Moscova ar fi propus echipei lui Trump o "sinergie politică" la sfârșitul anului 2015 / Omul de legătură a fost Michael Cohen

de S.A.     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 2:17 Actualitate | Internaţional


Robert Mueller, la Bucuresti
Foto: Agerpres
Un oficial rus ar fi propus în noiembrie 2015 echipei de campanie a lui Donald Trump o "sinergie politică", potrivit unui nou document depus vineri de procurorul special Robert Muller, care investighează o posibilă înțelegere între Moscova și Trump, relatează AFP. Fostul avocat al lui Trump, Michael Cohen, s-a aflat în contact cu acest rus care ar fi fost ”o persoană de încredere” în Federația Rusă.

Într-un memoriu de șapte pagini, procurorul special subliniază faptul că fostul avocat personal al lui Donald Trump, Michael Cohen, a declarat în noiembrie 2015, înainte ca Donald Trump să fie investit în calitate de candidat al partidului republican, s-a aflat în contact cu un rus care pretindea a fi "o persoană de încredere" a guvernului, oferind echipei de campanie "o sinergie politică" și "o sinergie la nivel guvernamental".

Rusul ar fi propus în mod repetat o întâlnire între Trump și Putin, potrivit lui Muller, și-a spus lui Cohen că o întâlnire ”ar putea avea un impact fenomenal, nu doar politic, dar în zona de business, de asemenea”, pentru că ”nu există o garanție mai mare într-un proiect decânt consimțământul lui Putin”.

Aceste noi revelații apar în timp ce președintele Donald Trump continuă să discrediteze ancheta lui Robert Mueller, despre care spune că a durat prea mult și nu va dezvălui "nici o coluziune".

















850 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    Americanilor le lipseste Tudorel (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 9:06)

    banel [utilizator]

    Sa vorbeasca Trump cu Daddy, poate il da cu imprumut.
  • +3 (7 voturi)    
    Sinergia politică... (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 10:55)

    Spiky [utilizator]

    Termenul îmi aduce aminte de meandrele concretului în care s-a pierdut tov. Iliescu, sau sinergia politică a Pactului Hitler-Stalin(incorect denumit în istorie ca Ribbentrop-Molotov,deoarece ambii erau conștienți că sinergia se va termina repede și își vor sări la beregăți).
    • -1 (5 voturi)    
      E gresita ideea (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 12:27)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

      de inselaciune a lui Hitler la fel cu a lui Stalin in Pactul Ribbentrop-Molotov. Hitler nu era un om cinstit, dar la nivelul lui
      August 1939 cand a fost semnat Pactul lui Hitler nici prin gand nu-i trecea ca sunt sanse serioase ca in timpul vietii lui sa poata invada Rusia.
      Hitler in August 1939 habar n-avea ca cele vreo 2500 de tancuri ale Germaniei din August 1939 vor reusii sa invinga in 1940 in Campania din Franta.
      Adevaratul profitori din Pactul Ribbentrop-Molotov au fost Stalin si Molotov. Ei vroiau sa arunce in lupta cele vreo 20.000 de tancurii din august 1939 asupra Germaniei la momentul potrivit. Iar prin desfintarea Poloniei cele vreo 20.000 de tancuri sovietice se puteau lipii de Granita cu Germania pe toata latimea ei.
      Raportul de tancuri in toamna 1939 ar fi fost de vreo 20.000 / 2500 adica vreo 9 la1 in favoarea URSS.
      Adica victorie sigura si zdrobitoare pentu URSS.
      Ce ii deranja pe Stalin si Molotov atunci era ca Armata Burgheza Franceza era intreaga. Iar prin Pactul Ribbentrop-Molotov Hitler ar fi ocupat Polonia si ar fi ajuns in razboi cu Franta, si Hitler ar fi fost silit apoi sa atace cu tancurile Franta in 1940 pentru a ridica blocada Maritima asupra Germaniei.
      Deci, prin Pactul Ribbentrop-Molotov, URSS urmarea in principal de fapt, ca dupa o prabusire sau uzura intensa in lupta a Armatei Franceze in fata lui Hitler, sa poata ataca si anexa la URSS toata Europa Ocidentala.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu este chiar așa, deși în mare aveți dreptate (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 18:19)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        M-a interesat problema și am stat de vorbă cu un rus. Și eu și alții l-am întrebat dacă Stalin avea intenția să-l atace pe Hitler, deci situația ar fi fost care îl atacă primul pe celălalt. Deși în mare situația stătea cum ați spus - adică Stalin se aștepta la un război de uzură, îndelung precum Primul Război Mondial, în care cele două tabere -Occidentul și Hitler - să se sângereze și slăbească, victoria rapidă a Germaniei l-a lăsat mască și fără opțiuni. Nu avea intenția să-l atace pe Hitler - cred că își punea problema în termeni geostrategici: SUA, principala putere economică a Vestului, era neatinsă și putea să facă ceea ce a făcut în final - să încline balanța de partea taberei opuse lui Hitler; așadar se aștepta ca războiul de uzură să continue de data asta între Hitler și SUA. Numeroase relatări prezintă șocul imens al lui Stalin la aflarea veștii că a fost atacat de Hitler. Până și Sorge, spionul lui plasat la vârful conducerii japoneze, îl avertizase cu câteva luni înainte, dar tot nu a vrut să creadă. A petrecut două-trei zile singur, ca să-și revină din surpriză...
        • +1 (1 vot)    
          Cand URSS a construit (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 22:39)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

          20.000 de tancuri pana in August 1939, (fata de numarul ridicol de mic al celorlalte state impreuna) arata ca aveau pe departe cea mai dezvoltata scoala a razboaielor de miscare cu tancuri din lume.
          (Erata: URSS avea atunci doar de vreo 8 ori mai multe tancuri dacat Hitler si nu de 9 ori).
          Cand cineva construieste 20.000 de tancuri pana in vara lui 1939 este clar ca nu intelege ca razboiele vor fi lungi ca in primul razboi mondial (mai multi ani) ci intelege sigur ca vor fi razboaie scurte (6 luni) si intense cu implicarea masiva a tancurilor.
          Conducerea URSS nu cred ca socotea necesar sa astepte mai mult de 2 ani din momentul Impartirii Poloniei pana cand momentul va fi suficient de pregatit pentu invazia Europei Occidentale.
          In fata conducerii URSS existau in toamna lui 1939 cel mai probabil 2 variante de baza (stiute doar de sovietici intre ei):
          1 . Fie Hitler bate zdravan Franta in 1940, si apoi in vara 1941 URSS bate si ocupa tot ce a mai ramas din Europa Occidentala (inclusiv Spania ,,comunista"), minus Anglia .
          2 . Fie Hitler ,,isi rupe gatul" in Belgia contra Frantei in 1940, iar apoi in 1941 URSS s-ar fi multumit doar cu ocuparea celui de-al 3 lea Reich si incorporarea in URSS. (renuntand la Franta, Belgia si Olanda) . Francezii si englezii puteau face o ,,Pace" cu URSS-ul in toamna lui 1941 prin care ,,scapau de cel de-al 3 lea Reich", chiar daca ar fi devenit Franta vecina cu URSS-ul.

          Ghinionul Frantei este ca dupa infrangerea din vara lui 1940 conducerea URSS (in secret) a hotarat foarte probabil prima varianta.
          Sa zicem ca ar fi existat si a treia varianta (mai lacoma), in care indiferent de victoria Frantei contra lui Hitler, URSS ar fi putut ocupa oricum Europa Occidentala, (zdrobind si Franta).
          Dar sa zicem ca liderii URSS nu era asa de lacomi. (tancuri erau destule pentru a zdrobii si ,,Franta victorioasa", nu lipsa tancurilor era problema pentru URSS)
        • +1 (1 vot)    
          Daca URSS-ul avea (Duminică, 9 decembrie 2018, 11:20)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

          20.000 de tancuri pana in August 1939, (fata de numarul ridicol de mic al celorlalte state impreuna) arata ca aveau pe departe cea mai dezvoltata scoala a razboaielor de miscare cu tancuri din lume.
          (Erata: URSS avea atunci doar de vreo 8 ori mai multe tancuri dacat Hitler si nu de 9 ori).
          Cand cineva construieste 20.000 de tancuri pana in vara lui 1939 este clar ca nu intelege ca razboiele vor fi lungi ca in primul razboi mondial (mai multi ani), ci intelege sigur ca vor fi razboaie scurte (vreo 6 luni) si intense cu implicarea masiva a tancurilor.
          Conducerea URSS nu cred ca socotea necesar sa astepte mai mult de 2 ani din momentul Impartirii Poloniei pana cand momentul va fi suficient de oportun pentu invazia Europei Occidentale.
          In fata conducerii URSS existau in toamna lui 1939 cel mai probabil 2 variante de baza (stiute doar de sovietici intre ei):
          1. Fie Hitler bate zdravan Franta in 1940, si apoi in vara 1941 URSS bate si ocupa tot ce a mai ramas din Europa Occidentala (inclusiv Spania ,,comunista"), minus Anglia .
          2 . Fie Hitler ,,isi rupe gatul" in Belgia contra Frantei in 1940, iar apoi prin toamna 1940 sau 1941 URSS s-ar fi multumit doar cu ocuparea celui de-al 3 lea Reich si incorporarea in URSS. (renuntand la Franta, Belgia si Olanda). Francezii si englezii puteau face apoi o Pace in 1941 cu URSS-ul prin care ,,scapau de cel de-al 3 lea Reich", chiar daca ar fi devenit Franta vecina cu URSS-ul.

          Ghinionul Frantei este ca dupa infrangerea din vara lui 1940 conducerea URSS (in secret) a hotarat foarte probabil prima varianta.
          Sa zicem ca ar fi existat si a treia varianta (mai lacoma), in care indiferent de victoria Frantei contra lui Hitler, URSS ar fi putut ocupa oricum Europa Occidentala, (zdrobind si Franta).
          Dar sa zicem ca liderii URSS nu era asa de lacomi. (tancuri erau destule pentru a zdrobii si ,,Franta victorioasa". Nu lipsa tancurilor era problema pentru URSS)
          • 0 (0 voturi)    
            Statistic aveți dreptate, dar în realitate.... (Duminică, 9 decembrie 2018, 19:12)

            Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

            E adevărat, dar numărul mare de tancuri era necesar pentru apărare - URSS avea o lungime enormă a granițelor și era expusă în zona europeană și asiatică - Japonia a atacat-o, și Hitler la fel. URSS stătea foarte prost la capitolul logistică (dacă nu erau camioanele americane, Stalin nu ar fi fost capabil să respingă ofensiva germană pe frontul de est; căile ferate sunt limitate ca mijloc de transport).
            Așa că raportul era mult diferit de cel prezentat de dvs: Din circa 5200 tancuri germane, 3350 au participat la invazia URSS; raportul era de 4:1 tancuri în favoarea URSS, dar T-34 și KV1 și 2, cel mai moderne tancuri la acel moment, constituiau doar 7,2% din totalul tancurilor rusești pe frontul estic. Dar deși aceste 1861 tancuri erau superioare tehnic celor 1404 tancuri medii Panzer III și IV, în 1941 sovieticii avea mari carențe în comunicații (doar conducătorul de pluton avea stație radio, comunicarea se făcea cu STEGULEȚE! între tancuri, pentru că nu aveau mijloace de comunicare, tancurile plutonului nu atacau ținte diferite, ci se concentrau toate asupra aceleiași ținte). Militarii aveau mari carențe de pregătire și lipsă de experiență, datorită Marii Epurări din 1937.
            • +1 (1 vot)    
              Am citit ce ai scris (Luni, 10 decembrie 2018, 20:15)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

              dar nu vreau sa o mai lungesc pentru ca nu cadem de acord la cifre de baza.

              Erau vreo 3800 de tancuri ale Reichului in total, pe toate fronturile etc.. In nici un caz peste 5000 cu zici tu la 22 iunie 1941.

              Eu am zis de vreo 20.000 tancuri sovietice, nu in 22 iunie 1941 ci in toamna 1939.

              In 22 iunie 1941 sovieticii aveau vreo 24.000 de tancuri (Stalin se lauda prin August 1941 cu vreo 28.000 de mii la o conversatie cu un alt politician strain, dar sa ,,nu-l credem" ca erau tocmai atatea)

              Iar al III lea Reich avea numai vreo 2500 in august 1939 asa cum am mai scris mai sus:
              Surse: ,, In Poland....... the Wehrmacht had some 2,400 tanks organized into six armoured (panzer) divisions "

              Deci raportul la tancuri in toamna 1939, dupa impartirea Poloniei, ramane de 8 la 1 asa cum am mai scris mai sus.
              Doar existenta ,,Armatei Burghezo-Mosieresti Franceze" a impiedicat conducerea sovietica sa atace imediat si sa anexeze cel de al-III-lea Reich in noiembrie 1939.
              Stalin si Molotov au asteptat smechereste ca Hitler sa termine cu francezii intai.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version