Înalt oficial ucrainean: Prima rachetă a lovit chiar sub cabina piloților. Au murit instantaneu

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 12 ianuarie 2020, 13:40 Actualitate | Internaţional


Fosta carlinga a Boeingului ce efectua Zborul 752
Foto: Twitter
Oleksiy Danilov, secretarul Consiliului ucrainean pentru Apărare şi Securitate Naţionala, a declarat pentru BBC că anchetatorii din ţara sa au descoperit imediat dovezi concludente că avionul de pasageri Boeing a fost doborât de rachetele iraniene, una dintre ele explodând sub cabina piloţilor.

„Această fotografie arată partea în care avionul a fost lovit de prima rachetă. A lovit carlinga în zona inferioară. Considerăm că este o dovadă importantă, care explică în acelaşi timp de ce nu s-a auzit nimic din cabina piloţilor. Aceştia au murit instantaneu”, a declarat Oleksiy Danilov pentru BBC, preluat de Mediafax.

Acesta a adăugat că rămăşiţele avionului păstrează urme lăsate de rachete, indicând în fotografiile de pe telefonul său mobil găurile cauzate de şrapnel, precum şi părţi atribuite de investigatori ca aparţinând rachetelor iraniene. Anchetatorii ucraineni au avut dovezi imediate despre adevărata cauză a prăbuşirii, dar nu le-au putut face publice atunci.

În plus, Danilov a subliniat problema buldozerelor folosite de iranieni la locul prăbuşirii, care a îngreunat ancheta specialiştilor trimişi de Ucraina. A mai spus că investigaţia a scos la iveală imediat adevărul celor întâmplate, însă nu au putut face informaţiile publice atunci, întrucât aveau nevoie să menţină accesul echipei la faţa locului. „Iranul este o ţară dificilă şi ne-am temut că ne vor trimite specialiştii acasă.”

De ce şi-a recunoscut Iranul vina?

După ce au refuzat iniţial să îşi asume responsabilitatea pentru incident, autorităţile de la Teheran au recunoscut că zborul PS-752 al Ukraine International Airlines a fost doborât de rachete antiaeriene, lansate de Iran. Danilov a adăugat că Iranul nu a avut de ales în a-şi recunoaşte vina, dovezile fiind foarte clare şi deja cunoscute unui număr mare de persoane.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24112 vizualizari

  • +15 (23 voturi)    
    Din pacate (Duminică, 12 ianuarie 2020, 14:07)

    mitg [utilizator]

    Ucraina a devenit expert in astfel de incidente dupa ce specialistii lor au vazut 2 incidente similare in mai putin de 5 ani.
  • -14 (24 voturi)    
    Deci avionul (Duminică, 12 ianuarie 2020, 17:34)

    Rahan5 [utilizator]

    dupa uciderea pilotilor face o curba si se intoarce la vreo 150 de grade fata de directia initiala si coboara treptat pana loveste solul
    Adica, indirect, se afirma ca Pilotul Automat a facut acesta manevra.
    In cazul asta exista o Lacuna Grava in Sistemul de Securitate a avionului Boieng.
    La Moartea Pilotilor usa din spatele lor trebuia sa se deschida instantaneu !, iar in difuzoare sa se auda de mai multe ori anuntul: ,,Pilotii sunt morti",
    Asa puteau patrunde stewardesele sau pasagerii sa preia controlul avionului.
    • +4 (10 voturi)    
      Asta e doar o declaratie de politician (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:07)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Vorbe spuse la nervi.
      A vazut el care-i prima lovitura! ... astea-s concluzii care se trag dupa zeci/sute de ore de analiza a inregistrarilor.
      Este de crezut mai degraba ca pilotii au cautat sa aduca avionul inapoi crezand ca mai pot ateriza sau sa-l duca peste o zona nepopulata daca nu mai aveau speranta de aterizare ... atunci cand au vazut ca este atins.
    • +4 (16 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:12)

      [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

    • -5 (7 voturi)    
      Pilot Automat (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:13)

      Robin_W [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Este posibil ca pilotii sa fi intors 150 de grade realizand (de pe radar) ca vor fi loviti de rachete?
      • +6 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:25)

        [anonim] i-a raspuns lui Robin_W

    • +7 (11 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:32)

      [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

    • -2 (10 voturi)    
      Deci, cum functioneaza sistemul (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:55)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      sistemul ,,Pilotii sunt morti ! ":
      Cabina Pilotilor asa aiba
      1) niste senzori de zgomot
      care detecteaza ca schije au strapuns din exterior prin perforare. E suficient ca un singur senzor (din sa zicem 20) sa se declanseze.
      2) sau un senzor de presiune: cand schija strapunge cabina scade presiunea imediat .
      Apoi la piloti apare pe ecran semnalul luminos: ,,Esti mort sau nu ?"
      Apoi :
      1) Pilotul daca e viu apasa butonul necesar si Sistemul iese din functiune.
      2) Pilotul daca e mort si nu apasa nimic. Atunci Sistemul De-Zavoreste usa la piloti si se Anunta Automat in difuzoare la pasageri :
      ,,Pilotii sunt morti ! " ,,Nu intrati in Panica !"
      ,,Pregatiti-va de inmormantare !" ;-)))
      • +2 (8 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 19:28)

        [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

        • +2 (4 voturi)    
          Ba nu ! (Duminică, 12 ianuarie 2020, 21:45)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui

          Se dezavoreste usa sa intre stewardesele si sa aduca avionul la sol.
          Oricum stewardesele vor fi instruite ca la acest Anunt sa dea navala in cabina pilotilor.
          E posibil ca stewardesele ucrainience, la explozia rachetei, s-au ascuns pe undeva la bucatarie in loc sa verifice imediat cabina pilotilor, asa cum trebuiau sa fie in mod expres instruite.
          • +1 (5 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 22:18)

            [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

            • 0 (4 voturi)    
              Sistemul in momentul in care (Luni, 13 ianuarie 2020, 10:30)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui

              stabileste ca pilotii sunt morti trebuie sa treaca in mod automat in Stadiul de a fi foarte Facil pentu o Aterizare cu o Persoana Neinstruita la Nivel de Pilot de Linie.
              Difuzorul in cabina va spune in continuu ce butoane trebuie actionate pentru a aduce avionul pe un aeroport apropiat.
              In plus Radioul se conecteaza automat cu un Dispecer de pe un aeroport apropiat care poate da sfaturi pentru aterizare.
              • +1 (5 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:49)

                [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

      • +2 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:16)

        [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

        • +1 (3 voturi)    
          N-ai nici o dovada (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:26)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui

          ca sistemul de comanda (dublat) pentru 2 piloti nu mai era
          era in stare sa fie folosit pentru aducerea avionului la sol dupa indepartarea pilotilor morti de pe scaune.
          Cutiile negre o sa dezvaluie ceva despre acest lucru probabil, desi foarte posibil incomplet.
          Deci, in privinta Sigurantei de Constructie si Exploatare a Boeing-ului, eu am dreptate fata de tine pentru ca, de fapt, tu trebuie ,,sa dovedesti" ca posturile de pilotaj erau oricum ne-functionale si nu eu !.
          Pana la Proba Contrarie o explozie de racheta mica, cu 15 kg focos cum e Tor, nu e dovedit ca a facut ne-functionale ambele posturi de pilotaj !.
          Buk, care a despicat cabina avionului Malaiezian, avea un focos 70 de kg . Adica de vreo 4,7 ori mai mare decat Tor !.
          • 0 (4 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 ianuarie 2020, 11:51)

            [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

            • 0 (2 voturi)    
              De unde stii ca a fost lovit (Luni, 13 ianuarie 2020, 13:14)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui

              parbrizul ? Adica toate geamurile frontale !. Si nu se mai putea vedea nimic.
              N-ai nici o dovada !
              Racheta a explodat sub cabina !
              In plus, la Viteza de Aterizare mica de vreo 400 de km /ora cu flapsu-rile scoase, se putea rezista in cabina, cu o casca pe cap, si fara parbriz !
              Deci se putea sparge de catre stewardeze, cu un ciocan in mod complet, macar un geam pentru Vizibilitate de Aterizare + usa din cabina inchisa.
              Zona nu era muntoasa. Se vede pe camp unde a cazut .
              Muntii acolo sunt la nord de Teheran si Aeroportul nu degeaba a
              fost facut la sud. Pentru a facilita Aterizarile Fortate !.
              Se putea incerca si cu Parbrizul Spart o Aterizare Ghidata de Dispecer +Radar.
              Puteau sa scape macar vreo jumate din pasageri !.
              Se zbura in cerc deasupra Aeroportului pana se goleau tancurile de combustibil.
              De altfel Avionul are probabil si dispozitiv pentru golirea rezervoarelor in aer.
              Pe scurt, se mai puteau Face Multe daca Avionul era Construit si Exploatat cum trebuie !.
              • 0 (2 voturi)    
                Comentariu sters de utilizator (Luni, 13 ianuarie 2020, 17:30)

                [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

    • 0 (2 voturi)    
      Ori neinformat ori mincinos (Luni, 13 ianuarie 2020, 14:30)

      SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      https://www.flightradar24.com/blog/ukrainian-flight-ps752-crashes-shortly-after-take-off-from-tehran/

      Care varianta?
  • +4 (12 voturi)    
    Ukraina are chiar expertiza in domeniul aviatic (Duminică, 12 ianuarie 2020, 17:53)

    Inapasevedeinvers [utilizator]

    Fara ironie, Ukraina are experti adevarati in acest domeniu.
    Iranienii nu aveu cum sa ascunda probele si nu aveau cum sa-i imbrobodeasca; s-au luat de cine nu trebuie.
    • -8 (14 voturi)    
      are si chiar (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:49)

      nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

      si mai mult: are si in aranjarea unei doborariri de avion si impinsul vinei pe altii (mh17) ... ca de, asa suna ordinul.
      - apropo, pt toti amerlocii de pe forum (nu raspund la pufoaica si alte prostii), unde sunt luminitele de la satelitii amerloci cu mh17. sa nu-mi spuna cineva ca nu era vreun satelit amerloc pe acolo, sau ca soarele, norii sau stiu eu ce a impiedicat fotografierea... sau ca nu aveau tehlogie in 2014 .. sau mai stiu ce scuze .. UNDE SUNT ? sau nu pot fi facute publice ca ar devoala schmecheria cu trag eu sui zic ca ai fost tu si apoi iti dau un car de sanctiuni ...
      - astia chiar ne cred prosti pe toti ...
    • -3 (5 voturi)    
      pentru minusistii iuti de mana (Duminică, 12 ianuarie 2020, 19:13)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

      gugaliti "antonov" sau "cel mai mare avion din lume"
      • +3 (3 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 12 ianuarie 2020, 20:03)

        [anonim] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        • +1 (1 vot)    
          Da, si ma refer la experienta tehnica (Luni, 13 ianuarie 2020, 9:06)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui

          Nu la pareristii care habar nu au de nimic dar isi inchipuie ca toti rusii sunt niste idioti mai mari decat ei.
          Finalizarea unui astfel de avion in trei ani (indiferent de justificarea scopului initial) inseamna o experienta tehnica consistenta in domeniu; inseamna zeci daca nu sute de ingineri, documentatie etc.
          Antonov 225 este inca in serviciu, deci...
          Plus ca utilitatea nu se limita nici in faza initiala la carat naveta BURAN - pe care doar o transporta ca pe orice alta "marfa" tactica ceruta de armata sovietica.
          Doborarea avionului MH117 nu are nicio legatura cu expertiza inginerilor de aviatie. Din contra, in ciuda faptului ca rusii au cautat sa ingroape dovezile, ancheta sa finalizat cu rezultate temeinice, probabil si cu contributia acestor experti.
          Mai degraba intrebati-l pe putin daca e vorba de ascuns ceva.
          Ideea e ca pe ucraineni nu poti sa-i aburesti ca avionul s-a ciocnit de o libelula sau ca a franat brusc pe o aripa.
          .........PS apropo de accidentul aviatic buran.
          Stii ca si tac'su lu Bula a murit intr-un accident aviatic desi nu s-a apropiat in viata lui de un avion?
          Cica a cazut intr-o gura de canal neacoperita, uitandu-se dupa un avion. (asta e de dinainte de buran)
  • -7 (13 voturi)    
    ...de-a mirarelea... (Duminică, 12 ianuarie 2020, 18:27)

    baligosul [utilizator]

    Minune, trebuie amplificată campania de presă cu ce au făcut unii militari iranieni care sub stres, oboseală, au lansat 2 rachete AA asupra unui avion civil...Este un caz deosebit, primul B-737 care se prăbușește dar nu din motive tehnice datorate calității îndoielnice a avionului B-737...Amerikakanii șînt în plin extaz, uitați avionul B-737 a funcționat bine, nu s-a prăbușit din motive tehnice, ca de obicei, dar nenorociții ăștia din Iran au făcut și au dres, au tras în civili !!! Ce, ai noștri, militarii amerikakani cînd au dat jos un avion de transport al unei companii aeriene din Iran au confundat avionul civil cu un F-14, se știe că mai sînt și erori, dar se știe că și eroii din Ameikania mai greșesc, este omenește...Niște fraieri din România au lansat o rachetă AA și au doborît un avion al unei compaiei românești, prin 1989 și nimeni nu a fost condamnat....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by