O companie australiana s-a folosit de tragedia aviatica produsa joi in estul Ucrainei pentru a-si promova asigurarile de viata pe care le comercializeaza, relateaza Sydney Morning Herald, citat de Mediafax.Compania a cumparat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines" dupa cateva ore de la prabusirea unui avion al companiei malaysiene, ce transporta 298 de persoane la bord inclusiv 28 de australieni, in estul Ucrainei. "Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn ca trebuie sa va ganditi la o asigurare de viata?", se putea citi sub stirile de pe Google despre catastrofa aeriana din Ucraina. Site-ul companiei promova in acelasi mod asigurarile de viata.

Directorul grupului a declarat ca a fost "uluit" sa descopere reclama si a ordonat imediat retragerea ei. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediata", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplacere pe care a provocat-o aceasta", a adaugat Lazarus.

El a afirmat ca reclama a aparut doar 15 minute inainte de a fi alertat telefonic de clienti.