Până în primăvara acestui an, Lidl Marea Britanie plănuiește să renunțe definitiv la cutiile sale de cereale inspirate din desenele animate. Această măsură urmărește reducerea obezității în rândul celor mici, scrie Sky News.

Magazin LidlFoto: Lidl

Georgina Hall, șefa Lidl pe partea de sarcini sociale, a declarat că această măsură trebuie să deschidă ochii părinților. Aceștia nu trebuie să se mai lase înduplecați de cei mici în a cumpăra produse despre care nu sunt îndeajuns de informați. Aceasta a adăugat că știe ce ”războaie se dau” pe raioanele magazinelor și speră ca această măsură să contribuie la o viața mai sănătoasă.

Totodată, Lidl a anunțat că va introduce ambalaje fără carton din 2020, după ce stocurile existente de cereale marcă proprie se vor epuiza.

Un studiu al Opinium pe un eșantion de o mie de părinți de la o școală primară din Marea Britanie a concluzionat că trei sferturi dintre părinți sunt presați de copiii lor să cumpere anumite produse. Jumate dintre părinții chestionați spun că au fost obligați de cei mici să le cumpere cereale inscripționate cu desene animate.

Lidl, care deține 790 de magazine în Marea Britanie, spune că a redus cu 20% zahărul adăugat, din 2015 și până în prezent.