Vicecancelarul Germaniei: Impunerea unor noi sanctiuni risca sa destabilizeze Rusia

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 4 ianuarie 2015, 16:09 Actualitate | Internaţional


O noua inasprire a sanctiunilor impotriva Rusiei risca sa destabilizeze tara si sa o arunce in haos, ceea ce ar fi contrar intereselor Europei, a apreciat vicecancelarul german si ministru al economiei Sigmar Gabriel, intr-un interviu publicat duminica, transmite AFP.

"Scopul (sanctiunilor) nu a fost niciodata de a impinge Rusia in haos politic si economic", a declarat el pentru ziarul Bild am Sonntag.

"Cei care vor acest lucru vor provoca o situatie mult mai periculoasa pentru noi toti in Europa", a adaugat vicecancelarul german, subliniind ca Rusia este o putere nucleara.

Scopul sanctiunilor a fost de a aduce Rusia la masa negocierilor in criza ucraineana, a aratat el.

"Cei care vor sa destabilizeze economic si politic Rusia au obiective total diferite", a declarat el.

Unii din Europa si Statele Unite, a avertizat el, vor pur si simplu sa isi vada vechiul rival Rusia in genunchi.

"Nu este in interesul nici al Germaniei, nici al Europei. Noi vrem sa rezolvam criza din Ucraina, nu sa punem Rusia in genunchi", a explicat Sigmar Gabriel.

Puterile occidentale au acuzat in numeroase randuri Rusia de implicare activa in criza ucraineana, prin furnizarea de intariri si arme rebelilor din estul tarii, ceea ce Moscova a negat categoric.

















7897 vizualizari

  • -15 (23 voturi)    
    Mda.. (Duminică, 4 ianuarie 2015, 16:26)

    hot news [utilizator]

    In sfarsit ati ajuns la concluzia ca va bateti singuri cuie in talpa....
    • -7 (15 voturi)    
      puterea unei tari (Duminică, 4 ianuarie 2015, 20:04)

      razvanus [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      RUSIA este acum o putere armata foarte mare si care are la conducere NATIONALISTI carora le este teama sa NU piarda Ucraina si identitatea ruseasca din aceasta tara la dimensiunile sale actuale. Germaniei nu i-ar place ca Austria, Danemarca sa ajunga sub influenta straina, UK nu i-a conveni ca Irlanda sa ajunga sub influenta spaniola. NU PUTEM sa ii pacalim pe RUSI.
      • +10 (12 voturi)    
        Marea pacaleala (Duminică, 4 ianuarie 2015, 23:22)

        Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui razvanus

        Marea pacaleala si-a luato poporul rus, care desi are votul in mana isi alege singurel mafiotii.

        Inca nu au ajuns sa fie liberi in propria tara, iar mafiotii din Kremlin ii tot sperie cu pericolul occidental. Scamatorie ieftina si veche, tii poporul strans unit inventand dusmani reali sau imaginari.

        Intr-o democratie de tip occidental, mafiotii de la Kremlin ajung la puscarie ca Voiculescu, becalii, vantu, nastase. Actuala putere nu are nici un interes ca poporul rus sa treaca la alt nivel de libertate, le pune in pericol faraonicele averi furate.
        • +3 (3 voturi)    
          Rusia trebuie destabilizata, (Luni, 5 ianuarie 2015, 11:56)

          Cetatean european [anonim] i-a raspuns lui Vlad-I

          pana ce va inceta sa destabilizeze tarile vecine, Moldova, Ucraina etc. si pana isi va retrage trupele din Crimeea, sud-estul Ucrainei si Transnistria.
      • -2 (8 voturi)    
        te chinui degeaba (Luni, 5 ianuarie 2015, 0:47)

        freejack [utilizator] i-a raspuns lui razvanus

        multi sunt legati la ochi. poate ca ar trebui sa se intample ca sa se convinga singuri. Rusia in haos si armamentul nuclear pe maini nesigure. costurile pentru occident ar fi si mai mari ca sa repuna Rusia pe picioare. sau poate se urmareste o reimpartire a resurselor dupa modelul din era Eltin. cu bussinesmeni ca Abramovich, Hodorkovsky sau Berezovsky.
        plus ca nu inteleg ce atat tevatura cu Ucraina asta. o facatura sovietica este aparata de voci care se vor antisovietice.
        • +3 (5 voturi)    
          Facatura sovietica ... (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:14)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui freejack

          ... din cauza "micilor" ajustari teritoriale pe la granita. Da' daca te uiti putin in istorie, ai sa vezi ca prima entitate statala a slavilor de la est de Nistru a avut capitala la Kiev, nu la Moscova - cauta pe web dupa Kievan Rus.

          Ucraina e un stat ca oricare altul, si ce-au facut si continua sa faca rusii acolo e ilegal. Singura solutie care sa nu ne trimita inapoi in evul mediu, unde fiecare sef feudal era permanent in razboi cu toti vecinii pt. teritorii si vasali, e ca Rusia sa fie scoasa din Crimeea si din estul Ucrainei. Altfel nimeni n-o sa mai aibe incredere in UE sau ONU ca e in stare sa le asigure securitatea.

          (NATO e usurel alta mancare de peste - daca Ucraina era membru NATO cre' ca se gandeau rusii de trei ori, nu de doua, inainte sa intre in Crimeea - spre deosebire de ONU si UE, NATO are militari in functii executive, si caile de actiune nu-s guvernate de decizii politice ci de prevederi ale unor tratate internationale de a caror aplicare sunt responsabili respectivii militari.)
          • +1 (1 vot)    
            daca era in NATO (Luni, 5 ianuarie 2015, 16:24)

            freejack [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

            rusii nu intrau. nici nu era nevoie sa se gandeasca.
            problema este ce sa caute Ucraina in NATO? la Kiev poate sa ia puterea oricand (prin alegeri libere) niste rusofili. si atunci de ce naiba se chinuie astia atat? vorba lui Zeman (presedintele Cehiei): maidanul nu a fost o revolutie democratica. poti sa ti o tara ancorata intr-un proiect politic bazandu-te numai pe presiunea strazii? sa schimbi guvernele care nu-ti convin cu ajutorul molotoavelor? nu asta este calea. Ucraina trebuie lasata acolo unde ii este locul.
      • +1 (1 vot)    
        Ucraina nu e a rusilor (Luni, 5 ianuarie 2015, 13:01)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui razvanus

        Motivul acestui conflict nu este si nu a fost niciodata Ucraina. Il doare pe Putin fix in *** de Ucraina.. el doar a vrut sa-si pastreze portul la Marea Neagra unde are ditamai armata si conflictul va continua pentru ca au nevoie de un coridor de aprovizionare pentru Crimeea.
  • +11 (17 voturi)    
    Nu-i doresc răul. (Duminică, 4 ianuarie 2015, 16:29)

    mitg [utilizator]

    Dar îl rog să-și telefoneze străbunicii, să viziteze o localitate, oricare, din România, Ucraina, Polonia, Ungaria, Estonia, Lituania sau Letonia, (fosta) Germanie de Est.

    Să audă el cu urechile lui care au fost consecințele în 1968, 1956, 1948, 1947, 1946, 1945, 1944, 1943, 1939.
    Are și opțiunea să citească/vizioneze/exploreze ce s-a întâmplat în 1923, 1922, 1921, 1920, 1919, 1918, 1917, 1916, 1915, 1914, 1905, 1892, 1863, 1852, 1817, 1816 ș.a.m.d

    Dorește să experimenteze și 2016, 2017? Dorește o porție de mama Rusia?
    • -3 (7 voturi)    
      Din fericire e Gabriel Vizekanzler (Duminică, 4 ianuarie 2015, 20:33)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      si nu tu. El reprezinta si apara interesele germane , nu a celor Est Europene.
  • +10 (14 voturi)    
    Rusia la masa tratativelor... (Duminică, 4 ianuarie 2015, 16:31)

    Caligula [utilizator]

    ... e de 23 de ani cand vine vorba de Transnistria. Acelasi lucru va fi valabil si in privinta Ucrainei. Aducerea Rusiei la masa tratativelor nu e suficienta cand e vorba de stabilizarea Ucrainei in primul rand.
    • -3 (11 voturi)    
      Nestiinta. (Duminică, 4 ianuarie 2015, 20:02)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Ma intreb cati dintre superficialii de posteaza aici 'or cunoaste ca Transnistria e dincolo de Nistru.

      Soldati, va ordon: treceti Nistru! suna cunoscut?
      • +2 (6 voturi)    
        Aha (Duminică, 4 ianuarie 2015, 23:16)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

        La asta chiar nu ma gandisem, tratativele dureaza de 23 de ani, pentru ca Transnistria e 'dincolo de Nistru'.
        Bine, dorele, ai rezolvat si misterul asta.
        • -1 (3 voturi)    
          Are pe undeva dreptate (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:21)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          Transnistria, pana la sovietici, n-a fost niciodata parte din Moldova - a fost parte din Ucraina. In schimb, judetele din sud, care-s acuma iesirea la Dunare a Ucrainei, au fost, ce-i drept pentru foarte scurta vreme, in vremea domniei lu' Stefan cel Mare.

          Daca Rusia ar retrage armata a 14-a, stationata in Transnistria, cre' ca Ucraina si Moldova ar ajunge repede la o intelegere, care ar fi benefica si pt. populatia transnistreana, care acuma traieste din sponsorizare ruseasca - nu musai foarte bine.

          Transnistria, facand abstractie de istoricul care a precedat formarea celor doua entitati separatiste, e pentru rusi cam cum e Kosovo pt. americani. Ambele s-au declarat state independente fara respectarea prevederilor legale internationale, fiecare e recunoscut ca stat doar de o parte a comunitatii internationale. In Kosovo au vrut musai americanii o prezenta mai ferita de controlul aliatilor europeni in Europa. In Transnistria Rusia sponsorizeaza lideri vanduti Moscovei ca sa aibe unde-si pastra ceva armata in coasta Europei., aproape de gurile Dunarii. De ambele se aude relativ putin in massmedia internationala.
  • +9 (13 voturi)    
    exista si alta solutie? (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:14)

    kripton [utilizator]

    eu cred ca da: vladimir vladimirovici sa faca ce trebuie si atunci nu vor fi sanctiuni. dar daca el are orgoliu si ambitie de autocrat,de ce sa se opreasca sanctiunile??
  • +23 (35 voturi)    
    Pai s-a rezolvat criza? (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:27)

    dadan [utilizator]

    Nu! S-au retras rusdnacii cu armata din Ucraina? Nu! S-au retras din Crimeea? Nu! Se \retrag din Transnistria ? Nu!
    Pai atunci dati cu sanctiuni in ei pana se civilizeaza si bolsevicii putin.Politica bocancului a apus, rusii trebuie sa stie ca e dependenta de restul lumii si nu se mai poate tolera atitudinea expansionista primitiva...
    • 0 (8 voturi)    
      Rusii (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:38)

      Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Ar fi in stare sa vanda bombele pe vodca. Asta e problema. Cat timp sunt conventionale nu-i asa bai. Dar cand un focos niveleaza Bucurestiul, e grav.
      • +1 (3 voturi)    
        :-) Aici ... (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:22)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        ... s-ar putea sa ai surpriza ca multi romani sa te contrazica.
      • +2 (4 voturi)    
        Daca le vor vinde pe votca, (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:28)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

        sa le cumparam noi. Adica U.E.
        • 0 (0 voturi)    
          Si ce garantie avem (Luni, 5 ianuarie 2015, 22:40)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Ca nu dau unii mai mult pe ele?
          • 0 (0 voturi)    
            Cu garantiile (Marţi, 6 ianuarie 2015, 10:13)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

            e mai greu. Putine se pot garanta. Dar pot fi luate masuri de prevedere.
    • +5 (9 voturi)    
      Adica mujicul Phutin poate sa destabilizeze (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:44)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Dar pe el sa nu-l destabilizeze nimeni.
      PS: Phutin e deja destabilizat madam, la cap.
      • 0 (2 voturi)    
        Exact... (Luni, 5 ianuarie 2015, 6:00)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Folosesc aceeasi strategie care s-a folosit dupa destramarea Uniunii Sovietice cand Rusia era in colaps economic. Occidentul, speriat de Moscova ca armele nucleare vor ajunge pe mana teroristilor ceceni sau mai stiu care, a pompat miliarde de dolari pentru a stabiliza economia ruseasca ca ajutor, plus investitorii din Vest care au deschis afaceri de multe miliarde dolari cu Rusia.
        Doar ca Putin, cu mintea lui de kgbist a folosit acest ajutor pentru refacerea puterii militare, pentru obtinerea din Occident de tehnologie.
        Acum vor sa repete acelas scenariu. Opriti sanctiunile ca ne destabilizati sau va aratam bau-baul nuclear.
        Chiar vestul asta este condus de copii debili mintal sau articolele care se publica in presa sunt total fara valoare, doar simple petarde cu mult zgomot pentru folosul rusilor?
        • +1 (3 voturi)    
          Petarde nucleare (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:28)

          Remulus si Rromus [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          Ar fi mai bine in lume fara New York oare? Daca vand 10 bombe din care explodeaza doar una, e mai bine fara zona centrala din Paris?
    • +5 (9 voturi)    
      Pai de ce sa le impuna (Duminică, 4 ianuarie 2015, 19:21)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      sanctiuni daca ei (nemtii) nu sufera. Ba, din contra, ei sufera din cauza sanctiunior impuse si exact pe asta se bazeaza si Putin: liderii europeni sunt niste carpe.

      Eu, din contra, cred ca trebuie destabilizata rusia si sistemul politic daramat, astfel incat sa vina unii cu care sa te poti intelege.

      Putin si-a pus curul pe putere si nu se mai da plecat de acolo. Ii plac dinastiile gen Kim Jong.
      • -2 (4 voturi)    
        sau (Duminică, 4 ianuarie 2015, 23:18)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        Sau poate in locul unora cu care te poti intelege vor veni unii care vor ocupa complet Ucraina si Moldova si vor zice ca ii doare la basca de ce vrea vestul. Ce zici, merita riscul?
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate, ... (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:33)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          ... generalii rusi abia asteapta sa plece cu tancurile spre vest. S-au pregatit pt. asta mai bine de jumatate de secol pe vremea sovieticilor, dupa care a venit Gorby si le-a taiat macaroana.

          Cel mai bine e ca daca tot e sa ajunga aia la putere, sa ajunga dupa ce Rusia e moarta de foame, cu vistieria goala si cu o populatie extrem de nemultumita si de agitata. In conditiile alea, in afara arsenalului nuclear, Rusia nu mai e cine stie ce problema, dpv militar.

          Asta e ce zice Merkel. Daca un caine de latra, cata vreme nu te apropii la distanta prea mica de el, nu sare sa te muste. Daca tot vrei sa te apropii la mica distanta de el, e bine sa astepti macar pana e pe jumatate mort de foame si de oboseala. Dac-o faci inainte s-ar putea sa iasa urat.
    • +2 (2 voturi)    
      Da ma, da' ... (Luni, 5 ianuarie 2015, 9:29)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      ... rubla a cazut la jumatate, Rusia cheltuie miliarde (in fapt zeci de miliarde) din rezerva valutara ca sa-si apere bancile, desi rezerva lor valutara nu e foarte mare, si deja o gramada dintre oligarhii apropiati de Putin il preseaza s-o dea cotita, ca le sufera afacerile. Daca treaba continua la fel, slabe sperante sa pastreze Putin controlul Rusiei la urmatoarele alegeri. Ori asta e exact ceea ce urmareste occidentul. Nu se asteapta nimeni ca de azi pe maine Putin sa plece cu coada intre picioare din Crimeea.

      O comparatie plastica: sanctionarea Rusiei e precum cu stransu' de c...e pt. Putin. Daca i le zdrobesti din prima, se vaita o vreme, se tavaleste pe jos, dupa care vine dupa tine, nebun de durere si de furie. Daca i le tii doar stranse, asa incat sa se cocoseze de durere, nu misca nici macar un fir de mustata, si pana la urma face orice ii ceri.

      Comparatia e poate vulgara, din nefericire insa Putin pare sa nu priceapa decat de mijloace de convingere asemanatoare. Ori occidentalii abia au inceput sa-l stranga, si tre' sa aibe sa nu stranga prea tare de la inceput. Asta e ce zice Merkel, pe-o limba mai ... romaneasca.
  • +4 (8 voturi)    
    il freaca grija de rusi (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:38)

    Gheorghescu [utilizator]

    solutia este extrem de simpla, cum ar spune un alt neamt, Klaus Werner: Rusia sa se conformeze la cerintele pentru care s-au impus sanctiunile; sa iasa din Crimeea si sa lase Ucraina in pace, retragandu-si militarii si sprijinul material (care de altfel nici nu exista) din estul Ucrainei.
    Si-atunci n-ar mai fi sanctiuni, destabilizare si alte de felul asta.
    Unii tovarasi din conducerea Germaniei sunt mari prieteni ai Rusiei, fiind ingrijorati ca, daca scade rubla, le scade si lor diurna si, ulterior, pensia. Vezi cazul Gerhard Schroeder.
  • +2 (4 voturi)    
    Tov. Gabriel (Duminică, 4 ianuarie 2015, 17:38)

    cocosila [utilizator]

    Asta e din gasca comnistoizilor europeni. Il sustinea pe ponta:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18545875-video-victor-ponta-sustinut-vicecancelarul-germaniei-sigmar-gabriel.htm
  • +2 (4 voturi)    
    diferenta (Duminică, 4 ianuarie 2015, 18:08)

    doru001 [utilizator]

    de ce Grecia si nu Rusia? din cauza bombelor. nu-mi place discursul Germaniei.
  • +3 (7 voturi)    
    UE uită că Rusia se înarmează (Duminică, 4 ianuarie 2015, 18:58)

    visio [utilizator]

    ar fi bine ca Rusia să fie pusă în genunchi acum; pe de altă parte, poate că e timpul ca energiile alternative puse la sertar să producă energia de care are nevoie UE!
    cel mai inportant, securitatea UE depinde de NATO...apropo, a controlat cineva contul acestui nemțălău?
    • +1 (3 voturi)    
      complicat (Duminică, 4 ianuarie 2015, 23:31)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Asa cum istoria dovedeste mereu, e imposibil sa rezolvi probleme prin violenta. Europa a pierdut sansa de a incerca macar democratizarea Rusiei in anii '90. Europa a pierdut sansa de a-si crea macar o armata si o politica internationala comuna. Un razboi ar fi distrugator pentru ambele parti. Dv. insa preferati simplitatea injuriei ("nemtalau") unei politici sofisticate dar cu sanse de reusita. Care e graba? Ne putem sinucide si miine.
      • 0 (0 voturi)    
        acest ”nemțălău” este plătit de ruși (Luni, 5 ianuarie 2015, 15:20)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui doru001

        deci este un trădător al UE; cât despre războiul distrugător, UE nu are nicio șansă în fața Rusiei! Absolut niciuna! Rusia are rachete să ”decoreze” fiecare km/pătrat din UE!
        Sunt adeptul rezolvării civilizate a oricăriu fel de conflict. Numai că, ungaria se încăpățânează să ceară ce nu-i aparține, secuii vor un pămînt care nu este al lor, ei înșiși fiind rezultatul unui incest, rușii nu vor să facă altfel de politică decât cea a armelor; dacă ar fi urmat exemplul SUA, adică vorba cu binișorul, ar fi avut de câștigat și financiar și oarece prieteni; dar nu, rușii trebuie să înjure, să-și umfle mușchii, etc! Nici eu nu sunt de acord cu tot ce înseamnă UE, însă asta nu înseamnă că trebuie să scuip, să fiu țăran, cum au făcut parlamentarii Europenii ai psd, și ei niște ruși cu nume romănești!
        Trezește-te omule! Făt-Frumos și Ileana Cosânzeana sunt figuri de stil!
        • 0 (0 voturi)    
          vorbitul frumos (Luni, 5 ianuarie 2015, 20:08)

          doru001 [utilizator] i-a raspuns lui visio

          ... acompaniaza claritatea rationamentului. Politica si inteligenta inceteaza cind incepe violenta.
          Cum ar putea fi secuii, in numar de sute de mii, rezultatul unui singur incest?
          Cum ar putea fi incestul un argument in legatura cu politica externa a UE?
          In privinta afirmatiei ca Iohannis ar fi platit de rusi nu va cer dovezi, dar macar niste indicii, niste link-uri. In plus, in momentul in care devine seful suprem al armatei romane, problema nu mai e de bani, ci de putere. E ca si cum ai spune ca americanii l-ar plati pe Putin sa-si dezactiveze armele nucleare.
          Rusii nu puteau pierde baza navala din Crimeea, si vor avea probleme daca pierd cimpiile roditoare din Ucraina, dar poate vor accepta a doua parte. Vorbitul frumos nu i-a ajutat. Violenta timpita ii va costa si mai scump. SUA vorbeste cu binisorul? Ha! E timpul sa te trezesti.
          Secuii vor autonomie. Guvernul Romaniei nu ma umple de mindrie, dar nici separarea nu mi se pare o idee buna.
    • 0 (0 voturi)    
      Rusia se inarmeaza ... (Luni, 5 ianuarie 2015, 10:04)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui visio

      ... cu ce? Cu o industrie care nici macar sa produca echipamentele de exploatare pt. industria extractiva pe care-si bazeaza Rusia economia nu e in stare?

      Asta in conditiile in care oricum mai toate echipamentele de inalta tehnologie rusesti sunt oricum facute cu componente de import.

      Resursele naturale si intelectuale pt. a face fata unei confruntari militare pe scara larga cu occidentul le are Rusia, insa capacitatea logistica si organizatorica de a le exploata eficient cu un asa scop le lipseste.
      • 0 (0 voturi)    
        tehnologia proastă a Rusiei duce pe Stația (Luni, 5 ianuarie 2015, 15:14)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Spațială, americani, mâncare, etc...principial suntem de acord, numai că detaliile fac diferența! Și nu este o diferență în plus pentru noi...Basarbia, etc
  • -2 (10 voturi)    
    Rusia îngenunchiată?! (Duminică, 4 ianuarie 2015, 19:15)

    PetcuSergiu [anonim]

    Hai ca glumiți! N-a reușit Napoleon și nici Hitler, in condiții mai favorabile, asa ca lăsați-o mai moale cu "genunchii".
    O fi mai degrabă vorba de ceva resurse procurate din Rusia, care au început sa se termine de prin depozitele Germaniei și industriașii atrag atenția politicienilor ca exista pericolul social generat de concedieri și șomaj, taman la "locomotiva"!
    Nașpa!
    Rusii "trăiesc" in alta lume, asa cum "trăiesc" și americanii, iar singurul lucru care-i trezește, e "dusul rece", pe care europenii se codesc sa li-l aplice; Iar dacă nu-l aplica ei, nu-i exclus sa-l primească de la rusi.
  • -4 (8 voturi)    
    nu sti nimic (Duminică, 4 ianuarie 2015, 19:38)

    Protoss [utilizator]

    Probabil nu iti dai seama ca inseama o Rusie in haos, eu chiar cred ce a declarat acel vicepresedinte ca daca ar vrea rusii cu adevarat ar sterge cu Romania de pamant in o ora.
  • +5 (5 voturi)    
    Churchill in 1945 (Duminică, 4 ianuarie 2015, 20:23)

    xolv [utilizator]

    Se pare ca am omorat porcul cel mai slab.
  • +3 (7 voturi)    
    si daca Rusia e putere nucleara ce? (Duminică, 4 ianuarie 2015, 20:36)

    mucenic [utilizator]

    Reagan nu a invins Rusia tratand-o cu indulgenta. Trecera timpului favorizeaza Rusia si ii da timp sa se refaca. Trebuie batut fierul cat e cald. Povestea cu armele nucleare este o gogoasa: castiga ce Rusia daca le foloseste?
    • 0 (0 voturi)    
      acelasi lucru (Luni, 5 ianuarie 2015, 20:10)

      doru001 [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

      Daca Dv. va imaginati ca puteti cistiga ceva facindu-le rau rusilor, atunci de ce invers n-ar fi la fel?
      • 0 (0 voturi)    
        Care este raul care i se face rusilor? (Vineri, 9 ianuarie 2015, 18:48)

        mucenic [utilizator] i-a raspuns lui doru001

        Occidentul n-are nevoie de Rusia sa supravietuiasca. Inversul nu este insa valabil. China o s-o striveasca peste jumatate de secol, cred, daca ea nu se va uni cu Europa.
  • +5 (7 voturi)    
    Nu destabilizeaza nimic ! (Duminică, 4 ianuarie 2015, 21:27)

    adrian88000 [utilizator]

    Putin trebuie facut singurul vinovat pentru situatia creata in Rusia. Acesta este adevarul ! Rusii sa scape de el si vor scapa si de sanctiuni.
    E simplu .
  • 0 (6 voturi)    
    Sigmar, halt die Klappe! (Duminică, 4 ianuarie 2015, 21:27)

    JohnR [utilizator]

    Altu care s-a trezit vorbind. Merkel a transmis un altfel de mesaj recent. O fi si asta vre-un Crin de-al germanilor. Cat timp a dormit cred ca a ratat-o pe aia recenta cu trenurile nucleare ruse din 2018. Cineva sa-i explice si lui cum merg treburile cu rusii. Nu credeam sa ajung sa imi doresc revenirea lui Sarkozy in Franta. http://www.hotnews.ro/stiri-international-8094963-wikileaks-nicolas-sarkozy-luat-guler-ministrul-rus-externe-serghei-lavrov-timpul-crizei-din-georgia.htm
    • 0 (2 voturi)    
      Nu ma prind.... (Luni, 5 ianuarie 2015, 0:36)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Nu ma prind, care a fost fapta de vitejie a lui Sarcozy? Ca l-a luat pe rus de guler? Ca in Georgia a ramas cum au stabilit rusii? Sau care?

      Fii mai explicit, te rog !
      • +1 (1 vot)    
        Iti explic (Marţi, 6 ianuarie 2015, 21:52)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Pe 8 August 2008 Armata Rusa a intrat in Georgia. Pe 12 August 2008 Sarcozy a negociat incetarea focului si razboiul s-a incheiat chiar in acea zi, dupa 4-5 zile de cand incepuse. In Ucraina conflictul dureaza de un an de zile iar mai nou asistam la inceputul unui un nou razboi rece global si o cursa alarmanta a reinarmarii nucleare. Si da, a ramas in ambele cazuri cum au stabilit rusii, dar ce diferenta de management al escaladarii conflictului. Vezi diferenta?
  • 0 (4 voturi)    
    despre ukraina (Duminică, 4 ianuarie 2015, 21:55)

    pyky [anonim]

    poate cineva sa posteze sau sa mi dea un indiciu unde as putea afla mai multe despre istoria ukrainei ... tinuturi .origini ?
    • -1 (5 voturi)    
      Istoria "Ukrainei"... (Luni, 5 ianuarie 2015, 0:42)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui pyky

      Istoria "Ukrainei" incepe prin 1922, ca republica sovietica (forma cea mai evoluata de stat "independent" de pana atunci).

      Inainte era orice altceva decat o entitate independenta cu numele de Ukraina.

      Perioada anterioara de maxima inflorire a fost (sic !) RUSIA KIEVEANA !

      Deci nu sunt prea multe de spus.
      • 0 (2 voturi)    
        Adica aia mai mujici (Luni, 5 ianuarie 2015, 3:44)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        is mai la est.
    • +1 (3 voturi)    
      nu exista asa ceva (Luni, 5 ianuarie 2015, 1:01)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui pyky

      Ucraina a iesit din mintile bolsevicilor cand au creat Uniunea Sovietica. Sa arate ce multe popoare construiesc socialismul.
  • 0 (2 voturi)    
    Istoria Ukrainei (Luni, 5 ianuarie 2015, 1:25)

    barbilian [utilizator]

    ca si a rusilor, nu este foarte lunga...doar ca a rusilor a fost mai expansionista si mai imperialista de la primul petru incoace, catre ultimul putin
  • +3 (3 voturi)    
    Tentacule rusesti solide! (Luni, 5 ianuarie 2015, 4:51)

    hotnewsfil [utilizator]

    Rezultatele precedentelor alegeri din Germania au determinat-o pe Angela Merkel sa accepte compromisul colaborarii cu SPD (Partidul Social Democrat - de stanga), la guvernare.
    Sigmar Gabriel este presedintele PSD.
    Este un sustinator al Rusiei, in relatiile cu UE, in toate problemele importante.
    Printre altele, sustine propunerea lui Putin, de federalizare a Ucrainei, adica de despartire intr-una 'pro-Rusia' si una 'pro-UE'.
    Predecesorul lui Sigmar la conducerea SPD -Schoeder -, si el un sustinator al intereselor Rusiei, este platit de Putin cu unmilion de euro/an, ca reprezentant al Rusiei, in afacerea livrarii gazului metan catre Germania.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version