VIDEO Ucraina: Guvernul a descoperit prima groapa comuna cu victime ale rebelilor pro-rusi, printre care si patru pastori protestanti

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 25 iulie 2014, 14:47 Actualitate | Internaţional


Autoritatile scot cadavrele din groapa comuna din Slaviansk
Foto: hrw.org
In Slaviansk, orasul din estul Ucrainei in care Kievul a preluat controlul in iulie, dupa ce i-a alungat pe separatisti pro-rusi, a fost deschisa prima groapa comuna care contine circa 20 de cadavre, din care patru sunt pastori protestanti ce au fost rapiti de rebeli si apoi torturati, informeaza AFP.

Timp de trei luni rebelii separatisti au fost stapani ai orasului si in acest interval zeci de persoane au disparut. Soarta lor a fost crunta si adevarul iese la iveala, prima groapa comuna fiind deschisa vineri intr-o atmosfera sumbra.

Groapa a fost sapata pe 11 iunie cu un excavator si cadavrele au fost aruncate in groapa din doua masini, corpurile fiind infasurate in cearsafuri albe.

Groapa este in centrul orasului, langa un spital, iar descoperirile sunt macabre, findca patru dintre cele 20 de cadavre apartin unor pastori protestanti ce au fost rapiti imediat dupa slujbe, pe 8 iunie si nimeni nu a mai stiut nimic de ei de atunci. Cel mai tanar avea 24 de ani, unul dintre prelati avea patru copii, iar altul, opt.

Se estimeaza ca mai sunt multe gropi comune in Slaviansk, printre cadavrele aruncate in ele fiind si cele ale teroristilor morti in luptele cu armata ucraineana. Strazile orasului au fost curatate de baricade si viata revine, cat de cat la normal, insa oamenii sunt inca socati de cele intamplate si nu inteleg cum s-au putut petrece aceste orori.

Relatand subiectul, CNN si Human Rights Watch spun ca pana acum opt cadavre au fost exhumate si se estimeaza ca sunt aproximativ 20. Martorii spun ca, fara indoiala, separatistii sunt autorii masacrului.

Imagini furnizate de Human Rights Watch si difuzate de CNN:




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















20292 vizualizari

  • +66 (74 voturi)    
    civilizatia rusa in actiune (Vineri, 25 iulie 2014, 14:49)

    Razvan_M [utilizator]

    Pe unde a trecut omul rus cu arma in mana a lasat morti si lacrimi.
    • +32 (42 voturi)    
      nu neaparat omul rus..... (Vineri, 25 iulie 2014, 15:38)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      ....ci mai degraba ne-omul.
      Sa ne amintim de fosta Yugoslavia si de grozaviile care s-au petrecut si acolo.

      Cred ca adevarata cauza pentru care astfel de orori se intampla mereu, este lipsa pedepsei "de dupa" pentru faptuitori.
      Daca faptuitorii ar sti clar ca ei sau/si urmasii lor ar fi pedepsiti similar faptelor lor, sunt absolut sigur ca numarul atrocitatilor ar fi redus la aproape zero.

      In fapt, marii criminali ai omenirii sunt bine merci, indiferent de grozaviile pe care le-au comis, conducand popoare si/sau bucurandu-se din plin de jaful facut asupra semenilor.

      Inca nu suntem destul de copti la minte pentru a inventa un sistem politic in favoarea noastra.
      Asa ca, nu ne ramane decat sa ve vaicarim oripilati, surprinsi, indignati......etc, adica nimic !
      • +21 (23 voturi)    
        Sigur de data asta nu va fi (Vineri, 25 iulie 2014, 16:20)

        B52 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Nu va fi nici o reuniune de urgenta a Consiliului ONU pentru Drepturile Omului, fiindca rusii vor avea grija sa nu fie convocata. Statele arabe nu vor face front, impreuna cu Cuba si Venezuela impotriva fratelui rus, nu?
        • +15 (17 voturi)    
          ești generos (Vineri, 25 iulie 2014, 17:05)

          corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui B52

          nici statele europene nu vor face zarvă, nu-ți fă probleme
        • +4 (8 voturi)    
          reuniunea de urgenta a ONU..... (Vineri, 25 iulie 2014, 20:10)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui B52

          ....nu ii va impiedica pe criminalii organizati in bande, purtand fel si fel de denumiri gen, "luptatori pentru libertate"....etc, sa comita nestingheriti acelasi tip de crime impotriva civililor neinarmati.

          Asa ca, cu sau fara sprijinul "prietenilor", criminalii vor fi finantati, inzestrati material si folositi in continuare de catre marii escroci ai omenirii, pentru a-si atinge meschinele lor ambitii iar populimea va fi invrajbita si asmutita unii contra altora, ca intr-un scenariu cu nebuni.
    • +15 (17 voturi)    
      dintotdeauna (Vineri, 25 iulie 2014, 17:38)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      a lasat morti, femei violate, oameni furati... etc
      • -5 (9 voturi)    
        mentinerea echilibrului (Vineri, 25 iulie 2014, 19:13)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

        Iar azi militarii americani violeaza roamance prin Italia.
  • +46 (54 voturi)    
    Ce poti sa spui? Doar atat: (Vineri, 25 iulie 2014, 14:55)

    Herodot [utilizator]

    Barbari au fost, barbari au ramas... chiar daca traiesc in secolul XXI !
    • +18 (34 voturi)    
      Nu sunt barbari... (Vineri, 25 iulie 2014, 15:15)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Herodot

      cica sunt luptatori pentru libertate.
      • +14 (18 voturi)    
        zicea un clasic... (Vineri, 25 iulie 2014, 16:16)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        "If crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight?"
  • -28 (52 voturi)    
    stau si ma intreb (Vineri, 25 iulie 2014, 15:08)

    vindicomvs [utilizator]

    care este planul ucrainienilor? Chiar si daca armata va reusi sa recucereasca acele teritorii, cum vor restabili ei pacea si armonia in societate? Care le e planul, in conditiile in care clar rusii clar nu vor pleca de acolo, pentru ca de fapt si de drept acele teritorii au fost locuite mereu de rusi.

    Nu mai bine ii lasa sa se separe pe ei si pe romanii din bucovina si pe polonezii din nord si pe ungurii din vest si sa ramana ucraina un stat pur ucrainean?
    De ce trebuie sa fie ucraina atat de mare? Este moral sa stapanesti teritorii pe care rusii le-au smuls cu forta de la popoarele din jur acum 50 de ani si li le-au dat lor?
    • +21 (37 voturi)    
      iti raspund eu (Vineri, 25 iulie 2014, 15:21)

      Adrian_. [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      "Care le e planul, in conditiile in care clar rusii clar nu vor pleca de acolo, pentru ca de fapt si de drept acele teritorii au fost locuite mereu de rusi."

      Cica daca faci liceul, aflii foarte multe lucruri interesante la orele de istorie.
      • -6 (22 voturi)    
        Adrian,era sa zic (Hadrian) (Vineri, 25 iulie 2014, 15:56)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

        Daca ai fi fost nascut roman la Cernauti, n-ai mai fi facut atari remarci ucrainofone, dar ai facut probabil istorie ceausista sau dupa manualele alternative ale noii "scoli" a abramburicai...
        • +3 (5 voturi)    
          pentru mopsu (Vineri, 25 iulie 2014, 22:43)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

          Ucrainofone ? Nu cumva ai vrut sa spui ucrainofile ? Cred ca ai facut o confuzie.
          Si il acuzi pe Adrian de educatie precara.... Vezi mai bine barna din ochiul tau !
      • -8 (34 voturi)    
        i-auzi (Vineri, 25 iulie 2014, 15:58)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

        ia zii tu atunci care ai facut liceul si ai fost atent la orele de istorie ca sa "aflii" lucrurile alea interesante despre ucrainei.
        Cam de cand a aparut notiunea de natiune ucraineana si de identitate nationala in ucraina? Cand pana si ucraina inseamna "tinut de granita". Rusii si ucrainenii se trag din slavi estici, fara distinctie etnica. Limba ucraineana a luat fiinta in secolul 19.
        In fine pune mana si citeste.

        Eu sunt rusofob convins dar nu inteleg de ce mi-ar pasa asa tare de ucraina. Un stat 100% artificial.
        • +1 (9 voturi)    
          faci confuzie (Vineri, 25 iulie 2014, 16:21)

          Adrian_. [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          te-am citat pentru a-ti indica unde gresesti.
          mai fac odata acest efort "acele teritorii au fost locuite mereu de rusi".

          Iti cer scuze pt "aflii", am gresit (voit sau nevoit tot greseala e), si te invit "sa pui mana sa citesti" si tu putin.
          • -1 (19 voturi)    
            despre ce sa citesc? (Vineri, 25 iulie 2014, 16:47)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

            tu de fapt habar de nimic si vii cu indemnuri sa ma documentez.
            Crede-ma ca sunt mai documentat decat ai tu impresia si mi-e greu sa cred ca ai face fata unei discutii fata in fata despre istorie. Nu m-ai nimerit deloc bine.

            Dintre toate tarile din lumea asta probabil noi ar trebui sa le purtam cel mai putin de grija ucrainienilor. Miza pentru noi este de a avea un buffer intre noi si Rusia, dar nimic mai mult.

            Imoralitatea ucrainei este incomensurabila.
            Dupa ce te-a facut rusul mare, a luat de la altii si ti-a dat tie, si vreme de 60 de ani te-ai comportat ca un protege al rusului, brusc nu-ti mai place rusul, si vrei in ue cu tot ce ti-a dat rusul. Ba mai mult, dai si lege sa interzici celelalte limbi.
            • -3 (11 voturi)    
              Pentru vindicomvs (Vineri, 25 iulie 2014, 18:24)

              mopsu [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

              Nota 10 cu plus, daca baietii care citesc numai sinteze pe calculator ar fi citit istoria adevarata s-ar fi crucit, asa inghit pe nemestecate minciunile acestor semidocti care le baga pe gat manuale alternative, cine-o fi criminalul care le-a nascocit...
            • -7 (11 voturi)    
              nu-i place rusu? (Vineri, 25 iulie 2014, 18:39)

              Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

              pai stai putin...ca asta cu "nu-i place rusu" e foarte discutabila.
              Vezi tu, cand vine americanu si iti spune : bai daca esti impotriva rusului te sustin...tu vrei si tu sa gusti o paine ceva mai americana (nu ca te-ar interesa valorice) ci de,- acces la vize viseaza oricine.

              Asa ca da, stigi...moarte rusu'. Cand insa veti ca se ingroasa gluma si nu primesti nici o letcaie, ba din contra, platesti si triplu rusului, iti dai demisia.
              • +3 (5 voturi)    
                diferenta e (Vineri, 25 iulie 2014, 19:31)

                vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

                ca la noi nu trebuie sa vina americanul sa ne spuna sa fim contra rusului.
                Noi suntem rusofobi prin traditie. Am suferit prea mult din cauza rusilor. Trebuie doar sa citesti despre ororile facut de sovietici pentru implementarii comunismului in romania. Deci ura noastra fata de rusia e una intrinseca care va dura sute de ani.

                Iar noi putem fi cu cine vrem intrucat nu avem polite de platit si obligatii fata de nimeni, din contra altii au fata de noi, cu varf si indesat.
        • +4 (6 voturi)    
          Corect (Vineri, 25 iulie 2014, 16:46)

          B52 [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Primul cnezat rus a avut capitala la Kiev.
        • +4 (20 voturi)    
          pt. vindicomvs (Vineri, 25 iulie 2014, 18:10)

          Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Amice, te rog eu, lasa-ne in pace, fugi la antene, otv sau pe unde si-or mai pierde timpul mioritici ca tine.

          In primul rand, in ucraina sunt doar 18% rusi de etnie rusa, celalti pro-rusi" sunt ucrainieni rusificati, deci, moral ar fi ca rusia sa-si ceara scuze pt. indelunga rusificare.

          Probabil ai vazut si moldoveni rusificati in trasnistria.

          Bunul simt iti spune ca ucrainiana a inceput sa fie scrisa prin sec 19, dar poporul o vorbea de multe secole. Mai ales ca se aseamana mai mult cu poloneza decat cu rusa. Cum iti imaginezi ca in plina dictatura tarista poti reusi sa inveti milioane de vorbitori de limba rusa, intr-o limba proaspat inventata ? sunt analfabeti, nu au tv si radio, prin ce minune ucrainienii dupa mintea ta si-au inventat brusc o limba noua, asemanatoare cu poloneza ?
          • -1 (13 voturi)    
            "ucrainian-rusificat" (Vineri, 25 iulie 2014, 18:35)

            Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

            ce mai ucrainianu rusificat??
            bau frate, vorbeste gura fara voi. Io am langa mine 3 ucrainieni, toti 3, cu parinti, cel putin unul rusi, veniti din mama Rusia dupa 1950.
            2 chiar din Moscova.
            Motivul simplu- care rus pleca sa "populeze" Ucraina primea salariul mai mare decat la mama Rusia.
            Astia or facut copii, (colegi de-ai mei)...2 sunt ucrainieni (ba inca uinul e si fan Svoboda), unu-i cu Putin in frunte.
            Toti sunt declarati ucrainieni (etnic)
            Deci care rusificati???

            Aia 18% de care pomenesti tu sunt rusi 100%. Restul, din ucrainienii aia de 77% ai si majoritari rusofili, mai ales in partea estica.
            Ce-i asa de greu de acceptat.
            Asa cum avem si noi ungurii nostri.

            Fyi, ucrainiana e destuld e asemanatoare cu rusa si nu cu poloneza (nu stiu cine te-o pacalit pe tine)...chiar si alfabetul. Du-te si mai studiaza atent cum e cu ucraina si apoi vino sa ne explici.
            • -2 (4 voturi)    
              sportul national (Vineri, 25 iulie 2014, 19:32)

              Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

              Sportul national vb. dupa ureche.

              argumentul ala cu alfabetul sa nu-l spui la nimeni, ca te faci de ras. Faptul ca turca se scrie cu litere latinesti nu inseamna ca este limba romance.

              Primul care mi-a spus ca ucrainiana se aseamana cu poloneza a fost un tip casatorit cu o ucrainiana si care a lucrat in ucraina.

              2, uite aici wiki despre limba ucrainiana :The standard Ukrainian language is regulated by the National Academy of Sciences of Ukraine (NANU), particularly by its Institute for the Ukrainian Language, Ukrainian language-information fund, and Potebnya Institute of Language Studies. Lexically, the closest to Ukrainian is Belarusian (84% of common vocabulary), followed by Polish (70%), Serbo-Croatian (68%), Slovak (66%) and Russian (62%).[8] The Ukrainian language retains a degree of mutual intelligibility with Belarusian and Russian.[

              Ucrainiana se aseamana cel mai mult cu bielorusa, 84% urmata de poloneza 70%, .
      • -6 (12 voturi)    
        istoria si liceu (Vineri, 25 iulie 2014, 16:22)

        Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

        asa-o mai Adraine, numai ca tu pari sa nu fi trecut pe la orele de istorie (nici macar de generala daramite de liceu).
        Altfel nu imi explic cum poti debita semenea enormitati.

        Tu stii cami asa, de curiozitate, cand a aparut statul Ucraina asa cum il cunoastem noi astazi???
    • -7 (29 voturi)    
      Pai (Vineri, 25 iulie 2014, 15:31)

      Cnut [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      Pentru că dacă ar face asta nu ar mai exista Ucraina. Oricum este un stat creat artificial care nu a existat înainte de sec. XX.
      • +17 (21 voturi)    
        ... (Vineri, 25 iulie 2014, 15:54)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Cnut

        Nici Romania nu a existat inainte de secolul 19...Suntem stat artificial?
        De cand sunt cazacii asezati pe acele meleaguri?
      • +4 (14 voturi)    
        exact (Vineri, 25 iulie 2014, 16:14)

        stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Cnut

        ca si romania :)
      • +14 (20 voturi)    
        extraordinar :) (Vineri, 25 iulie 2014, 16:20)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Cnut

        Si ce, Romania in forma actuala a existat inainte de 1918? Eu mi-s din Timisoara, Timisoara n-a apartinut Romaniei niciodata pana-n 1918. Chiar si-atunci, romanii erau cvasi-minoritari, aprox 28% din populatia orasului.

        Ce-i ala "stat artificial" si, respectiv, "stat natural" ?!? :)))
        • +5 (19 voturi)    
          romania vs ucraina (Vineri, 25 iulie 2014, 17:22)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          Etnia romaneasca este bine definita. Nu exista nici o etnie in jurul nostru cu care ne-am confunda catusi de putin.
          Limba romana este cea mai omogena limba cel putin dintre limbile romanice. Se vorbeste aproximativ la fel peste tot.
          Chiar daca transilvania a fost sub ungaria, etnicii romani se diferentiau clar fata de celelalte etnii conlocuitoare. In toate recensamantele facute de administratia ungureasca etnicii romani erau covarsitori. Deci identitatea de romani a existat mereu.
          Romanii s-a numit tot timpul "rumani" chiar daca au circulat mai multe exonime.
          Avem toate dovezile sa credem ca populatia romaneasca/getica este sedentara fara intrerupere in acest spatiu de mii de ani.
          Statul Romania s-a creat singur, prin razboi de independenta si apoi prin unificarea totala din primul razboi mondial. Nu a fost creat de vreo mare putere prin alipirea de teritorii luate de la alte popoare.
          Ucraina este un stat format de rusia.
          Limba romana este veche de 2000 de ani pe cand ucraineana a luat fiinta dupa 1800.
          • +1 (11 voturi)    
            cu parere de rau (Vineri, 25 iulie 2014, 18:57)

            kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            nici la toamna nu o sa iei bac-ul la istorie si ca tine multi dintre cei care au postat pe aici.
          • +3 (5 voturi)    
            Partial ai dreptate (Vineri, 25 iulie 2014, 19:14)

            Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            Insa la faza cu ucrainiana fiind o limba post 1800 e o tampenie enorma. Lingvistic vorbind ucrainiana e rusa veche, cea vorbita in Rusia Kieviana si care aduce foarte mult cu slovaca si mai putin, cu poloneza.

            Rusa vorbita in vechea Moscovie (care mai apoi a inghitit toate teritoriile Hoardei de Aur devenind Rusia Tarista) este o mixtura de rusa veche, mongola si suedeza.

            Eu zic sa mai consulti vreun studiu lingivistic.
          • -1 (1 vot)    
            m-am oprit din citit (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 15:32)

            Pistache [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            la romaneasca/getica
        • -6 (12 voturi)    
          TImisoara si imperiu (Vineri, 25 iulie 2014, 18:26)

          Ion Zapada [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          pai io zic mai ampersand sa faci o striagare ceva, sa se refaca imperiul austro-ungar inapoi.
          Sa fii si tu acolo unde erai inainte de 1917, ce zici?
          Mie- unu-mi convine.

          Niste guri in minus de hranit, plus liber ca pasarea cerului.
          • +4 (8 voturi)    
            hehe (Vineri, 25 iulie 2014, 19:13)

            ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

            Ca mulţi timişeni/timişoreni, mi-s plecat din ţară de mulţi ani - locul nostru a fost luat demult de populaţia din Est :D Când eram copil, '70-'80, pe strada mea se vorbea un esperanto româno-sârbo-ungaro-german - când am plecat, ere "vere", "băi, fratele meu!", "mâncaţi-aş io sufletu'" şi "şaasdimii", duse erau "servus", "ciao" şi "ciocolom". Le-am luat cu noi în Germania, Canada, SUA, Elveţia...
    • +6 (14 voturi)    
      aceeasi intrebare si-o pun si maghiarii (Vineri, 25 iulie 2014, 16:08)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      Aceeasi intrebare si-o pun si maghiarii din Transilvania! Ce raspuns le dai?
    • 0 (8 voturi)    
      ia vezi ce a fost in Cehoslovacia (Vineri, 25 iulie 2014, 16:35)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      dupa al doilea razboi mondial . Cehii le-au dat ultimatum cetatenilor de etnie germana din regiunea sudeta citeva zile in care ori se declara cehi ori parasesc tara .

      In acest fel ei au rezolvat problema . Si aici se va ajunge la aceeasi solutie insa cind ai vecin rusia niciodata nu vei avea liniste.
    • +1 (9 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 25 iulie 2014, 16:50)

      NL [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

  • +30 (34 voturi)    
    Parafrază după Putin (Vineri, 25 iulie 2014, 15:11)

    Tescovin [utilizator]

    „Răspunderea pentru această oroare revine statului pe teritoriul căruia a fost descoperită groapa”
    • +21 (27 voturi)    
      asa e, la urma urmei (Vineri, 25 iulie 2014, 15:38)

      akanom [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Daca armata ucraineana statea cuminte si nu lupta impotriva rebelilor, aceasta groapa nu ar fi fost dezgropata niciodata.
      • -7 (19 voturi)    
        logic (Vineri, 25 iulie 2014, 15:54)

        MoldovaErepublik [anonim] i-a raspuns lui akanom

        si daca tu nu te nasteai acest comentariu nu mai exista.
  • -43 (53 voturi)    
    minciuni (Vineri, 25 iulie 2014, 15:31)

    The Saker [utilizator]

    nu cred o iota din minciunile ordinare ale nazistilor de la Kiev
    La fel a fost si cu avionul prabusit, au aruncat pe piata mincinui, acum au inceput sa iasa la iveala: ba inregistrarea convorbirilor rebelilor, care era facuta de Kiev cu o zi inainte de eveniment, ba cu rechetele BUK care de fapt erau ale kievului, etc etc
    astia mint cum repsira, sunt niste nazisti notorii , criminali periculosi, mai bine ati citi cu macelaresc copii emei si batrani in estul ucrainei, bombardeaza cartierele si blocurile de locuinte.
    Scopul lor e purificarea etnica a estului. Deja 35 000 oameni au fugit in Rusia si au cerut azil acolo.
    • +21 (29 voturi)    
      sa ramana in rusia :) (Vineri, 25 iulie 2014, 15:39)

      akanom [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      daca le place asa mult de mama rusie, sa ramana acolo

      decat cu rusii, mai bine cu "nazistii" :)
    • +12 (22 voturi)    
      tu de unde ai iesit? (Vineri, 25 iulie 2014, 16:03)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      esti real ?
    • +19 (27 voturi)    
      ... (Vineri, 25 iulie 2014, 16:03)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Vocea Rusiei plateste bine? Pentru ca daca nu esti platit sa postezi ineptiile astea, atunci ai probleme mari de tot la mansarda...
    • +10 (16 voturi)    
      Ciudat (Vineri, 25 iulie 2014, 16:13)

      Etre [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      Ideile astea nu circula pe la noi, pe de alta parte exprimarea ta este rudimentara si romaneasca.

      Spune-mi te rog, de unde ai rasarit ?
    • +2 (8 voturi)    
      hai sa iti zic pe scurt (Vineri, 25 iulie 2014, 19:13)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      minti cu nesimtire. apropo de est-ul ucrainei. iti scriu acum din zaporosie. oamenii sunt satuli de presiuni rusesti. oamenii vor sa isi pastreze dreptul la libera exprimare care l-au castigat in revolutia portocalie. stiai ca in rusia daca protestezi contra guvernului primesti pana la 5 ani de puscarie?
      asta cu nazistii de la kiev e precum cu captain america de la marvel.
      oamenii aici sunt mai ucrainieni decat iti imaginezi.
    • +1 (5 voturi)    
      Pai.. (Vineri, 25 iulie 2014, 19:44)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui The Saker

      deja avem alternativa: nazistii de la Kremlin. Aia sunt mai credibili si mai umani.
  • +16 (20 voturi)    
    Sovietici au fost, sovietici sunt inca... (Vineri, 25 iulie 2014, 15:51)

    nelloti [utilizator]

    Va ma aduceti aminte de "glorioasa" si 'eliberatoarea"armata sovietica? Nu este nici o diferenta intre ce au facut sovieticii de atunci, in toata Europa de Est( vezi Katyn, Romania toata), si ceea ce fac astazi mercenarii sovieti sub comanda kgb-istului Putin.Intotdeauna s-au comportat ca niste salbatici. Ceea ce nu invatam este ca istoria este ciclica. Cine nu a inteles ca Rusia a fost intotdeauna un pericol, risca sa retraiasca istoria trecuta pe propria-i piele. Civilizatia, democratia si liberatile civile nu exista in zonele controlate de criminalii rusi.
  • -8 (22 voturi)    
    Dmitri Yarosh = căutat de Interpol (Vineri, 25 iulie 2014, 16:21)

    zizin [utilizator]

    Dmitri Yarosh, șeful Pravy Sector din Ucraina este acum ”wanted criminal” pe lista Interpol la cererea autorităților judiciare din Rusia:

    http://www.interpol.int/notice/search/wanted/2014-16549

    Hmm... un avion de linie din Malaezia este doborât. Washingtonul aruncă oarece acuzații generale contra Rusiei, dar nu produce imagini din satelit sau alte dovezi credibile. Apoi, Ministerul rus al Apărării ține o conferință de presă în care prezintă dovezi incriminatoare pentru junta de la Kiev. Mai trec câteva zile și Yațeniuk, prim-ministrul de la Kiev numit de Victoria Nuland, demisionează. În ziua următoare, Yarosh este pe lista Interpol! Treaba se mișcă repede!!! Mă întreb ce se întâmplă în spatele scenei, atunci când Washingtonul tace chitic, doar niște acuzații absolut copilărești și vagi. Devine din ce în ce mai interesant.
    • +2 (12 voturi)    
      Intrebare (Vineri, 25 iulie 2014, 17:09)

      coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      De ce este conducerea de la Kiev junta. Argumenteaza, te rog.
      • -7 (17 voturi)    
        Pentru ca (Vineri, 25 iulie 2014, 17:30)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

        Pentru ca a fost instaurata in urma unei lovituri de stat?
        • +6 (10 voturi)    
          Ce mah? (Vineri, 25 iulie 2014, 19:09)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

          Lovitura de stat.... parlamentul a ramas pe loc, guvernul a ramas pe loc. Presedintele a fugit in tara care si-a alipit o parte din teritoriul ucrainean si trimite criminali care trag in civili. Plus ca au avut loc alegeri anticipate, recunoscute inclusiv de seful tau Huylo=Putin.

          Argumenteaza ca a fost lovitura de stat.

          Junta = lovitura de stat? Voi astia de la Rossia 1 si RussiaToday nu stiti sa cititi un dictionar? Daca tot ati fumat manualele de istorie in scoala inainte de a le citi.

          P.S.L tu si cu zizin scrieti de la acelasi post? Simonean va plateste in ruble, sau daca scrieti in romana se considera delegatie => valuta?
          • -1 (7 voturi)    
            In momentul in care (Vineri, 25 iulie 2014, 20:12)

            Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            In momentul in care un presedinte de stat este izgonit sub amenintarea cu moartea, iar membrii partidului sau sunt obligati, sub aceeasi amenintare, sa "voteze" intr-o directie, ei bine, da, ESTE LOVITURA DE STAT!
            • +1 (5 voturi)    
              pai... (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 4:21)

              Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

              vezi cum te auto tradezi tovarase?!?!?...un presedinte nu are membri de "PARTID"...are niste idioti de parlamentari si niste idioti de guvernanti in lesa eventual, DAR NU ARE MEMBRI DE PARTID...decat daca...
    • -3 (11 voturi)    
      Interesant (Vineri, 25 iulie 2014, 17:13)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Dar totusi...ce-i cu gropile astea? E pe bune sau sunt fabricatii?
    • +8 (12 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 25 iulie 2014, 17:53)

      NL [anonim] i-a raspuns lui zizin

      • -2 (6 voturi)    
        Ha (Vineri, 25 iulie 2014, 20:14)

        Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui NL

        Eu cred ca un militar de cariera rus stie mai bine decat Wikipedia pana unde poate zbura un MiG....... Asta-i culmea......ne dai citate din WIkipedia? Uite aici prietene, chiar armata ucraineana spune ca MiG-25 poate zbura pana la 10 000m.

        http://www.redstar.gr/Foto_red/Eng/Aircraft/Su_25M1.html
        • +1 (5 voturi)    
          Comment sters de user (Vineri, 25 iulie 2014, 23:21)

          NL [anonim] i-a raspuns lui Taras Bulba

        • +1 (3 voturi)    
          de cand... (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 4:27)

          Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

          un SU 25 este tot acelasi lucru cu un mig 25? te contrazici singur si nu ai coerenta in argumentatie...probabil de la vodka...
          • -1 (1 vot)    
            E vorba de Su-25 (Duminică, 27 iulie 2014, 1:13)

            Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

            Ai verificat linkul? E vorba de Su-25. A fost greseala de editare.
  • 0 (12 voturi)    
    da' de guvernu' "fugit" nimic? (Vineri, 25 iulie 2014, 16:24)

    Ion Zapada [utilizator]

    ca nenea Iatzenuk o venit ieri repezor sa ne spuna ca-s masuri tare grele de luat prin Ucraina...acum ce se intampla? Tot cu separatistii lui peste?
    • -4 (14 voturi)    
      Yats cel Viteaz (Vineri, 25 iulie 2014, 16:53)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Ion Zapada

      Io cred că nu o să treacă prea mult timp până când Iațeniuk o să fie pus și el pe lista Interpol de ”wanted criminal” - așa cum s-a întâmplat chiar azi cu colegul lui, Dmitri Iarosh, șeful Pravi Sektor

      http://www.interpol.int/notice/search/wanted/2014-16549

      De regulă, indivizi de teapa lui Iațeniuk, când se-mpute treaba, se aciuiază prin Paraguay sau alte țări din America de Sud... da' pân' la urmă tot li se-nfundă.
  • +7 (17 voturi)    
    Patton inca are nevoie de dovezi (Vineri, 25 iulie 2014, 17:05)

    Dalinar [utilizator]

    Degeaba veniti cu gropi si cadravre, dovezi frate nu filme horror.
    • +6 (12 voturi)    
      ce dovezi sa mai aiba nevoie? (Vineri, 25 iulie 2014, 17:40)

      cristi_an [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Crezi ca "programul ala nu stie? dar rublele au miros frumos.
      Nu de dovezi mai este nevoie..toata lumea este convinsa cine sunt vinovatii..ce hram poarta animalele astea.
      Acum e nevoie doar de atitudine!
      • -5 (7 voturi)    
        "toata lumea este convinsa..." (Vineri, 25 iulie 2014, 19:26)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

        In afara de americani si cateva cozi de topor de prin Europa nu prea mai exista amatori de a inghiti pe nerasuflate "dovezile" propagandei unchiului Sam.
        Sa ne amintim numai de masacrul care de fapt nu a avut loc si care a dus la bombardarea Serbiei si a Belgradului. Istoria lumii e plina de mistificari americane incepand cu Pearl Harbour, 11 septembrie, Irak, Siria si lista ar putea umple cateva pagini.
        Din stirea transmisa rezulta cu certitudine ca vinovat este excavatorul care a sapat groapa, restul sunt ipoteze care mai trebuie verificate.
  • -7 (19 voturi)    
    Human Rights Watch (Vineri, 25 iulie 2014, 17:32)

    Taras Bulba [utilizator]

    Human Rights Watch atrage atentia asupra uciderii nediscriminate a civililor de catre armata ucraineana, prin intermediul rachetelor Grad. Fapte care echivaleaza, spune Human Rights Watch, cu crime de razboi.

    http://www.hrw.org/news/2014/07/24/ukraine-unguided-rockets-killing-civilians
    • +4 (12 voturi)    
      Dupa cum s-a dovedit deja, (Vineri, 25 iulie 2014, 18:06)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      e clar ca e nevoie de rachete ghidata rusesti...dau jos si avioane la 10000m altitudine, test passed.
    • -2 (14 voturi)    
      95.000 strămutați intern, 130.000 refugiați in RU (Vineri, 25 iulie 2014, 18:07)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Taras Bulba

      Numărul persoanelor strămutate intern a ajuns la 95,473 în Ucraina, a declarat vineri purtătorul de cuvânt al Înaltului Comisariat ONU pentru Refugiați (UNHCR), Dan McNorton

      Totodată, UNHCR confirmă că 130.000 de refugiați din Ucraina au ajuns în Rusia, potrivit lui McNorton.

      Persoanele strămutate, care sunt în căutarea unui adăpost în alte regiuni, au fugit din regiunile din ucrainene din est măcinate de conflict, a spus McNorton.

      În scopul de a rămâne în Rusia, cetățenii ucraineni aplică pentru cetățenie, permis de muncă și permis de ședere temporară.

      Adjunctul Șefului Serviciului Federal de Migrație din Rusia, Serghei Kalyuzhny a declarat ca până astăzi 2,7 milioane de cetățeni ucraineni au venit în Rusia din regiunile de est măcinate de conflict.

      Un total de 4.000 de ucraineni au aplicat pentru statutul de refugiat și 27.500 de persoane au cerut adăpost temporar, a spus el.

      60 de regiuni din Rusia, în primul rând, regiunea Rostov, găzduiesc refugiații din Ucraina. Unii dintre ei s-au cazat la rudele lor și încearcă să-și găsească locuri de muncă, a spus Kalyuzhny.

      Potrivit Serviciului de Migrație, fluxul de migranți va crește.

      http://en.itar-tass.com/world/742302
  • -2 (14 voturi)    
    Catastrophic Desertions and Losses in the UA Army (Vineri, 25 iulie 2014, 18:12)

    zizin [utilizator]

    An Accounting of the Losses among Ukrainian Military, the Militants and the Civilians in the Donetsk and the Lugansk regions (for the period from July 9-15, 2014)

    TOTAL UKRAINIAN LOSSES
    1.Killed in Action: 1600
    2.Wounded in Action: 4723
    3.Tanks: 35
    4.Armoured Battle Vehicles: 96
    5.Artillery: 38
    6.Aircraft: 7
    7.Helicopters: 2
    8.Automobiles: 104

    TOTAL MILITIA LOSSES
    1.Killed in Action: 48
    2. Wounded in Action: 64
    3.Tanks: 2
    4.Armoured Battle Vehicles: 0
    5.Artillery: 5
    6.Automobiles: 8

    TOTAL CIVILIAN LOSSES
    1.Killed: 496
    2.Wounded: 762

    SIGNED & SUBMITTED BY: Arsen Avakov (Minister of Interior) and V. Gritsak (Head of the ATO)

    http://vineyardsaker.blogspot.com/2014/07/catastrophic-desertions-and-losses-in.html
    • +3 (3 voturi)    
      Raport (Vineri, 25 iulie 2014, 22:19)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Primul raport este semnat de V.O. Nalyvaichenko (sef sbu) si datat luna iulie. V.O. Nalyvaichenko a fost eliberat din functie in luna mai, din alte surse (israelforeignaffairs). Deci as lua informatia cu un drob de sare. Nu ma pronunt in legatura cu raportul victimelor (al doilea raport din link-ul trimis de tine).
  • +4 (10 voturi)    
    Vina morala (Vineri, 25 iulie 2014, 18:14)

    Vlad-I [utilizator]

    Daca printre victime sunt si protestanti, biserica ortodoxa are si ea parte din vina, direct si indirect a tot predicat impotriva altor crestini, impotriva ateilor sau a homosexualilor.

    Pentru rebeli pastorii nu erau combatanti inarmati, dar barbaosii le-au tot spus ca sunt dusmani periculosi, poarta sau nu arme.
  • -3 (5 voturi)    
    Singura solutie... (Vineri, 25 iulie 2014, 18:18)

    liviuga [utilizator]

    Regatul lui Dumnezeu.Argumentez cu 2 texte:
    Daniel 2:44"Şi, în zilele acestor regi, Dumnezeul cerului va ridica un regat care nu va fi nimicit niciodată. Regatul acesta nu va trece în stăpânirea altui popor. El va zdrobi şi va pune capăt tuturor acestor regate şi el însuşi va dăinui pe timp indefinit"
    Psalm 37:28,29:" Căci Iehova iubeşte dreptatea
    şi nu-i va părăsi pe cei loiali lui.
    Ei vor fi păziţi pe veşnicie,
    dar urmaşii celor răi vor fi nimiciţi.
     Cei drepţi vor moşteni pământul
    şi vor locui pentru totdeauna pe el"
  • +10 (16 voturi)    
    Fai, mazetelor et comp (Vineri, 25 iulie 2014, 18:28)

    capingurasrl [utilizator]

    Daca vin rusii peste noi, voi de care parte a lopetii vetii fii??!?!?!?!?
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 2:42)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui capingurasrl

      De partea care suge coada lopetii...
      • +1 (3 voturi)    
        si (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 3:15)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

        nu doar aia, ca astia din supt nu se pot opri...
  • +5 (9 voturi)    
    Si ce (Vineri, 25 iulie 2014, 18:34)

    mopsu [utilizator]

    noi trebuie sa ne doara capul de slavii care se ucid intre ei?Au omorat destui romani de-a lungul istoriei,Acum vreo 16 ani eram intr-o excursie prin Georgia sin tren o batrana de vreo 80 ani mergea si-i blestema pe rusi, Fusese trimisa in "excursie" de tatucul Stalin din Basarabia noastra.
    • +1 (5 voturi)    
      slavii (Vineri, 25 iulie 2014, 20:01)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      intr-un fel,faptul ca slavii se omoara intre ei este o veste buna,la rece vorbind. desigur,nu e crestineste, dar sa nu uitam cate mizerii ne-a facut ucraina in ultimii 20 ani. insa trebuie sa fim de partea celui mai slab contra celui mai tare. asta se chiama realpolitik. chiar nu ne trebuie vecinatatea ruseasca la gurile dunarii. poate fi nasol tare.
    • -1 (5 voturi)    
      Alo Hotnews! (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 0:03)

      Taras Bulba [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

      Hotnews, publicati-mi mesajul va rog!

      Individul asta, mopsul, tre' sa mearga pe la scoala: georgienii nu sunt slavi!
  • +4 (4 voturi)    
    nu inteleg (Vineri, 25 iulie 2014, 19:18)

    kripton [utilizator]

    oamenii nu inteleg cum s-au putut intampla asemenea orori.daca nu citesc istorie,mai ales istoria zonei in care locuiesc,nu au cum sa inteleaga. trecutul e plin de violenta..viitorul care devine prezent,nu poate fi altfel. generatiile se inlocuiesc,val dupa val,genele si mentalitatile raman aceleasi,ca si apa din care valurile sunt facute.
  • +1 (3 voturi)    
    Lider separatist (Sâmbătă, 26 iulie 2014, 9:53)

    Hell [utilizator]

    Se pare ca acest Igor Strelkov este criminal de razboi cu acte in regula: http://www.ibtimes.co.uk/igor-strelkov-key-mh17-crash-suspect-linked-massacre-3000-bosnian-muslims-1992-1458304 Probabil a participat si la masacrarea cecenilor sau atacuile din Georgia.....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by