Donald Trump: Acordul cu Coreea de Nord este lăudat şi sărbătorit de toată Asia. În SUA, unii ar prefera mai degrabă să eşueze decât să recunoască o victorie a lui Trump

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 17 iunie 2018, 18:33 Actualitate | Internaţional


Donald Trump
Foto: Agerpres
Preşedintele american Donald Trump susţine, într-o postare pe Twitter, că acordul cu Coreea de Nord este lăudat de toată Asia şi că oamenii sunt "foarte fericiţi", în timp ce în SUA unii ar prefera mai degrabă să eşueze decât să recunoască o victorie a lui Trump.

"Acordul privind dezarmarea nucleară a Coreei de Nord este lăudat şi celebrat de toată Asia. Ei sunt atât de fericiţi! Aici, în ţara noastră, unii ar prefera să vadă acest acord istoric cum eşuează decât să recunoască o victorie a lui Trump, chiar dacă ar salva milioane de vieţi", a afirmat preşedintele american pe Twitter, citează News.ro.



Donald Trump şi liderul nord-coreean Kim Jong-un s-au întâlnit la un summit istoric în Singapore, unde au semnat un acord în care Coreea de Nord se angajează să lucreze pentru dezarmarea nucleară.

Acordul a fost criticat de unii analişti pentru că nu oferă detalii concrete privind felul în care s-ar ajunge la denuclearizare.

De asemenea, Trump a promis încetarea exerciţiilor militare comune cu Coreea de Sud, considerate o provocare de regimul nord-coreean.


Citeste mai multe despre   

















1369 vizualizari

  • -9 (27 voturi)    
    ei, nu doar (Duminică, 17 iunie 2018, 18:57)

    victor L [utilizator]

    in SUA ar vrea unii sa esueze Trump, ci si in Romania, par egzamplu chiar platforma HotNews :P
    • +10 (30 voturi)    
      ce sa esueze? (Duminică, 17 iunie 2018, 19:15)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Eu nu as vrea esueza nimic. As fi fericit sa nu esueze. Dar poate imi explicati si mie cum un acord care nu prevede nimic concret din partea Coreei de Nord ar putea fi un succes? Kim nu s-a angajat la absolut nimic, Trump s-a angajat sa opreasca exercitiile militare cu Coreea de Sud. Deci, marele negociator a reusit sa faca un acord in care a oferit ceva si a primit in schimb nimic. Sincer, as fi fericit sa gresesc, poate imi explicati si mie, concret, care sunt angajamentele pe care si le-a asumat Coreea de Nord si care sunt termenele in care trebuie indeplinite. Acordul cu Iranul a fost criticat acerb de Donald Trump si, probabil, intr-o oarecare masura, corect. Si totusi, acel acord prevede inspectii, reduceri cu date, cifre, etc. Acordul de acum nu contine nimic in afara de o declaratie generala de tipul ne dorim sa fie pace si nu razboi.
      • -6 (30 voturi)    
        tu ai citit (Duminică, 17 iunie 2018, 20:24)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        textul tratatului, sau tii isonul bocitoarelor?
        Diplomatia este ceva complicat. Nu e de nasul tuturor.
        Uite, tu lansezi fake news- uri, aia cu incetarea exercitiilor militare cu Sud Korea; o minciuna. SUA garanteaza, inainte de tratatul recent, integritatea Japoniei si a Coreii de Sud.
        Si daca nu ai citit tratatul, e bine sa fii mai retinut.
        • +7 (15 voturi)    
          raspuns (Luni, 18 iunie 2018, 0:44)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui victor L

          Am citit. Vezi mai jos raspunsul catre Rahan. Sunt de acord ca nu e de nasul tuturor. Mitocanii ar trebui sa se abtina.
      • -7 (21 voturi)    
        este un acord cadru (Duminică, 17 iunie 2018, 20:38)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        urmand a fi pus la punct, in amanunt, de catre diplomati, militari ai ambelor state.
        kim a inchis o fabrica care produce rachete purtatoare, si a anulat incercarile de arme nucleare, iar americanii au stopat exercitiile militare in zona.
        mi se pare echitabil, iar ulterior, se va trece la negocieri pt. distrugerea armelor nucleare coreiene in schimbul garantarii securitatii statului coreian.
        dupa care vor urma alte negocieri, pt. destindere, cooperare, relatii diplomatice, admiterea koreii de nord in organisme internationale.
        de acum, vor juca un rol important coreia de sud si china, in negocierile ce vor urma.
        sa avem rabdare, sa vedem. vor fi ani de negocieri si actiuni pe calea destinderii si normalizarii. primul pas a fost facut.
        • +10 (16 voturi)    
          raspuns (Luni, 18 iunie 2018, 1:07)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Domnul Won (pun intended) si predecesorii sai s-au angajat si in trecut la "denuclearizarea" peninsulei coreene. In toate acordurile anterioare sintagma folosita este aceeasi. Adica, practic, acum nu s-a intamplat nimic. Sunt de acord sa discute... Dar si pana acum erau de acord sa discute. Deci unde suntem? In ceea ce priveste exercitiile militare si testele nucleare nu pot sa cred ca cineva le poate pune pe picior de egalitate. Sa ne intelegem, testele nucleare ale Coreei de Nord au fost condamnate de Consiliul de Securitate al ONU, sunt desfasurate in ilegalitate totala. Exercitiile militare comune americano - coreene sunt perfect in regula.
          Deci, sa speram ca diplomatii vor face mai mult, pana una, alta, la Singapore nu s-a intamplat nimic. Singurul om care castiga din acest acord este Kim Jong Un, un dictator ingrozitor, care poate sa arate ca a stat la masa cu presedintele Statelor Unite ale Americii. Cu aceasta sansa nesperata inchide gura oricarei opozitii interne. In rest, sper ca se va progresa cu acest acord, ar fi bine sa aveti dreptate dar tare imi e teama ca va fi aruncat direct la cos de fericitul dictator.
          • -8 (12 voturi)    
            da, ai dreptate (Luni, 18 iunie 2018, 10:47)

            lukuss [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            S-a mai incercat, nu s-a reusit. Acum, mai e o incercare, poate va reusi, poate nu. Ai prefera escaladarea tensiunilor? Spui ca pina acum au fost de acord sa discute... indraznesc sa te contrazic: pina acum se jigneau("omul-racheta", "batrin senil", etc). Altii mai invatati, mai inteligenti mai bine sfatuiti... nu au reusit nimic, daca acum deci, au avut o prima intilnire(prima intre doi oameni ca ei ma refer la personalitate), hai sa vedem unde va duce.

            Din punctul meu de vedere, Trump a realizat "Inceputul". Inceputul a ce? Vom vedea.
            • +2 (6 voturi)    
              inceputuri si sfarsituri (Luni, 18 iunie 2018, 16:11)

              Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui lukuss

              Da, e preferabil sa discute si sa nu se insulte. Trump a trecut cam repede in partea cealalta dar asta e. Dar cum e cu Iranul? Acolo nu e preferabila discutia? Acolo nu e preferabil un acord? Deci, ce a facut domnul Trump pana acum? A iesit dintr-un acord care, poate, nu era foarte strict dar, cat de cat, avea prevazute obligatii si termene pentru ambele parti si a intrat in altul care nu obliga pe nimeni la nimic. In acest proces a reusit sa-si jigneasca toti aliatii. Mi se pare ca toate aceste lucruri afecteaza semnifcativ credibilitatea SUA.
      • +3 (17 voturi)    
        de acord (Duminică, 17 iunie 2018, 20:42)

        paniri [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        O analiza succinta si corecta facuta de Fareed Zakaria (CNN/"fake news" dupa Trump):
        https://www.youtube.com/watch?v=rbzLIuTwX0Y
      • -9 (19 voturi)    
        Citeste inca odata acordul (Duminică, 17 iunie 2018, 21:26)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        Daca nu cauti nod in papura o sa te lamuresti!!!
        • +8 (16 voturi)    
          :))) (Luni, 18 iunie 2018, 1:14)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          Nu ca ar fi foarte lung. Il poti citi de patru - cinci ori la cafea :) (un ristretto, ceva :) ) Se vede ca domnul Trump nu prea iubeste lectura :)
          Adevarul e ca au facut un acord pe care poate sa-l citeasca oricine si care poate da senzatia ca s-a intamplat ceva. Dar nu s-a intamplat nimic. Angajamentele respective au fost scrise si in acorduri anterioare, acorduri mai serioase, cu termene, inspectii... Daca nu caut nod in papura... Incearca sa te gandesti ca acest acord a fost facut de H. Clinton si Trump e in opozitie... Vai, cat de spectaculos ar fi! Vai, ce ar putea sa spuna!
          • -2 (4 voturi)    
            numai ca nu a fost facut de H Clinton (Luni, 18 iunie 2018, 17:08)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            Si nici de geniul pacifist Obama.
      • -11 (21 voturi)    
        Vorbesti aiureli (Duminică, 17 iunie 2018, 21:42)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

        Trump nu s-a angajat in Acord sa inceteze
        exercitile militare. Este o actiune suplimentara strict voluntara a SUA. De altfel costa finaciar si sunt exercitii aproape inutile, pentru ca statul Nord Korean nu are resursele necesare si dorinta de a ataca Koreea de Sud. Militarii SUA pot face foarte bine exectiile miliatre in SUA sau Guam, nu e nevoie sa le faca in Koreea de Sud.
        • +10 (14 voturi)    
          raspuns (Luni, 18 iunie 2018, 0:50)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Asa e, din felul in care am scris reiese ca s-a angajat in acord. S-a angajat Trump separat, nu e in textul acordului. Ramane faptul ca a dat ceva si nu a primit nimic in schimb. In fine, realitatea e ca fie 1) exercitiile militare vor inceta, fie 2) Trump a mintit.
          De exercitiile militare respective beneficia, in principal, Coreea de Sud. Armata coreeana este pe baza de conscriptie si din acest motiv este nevoie permanent de pregatire pentru militarii sud coreeni.
        • +9 (15 voturi)    
          inca ceva (Luni, 18 iunie 2018, 1:50)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          Nu vazusem decat textul si credeam ca e un om cu care se poate vorbi. Dupa aceea am vazut mitocania pe care ai pus-o in subiect. Adica, eu am avut dreptate si Trump s-a angajat in urma intalnirii sa inceteze exercitiile militare doar ca nu a pus asta in textul unui acord care poate fi scris pe un servetel si asta inseamna ca spun aiureli! De fapt, chiar tu confirmi ca Trump s-a angajat sa inceteze exercitiile militare, unde sunt aiurelile? A, si inca ceva. In romana se scrie Coreea. In engleza se scrie Korea. "Koreea" nu exista decat in visele agramate ale persoanelor care au chiulit la orele de limba romana. Pai a aparut si doamna Dancila de undeva, nu?
          • -2 (4 voturi)    
            Cand zic ca spui aiureli (Luni, 18 iunie 2018, 21:38)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

            nu e nici o mitocanie, este realitatea.
            Trump s-a angajat VOLUNTAR sa inceteze exercitiile, asa cum si Kim Jong Un a aruncat in aer intrarile de la tunelele de testari cu arme nucleare.
            Trump s-a angajat strict voluntar fara sa-l intrebe nimic pe Kim Jong Un. Ideea de incetare a execitiilor a fost pomenita de Trump dupa intalnire.
            Kim Jong Un nu a oferit numic in schimbul gestului lui Trump sa inceteze execitiile militare din Koreea de Sud.
            De altfel nu ai nici o dovada ca s-a dicutat de incetarea exercitiilor la Singapore .
            De altfel cei 25.000 de soldati ai SUA nu valoreaza mare lucru, chiar daca sunt antrenati sau ne-antrenati.
            Sa nu uitam ca cei din SUA sunt inconjurati de 75 de milioane de koreeni.
            Raportul e 1 / 3000
            In caz ca SUA ,,face pe nebuna" nu se pune problema luptei cu infanteria din SUA ci a evacuarii acestei infanterii din peninsula Koreea sau a arestarii si expulzarii daca refuza sa plece.
            ,, Koreea" se zice in romana sa sune corect fonetic.
            Lasa-ma cu englezii tai, ca au o fonetica/ gramatica plina de prostii. Lumea o vorbeste imba engleza actuala pentru ca nu s-a hotarat nimeni pana acum sa reformeze limba engleza.
            Apropos, in SUA multi ii zic americana. Doar o parte din vorbitori zic ca vorbesc engleza.
            Deja ca radacini de cuvinte, dar mai ales ca accent se distanteaza tot mai mult de engleza britanica.
            • -2 (4 voturi)    
              Cronologie: (Marţi, 19 iunie 2018, 0:21)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              08:45 Donald Trump și Kim Jong-un au semnat un acord comun
              09:10 Kim Jong-un a părăsit summitul istoric din Singapore.
              11.38 Trump, conferință de presă după întâlnirea cu Kim
              15.13 Trump a acceptat suspendarea exercițiilor militare comune cu Coreea de Sud
              Deci Trump nu a pomenit de ,,incetarea exercitiilor" nici macar la propria Conferinta de Presa, la peste 2 ore dupa ce s-a despartit de Kim Jong Un.
              Abia dupa 6 ore de la despartire, dupa ce s-a consultat probabil cu Pompeo si Bolton, abia atunci a anuntat ca ,,inceteaza exercitiile".
              Deci, n-are nici o treaba ,,incetarea exercitiilor militare" cu Kim.
            • 0 (0 voturi)    
              romana (Joi, 21 iunie 2018, 12:27)

              Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Uite, sunt lucruri cu care putem sa fim sau sa nu fim de acord. Ma refer la chestiunile interpretabile sau, macar, cat de cat interpretabile. Dar ambitia de a scrie "Koreea" nu este decat o manifestare a nepasarii cu care este tratata limba romana. Exact asa face si doamna Dancila, se gandeste: "ce imi pasa mie cum e corect, eu spun cum imi vine ca se intelege". Nu are nicio legatura cu engleza britanica sau americana.
  • 0 (28 voturi)    
    Orice esec al lui Trump (Duminică, 17 iunie 2018, 19:36)

    seiomi [utilizator]

    este o sansa pentru restul lumii! Da as vrea ca Trump sa esueze, pentru ca agenda lui pare mai degraba de " idiot util" al Moscovei. Din orice miscare a lui rezulta o confuzie si mai mare, iar singurele castiguri sunt de imagine. Noul lui vis e acela de a-si vedea compatriotii stand drepti si ascultandu-l pe el precum nord-coreenii pe grasutul lor, mai stim noi pe unul care a avut vise de astea si de unde s-a molipsit. Prin stilul lui de showman strica un echilibru pentru care s-a platit un pret mare, insa efectele se vor vedea mult mai traziu, prea tarziu insa!
  • +2 (4 voturi)    
    Cu Iranul a zis pas (Luni, 18 iunie 2018, 15:12)

    jim.beam [utilizator]

    Ce e diferit cu Coreea ? Cu Iranul mai avea inspectii, controale, aici nimic, doar vorbe in vant. Se lauda singur cu un acord gol de continut.
  • -2 (4 voturi)    
    Trump: (Luni, 18 iunie 2018, 21:56)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,The denuclearization deal with North Korea is being praised and celebrated all over Asia. They are so happy."
    Trump vorbeste prostii sau minte nerusinat.
    Nu are nici o statistica / sondaj din Asia daca oamenii sunt fericiti in privinta posibiliattii ca statul Nord Koreean sa renunte la arme nucleare.
    In sondaj sa intrebe asa: Sunteti de acord ca numai SUA, China si Rusia sa poate lovii cu arme nucleare orasele din tot Cercul Pacificului ? Sa vada Trump ce fericita este lumea sa raspunda ,,da".
    Ultimul lucru de care au nevoie cei din Asia este ca un american ca Trump sa aiba arme nucleare in Pacific, si sa nu fie alte state care sa i se opuna.
    China, pe termen lung nu are puterea de a se opune nuclear SUA. Printre altele, SUA are niste pozitii de atac pe insulele Pacificului mult mai avantajoase pentru atac.
    De Rusia, la cei vreo 130 de milioane de sarantoci care formeza poporul rus chiar ca nu mai merita sa mai pomenesti in contrast cu SUA.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version