Avionul prabusit in Egipt ce s-a rupt in aer se lovise cu coada de pista si fusese reparat in 2001

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 3 noiembrie 2015, 9:21 Actualitate | Internaţional


Avionul rusesc prabusit in Egipt
Foto: Twitter
Cu 14 ani inainte sa se rupa in aer, aeronava ruseasca ce s-a prabusit sambata in Egipt si-a locit coada de pista in timpul aterizarii si a trebuit reparata, scrie Bloomberg.

Investigatorii ramasitelor avionului Airbus vor cerceta reparatie din 2001 la coada aeronavei deoarece este una dintre putinele explicatii possibile pentru faptul ca s-a rupt in timpul zborului, a declarat John Goglia, un fost mecanic ce a a fost si membru al comisiei pentru securitate in transporturi din SUA.

“Daca reparatia este facuta bine, nu este o problema. Dar o greseala in orice astfel de reparatie poate - si s-a mai intamplat - sa genereze esecuri catastrofice”.

Impacturi intre spatele avionului si sol in timpul aterizarii si decolarii, cunoscute ca “tail strikes” (loviri ale cozii) se intampla destul de regulat, potrivit datelor oficiale, citate de Bloomberg.

Daca se va descoperi ca reparatia din 2001 la aeronava Metrojet a jucat un rol in accident, investigatorii vor trebui sa se asigure ca nu exista si alte reparatii ce pot ceda, a spus Goglia.

O parte a sectiunii de coada a avionului a cazut separat de alte bucati, indicand ca s-a rupt de restul fuselajului.

Aeronava, care era operata de alta companie aeriana in acea perioada, a fost reparata in 2001 de Airbus in Franta, la Toulouse.

Aeronava Airbus A321 care s-a prabusit sambata in Egipt era intr-o "stare tehnica excelenta" si doar o "actiune externa" ar putea explica prabusirea cursei charter, a sustinut luni un responsabil al companiei aeriene Metrojet, care exclude o eroare umana, potrivit AFP.

Avionul rusesc cu pasageri ce s-a prabusit sambata in Egipt "s-a rupt in aer" a declarat duminica un oficial rus din domeniul aviatiei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


9533 vizualizari

  • -2 (6 voturi)    
    Sicriu Zburator (Marţi, 3 noiembrie 2015, 9:54)

    mihnea2012 [utilizator]

    Adica aia zburau cu un sicriu. Pare o poveste ruseasca autentica.
    • +2 (2 voturi)    
      Airbus-ul dupa ce termina un proiect (Marţi, 3 noiembrie 2015, 14:29)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui mihnea2012

      concediaza toti oamenii care au lucrat la el si care erau platiti cu salarii mari (am fost si eu unul din ei).
      Raman cei permanenti care sunt mai slab platiti (in general junior staff) si care nu au lucrat efectiv la proiectul principal. Proiectele de reparatii (mai ales cele considerate minore) sunt facute de astia, desi nu au de multe ori competenta necesara. Rezulta de multe ori solutii de-a dreptul hilare cum a fost repararea acelui "pressure bulkhead" (cazul JAF123 a fost la Boeing dar la fel e si la Airbus).
    • 0 (0 voturi)    
      problema e... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 18:41)

      cris [anonim] i-a raspuns lui mihnea2012

      problema e ca reparatia a fost facuta de Airbus adica orice avion cu o problema similara reparat de ei este un risc acum. si toate marile companii le fac cu ei (rusii asta il cumparasera mult dupa reparatie)... macar daca era service-ul din colt de la rusi ca ii afecta doar pe ei, dar asa...
  • +6 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 3 noiembrie 2015, 10:03)

    [anonim]

    • +2 (2 voturi)    
      in mod normal la o inspectie periodica... (Marţi, 3 noiembrie 2015, 11:45)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui

      ,, defectele apar - se detecteaza...Mai ales ca astfel de incidente sunt inregistrate...
      • +2 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 3 noiembrie 2015, 15:11)

        [anonim] i-a raspuns lui ..13

  • +1 (1 vot)    
    deci (Marţi, 3 noiembrie 2015, 16:28)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    isis kk, au mintit maimutele ca de obicei.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by