Studenţi români şi israelieni vor crea proiecte high tech; ambasadorul Israelului: E ce numim diplomaţie economică

de I.B.     HotNews.ro
Miercuri, 20 februarie 2019, 1:22 Actualitate | Internaţional


Studenţi de la Politehnica Bucureşti şi de la Universitatea Technion din Tel Aviv vor lucra timp de zece săptămâni pentru a crea soluţii high tech pentru companii ce activează în România, ţara noastră fiind, alături de Germania, unul dintre cele două state unde se desfăşoară un asemenea program, a anunţat, marţi, ambasadorul Israelului la Bucureşti, David Saranga, potrivit Agerpres.

"Este ceea ce noi numim diplomaţie economică. Scopul nu este ca o parte să vândă alteia, scopul este să creăm parteneriate. Asta facem aici, creăm parteneriate. De ce România? România este a doua ţară pe care guvernul Israelului a ales-o. Prima este Germania. Pentru cei ce întreabă 'De ce România?' răspunsul este foarte simplu. În primul rând, datorită relaţiilor noastre bilaterale bune. În al doilea rând, datorită potenţialului ce există aici în domeniul creşterii economice, al inovării, al high tech iar al treilea motiv este capitalul uman", a explicat diplomatul, la evenimentul de lansare a proiectului "Romania-Israel Partnership Accelerator".

El a adăugat că, din discuţiile cu oameni de afaceri israelieni, a înţeles că, în România, capitalul uman "este unul dintre bunurile acestei ţări".

Managerul proiectului ce reuneşte 10 studenţi români şi 10 israelieni, Daniel Rosner, a explicat că munca tinerilor va fi prezentată, în cadrul unei gale, pe 20 mai, la Teatrul Naţional Bucureşti şi în septembrie, la Tel Aviv. Potrivit lui, studenţii vor colabora pentru a rezolva "provocări adresate de industrie" şi în 10 săptămâni "vor parcurge drumul de la ideea iniţială la un produs viabil" care poate fi utilizat în respectiva industrie. Unul din proiectele ce vor fi dezvoltate implică "machine learning", anume crearea unor algoritmi "pentru a înţelege mai bine clienţii şi a putea previziona mai bine care sunt următorii clienţi ai unei bănci".

"Se trece din paradigma în care o echipă de vânzări sună un număr mare de oameni încercând să vadă cine e interesat şi cine nu, într-o paradigmă în care putem folosi instrumente de analiză de date pentru a identifica care sunt acei clienţi care vor fi interesaţi de acele produse", a explicat Rosner. Studenţii aleşi, a punctat acesta, trebuie să îmbine competenţele tehnice cu deschiderea şi interesul de a face parte dintr-un program internaţional.

Proiectele sunt susţinute de mari companii din industrie care devin astfel primii clienţi ai echipelor de tineri specialişti, a detaliat el.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















199 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version