Ţările UE care nu acceptă migranţi ar putea fi obligate să achite contribuţii

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 7 decembrie 2018, 0:24 Actualitate | Internaţional


Migranti prinsi in Marea Neagra
Foto: Politia de Frontiera
Ţările membre ale Uniunii Europene care vor refuza acceptarea imigranţilor extracomunitari ar putea fi obligate să achite contribuţii de solidaritate, confirm unui proiect elaborat de Franţa şi Germania, afirmă surse citate de agenţia Reuters.

Mediafax relatează că, potrivit unui proiect de document care a circulat la o reuniune a miniştrilor de Interne din UE şi obţinut de agenţia Reuters, planul prevede în continuare obligativitatea ţărilor europene de a accepta solicitanţi de azil, dar pot fi făcute excepţii pentru ţările care contribuie cu "măsuri alternative de solidaritate".

Surse diplomatice au explicat că terminologia se referă la contribuţii la bugetul UE sau la proiecte pentru dezvoltare în ţări africane. Planul vizează depăşirea disensiunilor între naţiuni UE precum Germania, care acceptă imigranţi, şi ţări estice precum Ungaria, reticente să ofere azil.

Documentul prevede instituirea unui mecanism la nivelul Uniunii Europene pentru a se evita o situaţie în care toate ţările ar putea opta pentru achitarea de contribuţii financiare.

Antonio Tajani, preşedintele Parlamentului European, declara recent că alocarea de fonduri pentru dezvoltarea ţărilor din Africa, astfel încât să nu mai existe afluxuri masive de imigranţi, ar fi un compromis acceptabil pentru statele central şi est-europene care nu acceptă imigranţi extracomunitari.

În octombrie, preşedintele Franţei, Emmanuel Macron, a somat ţările central şi est-europene să respecte normele statului de drept şi sistemul de distribuire a imigranţilor extracomunitari, reiterând că Uniunea Europeană "nu este supermarket". Emmanuel Macron ar vrea un sistem de condiţionare a finanţării UE de respectarea standardelor fiscale şi în domeniul muncii. Liderul de la Paris a cerut "vizibilitate şi claritate" privind politicile asociate bugetului european. "Cred că ar fi un lucru normal să fie sistate fondurile dacă sunt încălcate valorile comune. Dacă fondurile europene sunt utilizate pentru îndepărtarea de principiile statului de drept, atunci este vorba de încălcarea condiţiilor iniţiale pentru admiterea în Uniunea Europeană", a explicat Macron. Amintind că fondurile europene sunt destinate şi convergenţei economice, Macron a subliniat: "Voi respinge un buget european folosit pentru finanţarea divergenţelor, în materie fiscală, în domeniul valorilor comune şi pe piaţa muncii". Liderii ţărilor central şi est-europene se opun condiţionării accesării fondurilor de coeziune de primirea extracomunitarilor şi de respectarea principiilor statului de drept.

În aprilie 2017, Consiliul Uniunii Europene a propus oferirea unor subvenţii de câte 60.000 de euro pentru fiecare imigrant statelor UE care primesc extracomunitari peste cotele stabilite de Comisia Europeană, iar ţările care nu primesc ar urma să achite sumele.

Consiliul Uniunii Europene a stabilit, în septembrie 2015, să distribuie pe bază de cote 160.000 de refugiaţi extracomunitari ajunşi în spaţiul UE. România, Cehia, Slovacia şi Ungaria au votat, în Consiliul UE pentru Justiţie şi Afaceri Interne, împotriva sistemului de relocare a imigranţilor conform unor cote obligatorii, dar schema a fost aprobată. După atentatele comise la Paris în noiembrie 2015, Polonia a semnalat că nu va mai primi refugiaţi.


Citeste mai multe despre   
















1602 vizualizari

  • -3 (47 voturi)    
    Uite asa (Vineri, 7 decembrie 2018, 0:27)

    adrian88000 [utilizator]

    se face tandari U.E. !
    • -9 (31 voturi)    
      Trebuie apreciat efortul (Vineri, 7 decembrie 2018, 0:54)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Nici macar nu incearca sa nu il faca praf.
    • +5 (31 voturi)    
      NU (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:09)

      aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      UE se face tandari pe modelul Brexit, cu manipulare, propaganda si influenta rusa. SUA nu a colapsat sub impactul migratiei, a devenit mai puternica datorita diversitatii culturale.
      • -7 (15 voturi)    
        Esti un bot rus. (Vineri, 7 decembrie 2018, 11:01)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        Ca Rusia nu are influenta in UE cat ii dai tu.
        • +8 (12 voturi)    
          o vorba inteleapta spune (Vineri, 7 decembrie 2018, 13:02)

          arap [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Cea mai mare viclenie a Diavolului e să te facă să crezi că el nu există
        • +3 (7 voturi)    
          Si generalii armatei SUA sunt boti rusi ?! (Vineri, 7 decembrie 2018, 15:48)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Russia Is a Threat To NATO's World Order In the West, Top U.S. Army General Says
          https://www.newsweek.com/russia-threat-world-order-west-us-nato-594783
          • -2 (6 voturi)    
            Ce lagatura (Vineri, 7 decembrie 2018, 23:27)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            are asta cu subiectul nostru ? Subiectul este acesta: daca se forteaza nota cu primirea obligatorie a migrantilor sau taxa pentru refuz, se face tandari UE ! Vino la subiect !
            • +1 (5 voturi)    
              Nu se forteaza (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 7:19)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              La subiect.
      • -4 (6 voturi)    
        Prin manipulare (Vineri, 7 decembrie 2018, 13:41)

        BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        UE se face tandari prin manipulare si propaganda ... gen incepe al treilea razboi mondial si britanii vor muri de foame daca Marea Britanie iese din UE?
      • -1 (5 voturi)    
        pentru aramos (Vineri, 7 decembrie 2018, 23:24)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        Mai usor cu acesta comparatie: SUA si migratia. SUA era un teritoriu virgin si a fost formata de migranti din multe tari.Acum 400-300-200-100 de ani.Dar acum , dupa constituire , nu migrantii o fac mai puternica ! Dimpotriva, sunt stopati la granita pentruca o slabesc ,nu o intaresc !
        • +1 (5 voturi)    
          Virgin nu era (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 7:21)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Mai erau si niste indieni pe acolo. Americanii sunt imigranti, America e puternica, logica ta scartaie.
          • -1 (3 voturi)    
            Asta cu indienii (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 20:39)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            nu merge. Asa era mentalitatea atunci: cei cu un grda de civilizatie inferior nu erau luati in calcul. Nu zic daca a fost corect sau nu, dar asa a fost atunci. Bosimanii . hotentotii, aborigenii, "piele rosii", aztecii , incasii, nu erau socotiti stapanii pamanturilor , pe care de fapt erau stapani. Nu putem da ceasul istoriei cu 600 de ani inapoi si sa o refacem dupa mentalitatea nostra de azi. Asta a fost !
            • 0 (4 voturi)    
              Asa zicea si Hitler (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 23:30)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              ...
              • 0 (2 voturi)    
                Nu ! (Duminică, 9 decembrie 2018, 22:23)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                Hitler nume untermenschen pe slavi. Iar pe evrei ii considera raul absolut. Deci nu avea treaba cu aztecii sau bosimanii. Cu evreii si slavii !
          • -1 (3 voturi)    
            Poate scartaie, (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 20:46)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            poate nu. .America s-a constituit ca un melting pot , care dupa amestec a devenit America. Indiferent ce etnie erai , limba oficiala era engleza, si oamenii se considerau cetateni americani, nu englezi, germani, italieni ,irlandezi, etc.
            America ESTE America acum. Cei ce vin di afara sunt imigranti, acum.A fost ce a fost. Nu mai e. O mare greseala sa judecam istoria actuala dupa cum era acum 100-200-600 de ani !
            • 0 (4 voturi)    
              Acum e altfel (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 23:32)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Daca esti imigrant nu poti fi american. Ok...
              • 0 (2 voturi)    
                Ba da ! (Duminică, 9 decembrie 2018, 22:20)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                Daca esti imigrant si te integrezi, nu ai probleme cu politia, cu fiscul,faci ceva bun pentru tine si pentru tara care te-a primit, dupa mai multi ani poti deveni cetatean american.Este o ceremonie speciala care se incheie cu juramantiul imigrantului.Apoi primeste actul de cetatenie.
  • -6 (40 voturi)    
    Nu confundati (Vineri, 7 decembrie 2018, 0:44)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu confundati UE, institutie de birocrati cu vechime de 30 de ani si europa , o cultura de 5000 de ani.
  • +3 (27 voturi)    
    Să clarificăm (Vineri, 7 decembrie 2018, 0:47)

    Appollodor [utilizator]

    Ce înțelegem prin paragraful "În aprilie 2017, Consiliul Uniunii Europene a propus oferirea unor subvenţii de câte 60.000 de euro pentru fiecare imigrant statelor UE care primesc extracomunitari peste cotele stabilite de Comisia Europeană, iar ţările care nu primesc ar urma să achite sumele." ?

    Că o țară precum România va trebui să plătească surplusul de migranți pe care Franța sau Germania și-l asumă? Mai exact, ei stabilesc cotele, apoi tot ei se recompensează financiar pentru depășirea lor, preferabil din banii altora?

    Sigur, este firesc să înțelegem că apartenența la Uniunea Europeană presupune respectarea unor reguli, însă sincer nu pot înțelege obsesia unor politicieni europeni pentru migrația necontrolată.

    Sigur, putem să creem un sistem coerent la nivel european care să caute să maximizeze beneficiile economice pe care imigratia le poate aduce, căutând totodată evite problema migrației excesive sau a unor persoane inadaptabile în cultura europeană. Desigur, asta nu va fi deloc facil, însă de ce se preferă haosul actual al migrației necontrolate pare imposibil de înțeles.
    • +2 (18 voturi)    
      Europa nu are destui copii (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:46)

      Gicutzu [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Cea mai mare problema in UE este natalitatea. Politicieni au nevoie de oameni care sa plateasca impozite si sa finanteze programele sociale. Asta se seprapune cu ideile moderne in care toti oamenii sunt egali, iar decizia luata pare fireasca.
      Problema este ca migrantii astia nu sunt prea dornici sa aiba un loc de munca stabil, pana la urma ajung benficiari are programelor sociale.
      • +5 (25 voturi)    
        Aiurea (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:21)

        rivaldi [utilizator] i-a raspuns lui Gicutzu

        migrantii tocmai de asta vin in Europa, ca sa munceasca si sa castige un ban. Acuzatia asta e la fel si in America, ba mexicanii sunt lenesi, ba fura job-urile americanilor.
      • -2 (18 voturi)    
        Daca ar dori politicienii forta de munca (Vineri, 7 decembrie 2018, 11:00)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gicutzu

        Ar sustine macar un pic natalitatea locala. Dar in Europa este exact invers, fiind mai multe programe de sustinere a natalitatii pentru tari extracomunitare prin donatii si voluntariat. Sau noi muncim si alti vin sa ne mosteneasca. E simpatica situatia.
        • +3 (9 voturi)    
          Natalitatea tine de nivelul de trai (Vineri, 7 decembrie 2018, 14:16)

          ankido [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Toate tarile dezvoltate au natalitate scazuta, cele sarace au rata mare a natalitatii. E un mecanism natural de asigurare a supravietuirii in conditii vitrege. In cadrul comunitatilor de imigranti natalitatea scade dupa 1-2 generatii datorita cresterii nivelului de trai.
    • +14 (26 voturi)    
      2 chestii (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:07)

      aramos [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      Nimeni nu doreste migratie necontrolata, ea se intampla si trebuie cautate solutii care deseori implica mari eforturi politice si banesti, Solutiile propuse de partidele populiste sunt simpliste si nerealiste.

      Ideea incompatibiliatatii culturale e o marota, a fost invocata de-a lungul istoriei fata de multe grupuri pentru a justifica atitudinile intolerante.
      • -6 (20 voturi)    
        Sunt solutii (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:20)

        Gicutzu [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        Este de ajuns sa impui legile, sa protejezi granitele.

        Legat de integrare, ce faci daca a doua generatie este mai putin integrata decat prima. In Franta in fiecare noapte de an nou 400-500 de masini sunt incendiate. In Marea Britanie grupurile de violatori etc.

        "Up to three quarters of Germany’s refugees will still be unemployed in five years’ time, according to a government minister..."
        • +8 (14 voturi)    
          Ungaria de ce n-a protejat granitele ? (Vineri, 7 decembrie 2018, 11:22)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui Gicutzu

          Dupa ce a colonizat Africa si nu i-a pasat de integrarea magrebienilor, e de mirare ca se confrunta cu probleme ?

          Grupurile de violatori din UK sunt precum instalatorii polonezi ?

          Germania are un plan de integrare care functioneaza spre deosebire de cel francez, pe acolo nu auzi de masini incendiate, desi au si ei multi imigranti.

          Cum ziceam solutii simpliste. Cum ajuta protejarea granitelor Franta ? Acolo problemele sunt in interior.
          • -1 (7 voturi)    
            pentru aramos. (Vineri, 7 decembrie 2018, 23:35)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            Ungaria a colonizat Africa ? Nota 3 la istorie ! Stai jos !
            • +1 (5 voturi)    
              Era vorba de Franta (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 7:22)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Somn usor.
      • -1 (9 voturi)    
        Observ (Vineri, 7 decembrie 2018, 14:32)

        Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        Că fie aveți o agendă de la care, din varii motive, nu puteți să deraiați, fie nu ați citit ce am scris cu suficientă atenție.

        Nu am aprobat nicăieri soluțiile partidelor așa numit "populiste". Sunt de acord cu dumneavoastră, este simplist să crezi că poți pune intrarea în țară sub lacăt și rezolva astfel totul. Simultan, sunt curios, nu vi se pare la fel de simplist să nu faci absolut nimic, permițând oricui să intre, ignorând total orice risc privind securitatea?

        Cât despre incompatibilitatea culturală, aș fi perfect fericit dacă aceasta ar fi o iluzie, după cum o numiți, din păcate însă aceasta este cât se poate de reală, vă invit să vă documentați cu privire la ea și să încercați să o înțelegeți. Primul pas în rezolvarea unei probleme este acela de a căuta să o înțelegem, apoi să o soluționăm constructiv.

        Aveți dreptate, atitudinile "intolerante" pe care le menționați sunt într-adevăr răspunsul greșit față de diferențele culturale, iar eu nu pretind a avea soluția finală pentru rezolvarea acestei provocări, însă vă pot garanta un lucru, anume că numai prefăcându-ne că problema nu există, ea nu va dispărea niciodată de la sine.
        • +3 (7 voturi)    
          Nu am nici o agenda (Vineri, 7 decembrie 2018, 15:57)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

          Nimeni nu sustine fluxul necontrolat de persoane, ba chiar din contra, exista un acord cu Turcia, exista sprijin pentru tarile africane ca sa-i primeasca inapoi, se discuta un plan comun european.

          Despre toti s-a zis la un moment dat ca sunt incompatibili, despre romani, bulgari, sarbi, ba ca suntem ortodocsi, ba ca polonezii sunt catolici, ba ca suntem salbatici si necivilizati.
          • +1 (3 voturi)    
            Nici nu vă acuz că aveți (Vineri, 7 decembrie 2018, 17:24)

            Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            Probabil vă încadrați în a doua situația și nu ați acordat atenție celor spuse.

            Despre decizia cancelarului german din 2015 de a permite unui număr nelimitat de migranți să pătrundă în Europa cred că putem afirma nepărtinitor că echivalează cu acceptarea unui flux necontrolat de persoane, cel puțin în acel moment, cu unele implicații ulterioare cel puțin neplăcute.

            Cât despre planul european comun, desigur, acesta este necesar și îl așteptăm cu toții. Tocmai despre acesta am și comentat, anume nu cred că forma acestuia descrisă în articol, aceea în care noi am putea plăti pentru migranții asumați de alte țări este una corectă.

            Aveți tot dreptul să nu fiți de acord cu mine, însă în acest caz vă invit să apărați ideea din articol, căci despre aceea discutăm. Nu m-am opus nici migrației ca element general, nici cooperării europene, m-am opus însă unui model pe care îl consider defectuous. Dacă îl considerați acceptabil, indicați de ce, eu vă acord atenție, însă vă rog să nu veniți cu generalități sau vagi acuze de populism, căci acestea nu își au rostul.
            • +2 (4 voturi)    
              Sa nu rescriem istoria (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 7:32)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

              Merkel nu a permis unui numar nelimitat de migranti sa patrunda in Europa. Aceasta afirmatie apartine de mit si nu de realitate. A fost repetata de atatea ori ca a devenit adevar in mintea unora.

              Merkel a primit migrantii pe care Ungaria nu i-a putut opri la granita. A constatat ca Orban a esuat in aplicarea legii si era complet depasit de situatie. Culmea e ca el e cel mai vocal acum, transformand tema in instrument de manipulare politica.

              E greu sa ajunga Europa la o solutie rationala atat timp cat unele partide reactioneaza isteric, aceleasi sustinute puternic de Rusia.
              • +1 (1 vot)    
                De acord (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 13:41)

                Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                Există un risc profund de a rescrie istoria, mai ales când urmărim niște linii fixe în jurul cărora dorim să o așezăm.

                În 2015 Merkel a instutuit o politică de tip "open-border", suspendând acordul de la Dublin, conform căruia solicitanții de azil politic trebuiau să se înregistreze la granița primei țări europene în care ajungeau. Prin urmare, dificultățile erau întâmpinate de alte state, cu precădere Grecia și Italia. Sigur că asta nu scuză episoadele de naționalism exaltat ale lui Orban, dar aici pur și simplu nu era vorba numai despre el.

                Suspendând acordul respectiv și permițând migranților să ajungă în Germania fără a fi documentați, a permis, în esență, intrarea unui număr nelimitat de migranți.

                Sigur că există limitări fizice sau logistice față de câți migranți puteau veni, însă ele nu provin din politica germană de atunci.

                De asemena, merită spus, era firesc și uman să primim în Europa victimele războiului sirian. Problema apare odată cu infiltrarea printre aceștia a unor elemente radicale, sau, mai nou, odată cu încheierea respectivului război, a unor migranți care nici măcar nu veneau din Siria, așadar nu se puteau încadra ca refugiați, ci drept migranți economici.

                Într-adevăr, nu vom găsii soluții reacționând isteric față de migranți, dar nici considerând actuala conducere UE drept infailibilă.

                A nu fi de acord cu Merkel sau Macron în unele privințe nu înseamnă, sau nu ar trebui să însemne, a fi împotriva Uniunii Europene. Nu înseamnă nici măcar a fi total contra Merkel sau Macron, înseamnă pur și simplu a avea un dezacord punctual. De ce traduceți totul drept o încercare de populism sau "rescriere" a istoriei?
                • +1 (5 voturi)    
                  Merkel n-a sustinut open borders (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 15:17)

                  aramos [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

                  Who's at Fault for the Refugee Crisis?
                  https://www.youtube.com/watch?v=a0g0BDEid8M
                  • 0 (4 voturi)    
                    Constat (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 17:49)

                    Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                    Că nu lucrați pe bază de opinii, ci pe bază de convingeri. Ați citat un canal relativ obscur de youtube care pare a fi profund înclinat către stânga și care pretinde un lucru.

                    Vă citez înapoi două mari publicații reputabile, ce nu pot în niciun caz să fie considerate de "dreapta", care pretind contrariul.

                    Politico:
                    https://www.politico.eu/article/angela-merkel-defends-open-border-migration-refugee-policy-germany/

                    The Guardian:
                    https://www.theguardian.com/world/2016/jul/28/merkel-rejects-calls-to-change-germanys-refugee-policy-after-attacks
                    • 0 (2 voturi)    
                      Opinii=convingeri (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 23:34)

                      aramos [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

                      Cuvantul pe care il cauti este fapte. Le gasesti in videoclip, documentate.
      • 0 (4 voturi)    
        Solutii ? (Vineri, 7 decembrie 2018, 23:33)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        Nu solutii ci o singura solutie: apararea granitei spatiului Shengen.Nimeni nu trece granita ilegal !
        Cine vrea sa emigreze in UE sa merga la ambasada unei tari europene din tara lui de origine si sa cera viza de emigrant. Simplu si clar !
        • 0 (2 voturi)    
          Corect (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 7:24)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Si le dam viza ? Si cu cei deja aici ce facem ?
          • +2 (2 voturi)    
            Viza ? (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 21:02)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

            Decide ambasada daca se da sau nu ,in functie de motivele solicitarii. Cu cei de aici. Depinde de cand sun si cat s-au integrat. Ca exemplu: daca este unul care sta de 5 ani, nu are loc de munca , traieste din ajutoare si nici limba tarii care l-a primit nu a invatat-o, zboara inapoi. Se pot face criterii pentru cine ramane si cine pleca. Nu sunt judecati in masa.
            • 0 (2 voturi)    
              Depinde cine judeca (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 23:35)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              LePen, Orban zic altceva.
              • +1 (1 vot)    
                Nu judeca nimeni ! (Duminică, 9 decembrie 2018, 22:16)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

                Se fac criterii clare si poate fi pus un computer " sa judece".
  • -6 (40 voturi)    
    mda (Vineri, 7 decembrie 2018, 1:03)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    cazanele alea de la bruxelles mai bine ar baga in uniune toata africa de nord, africa centrala plus afganistan si siria si ne-ar scuti de ideile lor crete!
  • -9 (35 voturi)    
    Buuun (Vineri, 7 decembrie 2018, 8:48)

    salvatore [utilizator]

    Deci, daca refuzam sa ne corcim va trebui sa platim "compensatii" sau cum or zice ioropenii astia la dreptul de smecher. Cei puternici din Europa ii pun pe ai mici sa plateasca un fel de taxa de protectie. Si se mai mira cineva ca incep oamenii sa discute de iesirea din UE, o structura cu adevarat mafiota si imbacsita de coruptie?
  • +12 (24 voturi)    
    Perfect (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:14)

    xan [utilizator]

    Cu banii necesari traiului unui migrant in Europa traiesc bine zece africani in tara lor.
    Asa ca daca banii merg in fonduri pentru Africa, atunci sa platim compensatii. Toti cei care mai au un dram de compasiune si luciditate ar trebui sa vada ca asta e solutia.
  • +9 (31 voturi)    
    Corect (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:23)

    debrid [utilizator]

    Fiecare trebuie sa contribuie cu ceva.
    • -2 (18 voturi)    
      Haha (Vineri, 7 decembrie 2018, 11:34)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui debrid

      Daca nu ai beneficii de ce sa contribui? Daca primim si noi niste comenzi de arme din africa, vreo mina de ceva metale sau diamante, vreun camp petrolifer etc ca baietii destepti din Vest atunci merita sa contribuim si noi! Pana atunci, NU, avem destui saraci la noi acasa, nu e nevoie sa cheltuim cu toata neghina mapamondului!
      • +4 (14 voturi)    
        faza e (Vineri, 7 decembrie 2018, 13:56)

        KayT [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        ca ai destule beneficii de pe urma ue. Cand vine vorba sa aiba si responsabilitati, atunci brusc isi amintesc toti ca lor de fapt nu le place in ue.
      • +2 (12 voturi)    
        stai asa (Vineri, 7 decembrie 2018, 14:03)

        kent8 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        ori suntem saraci ori vin strainii sa ne fure bogatiile. Vezi ca americanii tot emiganti au fost si ei si uite unde au ajuns.
  • -12 (34 voturi)    
    UE e moarta de vreo 10 ani (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:32)

    xolv [utilizator]

    ce a ramas e Imperiul Franco-German care crede ca propsperitatea inseamna gaze rusesti, vanzari de arme si colonizarea Europei cu sclavi ieftini.
  • -13 (33 voturi)    
    babacron (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:37)

    Point [utilizator]

    loveste din nou.un sclav al puterii bancare si al globalistilor,care are tara in deringolada,cu 20% popularitate,umilit de trump si papusat de merkeloglu,pune conditii...
    trebuie sa fii cel putin idiot ca sa mai impui asemenea conditionari,cand saraca ue e pe patul de moarte.
    jur ca nu migrantii sau muzlimii sunt de vina,pt eventuala dizolvare,ci insusi conducerea ue,care continua sa-si dea cu tesla-n locul unde erau ouale.
  • +3 (23 voturi)    
    tarul de la rasarit si portocaliul de peste ocean (Vineri, 7 decembrie 2018, 9:53)

    qwerasdf [utilizator]

    isi freaca amandoi palmele. Dupa ce au starnit rahatii prin orientul mijlocul, nordul africii si pe unde naiba au mai fost ei... Bine ca avem niste fătălăi prin consiliile europene.

    Daca vor sa ajute sa-i blocheze sa stea la ei acasa si sa-i ajute sa reconstruiasca acolo. Nu sa ne vina aici cu balariile lor de sharia, violenta catre femei si alte prostii. Ii avem pe habotnicii astia de la CpF, Bor, PSD. E suficient!
    • +5 (17 voturi)    
      SUA e mare pentru ca apara niste principii (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:49)

      larex [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      cum ar fi fost sa lase Europa pe mana nazistilor sau sa fi permis URSS sa-si faca de cap? In Siria Assad isi bombarda populatia cu avioane de lupta, cum dracu sa permiti asa ceva? Sau cum sa lasi sa se dezvolte retele de teroristi prin Afganistan? Unele actiuni sunt necesare si efectele deseori sunt inevitabile, precum migratia.

      Dar de aici pana la blamarea SUA e cale lunga, dar cu Rusia ai dreptate, ei s-au bagat in Siria sa sprijine un dictator criminal.

      Chiar si asa sa echivalezi migranti cu niste indivizi avizi de violenta e cam mult, e doar un cliseu propagandistic.
      • -5 (15 voturi)    
        Poate ar fi fost mai bine! (Vineri, 7 decembrie 2018, 12:29)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui larex

        Ai văzut tu, cu ochii tăi, că Assad îți bombarda populsația!? Încearcă să gândești, nu să iei de bun ce zic alții interesați în mod direct!
        • +1 (3 voturi)    
          Gandeste (Vineri, 7 decembrie 2018, 18:05)

          larex [utilizator] i-a raspuns lui prec

          saracii de ei sirienii s-au bombardat singuri?
      • -3 (13 voturi)    
        cred ca ai uitat cand SUA cand a lasat jumatate (Vineri, 7 decembrie 2018, 12:44)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui larex

        de Europa, prada Rusiei... SUA nu face nimic altceva decat sa-si urmareasca propriile interese.

        si n-a zis nimeni ca imixtiunea culturala nu e buna sau ca nu exista si oameni extraordinari printre ei, insa se faca triaje! Avem suficienti oameni si copii amarati in tara asta, de ce sa nu ne ocupam de ei mai intai?

        asa ziceau si nemtoaicele / olandezele alea... "refugees welcome" - pana au fost violate...
        • 0 (6 voturi)    
          ? (Vineri, 7 decembrie 2018, 13:45)

          BlaBla1234 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Cred ca ai uitat ca din cauza Germaniei de fapt jumatate din Europa a ajuns pe mainile rusilor ...
          • +4 (4 voturi)    
            Nu e nici un neamt in poza asta (Vineri, 7 decembrie 2018, 17:55)

            Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui BlaBla1234

            Eu vad asa: un american, un britanic si un rus. Deci, din cauza cui a ajuns jumatate de Europa pe mana rusilor?

            https://en.wikipedia.org/wiki/File:Yalta_Conference_(Churchill,_Roosevelt,_Stalin)_(B%26W).jpg
        • +3 (5 voturi)    
          SUA a scapat Europa de nazism (Vineri, 7 decembrie 2018, 18:09)

          larex [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          a reconstruit Europa prin planul Marshall, macar astea conteaza nu? Nu exista padure fara uscaciuni, romanii inclusiv au fost supusi la tot felul de sicanari din cauza catorva compatrioti. Nu e cazul sa ne ambalam.
  • -7 (25 voturi)    
    e deja o conditie nescrisa ptr noul Schengen... (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:07)

    demaGOGU [utilizator]

    ...primeste migranti sau platesti ptr fiecare migrant pe care un alt stat membru il gazduieste/hraneste/educa/ingrijeste medical/etc in locul tau.

    no easy tricks.
  • +6 (30 voturi)    
    La placinte inainte, la razboi inapoi (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:25)

    rivaldi [utilizator]

    nu poti sa beneficiezi de bani europeni (cel mai adesea bani ai Germaniei, Frantei) si sa strambi din nas apoi cand vine vorba de asumarea unor obligatii, mai ales ca aia care comenteaza sunt smecherii di est care fura bani europeni si se c..a pe justitie.
    • +1 (9 voturi)    
      Dar nu acesta este argumentul (Vineri, 7 decembrie 2018, 15:47)

      Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui rivaldi

      Nu sugerează nimeni că nu ar trebui respectate regulile la nivel european. Însă cum ajung unele reguli să fie puse în practică, cu acordul cui?

      Și despre ce anume "obligație vorbiți"? De când acceptarea migrației necontrolate, eventual chiar acordarea de subsidii pentru aceasta a devenit o obligație sau un principiu european, din cele pe care ne angajăm să le respectăm? Cine decide care sunt principiile europene?

      Doar pentru că o idee aparține președintelui Franței sau cancelarului Germaniei nu înseamnă că este neapărat și corectă, această calitate se dobândește separat.
  • +12 (16 voturi)    
    Nu-mi fac absolut nicio grijă (Vineri, 7 decembrie 2018, 10:51)

    2087 [utilizator]

    România e oribilă, nu vrea nimeni să vină aici.
  • -2 (16 voturi)    
    Solidaritate / Obligate (Vineri, 7 decembrie 2018, 13:00)

    Mohammed [utilizator]

    Cuvintele acestea n-au ce cauta amandoua, in acelasi timp, in aceasi propozitie.

    Daca o fac, atunci se numeste propaganda = modificarea limbajului intr-un mod subversiv si fals pentru a inainta o anumita agenda.
    • -2 (4 voturi)    
      uluitor! (Vineri, 7 decembrie 2018, 23:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Mohammed

      sa iei atatea minusuri pentru o chestie de bun simt si pro-natiune inseamna ca aici abunda idiotii utili si mercenarii sorosisti!
      • -1 (3 voturi)    
        Corect ! (Sâmbătă, 8 decembrie 2018, 21:04)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Gand la gand cu tristete !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version