VIDEO Rușii prezintă înregistrări cu trei marinari ucraineni capturați / Kievul spune că au fost torturați

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 27 noiembrie 2018, 9:41 Actualitate | Internaţional


Ucrainean capturat de rusi
Foto: Ruptly TV
Autorităţile ruse au făcut publice mai multe înregistrări video în care apar trei marinari ucraineni de pe navele sechestrate de Rusia în Marea Neagră, doi dintre ei afirmând că navele au ignorat somaţiile navelor ruseşti şi au încercat să intre în Strâmtoarea Kerci, relatează cotidianul Kyiv Post, citat de Mediafax.

Fiecare dintre cei trei marinari - Andrei Dratch, Serhiy Tsybizov, Vladimir Lessovoi - reprezintă una dintre cele trei nave ucrainene. Aceştia sunt înregistraţi separat, fiecare într-un loc diferit.

Mărturiile lor contrazic informaţiile transmise de guvernul ucrainean. Doi dintre ei spun că navele lor au încercat să intre în strâmtoarea Kerci ignorând ordinele navelor rusești de a se opri.

Comandamentul militar al Ucrainei a transmis că marinarii ar fi mărturisit în urma presiunii sau a torturii, iar mărturiile lor trebuie văzute "cu înțelegerea" acestor factori.



În fragmentele din interogatoriile realizate de FSB la Kerci, căpitanul ucrainean Vladimir Lessovoi a afirmat, de exemplu, că deplasările vasului la bordul căruia se afla au fost o "provocare", scrie AFP, citat de Agerpres.

"Am ignorat cu bună ştiinţă cererile radio (ale pazei de coastă ruse). La bord, aveam arme de infanterie şi muniţie. Sunt conştient că aceste acţiuni au avut un caracter de provocare", a explicat căpitanul Lesovoi.

Andrei Dratch, ofiţer pe vedeta "Nikopol", a declarat şi el că vasul său a pătruns în apele teritoriale ale Rusiei şi că ucrainenii au fost avertizaţi "de mai multe ori" de paza de coastă că trebuie să se întoarcă în apele internaţionale.

Aceste fragmente sunt conforme cu versiunea incidentului apărată de Kremlin, care a afirmat că paza de coastă rusă a acţionat "în strictă conformitate" cu "dreptul internaţional" şi că "intruziunea vaselor" ucrainene "în apele teritoriale" ruse a provocat riposta Moscovei.

















6789 vizualizari

  • +28 (40 voturi)    
    ca in anii '50 (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:13)

    arap [utilizator]

    "banditii au marturisit"
    • -22 (38 voturi)    
      Daaaaa, se vede ca "au fost torturati", hihihi (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:50)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui arap

      Daaaaa, se vede ca "au fost torturati"

      In tara pixelului albastru, in video-ul ala "ukrainenii sunt(au fost) "torturati" Nu au niciun semn, nu reiese in niciun fel chestia asta", dar nu-i roman din statul paralel care sa zica altfel decat serviciile secrete ukrainene. Ce sa mai zici!

      Pe Contributors e un "analist independent" care combate cu manie proletara actiunile rusilor si apoi zice "avem filme cu magariile rusilor" (cum filmele n-au fost facute de romani, banuiesc ca acel "avem" se refera la "noi, ukrainenii"). "independent", desigur.

      Totusi, nika-nika despre faptul ca Porosenko pierdea alegerile daca ar fi fost tinute corect si despre legea martiala care baga pumnul in gura opozantilor ca sa-i creasca sansele lui ChocolateBoy?

      Acum, sunt curios cate ore dureaza moderarea acestei postari, sau chiar daca este permisa. Hai, confirmati inca o data ca statul paralel e pe fata antiromanesc, serviciile secrete ukrainene fiind in topul celor ce l-au penetrat.
      • +19 (27 voturi)    
        hahahaah (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:24)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        "Statu paralel"
        ba sunteti atat de previzibili...
        astia care iubiti psd... iubiti si rusia... GARANTAT!!!
        si urlati ca "sa se respecte democratia" cand ati fost votati, dar iubiti dictatorii... si cand sunteti in opozitie brusc uitati vaza cu respectatul votului....
        ba ipocrit infect...

        tu ori esti de-a dreptul prost si habar nu ai cum se manipuleaza in razboi... ori faci pe prostu intentionat ca sa o sugi stapanului tau dracnea... o sugi pe ban evident... asta te cam face prostituata... ma rog... prostituat :D
        • 0 (0 voturi)    
          Rusia, stat medieval, asiatic, terorist... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 18:42)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Disparitia ace stui stat va face lumea mai buna. Vine si vremea asta. Imperiul turc nu mai e, Imperiul austriac(cu slugile lui, ungurii) a disparut si el, se pregateste Rusia.
      • -8 (14 voturi)    
        "Avem".. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:28)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ..se refera la "lumea are acces", ca in "avem articole care analizeaza". Dar e greu pentru unii care nu au nici bun simt si nici constiinta.

        "Totusi, nika-nika despre faptul ca Porosenko pierdea alegerile daca ar fi fost tinute corect si despre legea martiala care baga pumnul in gura opozantilor ca sa-i creasca sansele lui ChocolateBoy?" Totusi, nika-nika despre "filmele pe care le avem"? Ca vad ca singurul tau comentariu la acel articol cu filmuletul, a fost pe langa subiect.

        Si da, uite, comentez eu despre faptul ca Porosenko pierdea alegerile si iti spun cum s-a intamplat: stiind ca o sa piarda alegerie, Perosenko a trimis niste vasulete in "apele teritoriale ale Rusiei", astfel provocand armata rusa si .. de aici "avem" filmul evenimetelor pe care "noi toti", "independentii" il stim deja.

        Totusi, in afara de faptul ca Perosenko pierdea alegerile, mai ai ceva de comentat la obiect despre articolul de pe Contributors? Are dreptate, nu are? De ce ar avea dreptate, de ce nu ar avea dreptate?

        Sau pentru tine singurele comentarii inteligente sunt "Klaus e un dobitoc", "Klaus este un prost"?... "Avem" placerea de a citit mereu astfel de comentarii pline de substanta (gretoasa) si "obiectivitate" din partea ta.
        • 0 (6 voturi)    
          Totusi, fa un efort (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:36)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Stiu, pesedoii tin cu rusii si klingonienii si ce mai citesti matale de pe hartiutele alea de la SRI-UKR.

          Dar FAPT e teritoriile romanesti pierdute sunt la UKRAINA, nu la Rusia....si asta de cand s-a infiintat UKR.

          Stiu ca esti obisnuit cu repetatul, dar fa un efort si repeta si chestia asta:

          ""Dragi conducatori,

          Voi continua sa injur Rusia, asa cum imi cereti, dar teritoriile romanesti sunt la Ukraina, despre care, in afara de pupaceli corecte politic, NU SUFLATI O VORBULITA.

          Astept de la voi o declaratie ferma, oficiala, care sa condamne aceasta situatie si pasi concreti pentru a readuce teritoriile romanesti la Romania.

          ACUM, cand Ukraina e slaba; daca se intareste, o sa faceti ca mai toti politicienii romani in decursul istoriei: va ascundeti capul intre buci si latrati de acolo "corect politic". ""

          Ia sa vedem, poti?
          • +3 (5 voturi)    
            Si, asta ii face pe rusi nevinovati? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:10)

            Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Ca Romania a fost deposedata in favoarea Ucrainei, e corect si nu-i motiv de mandrie; dar asta se datoreaza tot prietenilor tai rusi, fiindca doar ei au impartit teritorii pe aici de parca totul ar fi fost al lor.
            Teritoriile alea despre care vorbesti nu au fost alipite la Ucraina ca stat independent ci la Imperiul Rus (fie ca era Imperiul tarist fie cu denumirea de URSS dar exact pe aceleasi granite).
            Si asta face in continuare Rusia: isi incalca toate angajamentele pe care si le-a luat, ca nu stie decat de forta, nu de onoare.
            • 0 (4 voturi)    
              Deci nu poti. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:30)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

              Deci nu poti sa ceri Ukrainei sa restituie teritoriile Romaniei.
              Vezi, exact ce spuneam; restu-s vorbe...hihihi, patriotule!
              • -1 (1 vot)    
                Dai si tu Transilvania Ungariei??? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 18:18)

                Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Hai sa te vad.
              • 0 (0 voturi)    
                Deci nu este asta subiectul, patriotule (Marţi, 27 noiembrie 2018, 19:57)

                Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Cu steluta rosie.
                Ai vrea sa sarim acum cu armata pe ucrainieni ca tot sunt si rusii calare pe ei si putem sa-i razbim?
                Am mai intrat in lupta alaturi de rusi si ne-am ales doar cu pierderi.
                Cu astia e mai bine sa nu fii prieten, macar poti sa vorbesti alta limba
                • 0 (2 voturi)    
                  Nu. Macar sa spui (Marţi, 27 noiembrie 2018, 21:38)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

                  Nu. Macar sa spui, sa ceri.

                  Si, da, acum, cand UKR sunt slabi. Unde, in istorie, ai invatat tu ca se ia ceva de la cineva puternic?

                  Dar este ca ti-e si frica sa zici ceva negativ despre ukraineni? Ca despre asta vorbim, nu sa cotropim UKR. Iti periclitezi micutul coltisor de pizza pentru care combati pe aici, asa-i?
                • -1 (1 vot)    
                  Nu realizezi .. (Miercuri, 28 noiembrie 2018, 2:06)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

                  .."scoala"? Se arunca in discutie ceva care nu are legatura cu subiectul si se deviaza discutia de la parerile pro/contra despre situatia creata de rusi.

                  Uita-te si numara cate comentarii s-au consumat pe langa subiect, care e ca si mort cand intra asta in "discutii" cu minciunile lui.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Recunosc, m-a luat valul - este destul de clar (Miercuri, 28 noiembrie 2018, 8:24)

                    Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    Dar nu e numai atata, totusi.
                    Rusia intretine in mod deliberat o atmosfera de conflict intre toate popoarele pe care le "pastoreste" pentru ca astfel le poate domina. Oricand va putea declansa un conflict intr-o zona in care focul mocneste. (asta incearca sa zgandare trolul nostru) De aia Transnistria a fost transferata de la Ucraina la Moldova, ca sa-i faca sa se certe, de-aia tinuturile romanesti au fost dispersate si o parte au fost alipite Ucrainei, iar cealalta parte s-a instituit republica sovietica separata. Asta, ca sa nu mai pomenim despre ce incurcaturi sunt prin Armenia, Georgia si toata zona din jur. In realitate, niciuna din republicile sovietice nu a fost fondata pe un teritoriu national sau, daca a fost s-au creat repede si niste enclave, ca samanta de scandal, plus colonizari cu rusi din federatie.
                    Din pacate si Ucraina este o Rusie la scara mai mica, mai primitiva. Aceeasi mentalitate de stapanitor. Nici ucrainienii nu recunosc dreptul nationalitatilor, sau apartenenta la alte culturi - unul dintre motivele, de altfel, pentru care si-au luat-o pe coaja atat de usor de la niste grupuri paramilitare si nu au putut revendica niciun tratat sau vreo conventie care sa-i apere in mod solid - doar declaratii, in timp ce Rusia le rade in nas tuturor.
            • 0 (0 voturi)    
              Erata: (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:38)

              Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

              Mai bine zis "e adevarat si nu-i motiv de mandrie"; corect nu a fost, evident!
              Ca sa nu va apucati sa-mi cautati nod in papura.
          • 0 (0 voturi)    
            De ce trebuie sa fac acest efort .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:48)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            ...la acest articol si la aceasta situatie?

            Uite, ca sa-ti fac pe plac: eu fac efortul si o sa repet "chestia asta", daca si tu faci un efort si spui tare si frumos: " dracnea si ai lui sunt niste borfasi si eu votez cu ei pentru ca imi place hotia!"

            In rest, nimic la subiect si obiect, in ceea ce priveste situatia din articol?
            • +1 (3 voturi)    
              Nici macar unul.... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 16:33)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Nici macar unul....din aprigii rusofobi NU zice o vorbulita impotriva Ukrainei.

              Ce conteaza ca in exercitiul de fata le-am cerut sa aleaga intre interesul Ukr si interesul Romaniei?
              Ei o tin ca Stan cu fluierul: "Rusia, PSD"...ca doar n-or zice ceva rau de Ukraina, in favoarea Romaniei.

              Hehehe, astia-s "patriotii" de piata.

              Hai mai, chiar niciunul care sa condamne Ukr ca tine teritorii romanesti?
              Nici macar unul care sa condamne clasa politica TOATA, inclusiv USR, inclusiv Klaus si Ciolos ca nu face nimic pentru retrocedarea de catre UKR a teritoriilor romanesti?

              Hai, mai patriotilor, hai !
              • +1 (1 vot)    
                Eu ti-am spus .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 17:23)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                . ma ofer oricand, daca si tu condamni hotia borfasilor pe care-i tot votezi. Da' tu o dai cu batman. Si cu ghilimele la citate care nu exista.

                Si de ce ar zice rusofobii ceva de Ucraina, ca doar nu sunt ucrainofobi?
                • +1 (1 vot)    
                  Mai baiete, (Marţi, 27 noiembrie 2018, 21:54)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                  Mai baiete,

                  Daca e s-o faci, sa condamni UKR ca detine teritorii romanesti si clasa politica romaneasca ca nu le cere inapoi, o faci din patriotism, nu pentru mine.

                  Eu l-am injurat si il injur si acum pe Dragnea - dar si pe Klaus si ceilalti - pentru ca:
                  - nu vor nici macar sa studieze o posibila alternativa pentru Ro la Reichul German denumit UE, chiar in conditiile in care Romania devine din ce in ce mai evident colonie si romanii "cetateni de mana a doua" (Europa cu doua viteze)
                  - nu initiaza niciun demers de recuperare a teritoriilor romanesti din UKR (mai mult decat atat, SE PLOCONESC LA UKR mai ceva ca la UE)
                  - nu pun mai presus de "statul de drept" DEMOCRATIA, CONSTITUTIA si DREPTURILE SI LIBERTATILE CETATENILOR. (Aici, Dragnea mai face cate ceva comparativ cu ceilalti, dar prea putin).
                  - ...si mai sunt

                  Dar este ca nimic, niciodata, nu te va face sa ici ceva rau de UKR, Doamne fereste sa pomenesti ca teritoriile romanesti sunt acolo, la ukraineni, nu la rusi? Este, mai "patriotule"?
                  • 0 (2 voturi)    
                    Din patriotism .. (Miercuri, 28 noiembrie 2018, 1:38)

                    Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    . nu votezi cu borfasii, care ne tot fura de 50 de ani, mai baiete. Asta inseamna patriotism.

                    Si nu, nu l-ai injurat nciodata pe dracnea al tau. Da-mi link-ul la un articol in care ai scris un comentariu dezaprobator vis a vis
              • 0 (0 voturi)    
                Mai, tu vrei sa spui (Marţi, 27 noiembrie 2018, 20:09)

                Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Ca Rusia apara acum teritoriile romanesti ocupate de Ucraina?.
                Tu esti prost sau vrei sa ne prostesti pe noi?
                Ce are una cu alta? Tinuturile romanesti aflate in posesia Ucrainei sunt date tot de rusi, asa cum este Transnistria data Moldovei de la Ucraina si acum e subiect de disputa.
                Asta face Rusia ta. Intretine zazania ca sa stapaneasca peste toti fara sa verse sange rusesc.
  • +23 (35 voturi)    
    marturie in libertate (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:14)

    cugetatorul [utilizator]

    Eu as zice sa-i elibereze intai rusii pe acesti marinari
    ucraineni si pe urma sa li se ia interviu, asa seamana
    mai degraba cu acele filmari facute cu victimelor teroristilor aflate in captivitate.
    • +9 (13 voturi)    
      exact (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:28)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      si este chiar usor sa ii faci sa spuna ce vrei ... cred ca le.au zis rusii : ma o sa muriti de batranete intr.o inchisoare din siberia daca nu declarati ce va spunem noi ... altfel nu prea are logica ce spun marinarii astia ... sa spuna cine le.a dat ordin ... care era logica operatiunii ... sunt multe intrebari aici ...
    • +2 (8 voturi)    
      exact asta e (Marţi, 27 noiembrie 2018, 12:08)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      Rusia cauta sa ii elibereze pe ucrainieni.
      Informatiile sunt false de ambele parti, dar cea mai proasta chestie de aici este situatia interna a Ucrainei.
    • +2 (4 voturi)    
      In istoria CEKA,NKVD,KGB,FSB (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:26)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      din 1917 și pana astăzi cei incăpuți pe mana acestor torționari congenitali te fac să declari orice
      vor,chiar și că l-ai impușcat pe Kennedy.Nu contează pentru ei că te-ai născut in 1980.
      • +1 (1 vot)    
        Si inainte de 1917 erau la fel. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:40)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        Alte litere, dar la fel.
  • -24 (40 voturi)    
    nu se pune (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:17)

    tahomir [utilizator]

    ca informatia vine de la rusi.
    Deci a fost obtinuta sub tortura.
    Asa cam ca la ziarista aia careia i-au turnat acid sulfuric in cap si careia moartea i-a fost fatala in cele din urma.
    Ah, scuze ziarista aia era in Ucraina. Nici asta nu se pune si nici MSMul nu are nimic de comentat.
    Nici de atacul cu arme chimice facut zilele trecute teroristii din Idlib nu se discuta deloc, ca chiar nu au cum sa dea vina pe Assad.
    Asta inseamna democratie si presa independenta!
    • +16 (24 voturi)    
      Ca-ti place sa bati campii .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:49)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      ...si sa trolezi degeaba pe-aici.

      " Marea de Azov e mare interioară, împărțită între Rusia și Ucraina. Sunt două acorduri bilaterale, primul în 1993, privește pescuitul. Al doilea, semnat peste 10 ani, vorbește despre cooperarea în folosirea în comun a Mării de Azov și Strâmtorii Kerci. Documentele nu operează cu concepte de tipul ape teritoriale, zone economice exclusive. Ocuparea Crimeei a schimbat situația. Mai multe nave militare ucrainene din Crimeea au fugit atunci în Marea de Azov și au pus bazele flotei ucrainene de aici. La rândul ei, Rusia și-a creat o flotilă în Marea de Azov și a întărit flota Mării Negre, trupele de grăniceri. Al doilea moment important, după anexarea Crimeei, a fost construcția podului peste strâmtoarea Kerci.
      Practic, prima etapă a blocării Mării de Azov s-a consumat odată cu inaugurara podului, vasele de mare tonaj nu mai au acces în această mare interioară. Deci, Mai 2017, s-a consumat prima etapă a blocării strâmtorii Kerci. Ce a făcut Rusia echivalează cu o încălare a Convenției ONU asupra dreptului mării. În afară de Ucraina, nu-mi amintesc să fi auzit pe altcineva protestând atunci.
      Ce a urmat? Grănicerii ruși au început să oprească abuziv navele, fără nici un fel de explicații, le întârziau de la 2 la 12 zile, sub pretextul unor inspecții. Ceea ce s-a tradus în pierderi economice. Kievul tot protestează, dar state din UE și NATO ar vrea îmbunătățirea relațiilor cu Rusia, și în general un business as usual cu Putin.
      Rusia a încălcat acordurile pe care le semnase cu Ucraina privind navigația în Marea de Azov. A încălcat și acte internaționale privind dreptul mării. Aici lucrurile sunt foarte clare. Ucraina nu trebuia să transmită nici un fel de date, să aștepte nici un fel de aprobări, Azov e o mare interioară exploată în comun de cele două state riverane.
      Așadar Ucraina nu avea de ce să ceară voie Rusiei să intre în propria mare interioară."
      • -12 (26 voturi)    
        Ce frumos si independent citezi din serviciile Ukr (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:08)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Ce frumos si independent citezi din serviciile Ukrainene! Ai pus ghilimele, nu te poate banui nimeni de plagiat.

        =======================
        • +8 (16 voturi)    
          Pai .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:35)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          spre deosebire de tine care scrii la comanda serviciilor Ruse (serviciile alea pentru cei cu probleme la capsor), eu trebuie sa pun ghilimele, caci mie nu mi se dicteaza, asa cums e intampla in cazul tau.

          Ca de obicei, nu ai nimic inteligent de comentat si ca sa para totusi (esti platit la numarul de cuvinte?..) ca ai un comentariu, pui in titlu si in comentariu acelasi numar de cuvinte si aceleasi cuvinte. Sa-ti iasa si tie cometariul ceva mai mare.
      • -9 (21 voturi)    
        copy paste din Gosu, analistule! (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:12)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        cat de penibil trebuie sa fii ca sa preiei cuvant cu cuvant ce a scris altul?
        sau poate esti chiar nataraul ala.
        • +7 (13 voturi)    
          Sunt foarte penibil .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:31)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          ...de aceea am facut copy-paste si am pus si ghilimele.

          Pe langa faptul ca sunt penibil, nataru si cum vrei tu, ceva de comentat despre articolul respectiv ai?
          • -3 (19 voturi)    
            da, e o prostie cap coada (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:40)

            tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            As comenta acolo, nu aici. Dar nu e nici o sansa sa te lase cu vreun comentariu pe contributors daca nu esti 100% de acord cu autorul, indiferent de tema sau autor. Democratie si libertatea cuvantului se numeste asta.
            • +1 (13 voturi)    
              Da' comenteaza pisi .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:52)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

              ..aici, daca nu poti acolo. Nu te opreste nimeni. Ca vad ca tot bati campii, dar nimic concret. Stiu, sunt natarau, sunt penibil.. da;' tu esti destept si oprimat. Deci se compenseaza.
              • -3 (7 voturi)    
                Mai nene, tu ai pus cea mai tare gluma a anului (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:44)

                newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                Mai nene, tu ai pus cea mai tare gluma a anului:

                "Aici, pe HN, nu te cenzureaza nimeni" Hahahaha

                Mai nene, daca as avea un leu pentru fiecare postare blocata sau intarziata cu zilele de HN din considerente de corectitudine politica, de delict de opinie, etc, mi-as cumpara mai multe case decat cele 6 cumparate de bugetarul cinstit, Klaus.

                Asta-i scoala de cenzura, manipulare si propaganda....iar matale: "Aici, pe HN, nu te cenzureaza nimeni".

                Esti cel mai glumet, de departe, dar probabil ca nu-ti dai seama.
                • +1 (3 voturi)    
                  Deci .. (Marţi, 27 noiembrie 2018, 15:50)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                  ..tu inventezi citate scrise de mine si le mai si pui in ghilimele. Si mai si razi de prostia ta.

                  Si, in alta ordine de idei, ce sa faci tu cu leii acolo in tara aia super in care traiesti tu, cu conturi in dolari?
    • +11 (17 voturi)    
      ba RUSOFILULE.... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      hmmmm capsurile au fost o intemplare... dar chiar au iesit tine... (desi daca as fi facut-o intentionat incepea cu "r" mic)

      o declaratie luata sub periune e NULA!!! in orice tribunal corect de pe lumea asta!
      asta au facut rusii

      dovedesc ca sunt vinovat?! nu....
      dar NU dovedesc nevinovatia...
      daca ma intrebi pe mine ma fac sa cred ca-s vinovati... pt ca daca nu incalcau legi, nu trebuiau sa recurga la asa ceva!

      also... ai vb cu bunicii tai?! stii ce faceau rusii in WW2 cand le eram ALIATI?!
      • +3 (13 voturi)    
        Incorect! (Marţi, 27 noiembrie 2018, 12:11)

        complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Tu ii spui lui tahomir (sau mazeta, sau newlook, sau echidistantul, etc) "rusofilule!"

        Nu cred ca exista asa ceva, un om normal la cap nu are cum sa iubeasca pe mujici.

        Toti acesti trolli kaghebisti sunt PLATITI ca sa scrie mizeriile lor, nu o fac din dragoste pentru ciolaveci!
        • +1 (5 voturi)    
          corect... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:02)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

          da tot rusofili sunt... chiar daca o fac pentru bani...
          sa ma rog nu-s rusofili sunt doar curvi ;)
  • +10 (20 voturi)    
    Ucrainienii, clar vinovati (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:27)

    bestol [utilizator]

    Auzi tupeu la ei sa-si puna piepturile in fata gloantelor rusesti.
    • 0 (0 voturi)    
      in principal obligati (Marţi, 27 noiembrie 2018, 17:23)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui bestol

      Daca cumva iti amintesti de faptul ca a fost o mobilizare, la care au fost trimisi mai mult fortati cei care au origini romanesti sau alte nationalitati. Carnita de tun pentru politica ucrainiana.
      Nu pot sa le iau apararea neconditionat. Politicienii lor sunt mai rai decat ai nostri. Tu ai lupta astazi pentru Romania, sub conducerea lui Tariceanu si Dragnea?
  • +6 (20 voturi)    
    da (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:28)

    ion-ion-ion [utilizator]

    Si primul si ultimul citesc de pe bilete ce au de spus deci e clar cat de adevarate sunt "marturiile".

    Rusii nu se dezmint, nu poti avea incredere in ei iar Europa ar face bine sa priveasca cu ingrijorare aceste incidente.
    • +8 (12 voturi)    
      Yap (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:00)

      rpd [utilizator] i-a raspuns lui ion-ion-ion

      Da. Se vede clar ca citesc. Nu prea pot fi considerate marturii ceea ce ne servesc rusii.
  • +12 (22 voturi)    
    Asta e ca-n bancul cu generalii rusi : noua (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:31)

    ilex2013 [utilizator]

    generali rusi s-au intoxicat cu ciuperci si au murit, al zecelea a fost impuscat. Ziaristii intreaba : de ce a fost impuscat???n-a vrut sa manance ciuperci. Asa si bietii ucrainieni daca nu spuneau ca i-au provocat pe rusi ar fi trebuit sa manance ciuperci....
  • +8 (14 voturi)    
    Presiune (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:33)

    Ravali [utilizator]

    Sub presiunea rusilor capitanii astia pot declara ca i-a trimis Dragnea sau amiralul Horty.
  • -9 (21 voturi)    
    Care soldati torturati ? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:36)

    galeo [utilizator]

    Soldatii astia arata prea relaxati, degajati dupa atata tortura
    • +10 (14 voturi)    
      mda (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:32)

      maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      sa sti ca tortura nu este numai cea fizica ... daca iti zic rusii ca vei muri de batranete intr.o inchisoare din siberia este tot un soi de tortura dar psihica ...
      • -4 (16 voturi)    
        Da ma (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:40)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

        Stim placa, rusii mereu sunt aia rai si americanii usnt mereu aia buni ce spun mereu adevarul.
        Manipulare de 2 lei la care nu mai pune nimeni botul.
        Lumea e atenta la nunate, analizeaza, iar versiunea ucrainienilor pute rau de tot.
      • -2 (6 voturi)    
        ei na! (Marţi, 27 noiembrie 2018, 12:14)

        complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

        Nicio grija, intr-o inchisoare din Siberia nu risti sa maori de batrante, te cureti muult mai repede, nu este ca la noi, une conditiile din inchisori sunt de nivel european, penalii o duc mult mai bine decat homless-ii!
        • +2 (2 voturi)    
          Batranetea vine mult mai repede, acolo (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:33)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

          deci, tot de batranete.
          Ca doar nu te impusca, nu-i asa?
  • +8 (16 voturi)    
    Ce frumos (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:54)

    Omniprezent [utilizator]

    stie sa citeasca ultimul marinar de pe prompter sau de pe hartie ce are acolo jos. Ca la scoala cand spune poezia.
  • +9 (9 voturi)    
    O probă video, ceva? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:54)

    capitan [utilizator]

    În epoca în care camerele video sunt atît de accesibile inclusiv la bordul autoturismelor private, în care telefoanele mobile captează orice lucru interesant din anturajul fiecăruia dintre noi, ni s-ar părea cu totul normal ca aceste mărturii să fie însoţite de o filmare a evenimentelor petrecute.
  • +5 (11 voturi)    
    Ai ziceca-s niste betivi (Marţi, 27 noiembrie 2018, 10:57)

    Kosmos [utilizator]

    pusi sa spuna minciuni
  • +11 (17 voturi)    
    un lucru sa fie clar... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:16)

    liviu_ [utilizator]

    nu dau 2 parale pe ce zic ucrainienii DAR nici pe ce zic rusii....
    tind sa cred (uitandu-ma la istorie) ca ucrainienii au mai multa dreptate decat rusii ....

    DAR sa iei niste prizonieri... sa-i interoghezi separat... probabil paziti de armata (Cu arme de foc), sa ii pui sa declare ceva si sa te astepti ca oameni nelobotomizati sa te creada.... e prea mult!

    vine unu acum imi pune un pistol la tampla si ma pune sa zic ceva ce nu as zice EVER in mod normal... o zic?! pai normal ca da. viata mea depinde de asta... la propriu!
    • -8 (20 voturi)    
      Asa e (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:25)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Trebuie sa credeam doar ce spune CNN si presa deontoloaga.
      Doar astia sunt detinatorii adevarului absolut
      • +4 (12 voturi)    
        cum? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:50)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        nu ai aflat?
        Russia Today este singura sursă cinstită, corectă și sigură, de informații.
        Aaaa. Mereu uit. În Siberia, spre Polul Nord, nu prea vă funcționează releele.
      • +2 (2 voturi)    
        nu.... (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:04)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        trebuie sa iei informati isi sa gandesti cu capsoru tau!

        nu e atat de complicat si daca-l folosesti in marea majoritatea a cazului iti dai seama cam pe unde e adevarul... sau macar iti dai seama ca o stire pare manipulare!
    • 0 (0 voturi)    
      . (Marţi, 27 noiembrie 2018, 17:43)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      este comportament specific teroristilor sau gherilelor paramilitare. nici macar nu mai incearca sa pastreze anumite aparente.

      ce mi-e mie ciuda este ca ucrainienii le-au eliberat lor "separatistii" capturati in timpul conflictului. dar asa este cand esti in conflict deschis cu rusnacii.
  • +12 (12 voturi)    
    mai lipseau (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:31)

    mmmircea [utilizator]

    uniforma portocalie si iataganul la gat. Stai ca astia nu-s statul islamic...sunt nivelul urmator.
  • +4 (12 voturi)    
    Rusia (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:36)

    yol [utilizator]

    Nu e Putin si Lavrov, cum nici Romania nu e Dragnea sau Dancila. Au si ei o multime de oameni care sufera din cauza majoritatii viteje si nationaliste.

    Asta nu scuza ticalosia pe care o perpetueaza in numele Rusiei acesti psihopati.
    Dreptul international prevede ca acea stramtoare sa fie folosita de ambele tari
    riverane.
    Marturiile celor capturati sunt in oglinda cu omuletii verzi din Ucraina.
    Deci putem vedea inregistrari cu ostatici recunoscatori ca au fost prinsi, dar nicio imagine cu armamentul pe care acestia il clameaza fara sa i fi intrebat cineva.
    Putin va reusi sa uneasca in sfarsit Ucraina!:)
    • 0 (4 voturi)    
      PARDON! (Marţi, 27 noiembrie 2018, 12:17)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui yol

      La noi pina in 1990, la rusi pina mai taraziu, era un regim dictatorial.
      Dar acum suntem in libertatea, de aproape 30 de ani!

      Noi, de buna-voie si nesiliti de nimeni, i-am ales pe Daddy si Ciordache, pe Docila si pe Daia.

      La fel rusii, l-au re-re-ales pe Putin, care este auticrat, dar nu este tzar "pe viata", au loc si la ei niste algeri ...
  • +6 (10 voturi)    
    SI Inchizitia obtinea marturii (Marţi, 27 noiembrie 2018, 11:47)

    seby19 [utilizator]

    Rusii au perfectat metodele. Ce e haios ca sunt destul penibili care chiar ii cred.
    • +1 (5 voturi)    
      ca la Guantanamo si Abu Graib? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:48)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui seby19

      Toti puternicii fac la fel. Pentru ca sunt puternici si fac ce vor!

      A incercat si Arabia Saudita, dar nu i-a iesit perfect.
  • +1 (1 vot)    
    Video (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:18)

    Mirobo [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=hQj3OBWnma8&t=221s
  • +2 (4 voturi)    
    aia e uniforma marinareasca ucraineana? (Marţi, 27 noiembrie 2018, 13:28)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    in poza din titlu?

    PS.
    Ucrainenii mai zic ceva de Bucovina, de Cernauti? Sau dau vina pe rusi?
  • +1 (3 voturi)    
    trist (Marţi, 27 noiembrie 2018, 14:13)

    gelu antigelu [utilizator]

    problema e ca nu exista ape teritoriale sau internationale in Marea Azov. Cele doua state au semnat la inceputul anilor 90 un tratat prin care au drept de folosinta comuna a acestor ape. Deci au renuntat la delimitarea lor si stabilirea de ape teritoriale.
    Ce vor sa faca rusii este sa blocheze porturile ucrainene, de la Marea Azov pentru a destabiliza zona.
  • +1 (1 vot)    
    Nu mai cred nimic (Marţi, 27 noiembrie 2018, 18:25)

    vasile-roaita [utilizator]

    Din ce iese pe gurile rusilor si ucrainienilor. Nu este diferenta intre ei.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version