VIDEO Un purtator de cuvant al ONU izbucneste in plans in timp ce vorbeste despre copiii ucisi in Gaza

de A.C.     HotNews.ro
Joi, 31 iulie 2014, 11:20 Actualitate | Internaţional


Chris Gunness, purtator de cuvant al ONU
Foto: Captura YouTube
Un videoclip tulburator il prezinta pe fostul reporter al BBC si actual purtator de cuvant al ONU plangand in timp ce discuta despre cele mai recente decese ale refugiatilor palestinieni. Initial, Chris Gunness incearca sa isi mentina calmul, dar la un moment dat cedeaza si izbucneste in lacrimi, atunci cand descrie imapactul devastator pe care il au evenimentele din Gaza.

Clipul ofera o perspectiva emotionala "dureroasa" asupra activitatii persoanelor care sunt in postura de a ajuta victimele, in special cea a unei agentii ONU care incearca sa protejeze palestinienii in scoli, transformate in adaposturi, care inca sunt lovite de rachete, relateaza The Telegraph.



Gunness, fost reporter BBC, care acum lucreaza pentru Agentia Relief and Works a ONU, si-a petrecut ziua examinand probele si prezentand un alt atac.

Tancurile israeliene au lovit o scoala care adapostea 3300 de persoane fara adapost din Gaza, omorand 19 refugiati si muncitori.


Chris Gunness a condamnat atacul, spunand ca "Drepturile palestineinilor-chiar si cele ale copiilor, sunt negate si este ingrozitor".

In video se poate observa ca purtatorul de cuvant al ONU incearca sa isi stapaneasca lacrimile, dar pe masura ce prezinta situatia din Gaza,  Gunness cedeaza si izbucneste in plans.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13687 vizualizari

  • -28 (56 voturi)    
    dar (Joi, 31 iulie 2014, 11:25)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    cind au murit optzeci de copii in avionul malaiezian, de ce n-a mai plins? Sau acolo prietenii sai rusii aveau o justificare pe care aici israelul nu o are? Un biet idiot util, asta in cazul in care nu e un mare ipocrit.
    • -15 (35 voturi)    
      Putin (Joi, 31 iulie 2014, 12:10)

      Xorxe [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Exact asta ma gandeam si eu, de ce nu se spune nimic despre Putin in articol. Sau despre Siria.
    • +17 (35 voturi)    
      tacerea (Joi, 31 iulie 2014, 12:11)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      e bratara de aur, in cazul unora....se pare ca tu ai pierdut-o.
    • +18 (34 voturi)    
      Coada vacii si stampila primariei (Joi, 31 iulie 2014, 12:33)

      cato [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Raspuns la intrebarea nr 1: el este in Gaza, nu in Ucraina.
      Raspuns la intrebarea nr 2: nu, nu aveau.
    • +9 (29 voturi)    
      terorist (Joi, 31 iulie 2014, 13:10)

      Xorxe [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Ai uitat sa precizezi si ca purtatorul de cuvant al ONU apare la Al Jazeera si ca pe burtiera si in jurul lui apar texte scrise in araba. Prin urmare mai e si terorist de felul lui.
      • +4 (20 voturi)    
        chiar (Joi, 31 iulie 2014, 13:17)

        DanIonita [anonim] i-a raspuns lui Xorxe

        ai dreptate Xorxe, la unele comentarii se poate raspunde doar ironic. Argumentele logice sunt complet inutile pentru al de "bec" si cei de teapa lui. pt ei oricati civili sunt macelariti, oricate spitale si scoli bombardate nici o treaba totul e ok. ev ca asa a zis moise ca e ok acum n mii de ani....
      • -2 (10 voturi)    
        cifrele arabe (Joi, 31 iulie 2014, 13:23)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Xorxe

        mesajul era pentru ”bec”!
        • +2 (8 voturi)    
          da (Joi, 31 iulie 2014, 13:29)

          DanIonita [anonim] i-a raspuns lui king david hotel

          criticile pt bec. pt tine era partea ca imi place ca ii raspunzi lui intr-un mod ironic
    • +13 (29 voturi)    
      a (Joi, 31 iulie 2014, 13:22)

      DanIonita [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      zis cineva ca nu au fost plansi acei copii? asta inseamna ca e ok sa fie bombardate scoli si spitale unde stii foarte bine ca stau inghesuiti o gramada de civili (inclusiv copii) sperand sa supravietuiasca genocidului. Si de ce oare s-au dus acolo, tocmai ca in case li s-a zis sa nu mai stea ca vor fi bombardate. Iar granitele sunt inchise (de cine oare) deci nu au nici cum sa plece din gaza). Poti sa iti inchipui macar acest gen de "viata". Iar unii fac pe filozofii profunzi la calculator
    • +14 (38 voturi)    
      Tipul asta de romani scoliti la ... (Joi, 31 iulie 2014, 13:43)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      ... scoala securismului romanesc pun o intrebare la o alta, asa ca d-voastra. ce are a face una cu alta? Ambele sint barbarii.

      Israelul nu are justificare in a bombarda copii, draga jumate-om, cum nici Rusia nu are justificare in cazul MH17.

      Iar tipul asta plinge fiindca este coplesit. Una este sa citesti despre tragedia MH17, alta sa tii in brate cadavre de copii.

      Imi pare rau sa o spun, dar sinteti imbecil.
      • -7 (35 voturi)    
        discutabil... (Joi, 31 iulie 2014, 15:16)

        echos [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Israelul bombardează în principal clădiri nu oameni, cladiri in care sunt ascunse militanţi, armament, lansatoare de rachete....
        Cât despre prezenţa civililor în astfel de locaţii e de întrebat Hamasul de ce nu le permite evacuarea...
        Acelaşi domn ce plânge în film nu a avut nici o lacrimă când Hamasul a transformat şcolile UNRWA în depozite de muniţii...
        • +6 (28 voturi)    
          Rusine ca incerci sa justifici uciderea (Joi, 31 iulie 2014, 16:25)

          alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui echos

          Ce tupeu ai cand spui "Israelul bombardează în principal clădiri nu oameni"
          Pai in cladirile alea LOCUIESC OAMENI nu animale si nici macar animalele n-ai dreptul sa le omori!

          Unde o sa mai locuiasca oamenii aia daca tu pui intr-o ora un cartier la pamant cu bombele tale si ai distrus in 3 saptamani 80.000 de locuinte civile? cica "ca sa distrugi 'tunelurile' ca asta ii ultima gaselnita propagandistica.
          APOI cum e sa
          Tragi in scoala ONU unde se adopsteau 3300 de refugiati pe care tot tu i-ai gonit de-acasa, deci cum e sa
          Tragi in scoala ONU cu artileria si cu mai multe proiectile (deci nu din greseala)
          desi ai primit de 17 ori de la ONU coordonatele acelei scoli inclusiv in noaptea in care ai tras, asa cum spune Ban Ki Moon secretarul general ONU?
          Si asta e a sasea scoala ONU care adaposteste refugiati, in care trag !

          Apoi cand tu spui ca "doboara in principal cladiri" dai dovada de un adevarat cinism :

          Da au distrus 80.000 de locuinte civile
          si au ucis "PUTIN PESTE" (cum ai tupeul sa spui) "PUTIN PESTE" peste 1000 de civili in 3 saptamani.
          si au ranit 7500 si au fugarit din casele lor
          inca 250.000 de oameni, repet DE OAMENI !

          Rusine ca incerci sa justifici uciderea
          unor copii ! Stii cati copii a ucis Israelul in 3 saptamani?
          239 pana ieri ! Un copil la fiecare ora si jumatate

          Tu nu esti om? N-ai copii ? Daca erau copii
          tai ucisi nevinovati veneai si ne spuneai ca "doboara in principal cladiri" ?

          Pai copiii locuiau in cladirile alea de care vorbesti....ca doar nu ridici cladiri ca sa nu locuiasca nimeni in ele.

          Apoi de ce MINTI ca nu le permite Hamasul evacuarea?
          Jeremy Bowen, BBC MiddleEast editor: "I saw no evidence during my week in Gaza of Israel's accusation that Hamas uses Palestinians as human shields"

          The Guardian: "In the past week, the Guardian has seen large numbers of people fleeing different neighbourhoods.. and no evidence that Hamas had compelled them to stay"
          http://www.huffingtonpost.co.uk/mehdi-hasan/gaza-israel_b_5624401.html
        • -2 (14 voturi)    
          UN nu a confirmat ca in locatia ... (Joi, 31 iulie 2014, 16:37)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui echos

          ... respectiva erau bombe. Nici Israelul. Ba dimpotriva, daca va uitati pe ceea ce au motivat oficial, au spus ca au bombardat-o din "greseala". Cel putin asa au zis pe CNN oficiali israelieni.

          Nu mai perpetuati minciuni
        • +5 (17 voturi)    
          nu e discutabil (Joi, 31 iulie 2014, 16:48)

          MrOpinie [utilizator] i-a raspuns lui echos

          Faptul ca un criminal se ascunde in spatele tau nu le da dreptul "politistilor" sa va omoare pe amandoi.
        • +1 (1 vot)    
          in principal.. (Vineri, 1 august 2014, 9:41)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui echos

          si eu as bombarda in principal cladirile in care armata israeliana isi tine munitia.. dar pentru eficienta as folosi o bomba atomica. nu vreau sa moara nimeni, asa ca ii anunt cu 1 minut inainte sa evacueze toata tara..

          echos, trezeste-te la realitate. sunt crime de razboi. Fasia Gaza este sub ocupatie militara israeliana. milioane de oameni traiesc intr-un lagar de concentrare. se moare de foame... unde sa plece cand ii suni sa le spui ca le vei distruge casele? nici macar importul de materiale de constructii nu este permis de israel. Hitler a creat niste montri. ar fi mandru de ei...
      • -3 (15 voturi)    
        gresesti! (Joi, 31 iulie 2014, 17:11)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Iti propun sa-i cer scuze lui bec.
        Cred ca problema este ceva mai comlexa fata de cele expuse.
        Crezi ca Israelul nu stie ce riscuri isi asuma?
        Cand vad ca scolile sunt folosite de Hamas ca scut uman ma abtin sa judec dupa aparente.
        • -2 (8 voturi)    
          Iti propun sa-ti vezi de treaba ... (Joi, 31 iulie 2014, 17:48)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          ... si sa vezi dincolo de propaganda israeliana.

          Ai mai sus raspunsul meu: in acest caz, oficialii israelieni au confirmat ca "trupele au gresit".

          Israel nu-si asuma niciun risc, ci urmareste niste obiective.
        • 0 (10 voturi)    
          Unde vezi tu asta? (Joi, 31 iulie 2014, 18:13)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

          De curiozitate, unde ”ai văzut” tu ca Hamas foloseste scolile ca scut uman? Care sunt sursele unde ”ai vâzut”? Surse, nu Haaretz sau blocuri sioniste!

          Vreau să eu ”să văd” ca să înțeleg despre ce e vorba!
          • 0 (2 voturi)    
            sunt multe link-uri pe care le puteti... (Joi, 31 iulie 2014, 18:44)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            ...cauta.
            Iata unul: http://online.wsj.com/articles/thane-rosenbaum-civilian-casualties-in-gaza-1405970362

            Iata si un comentariu pe care-l gasesc foarte pertinent:
            "Istoric, singura cale prin care un razboi este terminat este cand societatea nu va mai sprijini conflictul folosind bunurile si vietile sale. Israelul trebuie sa distruga vointa Hamas de a lupta, iar asta echivaleaza cu distrugerea vointei comunitatii de a sprijini razboiul..."

            Dac nu va satisfac aceste dovezi, va mai dau si altele...
          • +1 (3 voturi)    
            inca un link... (Joi, 31 iulie 2014, 18:57)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            ...When 20 rockets were discovered last week in a U.N.-funded school in Gaza, the United Nations Relief and Works Agency for Palestine Refugees was quick to condemn the storage of weapons of war in a building meant to educate children. - See more at: http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/20/did-the-united-nations-give-rockets-to-hamas.html#sthash.DR59oT8F.dpuf
            • -1 (1 vot)    
              A aceeasi scoala ? (Vineri, 1 august 2014, 11:44)

              it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

              well ?
              • 0 (0 voturi)    
                Eu cred ca puteti mai mult.... (Sâmbătă, 2 august 2014, 2:05)

                Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

                ... caci nu as vrea sa calific comentariul dvs. ca meschin.
                Nu vi sa pare suficient o singura scoala?
                Pai, sunt mai multe de o singura scoala, sunt si spitale, sunt mosquei, este o metoda a teroristilor de a folosi, fara scrupule, scutul uman. Mi se pare infinit mai grav a folosi constient spitale, scoli si institutii de cult, toate acestea fiind rodul unei gandiri si actiuni umanitare, in deplina contiinta de cauza a victimelor inocente ce rezulta, decat actiunea soldatilor de a vana acesti teroristi si in "gaura de soarece".
                Aceasta dovedeste cate pretuire au teroristii hamas pentru viata copiilor lor, ce barbatie grozava sa te ascunzi in spatele unui copil?!
          • +2 (4 voturi)    
            inca un link... (Joi, 31 iulie 2014, 19:02)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            ...A third cache of Hamas rockets was found in a U.N. school in Gaza on Tuesday, the United Nations aid agency for Palestinian refugees reported. The United Nations condemned the stockpile, calling it a “flagrant violation of neutrality of our premises.” The school was not currently in use as a shelter and the weapons have not yet been removed due to nearby fighting, the agency wrote in a report. Israeli officials have accused the U.N. of handing back the last two unearthed weapons depots to Hamas, which in turn has used them against Israel. Meanwhile, Hamas’s military leader rejected a new ceasefire, saying the group would not stop fighting until the siege of Gaza was lifted. - See more at: http://www.thedailybeast.com/cheats/2014/07/29/un-more-rockets-found-in-gaza-school.html#sthash.7mGiO7hr.dpuf
          • +2 (4 voturi)    
            inca un link... (Joi, 31 iulie 2014, 19:05)

            Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            ...Why Hamas stores its weapons inside hospitals, mosques and schools
            http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/07/31/why-hamas-stores-its-weapons-inside-hospitals-mosques-and-schools/?tid=hp_mm
    • +2 (14 voturi)    
      Daca ai fi vazut tu... (Joi, 31 iulie 2014, 17:03)

      ana blandiana [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      .... ce a vazut el, probabil ca ai plange si tu necontrolat, ca acest om care si-a pierdut autocontrolul. Asa e ca nu ai habar ce se intampla acolo? Asta nu denota decat ignoranta, recunoaste ca nu te intereseaza, doar iti place sa tastezi de la birou. Nu ma lasa inima sa te las asa ignorant. Ia de-aici o mostra de durere: http://www.eljijinews.com/2014/07/23/adevarul-socant-despre-palestina/
      Sper sa nu te mai vad pe saitul asta o vreme.
      • -1 (1 vot)    
        Cinic (Vineri, 1 august 2014, 1:26)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ana blandiana

        Ai dreptate. Ai perfecta dreptate despre bombardarea civililor.

        Dar filmul din linkul tau e o barbarie. Nici nu m-am uitat pina la sfirsit. Asa ceva nu se da publicitatii. E profund imoral dupa parerea mea.

        Unii cred in calirea emotionala cu imagini extreme. Eu nu cred. Prefer sa ramin toata viata sensibil la suferinta oamenilor. Imi doresc ca nimeni sa nu vada vreodata asemenea imagini.
        • +2 (2 voturi)    
          uite ceva mai soft (Vineri, 1 august 2014, 14:14)

          eljijinews [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

          Dar care arata durerea prin care trec oamenii aia:
          http://www.eljijinews.com/2014/07/26/palestinian-isi-plange-fetita-moarta/

          Intreb pe oricine de aici: ce ati face daca v-ati vedea copilul omorat?
      • 0 (0 voturi)    
        poti (Vineri, 1 august 2014, 15:40)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ana blandiana

        sa- mi dai ce linkuri vrei, ramin la parerea mea. IDF nu se va opri pina nu-si va termina misiunea, adica asigurarea securitatii cetatenilor israelieni, Asa trebuie si asa va face, oricit ati demasca si inviera voi si oricit ar plinge stingistul de la bbc.'Iar pe aici s-ar putea sa nu ma mai vezi, atit ipe mine cit si pe altii care s-au saturat de cugetarile adinci ale postacilor sovietici si ale ''idiotilor utili''. Va fi un sait ''progresist'', doar pentru voi.
  • -3 (25 voturi)    
    ... (Joi, 31 iulie 2014, 11:58)

    Xorxe [utilizator]

    O noua victorie in lupta cu terorismul :(
  • +11 (23 voturi)    
    si omul asta a vazut cite ceva la viata (Joi, 31 iulie 2014, 13:56)

    __alex__ [utilizator]

    lui, nu a fost reporter pe teme de gradinarit si amenajari interioare...
  • -5 (29 voturi)    
    Din mesajul (Joi, 31 iulie 2014, 14:44)

    somesanu [utilizator]

    ambasadorului palestinian: "... se apără de rachete, deşi lansarea acestor rachete nu s-a soldat cu nici un israelian ucis" deci se lanseaza rachete doar pentru spectacol?
    Depozitul de rachete descoperit de Natiunile Unite in scoala ONU era doar de recuzita?
    • +3 (21 voturi)    
      10 (Joi, 31 iulie 2014, 15:32)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui somesanu

      nu 10, o suta de depozite de rachete in scoli nu justifica moartea unor copii. ai copii ? n-ai. de-aia vorbesti aiurea. daca ai avea, ai intelege si n-ai vorbi asa de usor.
      • 0 (4 voturi)    
        Ai dreptate, NIMIC nu justifica (Joi, 31 iulie 2014, 20:31)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        moartea unor copii (am si nepoti, copii mei sunt mari).
        Dar rachetele trase de palestinieni crezi ca aveau senzori care ar fi evitat copii?
  • 0 (18 voturi)    
    Israel are nevoie de pamant (Joi, 31 iulie 2014, 15:10)

    Adrian_. [utilizator]

    si atata timp cat sunt palestinieni in zona nu e foarte usor sa te extinzi, cu toate ca incet incet de 50 de ani o tot face.
    • +1 (17 voturi)    
      pai si atunci??? (Joi, 31 iulie 2014, 16:08)

      Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      ce facem??dam din umeri si ii lasam pe aia sa-i bombardeze pana nu mai ramane piciorutz??
      Cumlea e ca aceeasi cetateni care incurajeaza si chiar gasesc justificari (unele de-a dreptul penibile) alora din Istrael, sunt cei mai vehementi cand vine vorba de Rusia...de, dublu standard isi cam spune cuvantul pe aici.
    • 0 (6 voturi)    
      Au avut mentori buni (Joi, 31 iulie 2014, 17:15)

      deskguy [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Aia pe care i-au luat paradoxal drept exemplu îi ziceau lebensraum
      • 0 (6 voturi)    
        ultima țară cu colonii! (Joi, 31 iulie 2014, 18:15)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui deskguy

        e Israelul! Desi ONU consideră că e ilegal, dar cine ține cont de ONU când are bombă atomică?
  • +3 (21 voturi)    
    livram "democracy" cu bomba (Joi, 31 iulie 2014, 15:27)

    Velma Kelly [utilizator]

    P.S. SUA au reluat livrarea de arme catre Israel. Happy Hunting :)
  • -3 (19 voturi)    
    Totul apare ca o scena de teatru arabesc... (Joi, 31 iulie 2014, 16:19)

    Lucky1 [utilizator]

    Chestiunea importanta este: cum ONU a dat banii pentru aceste constructii care sunt folosite ca depozite de armament si refugiu pentru teroristii Hamas? Scolile sunt pentru copii. De ce au permis depozitarea armelor si accesul teroristilor Hamas??? Astea sunt intrebarile la care trebuia sa gaseasca raspuns fostul BBC-ist. ONU este raspunzator de cele intamplate. Englezul este acum angajat la ONU si incearca sa deturneze atentia publica de la problemele cheie pentru care ONU este vonovat recurgand la alternativa lacrimogena.
    Un fariseu, daca nu era englez as fi crezut ca este unul de-al lui Ponta, pesedist sadea...
    • -2 (10 voturi)    
      agentia ONU este un fel de Maica Teresa cu bombe (Joi, 31 iulie 2014, 17:50)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Baietii sunt foarte suparati ca scolile lor sunt folosite ca depozite de rachete. Adica parter -rachete, etajul 10 copii. Si ii acuza pe israelieni ca nu au inventat bomba care sa loveasca doar parterul fara sa afecteze etajul 1.
      Cu alte cuvinte ONU e sponsorul teroristilor sau e luat de prost de catre acestia.
      PS - strict la subiect mi se pare normala reactia individului.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu trebuie privit stricto sesu... (Joi, 31 iulie 2014, 18:11)

        Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Chestiunea este mult mai complexa.
        La experienta si cazuistica la care a fost martor individul trebuia sa ia atitudine fata de folosirea scolilor ca depozite de armament si adapost pentru teroristii Hamas. Dar el, foarte subiectiv, nu atinge decat relatia Israel - Victime. Nicio vorbulita despre Hamas si rolul lor determinant in producerea acestei tragedii.
        In lipsa unei condamnarii ferme a Hamas refuz sa privesc cu simpatie reactia lui lacrimogena pe care o cred exclusiv insinuanta, mijloc de manipulare a opiniei publice.
  • -4 (20 voturi)    
    M-am saturat (Joi, 31 iulie 2014, 16:22)

    Buonarroti [utilizator]

    Orice om normal la cap intelege ca nimeni nu-si doreste uciderea unor copii. Israelienii sunt oameni inteligenti, dovada stau companiile de succes pe care le detin, banii pe care reusesc sa-i faca pe o piata libera si concurentiala. Ceea ce nu se spune este faptul ca evreii nu sunt lasati sa traiasca in pace. Au fost macelariti ca niste animale in WW2, acum palestinienii incearca din nou sa-i extermine. Reactia evreilor este o reactie normala a unui popor care se lupta ca sa existe. Orice natie care isi doreste sa nu fie exterminata, ar face la fel. Haideti sa nu mai judecam lucrurile analizand drame individuale si sa incercam sa intelegem ce determina un asemenea comportament.
    • +2 (8 voturi)    
      Fă-ți un control (Joi, 31 iulie 2014, 17:04)

      deskguy [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      Baiete spui așa bazaconii că nici nu știu cu ce să încep ca să mă asigur că sunt la nivelul tău. Pe ce surse te bazezi când emiți prostiile astea? Revista interna a IDF? De unde dracu scoți chestia cu palestinienii care încearcă să-i extermine pe evrei? Fă-ți un control că sigur ai ceva grav.
    • +1 (9 voturi)    
      Mai sa fie... (Joi, 31 iulie 2014, 17:25)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      Ia mai si citeste, sa intelegi: http://www.vox.com/2014/7/17/5902177/9-questions-about-the-israel-palestine-conflict-you-were-too

      Imi plac astia care habar nu au de istorie ...
      • +7 (9 voturi)    
        ce e de inteles (Joi, 31 iulie 2014, 18:09)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        am urmarit linkul tau si am observat ca la pct.3
        3) How did this conflict start in the first place?
        imi spune ca statele arabe au dat navala peste Israel sa-l stearga de pe fata pamantului.
        Poate n-am inteles eu bine dar de ce baietii nu au acceptat atunci planul ONU?
        Restul e istorie militara. Mai ales faptul ca Israelul i-a batut pe respectivii de le-a iesit nisipul din urechi si apa din cap.
        Si Buonarroti are dreptate, israelienii lupta pentru propria existenta ca stat si persoane, Hamasul nu vrea pace sau un teritoriu, ei vor desfiintarea Israelului ca stat.
      • -2 (2 voturi)    
        Acum am inteles (Joi, 31 iulie 2014, 22:57)

        deskguy [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

        Acela nu este un articol echilibrat. E biased rau-rau. Dupa atatia ani de comunism si limba de lemn ar trebui sa-ti dai seama. Nu vorbi de istorie ca nu cred ca ai caderea. Daca te intereseaza asa de mult subiectul si vrei sa intelegi cu adevarat de ce tin unii partea "teroristilor" si nu singurului stat "democratic" si civilizat din Orientul Apropiat citeste si vizioneaza surse mai valoroase decat cel pe care-l dai exemplu. Si cauta sa faci paralele cu situatii care te-ar putea afecta direct nu sa privesti detasat de la mii de km. Personal nu am nimic cu tine, imi cer scuze de tonul de mai devreme dar mie chiar imi e mila de oamenii aia.
        • 0 (0 voturi)    
          Lipsa de argument la romani (Vineri, 1 august 2014, 11:43)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui deskguy

          Cu ce e biased, lumineaza-ma. E primul link care mi-a cazut in tastatura, si e destul de fair, cred.
    • 0 (8 voturi)    
      tot (Joi, 31 iulie 2014, 17:58)

      DanIonita [anonim] i-a raspuns lui Buonarroti

      te auzi ce spui? cum sa ii extermine palestinienii pe isr cand 1.nici nu au cum iar 2.palestinienii sunt acum macelariti si exterminati la un mod foarte concret de isr. in momentul in care bombardezi sau tragi cu tancul in locuri unde stii foarte bine ca sunt n civili si copii ca parca ar fi tras unul de acolo e clar ca putin iti pasa cati civili/copii omori; si cand faci asta de n ori nu mai e nici o greseala e un mod de actiune. "Nu sunt lasati sa traiasca in pace" pentru ca nu renunta la ocupatie, nu pleaca de pe pamantul palestinienilor, tot ii alunga pe acestia si dezvolta noi colonii; nu te poti astepta ca palestinienii pur si simplu vor disparea in neant, partitia stabilita f clar de onu sa nu mai aiba loc; practic din 2 popoare si state care trebuie sa existe tu (si cei ca tine) vrei ca o parte sa i-a tot iar cealalta pur si simplu sa moara sau sa stea cuminte sub papuc. ei bine.....nu se poate
      Oricat de partizan sa zici ca "palestinienii sunt agresorii care vor sa ii extermine pe isr" in actualele conditii e .....de ras
    • 0 (0 voturi)    
      Un exemplu (Joi, 31 iulie 2014, 23:50)

      deskguy [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      http://www.haaretz.com/general/the-country-that-wouldn-t-grow-up-1.186721
  • +5 (19 voturi)    
    de ce ? (Joi, 31 iulie 2014, 16:31)

    1on13 [utilizator]

    nu mentionati si:
    - raspunderea celor din Gaza care depoziteaza armamentul tocmai in scoli ?
    - faptul ca sunt anuntati din timp ca se vor face bombardamente si li se cer sa evacueaze zona ?
    - scutul facut din copii, civili si persoane nevinovate este o tactica perfect neumana a celor din Gaza.

    Desigur, nu inseamna ca ce am scris confirma vreun acord al meu pentru exterminarea civililor din Gaza si de oriunde.
    • -1 (3 voturi)    
      vină colectivă? (Joi, 31 iulie 2014, 18:19)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui 1on13

      De când este vinovată șo pedepsită o populație pentru vina (care și aia trebuie demonstrată de un tribunal internațional!) unui grup sau a unor indivizi?

      Sunt anunțați că în 5 min li se va bombarda cartierul! Ouaaa....câtă generozitate! Unde să se ducă? În adăposturi? Nu există! În scoli? Sunt bombardate!

      Scut de civili? Păi, așa e într-un oraș mare: peste tot sunt civili, nu au unde să plece că la graniță e un zid construit de evrei și tancuri care nu-i lasă să iasă!
      • +1 (1 vot)    
        hai (Joi, 31 iulie 2014, 21:39)

        1on13 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ca fabulezi ! De ce nu vrei sa vezi ca pentru cei din Gaza, nu conteaza viata civililor, in raport cu dorinta/ vrerea lor de a-i ,,demola'' pe ceilalti. Asa, abordand problema, cum crezi ca se va solutiona vreodata problema ?
      • +2 (2 voturi)    
        Intr-un oras mare (Joi, 31 iulie 2014, 21:54)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        nu exista aruncatoare de rachete in mijlocul zonelor populate de civili.
  • +1 (3 voturi)    
    He-he-he (Joi, 31 iulie 2014, 19:04)

    Rad-prosti [utilizator]

    Purtatorul poate sa fac ceva si mai bun decat plansul. Sa infieze militantii palestinieni, sa-i educe asa incat sa nu mai lanseze rachete din curtile scolilor, apietelor, blocurilor de locuinte, sa-i hraneasca, sa-i spele si imbrace. Dupa o luna sa apara la televizor si sa ne planga experienta lui


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by