Agenția pentru Aviație ONU va revizui programul de pregătire al piloților, în urma accidentelor de anul acesta, în care a fost implicat modelul Boeing 737 Max

de A.Z.     HotNews.ro
Miercuri, 3 iulie 2019, 7:32 Actualitate | Internaţional


Avioane Boeing 737 MAX
Foto: boeing.com
Autoritățile globale din domeniul aviației se vor întâlni în Montreal săptămâna viitoare pentru a revizui cerințele pentru obținerea permisului de zbor al piloților, potrivit declarațiilor agenției de aviație ONU, în contextul discuțiilor pornite în urma celor două prăbușiri fatale ale acestui an, în care a fost implicat modelul Boeing 737 Max, scrie Euronews.

Este pentru prima dată când Organizația Internațională pentru Aviație Civilă (ICAO), responsabilă de setarea standardelor globale pentru cele 193 de țări membre, va avea o întâlnire de acest tip. Cu toate că întâlnirea nu a fost programată ca un răspuns direct la cele două accidente din Indonezia și din Etiopia, aceasta este organizată pe fundalul unei dezbateri mai ample în care se ridică întrebarea: avioanele comerciale din ce în ce mai automatizate compromit în vreun fel abilitățile de pilotare ale celor care le conduc?

Modelul 737 Max a fost reținut la sol în toată lumea în urma celor două prăbușiri. În timpul anchetelor, atenția investigatorilor a fost îndreptată către defecțiunile sistemului MCAS de la bordul aeronavei. Însă antrenamentul piloților pentru cazurile de urgență de acest gen este și el discutat.

"Recent, oamenii discută despre faptul că cerințele minime sau experiența s-ar putea să nu mai fie valabile și dacă acestea ar trebui revizuite", a declarat directorul operațional ICAO pentru probleme de securitate, Miguel Marin.

La această întâlnire, care va avea loc în perioada 8-12 iulie, sunt așteptați și reprezentanții grupurilor globale ale piloților.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














854 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    softul boeing - india (Miercuri, 3 iulie 2019, 7:56)

    Elfu [utilizator]

    softul boeing mai nou e facut in india ca e mai ieftin ... si iata ce probleme au ... un articol interesant :

    https://www.msn.com/en-us/news/other/boeings-737-max-software-outsourced-to-dollar9-an-hour-engineers/ar-AADzCXz
  • +2 (2 voturi)    
    nu softul... (Miercuri, 3 iulie 2019, 10:43)

    sile1 [utilizator]

    ...este cauza principala ci solutia aleasa de inginerii Boeing pentru amplasarea motoarelor pe aripi si lipsa de pregatire a pilotilor.

    Datorita faptului ca garda la sol a lui 737 B-Max era prea mica constructorul a amplasat motoarele prea sus fata de aripa.

    Acest lucru determina un comportament anormal la accelerare, avionul tindea sa-si ridice prea mult botul.
    Pentru a corecta aceasta tendinta a fost creat un soft care sa contracareze acest lucru insa se pare ca pilotii nu au fost suficient instruiti cum sa-l foloseasca si rezultatul s-a vazut.

    Tendinta de a da vina pe indieni nu e tocmai eleganta.
    • +1 (1 vot)    
      Exact (Miercuri, 3 iulie 2019, 13:32)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      A fost un caz in care avionul a reusit sa fie salvat pt ca in cabina calatorea un pilot ca pasager. Cand sistemul MCAS a luat-o razna acest pilot pasager i-a ajutat pe piloti sa il dezactiveze. Pe langa eroarea de proiectare a sistemul MCAS nici pilotii nu au fost instruiti cum sa il foloseasca.


      https://www.scmp.com/news/asia/southeast-asia/article/3002430/pilot-who-hitched-ride-saved-doomed-boeing-737-max-8-next


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version