Cum si-a facut reclama o companie australiana, la cateva ore dupa doborarea avionului in Ucraina: Este tragedia zborului Malaysia Airlines un semn ca trebuie sa va ganditi la o asigurare de viata?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 18 iulie 2014, 22:55 Actualitate | Internaţional


O companie australiana s-a folosit de tragedia aviatica produsa joi in estul Ucrainei pentru a-si promova asigurarile de viata pe care le comercializeaza, relateaza Sydney Morning Herald, citat de Mediafax.Compania a cumparat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines" dupa cateva ore de la prabusirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, in estul Ucrainei. "Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn ca trebuie sa va ganditi la o asigurare de viata?", se putea citi sub stirile de pe Google despre catastrofa aeriana din Ucraina. Site-ul companiei promova in acelasi mod asigurarile de viata.

Directorul grupului a declarat ca a fost "uluit" sa descopere reclama si a ordonat imediat retragerea ei. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediata", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplacere pe care a provocat-o aceasta", a adaugat Lazarus.

El a afirmat ca reclama a aparut doar 15 minute inainte de a fi alertat telefonic de clienti.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1274 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 18 iulie 2014, 19:04)

    rerenenegate [utilizator]

    Lazarus oricum nu e nume bun pentru un director la o firma de asigurari de viata - a inviat dupa 3 zile daca nu ma insel. Chiar as fi curios cum s-ar comporta firmele de asigurari in aceste conditii...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by