Caravana migranților: O fetiță de 7 ani a murit la câteva ore după ce fusese luată în custodie, la granița cu Mexicul

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 14 decembrie 2018, 14:08 Actualitate | Internaţional


Caravana cu migranti
Foto: Captura YouTube
O fetiță de 7 ani din Guatemala a murit la câteva ore după ce a fost luată în custodie de poliția americană la granița cu Mexicul, în statul New Mexico, scrie Washington Post, preluat de AFP.

Fetița, care traversase ilegal granița în compania tatălui său și a circa altor zece persoane a murit din cauza "deshidratării și a stării de șoc", scrie cotidianul american, care citează serviciile vamale și de protecție a granițelor din SUA.

Ea nu "băuse apă și nici nu mâncase de mai multe zile". Cuprinsă de convulsii la opt ore după ce fusese plasată în detenție, a fost transportată cu elicopterul la spital, unde a murit, potrivit Washington Post.

Donald Trump a făcut din lupta dură împotriva imigrației clandestine unul dintre stindardele președinției sale.

Miliardarul republican a promis să ridice un zid la granița cu Mexicul, unde a trimis recent o mie de soldați americani pentru a stopa "caravanele" cu migranți proveniți din American centrală.

Peste 2.300 de minori au fost separați de familiile lor în perioada 5 mai și 9 iunie în numele "toleranței zero" privind imigrația ilegală aplicată de administrația Trump.

Indignarea stârnită de această măsură a fost atât de mare încât președintele a fost nevoit să facă un pas înapoi, interzicând prin decret separarea sistematică a familiilor.

















2241 vizualizari

  • +8 (42 voturi)    
    Gresit (Vineri, 14 decembrie 2018, 14:19)

    gdcos [utilizator]

    Omul a separat 2300 de minori de familiile lor care aplicasera LEGAL pentru emigrare si erau in asteptare la granita - boala veche a impotentilor, te iei de cine e usor sa il bati - nu de "ilegali". Chestia asta fu ilegala de la inceput, insa a trebuit ca un judecator sa ii ordone sa respecte legea lor ca sa o si faca.

    Evident idiotul portocaliu a replicat ca facea si Obama asta (nu e adevarat) desi doar in capul lui si ciudatilor lui poti justifica o crima actuala cu una veche.
    SI nu sunt doar 1000 de soldati.
    • -3 (33 voturi)    
      De unde ai scos asta??? (Vineri, 14 decembrie 2018, 15:33)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui gdcos

      Au fost separati (si asta sunt de acord ca nu e bine) DUPA ce intrasera ILEGAL in SUA. Ca dupa aia POATE au aplicat pentru vize, e altceva, dar nici asa nu cred, ca din cate stiu pe granita nu sunt birouri de imigrare, trebuie sa ajungi intr-un oras.
      Apoi, multi (chiar majoritatea) imigrantilor nu provin din tari dictatoriale. Asa ca daca vor sa emigreze, de ce nu au aplicat la ambasade, consulate pentru vize, si abia apoi sa plece dupa ce sunt aprobati? Altii de ce pot face asa? Vezi atatia romani, care au aplicat, inclusiv la loteria vizelor, si au plecat in SUA, Canada DUPA ce li s-a aprobat, nu inainte, fortand granita.
      Apoi fetita a murit nu datorita americanilor, care au incercat sa o ajute inclusiv transportand-o de urgenta cu elicopterul (apropo, stiti cat costa asta? - si era clar ca nu puteau recupera banii de la parinti!), ci datorita parintilor care nu au avut grija de ea atatea zile. Nu s-au gandit la asta, ca o supun la riscuri si chinuri?
      • +9 (29 voturi)    
        Politica inumana (Vineri, 14 decembrie 2018, 16:37)

        daril [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        Sa separi familiile e o nebunie specifica regimurilor totalitare. Trump a demonizat caravana mintind ticalos ca e plina de traficanti de droguri, criminali si teroristi. A prapadit 200 de milioane de dolari cu desfasurarea trupelor la granita, o gaselnita propagandistica cu care a incercat sa prosteasca publicul inainte de alegeri.

        Toti cei care se afla in caravana au dreptul sa ceara azil politic in SUA. Au fost primiti cu gaze la granita.

        https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/11/26/21/sei41532771.jpg
        • -9 (21 voturi)    
          Hai sa plangem cu activistii (Vineri, 14 decembrie 2018, 17:14)

          Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui daril

          Separa familiile si esti regim totalitar (doar daca nu esti Obama, lui i se iarta toate). Baga copiii la inchisoare cu parintii si e mai rau. Singura solutie acceptabila pentru stanga e aplicarea selectiva a legii dupa dictatelel lor.
        • -6 (18 voturi)    
          Tu ai citit ce am spus?? (Vineri, 14 decembrie 2018, 18:45)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui daril

          Si eu am spus ca nu sunt de acord cu separarea familiilor. Dar nu ma intereseaza ce continea caravana, NU AVEAU DREPTUL sa intre in SUA, nu aveau vize. Iar viza se solicita INAINTE de a ajunge acolo, la ambasade, consulate. Dreptul de a cere viza nu implica si obligatia de a ti se da!
          Vezi ce am spus mai sus, atatia sunt care s-au dus in State au procedat corect, inclusiv romani. Pe astia cine i-a impiedicat? Din cate stiu, Guatemala (si nu numai) nu e dictatura, se puteau deci duce oricand la ambasada sau consulat sa ceara viza in mod legal.
        • -5 (23 voturi)    
          Fals (Vineri, 14 decembrie 2018, 19:31)

          Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui daril

          Dacă cineva comite o crimă pedepsită cu închisoarea e separat dr copiii săi. Că doar n-o să-i fie băgați copiii la zdup. Trecerea ilegală a frontierei e delict penal.

          In ce-i privește pe solicitanții de azil ei trebuiau să solicite azil in Mexic. Foarte puțini au făcut-o. De ce
        • 0 (4 voturi)    
          Care ar fi solutia? (Sâmbătă, 15 decembrie 2018, 15:12)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui daril

          Imagineaza-ti urmatorul scenariu: Ai o ferma micuta - 20ha - cu livada, animale, legume etc. Iti merge binisor. Se apropie toamna si perioada culesului. Viata e frumoasa..
          Intr-o zi o familie de "nomazi" intra la tine pe proprietate si isi pune corturile/carutele/rulotele etc. Ce faci? Legal, tu singur nu poti sa le faci nimic. Trebuie sa sesizezi politia, "nomazii" au copii, deci trebuie sa vina jandarmii cu protectia copilului, familia nu are acte si in localitatea de care apartii nu exista spatii libere pentru cazuri sociale, deci o sa dureze luni de zile pana se rezolva. Intre timp ei iti golesc ferma.

          Asta este realitatea despre imigrantii nedoriti. Si nu exista solutii simple, pentru ca scopul migratiei lor este sa beneficieze de nivelul de trai al tarii gazda. Dar acel nivel de trai a fost obtinut de altii. La ferma ta ai muncit tu, de-aia ai ce culege. Esti dispus sa-ti imparti rodul muncii cu altii, neinvitati, nedoriti? Este dispusa o tara intreaga sa-si imparta avutia nationala cu milioane de imigranti ilegali?
  • -7 (27 voturi)    
    Despre reactia populatiei din Tijuana nimic? (Vineri, 14 decembrie 2018, 16:26)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Localnicii sunt satui pana peste cap de migranti, care le folosesc strazile pe post de toaleta. O scoala din Tijuana e inchisa de trei saptamani din cauza unei tabere cu sute de migranti care a aparut in vecinatate.
    Politia mexicana aresteaza zilnic migranti pentru scandaluri si mai recent pentru patrundere prin efractie in locuintele din Tijuana.

    https://www.washingtonexaminer.com/news/tijuana-official-says-280-caravan-migrants-arrested

    https://nypost.com/2018/12/03/the-migrant-caravan-is-ruining-tijuanas-tourist-industry/

    https://www.youtube.com/watch?v=FLb8WKNTRn8
  • -6 (22 voturi)    
    Ati auzit de Child Endangerment?? (Vineri, 14 decembrie 2018, 17:43)

    Alex735 [utilizator]

    Parintii trebuie arestati si condamnati, pentru punerea in pericol a copiilor!
    Restul pute a propaganda leftista, copiii erau foarte in siguranta si in Mexic.
    Imigratia din motive economice NU este un drept fundamental al omului.

    Bthw legea border separation e de pe vremea lui Obama, nu mai dezinformati.
  • +2 (18 voturi)    
    cel mai fascist presedinte american (Vineri, 14 decembrie 2018, 22:06)

    bestol [utilizator]

    ii baga in custi, separa copii de parinti, instiga la ura impotriva lor. O calamitate pentru americani.
    • -1 (1 vot)    
      I D 1 0 T!! (Luni, 17 decembrie 2018, 15:45)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bestol

      Tie daca ti-ar veni in casa, fortand intrarea, niste straini, ce ai face? I-ai primi si gazdui cu drag, nu?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version