatial cu acest tip cu un astfel de vehicul.
        • +1 (1 vot)    
          Da, si ma refer la experienta tehnica (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:06)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          Nu la pareristii care habar nu au de nimic dar isi inchipuie ca toti rusii sunt niste idioti mai mari decat ei.
          Finalizarea unui astfel de avion in trei ani (indiferent de justificarea scopului initial) inseamna o experienta tehnica consistenta in domeniu; inseamna zeci daca nu sute de ingineri, documentatie etc.
          Antonov 225 este inca in serviciu, deci...
          Plus ca utilitatea nu se limita nici in faza initiala la carat naveta BURAN - pe care doar o transporta ca pe orice alta "marfa" tactica ceruta de armata sovietica.
          Doborarea avionului MH117 nu are nicio legatura cu expertiza inginerilor de aviatie. Din contra, in ciuda faptului ca rusii au cautat sa ingroape dovezile, ancheta sa finalizat cu rezultate temeinice, probabil si cu contributia acestor experti.
          Mai degraba intrebati-l pe putin daca e vorba de ascuns ceva.
          Ideea e ca pe ucraineni nu poti sa-i aburesti ca avionul s-a ciocnit de o libelula sau ca a franat brusc pe o aripa.
          .........PS apropo de accidentul aviatic buran.
          Stii ca si tac'su lu Bula a murit intr-un accident aviatic desi nu s-a apropiat in viata lui de un avion?
          Cica a cazut intr-o gura de canal neacoperita, uitandu-se dupa un avion. (asta e de dinainte de buran)
  • -7 (13 voturi)    
    ...de-a mirarelea... (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:27)

    baligosul [utilizator]

    Minune, trebuie amplificată campania de presă cu ce au făcut unii militari iranieni care sub stres, oboseală, au lansat 2 rachete AA asupra unui avion civil...Este un caz deosebit, primul B-737 care se prăbușește dar nu din motive tehnice datorate calității îndoielnice a avionului B-737...Amerikakanii șînt în plin extaz, uitați avionul B-737 a funcționat bine, nu s-a prăbușit din motive tehnice, ca de obicei, dar nenorociții ăștia din Iran au făcut și au dres, au tras în civili !!! Ce, ai noștri, militarii amerikakani cînd au dat jos un avion de transport al unei companii aeriene din Iran au confundat avionul civil cu un F-14, se știe că mai sînt și erori, dar se știe că și eroii din Ameikania mai greșesc, este omenește...Niște fraieri din România au lansat o rachetă AA și au doborît un avion al unei compaiei românești, prin 1989 și nimeni nu a fost condamnat....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by