Tim Cook, seful Apple: Sunt mandru de faptul ca sunt gay. E unul dintre darurile cele mai frumoase pe care le-am primit de la Dumnezeu

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 30 octombrie 2014, 16:16 Actualitate | Internaţional


Tim Cook
Foto: Agerpres/AP
Tim Cook, CEO-ul Apple, a confirmat in premiera in mod public ca este gay si spune ca e foarte mandru de acest lucru. El adauga ca a facut dezvaluirea fiindca vrea ca cei care sunt gay, dar nu au curaj sa spuna public, sa fie incurajati sa accepte ceea ce sunt si sa nu se mai simta marginzalizati.

"As vrea sa fie cat se poate de clar. Sunt mandru de faptul ca sunt gay. E unul dintre darurile cele mai frumoase pe care le-am primit de la Dumnezeu", a spus Tim Cook. El spune ca nu si-a negat niciodata sexualitatea si multi coelgi stiau de faptul ca e gay, insa a precizat ca e prima oara cand vorbeste public despre acest lucru.

Cook a explicat ca a decis sa spuna intregii lumi aceste lucruri pentru a-i ajuta pe cei care sunt gay si nu se simt bine cu acest fapt.

Foarte putini sefi de companii mari au avut in trecut curajul sa admita ca sunt gay, temandu-se ca ar urma un scandal care le-ar distruge cariera. Tim Cook spune ca, gay fiind, a putut intelege mai bine ce simt oamenii care formeaza o minoritate si a putut constata cu ce provocari se confrunta zi de zi acesti oameni. "M-a facut mai empatic si mi-a imbogatit viata".

El a admis ca orientarea sexuala i-a adus si experiente neplacute, insa a adaugat si ca i-a dat increderea de a fi el insusi, de a-si urma calea si de a depasi adversitatile. "Mi-a dat si o piele de rinocer, lucru extrem de util cand esti CEO al Apple", spune Cook, referindu-se la necesitatea de a fi autoritar si rezistent.

Tim Cook are 54 de ani si lucreaza la Apple din 1998. Mult timp a fost "secundul" lui Steve Jobs, iar din 2011 e CEO al companiei, dupa moartea lui Jobs.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10366 vizualizari

  • +41 (55 voturi)    
    :) (Joi, 30 octombrie 2014, 16:21)

    pathfinder [utilizator]

    Inteleg sa fii mandru de realizarile pe care le-ai avut in viata.
    Dar sa fii mandu de orientarea sexuala e ciudat...
    • +1 (9 voturi)    
      mîndrie (Vineri, 31 octombrie 2014, 6:30)

      Onest [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

      E vorba de altfel de mîndrie, nu orgoliul de a fi realizat ceva. E la fel ca mîndria de a fi român: cînd atîția străini au o impresie proastă despre noi, sîntem totuși mîndri că sîntem români, în sensul că nu ne e rușine, că avem demnitate. La fel e și cu orientarea sexuală: într-o lume în care homosexualitatea încă mai e privită ca un defect, mîndria înseamnă a fi demn, a avea încredere în tine însuți, a nu-ți fi rușine de ceea ce ești, a nu te lăsa călcat în picioare.
      • +5 (9 voturi)    
        o sa-l coste (Vineri, 31 octombrie 2014, 9:18)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui Onest

        Americanii si mai sunt si alte popoare care sunt destul de religioase. Daca scad vanzarile si cu 3% din cauza asta atunci o sa-i cam doara pe cei de la Apple. La ei 3% inseamna cateva miliarde de dolari. Declaratii din astea nu sunt permise pentru un CEO de companie, poate pentru un artist. In momentul asta Tim Cook vorbeste si Apple plateste. Nu cred ca va mai sta mult CEO.

        Si ca sa fac si eu misto de posesorii de IPhone: mi s-a parut mie ca designul este cam "gay" :))))
        • +3 (3 voturi)    
          oare? (Vineri, 31 octombrie 2014, 14:55)

          James Bond [utilizator] i-a raspuns lui jescu

          Eu as spune ca Tim Cock a facut declaratia asta, tocmai pentru a-si asigura un loc la conducerea Apple; avand in vedere pana de idei prin care trece Apple, pana care se traduce prin lipsa totala de noi produse, viitorul nu este roz.
          Se pare ca cei de la Apple ar vrea sa il schimbe pe molaticul Tim, si acesta ar juca pe cartea discriminarii: "Aha, vreti sa ma dati afara pentru ca sunt pe invers... Rusinica, voi avertiza toate organizatiile de profil".
          Si gata! Mr Tim Cock sta linistit pe fotoliul CEO Apple.

          Cat despre produsele Apple, ai dreptate... iOS arata foarte gay, iphone a devenit din ce in ce mai lung, rotunjit... Se pare ca data viitoare il vor face si mai gros.
  • +3 (47 voturi)    
    Dezgustator... (Joi, 30 octombrie 2014, 16:23)

    ion popescu [utilizator]

    O sa-mi arunc I phonu, ipadu, macu, tot.. mi s-a facut greata !!!
    • +4 (40 voturi)    
      Sa nu-ti crape vreo vena (Joi, 30 octombrie 2014, 16:32)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      Ai grija.
    • +8 (34 voturi)    
      Cocalareala (Joi, 30 octombrie 2014, 16:38)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      Lasa, pune o manea de jale si-ti trece. Te-ai straduit atat sa fii fitos si acum le arunci? Gandeste-te cate rate mai ai de platit la iphone...
    • +6 (30 voturi)    
      arunca-le (Joi, 30 octombrie 2014, 16:49)

      lulu123 [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      iti dau adresa mea sa le arunci la mine (dar sa fie functionale)? ce treaba are ce-si baga nenea ala, si unde-si baga cu produse facute de firma pe care el o conduce?

      hai sa nu mai fim asa pudici, ca la filme xxx cu 2 tipe te uiti si nu-ti vine sa arunci televizorul ...
      • +9 (15 voturi)    
        Pai (Joi, 30 octombrie 2014, 17:18)

        pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui lulu123

        Cand e vorba de doua tipe e altceva.
        Nu se bat in sabii..
        Sau ma rog in fundul gradinii.
        Unde mai pui ca nu-s barboase!!!
        Sau paroase...
        • +7 (9 voturi)    
          dar ... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:04)

          lulu123 [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

          ... tot gay sunt, right?! daca nu poti fi impotriva sau accepta ceva doar pe jumatate. ori ii tolerezi pe toti, ori nu tolerezi pe nimeni ...
    • +8 (10 voturi)    
      Da-le-ncoace! ... (Joi, 30 octombrie 2014, 17:09)

      mionut [anonim] i-a raspuns lui ion popescu

      Le iau eu pe toate, de la iPhone la Mac! :)
    • +13 (17 voturi)    
      Arunca-le la mine (Joi, 30 octombrie 2014, 17:23)

      SlyK [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      :)
      Nu ma deranjeaza ca e gay, ma deranjeaza ca dupa Jobs n-au mai facut nimic notabil
    • +4 (6 voturi)    
      Arunca... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:12)

      mullard [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      Dar le ai? Sau arunci simbolic?
    • 0 (0 voturi)    
      Arunci iPhone, etc? (Vineri, 31 octombrie 2014, 11:00)

      Sile74 [utilizator] i-a raspuns lui ion popescu

      Da-mi-le mie.
  • +29 (39 voturi)    
    Asta e ca Ponta (Joi, 30 octombrie 2014, 16:24)

    Taras Bulba [utilizator]

    Mandru!
  • +18 (24 voturi)    
    fiecare cu religia lui... (Joi, 30 octombrie 2014, 16:24)

    TeodorGligor [anonim]

    Cook isi inventeaza propria religie.
  • -22 (38 voturi)    
    Asta explica design-ul fenomenal (Joi, 30 octombrie 2014, 16:33)

    Fu Leng [utilizator]

    al produselor Apple.
    Un om exceptional Tim, good job.
    • +5 (39 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 30 octombrie 2014, 16:35)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui Fu Leng

    • +2 (10 voturi)    
      Stii ca asta e "rasism". (Joi, 30 octombrie 2014, 17:49)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      Nu poti spune unui gay ca "aaaa, acum inteleg de ce este masa ta atat de colorata". Vad ca nu ai invatat multe despre aceste lucruri, desi esti de ceva timp in Canada.

      Si, in alta ordine de idei, "design fenomenal" numai cei gay pot produce? Femeile nu, heterosexualii nu, doar cei gay. Interesant.

      In alta ordine de idei, Tim Cook nu a avut de a face cu design-ul fenomenal al produselor Apple. El l-a inlocuit pe Jobs in anul 2011. Sa intelegem ca pana in 2011, cand inca Jobs era la conducerea Apple, produsele Apple nu aveau "design fenomenal"?

      Hence faptul ca ce ai spus tu este doar o ofensa si n-are nici o legatura cu design-ul produselor Apple. Uite cine e in spatele design-ului produselor:

      "Sir Jonathan Paul "Jony" Ive, KBE RDI HonFREng[1] (born 27 February 1967)[2] is an English designer and the Senior Vice President of Design at Apple Inc. He oversees the Industrial Design Group, and also provides leadership and direction for Human Interface (HI) software teams across the company.[3] He is the designer of many of Apple's products, including the MacBook Pro, iMac, MacBook Air, Mac mini, iPod, iPod Touch, iPhone, iPad, iPad Mini, Apple Watch and iOS 7. Steve Jobs considered Ive to be his "spiritual partner at Apple," while Fortune magazine stated in 2010 that Ive's designs have "set the course not just for Apple but for design more broadly."[4][5][6]"

      Surprise: is NOT gay! Moron!
      • +4 (8 voturi)    
        Gay-i sunt recunoscuti ca artisti (Joi, 30 octombrie 2014, 18:58)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Nu trebuie sa fii atat de radicat, n-ai de unde sa stii cate lucruri am invatat atata timp cat nu ma cunosti personal.
        FYI: am prieteni gay, de ambele sexe si barbati si femei. Curios ca ei nu se supara cand mai fac cate o remarca despre sufletul lor de artist. Tu de ce?
      • -2 (8 voturi)    
        Si inca ceva, daca tiu crezi (Joi, 30 octombrie 2014, 19:03)

        Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        ca ai facut mare branza cu goagal, special sa-mi bagi niste citate ca sa-mi dai la gioale, tipic romanesc dealtfel, te inseli, amarnic.
        Mind your own business, leave other people alone, you're not a hero not even a smart asss.
        • +3 (7 voturi)    
          I know I am not a. (Joi, 30 octombrie 2014, 19:44)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

          ...smart ass, I am just an ass, a humble one. Eu doar ti-am aratat ca remarca ta este de prost gust (caci asta este): au design fenomenal ca este Tim gay.

          Nu trebuie sa fac branza, mare sau mica, dar tu, in micimea ta, repede sari cu "labels".

          E bine ca esti tu hero. A burger one. Adica, pe romaneste, un carnat.

          Daca erai mai destupat putin, puteai sa folosesti si tu pe goagal si sa nu mai scrii prostiile pe care le-ai scris. Stiu, e prea simplu pentru o minte atat de complexa ca a ta.

          "Nu trebuie sa fii atat de radicat, n-ai de unde sa stii cate lucruri am invatat atata timp cat nu ma cunosti personal." Nici tu nu ar trebui sa spui despre un gay ca face "design fenomenal", atata timp cat nu-l cunosti personal. Moron.
          • 0 (4 voturi)    
            Tu intelegi sarcasmul? (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:04)

            Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            C'mon man, esti in North America si n-ai invatat sa zambesti inca.
            PS: de ras nu mai spun.
            Moron.
        • -2 (4 voturi)    
          Tipic romanesc.. (Joi, 30 octombrie 2014, 19:50)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

          Bazaconia pe care ai postat-o aici, posteaz-o si pe un site de stiri din America de Nord, sa vezi ce ti-o iei, tipic americanesc.
    • +1 (1 vot)    
      Eh (Joi, 30 octombrie 2014, 19:15)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

      Nu prea a avut treaba cu designul Tim Cook, el a fost cu facutul banilor, iar acolo chiar a facut o treaba buna.
  • +17 (23 voturi)    
    Who cares? (Joi, 30 octombrie 2014, 16:46)

    Alius [utilizator]

    Nu prea vad problema asta cu a iesi public sa-ti spui orientarea sexuala. Pe cine intereseaza? Si de ce este un act "eroic"? Sa intelegem ca cei care sunt heterosexuali ar trebui sa le fie rusine de orientarea lor sexuala sau ar trebui sa iasa public fiecare si sa-si prezinte "pozitia"? O idiotenie.
    • +8 (20 voturi)    
      N-ai inteles (Joi, 30 octombrie 2014, 17:00)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Daca esti heterosexual nu esti cool de loc. Ba chiar, ar spune unii, ai carente in creativitate si in inteligenta.
    • 0 (4 voturi)    
      La un CEO de calibrul lui (Joi, 30 octombrie 2014, 19:00)

      Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      posibil sa fi fost presiuni pt a opri zvonurile si gossipul.
      • -1 (5 voturi)    
        La un CEO de calibrul lui... (Joi, 30 octombrie 2014, 21:26)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Fu Leng

        ...nu ar trebui sa fie presiuni. Si la altii, actrite (Jodie Foster, Ellen Page etc), cantareti, au fost presiuni?

        Ce presiuni? Ce exemplu vor sa dea ei si cui? Ce vor sa spuna: cand ajungeti oameni de succes, puteti sa spuneti ca sunteti gay, pana atunci mucles? Pai lumea ii stie pentru realizarile lor, nu pentru ca sunt gay. Daca vroiau sa fie viteji trebuiau sa-si fi aratat orientarea sexuala inca de la inceputul carierei, nu acum cand sunt la apogeu.

        Vroia sa faca un bine, pai atunci o faceau discret: cand erau chemati la o receptie, sindrofie ceva, apareau cu partenera/partenerul si gata. Ce atata fas, declaratii de presa, aparitii pe scena la Oscar etc.? Ce trebuie sa faca un gay obisnuit? Sa dea un memo la toti colegii de birou, sau sa anunte la meeting ca este gay?

        Apropo de "analiza" ta: Elon Musk trebuie ca e gay, desi e insurat cu o femeie, dar asta sigur e de ochii lumii, ca masinile Tesla au un design prea frumos ca sa fie facute de un hetero sau de o femeie. Un om exceptional Elon, good job! Anyway, aceste urari trebuie facute numai si numai atunci cand si daca Elon recunoaste ca e gay.

        Sa nu uit: scuze pentru moron.
        • +3 (3 voturi)    
          Scuze acceptate, cer scuze si eu (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:10)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          tot pt moron, l-am scris mai sus, uhhh.
          Stii bine cum merge bursa etc, e posibil sa fie si pt shareholders. E la moda ca vip-urile sa-si declare homosexualitatea in public, si nu numai, ori ca-s scientelogisti, ori ca's green etc.
          Am spus ca e posibil, nush de ce trebuie neaparat sa avem si dreptate in ce spunem, si eu si tu si altii. Discutam si ne expunem parerile/opiniile etc.
          Aaaa, si Apple e sexy, yeahhh baby yeeee.
          Si Noul Jaguar XJ e mai sexy decat orice masina germana.
          Si declaratia lui Tim e atat de banala dpdv-ul meu ca nu se merita sa ne aprindem. Cheers.
    • -1 (7 voturi)    
      E simplu bade (Joi, 30 octombrie 2014, 19:03)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      "Cook a explicat ca a decis sa spuna intregii lumi aceste lucruri pentru a-i ajuta pe cei care sunt gay si nu se simt bine cu acest fapt. "
      Ma rog, nu e ca si cum te-ar interesa cu adevar motivele 'celebritatilor' care isi desconspira orientarea sexuala. Tu ai nevoie sa crezi ca o face pentru ca exhibitionist, ca 'asa sunt poponarii'.
      • -2 (6 voturi)    
        Am inteles sefu'... (Joi, 30 octombrie 2014, 19:57)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Mai mucea, eu nu m-am referit la cazul de fata, ci la toate cazurile. Eu nu cred ca o face pentru ca este "exhibitionist, ca 'asa sunt poponarii'." Nu ma intereseaza nici daca o face pentru asta.. nu ma intereseaza deloc o persoana daca este sau nu gay. Absolut deloc, cum nu cred ca ar trebui sa intereseze pe nimeni daca sunt hetero sau gay.

        In alta ordine de idei, nu-mi plac deloc descriminarile pozitive. Am alte criterii de evaluare a unei persoane. Faptul ca esti gay nu inseamna nici ca esti mai bun, nici mai rau ca un hetero. Nu vad rostul "afisarii" si nici al descriminarii pe aceste criterii. Atat, Mai si a spune ca este un "dar de Dumnezeu", asta le intrece pe toate. O fi, de la Dumnezeul lui, unul numit iGod.
        • 0 (2 voturi)    
          Ba au rost toate astea (Joi, 30 octombrie 2014, 22:10)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Cum sa se termine discriminarea, daca toti oamenii care sunt gay s-ar ascunde ? Macar astia care sunt siguri pe pozitiile lor sa sa spuna lucrurile pe fata, si o parte o fac din cauza asta.
          O alta parte o fac din cauza ca nu vor sa se ascunda, pur si simplu. Si cum nu au de gand sa se ascunda, mai bine dau lucrurile pe fata de la inceput - pentru ca, de fapt, sexualitatea intereseaza pe toata lumea. Si mai ales cand prejudecatile sunt raspandite, mai bine triezi oamenii de la inceput - asta sunt, daca nu-ti convine, pa, nu ne pierdem vremea. Si chiar daca nu e asta, pai, foarte des si repede apare intrebarea "Esti casatorit/a ? Ai copii ? Esti singur/a ?" - la serviciu si oriunde. De ce, ma rog, sa nu poti sa raspunzi pe bune, ca toata lumea ? Gen, daca esti barbat, sa poti sa spui, "Da, am un prieten".
          Cat despre discriminarea pozitiva ... are un foarte mare rost, desi, e drept, la modul de implementare ar trebui sa se mai lucreze. Si zic asta pentru ca eu cam stiu cum e cu discriminarea asta ascunsa, pentru ca am o problema de sanatate. E ceva care nu ar trebui sa deranjeze pe nimeni, pentru ca nu se ia, functionez normal, doar ca trebuie sa fac un tratament. Ei, doctorul ma sfatuise ca mai bine sa nu spun, pentru ca, din ce a vazut la ceilalti pacienti, sunt destui angajatori care reactioneaza prost cand spui ca ai o astfel de problema, si in Ro nu prea ai protectie.. Si stii ceva ? Nu e corect. Sansele ca eu sa intru in concediu medical, de pilda, nu sunt mult mai mari decat ale altcuiva.
          Cert e ca pot sa vad foarte bine rolul discriminarii pozitive - ca sa combati discriminarea ascunsa. Pentru ca e una sa aplici la un interview, de pilda, si sa nu placi respectivului sau respectivei. Si e altceva sa fii respins in mod sistematic, pe un criteriu care nu are nimic de-a face cu job-ul, si singura cale sa fie sa ascunzi o parte din viata ta. Eu inca nu am aplicat pentru un alt job, dar cand o voi face ... inca nu stiu cum o sa procedez, daca o sa zic sau nu ...
          • +1 (3 voturi)    
            Ce spui tu.. (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:34)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

            ..nu are legatura cu "discriminarea pozitiva". Iti si dau exemplu ce inseamna discriminare pozitiva: guvernul, sau companii mari angajeaza personal in asa fel incat sa reflecte procentele raselor din zona/tara respectiva. Adica daca 20% din populatie este de origine Afro Americana, atunci si in compania lor sau guven (adica la stat, bugetari) trebuie sa fie acelasi procentaj. Sau, daca esti gay, nu te poate da afara ca-ti sar aia in cap ca vezi Doamne l-ai dat afara ca este gay, nu ca este idiot. Daca nu esti gay, daca nu esti dintr-o minoritate, adica daca esti ALB, nu au nici o problema sa te dea afara. Cine esti tu?

            Nu nene, asta e rasism, in conditiile in care iti propui sa ai angajati de o anumita rasa in cadrul companiei. Deci nu mai angajezi pe criterii profesionale, ci pe cele rasiale.

            In cazul tau, discriminare pozitiva ar inseamna ca sa angajeze un anumit procentaj de oameni care sa aibe problema ta de sanatate. Ceea ce ti se poate intampla tie este pur discriminare, nu discriminare pozitiva.

            Sper ca m-am facut inteles. Oricum multa sanatate!
        • +1 (5 voturi)    
          Tot nu intelegi? (Joi, 30 octombrie 2014, 22:32)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Hai ca iti explica nenea Mucea, ca vad ca te prinzi mai greut.
          Afirmatia 'Si eu, Tim Cook sunt gay', nu are nicio legatura cu discriminarea pozitiva.
          Are in schimb legatura cu existenta 'in the closet' a foarte multor adolescenti/tineri, carora le e frica sa admita ce stiu destul de clar. Si anume ca sunt homosexuali.
          Faptul ca 'vedetele' isi afirma orientarea sexuala nu e 'Look ma, I am so cool', ci are (din cate intelege nenea Mucea) doua aspecte.
          1. Le arata homofobilor ca homosexualii sunt oameni, care nu se ocupa doar cu sexul anal, ci mai si reusesc o muzica, un film, o companie etc.
          2. Le arata tinerilor 'in the closet' ca nu trebuie sa fie terorizati de ideea ca ceilalti vor afla. Daca lui Tim Cook i-au trebuit 50 de ani sa spuna public 'Da, sunt homosexual, dar sunt acelasi individ ca si pana acum', poti sa iti imaginezi ca unuia de 17 ani, ii e destul de greu sa-i spuna lui tac-su ca el e atras de baieti.

          Una peste alta valul de 'marturisiri' are legatura cu sinuciderile adolescentilor homosexuali din ultimii ani (in SUA), care s-au sinucis dupa ce au fost umiliti public (online) de catre heterosexuali bine intentionati.

          Zi sincer, ai priceput sau trebuie nenea Mucea sa iti mai explice ceva?
          • +1 (3 voturi)    
            Asta cu "nenea mucea" am inteles-o: (Vineri, 31 octombrie 2014, 1:28)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Iti vorbesti singur ca sa te afli in treaba si, ca sa te imbarbatezi, iti si spui pe nume. Bravo tie daca merge!

            "Le arata tinerilor 'in the closet' ca nu trebuie sa fie terorizati de ideea ca ceilalti vor afla. "

            Le arata tinerilor ca, dupa ca ajung ca Tim, pot sa dezvaluie si partea cu homosexualitatea. Daca vroia sa le arate altceva, cum spui tu, cu 17 ani, o facea Tim la 17 ani, daca avea sange in vine. Si, cum am mai spus, poti sa o faci la modul discret (discretie nu inseamna "ascuns"). cum am explicat mai sus: te duci la receptie (la Premiile Oscar, sau oriunde te duci) cu partenera sau partenerul tau si ai rezolvata problema. Nu trebuie sa tii conferinte de presa, sa apari pe scena etc.

            Cat priveste sinuciderile de care spui, acelea se datoreaza bullying-ului si nu sunt indreptate numai importiva celor gay si nu numai gay s-au sinucis din aceasta cauza. Iar atitudine impotriva acestor fenomene poti lua si fara sa-ti declari orientarea sexuala si fara sa fii gay (de exemplu cum este Cyndi Lauper). Ok, mai mucisor?
            • 0 (0 voturi)    
              da (Vineri, 31 octombrie 2014, 17:27)

              muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              E ok, ma amageam cu gandul ca nu ai idei fixe, dar m-am inselat.
              'Daca vroia sa le arate altceva, cum spui tu, cu 17 ani, o facea Tim la 17 ani, daca avea sange in vine.' Fraza asta chiar a elucidat orice mister, e clar care ti-e nivelul.

              Fascinant totusi cum functioneaza mintea unui bizon. Folosesti termenul 'mucea' in ideea ca poate m-oi simti jignit, il adopt -ca sa ma cobor la nivelul tau de intelegere- iar rationamentul tau final e ca 'imi spun pe nume, ca sa ma imbarbatez'
  • +15 (33 voturi)    
    Nu poti sa fii ghei (Joi, 30 octombrie 2014, 16:50)

    graveyard_shift [utilizator]

    daca nu stie toata lumea din jur cat de mandru esti ca esti ghei, Bonus - te plangi de 3 ori pe zi cat de discriminat esti de societate chiar daca the numesti Tim Cook sau Neil Patrick Harris.
  • +10 (16 voturi)    
    iPhone (Joi, 30 octombrie 2014, 18:03)

    VladBerliba [anonim]

    Probabil de asta ultimele iPhone-uri se indoaie :)))
  • +10 (12 voturi)    
    Maine (Joi, 30 octombrie 2014, 18:46)

    hollow [utilizator]

    Samsung anunta ca si ei sunt gay si ca ii dau in judecata pe Apple ca ei au fost primii.
  • +3 (7 voturi)    
    Cat curaj, apreciez (Joi, 30 octombrie 2014, 19:18)

    utilizator1 [utilizator]

    Ce m-as bucura sa-i aud si pe colegii mei cu gesturi de femei spunand acelasi lucru.
    E plina lumea de chinuiti care vor sa para masculi feroce cand ei de fapt sunt niste pisicute blajine.
    Daca vrei sa ai o viata sanatoasa, fii tu insuti.
  • -3 (9 voturi)    
    si esti un erou sau ce ? (Joi, 30 octombrie 2014, 20:13)

    liviusmaximus [utilizator]

    De aceea se curbeaza noul iphone in buzunar ?
  • 0 (0 voturi)    
    Mândrie (Vineri, 31 octombrie 2014, 20:31)

    Alexei___ [utilizator]

    În primul rând, ce treabă are lumea întreagă cu orientarea sexuală pe care o are? În al doilea rând, afirmaţia este la fel de penibilă cu una de genul: sunt mândru că sunt hetero.

    După cum spunea cineva mai înainte, aceste afirmaţii ar putea să ducă la pierderea unor clienţi homofobi, însă la acest nivel nu există greşeli, doar "viziune" :D


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by