Guardian: România încearcă să-și blocheze propriul candidat pentru postul de procuror european, dar nu are drept de veto

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 6 februarie 2019, 8:53 Actualitate | Internaţional


Kovesi in Guardian
Foto: guardian.co.uk
​Ministrul Justiției din România a promis că va face tot ce îi stă în putință pentru blocarea candidatei din propria țară pentru noul rol de procuror al Uniunii Europene, scrie Guardian.

Laura Codruţa Kövesi a fost aplaudată și considerată lidera luptei anticorupție pentru activitatea ei în una dintre cele mai corupte țări membre, notează publicația britanică, adăugând că DNA a luat la țintă fosți premieri, miniști în funcție, primari și parlamentari înainte să fie revocată din funcție, în iulie 2018, la cererea lui Tudorel Toader.

Acum Toader spune că îi va informa pe miniştrii de justiţie din UE despre „abuzurile” comise de fosta şefă DNA și că le va trimite decizia CCR privind demiterea lui Kovesi.

Declarațiile lui Toader readuc în lumina reflectoarelor problema corupției, atât de răspândită în România. În noiembrie, Comisia Europenă a avertizat România că lupta împotriva corupției merge înapoi, subliniind astfel presiunea care este pusă pe DNA. Unii diplomați europeni cred că România ar trebui să fie subiectul unei proceduri privind încălcarea statului de drept, dacă guvernul va merge mai departe cu propunerea de amnistie ce ar ”albi” politicieni condamnați pentru corupție, potrivit Guardian.

Publicația britanică amintește și că, sub conducerea lui Kovesi, DNA a instrumentat dosarul în care a fost condamnat Dragnea, considerat principalul actor al încercărilor de modificare a legilor privind corupția.

România nu are un vot de veto contra numirii procurorului european, acesta urmând să fie aprobat de majoritatea statelor UE și a parlamentarilor europeni, ceea ce înseamnă că o singură țară nu poate bloca vreun candidat.

















43685 vizualizari

  • +105 (115 voturi)    
    ce sfarsit trist pentru broscoiul bubos (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:00)

    Francisc 1 [utilizator]

    cand spun sfarsit ma refer la lipsa oricarei credibilitati , daca a existat vreodata , ca toti il creditau ca " mare profesor " cand de fapt era un biet argat cu o baza teoretica subtirica !
    • +105 (115 voturi)    
      mica eroare in articol (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:18)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu Romania incearca sa isi blocheze candidatul.

      Grupul infractional organizat PSD, instalat la putere in Romania, incearca sa ii blocheze ascensiunea lui Kovesi.

      Deci nu Romania, ci niste haimanale de politicieni corupti incearca.
      • +56 (64 voturi)    
        o mica eroare (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:27)

        adn [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Acesti infractori si grupul lor de interese "reprezinta" Romania pe baza votului universal acordat de "unii" dintre cetatenii romani dar majoritari prin prezenta lor la vot!
        • 0 (10 voturi)    
          E vina noastra ca sunt in functii si in viata (Miercuri, 6 februarie 2019, 15:53)

          CruceaLuiDragnea [utilizator] i-a raspuns lui adn

          La fel cum e si vina lasilor si putorilor de rusi ca un monstru ca Putin le conduce tara.

          Asta nu inteleg nici maimutele din Orientul
          Mijlociu sau Africa care vin in Vest ca sa isi faca nevoile pe strada: ca haznalele din care provin arata asa din vina lor. Si unde se duc, pe ce pun mana sau piciorul, tot hazna devine.

          Asta nu inteleg nici ai nostri care pleaca injurand: ca dormi asa cum iti asterni. Ca ceea ce votezi e ceea ce te va conduce. Si ca din pacate cateodata toporul rezolva mai multe ca stampila.
      • +39 (55 voturi)    
        inteleg rationamentul... (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:33)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        ...dar sa nu uitam ca aceste "haimanale" au bfost alese de alegatori sa reprezinte Romania. Deci, Guardina are dretptate, eroarea nu-i apartine publicatiei ci Poporului Roman.
        • +17 (23 voturi)    
          Un grup de aligatori (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:29)

          Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          mancatori de mititei.
          • -29 (37 voturi)    
            He he he (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:11)

            Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

            I-auzi, a condus lupta anticoruptie ca un adevarat tzar. Valeu!!!!!!!!!!!.......... Beglerbegii astia recunosc ca LCK s-a comportat ca o forta autocrata discretionara, ca un imparat rus, fara lege si fara Dumnezeu. Ce nu stiu ei este ca n-ar fi putut alege o notiune mai odioasa pentru poporul roman. Caci poporul roman uraste tzarii, oricum s-ar chema: Petru I, Stalin, Brejnev, Putin...
            • +9 (11 voturi)    
              Ciudat mod de interpretare (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:34)

              midufi [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

              A, dar am uitat, tu doar postezi ce zice seful tau, metoda copy-paste.
              Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
        • +20 (26 voturi)    
          lol (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:49)

          Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Au fost alesi pe baza unui program de guvernare prezentat public.
          Aia au votat oamenii: promisiuni.
          Problema este veche, PSD nu s-a tinut de promisiuni, ci dimpotriva.
          Greseala este, asadar, a PSD.
          • +3 (5 voturi)    
            te inseli.. (Miercuri, 6 februarie 2019, 18:16)

            exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

            oamenii au votat pe hoti si escroci si pt "promisiunile" lor pt ca sunt niste pomanagii imbecili...
            • +1 (1 vot)    
              Te rog, fără insulte gratuite (Joi, 7 februarie 2019, 1:47)

              kelucho [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

              Hai să nu insultăm oamenii simpli, păcăliți de PSD, mai bine i-am insulta pe cei care au permis ca un partid anti-România să ajungă la putere (adică cei care nu au fost la vot).
      • +25 (33 voturi)    
        grup infractional ales de populime (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:39)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Grupul asta infractional este ales de populime, ne reprezinta pe noi toti, ca tare ne place sa furam ..
        Aceeasi populimea care in continuare accepta mafia la gestionarea bunului public.
        • -5 (25 voturi)    
          sper sa faca in UE ce a facut si in Romania (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:32)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          sper sa faca in UE ce a facut si in Romania in privinta coruptiei, dar fix la fel!
      • +27 (31 voturi)    
        nu vor reusi (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:33)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Toader mizeaza pe faptul ca va informa UE asupra matrapazlacurilor pe care le-a facut Kovesi la DNA....Am o veste proasta ptr Toader: cei de la UE stiu tot, stiu si ce manca Kovesi la masa, nu doar asa zisele abuzuri facute de ea la DNA> Daca o interesau aceste lucruri, Kovesi nu ajungea in finala. Nu ar fi trecut de faza prleiminara..
      • +26 (30 voturi)    
        Zi-o acilea p-aia cu dubla masura fa, veorico (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:58)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Adica daca guvernul lu talica incearca sa blocheze un reprezentant al Romaniei intr-un for atat de inalt nu este ca si cum ar denigra Romania?
        Dar, in schimb, daca cineva zice ca la carma Romaniei s-au instalat o banda de hoti si minicnosi - dovediti cu acte-n regula in justitie, dar care se straduieste zi de zi doar sa schimbe justitia in functie de nevoile lor de achitare - aia e defaimare asa-i fato?
        ...Ca se leaga de sefu' asa-i? Mai rau ca pe vremea lui pingelica.
        Deci Romania sunteti voi, talharilor?!!

        hehe, hai zi, ia cuvantul si infiereaza!
        • -13 (17 voturi)    
          ...hai zi.... (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:22)

          Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

          ...ia cuvantul si infiereaza, dar cu manie proletara...
    • +34 (40 voturi)    
      definitoriu, in cazul lui.... (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:26)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ...nu este baza teoretica, fie ea cat de subtire, ci lipsa unei minime bune cuviinte care i-ar fi fost suficienta pentru a nu arunca tot balegarul, pentru care a fost angajat sa-l curete din curtea pesedeului, direct pe fata Justitiei Romane. Si-a asumat o rusine pe care nimic nu i-o va spala, decat poate cea care iarta tot.
    • +5 (7 voturi)    
      Nu are de cat sa o faca (Miercuri, 6 februarie 2019, 15:35)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      E cred ca e un lucru pozitiv daca sinistrul ministru va timite "decizia" CCR, pentru ca e inca o dovada a coruptiei politice din Romania. E dovada unei ingerinte a CCR - care nu are drept de decizie - in statul de drept, luata in stil comunist, fara considerarea argumentelor ambelor parti, dupa cum plangerea lui Kovesi la CEDO o si arata. In plus argumentarea lui Toader e partinitoare, pentru ca nu ia in considerare si realizarile sefei DNA, ca in stalinism.

      Tovarase Toader, ai curajul! De impertinenta dumitale nu ma indoiesc. Ca sa vada toata lumea ce secatura esti, mentioneaza ca faci parte dintr-un partid care a aderat la ALDE-ul european!
  • -47 (63 voturi)    
    Atunci, kakaia zazania? (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:01)

    newlook [utilizator]

    Atunci, kakaia zazania?
    • +2 (2 voturi)    
      Tebia durok rău, tavarișci! (Joi, 7 februarie 2019, 13:18)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Zâzania a pornit-o nen-to Dragnea, că nu a putut să se urce porcu-n vârful ierarhiei politice - ca prim-ministru, pentru că a fost PENAL-izat de justiție pentru matrapazlâcuri electorale.
      Și a făcut praf justiția, economia, și acum și bruma de prestanță internațională.
      Poniș, tavarișci polkovnik SVR?
  • -48 (68 voturi)    
    Are probleme cu doctoratu. (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:03)

    Lok [utilizator]

    Are potential mare sa ne faca de minune pe acolo daca se afla. La noi merge ca are spate da acolo e mai greu.
    • +27 (41 voturi)    
      hmm (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:30)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      sa-ti vad familia vizitata de detinutii lui slugarel!
      • -31 (43 voturi)    
        Pana acuma PSD nu ma ameninta direct. (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:36)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        Mersi ca o faci tu. Chiar se vede diferenta de clasa dintre voi si ei. Cu mentalitatea asta veti pierde votul urmator.
        • +18 (28 voturi)    
          hai mergi si taie frunza la caini (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:19)

          cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          "are probleme cu doctoratul..." auzi si la asta...
          • -24 (36 voturi)    
            Nu are lucrari publicate. (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:47)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

            Ori si daca era pe bune doctoratul ceva trebuia sa apara ceva articole publicate sub numele ei sau cel de fata (Lascu). Google scholar e cam gol de astfel de continut. Chiar si in 2012 o universitate cat de proasta cerea publicarea articolelor pentru ca prin asta se finanteaza.
            Doctoratele la noi se plagiau dar mai sunt si scrise pe bune, dar de altcineva. Ponta iti garantez ca nu si-a scris el doctoratul, dar a fost atata de incompetent ca l-a pus pe unu mai incompetent decat el sa o faca.
            Ce a vrut CNATDCU sa spuna cu asta?
            "Interzicerea publicării tezei în starea actuală, când –deşi nu se poate reţine plagiatul –în opinia noastră, este sub standardele de calitate ale unei teze de doctorat."
            • +22 (28 voturi)    
              hehe (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:42)

              transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Da ce misteriosi ati deveni, bre niulok, si tu si Ciarli. Sa pareti mai multi sau?

              Mai ramane sa-si faca si mazeta un cont zeta si v-ati dublat ca numar de postaci rusi pe aici.
              • -19 (23 voturi)    
                :))))) M-ai prins... trans-ule (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:19)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                Ai primit plusuri pentru comentul asta? Interesant. Iti dau si eu unu. Felicitari.
            • +14 (18 voturi)    
              hehe (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:42)

              transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Da ce misteriosi ati deveni, bre niulok, si tu si Ciarli. Sa pareti mai multi sau?

              Mai ramane sa-si faca si mazeta un cont zeta si v-ati dublat ca numar de postaci rusi pe aici.
              • -17 (19 voturi)    
                Te-am cautat in baza de date... (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:28)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

                Ai doar doua tipuri de comentarii: cand cu tezauru? si "esti acelasi troll rus pe alt cont". Macar este constant.
            • +13 (17 voturi)    
              Teoria chibritului (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:57)

              gladex [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Ce va doare e ca v-a bagat stapanii la puscarie, nu teza ei de doctorat. Europa nu crede o iota din propaganda impotriva ei.
              • -10 (10 voturi)    
                Vreun comentariu pe dovezi? (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:59)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui gladex

                Adica poti si sa imi refuti (iubesc cuvantu asta) comentariul. Poti si sa o trimiti la neant dar ramane faptul ca nu si-a facut ea doctoratu. Ca o eroina adevarata ce va salva Romania.
                • +8 (10 voturi)    
                  Tovarase, pai demonstreaza matale (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:43)

                  midufi [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  ca ai dreptate cand postezi.
                  Ia uite la el, arunca vorbe aiurea, apoi ii cearta pe altii.
                  Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
        • +15 (23 voturi)    
          ameninta (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:21)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          PSD te ameninta? Nu prea ai nimic in tartacuta, pe cei ca tine PSD ii lauda, tolomac...
    • +8 (12 voturi)    
      da.... (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      ai dreptate...
      ala de la inspectia judiciara il are opiat in proportie de peste 50%... ea nici nu se apropie!
      un MARE impediment!

      daca nu ai fi fost atat de sluga ai intelege ca 5% similaritati este mai mult decat acceptabil... exista citata, exista exprimare similara ca in orice meserie etc...
  • -59 (89 voturi)    
    In primul rand, Kovesi nu este candidatul (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:11)

    xrogo [utilizator]

    Romaniei, ea s-a prezentat acolo in nume propriu si n-a fost selectata de catre o comisie din Romania, ca daca era asa, la cate porcarii a facut nu pupa candidatura!
    Apoi privind dreptul de veto, cine din Romania a spus asa ceva, s-au trezit niste jurnalisti sa-l invoce, asa pentru spectacol ieftin!
    • +48 (54 voturi)    
      Nici Halep nu reprezintă România.. (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:20)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      în turneele de tenis. Si nici Mungiu nu a reprezentat România la Canes. Câ dacă era așa, la câte porcării au făput mafioții pentru care postezi tu tâmpenii, tot Sergiu Nicolaescu era trimis la Canes.
    • +19 (33 voturi)    
      ...halena 3 a inceput sa puta (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:22)

      Mileu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ... si de aceea e "cap de lista" cu mari sanse da a fi numita, nu?
    • +29 (41 voturi)    
      Ca de obicei, (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:25)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      X-man, esti total pe langa subiect si scoti dejectiile din creier! Chiar daca s-a inscris personal, daca va fi numita va reprezenta si Romania, pe langa celelalte state UE. In plus, chiar daca a facut "porcarii", le-a facut impreuna si cu Dragneev, sultanul tau, alaturi de alti mafioti cu functii inalte. Problema este de sistem in Romania, nu faptul ca Laura Kovesi este candidata la o functie UE. Dupa ce va intra mafiotul suprem Dragnea la puscarie, Romania va avea nevoie de peste 20 de ani ca sa revina pe drumul normal.
      Asa ca incaseaza copeicile de la PSDragnea si mananca sanatos ce poti cumpara cu ele (anume, ceea ce ai si in cap!).
    • +13 (27 voturi)    
      hmm (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:30)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      sa-ti vad familia vizitata de detinutii lui slugarel!
    • +30 (40 voturi)    
      Deci ... (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:31)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      in Ro ' nu pupa candidatura' si la nivel de UE e number one al procurorilor ! Cine e penibil ? Cine face de fapt porcariile ? Abuzurile nu au fost facute de Kovesi , ci de dragnea, psd, tudorel si aailalti derbedei ce mai abuzeaza si de mintea voastra , fraierilor ... cat de retardat sa fii sa crezi ce spun javrele alea de la A3 , tv de infractori .Nu ti se pare suficient de limpede care e adevarul , nici macar acum ? Dar macar stii cat fac 1+1 ?
    • +16 (24 voturi)    
      comedie (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:05)

      sanutevad [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      cat de distractiv este sa va vedem in chinuri, zvarcoliri si alte actiuni specifice gandacilor inutili din bucatariile insalubre...
    • +12 (16 voturi)    
      ha, ha, comisie zici? (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:25)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Cum a fost comisia aia care a propus o idioata agramata pe locuri eligibile in Parlamentul European? Da, la Dancila ma refer.
      Va va bantui Kovesi de o sa va iasa pe nas!
    • +8 (10 voturi)    
      asa , si?! (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      este candidat din romania...
      in mod normal tara ar trebui sa o sustina...
      mai ales ca esti APRECIATA de toata europa!
      dar na... cand tara e condusa de hoti, nu poti sustine un procuror care-si face treaba!
    • +4 (6 voturi)    
      Stii cumva cine sunt cei doi romani care au mai (Miercuri, 6 februarie 2019, 14:15)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      participat la aceasta selectie? A fost si un candidat selectat de Tudorel?
  • +38 (50 voturi)    
    Toader nu este România (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:12)

    hic sunt leones [utilizator]

    .
  • +47 (55 voturi)    
    slugarel (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:16)

    elchupa [utilizator]

    un ministru al tradarii nationale.
  • +47 (59 voturi)    
    Nu România blochează (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:17)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ... ci o secătură de ministru, ex procuror ceausist, slugă la Secu, la hoții usl și la mafia psd+alde. Acela pe care UE il stie ca distrugător al statului de drept si o mediocritate lucie ca jurist.
    • +7 (19 voturi)    
      Când aperi un cinstit (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:48)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      nu trebuie sa fii strălucit pentru a câștiga în fața judecătorului. Când aperi un escroc și câștigi, atunci da, ești doctor în drept.
  • +33 (37 voturi)    
    tiDorele vorbesti de rau despre romani ??!!!!!! (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:23)

    Plagarus [utilizator]

    Reprezentantii statului (demnitarii, magistratii ori reprezentantii institutiilor publice) ar putea fi sanctionati de acum incolo daca denigreaza actunile oficiale, potrivit unei propuneri legislative anuntata printr-un comunicat de presa publicat pe site-ul Camerei Deputatilor.
  • +36 (42 voturi)    
    Se vede prostia lui Tudorel. (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:29)

    asavreau [utilizator]

    Kovesi procuror general UE cu intransigența cunoscută privind corupția putea dovedi că ce spun Tudorel,Dragnea ,Tăriceanu și apropiații lor,despre corupția în alte țări UE este adevăras sau nu.Prin intervențiile lui Tudorel își dezvăluie caracterul ticălos,mincinos și sprijinul pentru infractori,ceea-ce se spune de mult timp.Trebuie ca toată lumea să afle ce face Tudorel,trebuie făcut să nu mai poată ieși din casă.Lumea să-i reproșeze la fiecare pas ticăloșiile și simpatiile pentru infractori.
  • -39 (55 voturi)    
    ce o recomanda din CV? (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:31)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    punctual, daca poate cineva!
    • -26 (44 voturi)    
      Vocea si talentul, (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:41)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      e evident!
      • +4 (4 voturi)    
        Da' de cand ... (Joi, 7 februarie 2019, 6:51)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ...va interesati voi de CV-uri?... Ia da-ne si noua un exemplu de ministru din guvernul dracnea pe care-l recomanda CV-ul pentru functia respectiva, Incepe cu veorica voastra, te rog.
    • +33 (43 voturi)    
      o recomanda dosarele facute unor infractori (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:47)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Care vor ajunge intr-un final nu foarte indepartat acolo unde le e locul-la mititica.
      • -23 (37 voturi)    
        mentioneaza un dosar intocmit de ea (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:08)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

        nu din alea contrasemnate ca sefa.
      • -20 (32 voturi)    
        care, te rog! (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:36)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

        Te rog sa-mi spui un infractor la al carui dosar a lucrat ea ca procuror!
        • +5 (5 voturi)    
          Esti penibil... (Miercuri, 6 februarie 2019, 17:30)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          1. Poate nu avea in fisa postului sa rezolve punctual (oricum , ce-ar mai fi sarit unii de c...r in sus, ca are Kovesi ceva personal cu X sau Y, etc ).
          2 . Daca a avut si nu se stie, vorba lui dabija.. ce te freaca grija ?! Cata vreme a fost cautata si in c...r de Inspectia Judiciara si n-au gasit nimic gresit PROCEDURAL , doar s-a scremut bubosu' ala sa preia toate mizeriile de la A3 (niste calomnii neavand vreo legatura cu realitatea ) , raspunsul e ca a actionat legal anytime.
          Apropos, vezi ca legalitatea -ca sa nu mai vorbim de onestitate- nu se afla la tudorel .
          Oricum , crezi ca baietii aia de la UE nu verifica nimic ? Tu cum judeci lucrurile, cu ce parte a corpului ?
        • +7 (7 voturi)    
          Ahhh (Miercuri, 6 februarie 2019, 23:13)

          DT34 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          Il intrebi si pe presedintele companiei Audi daca a montat el suruburi la masina? Daca nu, inseamna ca nu e bun.
          Bah ce cap aveti si voi...
    • +17 (31 voturi)    
      Ti-ai pregatit (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:52)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      catusele ? :-)
      Mergi la plimbarica de noapte.
      • -14 (26 voturi)    
        daca iti raspund la nivelul tau (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:50)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        voi fi banat.
        Dar, vorba lui Liiceanu, daca o stii...
    • +20 (32 voturi)    
      tocmai cv-ul (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:08)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      o recomanda!
      • -17 (31 voturi)    
        mai exact? (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:37)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

        tocmai ce de acolo?
        • -14 (18 voturi)    
          daca imi dati minusuri (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:28)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          nu inseamna ca raspundeti.....
          Ori nu stiti, ori nu aveti ce spune.

          Si totusi o laudat. Hm...
          • +6 (6 voturi)    
            La prostiile pe care le debitezi... (Miercuri, 6 februarie 2019, 22:36)

            DT34 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

            ...nici macar nu meriti sa-ti raspunda cineva. Ca si cum ai intreba pe cineva "Dar pe Steve Job ce il recomanda din CV?"
            Eu unul nu am citit CV-ul ei, dar ca a fost sefa DNA e de ajuns. Pentru tine poate ca nu e de ajuns, insa cine esti tu sa intrebi?

            In alta ordine de idei de ce oare te deranjeaza pe tine Kovesi? Esti si tu vreun inculpat? Un infractor? Platit? De ce nu ne spui si noua cu ce te deranjeaza pe tine doamna Kovesi? Ca lupta impotriva coruptilor?
            Fie ca esti platit sa faci comentarii sau doar un spalat pe creier care se uita la Antena 3, nu ma intereseaza raspunsul tau ca oricum cu oameni ca tine nu se poate discuta.
    • +7 (11 voturi)    
      pai (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      poate-i intrebi pe cei care au selectat-o...
      juristi de meserie! care sunt convins ca-s mult mai in masura sa-ti explice decat postacii ca tine si slugarel!

      este in pole posibion, selectata de europeni!
      asta spune multe despre cat de apreciata este inafara si despre cat de apreciat e slugarel care a demis-o!

      dar na... tu trebuie sa iti slujesti stapanii din psd!
    • +7 (9 voturi)    
      Evident ca poate. Dar de ce nu pui intrebarea (Miercuri, 6 februarie 2019, 14:41)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      aceasta comisiei independente care a stabillit ca LCK este pe primul loc?
      Urmeaza negocieri politice pentru votul ce urmeaza. Nu cred ca pozitia anonimilor europarlamentari PSD si Alde va avea vreo importanta. Tudorel in schimb o va ajuta prin cea ce face.
  • +31 (39 voturi)    
    Succes Kovesi (Miercuri, 6 februarie 2019, 9:57)

    arap [utilizator]

    Nimic nu ii crizeaza mai tare pe talhari decat succesul tau. O femeie puternica si un procuror vertical care a fost scos din sistem si hartuit pentru ca isi facea datoria. Nimic nu va condamna mai mult actualul regim decat recunoasterea acesteia pe plan international.
  • +23 (33 voturi)    
    Dna Kovesi pare sa aiba prima sansa (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:18)

    animatron [utilizator]

    Ceilalti doi candidati, veniti din partea binomului franco-german care decide tot ce e mai important prin UE, nu au nici pe departe experienta dnei procuror Kovesi in lupta anticoruptie, nu au condus astfel de departamente specializate, nu au trimis la puscarie nici un magnat sau ministru.

    Asta nu exclude ca cireasa de pe tortul viitoarei procuratori europene sa o ia tot Germania sau Franta, tari care isi impart frateste posturile strategice din UE.

    Dar pana acum, in randul profesionistilor si a opiniei publice (nu doar din Romania), dna Kovesi e cotata cu cele mai mari sanse de a fi avizata pozitiv de o majoritate a europarlamentarilor.

    Cat despre negocierile intre state, guvernul Romaniei am inteles ca se va abtine sa isi atace propriul cetatean, pentru ca e totusi un post foarte mediatic la nivel UE.

    Si ar fi penibil ca postura diplomatica, s-ar face instant de ras tinand cont ca alte state se zbat imens (si fara rezultat) sa aiba cetateni in astfel de pozitii oficiale in UE.

    S-ar ameliora indirect imaginea Romaniei pt ca presa europeana ar pomeni des de Kovesi si de contextul carierei, ar afla milioane de europeni ca ani de zile in Romania chiar s-a luptat dur contra coruptiei, cu sute de politicieni, functionari si afaceristi condamnati la puscarie.

    Kovesi va fi criticata de europarlamentari PSD, UDMR, FIDESZ, PiS, de abonatii olandezi la injurat Estul Europei, de europarlamentari controlati de serviciile Rusiei (intotdeauna multumita daca in UE e multa coruptie si dezamagire).

    Sa speram ca primul procuror-sef al Europei unite va fi aceasta romanca, atat de hulita de "penalii" din politica romaneasca si amicii lor la fel de corupti de prin alte tari UE.
    • +6 (10 voturi)    
      De exemplu Tusk nu e nici neamt nici francez (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:20)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      -
  • +31 (45 voturi)    
    cel mai frumos cadou (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:19)

    seby19 [utilizator]

    arestarea lui Daddy dupa o ancheta a procurorului european Kovesi :)
    • +7 (15 voturi)    
      Arestarea intregului grup si temnita grea (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:41)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui seby19

      recuperarea prejudiciilor, etc
      Dar s-ar putea sa vorbim rusa pana atunci.
  • +22 (32 voturi)    
    Mult succes! (Miercuri, 6 februarie 2019, 10:20)

    cristi_an [utilizator]

    Sper sa ia postul!
    • +6 (14 voturi)    
      Il ia nici o grija (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:41)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      ie statul paralel international versus Romanica de Gratia Videle, deci sansele sunt clare.
  • -24 (42 voturi)    
    Tupeista (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:04)

    Gigi Kent [utilizator]

    1. Nu e candidatul Romaniei. S-a dus acolo pe persoana fizica
    2. La cat rau a facut Romaniei, chiar pe plan international, impreuna cu gasca vesela ce se straduie de zeci de ani pentru beneficii personale sa zugraveasca Romania ca fiind mai corupta decat este, chiar merita blocata.
    3. Locul doamnei nu e in pozitia de Procuror European ci la puscarie, pentru faradelegile si abuzurile comise.
    • +16 (28 voturi)    
      Ce te doare de fapt ? (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:37)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      nu te duci la medicu' ala italian cu 8 clase, sa-ti scoata durerea ?

      Ian' uite matale la zevzec preocupari...
    • +9 (21 voturi)    
      Dacă statul îi retrage cetățenia, (Miercuri, 6 februarie 2019, 11:47)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      da, atunci Kovesi nu va mai reprezenta România.
      • +3 (3 voturi)    
        Temei pe care statul sa faca asta ? (Miercuri, 6 februarie 2019, 20:21)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        pentru ca eu abia astept sa mi-o retraga, e doar o bucata de carton si-atat cu votez pe spate. Astia au birocratie de ev mediu, e de nivelul debililor sa mai ai flotant intr-o tara de lumea a treia cand te muti in comuna de langa tine.
    • +10 (12 voturi)    
      Postacilor, muriti de ciuda (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:50)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Stii care e culmea?
      Postarile voastre psd-iste nu fac decat sa o faca mai populara.
      Asa cum actiunile lui tudorel impotriva ei o fac si mai populara. Sluga aia o impinge sa castige, de fapt.

      Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +21 (25 voturi)    
    intr-o tara normala tudorel era deja demis (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:13)

    kent8 [utilizator]

    in schimb au fost demisi oamenii legii. Insa karma is a bitch si acum penalii vor fi umiliti.
  • +17 (21 voturi)    
    Romania este cu Kovesi (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:29)

    Mircea11 [utilizator]

    Nu Romania este impotriva lui Kovesi ci grupul infractional organizat care conduce deocamdata Romania.
    Personal, ii doresc tot binele dnei Kovesi si ii doresc sa fie ea cea aleasa.
    • -15 (19 voturi)    
      Stii tu cu cine este Romania, (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:43)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Mircea11

      abia in fraza de final recunosti si tu ca personal, deci numai personal esti cu dansa!
      • +10 (12 voturi)    
        Asta-i culmea, tu postac sovietic (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:51)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        stii tu cine e Romania ?

        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
    • -7 (9 voturi)    
      psd ! (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:24)

      muscha [utilizator] i-a raspuns lui Mircea11

      psd v-a conduce inca 30 ani Romania cu asa opozitie de pomina ( ciolos mincinos si securist .sica mandolina etc pana se termina ).yami tzucalu .
  • -12 (16 voturi)    
    lacheii neo-comunisti (Miercuri, 6 februarie 2019, 12:48)

    1A [utilizator]

    Cu oameni din astia a functionat regimul lui Ceausescu ! Spalatei si ferchezuiti, cu gura plina de ''explicatii'', si cu o imagine de om ''decent'' dar cu sufletul vandut, manjit de manipulari, minciuni si dezinformari. Orice mojicie era implementata daca ii ajuta sa-si pastreze privilegiile oferite de dictatura analfabetilor.
    Indivizi vopsiti in alb ca mormintele si putrede si gaunoase in interior precum hoiturile.
    • +10 (14 voturi)    
      Te referi la Tudorel? (Miercuri, 6 februarie 2019, 14:32)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui 1A

      .
      • +2 (4 voturi)    
        bineinteles ca da (Miercuri, 6 februarie 2019, 19:17)

        1A [utilizator] i-a raspuns lui ty

        daca fost neclar!
  • +14 (16 voturi)    
    selectarea (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:01)

    liviu_ [utilizator]

    lui Kovesi, si acest articol, dovedeste "increderea" europenilor in sleahta de infractori ai psd
    partidele europene din care fac parte arr trebui sa se delimiteze DE URGENTA de psd si alde... altfel or sa aiba enorm de pierdut!
  • +11 (17 voturi)    
    Face spume sleahta de infractori (Miercuri, 6 februarie 2019, 13:46)

    nistor.p [utilizator]

    Va e frica de Kovesi? Foarte bine! Nu o sa scapati!
  • +11 (17 voturi)    
    Postacii golanilor din psd au primit ordin (Miercuri, 6 februarie 2019, 14:37)

    Dalinar [utilizator]

    Sa actioneze masiv, tot grupul de la subsol.
  • +10 (16 voturi)    
    mafia PSDUDMRALDE se zbate in chinuri (Miercuri, 6 februarie 2019, 14:37)

    hopsinoi [utilizator]

    Kovesi Presedinde, dupa al 2 lea madat a lui Iohanis
  • -15 (17 voturi)    
    ar trebui sprijinita (Miercuri, 6 februarie 2019, 16:11)

    vodatepes [utilizator]

    Ar trebui sprijinita Kovesi sa ocupe functia de procuror europena. Ar fi fff bine pentru noi. Un vechi proverb romanesc spune ca Lupul isi schimba parul dar naravul ba. La nivel european vor fi procurori din mai multe tari europene care nu vor accepta stilul PROTOCALA . Aia lucreaza dupa carte si cu respectarea legilor. Lupul nostru din Romania cand va ajunge acolo va incerca la un timp sa aplice ce a invatat aici si nu cred ca ii va merge. Sa nu uitam ca CEDO e fff aproape acolo si cand se vor trezi domni procurori europeni cu niste condamnari pe la CEDO o sa vedeti cum zboara madam cu un sut in popou. Lasati sa mearga acolo ca sa faca dovada adevaratei ei valori. In maxim 2 ani o zboara aia. Acolo nu e Romanica unde se paradesc oameni. Acolo functionari europeni au curajul sa spuna toate abuzurile care se fac. Asa ca sa ii uram succes si sa nu faca de ras Romania. In rest sa auzim de bine.
    • +7 (7 voturi)    
      Vai saracii hoti, ati fost abuzati!!!! (Miercuri, 6 februarie 2019, 23:12)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Colcaie Romania de hoti si va cainati ca nu se intrunesc conditiile sa puteti fura linistiti. Un pas s-a facut totusi, TurdDorel a avut grija, se intra extrem de greu la Parnaie, cica ar trebui si aprobari de la Elvis!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Alte cazuri (Joi, 7 februarie 2019, 8:08)

    Delavale [utilizator]

    Sefa FMI este din Franta si este urmarita penal in Franta. Cu toate acestea, niciun francez nu a oprit-o sa ia postul. Toader e un exemplu negativ.
  • 0 (0 voturi)    
    Noroc ca UE s-a gandit la acest lucru (Joi, 7 februarie 2019, 17:13)

    quietguy58 [utilizator]

    Noroc ca UE s-a gândit la acest lucru și nu le-a dat dreptul de veto la toți prosti (la cei de la PSD ma refer) .
  • 0 (0 voturi)    
    Hahaa (Joi, 7 februarie 2019, 18:01)

    europeanul2 [utilizator]

    A innebunit propaganda ruso-pesedista! S-au adunat toti postacii la comentat. Iar v-ati luat-o in barba!
    Ce ma mai distrez!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version