SUA: Publicitatea electorală pe Facebook a depășit un sfert de miliard de dolari în șase luni

de Anda Zahiu     HotNews.ro
Miercuri, 24 octombrie 2018, 6:43 Actualitate | Internaţional


Facebook
Foto: Pixabay
Din mai şi până acum, pe Facebook s-a afişat publicitate electorală pentru alegerile din SUA în valoare de 256 de milioane de dolari, iar printre firmele care au plătit pentru a influenţa prezenţa la vot şi opţiunile americanilor se află nume mari, cum ar fi Exxon Mobil şi un producător de îngheţată deţinut de Unilever, arată Reuters, citat de Agerpres.

Informaţiile au fost obţinute din baza de date a Facebook, care permite căutarea unor astfel de informații.


Reuters observă că de obicei sunt disponibile online puţine date despre publicitate şi cheltuielile în acest domeniu ale fiecărei firme. Tranasparenţa crescută a reţelei sociale Facebook a dezvăluit multe detalii privind interesele investitorilor în alegerile parţiale care vor avea loc în Statele Unite pe 6 noiembrie.  

Potrivit Reuters, Ad Archive Report, baza de date la care Facebook a deschis accesul marţi, are unele avantaje faţă de produsele corporaţiei Alphabet: este mai uşor de folosit decât instrumentul similar privind reţeaua Twitter şi acoperă un număr mai mare de cumpărători de publicitate decât Google.




















582 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version