Cleric musulman radical, editorial in USA Today: De ce a permis Guvernul francez publicatiei Charlie Hebdo sa ii provoace pe musulmani? / Ziarul american, aspru criticat: E ca si cum i-ai acorda lui Hitler 'drept la replica' dupa Noaptea de Cristal

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 8 ianuarie 2015, 18:14 Actualitate | Internaţional


Publicatia americana USA Today a publicat miercuri un material de opinie semnat de un cleric musulman radical din Marea Britanie in care acesta argumenteaza ca autoritatile franceze nu ar fi trebuit sa permita publicatiei Charlie Hebdo sa ii provoace pe musulmani si ca astfel Guvernul de la Paris se face vinovat de faptul ca a pus in pericol siguranta propriilor cetateni. In urma publicarii editorialului, USA Today a devenit tinta mai multor critici, un utilizator scriind pe Twitter ca decizia editoriala luata este ca si cum "i-ai acorda lui Hitler 'drept la replica' dupa Noaptea de Cristal".
  • Editorialul semnat de Anjem Choudary, cleric musulman radical si profesor de Saria:
Oamenii inteleg consecintele: Drept la replica

Contrar conceptiilor populare eronate, Islam nu inseamna pace si mai degraba supunere la poruncile lui Allah si doar ale sale. Prin urmare, musulmanii nu cred ca conceptul libertatii de expresie, discursul si actiunile lor fiind determinate de revelatia divina si nefiind bazate pedorintele oamenilor.

Desi se poate ca musulmanii sa nu fie fie de acord cu ideea libertatii de expresie, chiar si non-musulmanii care imbratiseaza aceasta religie spun ca vine cu responsabilitati. intr-o lume din ce in ce mai instabila si nesigura, posibilele consecinte ale insultarii Profetului Mahomed sunt cunoscute atat musulmanilor cat si non-musulmanilor.

Musulmanii considera ca onoarea Profetului Mahomed le este mai draga decat cea a propriilor parinti sau a propriei persoane. Ei considera apararea ei o obligatie. Potrivit Sariei (legii islamice), pedeapsa strica in cazul in care se constata infaptuirea acestei crime este pedeapsa capitala implementata de catre Statul Islamic. Acest lucru se datoreaza faptului ca Profetul Mahomed a spus ‘Cine in insulta pe Profet, il ucide’.

Cu toate acestea, pentru ca onoarea profetului este ceva ce toti musulmanii vor sa apere, multi dintre ei vor lua legea in propriile maine, cum vedem adesea.

In cadrul democratiilor liberale, libertatea de exprimare are unele constrangeri, precum legi impotriva incitarii si urii.

Adevarul este ca guvernele Occidentale sunt dispuse sa sacrifice libertatile si libertatile atunci cand se fac complice la tortura si extradare - sau atunci cand restrang libertatea de miscare a musulmanilor, sub pretextul protejarii securitatii nationale.

Deci de ce in acest caz Guvernul francez a permis revistei Charlie hebdo sa continue sa ii provoace pe musulmani, punand astfel in pericol sanctitatea cetatenilor sai?

Este timpul ca sanctitatea Profetului, venerat de pana la un sfert din populatia lumii, sa fie protejata.


Decizia editoriala a USA Today de a publica materialul de opinie semnat de clericul radical musulman a fost intampinata de un val de critici.

Jurnalistul The Telegraph Peter Foster trece in revista cateva din reactiile de pe platformele de socializare la decizia USA Today, una dintre publicatiile americane cu cel mai mare tiraj, de a accepta spre publicare materialul lui Anjem Choudary.

Un utilizator Twitter comenteaza: "este ca si cum i-ai acorda lui Hitler 'drept la replica' dupa Kristallnacht (Noaptea de Cristal - moment ce desemneaza inceputul pogromului impotriva evreilor - n.red.). 'In principiu, si-o cam cer'".

"Draga USA Today, nu exista 'drept la replica' la condamnarea unei crime in masa pusa la cale de psihotici", scrie pe Twitter si Ben White, autorul rubricii "Morning Money" din cadrul POLITICO.

Altii apara insa decizia USA Today, sustinand ca reprezinta "chintesenta libertatii de expresie" - "Asculta, evalueaza, respinge, ridiculizeaza"








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10479 vizualizari

  • +18 (26 voturi)    
    hmm (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:10)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    deci musulmanii sunt niste idioti cretini care nu gandesc?
    • +11 (13 voturi)    
      putea sa se abtina sau sa-si ceara scuze (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:31)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      pentru nemernicii care au facut acel macel.
      In schimb el arunca alte acuze... sper sa ne desteptam intr-o zi!
      • +5 (7 voturi)    
        in tarile musulmane (Joi, 8 ianuarie 2015, 22:12)

        thatchme [utilizator] i-a raspuns lui rov

        e interzisa prin lege orice reprezentare a profetului nu mai vorbesc de caricaturizarea lui. este o lipsa a libertatii de exprimare cu care crestinismul nu este obisnuit.islamul nu a avut renastere, nu a avut reforma religioasa, nu a avut secularizare. societatile lor habotnice nu au trecut prin aceste dezbateri si nu pot sa asimila libertatea de exprimare pe care noi o avem fata de Papa, Iisus, Dumnezeu, Preafericitul nostru ortodox. Libertatea absoluta pe care o exercitau cei de la Charlie Hebdo trebuie sa fie invatata in timp. Numai ca va trece foarte mult timp iar societatile musulmane trebuie sa se schimbe din interiorul lor.
        • +6 (6 voturi)    
          revista nu aparea la Teheran sau (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:42)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

          in Siria.
          Revista era publicata in imima Europei, cea care gazduieste si refugiatii si musafirii musulmani.
          Nu poti sa-i impui gazdei fizozofia ta de viata. Cu atat mai mult esti un nemernic absolut daca o ucizi pentru opiniile ei.
          Europa, ai grija pe cine ei in gazda si ce faci cu actualii chiriasi.
          • -2 (4 voturi)    
            gazda (Vineri, 9 ianuarie 2015, 10:14)

            mano74 [utilizator] i-a raspuns lui rov

            Asa este, dar nici gazda nu prea e civilizat sa-si ia oaspetii la misto!!! Numa intelege gresit, sunt niste idioti, dar tocmai de asta trebuie avuta mai multa grija cu ei.
            • +2 (2 voturi)    
              Ba e civilizat (Vineri, 9 ianuarie 2015, 12:06)

              Alui [utilizator] i-a raspuns lui mano74

              In primul rand gazda impune regulile casei. Luat-ul la misto, chiar daca e sarit calul, nu justifica violenta. Asta e una din regulile civilizatiei evoluate, nu a maimutelor din abia iesite din pesteri.
            • 0 (0 voturi)    
              din contra (Sâmbătă, 10 ianuarie 2015, 0:45)

              doru001 [utilizator] i-a raspuns lui mano74

              Caricaturile sint o reactie la crimele impotriva umanitatii facute de unii musulmani. Treziti-va din comparatiile "obiective" care nu au sens.
  • +28 (32 voturi)    
    mda (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:12)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    "Este timpul ca sanctitatea Profetului, venerat de pana la un sfert din populatia lumii, sa fie protejata."


    eeee ia hai sa ii bagam noi un tomahawk in fund si sa-i dam drumu' , sa vedem ce face Profetica asta...
    • -11 (13 voturi)    
      esti tare (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:58)

      autor_necunoscut_84 [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Si cam in ce zona geografica a lumii ai decide tu sa bombardezi? Vorbesti fara sa ai habar de diferenta intre islam si zone geografice locuite de islamisti.
      • +3 (7 voturi)    
        esti tu moale... (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:44)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

        eu nu vorbeam de bombardare... eu chiar vorbeam sa ii bagam un tomahawk in fund si sa ii dam drumul sa vedem cum zboara prietenul imaginar al musulmanilor... poate ii zic apoi super mohamed cu un M rosu pe piept.
  • +43 (49 voturi)    
    Dragi musulmani (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:22)

    Soljenitin [utilizator]

    Caricaturile sunt o treaba, atentatele sunt alta treaba. Daca voi credeti ca mistourile la adresa prietenului vostru imaginar constituie o scuza pentru a asasina, atunci noi credem ca atentatele voastre sunt un motiv bun pentru ca voi sa fiti bombardati, inclusiv nuclear. Lumea intreaga la cap nu va accepta niciodata o crima comisa in numele niciunei religii, oricare ar fi ea! Ca atare, bagati-va mintile in cap si, daca sunteti in tara voastra, atunci aparati-va drepturile si credinta sau, daca nu sunteti in tara voastra, atunci respectati regulile de joc ale tarii gazda. Nu veniti, insa, ABSOLUT NICIODATA sa incercati sa impuneti punctul vostru de vedere in alta curte. NU veti fi acceptati!
    • -7 (23 voturi)    
      Incetati... (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:40)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ...sa va tot referiti la musulmani ca la un tot general, ca si cand TOTI sunt de aceeasi factura si nebunie.

      Condamnati-i strict pe descreieratii care comit crimele si organizatiile lor de nebuni, care comit faptele astea invocand religia (oricare ar fi ea).

      De cand si pana cand un cleric musulman RADICAL este vocea tuturor musulmanilor normali ??

      Credeti un cleric RADICAL si niste organizatii criminale care, sa spunem, reprezinta 10 milioane de adepti nebuni, dar nu vreti si nu puteti sa ii credeti pe ceilalti 1 miliard si ceva de musulmani normali care va spun ca islamul nu este o doctrina a crimei si urii ?!?

      De cand si pana cand faptele unei minoritati dicteaza si conteaza mai mult decat a majoritatii ??

      E ca si cand ai spune ca toti romanii sun tara asta sunt tot una cu cei X sute/mii de nebuni de la Spitalul 9...
      • +7 (11 voturi)    
        Ăia de la spitalul 9 ... (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:40)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        ... sunt ținuți sub control.

        Câți indivizi de la "spitalul 9" și-au cumpărat arme automate și s-au dus la redacția Jurnalului Național, de exemplu?
      • +12 (16 voturi)    
        Poate nu ai vazut majoritatea ? (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:53)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Poate nu ai vazut majoritatea in scenele filmate in lumea araba dupa atentatele de la turnurile gemene ? Nu ai vazut scenele de entuziasm in masa pentru ca atentatele reusisera ?
        Nu arata deloc a compasiune pentru miile de victime nevinovate !
      • +10 (14 voturi)    
        pentru AK-47 (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:15)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Si cand iti vine un musulman in tara , cu intentia de a ramane, ce faci ? De unde stii ca e turbat sau e normal la cap?
        Care e " analiza " care depisteaza " turbarea " ?
        Sau mai simplu aplici una din doua solutii:
        1. Il expediezi inapoi in tara lui
        2.Il crestinezi ( botez si toate celelalte ).
        P.S. Masura 2 e exagerata si nu o va accepta vreun musulman. Atunci se aplica masura 1.
        P.S.2 . Nu am idee ce poti face cu cei nascuti in tara de adoptie.
        • 0 (4 voturi)    
          ... ai uitat ... (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:05)

          Observatore [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          ... ca orice legamint facut de un drept credincios
          ( = musulman ) unui ghiaur ( = crestin ) NU ESTE obligatoriu si poate fi incalcat lejer fara nici un fel de consecintze !!!
          • +4 (6 voturi)    
            pentru Observator (Joi, 8 ianuarie 2015, 22:13)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Observatore

            Asa zisul " Stat Islamic " aplica politica aceasta.
            Cand prind un crestin il obliga sa aleaga: ori se converteste la islam ori il omoara.
            • +1 (1 vot)    
              pt adrian88000 (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:33)

              Observatore [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Nu este acelasi lucru :
              - in cazul prezentat de mine musulmanul se jura /promite ceva dupa care nu il respecta ,
              - cazul prezenta de tine islamistul OBLIGA pe crestin sa...
      • +5 (7 voturi)    
        nu e chiar asa (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:59)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        musulmanii asa numiti radicali sunt cei care decid sa si implementeze ce le cere cartea, Coranul + hadith-urile. Ce trebuie sa intelegi tu si cei care au inca speranta ca nu toti musulmanii sunt niste criminali este ca, din pacate, cartile lor sfinte indeamna in mod clar, fara echivoc, la astfel de crime. Toti musulmanii ar trebui sa faca ceva pt a nu lasa nepedepsita jignirea profetului, asta le cere religia lor numai ca cei mai multi au suficient discernamant sau n-au suficiente boashe sa puna si in aplicare cerinta asta a religiei lor.
      • +9 (9 voturi)    
        Pe bune?! (Vineri, 9 ianuarie 2015, 1:44)

        malika ela [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        Asta cu 'nu toti musulmanii sunt la fel' am crezut-o si eu niste ani. Pana am ajuns sa observ si sa-i consider vinovati pe toti musulmanii care tac si nu condamna aceste acte. Ei ar trebui sa fie primi care sa iasa in fata sa se dezica de gesturile extremiste ale unor musulmani teroristi. Dar ce face musulmanul de rand din occident unde e liber sa posteze pe FB ce vrea, daca nu mai mult? Tace si se face nevazut...sau mai rau, ii apara pe teroristi cum ca au fost provocati. Ei na logica! Indiferenta si tacerea e egal cu complictate la crima in cazul lor.
        • 0 (0 voturi)    
          de frica (Vineri, 9 ianuarie 2015, 22:18)

          dandantheman [utilizator] i-a raspuns lui malika ela

          Pentru ca ei stiu , mai bine decat altii, ce-i poate astepta. Religia musulmana domneste prin teroare, este de departe o religie mult mai disruptiva si plina de imbolduri la crime, genociduri, decat oricare alta. Iar povestea asta cu faptul ca in timp, religia musulmana se va seculariza...nici gand, ba dimpotriva, cu cat proportia lor creste, cu atat sansele celorlalti scad. Cred ca la un moment intreaga suflare va trai sub aceasta teroare si poate abia atunci se vor rascula, probabil prea tarziu.
      • +1 (1 vot)    
        E clar.. (Vineri, 9 ianuarie 2015, 22:09)

        dandantheman [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        E clar ca nu ai calcat printr-o tara musulmana.is mergi prin Iran, Arabia Saudita, chiar si multe zone din Egipt si ai sa vezi can acesti descreierati, rebuturi umane, nu numai ca nu sunt exceptii ci dimpotriva, sunt la putere, ei controleaza ce si cum, ei taie si spanzura si tot incearca sa aduca aceste traditii "minunate" si in Europa, sa-si faca cuiburile lor de Sharia care vor creste din ce in ce mai mari pana cand vor deveni tari. Asta este viitorul (sumbru) al Europei. Singura consolare, daca ii pot spune asa, e ca noi de acum vom fi dusi demult atunci cand Sharia va deveni noua "Constitutie" a Europei.
    • +6 (10 voturi)    
      Bravo (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:42)

      Eucris [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Bun comentar!
    • +2 (4 voturi)    
      .... FARA... (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:55)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      ... DRAGI !!!
    • 0 (0 voturi)    
      prietenului vostru imaginar (Luni, 12 ianuarie 2015, 8:56)

      -dorian- [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      asta a fost tare, dar e valabil in orice religie...
  • +8 (10 voturi)    
    profetul (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:30)

    doru001 [utilizator]

    Dar clericul musulman radical ar putea fi oare ridiculizat?
  • +10 (12 voturi)    
    Tupeu (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:35)

    transalpinarum [utilizator]

    Deci "Este timpul ca sanctitatea Profetului, venerat de pana la un sfert din populatia lumii, sa fie protejata." de acord, dar nu la mine acasa. Nu poti sa vi in Europa, sa stai pe vine toata ziua, sa primesti eventuale ajutoare sociale, si la finalul zilei sa-ti protejam Profetul, atentie, intr-o gazeta de satira. Daca le vrei pe cele de mai sus, mergi la tine acasa, dar nu in casa mea. Nimeni nu a indraznit sa-l ia pe Allah la misto la el acasa...
  • +5 (11 voturi)    
    oops (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:36)

    [utilizator] [utilizator]

    ce spune clericul:
    "posibilele consecinte ale insultarii Profetului Mahomed sunt cunoscute atat musulmanilor cat si non-musulmanilor".

    Non musulmanii nu stiu, amice Anjem Choudary ,dar le putem parcurge impreuna daca doresti, in surat 2-Al Baqara verset 190-194 in CORAN scrie clar, citez:

    " 190. Luptaţi pe calea lui Allah împotriva acelora care se luptă cu voi, dar nu începeţi voi lupta, căci Allah nu-i iubeşte pe cei care încep lupte!

    191. Omorâţi-i unde-i prindeţi şi alungaţi-i de acolo de unde v-au alungat! Iar schisma e mai rea decât omorul. Dar nu luptaţi împotriva lor aproape de Moscheea Al-Haram, doar dacă ei se luptă cu voi în ea. Iar dacă luptă împotriva voastră, omorâţi-i, căci aceasta este răsplata celor fără de credinţă!

    192. Dacă, însă, ei contenesc, atunci Allah este Iertător, îndurător.

    193. Luptati-vă cu ei până ce nu va mai fi necredinţă si credinţa va fi numai în Allah! Dar dacă ei contenesc, atunci nu mai există vrăjmăşie, decât împotriva celor nelegiuiţi.

    194. Luna cea sfântă pentru luna cea sfântă şi în toate lucrurile sfinte se aplică talionul. Aşadar, celui care v-a atacat răspundeţi-i întocmai aşa cum v-a atacat el! Şi fiţi cu frică de Allah ! Şi să ştiţi că Allah este cu cei care se tem de El!"

    Pai daca obligatia musulmanului este sa il omoare pe infidel ( sau non-musulman cum spuneti voi) ce discutam noi degeaba?
    Ce atitea vorbe intortocheate?
    • +3 (3 voturi)    
      ... parole , parole , parole .... . (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:27)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui [utilizator]

      Ce arata faptele ? Crime , violuri ,asasinate , decapitari , facute de minoritate , aprobate tacit sau fatis de majoritate ! Eventuala condamnare este facuta de formal , "de ochii lumii ", pentru salvarea aparentzelor de catre unul sau doi reprezentantzi mai rasariti ignorate de majoritate , de minoritate nu mai vorbesc.
  • +6 (10 voturi)    
    Hm (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:36)

    liviuta2 [utilizator]

    mai degraba as zice ca textul clericului e util si onest, atrage atentia ca numai idioti utili ca Obama si Hollande si cei pe care reusesc sa i prosteasca isi imagineaza ca Islamul inseamna pace (Religia Pacii). Ar trebui sa invatam cu totii, in frunte cu cei doi, ca Islamul e supunere. Si sa tragem concluziile.
    • 0 (0 voturi)    
      bine zis (Vineri, 9 ianuarie 2015, 22:24)

      dandantheman [utilizator] i-a raspuns lui liviuta2

      Tocmai de-aia indienii, adica aia din India, o tara cu religii autohtone inofensive, cand i-au izgonit pe musulmani, i-au izgonit de-a binelea, evacuare.
  • +2 (14 voturi)    
    Islam vs Crestinism (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:39)

    -dorian- [utilizator]

    Problema este simpla: Acum cateva sute de ani cruciatii treceau prin foc si sabie tot ce nu era crestin, acum musulmanii fac la fel, numai ca ei s-au trezit mai tarziu. Apropos, cand papalitatea isi va asuma vinovatia legata de sutele de mii de crime infaptuite impotriva oamenilor nevinovati schingiuiti si omorati in chinuri in evul mediu (vrajitoare, atei etc)?
    Imbecili am fost si noi, crestinii, numai ca am reusit sa intram in normalitate. dar ne-au trebuit ceva ani.
    • +8 (12 voturi)    
      Imbecili, imbecili, ai dreptate. (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:37)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      ... imbecili acum >150 de ani.
      Dacă indivizii nu se pot adapta la circumstanțele și stilul din Uniunea Europeană, Norvegia, Elveția, Federația Rusă, Islanda, Statele Unite ale Americii, Canada, Australia, Noua Zeelandă, China sau Argentina, să plece IMEDIAT în ISIS și să facă absolut ce vor ei.

      A, nu vor să se adapteze? Ghinion. Afară. Cu jandarmii dacă e nevoie.
    • 0 (4 voturi)    
      nu cred ca scuzele papei.... (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:04)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      ajuta la ceva .....mai ales in ceea ce priveste lumea musulmana.
    • +1 (1 vot)    
      logica subreda (Vineri, 9 ianuarie 2015, 11:06)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui -dorian-

      pai na, acum ce sa spun...sa acceptam si inchizitia canibalismul ca de, unii umanoizi si nu atins inca pragul civilizatiei, nu?
  • +7 (11 voturi)    
    onoarea profetului (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:41)

    Mircha [utilizator]

    In urma faptelor acesto oameni islamul si profetul islamului sunt mai putin respectate decat erau inainte.

    Acesti oameni au patat onoarea profetului lor.
  • +9 (11 voturi)    
    . (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:53)

    Marius Muntean [utilizator]

    Libertatea de exprimare nu ii provoaca doar pe unii musulmani ci pe toti oamenii inchisi la minte, care sunt de fapt adevaratii dusmani ai progresului omenirii.
    Ea asigura iesirea la suprafata a ideilor si a punctelor de vedere "ciudate", originale, care au forta sa schimbe lucrurile.
  • -6 (12 voturi)    
    am inteles (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:55)

    autor_necunoscut_84 [utilizator]

    Libertatea de exprimare e doar intr-un singur sens. Adica aia au voie sa faca misto de un simbol sfant al altii religii, dar un lider musulman radical nu are voie sa-si exprime punctul de vedere.
    Eu nu am vazut nicaieri publicatii de mare tiraj in care Iisus sa fie prezentat in fundul gol sau ca se saruta cu alt barbat.
    Nu justific ce au facut niste nebuni, dar sa fim putin mai impartiali am putea ca vorba aia nu suntem direct afectati.
    • +2 (10 voturi)    
      libertatea de exprimare (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:44)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      in franta este sport national.
      totusi, n'ai voie sa publici comentarii care sa puna intrebari ref. la holocaust. e treaba penala

      in sua, libertatea presei actioneaza in amandoua sensurile.
      ce a facut usa today, o publicatie, cred ca singura, care apare pe tot cuprinsul sua, dand dreptul la replica acelui cleric musulman, este perfect in accord cu libertatea presei.
      libertatea presei este garantata.
      in sua, poti avea pareri diferite de cea oficiala, privind holocaustul, nazismul, sau alte teme tabu in alte parti.
      mein kampf se poate cumapara in barnes & noble.
      libertatea de opinie este cu adevarat respecata..
      • +3 (7 voturi)    
        Nash-pandelica (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:52)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        a lua la misto ba pe Isus, ba pe Papa, ba pe Mahomed, cum au facut cei de la Charlie hebdo e una, a lua la misto genocidul e alta. Asta apropos de limitele libertatii de expresie.
        • +4 (6 voturi)    
          libertatea de exprimare (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:50)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          nu este numai pentru luare la misto, aaaa ?!

          uite ca la americani se poate.
          se poate spune/scrie orice.
          numai ca, totusi, acolo, presa isi stie limitele.
          vorbesc de presa serioasa, cea luata in seama, cum este usa today.
          si totusi, acolo nu se face misto de mahomed, sau alt profet, sau inalta fatza religioasa.
          nu se face legatura dintre mahomed si terrorism.
          pe lista organizatiilor teroriste, luate in atentie, sunt si organizatii crestine, atee sau din alte confesiuni.
          si, chiar ale cetatenilor americani.

          la americani securitatea tzarii e in mainile poporului, care este inarmat si pregatit sa se apere.
          in America, in putinele cazuri cu impuscaturi si teroristi musulmani, atentatorii n'au trebuit cautati. au picat la locul faptei.
        • +2 (4 voturi)    
          nash-manio'...!! (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:51)

          kalughin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          a lua la mishto pe Iisus inseamna si, printre altele, a batjocorii memoria a milioane de crestini care de-a lungul istoriei au murit pentru a-si apara si a-si putea exercita credinta...posibil chiar o parte a stramosilor matale...n-a cerut niciun crestin, pana acum, o lege care sa incrimineze ofensa adusa crestinilor sau simbolurilor religioase ale acestora ... in schimb, orice critica, chiar obiectiva, a orice are tangenta cu natia evreiasca este automat catalogata si tratata ca expresie a antisemitismului si trambitata de organismele evreiesti prin toate mediile de informare evreiesti (pleonasm)... so...?? ce ne facem??!!
    • +3 (7 voturi)    
      Libertatea de exprimare dar nu cu arma (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      intr-o tara care te-a crescut si te-a hranit.
    • +1 (1 vot)    
      n-ai inteles (Vineri, 9 ianuarie 2015, 6:01)

      -dorian- [utilizator] i-a raspuns lui autor_necunoscut_84

      1. Islamul nu are publicatii de mare tiraj
      2. Nu cred ca vreun crestin si-ar lua Kalasnikovul si s-ar apuca sa-i impuste pe autorii unui articol in care Iisus apare in fundul gol
  • +10 (12 voturi)    
    Puie monta (Joi, 8 ianuarie 2015, 18:58)

    bancheru83 [utilizator]

    Si puie mohamed sau mahomed tot un drac
  • +4 (6 voturi)    
    Democratia... (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:02)

    Caligula [utilizator]

    ...nu poate exista prin porunca - doar sistemele totalitare.

    "Onoarea" impusa altora implica intodeauna lipsa unor drepturi universale. Onoarea se castiga, si nu se poate castiga daca nu se poate pierde.
  • +3 (7 voturi)    
    treaba cea mai nasoala (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:09)

    nellino [utilizator]

    Esteca cei doi sunt cetateni francezi. Va fi destul de greu sa dezlantui un bombardament nuclear pe proprii cetateni.
    Asta pentru ca e pe aici unul care isi zice Soljenitin si vrea sa rada musulmanii cu bombe nucleare. Mai ironic de atat era daca isi zicea Ghandi.
    • +1 (3 voturi)    
      Si totusi (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:02)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Dupa primul atantat terorist cu arma atomica (va veni si ala ) ce crezi ca o sa faca vestul ? (nu iti inchipui bombardament nuclear pe "inamic" dar ceva la fel de radical o sa se intample probabil instituirea unui stat politienesc draconic in propria ograda )
    • -1 (1 vot)    
      Banii vin din tarile arabe (Vineri, 9 ianuarie 2015, 14:22)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Cred si eu ca vom asista la niste bombardamente atomice in curand.
  • +7 (9 voturi)    
    Deci victima este vinovată (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:18)

    hsl [utilizator]

    pentru că a aţâţat violatorul, mişcând din fundul ei frumos?!
  • +11 (13 voturi)    
    Ciudati (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:33)

    nano2k [utilizator]

    Toti fundamentalistii sunt niste ciudati si merita lasati pe mana selectiei naturale!

    Ce om normal la cap crede intr-o divinitate atotputernica indiferent cum i-o fi zicand si sa nu fie convins ca divinitatea aia poate si stie sa isi pazeasca singura curu' de prostiile noastre, niste fiinte marunte fata de aceste divinitati, nu?

    De ce cred acesti nemernici de fundamentalisti ca cineva trebuie sa moara cand face glume sau chiar nu crede in divinitatea lui?

    Exista vreo divinitate pe pamantul asta care cere ajutorul oamenilor ca sa fie pazita de oameni? Atunci ce divinitate e aia?

    Si sunt total de acord cu asta: "Draga USA Today, nu exista 'drept la replica' la condamnarea unei crime in masa pusa la cale de psihotici"
    • +1 (1 vot)    
      Felicitari (Vineri, 9 ianuarie 2015, 6:05)

      -dorian- [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Total de acord, ai pus punctul pe i
  • +10 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:34)

    [anonim]

    • +4 (6 voturi)    
      onoare (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:47)

      Karin_Oslo [utilizator] i-a raspuns lui

      ca sa nu mai vorbim cei 130 de copii (muslimi) macelariti intr-o scoala din Pakistan de alti fanatici, dar in numele aceluiasi alah? Aia pe cine au mai ironizat? Foarte onorat trebuie sa se simta profetul.
  • +8 (10 voturi)    
    ha (Joi, 8 ianuarie 2015, 19:57)

    john70 [utilizator]

    in acelasi timp, cretinii de pe twitter si facebook se intreaba cine e Hitler si daca noaptea de cristal a fost ceva asemanator cu Black Friday.
  • +9 (11 voturi)    
    3% (Joi, 8 ianuarie 2015, 20:33)

    dum_i [utilizator]

    3% din cititorii articolului au fost de acord cu el.

    aia 3% din 10000 sunt viitorii criminali.
  • +2 (4 voturi)    
    Bravo, felicitări pentru onestitate (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:20)

    Nyk1 [utilizator]

    Tipul ăsta, Anjem Choudary, e poate cea mai bună portavoce pentru mișcarea anti-islam. Asta pentru că el chiar spune ce gândește, spre deosebire de ceilalți imami musulmani.
  • +4 (6 voturi)    
    De ce? (Joi, 8 ianuarie 2015, 21:30)

    CezarN [utilizator]

    De ce a premis guvernul? Simplu, bai cap patrat: pentru ca in Franta guvernul si popii nu se baga in politicile editoriael ale ziarelor, de-aia. Numai in capul tau si in califatul din el se intampla asa ceva. Iar daca guvernele occidentale vor incepe sa faca asa ceva, atunci inseamna ca idiotii au invins.
  • 0 (4 voturi)    
    intrebarea corecta (Joi, 8 ianuarie 2015, 22:04)

    srpc [utilizator]

    de ce este liber acest individ si nu la puscarie, izolat?
    • 0 (6 voturi)    
      cine sunt ei vesticii (Vineri, 9 ianuarie 2015, 2:20)

      gnl [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Mai baieti! Hai sa va spun ceva! Cine a inceput cruciada moderna? Nu voi cei din vest, aia civilizatii? Ati inceput cruciada asta imediat dupa caderea blocului comunist. Si pentru ca nu mai aveati dusmani ati descoperit ca mai bine sa va faceti unul adica musulmanii. Criminali si teroristi sunt vesticii care au distrus tari ca Iraq, Afganistan, Siria, si inclusiv Palestina acum in zilele noastre, civilizatiile distruse in trecut nu mai discutam... Voi sunteti in stare sa aruncati bomba atomica la prima tresarire de frica. Voi sunteti cei care creati teroristii si ni-i serviti tuturor. Mi se pare ca acest atentat din Franta seamana cu evenimentul din 9/11. Deci multumim civilizatiei occidentale...Vad ca sunt multi curajosi pe aici si arunca cu vorbe razboinice...dar traiesc ca niste sclavi in tara lor cocosati de taxe si de datorii, nu zic pss ca nu scade pretul benzinei, desi barilul de petrol a juns la 55 dolari deci la jumate, si altele... Bai baieti puneti mana pe lopeti si lasati tastatura si caricaturile ca e mai sanatos...
      • +1 (1 vot)    
        Intreb si eu (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:20)

        rollotomasi [utilizator] i-a raspuns lui gnl

        Cine a atacat si anexat Kuweitul in 1990, adica "imediat dupa caderea blocului comunist" ?
      • +1 (1 vot)    
        nu pot fi toti cu lopeti in mana (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:54)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui gnl

        si nici cu portavoci ale "concurentei".
      • +1 (1 vot)    
        au distrus? (Vineri, 9 ianuarie 2015, 10:17)

        Gicu2 [utilizator] i-a raspuns lui gnl

        afganistan, siria, palestina?? adica ce au facut? au imprastiat nisipul sau ce?

        care civilizatii? alea unde criminalii sunt decapitati oficial pe strazi, unde se taie maini in piata publica? aia e civilizatie?

        bun, ok, sa stea la ei acolo daca e asa bine. nu sa vina sa cerseasca ajutoare de la noi astia necivilizatii si sa se dea drept refugiati. pai cum sa fii refugiat daca e asa bine si civilizat la tine acasa?
  • +1 (1 vot)    
    Nu stiu de ce (Vineri, 9 ianuarie 2015, 7:58)

    Ando1971 [utilizator]

    dar am impresia ca povestea asta despre caricaturile lui Mahomed nu sunt decat un pretext pentru a "justifica" niste actiuni teroriste, astfel incat cei care le comit sa nu-si atraga deopotriva antipatia occidentului cat si a lumii musulmane pusa in situatia de a fi bagata in aceiasi oala cu niste descreierati. Sunt interese mult mai pragmatice in spatele acestor actiuni decat o banala caricatura a lui Mahomed, iar aici se poate discuta mult.
    Daca nu erau acele caricaturi cu siguranta se gasea altceva care sa poata fi folosit ca pretext pentru a "justifica" un eventual act terrorist.
  • -1 (3 voturi)    
    SI TOTUSI AMERICANII AU DREPT LA REPLICA... (Vineri, 9 ianuarie 2015, 8:59)

    kalughin [utilizator]

    http://www.theguardian.com/us-news/2014/nov/24/-sp-us-drone-strikes-kill-1147

    in ciuda faptului ca, desi au vizat doar 41 de asa-zisi teroristi, armata americana a ucis prin intermediul dronelor 1.147 de oameni in pakistan si afganistan.... adica 1.106 VICTIME COLATERALE... si asta reprezinta doar o parte legata strict de loviturile care-i vizau pe cei 41.

    cati oare au mai omorat pe intreg globul, majoritatea oameni nevinovatii, sute de mii, milioane?? in irak, afganistan, pakistan, yemen, sudan, somalia, siria, libya etc???

    IN CIUDA ACESTOR CRIME ABOMINABILE AMERICANII SI EURPENII AU DREPTUL DE A SE EXPRIMA, ORIUNDE SI ORICAND SI DE A PRETINDE IN CONTINUARE CA SUNT VICTIME, NU AGRESORI??!!
    • 0 (0 voturi)    
      Americanii au facut asta dupa 11 Septembrie (Vineri, 9 ianuarie 2015, 12:13)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui kalughin

      Deci n-au inceput ei. Si singura tara care s-a opus categoric razboiului pornit de americani a fost Franta. Cum se intoarce roata!
  • 0 (0 voturi)    
    scenarita (Vineri, 9 ianuarie 2015, 15:48)

    Ion Zapada [utilizator]

    nu stiu de ce, da rpovestea asta incepe sa miroase. Eu parca as simiti si miros american bagat la inaintare nu doar arabesc.

    Nu de alta, dar din povestea asta US are numai de castigat: in primul rand ii cumonteste subit de francezi in legatura cu Mistral (ba o poti vedea ca pe o posibila razbunare), TIPP-ul nu s-a votat inca si presimt ca sigur voi auzi in urmatoarele luni: vedeti, nu sunteti capabili sa va aparati, venim noi si va aparam.... Nu discut de lagaturile profunde Yemen-Siria US ca vorba aia, pretul la petrol tot scade.
  • -1 (1 vot)    
    america slabuta reactie (Vineri, 9 ianuarie 2015, 15:50)

    Ion Zapada [utilizator]

    oricum, la reactii, america a reactionat foarte slabut, ba inexistent as putea spune...daca era in vreun rus in locul astor 2, ehe, deja vedeam vapoarele in marea neagra tot NATO pus in functiune.
  • 0 (0 voturi)    
    unde e profetul? (Sâmbătă, 10 ianuarie 2015, 0:42)

    doru001 [utilizator]

    Caricaturile n-au nici o legatura cu Mahomed, ele sint reactii fata de crimele fundamentalistilor.

    Observati ca teroristii n-au atacat un stat care a invadat Irakul si nici institutii de putere ale Frantei, ci tocmai un ziar de stinga care critica toate invaziile si sustinea integrarea musulmanilor.
  • 0 (0 voturi)    
    indeed (Marţi, 13 ianuarie 2015, 20:43)

    doru001 [utilizator]

    Da, domn'e, trebuia lasat sa spuna ce are de spus, apoi sa i se raspunda, apoi sa fie arestat:

    According to Popper the freedom of speech has the inherent limit of denying other people's freedom of speech. For example, Hitler has used freedom of speech to deny other people's freedom of speech. When used like that, freedom of speech should be denied. This applies only when the denial of other people's freedom of speech threatens to become effective. In this case, radical imams should be arrested. Maybe a law similar to that against denial of Holocaust should be passed. Even better, a general law forbidding speech which effectively denies other people's freedom of speech can be used. After a warning (maybe the perpetrator is not aware), they should be arrested on first breach and kept in jail until the danger passes. The indoctrinated children should follow an integration program. That should not be just a patronising psychotherapy, but a very practical work in team based on cooperation with equals and support of common interests against centers of power.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by