Mediastandard.ro: Cât câștigă presa pro-Kremlin? O poveste de milioane de dolari

de Mediastandard.ro     Mediastandard.ro
Luni, 22 iulie 2019, 11:41 Actualitate | Internaţional


Kremlin
Foto: Agerpres
​​Între 2017 și 2018 mai multe canale pro-Kremlin (NTV, Russia Today, Russian 1, Ruptly TV, TV Zvezda și alții) au câștigat cel puțin 6 milioane de dolari potrivit celor de la Omelas. Cele mai mari câstiguri le-au avut versiunile în engleză și rusă ale canalelor pro-Kremlin. Rezultatul a venit în urma unei cercetări ce analiza costul pe vizualizare. Desigur, oricine este liber să urmărească ceea ce dorește. Totuși, problema cu Russia Today și alte canale pro-Kremlin e că ele nu oferă un punct de vedere alternativ și nici nu sunt site-uri de media independente, așa cum pretind. Ele răspândesc conspirații, minciuni și manipulări, câștigând sume uriașe de bani procedând astfel.

Citește mai mult pe Mediastandard.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














1169 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version