Rusia recunoaște caracterul nuclear al exploziei din Arhaghelsk, după două zile de tăcere, dar spune că nu există niciun pericol

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 august 2019, 15:36 Actualitate | Internaţional


Vladimir Putin
Foto: kremlin.ru
După două zile de tăcere, Rusia a recunoscut sâmbătă că explozia care a avut loc joi la o bază de lansare de rachete în Marele Nord a avut un caracter nuclear, revizuind totodată în creștere bilanțul, la cinci morți, scrie AFP.

Într-un comunicat, agenția nucleară rusească Rosatom a anunțat că cinci membri ai personalului său au murit în această explozie, adăugând că alte trei persoane au fost rănite și au arsuri.

Rosatom a precizat că personalul său furniza suport tehnic pentru "sursa de energie cu izotopi" a motorului rachetei, în condițiile în care armata nu a descris accidentul ca implicând combustibil nuclear.

Imediat după accident, ministerul Apărării a indicat doar că incidentul s-a produs în timpul testării unui "motor de rachetă cu combustibil lichid" și că doi "specialiști au murit în urma rănilor".

Nu este clar deocamdată dacă cei cinci morți evocați de Rosatom includ și "specialiștii" a căror moarte a fost anunțată de armată.

Autoritățile au prezentat foarte puține detalii legate de accidentul care a avut loc la o bază militară din apropiere de localitatea Nyonoksa, deschisă în 1954 și specializată în testarea rachetelor flotei Rusiei, în special rachete balistice.

Dacă armata rusă și un purtător de cuvânt al guvernatorului regional au declarat joi că "nu există contaminare radioactivă", primăria din Severodvinsk, oraș cu 190.000 de locuitori la circa 30 de km de bază, a afirmat pe site-ul său că a fost înregistrată "o scurtă creștere a radioactivității".

Postarea a fost ulterior ștearsă de pe site-ul primăriei.

"Scurtă" creștere a radioactivității


Un responsabil local al apărării civile, Valentin Magomedov, a declarat pentru agenția de presă TASS că nivelul radiațiilor a urcat până la 2.0 microsievert pe oră timp de 30 de minute, limita reglementată de expunere fiind de 0,6 microsievert pe oră.

Sâmbătă, Greenpeace Rusia a publicat o scrisoare a unor angajați ai centrului de cercetări nucleare care oferă aceeași cifră, dar care afirmă că radiațiile au durat cel puțin o oră, fără ca acest lucru să reprezint un risc pentru sănătate, potrivit acestor responsabili.

Locuitorii din Severodvinsk s-au grăbit vineri să cumpere stocuri de iod și alte produse care conțin iod din farmacii.

"Evenimentele de ieri (joi) au bulversat orașul. Oamenii au intrat în panică. Într-o oră am vândut toate stocurile", a declarat pentru AFP o farmacistă din oraș, Elena Varinskaia.

Un expert al Institutului de cercetări nucleare din Moscova, Boris Juikov, a declarat pentru cotidianul RBK că sursele de energie cu izotopi sunt folosite în principal pentru industria spațială și nu prezintă în general pericole pentru utilizatori.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















37090 vizualizari

  • +20 (36 voturi)    
    mentalitate mai apropiata de rusi decat de vest (Sâmbătă, 10 august 2019, 15:47)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    la fel de "transparenti" sunt si romanii.
    Ca sunt functionari sau borfasi, primul impuls e sa ascunda si sa minta.
    • +12 (26 voturi)    
      ....nu primul ... (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:04)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      Singurul .
      • -3 (7 voturi)    
        asa e politica rusa... (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:26)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

        Prima data iti sune ca esti barbat, apoi iti zice ca esti femeie dar te f.in.c!
    • -17 (29 voturi)    
      nu chiar (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:48)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      In Europa au mai fost accidente nucleare, de la fabrici de medicamente desi nivelul radiatiilor era peste limita autoritatile au scos capul abia dupa 1 luna. Vorbim de Franta, UK, Ungaria.
      Musamalizarea si tacerea nu sunt dupa ideologii.
      • +19 (25 voturi)    
        Poate dai si exemple concrete nu bla-bla (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:58)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Chiar te rog, data, evenimentul, nivelul radiatiilor. etc.
        • +9 (15 voturi)    
          ridicol! (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:12)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Este ridicol sa ceri asa ceva unui troll kremlinist!

          Cel putin omul este sincer, nu isi zice "newlook" sau "echidistantul", ci de-a dreptul Kosmos, cu grafia mujica!
          • -12 (18 voturi)    
            da tu ce troll esti (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:38)

            nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

            al celor cazuti din Moon ? sau traiesti cu amintirile de pe vremea rfg-ului , cand vesticii vindeau un tir de televizoare in africa (asta ca un simplu ex) si luau un vapor de banane + dobanzi de 20%, pt ca erau cu crucisatoarele si bazele pe ei ? asta da democratie ... in rfg .. (nu in africa, scuzati din nou). ce s-a ales capitalismul din africa, vedem azi (la fel america de sud, asia amerloaca)
            • -8 (10 voturi)    
              lasa-l saracu... (Sâmbătă, 10 august 2019, 22:25)

              Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

              .. cum li se pare ca zici ceva de vest, esti rusnac.
            • +1 (5 voturi)    
              Stiu ca este dificil (Sâmbătă, 10 august 2019, 22:55)

              Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

              Stiu ca pentru mujic este greu de imaginat asa ceva, insa mai suntem si unii care spunem ceva pentru ca asta credem, nu pentru ca am fost platiti de Maskwa!
              • -1 (1 vot)    
                chestia cu mujicii (Duminică, 11 august 2019, 9:57)

                nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

                si maskwa si ce mai spui sunt datorate faptului ca paraii sunt la putere si nu rublele, asa-i ? restul, cu democratia si crezurile, nu stii ce vorbesti ...
                • 0 (2 voturi)    
                  poate ca nu stiu (Duminică, 11 august 2019, 12:56)

                  Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

                  Poate ca nu stiu ce vorbesc, dar dumneavoastra nu v-ati intrebat niciodata, chiar NICIODATAȘ daca, asa cum ziceti chiar dumneavoastra , "paraii sunt la putere si nu rublele", DE CE se intampla asta?
                  Dece banii nostri sunt la putere, iar rubla dumneavoastra nu este?
                  Nu cumva pentru ca sistemul dumneavoastra represiv nu functioneaza bine, nu este eficent?
                  La fel, ca s-au aniversat 50 de ani de la aselenizare, de ce noi am ajuns pe Luna, iar dumneavoastra nu?
                  • -1 (1 vot)    
                    stimate Jeg_____ (scuzati) (Duminică, 11 august 2019, 14:34)

                    nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

                    - in primul rand nu am ruble, asa cum, poate, nici D-voastra (ca sa fiu in ton) nu aveti milioane de parai ...
                    - ca sa continui: nu v-ati intrebat niciodata de ce au fost mai multe solutii la evolutia sociala, liberalism, socialism, mixt (China), taieri de capete, asasinate de regi, imparati, cand totul parea ca merge bine (Viena) ?
                    - nu v-ati intrebat niciodata de ce milioane de oameni fug din tari care nu au cunoscut niciodata ruble sau sistem socialist - lasam aici la o parte dictaturi - sa luam Brazilia, Africa in general (nu-i peste tot dictatura, nu, sau mai bine zis dictaturi sustinute de regimuri occidentale), India, Bangladesh, Thailanda, Filipine (chestia cu filipinezele). ia ganditi-va ce ar fi fost un regim capitalist ca in (era sa zic Romania) Polonia, fara dictatori, aliniata perfect la amerloci si zeci de milioane de chinezi sa vina peste noi ...
                    - de ce totdeauna crizele economice vin de la wallstreet si nu de la maskwa (cum zicea unul, saracul, pe aici), care lasa zeci de milioane de oameni in disperare, mii se sinucid ...
                    - mai sunt multe la care ar trebui sa ne gandim, inainte sa postulam triumful uneia sau alteia din solutii .. (analfabetism, asigurari sociale, drepturi sociale, stiti prea bine Martin Luther King - I have a dream, era 1963, nu 1863, rasism, etc)
                    - apreciez tonul D-voastra, limbajul si deschiderea la un dialog si va dau un like
                    - ideea mea, este sa traim in pace si sa interactionam atat cu cei de la vest cat si de la est, excluderea unora nu inseamna ca vom trai de doua ori mai bine cu ceilalti - nimic altceva - pt unii e greu de inteles ...
                    • +2 (2 voturi)    
                      Nu poti trai in pace cu mujicu (Duminică, 11 august 2019, 17:32)

                      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

                      300 de ani de istorie stau marturie….asa ca lasa-ne, mujicukle, canta la alta masa.
                      • -1 (1 vot)    
                        te bagi (Duminică, 11 august 2019, 19:23)

                        nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                        si tu ca musca in ... nici istorie nu stii, nici bun simt n-ai ...
                        - era prea mult pt tine sa spui ceva civilizat ...
                    • +2 (2 voturi)    
                      Dalinar a raspus deja! (Duminică, 11 august 2019, 20:10)

                      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

                      Ar fi fost foarte, foarte bine sa traim in pace, dar in realitate nu este posbil, nu v-ati intrebat niciodata de ce federatia dumneavoastra este numinta Imperiul Raului?!
            • +2 (4 voturi)    
              Pasol na turbinka! (Duminică, 11 august 2019, 10:57)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

              Bai, ce au sarit in sus idiotii utili ai lui Lenin!
              Mai baieti, RFG -ul a inghitit RDG-ul si nu invers, Coreea de Sud are PIB-ul per cap cam de 18 ori mai mare decat Nordul comunist, Rusia are PIB-ul pe cap de loc mai mic decat Italia, etc. Si voi veniti cu povesti cu televizoare si banane si cat de rau o duce asia "amerloaca"?
              • -2 (4 voturi)    
                foamete (Duminică, 11 august 2019, 11:23)

                Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

                Ma pot lipsi de capitalismul salbatic al americanilor si de capitalismul comunist al rusilor ambii dirijati de ciuma orientala.
                Viitorul in Romania este unul sustenabil si trebuie introdusa pedeapsa capitala pt fraude economice care distrug mai multe vieti decat criminalii si pedofilii
                • +3 (3 voturi)    
                  esti confuz (Duminică, 11 august 2019, 12:42)

                  AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

                  Te poti lipsi de capitalism in formele sale dar habar nu ai ce pui in loc.
                  Sustenabilitatea sau pedeapsa capitala nu tin loc de sistem economic coerent.
                • +2 (2 voturi)    
                  Perfect de acord! (Duminică, 11 august 2019, 12:58)

                  Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

                  nu,nu cu prima parte, ci cu a doua - pedeapsa capitala sau nu, dar intr-adevar fraudele economice de mari proportii disturg, la propriu, mai multe vieti decat pedofilii sau criminalii in serie!
        • -9 (17 voturi)    
          exemple (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:17)

          nicoR [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          1. https://www.history.com/news/the-palomares-h-bomb-incident: “I don’t know of any missing bomb, but we have not positively identified what I think you think we are looking for.”
          2. https://uphere.ca/articles/crash-inuit-and-bomb: “There is no bomb, there was no bomb and the Americans were not looking for a bomb ... No nuclear weapons have been left on the bottom of the sea in Thule, nor was any secondary left.”
          3. https://www.thesun.co.uk/news/6092789/fukishima-cover-up-radiation-japan-campaigners-nuclear-residents-scared/: Japan ‘covering up’ Fukushima nuclear danger-zone radiation levels and blackmailing evacuees to return to radiated areas swarming with radioactive pigs and monkeys
          4. vezi si lista (numai, pt ca mai sunt liste cu submarine atomice, etc) cu accidenta la centrale atomice: https://www.theguardian.com/news/datablog/2011/mar/14/nuclear-power-plant-accidents-list-rank
          • +1 (1 vot)    
            Multumim Nykolai (Duminică, 11 august 2019, 11:04)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

            .
        • -13 (13 voturi)    
          da un search pe Goagãl (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:59)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Rusia este ajutata sa si recapete sferele de influenta de catre ciuma orientala
  • +24 (24 voturi)    
    Nici la Cernobîl (Sâmbătă, 10 august 2019, 15:55)

    gebica [utilizator]

    nu s-a anunțat că ar fi fost vreun pericol pentru populație decît mult mai tîrziu.
    Să sperăm că acum nu mint. Greu de aștepat așa ceva dela ruși.
    • +21 (21 voturi)    
      La 30 de zile după Cernobâl am (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:58)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui gebica

      fost intr-o misiune militară la Chișinău și la Odesa.
      Oamenii de rând nu știau nimic,mâncau pești
      morți care pluteau pe Nistu.Asta este agresiva
      și imprevizibila Rusie.
      • +3 (3 voturi)    
        ...și la noi... (Duminică, 11 august 2019, 9:53)

        Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui Rescator

        Și la noi,pe la Midia, pluteau pești morți sau în plin proces de decedare, fabrica din zonă, care prelucra minereuri radioactive cam genera radiații și peștii, carași, care sînt foarte rezistenți, mureau, oamenii dădeau vina pe ce a venit de la Cernobîl, dar era de la noi...Prin 1985 eram la Midia, trăgeam cu tunul pe acolo, și nivelul radiațiilor emis de încălțăminte era de 5-7 ori mai mare decît cel maxim admis...De la asta mi se trage că sînt azi foarte hipertensiv, sau de la cafea, vin negru și stresul cotidian? Cine știe
        • +1 (3 voturi)    
          de la cafea si vin (Duminică, 11 august 2019, 11:03)

          dessik [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

          accepta realitatea:) Cu totii ne plac teoriile mai misterioase care pun problemele noastre pe seama unor factori externi. Google "Chronic radiation syndrome" si vezi ca se manifesta la doze uriase, mult peste ce era probabil la Midia.

          si mersi pt informatie!
          • +2 (2 voturi)    
            ...rectificare... (Duminică, 11 august 2019, 11:54)

            Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui dessik

            Ce am povestit mai sus s-a întîmplat prin 1986 și nu prin 1985.
  • +27 (29 voturi)    
    3.6 Roentgen per hour, not bad, not terrible (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:11)

    Itsoc [utilizator]

    inmultiti cu 10 tot ce declara rusii.
  • +29 (31 voturi)    
    3.6 roentgen, not great not terrible (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:26)

    marianmarian [utilizator]

    Hai ca m-am prins care-i faza. Suparati pe versiunea HBO a dezastrului de la Cernobil, au hotarat sa filmeze propria versiune, cu decoruri reale si actiune real time.
  • +14 (24 voturi)    
    Cred ca e o minciuna putinista (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:28)

    Rahan5 [utilizator]

    povestea cu ,,testul de motor".
    Rational nu se fac teste de motor cu focoase nucleare montate.

    Mai degraba a explodat / a detonat o componeta (trotil special) a focosului nuclear.
    Desigur ca nu da bine pentru Public adevarul ca focoasele nucleare rusesti detoneaza singure. De aia se baga minciuni la inaintare.

    Lipsa gazului de Tritiu -Deuteriu (sursa de neutroni) din focos (intra in interiorul piesei de plutoniu numai la armare) si detonarea dintr-o data a doar a unei componente explozibile din focos a imprastiat in bucatele focosul dar nu a detonat componenta nucleara (plutoniu sau uraniu - din partea termo-nucelara) din incarcatura.
    De aia sunt doar 5 morti. ( Probabil s-a mai aprins apoi si combustibilul lichid solid din racheta si care a ,,completat catastrofa").
    Povestea cu miciuna cu ,,testul de motor" arata ca Putin a imbatranit, si s-a anchilozat, si nu mai stie nici cum sa minta.
    • +10 (16 voturi)    
      Mdeah... (Sâmbătă, 10 august 2019, 17:14)

      Nea Hoisan [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Bre Rahane, dom’ director, dom’ inginer, motorul in cauza este un motor “nuclear”, ca sa ma exprim asa. Motorul ala a bubuit, nu incarcatura de lupta a rachetei...
      • +5 (7 voturi)    
        Nu cred ca ,,se leaga" prea mult (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:40)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

        Varianta cu explozia ,,Reactorului de Croaziera".
        Acolo nu se foloseste explozivi- trotil, iar testele se fac intr-un banc special construit sa nu moara oameni decat daca explodeza reactorul.
        O Explozie Accidentala a reactorului cand erau oameni langa el (montare -demontare-intretinere) este foarte putin probabila, pentru ca reactorul este usor de impeidicat sa intre in Faza Critica.
        Inca o data: Reactorul, ca sa fie periculos, trebuie bagat in Faza Critica, sau aproape de Faza Critica, si aceasta se face teleghidat, fara oameni langa el. (tehnicienii fiind la adapost). Greu de crezut ca explozia a omorat 5 oameni in situatia asta.

        Cine vrea sa vada cam cum arata un astfel de Reactor cu Aer poate sa caute la proictul de,, Bombaradier Supersonic cu Motor Nuclear (Aero-Reactor)" la care s-a lucrat in anii '50 -'60 in SUA, si care s-a abandonat ulterior din cauza progreselor Rachetelor Balistice.
        Motorul a fost testat pe banc in Faza Critica !.
  • +14 (18 voturi)    
    Vă rog să vă amintiți că numitul Putin (Sâmbătă, 10 august 2019, 16:54)

    Rescator [utilizator]

    a declarat nu demult că in caz de război nuclear
    rușii ,in corpore,vor ajunge in rai.Se pare că nu mai are răbdare și îi trimite mai devreme.Cred insă că
    Sfântul Petru le va arăta cartonașul roșu și le va indica drumul spre iad.Nu există țară pe glob mai
    ahtiată după arme din ce in ce mai distrugătoare,in
    condițiile in care au cel mai mare arsenal,depășiid
    SUA ,putând distruge viața pe Pământ de 100 de ori.
    In legătură cu accidentul mușamalizat in stilul
    consacrat sovieto-rus,se poate ca un *specialist* să
    fi băut mai mult decât 1 Kg de votcă.
    • -13 (17 voturi)    
      greseala (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:19)

      nicoR [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      vezi shootingurile zilnice de la amerloci + bugetul amerlocilor = 10 x rusilor
      • +7 (7 voturi)    
        hahaha (Duminică, 11 august 2019, 7:42)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

        pentru ca nu-i asa, rusii au obiceiul de a fi complet deschisi si sinceri pana si despre cele mai mici incidente... oh, wait...
        • -1 (1 vot)    
          vizavi de ceilalti (Duminică, 11 august 2019, 15:00)

          nicoR [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

          vezi exemplele mele de mai sus ...
          - de ex afli ceva din ce spune lavrov in comparatie cu debitatiile lui pompao ala ... care stie numai "sonny, you're either with us, or against us"
      • +2 (4 voturi)    
        Vezi PIB-ul US (Duminică, 11 august 2019, 11:07)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

        x 10 pib-ul Rusiei.
        De ce oare? o fi din cauza shootingurilor?
        • -3 (3 voturi)    
          shootingurile (Duminică, 11 august 2019, 12:52)

          nicoR [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          sunt pt de-alde tine. bugetul ala de 10 x + paraii ca moneda mondiala, garantata cu tot ce tine de materii prime (commodities) in lumea asta (troc facut cu aia din golf, cu shalvari, in '70, ei cumpara arme, dar totul se tranzactioneaza in parai, arme si petrol), adica si petrolul si gazele de nu le au amerlocii, dar le au altii, inclusiv alea de le confisca asa peste noapte (venezuela), ca asa-i in democratie, tine economia aia de zici
  • +12 (12 voturi)    
    Si la Cernobal (Sâmbătă, 10 august 2019, 17:28)

    unins [utilizator]

    nivelul radiațiilor a urcat până la 2.0 microsievert deoarece acesta era valoarea maxima ce o puteau arata aparatele de masura! In realitate nivelul radiatiilor era de mii de ori mai mare. Acum, tot cu aparatele alea masoara?
    • +10 (10 voturi)    
      Tare faza! (Sâmbătă, 10 august 2019, 18:16)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui unins

      Nu stiam detaliul acesta, dar mi se pare firesc: majoritatea aparatelor de masura nu au gama infinita de valori!
      Iar detectoarele sau indicatoarele de radiatii pun in evidenta depasirea unui prag, pentru asat au fost facute, iti atrag atentia ca doza de radiatii devine periculoasa - conteza mai putin daca s-a depasit de zece sau de o suta de ori doza letala!
  • +9 (13 voturi)    
    Rusii chiar au folosit motoare nucleare (Sâmbătă, 10 august 2019, 19:45)

    Alui [utilizator]

    Au avut asa ceva la un avion, prin 1950, dar au abandonat idea, pentru ca nu au avut suficienti piloti voluntari pentru teste. Apoi au avut idea unei rachete cu motor nucrear deschis (fara scut de radiatii) care ar fi trebuit doar sa zboare peste o regiune si a iradia respectiva regiune facand-o nelocuibila pentru 100.000 de ani. Au abandonat idea la momentul respectiv pentru ca au considerat-o prea criminala. Se pare ca totusi Putin in ultima vreme a reconsiderat idea respectiva. Asta ar putea fi motorul asta. Daca Putin chiar a facut asta, e nebun de legat!
  • +4 (4 voturi)    
    Limita de siguranta e de 1 MILI Sievert pe an (Sâmbătă, 10 august 2019, 20:04)

    Alui [utilizator]

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sievert
  • +6 (6 voturi)    
    Cam BS! (Sâmbătă, 10 august 2019, 21:26)

    Alui [utilizator]

    “2.0 microsievert pe oră timp de 30 de minute”.
    Radiatia naturala e in jur 11 microsievert pe ora. Am detector de radiatii si vad asta.
    Daca e vorba de 2 MILISievert pe ora, adica 2000 de microSievert/h e cam nasol! Unde a fost detectat nivelul asta? Doza de radiatie scade exponential cu distanta fata de sursa.
  • +8 (14 voturi)    
    haha,,, cracanelul atomic.. (Sâmbătă, 10 august 2019, 22:24)

    Martha Logu [utilizator]

    .. cum s-au retras din acord, au scos de la naftalina niste focoase nucleare si au inceput sa se detoneze singuri...
  • +5 (5 voturi)    
    la fel au facut si in cazul cernobal! (Sâmbătă, 10 august 2019, 22:59)

    Antenistontel [utilizator]

    .
  • +3 (3 voturi)    
    ...se întîmplă și se tace... (Duminică, 11 august 2019, 9:42)

    Sorin Constantin [anonim]

    Producția de arme nucleare este o chestie periculoasă...Între toate, e bine că locul unde s-a întîmplat big bang-ul este departe de Europa urbană, probabil că anul viitor vor fi căutate legumele pe care comercianții le vor prezenta că au fost cultivate doar în sere și nu în aer liber. Sigur, depinde și cum va bate vîntul, spre ce zone.
  • +2 (2 voturi)    
    Fain, rusii iradiaza, again (Duminică, 11 august 2019, 17:34)

    Dalinar [utilizator]

    Si postacii lor, mancurti, se dau de ceasul mortii sa-i scoata basma curate....bah, voua nu va pute???
    • +1 (1 vot)    
      care-i mirarea?! (Duminică, 11 august 2019, 20:13)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Nu,nu le pute!

      Dar care-i mirarea, ca doar avem si noi, aici in tara, 3-4 milioane de telespectatori ai Latrinelor, care tot cu pedesereul voteaza. Nici lor nu le pute!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version