Lituania interzice pentru trei luni o televiziune in limba rusa

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 8 aprilie 2015, 21:08 Actualitate | Internaţional


Lituania a interzis miercuri pentru trei luni televiziunea in limba rusa RTR Planeta, acuzand-o ca face propaganda prin intermediul relatarii evenimentelor din Ucraina, scrie AFP.

Organismul national insarcinat cu supervizarea mass-mediei din Lituania a suspendat televiziunea pentru "incitatie la discordie, la agresiune si pentru difuzarea de informatii tendentioase", potrivit purtatorului de cuvant, Birute Kersiene.

Televiziunea este inregistrata in Suedia dar productia emisiunilor este realizata de de compania ruseasca de televiziune si radiodifuziune VGTRK.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1034 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    ja,ja, (Miercuri, 8 aprilie 2015, 23:28)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    sehr gut. Dar oare neamurile din suedia nu stiau cine e televiziunea respectiva si ce are de gind? Cred ca da, dar suedia e neutra si socialista cu orice pret, poate chiar al propriei independente.
  • +3 (3 voturi)    
    imi plac balticii (Miercuri, 8 aprilie 2015, 23:28)

    stefan2008 [utilizator]

    oameni dintr-o bucata


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by