Ikea inchide o revista online in Rusia de teama ca ar incalca legea cu privire la "propaganda gay"

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 martie 2015, 16:20 Actualitate | Internaţional


Cel mai mare retailer de mobila din lume, gigantul suedez Ikea, a anuntat ca isi inchide o revista online in Rusia, de teama ca ar putea incalca legislatia rusa care interzice promovarea valorilor gay in fata minorilor, informeaza Mediafax citand BBC News. Gigantul suedez in domeniul productiei si vanzarii de mobila a apreciat intr-un comunicat ca unele articole din "Ikea Family Live" ar putea fi considerate "propaganda" gay in Rusia.

Legea controversata a fost promulgata de catre presedintele rus Vladimir Putin in 2013, atragand un val de critici din partea organizatiilor din domeniul drepturilor omului. Potrivit acestor organizatii, legea a fost adoptata cu scopul de a interzice evenimente referitoare la drepturile homosexualilor, o acuzatie pe care Moscova o dezminte.

"Atunci cand facem afaceri, noi respectam legislatia tarilor in care activam, iar pentru a evita incalcari am luat decizia sa oprim publicarea revistei in Rusia", anunta Ikea intr-un comunicat in rsa.

Revista - care este publicata in 25 de tari - "prezinta diverse aspecte ale vietii oamenilor acasa, indiferent de varsta, gen, orientare sexuala, nationalistate si religie", se subliniaza in comunicat.

"Revista reflecta valorile companiei Ikea, ca drepturi egale si oportunitati pentru toti", insista gigantul.

Biroul de presa al Ikea in Rusia nu a primit niciun avertisment oficial pe tema "propagandei gay", potrivit AFP, citata de BBC.

Autoritatile ruse nu au comentat gestul Ikea.

Gigantul a fost fondat in Suedia in 1943 si a devenit una dintre cele mai de succes multinationale.

Controversata lege rusa prevede amenzi dure pentru oricine ofera informatii despre homosexualitate persoanelor cu varsta sub 18 ani.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1569 vizualizari

  • -8 (22 voturi)    
    asta e normal (Sâmbătă, 14 martie 2015, 16:23)

    gelu [anonim]

    propaganda gay in fata minorilor ar trebui oprita din considerente morale, nu prin forta legii.. dar ce moralitate sa mai astepti in ziua de azi...

    Nu inteleg de ce o astfel de lege este considerata 'controversata'.. Ar trebui implementata si la noi, si de asemenea interzise paradele gay pline de exhibitionism de cea mai joasa speta.
    • +12 (16 voturi)    
      . (Sâmbătă, 14 martie 2015, 20:47)

      utilizator1 [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Dar du-te Draga la ruși ca nu te tine nimeni cu forța in valorile europene.

      Ce drepturile omului, alea-alea, moralitate ca la ruși, de asta ai tu nevoie.

      Aceleasi valori morale le mai poți gasi in Uganda, in India, in Afganistan sau mai nou in Statu Islamic. Pfuai, acolo sa vezi moralitate, homosexualii sunt Aruncați de pe blocuri cu 10 etaje si daca au nerusinarea sa supraviețuiasca sunt omorâti cu pietre.

      Emigrare plăcută si urgentă iti doresc ca poate scăpăm de cei morali ca tine si intram si noi in randul statelor imorale din vest.
    • +9 (13 voturi)    
      Bai Gelule ... (Sâmbătă, 14 martie 2015, 20:57)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      O lege ca asta limiteaza SEVER capacitatea de libera exprimare pe orice front, fie acesta mediatic, personal, politic s.a.m.d.
      Pe langa faptul ca e o lege ambigua (" propaganda homosexuala" poate fi interpretat pana si un curcubeu folosit ca logo de un post de televiziune), aceasta seteaza calea pentru legi similare care pot interzice "propaganda" vestica, "propaganda" liberala s.a.m.d

      Astea ca argumente generale, ca pe speta concreta, nu se bazeaza pe nimic legea care interzice "propaganda homosexuala", pentru ca homosexualitatea e greu de argumentat ca fiind o deviatie cauzata de factori de mediu ...
      • -5 (5 voturi)    
        atunci hai sa desfiintam CNA-ul (Duminică, 15 martie 2015, 1:26)

        tiberiu [anonim] i-a raspuns lui mitg

        si sa dam capatos de dimineata pana seara. Eventual sa prezinte tot el si "Feriti-va de magarus". Ca la voi talibanii homosexualitatii oricine nu e de acord cu voi e ori habotnic, ori e extremist, pe principiul "hotul striga hotii"
        • +1 (1 vot)    
          Pai, chiar e habotnicie (Duminică, 15 martie 2015, 23:34)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

          sa crezi ca ai dreptuil sa limitezi libertatile cuiva strict pe baza convingerilor tale religioase.
          Diferenta fata de situatia cu CNA-ul: CNA-ul regleaza niste chestii pentru TOTI oamenii, indiferent de religie, sex etc. De pilda: nu ai voie sa injuri intr-o emisiune. Nu spune ca doar femeile nu au voie sa injure, barbatii pot injura linistiti in emisiuni.
          Ceea ce vreti voi este sa aveti un drept pe care sa li-l negati altora, doar pentru ca asa vreti voi, pe baza convingerilor voastre religioase, pe care credeti ca e normal sa le impuneti tuturor. Asta e habotnicie. Adica, toate celelalte conditii ramanand valabile, cele care se aplica tuturor (varsta legala, liber consimtamant etc), doar voi sa va puteti alege liber partenerul, cei care nu va impartasesc gusturile, sa nu poata face acest lucru uite asa, ca nu vreti voi si dumnezeul vostru.
          Pai, abia asta e talibanism: ca si talibanii, vreti sa impuneti altora regulile religiei voastre, iar inainte ii si bagati la inchisoare pentru ca nu se pleacau in fata unora dintre regulile religiei voastre - asta se intampla si in Ro, inainte sa sa ne spuna UE ca nu ne primeste daca nu decriminalizam homosexualitatea.
          Ceea ce facem noi este sa spunem ca si homosexualii ar trebui sa traiasca liber, la fel ca si noi, in exact aceleasi conditii, pentru ca regulile trebuie sa fie aceleasi pentru toti, indiferent de religie Daca eu am dreptul sa imi aleg libera partenerul, insemna ca si vecinul meu trebuie sa poata face acelasi lucru, chiar daca religia vecinului 3 spune ca nu ar trebui sa o poata face.
    • +8 (14 voturi)    
      Morala religioasa e obsedata de sex (Sâmbătă, 14 martie 2015, 21:40)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      Controlul sexualitatii e una din principalele apucaturi a cam oricarei religii nereformate.
      Nu e vorba ca acum nu mai exista moralitate, exista o ALTA moralitate, una mai buna, care nu incearca sa controleze sexualitatea oamenilor, sa ii oprime doar pe baza preferintelor lor.
      Faptul ca obligi pe cineva sa se ascunda, sa traisca in rusine, sau sa il trimiti la inchisoare daca indrazneste sa fie el insusi nu e moralitate decat in mintea inapoiatilor. Sa limitezi in felul asta libertatea oamenilor este pur si simplu barbarie, si nu e nimic moral sau demn in a fi barbar.
      Si faptul ca inapoiatii sar, de obicei, cu a spune ca atunci si zoofilia sau pedofilia ar trebui legalizate arata doar cat de prosti sunt (unul dintre efectele primitivismului fiind ca nu li s-a dezvoltat gandirea, si astfel si-au pierdut capacitatea de a gandi, creierul fiind un organ cu o mare plasticitate: use it or lose it). Mintea lor este incapabila sa vada deosebirea intre intelectul unui animal sau al unui copil si al unui adult (e si normal, pentru ca ei NU AU intelectul unui adult normal)- trebuie sa le explici, ce inseamna liber consimtamant, care este sunt deosebirile mentale mai sus mentionate etc..
  • -10 (16 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 14 martie 2015, 19:39)

    Martens [utilizator]

    Nu poti prezenta ca normale niste comportamente sexuale aberante. Asta se cheama propaganda. Desigur, activistii tipa "toleranta" si "diversitate", insa perversiunile nu au nimic de-a face cu aceste concepte. Toleranta si diversitatea se opresc acolo unde incepe aberatia - homofilia, pedofilia, zoofilia si ale filii sexuale...
    • +9 (15 voturi)    
      Si ce este aberant ? Cine decide ? (Sâmbătă, 14 martie 2015, 21:48)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      In Arabia Saudita se considera aberant ca un barbat sa vada o femeie inainte sa se insoare cu ea. Sau ca o femeie sa mearga cu un alt barbat pe strada - e considerat adulter.
      Iar daca e sa ne gandim ca e o un comportament minoritar ... sunt si alte comportamente minoritare care nu sunt oprimate sau considerate aberante - a te antrena ore pe zi, din copilarie, ca sa performezi la un sport sau un instrument muzical, de pilda. Sau la o olimpiada de matematica.
      Este aberant ca, in ziua de azi, oamenii sa mai considere ca pot decide ca alti oameni nu au dreptul sa faca ce fac ei. Adica un barbat sa isi poata alege in mod liber partenerul de viata, cu conditia sa aiba 18 ani si alte chestii prevazute de lege, iar altul nu. Si asta doar pentru ca primul se intampla sa prefere o femeie iar al doilea un barbat.
      Asta e "propaganda gay", de fapt: un mod superior de a vedea lucrurile, care tine cont de egalitatea oamenilor si nu lasa o gloata sa decida ca doar ei au anumite drepturi si alti oameni nu le au. Pur si simplu ii trateaza pe toti in mod egal - ceea ce gloata primitiva nu poate accepta.
    • +5 (5 voturi)    
      Ah, si am uitat sa mentionez (Sâmbătă, 14 martie 2015, 22:03)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Martens

      ca faci aceleasi confuzii ca toti primitivii: avand intelectul nedezvoltat, nu puteti face diferenta intre intelectul unui adult si cel al unui copil sau animal - pentru ca la voi nu exista aceasta diferenta, deci, normal, nu o puteti vedea. Drept care nu faceti diferenta intre homosexualitate, pedofilie sau zoofilie :D
      In primul rand, sa clarific o chestie : vasta majoritate a acteleor pedofile sunt hetero. Si totusi, nu interzicem heterosexualitatea pentru ca marea majoritate a pedofililor sunt heterosexuali.
      In rest .. cum sa zic .... un copil are o capacitate mentala mai mica decat un adult. Potentialul exista, dar nu este inca dezvoltat. Inteleg ca primitivii nu au cum sa-si dea seama, pentru ca nici ei nu sunt dezvoltati mental si asa ca nu vad diferentele - nu au cu ce. Dar la un adult cu o dezvoltare intelectuala normala, aceasta diferenta exista. De asta. pedofilia si zoofilia implica intotdeauna lipsa capacitatii de a consimti si folosirea unui avantaj - un adult poate intimida un copil, il poate pacali etc. Iar la un animalut ... nu se pune problema intelegerii. Pe cand homosexualitatea nu implica altceva decat preferinta fata de acelasi sex, asta este singura diferenta fata de heterosexualitate - oamenii sunt in continuare atrasi de persoane de varste apropiate etc..Si este unul dintre aspectele cele mai dezgustatoare ale primitivismului sa crezi ca doar tu ai dreptul sa alegi liber, si un alt om sa nu poata face aceleasi alegeri ca tine ... uite asa, ca nu-ti plac tie alegerile lui.
  • +1 (1 vot)    
    Revista o inchid, dar afacerile ... :D (Sâmbătă, 14 martie 2015, 22:17)

    XXIstCentury [utilizator]

    In primul rand, sunt de acord cu modul in care a procedat Ikea, desi mi se pare ca s-au grabit.
    Rusii sunt primitivi, ca si romanii (singura diferenta e ca romanii au fost fortati sa se prefaca a fi mai evoluati pentru ca vroiau sa intre in UE; dar fara interventi din afara ... eram la acelasi nivel). Aceste fiind spuse, cand te duci la primitivi, te adaptezi, intr-o anumita masura, regulilor de acolo. Ca atunci cand te duci in Arabia Saudita - femei si brbati care nu sunt rude nu se plimba pe strada, ca femeie te acoperi cu o burqa etc.
    Ce ma deranjeaza pe mine este cand ii ajuti pe primitivi, pana la momentul in care ei sunt capabili sa iti faca probleme. Din nou, ma gandesc si la arabi, care fara tehnologie din Vest, calareau si acum camile si luptau cu arcuri si sabii, nu aveau nimic care sa le permita sa dezvolte ei macar a 10-a parte din tehnologia pe care o folosesc pentru a planifica atacuri, pentru a semana teroare..
    Rusii si-au putut dezvolta o oarecare cultura, dar din nou, nu ar fi putut ajunge la nivelul la care sa devina un actor mondial fara ajutor direct sau indirect din vest. Si acolo s-a importat masiv tehnologie si know-how vestic, si asta este pur si simplu ... prostie din partea vestului. Of.
    Adica, lasa-i in inapoierea lor, vinde-le mobila, dar nu-i lasa sa ajunga la nivelul tau, sa-si trimita studenti in tara ta, sa invete sa imite tehnologia pe care o ai tu. Vinde-le margele si vezi-ti de treaba ta, si ei sa traiasca la nivelul la care pot ajunge prin forte proprii, pana cand ajung la sapa de lemn, sau intalnesc pe altul mai tare si vin ei la tine, sa te roage sa-i primesti in randurile tale - cum a facut Ro.
    Ro e obligata sa se prefaca a fi un stat mai evoluat decat e, de fapt, pentru ca a fost o conditie pentru a fi primita la masa statelor evoluate.
  • +2 (2 voturi)    
    sa.... (Duminică, 15 martie 2015, 6:56)

    Alla_H [utilizator]

    Mai incet!!!!!! Sa nu va auda femeile:))) Nu dati impresia de barbati autentici! :)))))))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by