Trei astfel de aeronave au fost afectate de fisuri la structura dintre aripă și fuselaj supranumită ”furculița de murături” din cauza formei ei:

Sindicatul inginerilor de zbor a spus joi că întreaga flotă de 737 ar trebui consemnată la sol. Dar, într-o conferință de presă ținută vineri dimineață, compania a susținut că a verificat toate avioanele vizate și nu va reține la sol și mai multe pentru a ”minimiza perturbarea clienților”.
Potrivit reglementărilor aviatice internaționale, avioanele 737 trebuie verificate pentru fisuri într-un termen de șapte zile, dacă au efectuat mai mult de 30.000 de zboruri. Aeronavele ce au între 22.600 și 30.000 de zboruri trebuie și ele verificate, dar în următoarele șapte luni.
La Qantas, toate cele trei avioane cu fisuri au între 22.600 și 30.000 de zboruri. Compania nu deține niciun Boeing 737 cu peste 30.000 de curse.
Nu pot sa cred.
Daca erau rusesti mai intelegeam,dar asa ?
Amerlocii, spre deosebire de proamericani,care apreciaza realizarile americane in domeniul stiintei,indiferent in ce ramura,apreciaza cultura adevarata americane,apreciaza capacitatea antreprenoriala a acestora dar critica derapajele atunci cand apar,amerlocii ,repet,sunt acei indivizi care indiferent daca americanii fac prostii sau nu ei sustin America pana acolo incat sunt in stare sa afirme,atunci cand americanii trag,scuzati ,un partz ca acesta miroase foarte frumos.
Revenind la aviatie.
Si rusii si americanii stiu sa faca avioane si adevaratii specialisti ,si de o parte si de alta,se respecta intre ei,recunoscandu-si meritele.
E adevarat ca intrun domeniu atat de avansat tehnologic apar din cand in cand erori,pentru ca nimic nu e perfect pe lumea asta.
Interesant este ca atunci cand apar probleme la avioanele rusesti,unele datorate uneori fortelor naturii ( v.cazul Suhoi doborat de fulger ) sar tot felul indivizi care zic ca ce proaste sunt avioanele rusesti dar cand cad avioane americane nu prea ii vezi comentand.
E drept insa ca nu-i poti blama pe cei care vor sa iubeasca neconditionat.