Cetăţenii Statelor Unite vor avea nevoie de vize pentru spaţiul Schengen din 2021

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 martie 2019, 12:21 Actualitate | Internaţional


Trump coloreaza steagul SUA
Foto: Captura YouTube
Uniunea Europeană a anunţat vineri că din 2021 cetăţenii Statelor Unite vor avea nevoie de vize pentru a călători în spaţiul Schengen, relatează Agerpres.

Americanii trebuie să posede un paşaport valabil, de un card de credit sau de debit şi de o adresă de e-mail pentru a solicita o viză ETIAS (European Travel Information and Authorization System), informează site-ul www.etiasvisa.com. Minorii vor avea nevoie doar de paşaport şi de înscrierea în ETIAS.

În prezent, cetăţenii SUA nu au nevoie de vize pentru sejururi mai scurte de 90 de zile în spaţiul Schengen.

"La fel ca şi alte ţări şi regiuni din lume, Europa a decis recent să îşi amelioreze sistemul de securitate pentru a evita orice alte probleme cu migraţia ilegală şi terorismul", arată site-ul ETIAS.

Comisia Europeană a publicat pentru prima oară în 2016 un raport prin care cere Statelor Unite să renunţe la solicitarea de vize pentru cetăţenii din cinci ţări membre ale UE - Bulgaria, Cipru, Croaţia, Polonia şi România, deoarece, conform regulilor Uniunii Europene, toţi cetăţenii europeni trebuie să beneficieze de acelaşi tratament. În iunie anul trecut, Parlamentul European a votat pentru impunerea sistemului de vize pentru cetăţenii americani.


















25980 vizualizari

  • +42 (66 voturi)    
    Fair enough! Asa cum eu ma duc la ei la (Sâmbătă, 9 martie 2019, 12:30)

    qwerasdf [utilizator]

    ambasada, sa obtin viza, platesc aproape 200$... asa sa plateasca si ei
    • +6 (24 voturi)    
      Ei (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:02)

      Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Nu vor plati nimic. Va fi electronica.
      • -1 (23 voturi)    
        Dragul meu pasaroi mov... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:12)

        brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        Daca te-ai fi documentat Ai fi descoperit ca se plateste ...
        Pune mana pe carte... dute la scoala... desteapta-te...
        • +2 (2 voturi)    
          nope (Duminică, 10 martie 2019, 0:19)

          Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui brigadierul

          nu e viza cum e a ta
          Se numeste viza dar nu e
          Te duci pe un site si te inregistrezi acolo, dai datele si iti da un numar de inregistrare.
          Iar la intrare in eu iti pun viza pe pasaport (poate). Intre timp ei verifica datele din inregistrarea aia.
          E acelasi sistem si acum pentru anumite tari din eu pt viza de state, vezi austria. Unele au niste sume pe care le platesti tot online dar sunt sume de "handling" gen 10-20 eur ca sa platesca pe careva sa faca hartogareala
        • +2 (2 voturi)    
          Plata la o viza electronica (Duminică, 10 martie 2019, 0:39)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui brigadierul

          Este mai mult simbolica (nu 200 koko ca la SUA) si e ca sa iti verifice contul (iti fac debitare) si/sau cardul.

          In plus, 200 koko pt un roman e mult, pentru un american e braga.
      • +1 (3 voturi)    
        Daaa... (Duminică, 10 martie 2019, 2:47)

        Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        Nu vor plati nimic, vor spune ca-s refugiati din Africa sau Middle East si vor fi lasati sa intre.
      • 0 (0 voturi)    
        Si? (Duminică, 10 martie 2019, 10:39)

        Crocobaurul [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        Ce daca e electronica? De ce nu s-ar plati o taxa? Vigneta de Ungaria e electronica, nu inseamna ca e gratis.
        • 0 (0 voturi)    
          Ok, pun altfel problema (Duminică, 10 martie 2019, 14:49)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui Crocobaurul

          Pe mine un 200 de koko pt SUA nu ma deranjaza pentru ca stiu ca voi obtine viza din prima. Sa pierd insa la cozi ore in sir si sa merg sa dau un interviu pentru mine e mai costisitor pentru ca in ziua aceea pierduta fac mai mult de 200 de koko. Prefer sa ii dau din fata unui ecran decat sa pierd o zi pe drumuri. Dar hei, eu nu am nevoie de viza de SUA :)
    • +10 (22 voturi)    
      lasa ca ne scoate psd-alde din UE si atunci (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:39)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      sa vezi "vize" si cozi la portile ambasadelor.
      O sa fim pe acelasi plan cu Bangladesh, Turkmenistan si Burundi.
      Unde se pare ca ne e locul, judecand dupa cat de civilizat se poarta alesii romanilor.
      • +1 (1 vot)    
        ...pai.. (Duminică, 10 martie 2019, 7:40)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        ...nu ei sunt reprezentantzii ?
        AU FOST ALESI .
    • +12 (16 voturi)    
      hehehehe (Sâmbătă, 9 martie 2019, 16:43)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Romania nu e in Schengen, asa ca americanii n-o sa aiba nevoie de nimic ca si pana acum ca sa vina in Romania.
      • +1 (1 vot)    
        Mai (Duminică, 10 martie 2019, 12:06)

        Coco_papagal [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Exista zbor direct SUA RO? Sau tranzitul se face prin Schengen?
    • -9 (11 voturi)    
      Platesti 200 la ambasada ... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:26)

      ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      ...si apoi spargi vreo 25000 in state, comentariu de manelist cu bmw
    • +5 (9 voturi)    
      oricum (Sâmbătă, 9 martie 2019, 18:48)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Scrie Viza Schengen, deci nu si pentru Romania. Oricum la citi turisti americani vin in Ro, sa le mai bagi si viza...
    • 0 (0 voturi)    
      Traiasca UE (Luni, 11 martie 2019, 20:51)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Nu e deloc vorba de suma platita pentru vize in sine ci esential e ca se initiaza procesul de distantare a UE de Sua...Sua e din ce in ce mai neinteresanta, mai mica...A fost candva un vis al tuturor dar a incetat demult sa mai fie tara tuturor posibilitatilor.
  • +37 (65 voturi)    
    Este o masura justa pentru ca e reciproca. (Sâmbătă, 9 martie 2019, 12:35)

    .416Barrett [utilizator]

    Ca cetatean (S)UE trebuie sa aplici la ESTA, sa faci dovada detinerii unui bilet dus/intors si a unei sume suficiente de bani pentru a calatori si trai pe durata sejurului in SUA. Unii cetateni ai UE (cum ar fi romanii sau polonezii) au conditii si mai drastice de intrare in SUA. Este corecta si binevenita aceasta masura.
    • -17 (33 voturi)    
      Iar statele (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:20)

      Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

      Care vor acorda cel mai usor viza vor fi exact Polonia si esticii. :) Reciporcitate nu reciprocitate.
      • +7 (21 voturi)    
        Ce cucurvesti tu acolo? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:24)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        Sau vrei si tu sa spui ceva? Ca nu se intelege nimic.
        • +2 (10 voturi)    
          Spun (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:03)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

          Ca americanii vor fi tratati la fel ca romanii. Hahahahaha. It will never happen.
          • +3 (5 voturi)    
            pasarica mov (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:44)

            .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

            tu asa esti de obicei sau te prefaci? Ca nu se intelege nimic din ce cucurvesti.
            • +1 (3 voturi)    
              Problema voastra (Duminică, 10 martie 2019, 0:36)

              Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

              Daca nu pricipiti.
    • +12 (32 voturi)    
      FF corect (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:27)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

      Oare de ce?
      Am vizitat de curând Belgia și Olanda, foarte frumoase tari....
      La fiecare colț este câte un țigan american care cerșește sau te fura ..... dar f deștepți acești americani , vorbesc bine și limba romană .....
      • +2 (8 voturi)    
        Mandru ca sunt roman... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 18:04)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        M-am simtit in America.
        Acolo, cersetorii nu erau romani.
        Dar aratau mai rau decat aia din Paris. Mult mai rau. Nu erau falsi.
        America e mare.
      • -1 (11 voturi)    
        Preaumblatule (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:59)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        Sa mergi si la NY si Chicago. Foarte frumoase orase...
        La fiecare colt este cate un rus negru care e inarmat si/sau vinde droguri.... dar f destepti acesti rusi, vorbesc bine si limba engleza.

        By the way ce legatura are asta cu subiectul vizei?
        • 0 (0 voturi)    
          Dar pe tine (Duminică, 10 martie 2019, 14:50)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

          Cine te-a obligat sa te duci? Ramai frumos acolo unde iti place, unde e liniste si curat.
  • -26 (60 voturi)    
    Europa isi taie creanga de sub picioare... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 12:53)

    demaGOGU [utilizator]

    ...visa este prin definitie expresia unui raport de putere(forta) iar la moment balanta este inclinata in favoarea US

    consecinta: zecile de milioane de turisti americani care iau cu asalt batranul continent vor sta o tura, dand o lovitura dura uneia dintre putinele industrii lucrative si ne-delocalizabile de pe batranul continent.
    • +20 (28 voturi)    
      Lasa gogule ca ne scoatem noi parleala (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:34)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ca UE in afara de turism nu traieste decat din exploatarea trestiei de zahar in Italia si ceva plantatii de banane prin Spania.

      Apropo, cum merge extractia de gaze pe la voi? Tot cu vize si voi? A, da?
      • -9 (17 voturi)    
        Nu te obliga nimeni sa iei viza (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:05)

        Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        In Stockholm insa esti obligat sa ii vezi pe romani dormind pe treptele teatrului national. Conlocuitori se numesc.
        • +4 (6 voturi)    
          gogu si cu cucurvelu (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:46)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

          doi postaci pro-rusi, care se baga si ei in seama pe tema de politica externa a UE si SUA.
          • 0 (2 voturi)    
            Tu nu te bagi in seama (Duminică, 10 martie 2019, 0:37)

            Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            Ci in zeama.
        • +4 (6 voturi)    
          Cine te obliga cucurvete sa te duci la teatru? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 21:05)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

          Stockholm, ai? Da la Balshoi Teatr cum dorm mujicii?

          Culturalizati rau troll-i astia pro-rusi si anti-romani... Numai teatru au in cap.
          • +1 (3 voturi)    
            Dupa ce ca esti neatent (Duminică, 10 martie 2019, 0:37)

            Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            Mai si scrii prostii.
    • -3 (7 voturi)    
      hahahahaha (Sâmbătă, 9 martie 2019, 16:41)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Astora o sa le ceara vize? Nu cred.

      https://www.youtube.com/watch?v=KK-0DbOG3zk

      https://www.youtube.com/watch?v=kRx6FTPD_bM
      • +5 (5 voturi)    
        Aoleo (Sâmbătă, 9 martie 2019, 19:59)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui john70

        cata ''logica''! Trebuie sa pun si eu un episod din Breaking Bad sau Sicario si sa te intreb daca ''alora le cer viza?'' ? hm?
    • +5 (7 voturi)    
      Gogule, tu așa ești mereu? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:04)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sau doar în anumite zile?
    • +4 (6 voturi)    
      Goguleeeeee (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:14)

      brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Hai mai baiete... iar bati campii!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Stai linistit! (Sâmbătă, 9 martie 2019, 18:10)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pe langa costurile calatoriei, costul vizei este mizilic.
      Mai rau este daca inseamna si complicatii suplimentare, cu formalitatile. Dar sunt singur ca se rezolva instant. Asa ca peste tot, viza se plateste la vama.
      Reciproca nu este la fel. Pentru SUA trebuie sa obtii viza inainte de apleca, pentru ca poti sa ai surpriza a platesti biletul de calatorie si sa ti se refuze viza...
    • -4 (6 voturi)    
      axaxaxa (Sâmbătă, 9 martie 2019, 19:32)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      DA ! SUBSCRIU LA PĂREREA TA ! Degeaba primesti minusuri din partea onorabililor comentatori ! Mai mult spun : PENTRU ROMANIA CHESTIA ASTA AR FI CATASTROFALĂ ! In locul SUA aș reactiona imediat cu acordarea vizelor de intrare a românilor in SUA !
      Țin să mentionez ca nu am fost , nu sunt si nu voi fi niciodată votant PSD !
    • +3 (5 voturi)    
      Ai dreptate ! (Duminică, 10 martie 2019, 6:19)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Tot europenii vor pierde. Americanii sunt o natiune anti-birocratica. In 1986 Franta a introdus viza obligatorie pentru americani. Ea nu putea fi luata la punctele de frontiera, ci numai de la consulatele americane din State. Pentru viza se cereau: 2 fotografii, un formular completat, un money order de $35 (pentru care trebuia sa mergi la banca) si pasaportul. Toate astea trebuiau puse intr-un plic, cantarite la posta, si expediate, dupa care asteptai sa-ti vina retur, fara vreo garantie ca va veni la timp ca sa-ti coincida cu cocediu luat. Francezii au invatat pe buzunarul lor ca americanii nu fac asa ceva: in vara aia au pierdut 6 miliarde de dolari. Pentru anul urmator viza a fost anulata.
      • +1 (1 vot)    
        Exact (Duminică, 10 martie 2019, 14:51)

        Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        Este foarte bine ca e asa: portofelul iti spune imediat cend iei o decizie gresita. Si o corectezi.
  • -7 (31 voturi)    
    ABOUT TIME! (Sâmbătă, 9 martie 2019, 12:58)

    Nyk1 [utilizator]

    Să se umilească și ei prin ambasade for a change!
  • -14 (36 voturi)    
    eu propun (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:00)

    victor L [utilizator]

    chiar sa le declaram razboi americanilor.
    Sau, cind mai vin in Europa sa stimga pirjoalele razboaieloe, sa nu le dqam voie daca nu isi fac rost de viza.
    In felul asta Germania nu va mai fi batuta de yankei
    • +3 (7 voturi)    
      viktorel (Sâmbătă, 9 martie 2019, 19:15)

      NuSuportProstii [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      tu esti bun de consilier pe teme de geopolitica tatae. cum de inca nu ai fost descoperit?! Mai scrie p-aci ca sigur te-o vedea cineva sa te racoleze!
  • +2 (32 voturi)    
    Se aplica si pentru imigrantii din Africa-ASia (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:12)

    xolv [utilizator]

    sau ei au pasapoarte diplomatice din oficiu pentru Europa ?
    • +4 (14 voturi)    
      E la fel ca la imigrantii din Mexic in USA (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:36)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      sau ei au pasapoarte diplomatice din oficiu pentru SUA?
      • -1 (11 voturi)    
        Merkel si Obama (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:55)

        xolv [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        ar spune da...
  • -10 (32 voturi)    
    Le-a liat 7 ani europenilor? pardon birocratieiUE? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:14)

    Je__ [utilizator]

    Si sincer, daca nu-si scremeau capul cu masuri anti-trump, nici nu as fi banuit ue de interesul de a rezolva problema vizelor

    Bah...UE asta incepe sa semene din ce in ce mai mult cu o caruta cu 7 viteze, in care unii isi vad de profituri, si restul stau la coada
    • +12 (16 voturi)    
      Nu are nici o (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:13)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      legatura cu Trump, e de mult prevazut sa aiba si Europa o autorizatie electronica de calatorie si e pt toata lumea, nu doar pt America!
  • -4 (20 voturi)    
    Pana in 2021 (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:14)

    Remulus si Rromus [utilizator]

    Mai e vreme...
  • +19 (21 voturi)    
    Asta nu e ''viza''' (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:15)

    Ciprian1979c [utilizator]

    , cum e cea de care avem noi nevoie cand mergem la ei! UE o sa puna ceva, echivalentul ETA(electronic travel authorization), pt Canada! Nu o sa se duca nici un american sa stea la coada la ambasada, sa ia viza clasica! Uitati-va la acea ETA canadiana - inclusiv nemtii si englezii au nevoie de ea! Ce-ti poti obtine pe internet, fara interviu face2face, nu e considerat viza! Australia, de ex, nu considera ca cere viza pt romani, bulgari si polonezi, cerind un fel de ''ETA'' din asta! Si UE a recunoscut ca nu e viza!
  • -17 (27 voturi)    
    Nu se va aplica (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:40)

    minup [utilizator]

    pentru ca in Franta, Italia si alte destinatii turistice se vor pierde miliarde de euro si va creste semnificativ somajul.
    • +19 (23 voturi)    
      procentul americanilor turisti??? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:15)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui minup

      Bai taica, tu ai idee cam care-i procentu' americanilor turisti de prin tarile mentionate??. Iti spun eu, americanii sunt cu mult sub asiatici (chinezi in mod special) and guess what...cel mai mare numar de turisti privin din Europa si nu din America.
      • +4 (4 voturi)    
        Numarul nu conteaza (Sâmbătă, 9 martie 2019, 22:28)

        minup [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

        ci profitul. Americanii locuiesc si mananca in l;ocuri scumpe. Chinezii vin sa copie sau sa fure idei,mostre. Fac mizerie in camere, mananca bolul lor de orez si fotografiaza totul. Sarcina de partid, sunt practic invadatori si distrug civilizatia occidentala. Sa ai parte de ei.
    • +8 (16 voturi)    
      Vizionarule (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:50)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui minup

      Daca cetatenii americani care nu au cativa zeci de dolari sa aplice pentru o viza in UE, nu vor mai veni din acest motiv in Franta, Italia si "alte destinatii turistice" sa faca concediu, nu se va pierde mai nimic.

      Aia oricum n-au bani nici de o viza.

      Iar ceilalti, care au bani dar se simt ofensati in amoru' propriu de americani superiori, sa faca concediu in alte parti, unde nu se cere viza - ia sa vezi ce creste PIBu' la Burkina Faso si Papua Noua Guinee. Youuuhaaa!..
      • +3 (7 voturi)    
        Inteleg ca nu locuiesti in America (Sâmbătă, 9 martie 2019, 22:39)

        minup [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        Nu e vorba de bani pentru viza. Americanul de mijloc nu planifica cu 6 luni un concediu. Pleaca peste noapte unde i se pare interesant. Si CHELTUIIESTE. Nu va aplica pentru viza din comoditate. America este o tara atat de diversa si magnifica de oricine are ce vedea. In afara de europeenii cu adevarat turisti sunt zeci mii de polonezi in special la Chicago care vin la rude si lucreaza la negru in constructii, mii de irlandezi si britanicii la Boston, romani veniti la rubedenii si lucreaqza in casele de batrani etc,etc.
        • -1 (3 voturi)    
          Stiu cum e in America, dar contextual e neesential (Duminică, 10 martie 2019, 14:07)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui minup

          SUA impune incadrarea in programul ESTA pentru tori cetatenii UE. UE doreste sa impuna ceva asemanator cetatenilor SUA prin programul ETIAS. So where's the problem?
          • 0 (2 voturi)    
            SUA (Duminică, 10 martie 2019, 15:19)

            minup [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            impune vize la tari ai caror cetateni stau peste termen,lucreaza la negru,se casatoresc din dragoste fulgeratoare,cer azil politic si au statut legal ani de zile,fac trafic, etc,etc. Ca sa-i prinda,expulzeze costa.Daca Romania,Polonia,Bulgaria si-ar lua solemn angajamentul de a suporta costurile de expulzare nu ar fi nici o problema.Sa nu uit problema datelor personale furnizate si validitatea lor. Un francez sau german nu are nevoie de viza dar anunta prin internet cu 48 ore inainte ca vine. Cei dubiosi au probleme la imbarcare sau sosire
  • +9 (15 voturi)    
    sageata dubla (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:44)

    cugetatorul [utilizator]

    Cred ca este timp suficient pana in 2021 pentru ca SUA sa reconsidere (in caz ca le convine) problema reciprocitatii vizelor cu UE; dar ma gandesc ca sageata este dubla, in sensul ca vizeaza indirect si pe adeptii Brexit cu mesajul: pregatiti pasapoartele
  • -6 (34 voturi)    
    Noi stim motivul (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:51)

    Intermezzo [utilizator]

    Sunt inca prea multi crestini printre ei. E altceva cind iti vine 1 milion de migranti musulmani fara nicio viza. Lots of laughs and of hă, hă, hă .
    • 0 (18 voturi)    
      Cam la fel ca la granita SUA/Mexic, asa-i? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 14:57)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

      E altceva cand iti vine 1 milion de migranti sud-americani fara nicio o viza.

      Lots of laughs and of hă, hă, hă .

      Logica beton made in USA.
      • -5 (13 voturi)    
        E o mare deosebire (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:37)

        Intermezzo [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        Care? Trump nici daca ăia ar fi musulmani nu i-ar accepta. Merkel e mai miloasa. Si e si ingrijorata ca n-are destui. Laughs mai putine dar a lot of hă, hă, hă .
        • -3 (7 voturi)    
          Razi ca o grebla (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:35)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

          Mai bine vedeti-va de catolicii aia de dupa gardul cu Mexic care va tabara cu milioanele de nu mai stiti ce-i cu voi.
          • +1 (1 vot)    
            Vorbesti ca un birjar (Duminică, 10 martie 2019, 14:53)

            Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            Prin comparatie, grebla e mai politicoasa.
  • -15 (41 voturi)    
    Superb (Sâmbătă, 9 martie 2019, 13:58)

    Lovercraft [utilizator]

    Deci musulmanii sunt primiți cu brațele deschise în Europa, dar americanii au nevoie de vize!
    Vă jucați cu focul, domnilor de la „Brucsel”. Nu știți cu ce vă jucați.
    • +2 (10 voturi)    
      Musulmanii sunt primiti cu aceeasi deschidere (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:05)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      cum sunt primiti catolicii emigranti din america de sud la granita Mexic/SUA in SUA (asta ca sa mentinem firul religios al argumentatiei).

      Cetatenii UE trebuie sa aplice pentru viza ESTA daca doresc sa intre in spatiul SUA.

      Am eu impresia, sau se cred americanii din SUA cumva mai superiori decat alti turisti veniti in EU si li se apleaca daca fac cerere de viza in UE?
  • +6 (8 voturi)    
    e o masura antiterorism globala (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:15)

    John_english [utilizator]

    va ambalati degeaba tovarasi.

    Nord America a aplicat-o de mult.

    ETA e un aditional la viza obisnuita. Se aplica tuturor cetatenilor ce intra in US si Canada iar din 2021 sistemul va fi operational si in UE.

    (nu stiu de ce nu a fost publicat comentariul anterior)
    • +4 (6 voturi)    
      Ca cetatean Canadian sau American (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:04)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui John_english

      Ai nevoie doar de passaport, intre America si Canada.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu e suficient daca mergi cu avionul (Sâmbătă, 9 martie 2019, 18:06)

        John_english [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        .
        • +4 (4 voturi)    
          Ba e, ce naiba bah (Sâmbătă, 9 martie 2019, 19:20)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui John_english

          If you are a Canadian citizen, you do not need a visa to enter the US unless you plan to work, study, invest or immigrate. Canadian citizens should carry a valid Canadian passport when entering the US or transiting through the US to another country.May 23, 2018
          • +3 (3 voturi)    
            Da mey ai dreptate (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:50)

            John_english [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Din mai 2016 nu mai e nevoie de ETA intre US si Canada pentru cetateni. Se pare ca au integrat sistemul.

            altfel e nevoie pt toti ceilalti.
      • +3 (3 voturi)    
        Asta mai nou... (Duminică, 10 martie 2019, 6:33)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        In trecut intrai in Canada numai cu permisul auto. Iti trebuia pasaport numai daca stateai peste 90 de zile.
        • +1 (1 vot)    
          Yep, indeed, acum nu stiu daca (Duminică, 10 martie 2019, 18:18)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui John M.

          erai permanent resident cum functiona, probabil din cauza ca s-au inmultit imigrantii s-a bagat chestia cu pasaportul.
          • 0 (0 voturi)    
            Au schimbat regulile dupa atentate (Luni, 11 martie 2019, 4:37)

            John_english [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            si tot le-au schimbat de cateva ori pana acum.
  • -7 (19 voturi)    
    Sa aveți parte de și (Sâmbătă, 9 martie 2019, 15:37)

    Observatory [utilizator]

    mai mulți Muhammads și Husseins
    Alah este cu voi ,!alaturi de tătucul Lenin și urmașii lui ...

    O Europa corcita, nu mai prezintă prea mult interes anyway..
    • 0 (8 voturi)    
      Asa cum au SUA parte de negri, latino si asiatici (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:15)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      si asta de cand se stiu, adica de vreo 300 de ani.

      SUA nici macar istorie n-au, corciti sunt oricum de cand se stiu, si totusi prezinta interes.

      Oare de ce, anyway?
      • +1 (1 vot)    
        Si tu cata istorie ai? (Duminică, 10 martie 2019, 18:16)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        vreo 150 de ani???
  • -9 (15 voturi)    
    Halal (Sâmbătă, 9 martie 2019, 16:16)

    wintershadow [utilizator]

    masura de incurajare a SUA sa renunte la vizele pt Ro, Polonia si celelalte state care deocamdata au nevoie de viza.
    • +2 (10 voturi)    
      Doamne fereste -ne (Sâmbătă, 9 martie 2019, 18:00)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      Fără viza pentru toată țigănimea?
      • -6 (10 voturi)    
        Look who's talking... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:25)

        .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        Ba amestecatule, tu macar sti din ce te tragi?

        Din sclavii pe care ia-ti adus din Africa sa va lucreze plantatiile, dintr-un latino scapat peste gardul cu Mexic sau din vreun mancator de pisiici din china town?
        • +3 (5 voturi)    
          Si mie imi spuneai (Duminică, 10 martie 2019, 0:40)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

          Ca ma bag in seama. Ai un limbaj demn de plantatie.
          • -2 (2 voturi)    
            Poate asa inteleg toti observatorii si cucurvelele (Duminică, 10 martie 2019, 13:47)

            .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

            de pe plantatie, platiti in kopeici. Sau vrei in ruseste?
      • +2 (4 voturi)    
        Ce-i rau in asta? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 21:24)

        John_english [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        chiar si asa eu n-as paria pe țiganii noștri.
        • -1 (3 voturi)    
          Tiganii nostri cu ai vostri, iau manglit pe-ai lor (Duminică, 10 martie 2019, 14:16)

          .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui John_english

          Englezule, tot in kopeici va platesc aia?
          • 0 (2 voturi)    
            Hehe... (Duminică, 10 martie 2019, 16:00)

            John_english [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

            Cred ca nu stii despre ce vorbesti.

            Asta dincolo de rasismul care-l afișezi.
  • +7 (15 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:22)

    Relativ_neutru [utilizator]

    Interesant cum postacii pro-rusi sunt suparati ca UE impune vize ... americanilor. :D
    • +2 (8 voturi)    
      trolii sovietici (Sâmbătă, 9 martie 2019, 22:34)

      c.oameni [utilizator] i-a raspuns lui Relativ_neutru

      Unii se dau pro-americani iar ceilalti pro-europeni si apoi injura gupul "advers" (scopul fiind crearea de disensiuni, animozitati, etc)

      Sunt usor de recunoscut pentru ca au multiple postari si sunt foarte agresivi. Bineinteles printre postacii "patimasi" sunt unii care sunt doar prosti din nastere.
  • +2 (8 voturi)    
    Nu mi se pare corect (Duminică, 10 martie 2019, 3:21)

    gemart [utilizator]

    Sa uitam o clipa de Romania si Bulgaria, caci e vorba de spatiu Schengen. Tarile din acest spatiu nu au nevoie de viza pt state, deci ce motiv au sa ceara viza americanilor? Solidaritate cu Romania si Bulgaria? Ar fi o justificare absurda din moment ce aceste doua state, pe drept sau nedrept, nu sunt acceptate in Schengen.
    • -3 (3 voturi)    
      Mie mi se pare corect (Duminică, 10 martie 2019, 14:01)

      .416Barrett [utilizator] i-a raspuns lui gemart

      Desi tratamentul discriminatoriu la adresa Romaniei, Bulgariei, Poloniei, Kroatiei este folosit ca unul dintre argumente, motivul principal este acela pentru care si SUA au introdus ESTA in august 2008: controlul frontierei federale. ESTA se apolica tuturor cetatenilor din UE (indiferent daca acestia locuiesc in spatiul Schengen sau nu). Prin urmare si UE, pentru a controla mai bine frontiera spatiului Schengen va introduce, in reciprocitate, un sistem asemanator ESTA.
      • +1 (1 vot)    
        Au ei garoii lor, nu mai vor si p'aia romani (Duminică, 10 martie 2019, 18:15)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui .416Barrett

        Canada s-a cam umplut in Est de ceaurdei.
  • +1 (3 voturi)    
    e de fapt Visa Waiver nu o viza traditionala (Duminică, 10 martie 2019, 10:24)

    gigimargot [utilizator]

    E facuta dupa modelul american din Visa Waiver Program, adica mai mult o scutire de viza consulara:

    https://www.etiasvisa.com/etias-questions/will-etias-be-similar-to-us-esta
    https://www.etiasvisa.com/
    • 0 (0 voturi)    
      Exact (Luni, 11 martie 2019, 14:00)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui gigimargot

      Este fix noua procedura pe care am urmat-o pentru a intra in Canada, care cica a ridicat vizele


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version