România, Cehia, Ungaria au blocat o declarație UE de condamnare a mutării Ambasadei SUA la Ierusalim

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 12 mai 2018, 8:45 Actualitate | Internaţional


Viorica Dancila si Benjamin Netanyahu
Foto: Guvern
România, Cehia și Ungaria au blocat planurile de adoptare a unei declarații comune a Uniunii Europene prin care se condamna mutarea Ambasadei SUA de la Tel Aviv la Ierusalim, potrivit postului israelian Channel Ten, care citează surse diplomatice, informează site-ului cotidianului Times of Israel, citat de Mediafax.

Diplomați europeni și oficiali israelieni au afirmat că declarația comună, elaborată la inițiativa Franței, ar fi urmat să prezinte un front unit european împotriva acțiunii Washingtonului.

Potrivit televiziunii, declarația comună ar fi subliniat că Ierusalim ar trebui să fie capitala a două state - Israel și Palestina, statutul orașului ar trebui rezolvat doar în urma negocierilor de pace, iar țările UE nu vor urma exemplul SUA privind mutarea ambasadei la Ierusalim.

Președintele ceh Miloš Zeman și-a exprimat sprijinul pentru mutarea ambasadei țării sale la Ierusalim, însă prim-ministrul de la Praga, Andrej Babiš, se opune. Totodată, premierul român Viorica Dăncilă s-a pronunțat în favoarea mutării, însă președintele Klaus Iohannis se opune, menționează publicația israeliană.

Postul Hadashot TV a relatat miercuri că mai mulți diplomați europeni, inclusiv din Marea Britanie, Franța și Germania, vor boicota ceremonia programată să aibă loc săptămâna viitoare cu ocazia inaugurării ambasadei americane la Ierusalim.

Guvernul Benjamin Netanyahu a invitat întreg corpul diplomatic din Israel la ceremonie.

"Este un pic ciudat să ne invite la un eveniment față de care ne opunem și pe care îl condamnăm. Americanii au fost mai abili și au știut dinainte să nu ne invite ca să nu se facă de rușine", a declarat o sursă diplomatică europeană, citată de Hadashot TV.

Ministerul de Externe israelian a transmis că "30 din 86 de ambasadori" au răspuns afirmativ la invitație.




















4948 vizualizari

  • -28 (64 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 12 mai 2018, 8:55)

    mitg [utilizator]

    Mai asta lipsea UE sa condamne, ca in rest le-a rezolvat pe toate.

    Pe de alta parte, devine ingrijoratoare influenta lui dragneev in acest domeniu.
    • +22 (46 voturi)    
      . (Sâmbătă, 12 mai 2018, 9:54)

      theo667 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Dragnea nu influenteaza nimic, este doar o papusa ventriloc prin care se aude vocea lui netanyahu. Pentru ce a fost numic MEDICUL PERSONAL al lui netanyahu consilier al primului ministru al Romaniei?!!
      • -5 (21 voturi)    
        Dragnea e papusa ,,secreta" (Sâmbătă, 12 mai 2018, 11:55)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        lui ,,Putin boierul" din conacul boieresc. Netanyahu nu e decat Vechilul mosiei care tipa la tarani amenintand cu biciul. Dar, ce are de facut Netanyahu i se spune in fiecare dimineata de catre boierul Putin la conac. Nu l-am vazut pe Putin mergand in Israel, dar Netanyahu face poteca tot mergand la Moscova.
    • +10 (16 voturi)    
      nu te (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      infgrijoreaza ca "multumita" lui dragnea am ajuns langa paria UE.
      Nu te deranjeaza ca "multumita" lui dragnean am ajuns parte intr-un conflict.
      Nu te deranjeaza ca doar pentru a-si scapa curul de puscarie acest condamnat penal isi bate joc de o tara intreaga, servilismul si obedienta fata de cei care inca il mai tin in brate, fiind evidenta, atata timp cat le serveste interesele acestora.
  • -14 (48 voturi)    
    se separa apele in Europa (de Est)... (Sâmbătă, 12 mai 2018, 9:26)

    demaGOGU [utilizator]

    ...intre SUA+NATO+Israel+UK(eventual) si FR+DE+Russia alegerea ar trebui sa fie evidenta ptr tarlie fostului bloc estic.
    • 0 (10 voturi)    
      Nu, schema este: (Sâmbătă, 12 mai 2018, 12:09)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      1) Militar : UE+ SUA contra nuclearele rusesti.
      2) Militar: UE + NATO contra conventional Rusia.
      3) Relatii economice UE- Iran pentru relatatia UE- Orientul Mijlociu, cu companii specializate pentru acest lucru.
      4) Relatii economice UE- SUA cu companii specializate pentru acest lucru, si care nu fac afaceri cu Iranul.
      5) Si celelalte relatii economice secundare, cu alte state, ca pana acum.
    • -10 (18 voturi)    
      Eu cu mai multe viteze. (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:06)

      redy [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Eu cu 5 viteze ii prinde din urma,prima viteza USA restul pe locul 25.
      Si de ce apara Iranul, tot din cauza vitezei?
      Ce Eu mai avem si noi daca fiecare e cu viteza lui.
      Bani nu aduc fericea ,doar petrol si gaz ieftin, cine nu e de acord mars la virteza 15 (ups 27).
      La faza cu petrol si gaz ieftin nu ma referea la Germania astia sint la warp deja.
  • +17 (37 voturi)    
    mda./. (Sâmbătă, 12 mai 2018, 10:41)

    liviu_ [utilizator]

    e un proverb romanesc... "nu te pisha impotriva vantului ca te pishi pe tine"

    romania o sa si-o ia GRAV...
    mai ales ca noi ne vindem extrem de ieftin... singurele avantajeobtinute din faptul ca ne punem rau cu UE... este simplul fapt ca dragnbea primesti ajutor evreiesc impotriva romaniei... mama ce afacere am facut! sper macar ca bombele sa se duca la casa lui dragnea , nu in piata unirii!
    • -16 (24 voturi)    
      hehehe (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:39)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Tu nu te-ai prins ca UE nu mai are vantu' in spate.
      In 2030, multe orase din Vestul UE vor fi islamizate. Asta e viitorul UE.
      • -2 (2 voturi)    
        Chiar mai devreme... (Sâmbătă, 12 mai 2018, 22:53)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Ati spus ca: 'In 2030..."etc

        Iata un filmulet cu 'prognoza' pe EUROPE 2029:
        https://www.youtube.com/watch?v=H7KxMq1fcY4
      • +2 (2 voturi)    
        Foarte bine (Duminică, 13 mai 2018, 11:24)

        tordz [utilizator] i-a raspuns lui john70

        prefer un musulman decat un islamofob.
  • +16 (32 voturi)    
    Dragnea "transatlanticul" vs Iohannis "europeanul" (Sâmbătă, 12 mai 2018, 10:46)

    Susufler0 [utilizator]

    se intalnesc pe "autostrada" politicii externe romanesti, Dinti de Grebla circuland, bine inteles, pe banda de siguranta, in dorinta de a ajunge primul la destinatie !

    In chestiunea Declaratiei initiate de Franta daca ar fi fost vorba doar de o simpla declaratie "de condamnare, adoptarea ei inca nu ar fi insemnat nimic !

    Avand in vedere insa ca acest document urma sa stipuleze interdictia pt cele 28 de state membre ale UE de a-si muta ambasadele pe care le au in Israel, de la Tel Aviv la Ierusalim, respingerea lui de catre cele trei tari, avand ca efect blocarea acestei decizii, inseamna o pozitionare clara pe taramul politicii externe pt Romania.

    Pozitionarea apartine Guvernului, Presedintia a fost lasata iarasi voit in ofsaid !

    PS. Va veni intrunirea lunara a Consiliul european in cursul careia Iohannis va trebui sa se pozitioneze si implicit sa pozitioneze si Romania in aceasta chestiune !

    PPS. Pana una alta se observa ca Dragnea incepe sa se amestece, aproape exchibitionist in politica externa a Romaniei !

    PPPS. Nu cumva puscariabilul viseaza sa devina urmatorul Presedinte (de pus in vitrina si sters praful de pe el) al Romaniei ?
    • +11 (19 voturi)    
      Mie mi se pare că (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:15)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      individul ăsta a devenit foarte periculos pentru România... Bagă țara în niște situații foarte primejdioase doar în speranța că va fi sprijinit să scape de pușcărie de către Israel și SUA... E pur și simplu aberant... Și nu știu dacă poate fi oprit..
      • +13 (17 voturi)    
        Sunt perfect de acord cu tine ! (Sâmbătă, 12 mai 2018, 18:50)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Ma nelinisteste reactia foarte slaba de impotrivire a partidelor, a mass- media si a Strazii !

        PS. De fapt nu doar ca ma nelinisteste, pastrand proportiile, chiar ma ingrozeste aceasta pasivitate !
    • +7 (17 voturi)    
      Mie mi se pare că (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:15)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      individul ăsta a devenit foarte periculos pentru România... Bagă țara în niște situații foarte primejdioase doar în speranța că va fi sprijinit să scape de pușcărie de către Israel și SUA... E pur și simplu aberant... Și nu știu dacă poate fi oprit..
      • +9 (15 voturi)    
        Bine ca ai dublat commentul (Sâmbătă, 12 mai 2018, 18:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        pt ca pot sa adaug la ce am scris mai sus ca reactia opozitiei o fi sau n-o fi ea pe masura pericolului creat de actiunile lui Dragnea, dar sunt o seama intreaga de institutii care nu apartin nici puterii si nici opozitiei si care parca sunt anesteziate !
        • +2 (2 voturi)    
          Da, așa este! (Duminică, 13 mai 2018, 15:24)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Subscriu... Mi-e și teamă să mă gândesc la cine o fi în spatele acestor acțiuni descreierate...
    • -8 (18 voturi)    
      Ce a votat Romania , Ungaria si Cehia (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:07)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      nu are nici o legatura cu pozitia lui Dragnea.
      Dementul de Dragnea vrea mutarea rapida in Ierusalimul de Est, la arabi.
      Ungaria si Cehia vor mutarea ambasadelor proprii in Ierusalimul de Vest in zona evreiasca, unde se muta si ambasada SUA. Si in nici un caz nu vor mutarea fara o conferinta diplomatica de cadere de acord cu restul statelor UE. Prin pozitia lor, Ungaria si Cehia socotesc ca anumite state au dreptul sa-si mute ambasadele in Ierusalimul de Vest, cand doresc ele, chiar si maine.
      • +2 (2 voturi)    
        De acord in ceea ce priveste Ungaria si Cehia ! (Duminică, 13 mai 2018, 1:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        In schimb, Romania a votat exact ce a vrut Dragnea !

        Puteam ajunge in Cosiliul de Securitate al ONU (membru nepermanent) cu sprijinul a 43 de tari arabe ! Acum, ne-am lins pe bot doar pt ca Dragnea vrea sa fie recunoscut de americani si in rest, il doare-n cur de europeni !
    • +13 (15 voturi)    
      binenteles (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ca paranoica copie a lui ceausescu viseaza la preamarire in ciuda faptului ca legile actuale il impiedica.
      Dar ce mai conteaza o lege pentru carmuitorul ideologic al Romaniei, maretul ganditor al planului dublu decanal, pana in 2040?
      Daca s-ar misca mai repede judecatorii astia, poate ar mai fi o sansa. Altfel imi va fi foarte greu sa-mi gasesc de munca in strainatate, la aproape 60 ani.
      • +2 (2 voturi)    
        Si planul asta economic Ro 2040 (Duminică, 13 mai 2018, 1:28)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        este o pacaleala tipic pesedista inventata de Valcov la cererea lui Dragnea !

        Nu mai poate Dragnea de Romania !

        De fapt ceea ce il intereseaza pe el este doar sa ajunga cat mai repede (in 2-3 ani maximum) la niste multe miliarde de lei iar pt asta are nevoie ca sa le baga Orlando in urmatoarele bugete anuale. Cel mai simplu este in acest caz sa se inventeze o "Strategie" in baza careia sa se verse la Servila purcoiul de bani pe care aceasta sa il imparta apoi in asa fel incat Livache sa acceseze marea majoritate a banilor sub o forma sau alta (firmele lui fi-su sau ale iubiticii, ale prietenilor, comisioane, etc !

        PS. N-are el norocul Dintidegrebla sa ne goneasca din tara chiar pe toti !
  • +17 (37 voturi)    
    aici se vede cine apartine de drept (Sâmbătă, 12 mai 2018, 10:50)

    __alex__ [utilizator]

    Europei si cine a ajuns din greseala in EU
    • -16 (26 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:10)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui __alex__

      Cei care au ajuns din greșeală au uitat foarte repede că fără SUA și URSS, UE în forma actuală nu ar fi existat.
      • +1 (3 voturi)    
        cei care s-au nascut din greseala (Sâmbătă, 12 mai 2018, 21:47)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        au uitat repede ca fara SUA, UE nu ar fi existat poate deloc.
        Iar fara URSS ar fi luat fiinta cu cel putin 20-30 de ani mai devreme.
        N-aveti pic de jena mai Nikolai! Ati tinut estul Europei in saracie si subdezvoltare vreme de 50 de ani si acum va dati piatra de temelie a UE?? Sictir.
        • +2 (2 voturi)    
          Spune-i asta si lui Trump (Duminică, 13 mai 2018, 16:28)

          aramos [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          el crede ca America first. Poate e cazul sa zicem si noi Europa first.
  • -19 (29 voturi)    
    . (Sâmbătă, 12 mai 2018, 11:25)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    Desi stima mea fata de Bibi este precum cotele apelor Dunarii in continua scadere salut pierderea posturii de yesman a Romaniei.
    Sau poate postura e aceeasi schimbandu-se seful,dunno..oricum e o schimbare .
    • +11 (27 voturi)    
      salutam (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:16)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      de asemenea trecerea la lumina a unui trol putinist.Pocaieste-te si vei prmi binecuvantarea.Milogeala de la sankt petersburg nu mai tine?
      • -14 (24 voturi)    
        . (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:21)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Am fost demascat . 10 Ave Maria 20 flotari pedeapsa si m-am lins pe bot de ratia de pufoaika pe luna asta.
        Dar involuntar ati atins un punct sensibil , vremea "milogelii" vine incet dar sigur si criteriile de eligibilitate sunt dure...
        • +10 (16 voturi)    
          te stie (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:30)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

          lumea de la prima postare, Nu a fost nevoie de niciun efort ca sa te demaste cineva.
  • -13 (43 voturi)    
    Ce și-a luat-o Franța de data asta (Sâmbătă, 12 mai 2018, 12:07)

    Popescul [utilizator]

    Câtă ... și-a luat Franța de această dată! Câtă ... și-a mai luat! Trebuie sa recunosc: au jucat frumos țările din est. Scurt și la obiect. Bang! Luați de aici declarație comună! Sigur că franțujii si șnițelarii pot adopta acea declaratie, insă nu va mai fi a Uniunii, ci a țărilor care au îmbrățișat-o. Aaaa! Mai era ceva. Să nu uit: câtă ... și-a luat Franța. Și-au luat rușinea, ca să zic așa. He he he.
    • +10 (44 voturi)    
      La fel de multa M (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:17)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      ar fi trebuit sa iei si tu ,trol demagog cu miros de hrisca
      • -8 (22 voturi)    
        Te cam supără adevărul (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:24)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        Te cam supără adevărul, bag de seamă, balaocheșule. Rusia în ce tabără este in privința ambasadei, balaocheșule? E în tabăra americanilor sau a franțujilor, că tot vă place vouă să împărțiți lucrurile în alb și negru? Mare balaocheș mai ești. Cel mai mare balaocheș. Poți să spui ce dorești, însă la sfârșitul zilei nimic nu poate schimba faptul că Franța chiar și-a luat ..... în chestiunea cu pricina. Asta este. Regulile UE trebuie respectate în permanență (inclusiv cea de față), nu doar atunci când îți convine (solidaritate față de migranți). Nu-i bai. Poate mâine mai redactează o declarație. După aceea poate și luni. Timp e destul. Deja închipuiții din vest nu mai pot spune că un singur stat e Gică Contra. Avem România, Ungaria, Cehia, Slovacia si Polonia care nu sar la cap la orice spune vestul. Cred că lumea uită prea ușor cine este Israelul în ziua de azi. De fapt, nu neapărat Israelul, cât evreii din toată zona occidentală. He he he.
    • +20 (36 voturi)    
      Si-a luat ..... (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:21)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

      Franta !!!? s-a gasit cine sa fie gica contra..................... uita ca suntem ULTIMI in EUROPA , hahaha .................... , daca ar DUREA PROSTIA ar fi jale mare in psd.
      • -10 (22 voturi)    
        Nu Franța și-a luat-o (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:32)

        Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sipu

        Nu Franța și-a luat-o. Nu. Nu ei. Tata mare și-a luat-o. Recunoasteti pur și simplu că în mod suprinzător Franța a primit una peste bot de la buturuga mică. Asta este. Așa cum frantujii și friții au interese, așa poate să aibă și România. Poate că actualul guvern român a făcut o alegere de politcă externă. Ce treabă au franțujii cu noi? Scrie în vreun tratat că trebuie să ne consultăm cu ei pentru ambasadele României? Am citit cu atenție tratatele când eram în facultate și din păcate nu am găsit o asemenea obligație. Poate nu suntem primii în UE, dar aici nu despre asta este vorba. Nu suntem la un concurs de PIB. Așa cum friții fac afaceri cu rușii, așa cum franțujii au dat iama să facă afaceri cu Iranul, așa și noi avem propriile interese. Astăzi Franța a primit o lecție pe care o s-o țină minte. Ce mi ți-i-au fentat pe baieți. Cred că la faza asta e ca la 11 metri: România s-a uitat într-un colț și a tras în celălalt. Practic, pe franțuji i-am trimis după ziare. He he he.
        • +7 (19 voturi)    
          esti (Sâmbătă, 12 mai 2018, 18:14)

          sipu [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

          prea psd-ist , ca sa meriti un raspuns ........
          • -4 (6 voturi)    
            Gresesti (Sâmbătă, 12 mai 2018, 20:33)

            Popescul [utilizator] i-a raspuns lui sipu

            Gresesti. Nu mi-s pesedist. Apreciez alt partid, care din pacate nu a intrat in Parlament. Observ aceeasi gandire dihotomică. Aceeasi abordare in alb si negru. Daca esti imptriva UE, inseamna ca esti pesedist/troll rus/alte cretinisme. Poate ca sunt evreu si imi vreau ca tarile sa isi tina ambasadele in capitala tarii mele de suflet. Poate ca am o slabiciune fata de americani. Din toate variantele posibile a trebuit tu sa o alegi pe cea care-ti convine. Cred ca si d-asta multi se uita la intreaga miscare anti-PSD cu sila. Si nu, nu pentru ca ei ar fi pesedisti, ci pur si simplu sunt scarbiti de modul cretinoid in care esti calificat daca se intampla cumva sa ai aceeasi opinie cu PSD pe un subiect dat. Gandirea dihotomică este o eroare cognitiva. Si nu, nu te-am injurat. Relax.
            • +2 (4 voturi)    
              Nu esti pesedist (Duminică, 13 mai 2018, 16:29)

              aramos [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

              dar gandesti la fel.
  • +20 (22 voturi)    
    Vremuri istorice! (Sâmbătă, 12 mai 2018, 13:45)

    Mielusel [utilizator]

    Dragi prieteni traim vremuri istorice, se creioneaza o noua axa de superputere, Bucuresti - Budapesta - Praga! :))))
    • +11 (19 voturi)    
      . (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:37)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Mielusel

      Adica Moscova
    • -8 (20 voturi)    
      București - Budapesta - Varșovia (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:46)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Mielusel

      Dar de la Budapesta la Varșovia se poate ocoli puțin și prin frumoasele capitale Bratislava și Praga.
      • +1 (1 vot)    
        Poate ocoli toata Europa (Duminică, 13 mai 2018, 11:22)

        tordz [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        si ateriza la Moscova.
    • -7 (21 voturi)    
      Este o axă minunată (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:37)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Mielusel

      Este o axă minunată. Plus că aici putem adăuga Bratislava și Varșovia. Hai că e ceva. Înfumurații de la Bruxelles trebuie să vadă că există și alți membri în afară de încrezuții din vest. Au timp să afle. Nu-i bai. Urmatoarea tară care va bate palma cu Israelul în chestiunea ambasadei cred că este Grecia. Ei au avut mereu o relație bună cu americanii. În loc lor aș face-o fie și pentru a-mi bate joc de Germania, uite asa, fiindcă pot s-o fac.
      • -9 (11 voturi)    
        !! (Sâmbătă, 12 mai 2018, 23:02)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        Sunteti prea DUR cu cei ProEuro'arabia!...
    • -2 (4 voturi)    
      Adauga SUA (Sâmbătă, 12 mai 2018, 20:54)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui Mielusel

      Nu intamplator, tarile din Est stiu cine le poate garanta securitatea
  • +9 (25 voturi)    
    :( (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:02)

    tirolez [utilizator]

    Poate ne trezim cu vreun atentat. Astia nu sunt sanatosi. SI nu dragnea va fi afectat, ca el are spp-isti si traseu controlat.
    • +9 (11 voturi)    
      Pe dranc-nea (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:37)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      il pazeste aia care au amendat un surdomut ca a strigat impotriva psd-ului . ...........
  • -18 (38 voturi)    
    Locul României este alături de frații din Visegrád (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:07)

    Nyk1 [utilizator]

    Și de Președintele SUA, Donald J. Trump.

    Germania și Franța sunt libere să facă pe grozavele în fața Licuriciului cel Mare doar atâta timp cât nu vorbesc în numele tuturor celorlalte state membre UE.
    • +14 (32 voturi)    
      Fratii din Visegrad? (Sâmbătă, 12 mai 2018, 14:57)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      De cand sintem noi frati cu cei din Visegrad? Ba pentru noi sa vorbeasca UE, in nici un caz putinistii de la Visegrad.
      Nu avem nici o legatura ci Visegradul, nici istorica si nici culturala.
      • -3 (3 voturi)    
        Voi cei din sud-est nu aveți, într-adevăr (Duminică, 13 mai 2018, 9:55)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Orizont

        Voi aveți cu otomanii lui Erdogan. În schimb, noi cei din Ardeal, Banat, Crișana și Maramureș avem.
    • -7 (25 voturi)    
      Poli de putere (Sâmbătă, 12 mai 2018, 16:39)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Și eu as vrea să văd un nou pol de putere în Europa fie și pentru a-i mai domoli pe friți și pe franțuji.
      • +2 (2 voturi)    
        Adica pe aia care ne dau bani ? (Duminică, 13 mai 2018, 11:20)

        tordz [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

        sau poate crezi ca ungurii vor arunca cu miliarde de euro in Romania ? De unde scoateti aberatiile astea ?
    • +1 (1 vot)    
      Aia sunt frati cu rusii (Duminică, 13 mai 2018, 11:21)

      tordz [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      noi nu avem treaba cu ei.
  • -5 (21 voturi)    
    Oportunitate (Sâmbătă, 12 mai 2018, 17:21)

    DanielC [utilizator]

    Este o oportunitate imensa pentru România de a primi investiții directe în economie dinspre SUA. UE va fi în continuare acolo și integrarea va continua. Dar SUA nu a mai avut un președinte care sa ne bage în seama de mult.
  • +2 (2 voturi)    
    Telul nostru e recuperarea teritoriilor de la Ukra (Duminică, 13 mai 2018, 17:05)

    D-or [utilizator]

    Sa nu ne uitam prioritatile strategice, așa cum nici celelalte tari n-o fac.
    Cum ne ajuta sau ne încurca mișcarea cu mutarea ambasadelor?
    Pina acum am cotizat cu bani si vieți la NATO degeaba?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version