Ucraina: Rezultatele la referendumul pentru indepdenta de duminica: Donetsk - 89%, Luhansk - 96%/ Lider separatist din Donetsk: Alipirea la Rusia ar fi un pas firesc / Gazprom ameninta cu taierea gazelor daca nu se fac plati in avans

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 12 mai 2014, 9:43 Actualitate | Internaţional


Liderii separatistilor pro-rusi din estul Ucrainei au anuntat luni ca o majoritate covarsitoare - 96,2% in Luhansk si 89% in Donetsk - din populatiile din aceste regiuni s-au exprimat duminica, in referendumurile contestate de Kiev si puterile occidentale, sustinerea pentru indepedenta. Presedintele interimar al Ucrainei, Oleksandr Turcinov, a declarat ca referendumul organizat in estul tarii, la Donetsk si Luhansk, reprezinta o farsa fara efecte juridice la Kiev.

"Aceste procese sunt inspirate de conducerea Federatiei Ruse si sunt distructive pentru economiile regiunilor Donetsk si Luhansk si ameninta vietile si bunastarea cetatenilor si au scopul destabilizarii situatiei din Ucraina, impiedicarea alegerilor prezidentiale si daramarea autoritatilor ucrainene", a spus Oleksandr Turcinov, intr-un comunicat citat de Reuters.

Rezultatul scrutinului condamnat de puterile occidentale urmeaza sa fie anuntat luni.

---
Ora 18:20 Gazprom va taia livrarile de gaze catre Ucraina din 3 iunie daca autoritatile de la Kiev nu platesc factura in avans pentru aceasta luna, potrivit noii reguli de plata anticipata a furnizarilor, a anuntat luni presedintele grupului rus, Alexeï Miller, citat de AFP.

"Daca Ucraina nu plateste aceste livrari, Gazprom va informa inainte de 3 iunie ora 10,00 partea ucraineana despre volumul de ga livrat in conformitate cu ceea ce a fost platit in avans. Daca nu exista plati in avans, atunci Ucraina va primi zero metri cubi de gaze in iunie", a spus acesta, citat de agentiile rusesti.

Ora 18.10: Donetsk a cerut Moscovei sa analizeze aderarea sa la Federatia Rusa

Ora 16.40: Unul dintre liderii din Donetsk a anuntat ca alipirea la Rusia ar putea fi “pasul firesc” in urma referendumului. Un alt lider separatist a declarat ca in “republica populara” Donetsk nu vor avea loc alegeri in 25 mai.

Ora 14:40: UE a adaugat alte 13 nume la lista lista celor 48 de persoane vizate de interdictia vizei si inghetarea averilor

Ora 13.55: Luhansk ar putea organiza un referendum pentru alipirea la Rusia - Lider separatist, citat de RIA Novosti.

Ora 13.40: Ministrul rus de externe, Serghei Lavrov, despre posibilitatea unei noi runde a negocierilor organizate in aprilie, la Geneva, intre Ucraina, Rusia, Uniunea Europeana (UE) si Statele Unite: Sa ne reunim, din nou, intr-un format cvadripartit, nu prea are sens. Nimic nu va functiona daca opozantii regimului nu sunt inclusi intr-un dialog direct asupra unei iesiri din criza.

Ora 13.30: Regiunea Luhanks a anuntat ca nu va participa la alegerile prezidentiale din 25 mai.

Ora 13.20: Rezultatul FINAL al referendumului in Luhansk - 96,2% au votat pentru independenta, a anuntat comisia electorala, potrivit RIA Novosti, citat de Reuters. Luhansk va cere ONU sa fie recunoscuta independenta.

Ora 11.30: Rusia face apel la dialog intre Kiev si separatisti dupa publicarea rezultatului referendumului. Moscova a anuntat ca respecta vointa ucrainenilor din est exprimate in referendum.

"Vom respecta la Moscova expresia vointei populatiei din regiunilor Donetsk si Lugansk si plecam de la principiul ca punerea in aplicare a rezultatului referendumurilor se va face intr-o maniera civilizata, fara a se reveni la violenta, prin dialog itnre reprezentantii de la Kiev, Donetsk si Lugansk", se arata in comunicat, potrivit AFP.

Vladimir Putin va formula o reactie la referendum "in functie de rezultat", anuntase purtatorul sau de cuvant, citat de Kommersant. ¬"Este dificil sa prevezi" care va fi aceasta reactie, a spus Dmitri Peskov.

Ora 10.20: Mai multe deflagratii au avut loc dimineata la Slaviansk (AFP)

Luptele au fost reluate, la fel ca in ziua precedenta, in satul Andriivka, pe "linia frontului", la intrarea din sudul orasului incercuit de fortele ucrainene care au declansat o vasta "operatiune antiterorista" pe 2 mai, a declarat pentru AFP Stella Koroceva, purtatoare de cuvant al insurgentilor pro-rusi in Slaviansk.
---

Seful comisiei electorale a declarat ca 89% dintre alegatorii din regiunea Donetk s-ar fi pronuntat pentru independenta fata de Ucraina.

"89,07% au votat pentru, iar 10,19% impotriva. Acesta poate fi considerat rezultatul final",  a declarat Roman Liaghin. Rata de participare la vot ar fi fost de 74,87%.

Mii de ucraineni s-au prezentat duminica pentru a vota in referendumurile organizate de separatisti prorusi in Donetk si Lugansk si contestate de autoritatile de la Kiev, Uniunea Europeana si tari din Occident.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


11334 vizualizari

  • +3 (19 voturi)    
    hm (Luni, 12 mai 2014, 9:47)

    Soljenitin [utilizator]

    Aia 10% care au fost impotriva au fost atatia pentru faptul ca s-au gasit sacii aia cu buletine contrafacute si gata stampilate in favoarea independentei, presupun. Altfel, iar iesea ca au votat 132% din populatia Ucrainei si ca 99,98% vor alipirea la rusia.
    • +3 (17 voturi)    
      Dictatura minoritatii! (Luni, 12 mai 2014, 10:38)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Evenimentele petrecute regional, sunt acte de terorism mascate sunt o revolutie furata!

      Nimic mai clar, decat un act de terorism social, al minoritatii la nivel local!

      Rezultatele referendumului sunt o hotie, pentru ca se foloseste de actiuni democratice, folosite in mod viclean, manipulator, santajist, si sovin fata de restul natiunii ucrainiene!

      Stalinismul distruge Europa, folosinduse de valorile sale:
      - referendumurile,
      - libertatea de exprimare,
      - ezitatea interventiei militare fara o declaratie clara de razboi etc

      Din nenumaratele boroboatze ale Rusilor, actiunea de rupere a Ucrainei este ceva intre un viol completat de un furt la adresa civilizatiei!

      Rusine deciziilor monstruoase, si intereselor nemernice ale liderilor care cred ca aduc fericire propilului popor furand din teritoriul altora, dar condamnand propiul popor spre izolare si repudiere!
      • -5 (23 voturi)    
        zau ? (Luni, 12 mai 2014, 11:43)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        ce e terorism ?
        sa dai jos un pres/guv alesi democratic , prin salbaticie stradala ?

        sa trimiti armata(cu tancuri) sa atace civili si separatisti ? (cand 'dictatorul' ala vechi , dat jos, nu a folosit nici o secunda armata )

        in timpul acestui referendum ,abuziv, tu sa trimiti trupe sa atace civilii si scolile unde se tine referendum , sa ocupi apoi locatiile respective confiscand buletinele de vot depuse si sa blochezi continuarea votului ..totul cu armata .

        sa primesti 'ajutoare militare' de la alte puteri ,dar sa urlii ca de fapt ceilalti fac asta (fara nici o dovada) ?


        mda .. ai dreptate ...rusine ue !


        ps. violul cu 'acordul partilor' ..nu prea e viol .
        • +1 (9 voturi)    
          si Ceausescu a fost ales... democratic... (Luni, 12 mai 2014, 13:08)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Corect, este o diferenta, intre a folosi armata si a folosi lunetisti ... si este cu totul democratic sa vina minerii sa restabileasca ordinea si sa planteze panselute...

          Dar argumentul pe care il ascunzi este exact absenta revolutiei!

          PS: Daca voua va este greu sa intelegi strategiile de manipulare, si va bazati doar pe aparentele evidente... lasati oamenii responsabili sa actioneze !
          • +1 (7 voturi)    
            vorbesti din 'texte'. (Luni, 12 mai 2014, 15:58)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

            dif intre armata si lunestist .. ar fi destul de mare .. daca macar 1 lunetist ar fi fost dovedit ca era pus de dictator.. pe de alta parte , armata e clar si dovedit de cine e pusa .

            ce treaba au minerii ? au venit mineri in ucraina ...?

            oameni responsabili ... cine ar fi aia ?
        • -1 (5 voturi)    
          Ai dreptate Adrian ! (Luni, 12 mai 2014, 14:32)

          Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          Inteleg ca vorbesti de perfida Rusie.
        • +1 (7 voturi)    
          Intradevar (Luni, 12 mai 2014, 15:00)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          In aceste conditii, intrun "referendum" care ia in deradere absolut orice fel de norme democratice, rezultatele sunt foarte jenante pentru Rusia. Orice sub 100% e un dezastru. Armata nord coreeana e mult superioara armatei ruse in acest domeniu...
        • +3 (7 voturi)    
          dragule (Luni, 12 mai 2014, 17:47)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

          te intreb atat?
          cunosti tu personal lume de acolo care ti-a zis ca armata ataca civili? ataca scoli si ce bazaconii sustii tu?
          Personal cunosc oameni de acolo si vorbesc cu ei des (noroc cu internetul).
          Nimic din ce spui este adevarat.
          Apropo dragutule. Nimeni din cei pe care ii cunosc nu au fost la vot si nici nu au pe nimeni din apropiati care sa fi fost la vot! Le e frica sa iasa din case!
          Minti cu nerusinare, dar asta nu ma intriga. Ce ma intriga este ce te motiveaza pe tine sa sustii cu tarie SF-uri pro-ruse!
          • +1 (5 voturi)    
            Hmmm (Luni, 12 mai 2014, 21:44)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

            Ramai =un oarecare=....sa inteleg ca TU ai legatura pe internat( ba chiar si vorbesti) cu oameni din acea zona??
            Sper ca nu te astepti sa cred asemenea aberatii....sfanta manipulare.
  • -13 (27 voturi)    
    este la fel (Luni, 12 mai 2014, 10:32)

    evoque [utilizator]

    de valabil acel referendum pe cat este turcinov presedinte.
    • +9 (19 voturi)    
      .... (Luni, 12 mai 2014, 11:54)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      turcinov este presedinte interimar pana se organizeaza alegeri.
      asocierea ta este deplasata si rau voitoare.
      probelema ta care este de fapt?
    • +2 (12 voturi)    
      corect dar ... (Luni, 12 mai 2014, 12:07)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      sa spui asa ceva ..inseamna ca esti 'agent rus' !!!!

      pana acum erai agent usl , apoi agent a lu' voiculescu .. acum ai fost promovat la agent rus !

      e incredibil cum 'lumea democratica' tine maxim cu nishte oligarhi extremisti (dovediti , autodeclarati ... )
    • 0 (10 voturi)    
      wow (Luni, 12 mai 2014, 16:33)

      GeorgeWright [anonim] i-a raspuns lui evoque

      bravo! In sfarsit un om cand " vede ca albul e alb si negrul e negru. Si ghici, de "? I se dau voturi negative. Cum era vorba aia, cica recunosti un om destept/intelept dupa modul in care toti prostii sunt impotriva lui. In cazul asta evorba doardecei manipulati rau, dar raude tot incat au creierii varza.
  • +4 (14 voturi)    
    Rezultatele au venit de la Moscova pe 7 mai (Luni, 12 mai 2014, 12:24)

    Rogue [utilizator]

    La 7 mai SBU incercepteaza urmatorea convorbire dintre separatisti si cei de la care primesc ordine din Rusia:
    http://www.youtube.com/watch?v=cGTbJ9rp-aY

    Li se ordona 89% pentru independenta la 7 mai ei raporteaza 89% azi.
    • +1 (9 voturi)    
      La Donetk s-a cerut 89% (Luni, 12 mai 2014, 13:58)

      Rogue [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

      Era vorba de Donetk unde li s-a cerut la 7 mai un procent de 89%:
      "Seful comisiei electorale a declarat ca 89% dintre alegatorii din regiunea Donetk s-ar fi pronuntat pentru independenta fata de Ucraina".
      Nu de Luhansk unde procentul a fost mai are.
      • +1 (9 voturi)    
        Detalii de organizare (Luni, 12 mai 2014, 15:10)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Rogue

        La Luhansk, din cauza violentelor, li sa odonat sa foloseasca urnele de vot din Crimeea, pentru ca acea tehnica militara are voturi lipite inautru.
  • +1 (7 voturi)    
    vocea ratiunii (Luni, 12 mai 2014, 13:59)

    demaGOGU [utilizator]

    separatistii trebuie sa faca parte din orice format de negociere altfel se vor considera exonerati de orice obligatie care le incumba.
    • +2 (14 voturi)    
      Cu teroristii nu se negocieaza! (Luni, 12 mai 2014, 14:44)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Este un principiu universal valabil!

      De aceea erau de dorit alegeri libere... nu referendumuri ... prestabilite!

      PS: Am auzit ca local, in Ucraina doi pensionari au facut un referendum in garsoniera, si au decis cu 100% alipirea la Italia!
      • +2 (12 voturi)    
        mai omule .. teroristi ? (Luni, 12 mai 2014, 16:04)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        cine stabileste cine sunt teroristii in ucraina ?

        aia care au dat lovitura de stat si au votat un guvern cu mitraliera la ureche ?

        sau aia care nu accepta sa fie condusi de acesti pucisti ... si mai nou au o singura varianta sa scape .
      • -1 (9 voturi)    
        who's who (Luni, 12 mai 2014, 16:36)

        GeorgeWright [anonim] i-a raspuns lui pedepsitorul

        alo, domnu'...e vorba de marea majoritate a populatiei din zonele respective? Matale chiar esti serios cand scrii aberatiile cu teroristii///
        • +1 (1 vot)    
          Mai precis (Marţi, 13 mai 2014, 1:42)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeWright

          Dar tu la care garsoniere te referi? Chiar de se dau aia mari, nu inseamna ca sunt si majoritari. In zona aia 40% sunt rusi.
  • +3 (9 voturi)    
    Vai (Luni, 12 mai 2014, 17:21)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Ce greseala , rezultatul asta !!? Paui cum asa, aproape 4% NU vor cu rusii ? Nenea Putin, ati gresit buletinele. Davai, davai - alea stampilate deja de voi, inainte sa mearga "votantii". Sau v-a fost frica sa nu iasa 140% ca pe la noi prin Teleorman si Olt ... ?
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitări (Luni, 12 mai 2014, 18:01)

    Nyk1 [utilizator]

    Și în Kosovo s-a făcut referendum pentru asta, alegătorii fiind la vremea respectivă tot sub presiunea unor grupări paramilitare (gherilele UCK). Dacă s-a acceptat acolo independența, trebuie să se accepte și în cazul de față.
    • 0 (8 voturi)    
      Dureros (Luni, 12 mai 2014, 18:34)

      Patton [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Dureros dar adevarat!

      Numai ca de data asta dublul standard american va iesi iar la suprafata: "nu putem compara cele doua situatii", "noi suntem buni, rusii sunt rai", etc. etc.
  • -1 (3 voturi)    
    Partea buna (Luni, 12 mai 2014, 22:56)

    Patton [utilizator]

    Partea buna e ca le taie gazul la rau-platnicii lui Turciunov si Yatseniuk.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by