Serialul cu preşedintele ucrainean Zelenski a rezistat doar o zi în Rusia / Satira a fost scoasă din grilă, după ce postul TV a cenzurat o glumă la adresa lui Putin

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 12 decembrie 2019, 18:05 Actualitate | Internaţional


Zelenski
Foto: Captura Twitter
Un post rus de televiziune a oprit difuzarea serialului care a lansat cariera politică a președintelui Ucrainei, Volodimir Zelenski, după numai o zi de la premieră, după ce telespectatorii au observat că a fost editată o glumă obscenă la adresa lui Vladimir Putin din primul episod, relatează Reuters.

Postul TV TNT, parte a trustului de media, a provocat uimire când a anunțat că va difuza ”Servitorul poporului”, al cărui star este Volodimir Zelenski, care interpretează un profesor care devine președinte. Ulterior, Zelenski chiar a obținut anul trecut funcția de președinte.

TNT a început difuzarea serialului miercuri, însă a editat un joc de cuvinte despre Putin și marca de ceas Hublot, care în rusă sună ca un cuvânt obscen.

TNT trebuia să continue difuzarea serialului joi și vineri, dar acesta a fost înlocuit, a relatat cotidianul Vedomosti. În grila de programe apare acum un serial a cărui acțiune se desfășoară într-un spital și seriale de comedie rusești.

TNT nu a răspuns la cererea de a comenta cenzura. A negat că avea de gând să continue difuzarea serialului și a spus că a difuzat primele episoade ca parte a unui truc de marketing pentru o platformă pe care trebuie să plătești ca să vezi filme și că acolo serialul va fi în continuare disponibil.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















2281 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by