Trump a spus ca SUA nu ar trebui sa primeasca imigranti din "tari de rahat"

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 12 ianuarie 2018, 8:11 Actualitate | Internaţional


Donald Trump
Foto: Wikipedia
Donald Trump a intrebat joi de ce Statele Unite ar vrea sa ia imigranti din Haiti sau din tarile africane, spunand ca unele sunt “tari de rahat”, potrivit unor surse citate de Reuters. Afirmatiile presedintelui american, facute la Casa Alba, au venit in conditiile in care senatorul democrat Dick Durbin si senatorul republican Lindsey Graham l-au informat pe Trump despre proiectul de lege privind imigratia ce este realizat de un grup de senatori din ambele partide, au spus sursele Reuters. 

La discutie au participat si alti oficiali guvernamentali.  

Senatorii expllicau cu functioneaza anumite programe privind imigratia, inclusiv unul care acorda refugiu in SUA persoanelor din tari care sufera dezastre naturale sau conflicte civile. 

Potrivit unei surse, Trump ar fi replicat: “De ce ii vrem pe toti oamenii astia din Africa? Sunt tari de rahat. Ar trebui sa primim mai multi oameni din Norvegia”.


















2883 vizualizari

  • +6 (34 voturi)    
    Am ascultat toata discutia (Vineri, 12 ianuarie 2018, 8:49)

    Lok [utilizator]

    A fost rezonabila si amiabila intre cele doua partide si presedinte. Nu vad drama acelei afirmatii daca este in contextul discutiei.
    • +5 (11 voturi)    
      stirea zilei (Vineri, 12 ianuarie 2018, 12:43)

      xan [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Exact, a fost o discutie cat se poate de normala si constructiva, cu o concluzie importanta: Trump a fost de acord de fata cu democrati si repubilcani sa semneze DACA (legalizarea a 800 de mii de tineri ilegali in SUA) si abia apoi sa inceapa negocierile pentru intarirea frontierei (the wall).

      Acest lucru este o concesie majora facuta senatorilor, cu promisiunea ca acestia vor colabora la legea frontierei. Unii republicani spun ca odata vazuti cu sacii in caruta, democratii vor boicota legea frontierei, si ca este un mare risc asumat.

      Este stirea zilei, daca nu a lunii, dar evident presa umbla doar dupa senzatii ieftine.

      Toata conferinta aici: https://www.youtube.com/watch?v=fc5tIKFDy1s
      • +1 (7 voturi)    
        De ce? (Vineri, 12 ianuarie 2018, 16:00)

        Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui xan

        1 - Prezentarea Dv. este foarte EXACTA.

        2 - Ceea ce NU INTELEG este DE CE s-a creat imaginea - absolut INCORECTA - ca America are OBLIGATIA de a absorbi pe toti nemultumitii lumii?

        3 - Si, in acelasi context, UNDE este stipulat ca Statele Unite trebuie sa arunce miliarde la toate partile, la toate organizatiile, etc - chiar celor cre ii injura pe americani?
        • 0 (2 voturi)    
          buna intrebare (Vineri, 12 ianuarie 2018, 19:23)

          xan [utilizator] i-a raspuns lui Joseph18

          Nu stiu daca putem gasi raspunsuri in zona noastra de confort. Dar daca crezi ca satisfacerea curiozitatii merita intrebari incomode pentru unii, iti recomand urmatorul interviu CNN:
          https://youtu.be/Ol6GA4dMZw4
          sau interviul ABC:
          https://youtu.be/VxKz4N2lul4
          • -1 (1 vot)    
            Multumesc (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:05)

            Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui xan

            Este foarte interesant!
            Daca aceste subiecte 'delicate' se discuta ' pe toate partile' aceasta inseamna ca America va putea sa REZOLVE aceasta probleme si va gasi si SOLUTIA cea mai buna pentru a REPARA 'fisurile' facute - constient, sau nu - de ultimii trei presedinti, deci cei care l-au precedat pe Trump.

            La randul meu va ofer o anumita 'cheie' a ceea ce se intampla astazi in jurul Presedintelui US:

            <Trumpaphobia>:

            https://lidblog.com/mind-altering-disease-trumpaphobia/

            [Trumpaphobia: noun – an extreme or irrational fear of, or aversion to, Donald Trump]

            Va urez numai bine!
  • +10 (38 voturi)    
    Infierat ptr ca spune ceea ce gandesc 90% din ei (Vineri, 12 ianuarie 2018, 8:58)

    CezarN [utilizator]

    Si oare nu asta gandesc 90% dintre americani?
    Bine, veti spune, tie ti-ar placea daca ar spune ca Romania este o tara de rahat ?
    Va voi raspune intorcandu-va intrebarea: Credeti ca Romania este o tara de rahat?
    • -4 (22 voturi)    
      ce buni erau sclavii.... (Vineri, 12 ianuarie 2018, 9:10)

      bibicus [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      candva....ehe? Si atunci stapanii nu faceau mofturi, nu cereau norvegieni arieni.
      • +5 (11 voturi)    
        Sclavia a fot cea mai mare prostie posibilă (Vineri, 12 ianuarie 2018, 14:27)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui bibicus

        America a rămas de pe urma ei cu o minoritate ce s-a redus azi la 13% din populați însă care încasează 65% din asistența socială, produce 75% din infracțiuniși asigură 50% din șomeri.
        • 0 (2 voturi)    
          Ai uitat sa spui ca formeaza (Vineri, 12 ianuarie 2018, 17:51)

          John M. [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          90 % din populatia inchisorilor.
    • +7 (27 voturi)    
      Mare noroc cu Trump ! (Vineri, 12 ianuarie 2018, 9:16)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Trump, fiind mai slobod la gură de felul lui, spune cu voce tare ce gândesc în liniște majoritatea americanilor. Inclusiv cei care se folosesc de astfel de declarații pitorești ca să-l facă pe Trump albie de porci. Nu știu ce se făceau SJW-ii ăștia fără el, rămâneau fără obiectul muncii.
    • -3 (21 voturi)    
      Cezar (Vineri, 12 ianuarie 2018, 9:29)

      Zmache a lu' Rastagan [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Oare cei 90% dintre americani stiu unde e Romania sau care e capitala Norvegiei? Sau cum se scrie Norway? Au asigurare medicala? Au iesit vreodata din Alabama? Stiu sa enumere toate statele lor cu capitale cu tot? Te asigur ca nu. Asa ca nu ma afecteaza absolut deloc ce gandesc (!?) cei 90% dintre americani.
      Putrefactia democratiei la concurenta directa cu infectia neocomunismului... aparatorii umanitatii.
      • +3 (11 voturi)    
        Genial! (Vineri, 12 ianuarie 2018, 14:28)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Zmache a lu' Rastagan

        Cam așa zicea și Scâteia pe vrema Împușcatului. Stau și mă întreb de ce așteaptă milioane de oameni la porțile SUA?!
        • 0 (2 voturi)    
          Nu citesti pana la capat. (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 0:58)

          Zmache a lu' Rastagan [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

          Iesi din Caracal macar o data si o sa vezi lumea diferit. Nu mai crede in basme. Incearca sa percepi lumea cu propria ta gandire.
          PS: nu stii cat jeg e pe walk of fame la hollywood, ce jalnic si mizerabil peisaj e in jurul simbolurilor americane si cat coclesc metropolele de oameni fara casa. Stai calm, nu sunt comunist.
          • 0 (2 voturi)    
            Motiv (Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:26)

            Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Zmache a lu' Rastagan

            @Phil Austin
            1 - America A FOST si A RAMAS "Tara Tuturor Posibilitatilor"

            2 - Dar cum NU toti oamenii au acelasi IQ, tot asa posibilitatile NU pot fi aceleasi.

            3 - Dv.ati spus: "coclesc metropolele de oameni fara casa", ORI, TOCMAI DIN ACEST MOTIV noul Presedine al US, doreste sa OPREASCA imigrarea 'dezordonata' si sa stabileasca o imigratie dupa MERIT - adica, sa poata intra oameni CAPABILI, calificati si cu profesii care sa le permita INTEGRAREA, si care sa NU CADA in bratele 'asistentei sociale' care - stiti bine - ingreuneaza bugetul statului respectiv.

            Ce va urma in Germania, Franta, etc care primesc oameni ANALFABETI [deci, care nu stiu sa citeasca si sa scrie in limba nativa] NU VA FI PROBLEMA lui Trump.

            4 - In final, Dv afrimati: "Stai calm, nu sunt comunist."
            Va asigur ca nici eu NU AM FOST comunist, si NU SUNT nici astazi...
  • +4 (20 voturi)    
    si marmota... (Vineri, 12 ianuarie 2018, 9:25)

    paniri [utilizator]

    "Ar trebui sa primim mai multi oameni din Norvegia" - dar oare chiar s-ar muta norvegienii in state? doar un exemplu din multitudinea de argumente pentru care norvegienii nu s-ar muta acum in SUA: in 2016, SUA s-a clasat pe locul 19 in topul indexului fericirii, in timp ce Norvegia pe locul 4 (iar fericirea a fost definita ca "the proper measure of social progress and the goal of public policy"). Sursa: http://worldhappiness.report/ed/2017/.
    Mai mult, Norvegia i-a invitat inapoi pe norvegienii care traiesc in SUA la scurt timp dupa ce Trump a castigat alegerile: https://dispatcheseurope.com/emigrateme-norway/ :)
    • +1 (11 voturi)    
      Așa o fi... (Vineri, 12 ianuarie 2018, 14:31)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui paniri

      Poți să-mi explici totuși cum se face că jumătate din scandinavii de sub soare (inclusiv norvegieni) trăiesc în SUA?! De ce oare nu-i trgage deloc ața să se întoarcă înapoi în Norvegia ă se înfrupte din indicele ăla al fericrii?!
      • +3 (7 voturi)    
        iar... (Vineri, 12 ianuarie 2018, 15:23)

        paniri [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        cat de complicat o fi sa cauti pe net (ca bag de seama ca te faci ca nu stii) in ce context s-au mutat norvegienii in SUA? nu am de gand sa acomodez lenea, nici in cautarea de informatii, nici in gandire (noi de ce mai avem totusi sasi? - intrebare retorica)
  • +7 (29 voturi)    
    red pill is hard to swallow (Vineri, 12 ianuarie 2018, 9:37)

    andrei_2013 [utilizator]

    Ma uit cu groaza cum dau oamenii minusuri la comentariile de mai sus.
    Romania e in stadiul ala in care erau vesticii acum vre-o 30 ani, cand nu gaseai atatia colorati prin toate capitalele vestice.
    Nu intelg ca se poate imputi treaba si aici. Ce sa zic, hai sa fim socialisti si sa primim toate scursurile pamantului.
    Astept prima stire cu viol/omor in romania de catre un african/musulman.
    • -5 (19 voturi)    
      . (Vineri, 12 ianuarie 2018, 10:31)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui andrei_2013

      Ca de astea facute de crestinii romani verzi te-ai plictisit deja, vrei o schimbare?
      P.S. Cand cate un fiu de imigrant din asta din tari de rahat ia premiul nobel pentru fizica, chimie, matematica, etc... atunci e super bun si USA e mandra de el, nu?
      • +9 (15 voturi)    
        Poftim lista laureatilor Nobel (Vineri, 12 ianuarie 2018, 11:49)

        YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

        https://ro.wikipedia.org/wiki/Lista_laureaților_Premiului_Nobel

        Cu exceptia premiului pentru pace, a carui acordare este in realitate o declaratie politica, nu gasesti laureati de prin tari de rahat.

        Comentezi ca sa te afli in treaba.
        • 0 (4 voturi)    
          Premianti Nobel (Vineri, 12 ianuarie 2018, 15:16)

          Louis [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

          Nici din Romania nu gasim. Dar nah, ca Romania e o tara de rahat stiam deja.
    • -1 (15 voturi)    
      nu este nevoie! (Vineri, 12 ianuarie 2018, 11:04)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui andrei_2013

      Sun t sigur ca o sa avem si astefle de stri:
      "Astept prima stire cu viol/omor in romania de catre un african/musulman"

      Dar realmente NU ESTE nevoie, avem destule omoruri si violuri facute de romani 100% neaoshi!

      Iar recentul exemplu cu pedofilul politist arata clar ca nu migrantii, islamisti sau nu, sunt cei care fac rele la noi in tara ...
      • +5 (11 voturi)    
        Corect (Vineri, 12 ianuarie 2018, 13:07)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

        "Iar recentul exemplu cu pedofilul politist arata clar ca nu migrantii, islamisti sau nu, sunt cei care fac rele la noi in tara ..."

        Așa este. Și așa aș vrea să rămână.
        • +4 (8 voturi)    
          ma rog ... (Vineri, 12 ianuarie 2018, 14:05)

          complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

          Nu, desigur ca nu vreau sa beneficiem de manifestari multi-culturale precum "taharasch gamal" sau detonarea in mijlocul multimii.

          Dar "așa aș vrea să rămână." nu suna prea bine - ne facem destul rau noi intre noi, nu avem multi migranti, insa lucrurile tot nu merg de loc bine aici!
          • -1 (5 voturi)    
            Mergeți prea departe cu interpretarea (Vineri, 12 ianuarie 2018, 15:11)

            Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui complet_retard

            „Așa aș vrea să rămână” se referea strict la partea cu migranții care nu ar trebui să apară prin statisticile de infracționalitate. În rest, că ne merge rău oricum și am fost și bolnavi când eram mici - e adevărat. Dar nu despre asta discutam.
            • +1 (3 voturi)    
              100% corect! (Vineri, 12 ianuarie 2018, 17:39)

              iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

              Vorbeam in termeni de raport semnal/zgomot, actualmente "zgomotul" intern este suficent de mare ca sa mascheze complet "semnalele" infractionale date de prezenta unui numar MIC de migranti la noi. Daca numarul acestora ar creste, da, atunci ar deveni clara infractionalitatea generata de ei!
  • -1 (5 voturi)    
    Sa vedem (Vineri, 12 ianuarie 2018, 16:34)

    Setalcott [utilizator]

    In curand vor aparea la comentat romanii emancipati care si-au numit tara in aceeasi termeni sa-si exprime indignarea fata de Trump.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version