Grupul New York Times a anuntat ca retrage din magazinele digitale, incepand cu data de 29 august, aplicatia sa online NYT Now care oferea o selectie de articole si stiri pentru publicul tanar, scrie digitaltrends.com.

La doi de ani de la lansarea aplicatiei mobile care se dorea un instrument pentru atragerea de noi utilizatori, mai ales in randul generatiei tinere, Times a decis ca NYT Now nu si-a atins obiectivul, avand in vedere ca anul trecut s-a trecut de la abonamentul lunar de 8$ la serviciul gratuit.

''Intr-adevar aplicatia nu a cunoscut dezvoltarea pe care cei de la New York Times au dorit-o'', conform cotidianului american, potrivit caruia in cel mai bun moment al sau aplicatia a avut, in mai 2015, 334.000 de utilizatori unici.

Potrivit lui Kinsley Wilson, vicepresedintele executiv pentru produse si tehnologie al The Times, cei din conducerea cotidianului au hotarat sa abandoneze NYT Now in favoarea platformelor terte precum Facebook sau Twitter prin care sa incerce sa atraga cititori tineri.

Acestea ne ofera o abilitate diferita de a ajunge la publicul tanar si de a obtine o expunere la un public mult mai mare, a spus Wilson. Aplicatia mobila principala a cotidianului si cea culinara - NYT Cooking, dar si ghidul prin New York - The Scoop vor functiona in continuare.